Жаңа білім беру бағдарламасы

8D04105 Маркетинг в «Тұран» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарық субъектілерінің маркетингтік қызметін тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін талдамалық және зерттеу қасиеттеріне, кәсіби мәдениетіне, негізгі құзыреттеріне ие жоғары білім саласы, бизнес-құрылымдар, Қазақстандағы және шетелдегі үкіметтік және коммерциялық емес ұйымдар үшін жоғары білікті мамандарды, ғылыми, ғылыми-педагогикалық қызметкерлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Жаңа ғылыми идеяларды, ғылыми тәсілдерді талдау негізінде ғылыми зерттеулерді жоспарлауға және іске асыруға; қолданбалы зерттеулер жүргізуге, ғылыми негізделген шешімдерді ұсынуға және оларды іс жүзінде іске асыруға қабілетті
  • Отандық және халықаралық ғылыми конференцияларда, семинарларда ғылыми қоғамдастық алдында еркін сөйлей алады; халықаралық ғылыми журналдардың талаптарына сәйкес ғылыми мақалалар жаза алады
  • Маркетингтің теориялық тұжырымдамаларын іс жүзінде қолдануға, маркетингтік модельдерді, технологиялар мен механизмдерді, ұйымдардың маркетингтік қызметінің тиімділігін арттыру жолдарын жасауға қабілетті
  • Қазіргі заманғы басқару саласында дағдыларды қолдануға, маркетинг саласындағы қазақстандық тәжірибеге қатысты басқарудың шетелдік тәжірибесін бейімдеуге қабілетті
  • Web of Science және Scopus дерекқорында ғылыми еңбектерді жариялау арқылы өзінің ғылыми идеялары мен жаңа білімдерін көрсетуге, ғылыми қоғамдастыққа жетістіктерін хабарлауға қабілетті
  • Заманауи технологияларды және деректерді жинау мен өңдеудің сандық әдістерін, математикалық модельдеу әдістерін қолдана отырып, ғылыми ақпаратты өлшеу және статистикалық өңдеу арқылы зерттеулер жүргізуге қабілетті
  • Маркетингтік қызметте цифрлық технологияларды қолдануға, диджитал маркетинг құралдарын пайдалана отырып, өнімдерді жылжытуға және сатуға; инновациялық технологияларды, өнімдер мен жобаларды әзірлеуге қабілетті
  • Маркетингтік диджитал коммуникациялар бойынша білім мен дағдыларды көрсетуге, тауарлар мен қызметтерді тиімді жылжыту үшін Интернет пен мобильді жарнаманы, SMM және басқа да цифрлық коммуникацияларды табысты қолдануға қабілетті
Top