7R01140 Физикалық медицина және оңалту (ересектер, балалар) в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Медициналық көмек көрсету кезінде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға, тәжірибе мен ғылымда озық инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға, ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалануға, халықтың денсаулығын нығайтуға қабілетті физикалық медицина және реабилитация саласында бәсекеге қабілетті мамандар даярлау
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R040 Физикалық медицина және реабилитация ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Емдік физикалық факторлар
Пән емдік физикалық факторлардың жіктелуі, физикалық және биофизикалық сипаттамалары, алдын ала қалыптасқан және табиғи физикалық факторлардың физиологиялық және емдік әсерлері, үйлесімділік принциптері және физикалық факторлар мен процедураларды тағайындау реттілігі туралы білімді қалыптастырады. Бұл салада, ауруы мен жарақаттары бар науқастарға алдын ала жасалған және табиғи емдік физикалық факторларды тағайындауға көрсеткіштерді мен соған қарсы көрсеткіштерді анықтау дағдыларын, ересектер мен балаларды медициналық оңалту шараларын жүргізу кезінде физикалық факторлармен емдеудің заманауи әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 18
-
Емдік дене шынықтыру (кинезиотерапия)
Пән адамның бұлшықет әрекетінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, дене жаттығуларының сау және науқас адам ағзасына әсер ету механизмдері, дене жаттығуларының жіктелуі мен сипаттамалары, жаттығу терапиясының құралдары мен әдістері (кинезотерапия) және жаттығу терапиясының әдістемелік негіздері (кинезиотерапия) туралы білімді қалыптастырады. Пациенттердің патологиялық жағдайларын диагностикалау мақсатында функционалдық зерттеу әдістерін жүргізу, дене жүктемесін мөлшерлеу, емдік жаттығулардың әртүрлі құралдары мен формаларын, науқастарды емдеу және оңалту кезінде кинезиотерапия әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 18
-
Физикалық медицина және реабилитация негіздері
Пән физикалық медицина мен реабилитацияның жалпы негіздері, реабилитациялық көмек көрсетуді ұйымдастыру, оңалту кезіндегі тексеру ерекшеліктері, халықаралық шкалалар мен қолданылатын сынақтар, әртүрлі аурулары бар науқастарды оңалту әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастырады. Қабылданған критерийлер мен жіктеулерге сәйкес адам ағзасының мүгедектік дәрежесін, бұзылған функциялары мен құрылымдарын белгілей отырып, ҚХК ескере отырып, оңалту диагнозын негіздеу және диагнозды қою дағдыларын қалыптастырады; ҚХК-ның оңалту болжамын ескере отырып, оңалту әлеуетін анықтау, мақсат қою және оңалту нәтижелерін бағалау дағдыларын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 16
-
Тірек-қимыл реабилитациясы
Пән тірек-қимыл жүйесінің аурулары мен жарақаттары кезінде диагностика, дифференциалды диагноз, емдеу және оңалту дағдылары мен білімін қалыптастырады. Оңалту іс-шараларын жүргізу үшін науқастардың көрсеткіштерін, қарсы көрсетілімдерін анықтау және іріктеу дағдыларын; операциядан кейінгі жүргізу және пациенттерді оңалту;патологиялық өзгерістерді анықтау,патологиялық өзгерістердің локализациясын анықтау және пациенттерге емдік манипуляциялар жүргізу; оңалту жоспарын жасау, оңалту процесін мониторингілеу, оңалтуды жүргізу процесінде пациенттерді бағыттау; пациенттерді кешенді оңалтуда физикалық медицинаның және оңалтудың әртүрлі құралдарын, әдістерін, әдістемелерін, әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 18
-
Педиатриядағы реабилитация
Пән әртүрлі жас кезеңдеріндегі балалардың дамуының физиологиялық ерекшеліктері, әдістер мен әдістердің анатомиялық, физиологиялық, гигиеналық негіздері, педиатриядағы реабилитацияның көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштері, физикалық медицина құралдары мен әдістерінің әсер етуінің физиологиялық механизмдері туралы білімді қалыптастырады. Тұтастай алғанда баланың жүйке жүйелеріне, органдарына және ағзасына реабилитация, педиатриядағы физиотерапия және реабилитация әдістері мен құралдарын біріктіріп қолдану принциптері болып саналады. Саланы педиатрияда физикалық емдеу және оңалтудың әртүрлі құралдарын, әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырып, оларды жүйке және тірек-қозғалыс жүйесі аурулары мен жарақаттары бар балаларды оңалту процесінде әртүрлі медициналық мекемелерде, жүрек-тамыр, тыныс алу, ас қорыту, эндокриндік жүйесінде, несеп және жыныс жүйелері ауруларында қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Функционалды диагностика
Сала клиникалық контексте ЭКГ, АБПМ, стресс-тестілеуді жоспарлау, қолдану және интерпретациялау білімдері мен дағдыларын; электронейромиография және жүйке-бұлшықет жүйесінің аурулары мен жарақаттарының электродиагностикасы, спирометрия, пикфлуометрия, оксиметрия бойынша сыртқы тыныс алу және газ алмасу қызметін бағалау, ересектер мен балалардағы патологиялық өзгерістерді анықтау және локализациялау үшін бейнелеу әдістерінің ерекшеліктерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Тірек-қимыл жүйесі ауруларының медициналық реабилитациясы
Пән тірек-қимыл жүйесі аурулары бар науқастарды диагностикалау, дифференциалды диагностикалау, емдеу, асқынулардың алдын алу және оңалту, емделушілерді оңалту процесінде физикалық медицина құралдары мен әдістерін дифференциалды қолдану және оңалту білімдері мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Пульмонологиялық реабилитация
Бұл пән тыныс алу жүйесі ауруларымен ауыратын науқастарды медициналық оңалтуды ұйымдастыру, диагностикалау ерекшеліктерін, тыныс алу жүйесінің аурулары мен дисфункциясы бар науқастарды медициналық оңалту кезінде функционалдық тестілеуді зерттеу, көрсеткіштерді, қарсы көрсеткіштерді анықтау және таңдау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады; тыныс алу органдарын қалпына келтіруде әртүрлі құралдарды, әдістерді,әдістемелерді, физикалық медицина және реабилитация әдістерін қолданады. Сала оңалту диагностикасын, реабилитациялық потенциалды және болжамды анықтау, кардиологиялық науқастарды оңалтудың жеке жоспарын құру, оңалту процесін бақылау, өкпе реабилитация процесіне науқастарды бағыттау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Кардиологиялық реабилитация
Бұл сала жүрек-қантамыр жүйесі ауруларымен ауыратын науқастарды медициналық оңалтуды ұйымдастыру, диагностикалау ерекшеліктерін, кардиологиялық науқастарды медициналық оңалту кезінде функционалдық тестілеуді зерттеу, көрсеткіштерін, қарсы көрсетілімдерін анықтау және медициналық оңалту үшін пациенттерді таңдау білімдері мен дағдыларын қалыптастырады; кардиореабилитацияда әр түрлі құралдарды, әдістерді, физикалық медицина және оңалту әдістерін қолданады. Сала оңалту диагностикасын, оның потенциалы мен болжамын анықтау, кардиологиялық науқастарды оңалтудың жеке жоспарын құру, оңалту процесін бақылау, кардиологиялық реабилитация процесіндегі науқастарды бағыттау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Кардиологиялық науқастарды реабилитациялау мәселелері
Пән жедел коронарлық синдромнан кейінгі науқастарды, біріншілік тері арқылы коронарлық араласудан кейін, кардиостимулятор және имплантацияланған кардиовертер-дефибрилляторы бар науқастарды, сондай-ақ қатар жүретін аурулары бар кардиологиялық науқастарды оңалту үдерісі және дағдылары; дене медицинасы мен сауықтыру құралдары мен әдістерін саралап қолдану, науқастардың дене шынықтыру дағдылары туралы білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулер менеджменті
Пән ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімді және клиникалық практикада ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Ғылыми жұмыс нәтижелерін ресімдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Эрготерапия
Пән эрготерапия негіздері, даму тарихы, этикалық аспектілері, эрготерапия үлгілері, эрготерапиялық процесс, эргономика негіздері туралы білімді қалыптастырады. Бұл сала эрготерапиядағы негізгі заманауи араласу түрлерін жүргізу, пациент пен мүгедектердің қажеттіліктеріне сәйкес қоршаған ортаны бейімдеу, пациенттердің белгілі бір топтары үшін (балалар, ересектер, психиатриялық тәжірибедегі науқастар, мүгедектер) эрготерапия жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Нейрореабилитация
Пән нейропластикалық механизмдер, бұзылған функцияларды қалпына келтірудің теориялық негіздері;неврологиялық тапшылықты диагностикалау, церебральды инсульт, бас миының созылмалы қан тамырлары аурулары, бас сүйек-ми жарақаттары, жұлын жарақаттары, шашыраңқы склероз, церебральды сал ауруы, перифериялық жүйке жүйесінің патологиясы, жүйке-бұлшықет аурулары бар науқастарды емдеу және реабилитациялау дағдылары; нейрореабилитацияда физикалық медицина мен реабилитацияның әртүрлі құралдарын, әдістерін қолдану дағдылары; оңалтудың мақсаттарын анықтау және науқасты оңалтудың жеке жоспарын құру, реабилитацияны жүргізу және оңалту процесін бақылау, пациенттерді оңалту процесіне бағыттау дағдылары туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 18
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ON1 Нозологияға байланысты пациенттерге клиникалық, зертханалық-аспаптық тексеруді жоспарлау және жүргізу дағдыларын қолдану; пациенттерді оңалту дағдыларын қолдану.
- ON2 Нақты клиникалық жағдайға қатысты клиникалық, зертханалық-аспаптық зерттеулер деректерін түсіндіру.
- ON3 Дифференциалды диагностиканы жүргізу және қазіргі заманғы классификацияға сәйкес реабилитациялық диагнозды қалыптастыру.
- ON4 Нозологиясына, пациент жағдайының ауырлық дәрежесіне және оңалту маршрутизациясы шкаласы бойынша МКФ негізінде БӘФ бұзылуына байланысты пациенттерге медициналық оңалтуды жүзеге асыру және әлеуетті қатерлерді және пациентте бар коморбидияларды ескере отырып, дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қалпына келтіру емі мен оңалтудың қауіпсіз және тиімді әдістерін таңдау
- ON5 Қалпына келтіру емінің және медициналық оңалтудың тиімділігін бағалау, аурудың және оның асқынуының нәтижесін болжау, оңалту бағытын құру, алдын алу шараларын жүргізу.
- ON6 Медициналық есепке алу-есеп құжаттарын рәсімдеу және жүргізу, медициналық көмек көрсету сапасына сараптама жүргізу.
- ON7 Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет ету
- ON8 Пациенттермен, оның ортасымен, әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасау.
- ON9 Кәсіби командалар құрамындағы іс-әрекеттерді талқылау және келісу, нәтижелерді одан әрі жақсартудың өз нұсқаларын көрсету және қорғау .
- ON10 Зерттеу сұрақтарын қалыптастыру, алынған ғылыми деректерді талдау, оларды жинақтау, қорытынды жасау және нәтижелерді өзінің клиникалық практикасында қолдану.
- ON11 Күнделікті қызметте халықаралық деректер базасын тиімді пайдалану, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына қатысу.
Ұқсас БББ
7R01140 Физикалық медицина және оңалту (ересектер, балалар)
Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
7R01140 Физикалық медицина және оңалту (ересектер, балалар)
Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
7R01140 Физикалық медицина және оңалту (ересектер, балалар)
Астана медицина университеті