Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01706 Ағылшын тілі в Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

  • Педагогикалық кәсіпке кіріспе
    Несиелер: 3

    Бұл курс мұғалім мамандығына алғашқы кіріспе ұсынады. Атап айтқанда, студенттер тұтас педагогикалық процесті түсіну және олардың кәсіби жеке бағдарларын қалыптастыру, педагогикалық және психологиялық мәселелер мен жағдайларды сыни тұрғыдан шешу үшін қажетті базалық білім мен дағдыларды дамытады. Курс студенттерге мұғалім мамандығын игеруге деген ынтасын қайта қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі шетел тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылымы
    Несиелер: 5

    Курс грамматикалық форма мен мағына арасындағы байланысты ашуға, ағылшын тіліндегі айтылымды сипаттау және талдау үшін қажетті терминологияны зерттеуге бағытталған. Курс соңында студенттер ағылшын тілінің дыбыстық жүйесінің қыр-сырын, тілдің грамматикалық құрылымын және сөздік қорын одан әрі дамыту жолдарын анықтайды; қарым-қатынас процесінде санатты нысандар мен басқа да грамматикалық құралдарды дұрыс таңдайды және пайдаланады; ағылшын дауысты және дауыссыз дыбыстардың артикуляциялық ерекшеліктерін айтады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сөйлеу және композиция
    Несиелер: 5

    Курс жаттығулар, талқылаулар мен композициялар арқылы грамматикалық құрылымдарды мақсатты шолу және қолдану арқылы меңгеруді және аутенттікті жақсарту үшін ауызша және жазбаша ағылшын тілінің кең көлемді практикасына бағытталған. Курстың соңында студенттер тілдік кемшіліктерді тегістеу үшін коммуникативті стратегияларды қолданады, мысалы, парафраз, кідірістер және толтырғыштар; тіл мен әдеби стильдердің кейбір эстетикалық функцияларын анықтайды және талдайды; сын тұрғысынан ойлау қабілетін және тілдік міндеттер негізінде проблемаларды бірлесіп шешу қабілетін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Курс салауатты, қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасын қалыптастыру мақсатында мектеп жасындағы оқушылардың өсуі мен дамуының физиологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық және гигиеналық ерекшеліктерін, сонымен қатар физиологиялық функциялардың педагогикалық әсерге жауап беру ерекшеліктерін талдайды. Сонымен қатар, курсты оқу барысында студенттер мүшелердің, мүшелер жүйесінің, жалпы организмнің сыртқы ортамен байланысты қызметінің ерекшеліктерін салыстырады. Осыған байланысты студенттер оқу процесін ұтымды етуге, аурудың алдын алуды жүзеге асыруға бағытталған оқушының үйлесімді дамуы мен функционалдық мүмкіндіктерін арттыру әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Базалық шетел тілі (В2)
    Несиелер: 7

    Курс тұрақты лексикалық, грамматикалық және фонетикалық дағдыларды қалыптастыруға және мәдениетаралық және ғылыми-кәсіби деңгейде еркін диалогтық қарым-қатынас жасау қабілетін дамытуға бағытталған. Курсты аяқтағаннан кейін студент әртүрлі жанрдағы ұзақ жазба және ауызша дәлме-дәл мәтіндердің мазмұнын қорытындылайды; тыңдау, сөйлеу, оқу стратегиясын және жанрдың мақсатына, жағдайына сай келетін хаттарды таңдайды; өзінің көп тілдік тұлға ретінде дамыту үшін тілді үйрену тәжірибесін пайдаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәтін, дискурс және тілді оқыту
    Несиелер: 7

    Курс мәтін мен дискурстың тұжырымдамаларын және мәтін мен дискурсты талдаудың әртүрлі тәсілдерін шетел тілін оқыту және зерттеу контекстінде қалай қолдануға болатындығын зерттейді. Курс тілді талдау, корпустық лингвистика, дискурсты сыни талдау, жанрларды талдау, регистр және стиль, сөйлеу актісінің теориясы, ынтымақтастық қағидаты және сыпайылық қағидаты сияқты тілді талдаудың түрлі тәсілдеріне арналады. Курс соңында студенттер жазбаша және ауызша мәтіннің түрлерін анықтайды; тілді оқытуда дискурсивті талдауды қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл курс педагогикаға ғылым ретінде шолу, оның диалектикалық, қарама-қайшылықты және әдіснамалық ерекшелігін ұсынады. Студенттер дүниетанымды, әлеуметтік және жеке маңызды педагогикалық мәселелерді талдайды, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері туралы сыни тұрғыдан ойластырады. Білім беруді цифрландыру жағдайында педагогика, киберпедагогика, киберкеңістік және кибер әлеуметтендірудегі киберонтологиялық тәсілге ерекше назар аударылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 3

    «Педагогикалық психологиясы» курсы педагогикалық процесс және оқыту тұжырымдамаларына, білім беру психологиясының негізгі бағыттарына, түсініктері мен категорияларына шолу ұсынады. Студенттер оқу іс-әрекетінің құрылымын сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға, педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық заңдылықтары мен оқу-тәрбие процесінің әр түрлі кезеңдеріндегі педагогикалық әсерге шағылыстыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адал азамат құндылықтары
    Несиелер: 5

    Студенттердің бойында жалпы адамгершілік және ұлттық құндылықтар аясында адал азаматтың құндылықтарын қалыптастырады. Адалдықтың құндылығы мен азаматтық ұстанымды жүйелі білім арқылы меңгереді. Рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиелеу контекстінде адал азаматты қоғам ортасында қалыптастыру мәселелері жүйеленеді. Білім алушылардың ішкі тұлғалық мәдениетін нығайту негіздерінің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Білім жүйесіндегі менеджменттің ғылыми негізін студенттерде қалыптастыру, басқару жүйесі түрлерін игерген теориялық білімін нақты тәжірибелік дағдылармен іске асыра білуі; игерген теориялық және тәжірибелік білімдерінің негізінде білім беруді басқаруды дамытады,басқару жайлы білімді өздігінен жаңартады, басқарудың тәжірибелік ғылыми негізі шығармашылық тұрғыда болуы керектігін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі заман ағылшын әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курс жеке білім беру қажеттілігінің негізі ретінде қазіргі заманғы ағылшын әдебиеті саласындағы білімді қалыптастыруға, оларды ағылшын тілін оқыту процесінде пайдалануға дайын болуға бағытталған. Студент негізгі әдеби бағыттарды, ұлттық әдебиеттің даму кезеңдерін, қазіргі заманның ірі ағылшын жазушыларының шығармашылығын, біздің және шетелдік әдебиеттануда оқытылатын тілдің әдебиетін зерделеудің қазіргі жағдайын таниды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлы даланың педагогикалық мұралары
    Несиелер: 4

    Курста Ұлы даланың ұлы ағартушылары мен ғалымдарының педагогикалық мұраларына шолу жасалады. Оқу барысында студенттер Ұлы Дала ғалымдарының өмірі мен шығармашылығына талдау жасайды: әл-Фараби, А.Құнанбаев, А.Байтұрсынов, М.Дулатов. М.Жұмабаев, Ы.Алтынсарин және басқалар Курс студенттерге Қазақстандағы педагогика ғылымының пайда болуы мен дамуы мәселесінде ұлы ғалымдардың еңбектерінің маңыздылығын қайта қарастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Іскерлік дискурсқа кіріспе
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - іскерлік қарым-қатынас саласына байланысты проблемалар бойынша теориялық сипаттағы білім алу; іскерлік қарым-қатынас саласындағы сөйлеу өзара іс-қимылының және ықпал етудің негізгі стратегиялары мен тактикаларын зерделеуге; алған білімін практикада қолдануды үйрену. Нәтижесінде студент іскерлік қарым-қатынас теориясында қарастырылатын негізгі мәселелерге, іскерлік өзара әрекеттесу мен әсердің түрлері мен формаларына баса назар аударады; алынған теориялық білімді қазіргі іскери дискурстың құрамына кіретін ауызша және жазбаша мәтіндерді құруда қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    "Кәсіпкерлік негіздері" курсы студенттерге кәсіпкерлік қызметті басқару саласындағы теориялық дайындықтың негіздеріне кең шолуды ұсынады. Студенттер кәсіпкерлік тетіктерін талдайды, кәсіби қызметте ұтымды шешімдер қабылдау механизмін сыни бағалайды. Кәсіпкерлік саласындағы жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау әдістерін талдайды. Студенттер осы проблемалық мәселеде жаңа әдіснамалық тәсілдерді қайта қарастырады, кәсіпкерлік объектілері мен субъектілерін жіктейді. Кәсіпкерлікті жоспарлау, қаржыландыру, талдау және бағалау саласында дағдыларды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экологиялық мәдениет
    Несиелер: 5

    Экологиялық мәдениет курсы экологиялық сауаттылық және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес салауатты, қолайлы қоршаған ортаны қамтамасыз ету үшін экологиялық мәдениеттілікті дамыту жолдарын және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін үйренуге бағытталған. Студенттер қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін сыни тұрғыдан бағалайды, төтенше жағдайларда қорғанудың әдіс тәсілдерін меңгереді, экологиялық мәдениет дамыту үдерісін белсенді ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аналитикалық оқу
    Несиелер: 6

    Курс академиялық қарым-қатынас жағдайында оқу дағдыларын дамытуға және жетілдіруге; сыни ойлау дағдыларын; студенттерде ағылшын тілінде коммуникацияны жүзеге асыру үшін өз бетінше білім алу білігін дамытуға бағытталған. Пәнді игерген студент оқу және академиялық мәтіндердің жанрлық ерекшеліктерін, олардың құрылымы мен дизайнына қойылатын талаптарды ажыратады; түпнұсқа ағылшын тіліндегі ғылыми мәтінді оқиды және түсінеді, паратексттік құрылымдарға сүйене отырып мәтіннің мазмұнын болжайды, негізгі ойды бөліп көрсетеді, автордың ниетін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беруге шолу жасап ұсынады. Студенттер «инклюзия» ұғымын ажырата алады, арнайы білім беруді реформалау мәселесін аша алады, ұлттық арнайы білім беру жүйесінің қалыптасуы мен даму тарихын қарастырады, балаларды интеграциялау модельдерін талдайды және салыстыра алады, мүмкіндігі шектеулі, инклюзивті білім беруді басқарудың құқықтық және этикалық негіздерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы мақсаттарға арналған тіл С1
    Несиелер: 5

    Курс ауызекі сөйлеу дағдыларына баса назар аудара отырып, ағылшын тілін меңгеру деңгейін арттыру үшін әзірленген. Келесі тілдік салаларға бағытталған: сөйлеу дәлдігі, еркін сөйлеу, күрделілік, прагматизм. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы ағылшын тіліндегі жаңалықтардың жалпы ағынынан қажетті ақпаратты таңдай алады және оны коммуникативтік-функционалдық бағытта пайдалана алады; ғылыми күрделі мәтіндерді жазады және оқиды, ғылыми терминология мен лексиканы таңдайды; топтық жұмыста қажет түрлі рөлдерді орындай отырып, топта жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу орта мектепте шетел тілі сабағын өткізуге және студенттерді мәдениаралық қарым-қатынасқа даярлауға жеткілікті деңгейде мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігінің болуын көздейді. Курс аяқталғаннан кейін студент әдістемелік тапсырманы тұжырымдай алады; тілдік материалды, оқыту тәсілдерін, құралдарын іріктеп, оқу материалын меңгеру үшін және әдістемелік міндетті шешу үшін оқушылардың оқу іс-қимылдарын құрастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл курс болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығының міндетті компоненті болып табылады. Бұл пәнді игеру студенттерге «Мәңгілік Ел» және «Рухани жаңғыру» ұлттық идеясына сәйкес мектеп оқушыларымен тәрбие жұмысын жүргізуге, жоспарлар мен конспекттер жасауға, сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруға және өткізуге мүмкіндік береді. Курс студенттерге заманауи мектепте сынып жетекшісінің қызметін қайта қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық коммуникацияны оқу және оқыту
    Несиелер: 5

    Бұл пән таңдау пәндеріне жатады және мәдениаралық қарым - қатынас процесі, инновациялық белсенді маманның дамуына қажетті мәдени қабылдаудың әртүрлілігі туралы түсінік береді. Курстың соңында студенттер мәдениетаралық өзара іс-қимыл процесінде мәдениеттердің алуан түрлілігін талдай және ескере алады, сонымен қатар академиялық және кәсіби өзара іс-қимыл аясында коммуникативті міндеттер қояды және оларды шешудің жолдарын көреді. Бұл білім студенттерді жаһандану жағдайында кәсіби қызметке дайындауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көптілді және мәдениетаралық білім беру курсы
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттердің екінші тілдегі тілді теориялық және педагогикалық тұрғыдан қолдануы зерттеледі. Қарастырылып отырған тақырыптар ана және мақсатты тілдер арасындағы прагматикалық өтудің рөлін, жеке айырмашылықтарды, оқыту мәнмәтінін және екінші тілдің прагматикалық құзыреттілігін дамытудағы оқытуды қамтиды. Студенттер мәдени байланыстардың мәдени, ассимиляция, аккредитация, декультурализация, бикультурализм және мультимәдениеттілік сияқты ұғымдарын түсіндіреді; зерттеу саласындағы мәдениетаралық қарым-қатынасты жақсарту бойынша стратегиялардың тізімін жасайды; коммуникация стилінде мәдени вариативтілікті жорамалдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі ғылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курсы ғылымға және оның жіктелуіне, ғылыми зерттеулердің әдісі мен әдіснамасына анықтама береді, ғылыми ақпараттың негізгі көздерімен, оқу-ғылыми жұмыстың құрылымымен, мектеп оқушыларының ғылыми бағыттағы жұмыстарын (эссе, жоба жұмыстарын, баяндамаларды) жүргізу, ресімдеу және қорғау ерекшеліктерімен таныстырады. Студенттер ғылыми гипотезаларды тексеру және қайта қарау мақсатында тиісті деректерді жинау үшін тиісті құралдар мен әдістерді пайдалана отырып, бірлескен ортада ғылыми зерттеулерді жоспарлай, жобалай және жүргізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған жобалар, CLIL және Case study технологияларын қолдану әдістері
    Несиелер: 5

    Курс озық практика мысалдарының теориялық және практикалық сабақтарына, сондай-ақ CLIL, Project, Case тәжірибелерін талқылауға және салыстыруға негізделген. Пәнді игеру барысында студенттер CLIL, Project, Case әдіснамасының барлық принциптеріне негізделген өзінің CLIL, Project, Case блогын жасайды; шетел тіліндегі білім беру іс-әрекетінде жобаның, CLIL, Case study ерекшеліктерін ажыратады; әртүрлі ресурстардағы халықаралық бірлескен жұмыстар мен жобалардың тәжірибесін сыни бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің ішкі өзгерістерін сезіну және бекіту тетіктерін, шығармашылық, педагогикалық іс-әрекетке ұмтылуды ұсынады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер педагогикалық шеберліктің құрамдас бөліктерін сипаттай алады, педагогикалық техниканы көңіл-күйін, эмоциясын, сөйлеу техникасын, дауыс ырғағын студенттерді тәрбиелеу мен тәрбиелеу саласындағы өзіндік мінез-құлқын талдауды, кәсіби сапасын бағалау меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • IELTS, TOEFL,TKT халықаралық тестілеулер практикум
    Несиелер: 5

    Курс халықаралық стандарттардың ағылшын тілі бойынша емтихандарға дайындық және одан әрі халықаралық сертификаттау, шетел тілін меңгеру деңгейінің технологияларын - әдістері мен тәсілдерін игеруге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде студент мәтін элементтерін анықтайды және қажет болған жағдайда осы элементтерді өз хатында жазып қолданады; әр түрлі эссе жазады; өз сөзін бағалайды және өздігінен түзетеді; тиісті лексика мен грамматикалық құрылымдарды қолдана отырып, өз пікірлерін тұжырымдайды, білдіреді және қорғайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Когнитивтік-интерактивті технологиялар негізінде оқу үрдісін модельдеу
    Несиелер: 5

    Курс сыныпта оқуды жеңілдету және студенттерімізге 21-ші ғасырда цифрлық болуға көмектесу үшін оқытудың сенімді теориялары мен дәлелденген педагогикалық оқыту принциптеріне негізделген танымдық-интерактивті технологияларды қолдануға бағытталған. Пәнді меңгеру процесінде студенттер оқытудың белсенді және интерактивті әдістерінің мүмкіндіктерін, олардың жіктелуі мен салыстырмалы сипаттамасын қолданады; білім беруде жобалық және когнитивті қызметін көрсетеді; оқу процесінде оқушыларды ынталандыру мақсатында сабақтардың контенттін құру және бейімдеу үшін АКТ-ны пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықаралық емтихандарға дайындық стратегиясы
    Несиелер: 5

    Курс тілдік құзыреттерді стратификациялаудың халықаралық деңгейіне және халықаралық коммуникацияға сәйкес лингвистикалық білімді, іскерлікті, дағдыларды жақсарту және жетілдіру әдістемелерін меңгеруді көздейді. Пәнді игеру нәтижесінде студент оқудағы үзінділердің барлық түрлерінде нысаналы материалдарды қарастырады және талдайды; тиісті тіл мен грамматиканы пайдалана отырып, статистикалық деректерді түсіндіреді және сипаттайды; жалпы түсінік пен детальді түсінік үшін тыңдап-түсіну дағдыларын көрсетеді; негізгі идеяларды анықтайды және формалды немесе академиялық үзіндінің тиісті қосалқы детальдарын бөліп көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі жаңа технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты cтуденттерді әртүрлі заманауи білім беру деңгейлеріндегі оқу процесінде белсенді оқыту мақсатында негізгі заманауи педагогикалық технологиялармен таныстыру. Бітіргеннен кейін студент технологияларды интеграциялау тәжірибесіндегі соңғы жетістіктер туралы біледі; оқушылардың шетел тіліндегі оқуын бағалау үшін әртүрлі бағалау стратегияларын қолданады; Flipgrid, Live board, Coursera, PADLET негізінде онлайн сабақты модельдейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқытуда цифрлық білім беру ресурстары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттердің ағылшын тілін үйрену және оқыту үшін компьютерлік қосымшалар мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланудағы білімдерін, дағдылары мен іскерліктерін кеңейту. Оқу процесінде студент АКТ, зерттеу және коммуникациялық құзіреттіліктерді қалыптастырады. Курстың өзектілігі цифрлық технологияларды білім беру ресурсы ретінде пайдалану болып табылады, ол тіл үйренушілерге өздерінің тілдік дағдыларын жетілдіруге, оларды оқытудың басқа әдістерімен толықтыруға көмектеседі, осылайша қызықты, лингвистикалық мазмұнды оқу ортасын қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқытудағы заманауи тенденциялары
    Несиелер: 4

    Курс жаһандық мәселелер мен жаһандық білім беруді ағылшын тілін оқытудың халықаралық тенденциясы тұрғысынан қарастырады: ағылшын тілінің мақсаттары мен миссиясына жаңа көзқарас, ағылшын тілін оқыту мазмұнының жаңа тұжырымдамалары. Курс аяқталғаннан кейін студенттер кәсіби қарым-қатынас, аударма және командалық жобалардағы ынтымақтастықты қоса алғанда, қазіргі жаһанданған жұмыс ортасына тән тапсырмаларды тиімді орындау үшін шет тілі дағдыларын, мәдениетаралық құзыреттілікті, технологиялық дағдыларды және ойлаудың сыни тәсілдерін біріктіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шетел тілдерін оқытудың теориялық және практикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс жетекші лингвистикалық және оқыту теориялары мен шетел тілін оқытудың негізгі әдістері арасындағы байланысты қарастырады. Курс соңында тыңдаушы тілді пайдаланудың теориялық және практикалық аспектілерін, оның ішінде оның фонетикалық, семантикалық, грамматикалық, мәтіндік және прагматикалық ерекшеліктерін, сондай-ақ тіл құрылымының әртүрлі аспектілерін зерделеудің негізгі тәсілдерін синтетикалық тұрғыдан сипаттай білуін көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде оқыту және оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән мәдениетаралық коммуникация контекстінде шетел тілін оқытуда компьютерлік технологияны, интернетті, телекоммуникациялық құралдарды, мультимедиялық және электрондық бағдарламалар мен оқулықтарды пайдаланудың тұтас көрінісін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер бірінші немесе екінші тілді үйренуді тиімді, ынталандыратын және интерактивті ету үшін АКТ құралдарын зерттейді; АКТ құралдарына жаңа көзқарасты көрсетеді және тіл үйрену үшін оларды қолданудың жаңа тәсілдері мен озық тәжірибелерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Академиялық тыңдалым және айтылым
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты: академиялық қарым-қатынас деңгейіне сәйкес келетін шетел тілдерін меңгеру саласындағы білім, білік және дағды жүйесін жетілдіру, сондай-ақ студенттердің академиялық дағдыларын, тілін және сыни ойлауын жүйелі және прогрессивті дамыту. Студент академиялық қарым-қатынас жағдайында кез келген тақырыпта ауызша және жазбаша түрде кәсіби шетел тілі коммуникациясын құрады; негізгі идеялар мен детальдарды ажырата отырып, академиялық дереккөздерден алынған ақпаратты жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шетел тілінің теориялық грамматикасы, фонетикасы мен лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Курс ағылшын тілін теориялық грамматиканың, теориялық фонетиканың, ағылшын тілінің лексикологиясының жалпы бағыттары бойынша оқытуға бағытталған. Пән сөз, сөз жасау тәсілдері, тілдің фонетикалық құрылысы, фонема, буын, екпін және интонация сияқты негізгі ұғымдарды қамтиды. Қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын және оны сипаттау принциптерін сипаттайды. Оқу соңында, студент тілдің әртүрлі деңгейлерінде лингвистикалық талдау жасайды, лингвистикалық зерттеулердің негізгі әдістерін игереді, тіл бірліктері мен олардың қызметі туралы теориялық мәліметтерді түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Soft skills (жұмсақ дағдыларды) дамыту
    Несиелер: 4

    Курс әлеуметтік дағдылар мен эмоционалды интеллектті қалыптастыруға бағытталған. Осы курстың арқасында студент жеке тұлғалармен оңай байланыс таба алады, өзгерістерге оңай қарайды және қиындықтарды жеңе алады. Студенттерге мамандықтың жаңа тенденцияларын тез игеруге, командада жұмыс істеуге, ұжыммен диалог құруға, тыңдауға, естуге және сөйлеуге көмектеседі. Икемділікті дамыту, соның ішінде курстың немесе тапсырманың күрт өзгеруіне байланысты ұзаққа созылған стресске түспеу, мансапта өсу, олардың ішінде көшбасшыға өзін көрсете білу және күшті жақтарды көрсету. Курс соңында студент еркін диалог құра алады және әңгімелесушіге кез — келген тәсілмен-дауыстап, хат алмасып, жест-ишара жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы медиа сөйлеуді оқытудың ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Курс БАҚ-та білім алу және бұқаралық ақпарат құралдарының сауаттылығы үшін кеңінен сөйлеу, тыңдап-түсіну, оқылым мен жазылым дағдыларын дамытуға, сондай-ақ түрлі БАҚ-ты талдау және құру үшін сыни ойлау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент қазіргі әлемдегі және білім берудегі медианың рөлін, лингвистикадағы медиа ұғымын, сондай-ақ ағылшын тілін оқытудағы медиа мен педагогикалық аспектілердің рөлін қысқаша сипаттайды; оқу-тәрбие процесінде медианы тиімді пайдалану дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Бұл курс студентті медиа-сауаттың негізгі қиындықтарымен таныстырады, сыни ойлау дағдыларын дамытады және медиа-мазмұнды интерпретациялауды талдаудың қажетті әдістерін ұсынады. Курс аяқталған соң студент медиа сауаттылықтың негізгі анықтамаларын, тұжырымдамаларын, тәсілдерін атайды; медиатекстерді атрибуттау әдістерін анықтайды; медиамәдениетті қалыптастыруда қоғамдық ақпарат мазмұнының жеке адамға, қоғамға әсерін түсінеді; виртуалды және медиа ортада жауапты, сындарлы және әдепті қарым-қатынас пен хабарламалар жасайды, және оларды бұқаралық ақпарат құралдарында таратады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында шетел тілдерін оқыту әдістемесін дамытудың қазіргі заманғы үрдістері қарастырылады. Курс соңында студент бастауыш мектепте, бейіндік мектепте және мамандандырылған мектепте шетел тілін оқыту процесіне әсер ететін барлық факторларды анықтайды және талдайды; бастауыш мектепте, бейіндік және мамандандырылған мектептерде шеттілдік білім берудің вариативтік бағдарламаларын қазіргі заманғы әдістемелік жүйелерді сыни тұрғыдан талдайды және оқытудың неғұрлым барабар мақсаттары мен шарттарын таңдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сын тұрғысынан ойлау және жазу
    Несиелер: 5

    Курс зерттеу және академиялық тапсырмаларды орындау үшін қажетті сыни ойлау және жазу дағдыларын дамытады. Курс логикалық аргументация қағидаттарына, озық риторикалық әдістерге, сыни ойлау мен бастапқы материалды тиімді пайдалануға, зерттеу және дәйексөз алу дағдыларына, сондай-ақ стилистикаға баса назар аударады. Курс соңында студенттер нақты, дәйекті, бірыңғай дәлелді эссе құрастыра алады; авторлардың бақылаушы және қолдаушы идеяларын анықтау, бағалау және талқылау арқылы мәтіндерге сыни талдау жасай алады; эмоционалды үндеулерді тану, фактілерді пікірлерден ажырату, болжамдарды, стереотиптерді, жалпылау мен теріс пікірлерді анықтау үшін риторикалық жазуды сын тұрғыдан бағалайды; тиісті тілді, риторикалық заңдылықтар мен дәлелдерді қолдана отырып, дипломдық жұмысты жазады және қорғай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Арнайы мақсаттарға арналған тіл С2
    Несиелер: 5

    Курс жалпы кәсіби саланың сөйлеу тақырыптары негізінде білім алушылардың жалпы ғылыми және кәсіптік деңгейінің халықаралық стандартына жету үшін дайындықтың жалпы кәсіби және мәдениетаралық бағытын тереңдетуге бағытталған. Студенттер тілді практикалық қарым-қатынас мақсатта түсіндіру немесе талдау үшін тілді тиімді артикуляциялайды, сондай-ақ тілді меңгерудің ілгері деңгейінде аудиторияны, мақсаттарды және әлеуметтік кодтарды түсіну деңгейін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер
    Несиелер: 5

    Курста салыстырмалы-педагогикалық тәсіл негізінде шетел тілін мектепте оқыту кезінде инновациялық технологияларды енгізу және іске асыру процесін ұйымдастырудың теориялық-практикалық негіздері қаралады және талданады. Пәнді меңгергеннен кейін студент шетел тілін оқыту процесінде әдістемелік қызметтің әртүрлі түрлеріне барабар әдістемелік тәсілдерді талдайды; қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни талдайды және бағалайды, зерттеу міндеттерін шешу кезінде идеяларды жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON8

    өзінің және оқытылатын тілдер елдерінің ұлттық мәдениетін, тарихын және әдебиетін меңгереді.

  • Код ON2

    пәндік саладағы негізгі теориялық білімдерді, педагогикалық және кәсіби міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардан білімді интеграциялау дағдылары мен іскерліктерін меңгерген;

  • Код ON6

    ақпараттық коммуникациялық пен сандық технологияларын пайдалану арқылы ақпаратты сараптайды және бағалайды, ақпараттық мәдениетті меңгереді;

  • Код ON3

    кәсіпкерлік негіздері туралы білімді қолдана отырып, орыс, қазақ және ағылшын тілдерінде іскерлік және практикалық деңгейде қарым-қатынасты ұйымдастыруға қабілетті; көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда конструктивті диалогтың, қарым-қатынастың білігі мен дағдыларын көрсетеді;

  • Код ON1

    орта білім берудің нормативтік-құқықтық базасы, орта білім берудің жаңартылған мазмұны, білім беру саласындағы Қазақстан Республикасының ұлттық саясатының тенденциялары туралы түсінікке ие болады;адалдық принцип негізінде оқушының экологиялық мәдениеті мен мектеп және әдістемелік көшбасшылық дағдыларын қалыптастыра алады.

  • Код ON5

    жас ерекшелігі, сенсорлық және зияткерлік дағдыларға байланысты әр оқушының білім беру қажеттілігін ескере отырып, тілдерді оқыту әдістемесі саласында фундаменталды білімді игереді; көңіл бөлу, ашықтық және құрмет көрсету арқылы қарым-қатынастың қолайлы жағдайын жасайды және туындайтын мәселелердің сындарлы шешімдерін таба алады;

  • Код ON4

    педагогика мен психологияның теориялық пен практикалық білім негіздерін оқу үрдісінде және тәрбие жұмысын ұйымдастыруда қолданады;

  • Код ON7

    академиялық жетістіктерін арттыру мақсатында зерттеу мәдениеті мен сын тұрғысынан талдау негізінде кәсіби бағытталған мәдениетаралық коммуникативтік міндеттерді шешеді;

Top