8D04105 Маркетинг в «Тұран» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарық субъектілерінің маркетингтік қызметін тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін талдамалық және зерттеу қасиеттеріне, кәсіби мәдениетіне, негізгі құзыреттеріне ие жоғары білім саласы, бизнес-құрылымдар, Қазақстандағы және шетелдегі үкіметтік және коммерциялық емес ұйымдар үшін жоғары білікті мамандарды, ғылыми, ғылыми-педагогикалық қызметкерлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы «Тұран» университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экономикалық зерттеулердегі сандық әдістер
Курсты оқығаннан кейін докторант процестерді, құбылыстар мен объектілерді математикалық модельдеу әдістерін қолдана отырып, өзіндік зерттеулерді жобалауға және жүзеге асыруға қабілетті болады; деректерді жинау мен өңдеудің, ғылыми ақпаратты статистикалық өңдеудің заманауи технологиялары мен сандық әдістерін қолдана отырып, экономикалық зерттеулер жүргізуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетелдік басқару тәжірибесі
Курсты оқығаннан кейін докторант менеджмент туралы ғылым ретінде, оның шетелде дамуы туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Қазіргі заманғы басқару саласындағы дағдыларды практикада қолдануға, шет елдердің мемлекеттік және муниципалдық билік органдарының жағдайын бағалауға; әртүрлі елдердің мемлекеттік басқарудың зерттелген үлгілерін талдауға және салыстыруға; алған білімдерін пайдалануға және басқарудың шетелдік тәжірибесін маркетинг саласындағы қазақстандық практикаға қолдануға бейімдеуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Курс аяқталғаннан кейін докторанттар жаңа ғылыми идеяларды талдау негізінде ғылыми зерттеу нәтижелерінің жаңалығын, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздей алады; ғылыми тәсілдер мен әдістерді қолдана алады; ғылыми зерттеулерді ақпараттық қамтамасыз ету, оларды жобалау және іске асыру, ғылыми эксперименттер жүргізу, ғылыми негізделген нәтижелерді ұсыну және оларды практикалық қолдану дағдыларын меңгере алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Наукометрия
Докторант қолжазбаларды жариялауға дайындау ережелерімен, Web of Science және Scopus халықаралық ғылымометриялық дерекқорларын пайдалана отырып, мақсатты журналдарды таңдау жөніндегі құралдармен және нұсқаулықтармен танысады. Ғылыми мақалалардың құрылымын, жарияланымдарды дайындаудың этикалық нормалары мен қағидаларын, жарияланымдарды халықаралық ғылыми-ақпараттық кеңістікке жылжыту және нәтижелерді ғылыми коммуникациялар жүйесіне енгізу жөніндегі негізгі қадамдарды білетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтің заманауи теориясы мен практикасы
Курсты оқығаннан кейін докторанттар маркетинг ғылымының дамуы туралы, маркетинг теориясының заманауи тұжырымдамасы, маркетингтің заманауи модельдері, технологиялары мен әдістері, маркетингтік стратегиялар, жоспарлар, бюджеттер, маркетингтік қызметті ұйымдастырудың практикалық механизмдері мен құралдары, тауарлар мен қызметтерді жылжыту және сату әдістері мен арналары туралы ғылыми түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Aкадемиялық жазылым
Пән докторанттардың ғылыми мәтіндермен жұмыс істеу, ақпаратты баяндаудың ғылыми стилін, ғылыми-зерттеу мақалаларын жазу, ғылыми қоғамдастық алдында сөз сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Докторанттар ғылыми мақаланың негізгі бөліктерін орындайды: мәселені анықтау, кіріспе, талқылау, нәтижелер, қорытынды. Мақалалар халықаралық индекстелетін журналдарда сәтті жариялау үшін ұсыныстар әзірлеу мақсатында талданатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Маркетингтік digital коммуникациялар
Докторант маркетингтік digital коммуникациялармен танысады және оларды тауарлар мен қызметтерді тиімді және арзан жылжыту үшін шебер қолдана алады: сайттар, SEO, Интернет-жарнама, бейнемаркетинг, E-mail тарату, әлеуметтік желілерде жылжыту (SMM), мобильді жарнама, онлайн PR, геотаргетингі бар қосымшалар, Интернеттегі партизандық маркетинг әдістері және т.б. Маркетингтік digital коммуникацияларының бюджетін жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтегі сандық технологиялар және инновациялық әдістер
Докторант цифрлық маркетингтің технологиялары мен құралдарын меңгереді; онлайн маркетингтік зерттеулер жүргізеді; мобильді маркетинг пен SMM қолдана алады, электрондық коммерцияны жүзеге асыра алады; нейромаркетинг пен әлеуметтік маркетингтің құралдары мен әдістерін, краудфандингтік технологияларды, дизайн-ойлауды, партизандық және инновациялық маркетинг әдістерін қолдана алады; тұтынушылардың адалдығын басқара алады, инновациялық технологияларды, өнімдер мен жобаларды әзірлей алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Жаңа ғылыми идеяларды, ғылыми тәсілдерді талдау негізінде ғылыми зерттеулерді жоспарлауға және іске асыруға; қолданбалы зерттеулер жүргізуге, ғылыми негізделген шешімдерді ұсынуға және оларды іс жүзінде іске асыруға қабілетті
- Отандық және халықаралық ғылыми конференцияларда, семинарларда ғылыми қоғамдастық алдында еркін сөйлей алады; халықаралық ғылыми журналдардың талаптарына сәйкес ғылыми мақалалар жаза алады
- Маркетингтің теориялық тұжырымдамаларын іс жүзінде қолдануға, маркетингтік модельдерді, технологиялар мен механизмдерді, ұйымдардың маркетингтік қызметінің тиімділігін арттыру жолдарын жасауға қабілетті
- Қазіргі заманғы басқару саласында дағдыларды қолдануға, маркетинг саласындағы қазақстандық тәжірибеге қатысты басқарудың шетелдік тәжірибесін бейімдеуге қабілетті
- Web of Science және Scopus дерекқорында ғылыми еңбектерді жариялау арқылы өзінің ғылыми идеялары мен жаңа білімдерін көрсетуге, ғылыми қоғамдастыққа жетістіктерін хабарлауға қабілетті
- Заманауи технологияларды және деректерді жинау мен өңдеудің сандық әдістерін, математикалық модельдеу әдістерін қолдана отырып, ғылыми ақпаратты өлшеу және статистикалық өңдеу арқылы зерттеулер жүргізуге қабілетті
- Маркетингтік қызметте цифрлық технологияларды қолдануға, диджитал маркетинг құралдарын пайдалана отырып, өнімдерді жылжытуға және сатуға; инновациялық технологияларды, өнімдер мен жобаларды әзірлеуге қабілетті
- Маркетингтік диджитал коммуникациялар бойынша білім мен дағдыларды көрсетуге, тауарлар мен қызметтерді тиімді жылжыту үшін Интернет пен мобильді жарнаманы, SMM және басқа да цифрлық коммуникацияларды табысты қолдануға қабілетті