Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D04105 Маркетинг в «Тұран» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарық субъектілерінің маркетингтік қызметін тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін талдамалық және зерттеу қасиеттеріне, кәсіби мәдениетіне, негізгі құзыреттеріне ие жоғары білім саласы, бизнес-құрылымдар, Қазақстандағы және шетелдегі үкіметтік және коммерциялық емес ұйымдар үшін жоғары білікті мамандарды, ғылыми, ғылыми-педагогикалық қызметкерлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы «Тұран» университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
Оқыту нәтижелері
- Жаңа ғылыми идеяларды, ғылыми тәсілдерді талдау негізінде ғылыми зерттеулерді жоспарлауға және іске асыруға; қолданбалы зерттеулер жүргізуге, ғылыми негізделген шешімдерді ұсынуға және оларды іс жүзінде іске асыруға қабілетті
- Отандық және халықаралық ғылыми конференцияларда, семинарларда ғылыми қоғамдастық алдында еркін сөйлей алады; халықаралық ғылыми журналдардың талаптарына сәйкес ғылыми мақалалар жаза алады
- Маркетингтің теориялық тұжырымдамаларын іс жүзінде қолдануға, маркетингтік модельдерді, технологиялар мен механизмдерді, ұйымдардың маркетингтік қызметінің тиімділігін арттыру жолдарын жасауға қабілетті
- Қазіргі заманғы басқару саласында дағдыларды қолдануға, маркетинг саласындағы қазақстандық тәжірибеге қатысты басқарудың шетелдік тәжірибесін бейімдеуге қабілетті
- Web of Science және Scopus дерекқорында ғылыми еңбектерді жариялау арқылы өзінің ғылыми идеялары мен жаңа білімдерін көрсетуге, ғылыми қоғамдастыққа жетістіктерін хабарлауға қабілетті
- Заманауи технологияларды және деректерді жинау мен өңдеудің сандық әдістерін, математикалық модельдеу әдістерін қолдана отырып, ғылыми ақпаратты өлшеу және статистикалық өңдеу арқылы зерттеулер жүргізуге қабілетті
- Маркетингтік қызметте цифрлық технологияларды қолдануға, диджитал маркетинг құралдарын пайдалана отырып, өнімдерді жылжытуға және сатуға; инновациялық технологияларды, өнімдер мен жобаларды әзірлеуге қабілетті
- Маркетингтік диджитал коммуникациялар бойынша білім мен дағдыларды көрсетуге, тауарлар мен қызметтерді тиімді жылжыту үшін Интернет пен мобильді жарнаманы, SMM және басқа да цифрлық коммуникацияларды табысты қолдануға қабілетті