Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03110 Психология в Орталық- Қазақстан Академиясы

  • Жалпы психология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, негізгі категориялар, іргелі теориялар, психологиялық ғылымның негізгі әдістері туралы тұтас білім жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру психолог мамандығының пайда болу тарихын, ғылыми және практикалық салалардағы кәсіби психологтардың негізгі қызметін, сондай-ақ кәсіби психологтарды даярлау жүйесін және психологиялық қоғамдастықты ұйымдастыру принциптерін негізгі түсіну саласында білім алушылардың құзыреттілігін қалыптастыруды көздейді. Пәнді игерудің мақсаты: ғылым мен практикада психологиялық білімнің жинақталу тарихын, сондай-ақ психологтың негізгі салаларын, психологтың қызметін ұйымдастыруды, психолог кәсібінің жалпы сипаттамасын, психологтың кәсіби қызметін, қызмет құрылымын, психологтың кәсіби құзыреттілігін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Антропология
    Несиелер: 6

    Студенттерді антропологияның кәсіби әлеуметтанулық, психологиялық және жалпы гуманитарлық дайындықтың маңызды құрамдас бөлігі болып табылатын негізгі бөлімдері мен мәселелерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ОЖЖ анатомиясы және ЖЖӘ физиологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - адамның орталық жүйке жүйесінің құрылымы, оның жұмысының физиологиялық механизмдері, орталық жүйке жүйесінің әртүрлі бөлімдерінің функциялары, онтогенездегі және филогенездегі орталық жүйке жүйесінің құрылымдық және функционалдық өзгерістерінің ерекшеліктері, адамның психикалық белсенділігі үшін орталық жүйке жүйесінің маңызы туралы білімдерді игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психофизиология
    Несиелер: 6

    Студенттерді физиологиялық механизмдер туралы түсініктермен, ғылымның қазіргі даму деңгейіне сәйкес келетін психикалық әрекет пен адамның мінез -құлқының заңдылықтарымен таныстыру және олардың физиологиялық және психофизиологиялық деректерді талдауда осы білімді қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерді нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің негізгі принциптері мен заңдарымен таныстыру, жеке экономикалық субъектілер-фирмалар, кәсіпорындар, кәсіпкерлер деңгейінде болып жатқан нарықтық процестерді зерттеуге көмектесу, экономикалық мәнін, негізгі терминдер мен ұғымдардың мазмұнын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Мақсаты - студенттерде әлеуметтік психологияның қолданбалы аспектілері бойынша ғылыми білім жүйесін, осы білімді кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Ол студенттердің дәйекті оқуына бағытталған. Әлеуметтік психологияның теориялық және әдіснамалық негіздері, адамдардың қарым-қатынасы мен өзара әрекеттесуінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары, үлкен және кіші топтардың психологиясы, Әлеуметтік психологиядағы жеке мәселелер, сонымен қатар қазіргі жағдайда әлеуметтік психологиялық білімдерді практикалық тұрғыда қолданудың негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: онтогенездегі адамның психикалық даму ерекшеліктерін зерттеу, адамның жас ерекшелік динамикасын, өмір жолында әртүрлі жас сатыларындағы тұлғаның дамуы мен қалыптасуының басты заңдылықтары мен факторларын оқып-үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерді табиғи жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтары, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерімен, оның негізгі бөлімдерімен, практикалық қызметтің әртүрлі салаларында қолданылатын экологияның қорытындыларымен таныстыру, сондай-ақ табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлға психологиясына кіріспе
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Студенттерді тұлға психологиясының негізгі ұғымдары мен проблемаларымен таныстыру және тұлғаның қазіргі заманғы түсінігін ашу, тұлғаның психикалық және әлеуметтік құбылыстар жүйесіндегі орнын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология тарихы
    Несиелер: 5

    Психологияның ғылым ретінде қалыптасуы. "Психология тарихы" пәнін (модулін) меңгерудің мақсаты адамзат эволюциясының барлық белгілі кезеңдерінде психологиялық білімнің мазмұнын жинақтау және зерделеу болып табылады. Психология тарихы тек танымдық ғылым ғана емес, сонымен қатар практикалық маңызы бар: "білім жинап" қана қоймай, оларды адам өмірінің әртүрлі салаларында "жұмыс істеуге" итермелейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    "Дифференциалды психология" курсын оқытудағы мақсат - адамдардың дара айырмашылықтары мен олардың қалыптасу негіздері, дара айырмашылықтардың құрылымы мен көріну тәсілдері туралы білімдерді жүйелеу. Практикалық тұрғыдағы мақсаты - бакалаврлардың психологиялық мәдениетін арттыру, оларды дара айырмашылықтардың әртүрлі топтарымен және оларды диагностикалаудың түрлі әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән мемлекет және құқық ұғымдарын игеруге бағытталған, Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының, құқық қорғау органдары мен соттың негіздері зерделенеді, әкімшілік, азаматтық, еңбек және отбасы құқығының ерекшелігі анықталады, әлеуметтік қамсыздандыру нормаларымен танысу жүзеге асырылады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері және эксперименталды психология
    Несиелер: 5

    Бұл пән психологиялық зерттеу әдістеріне (ең алдымен эксперимент әдісіне), психологиялық болжамдарды тексеру әдістеріне және психологиядағы зерттеуді ұйымдастыруға бағытталған. Зерттеу пәні бола алатын психологиялық құбылыстардың алуан түрлілігіне қарамастан, психологияның әртүрлі салаларында зерттеуді ұйымдастыру әдістері осы курстың жалпы принциптеріне бағынады. Бұл пәнді игерудің негізгі нәтижесі психологиялық зерттеулерді (ең алдымен экспериментті) дұрыс жоспарлау болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бұқара психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән әлеуметтік-психологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуы туралы идеялар саласындағы мамандардың негізгі құзыреттерін қалыптастырады, Қоғам психологиясы, әлеуметтік құбылыстар туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады. Бұл пәнді оқу барысында студент кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастырады, атап айтқанда: студенттер қоғам психологиясының жұмыс істеу процесін түсінеді, кәсіби ойлау мен практикалық жұмыс дағдыларын игереді. Әлеуметтік топтардың маңызды ерекшеліктері және олардың адамға әсері туралы түсінік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психодиагностика негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық диагностиканың негізгі әдістері, олардың мүмкіндіктері мен шектеулері, студенттердің зерттеуді ұйымдастырудың практикалық дағдыларын дамыту, зерттеу бағдарламаларын құру, психодиагностикалық батареяны қалыптастыру, психологиялық құбылыстарды жалпылау және талдау және алған білімдерін практикада қолдану қабілеттерін игеру. Психодиагностиканың негізгі түсініктері. Психодиагностиканың психометриялық негіздері. Өлшеу шкалалары, түрлері, деңгейлері. Психодиагностикалық технология. Психодиагностикалық қызмет барысында алынған әртүрлі мәліметтермен түсіндіру жұмыстарын жүргізу дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқу іс-тәжірибесі
    Несиелер: 2

    Тәжірибенің мақсаттарымен, мақсаттарымен, мазмұнын білу. Мекеменің профилімен танысу, тәжірибе базасы. Мекеме, оның құрылымы, қызметі туралы, команданың құрамы, психологиялық сипаттағы мәселелер туралы жалпы ақпарат алу. Педагог-психологтың негізгі қызметін зерттеу. Педагог-психологтың оқу құжаттамасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психология бойынша практикум 1
    Несиелер: 5

    Эмпирикалық психологиялық зерттеулерге қолданылатын әдіснамалық түсінік. Психологиялық зерттеулердің негізгі әдістері. Психологиядағы бақылау әдісі. Когнитивті процестерді зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Саяси психология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты: қазіргі қоғамның саяси мәдениетінің қалыптасуының психологиялық ерекшеліктері, әр түрлі саяси құбылыстар, олардың барысы мен басқару заңдылықтары туралы түсініктерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    "Психологиядағы математикалық әдістер" курсын меңгерудің мақсаттары: студенттерді ғылыми зерттеудің барлық кезеңдерінде болжамдарды тұжырымдаудан бастап эмпирикалық деректерді өңдеуге дейін математикалық статистика әдістерін қолдануға дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Суицидология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-суицидтік мінез-құлықтың негізгі теорияларын зерттеу, суицидтік тәуекелді зерттеудің негізгі әдістерін қарастыру, суицидтік мінез-құлықтың систематикасы мен типологиясының әртүрлі нұсқалары туралы түсінік қалыптастыру, суицидтің жетекші себептерін, себептерін, болжаушылары мен қоздырғыш факторларын талдау, суицидтік мінез-құлықты түзету және алдын алу әдістерін нақтылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Мақсаты - студенттерді психикалық дамудың әртүрлі ауытқулары бар немесе шекаралас жағдайдағы балалардың психологиялық ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған. Студенттер баланың психикалық дамуының ерекшеліктерін, білім, білік, дағдылардың қалыптасу деңгейінің танымдық үдерістердің, тұлғалық білімдердің және тұлғааралық ерекшеліктердің жас ерекшеліктері мен қоғам талаптарына сәйкестігін, сондай-ақ баланың мінез-құлқы мен дамуындағы әртүрлі ауытқуларды диагностикалауды, түзетуді және алдын алуды үйренеді. Ауытқулары бар балалардың қоғамға кірігуін қамтамасыз етудегі психологиялық көмек қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Менеджмент психологиясы
    Несиелер: 5

    Кез-келген буын менеджерінің жұмысының тиімділігі, бір жағынан, бағыныштыларды дұрыс бағалау, олардың мінез-құлқының себептерін анықтау қабілетіне, екінші жағынан, өз жұмысын психологиялық тұрғыдан дұрыс бағалау қабілетіне байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психология бойынша практикум 2
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – психолог-студенттерде практикалық психология саласында жүйеленген білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән - кәсіби цикл пәндерінің бірі. Ол практикалық қызметте психологиялық зерттеу әдістерін қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - студенттерде психологиялық кеңес берудің жеке стилін дамыту үшін қажетті білім жүйесін қалыптастыру, қиын өмірлік жағдайларда психологиялық көмектің өнімді моделін құру тәсілдерін үйрету, практикалық дағдылар мен кеңес беру техникаларын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Төтенше жағдайларда психологиялық көмек көрсету
    Несиелер: 5

    Төтенше жағдайлардағы адам мінез-құлқының теориялық және практикалық негіздерін зерделеу. Төтенше және төтенше жағдайларды ажыратудың негізгі принциптері. Төтенше жағдайлардың типологиясы: қолданыстағы факторлардың мазмұны, пайда болу сипаты, әрекет ету ұзақтығы, шешу мүмкіндігі, салдары. Төтенше жағдайлардағы қызметті зерттеудің әдіснамалық негіздері. Ситуациялық эксперимент және ситуациялық модельдеу. Төтенше жағдайлардың негізгі түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұйымдардағы қызметкерлермен практикалық психология
    Несиелер: 5

    Қызметкерлерді іріктеу, диагностика және ұйымдардағы персоналмен тренингтік жұмыс дағдыларын меңгеру. Кәсіби модульдерді оқу кезінде және кәсіби қызметте менеджмент білімін, персоналды басқару негіздерін қолдану. Персоналды және тұтастай ұйымды қазіргі заманғы басқарудың функциялары, мәні және өзіне тән белгілері; басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асыру процесі; Жанжалдарды басқару тәсілдері; стратегиялық басқару функциялары: негізгі ұғымдар, функциялар және қағидаттар; басқарушылық бақылаудың кезеңдері, түрлері және қағидалары; мотивацияның теориясы мен элементтері, жеке және топтық мотивацияның формалары; бастапқы және қайталама қажеттіліктер, делегация ережелері; ауызша және жазбаша ақпарат алмасу ерекшеліктері, іскерлік келіссөздер жүргізу әдістері; жеке тұлғаның психологиясы туралы негізгі мәліметтер, қызмет көрсету саласының қызметкерлеріне қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аддиктология
    Несиелер: 5

    Есірткі және улы заттардың ағзаға әсер етуінің негізгі механизмдері туралы студенттердің түсінігін қалыптастыру, салауатты өмір салтын ұстануға ынтасын қалыптастыру, тәуелділікті жою, теориялық және әдістемелік негіздерді меңгеруге ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәмелетке толмағандармен әлеуметтік психологиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Студенттердің кәмелетке толмағандармен әлеуметтік-психологиялық жұмыс негіздерін зерделеу. Пәнді игерудің мақсаты-қауіпті балалармен (атап айтқанда жасөспірімдермен) байланыс орнату, олардың психологиялық проблемалары мен оларды тудыратын себептерін диагностикалау, осы санаттағы балалар мен жасөспірімдердегі әртүрлі мәселелерді шешу, даму диалогы, интерактивті оқыту, психологиялық кеңес беру, топтық талқылау және т. б. технологиялары негізінде психологиялық мәселелерді шешуде жобалау құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұйымдық психология
    Несиелер: 5

    Ұйымдастыру психологиясы ғылыми пән ретінде. Заманауи психологиядағы билік мәселесі. Көшбасшылық. Билік және ұйымдастыру. Билік және топ. Ұйымдағы байланыс. Ұйымдастыру мәдениеті мен дамуы. Тұлға және ұйым. Іс-әрекеттің жеке стилі. Қабілеттіліктер мен олардың ұйым талаптарына сәйкестігі. Ұйымдастыру мінез-құлқына әсер ететін тұлғалық қасиеттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнес және кәсіпкерлік психологиясы
    Несиелер: 5

    Экономикалық қатынастардың субъектісі ретінде кәсіпкердің қызметі мен жеке басының психологиялық заңдылықтары туралы негізгі идеяларды жүйелі түрде ұсыну. Бизнес-қызметтің психологиялық компоненттері, бизнес-мәдениеттің ерекшеліктері. Кәсіпкерлік қызметтің негізгі түрлері. Бизнестегі сәттілікке ықпал ететін және кедергі келтіретін жеке ерекшеліктер. Бизнес-процестерді басқарудың тиімділігін арттыру жолдары. Табысты бизнес жүргізу үшін топ құрудың психологиялық негіздері. Табысты сатудың психологиялық принциптері. Тиімді өзара әрекеттесу және іскерлік этикет негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Девиантты мінез-құлық психологиясы
    Несиелер: 5

    Девиантты мінез-құлықтың жалпы сипаттамалары. Қылмыстық және агрессивті мінез-құлық психологиясы. Тәуелділік мінез-құлық психологиясы. Суицидтік мінез-құлық психологиясы. Девиантты мінез-құлыққа әлеуметтік-психологиялық әсер ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұлғааралық қатынастар психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - студенттерді қарым-қатынас теориясының негіздері, тұлғааралық қатынастардың типтері, тұлғааралық қатынастардың құбылыстары және заңдылықтары, тұлғааралық қатынастардағы әсерді басқару мүмкіндіктері, тұлғааралық қатынастардың әртүрлі формаларына дайындық технологиялары туралы алған білімдерін психологиялық тәжірибеде қолдануды оқып-үйрену болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық практикум
    Несиелер: 5

    Студенттерді психологиялық-педагогикалық Психодиагностика әдістерімен және әдістерімен таныстыру. Пәнді игеру мақсаттары: әр түрлі жас кезеңдерінде педагогикалық өзара әрекеттестіктің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ашу; психологиялық-педагогикалық өзара әрекеттесудің ұйымдастырушылық формаларын көрсету (іскерлік ойындар, консультациялар, тренингтер, оқыту тренингтері және т. б.); диагностика технологиялары мен әдістерін қолдану кезінде психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жобалау ерекшеліктерін түсіндіру; психологиялық-педагогикалық қызметті жобалау, жобалау және модельдеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынас мәселелерін және адамдар арасындағы қарым-қатынасты зерттеу. Бағдарламаның мақсаты: студенттерді осы психологиялық білім саласымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Медициналық психология
    Несиелер: 5

    Медициналық психология мамандар даярлауда маңызды болып табылады. Осы пәнді оқып-үйрену нәтижесінде студенттерде науқастарды психологиялық тұрғыдан тексеру, психологиялық мәртебесін сипаттау, психикалық бұзылулардың психотерапиясын ұйымдастырудың принциптері бойынша маңызды деген кәсіби білік-дағдылары қалыптасады. Медициналық психологияны оқытудың мақсаты - студенттерге дәрігер мен пациенттің қарым-қатынасы психологиясының аспектілері, мінез-құлық және қарым-қатынас дағдылары туралы білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологтың кәсіби этикасы
    Несиелер: 5

    Студенттерде психологтың кәсіби қызметі, оның шынайы мақсаты мен этикалық нормалары туралы шынайы ғылыми түсінікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дін психологиясы
    Несиелер: 5

    Дін психологиясының әдіснамалық негіздері мен пәні. Дін психологиясын ғылыми пән ретінде қалыптастыру. Психикалық күйлер және дін. Діни тәжірибе. Діни тұлға туралы түсінік. Діни тұлғаның қалыптасуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты - студенттерді жоғары мектепте психологияны жалпы білім беретін пән ретінде және психологты даярлау кезінде оқыту әдістемесінің теориялық негіздерімен таныстыру; оқушылардың кәсіби өзіндік сана-сезімін және психология оқытушысының қызметін өзін-өзі ұйымдастыру мәдениетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психотерапия негіздері
    Несиелер: 5

    Психотерапияның білім мен практика саласы ретінде ерекшелігін талдау. Психотерапияның дамуының негізгі кезеңдерін қарастыру. Студенттерді тарихи-теориялық тұрғыдан психотерапияның негізгі бағыттарымен таныстыру. Негізгі психотерапиялық жүйелердің әдістемелік және ұйымдастырушылық аспектілерін олардың өзара байланысын қарастыру. Студенттерді негізгі психотерапиялық мектептердің жасаушылары мен жетекші өкілдерінің тағдырымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Клиникалық психология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: клиникалық психология саласындағы іргелі және қолданбалы зерттеулер туралы, осы ғылымның мүмкіндіктері, оның әдіснамасы, теориялық негіздері мен эмпирикалық міндеттері туралы идеяларды қалыптастыру. Курстың міндеттері: клиникалық психологияны қолдану объектісімен, пәнімен және саласымен, оның теориялық негіздерімен және категориялық аппаратымен таныстыру, клиникалық психологияның негізгі әдіснамалық мәселелері мен әдістемелік қиындықтарына мазмұнды сипаттама беру; психологиядағы психикалық бұзылуларды зерттеуге биопсихоәлеуметтік көзқараспен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиядағы арттерапиялық бағыт
    Несиелер: 5

    Психологияда арт-терапияны зерттеу және қолдану. Осы пәннің мақсаттары: студенттерде психодиагностика және психокоррекция әдісі ретінде арт-терапия туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, студенттерді арт-терапияның негізгі бағыттарының тарихи, теориялық және қолданбалы аспектілерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психология бойынша практикум 3
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – адамның психикалық өмірінің көрінісі мен қасиеттерін, психикалық құбылыстарын жеке және топтық өзгерістеріне байланысты әлекметтік психологияның, жалпы психологияның, психодиагностиканың негізгі ұғымдарын зерттеу. Нәтижесінде студенттер зерттеу мақсатына сай проективті әдістемелерді дұрыс таңдап, қолдана білуді, қорытындыны жасауды, алынған нәтижелерді талдауды, проективті әдістермен зерттеу жүргізуді жоспарлап, ұйымдастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ӘПТ және топтық психокоррекция
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу мақсаты әлеуметтік педагогтардың психологиялық кеңес беру және психокоррекция сияқты практикалық психологияның әдістерін клиенттердің әртүрлі санаттарымен жұмыс жасауда тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттілігін қамтамасыз ету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дағдарыстық күй психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді дағдарыс жағдайлары психологиясының пәні мен міндеттерімен, дағдарыс психологиясының негізгі ұғымдар жүйесімен, дағдарыс тұлғасына психологиялық көмек көрсету принциптерімен, психологиялық жарақатты жеңу стратегияларымен таныстыру болып табылады. Дағдарыстық кеңес беру және психотерапияның ерекшеліктері. Төтенше жағдайлардың зардап шеккендердің психикалық денсаулығына әсері. Жарақаттан кейінгі стресстің бұзылуы, клиникалық көрінісі, ағым түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эксперименталды психология және психодиагностика бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Эксперименттік зерттеуді ұйымдастыру туралы білімді қалыптастыру. Психологиялық зерттеу әдіснамасы бойынша практикум пәнін (модулін) меңгерудің мақсаты психолог-студенттерді психологиялық зерттеулердің негізгі әдістерімен, оларды практикалық іске асыру негіздерімен таныстыру және осы білімді барлық бейінді курстарда эксперименттік психология бойынша біліммен байланыстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорт психологиясы
    Несиелер: 5

    Спорт психологиясы бұқаралық спортпен, жоғары жетістіктер спортымен және коммерциялық спортпен шұғылданушылардың психикалық қасиеттерін, процестері мен жағдайларын дамыту және актуализациялау заңдылықтарын зерттейді.Спорт психологиясының пәні-жаттығу және бәсекелестік іс-әрекеттің психологиялық факторлары, сонымен қатар спорттағы жеке тұлғаның көрінісі. Психологтар жаттығу және бәсекелестік жүктемелердің спортшының психикасына әсерін, спорттық маңызды жағдайларда оның, командалармен өзара әрекеттесу, спортшылардың жаттықтырушылармен байланысы және т. б. зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заң психологиясы
    Несиелер: 5

    Құқықтық психологияның пәні, әдістері мен салалары. Құқықтың психологиялық феноменологиясы және құқықтық сана мәселесі. Адвокаттың кәсіби қызметінің психологиясы. Қылмыстық психология.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент психологиясы
    Несиелер: 5

    Психологиялық Менеджмент, білім беру жүйелерін басқару, олардың қалыптасуы, жұмыс істеуі және дамуы туралы білім жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасылық кеңес берудегі отбасы психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты: оқушылардың отбасылық тәрбие және отбасылық қатынастар мәселелеріндегі психологиялық-педагогикалық білімдерін жүйелеу және таныстыру; оқушылардың отбасылық-неке және бала-ата-ана қатынастарының негізгі проблемалары мен даму үрдістері туралы түсініктерін қалыптастыру; отбасындағы психологиялық диссонанстың себептерін, отбасылық қатынастардың бұзылуының тұжырымдамалары мен нысандарын ашу; отбасындағы тәрбиенің психологиялық-педагогикалық феномені және психологиялық-педагогикалық факторлары ретіндегі ата-ана туралы түсініктерін қалыптастыру.; отбасымен диагностикалық және түзету жұмыстарының ерекшеліктерімен және отбасылық шағын зерттеулер жүргізу қабілеттерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты отбасылық мәселелер бойынша халықпен психоәлеуметтік жұмыс саласында бакалаврлардың кәсіби қызметін сәтті жүзеге асыру үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Танымдық іс-әрекет психологиясы
    Несиелер: 5

    Танымдық процестерді, танымдық қабілеттерді зерттеу. Рефлексия формаларының ішкі құрылымы-танымдық процестер..Сезім әлемді танудың негізгі кезеңі ретінде. Сезімдердің жіктелуі. Қабылдау әрекет ретінде. Қабылдаудың селективтілігі. Қабылдау қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психолог қызметінің ақпараттық-коммуникациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Психолог қызметіндегі ақпараттық технологиялар. Психологтың диагностикалық қызметіндегі ақпараттық технологиялар. Психологтың консультациялық қызметіндегі ақпараттық технологиялар. Бұқаралық коммуникация құралдарындағы психологтың бейнесі дәріс сабағы. Заманауи ақпараттық технологияларды қолданудың психологиялық аспектілері. Бұқаралық ақпарат құралдары психолог қызметінде практикалық сабақ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнопсихология
    Несиелер: 5

    Этнопсихология және ғылым жүйесіндегі орны. Этнопсихологияның тарихи дамуының қысқаша шолуы, қазіргі этносаралық қатынастардың психологиясы, қазіргі этнопсихологияның қолданбалы аспектілері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту және тәрбие психологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттердің психологиялық ойлау қабілетін олардың педагогикалық психология курсының білімдерін зерделеуі мен игеруі негізінде дамыту, педагогикалық психология бөлімі бойынша психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау біліктері мен дағдыларын қалыптастыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы және отбасылық қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Отбасы психологиясының негіздері. Отбасылық және неке қатынастары. Бала-ата-ана қарым-қатынасы. Әлеуметтік жұмыстың отбасымен жұмыс жасайтын функционалдық қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп психологиялық қызметінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: студенттерді білім беру саласындағы психологиялық жұмыстың теориясы мен практикасымен таныстыру. Пән бойынша оқу сабақтарын өткізу кезінде білім алушылардың командалық жұмыс, тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамыту қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ психологтардың білім беру процесін тиімді ұйымдастыру тетіктері туралы психологиялық-педагогикалық білімдерін біріктіру және жүйелеу, оқушылардың даралығын дамытуға, мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетте жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасауға, білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дипломалды іс-тәжірибе
    Несиелер: 10

    Кітапханадағы әдеби көздермен жұмыс істеу. Тәжірибенің анықтамалық сатысын жүргізу. Анықтау кезеңінің нәтижелерін түсіндіру және өңдеу. Тәжірибенің қалыптасу кезеңін өткізу. Эксперименттің қалыптасу және бақылау сатыларын жүргізу. Басқару кезеңінің нәтижелерін түсіндіру және өңдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өндірістік іс-тәжірибе
    Несиелер: 12

    Ұйымдағы адамдардың санаттарымен танысу, олардың проблемаларын, мүдделерін, қажеттіліктерін анықтау. Зерттеу әдістерін таңдау Жеке психологиялық мәселелерді анықтайтын әдістерді қолдана отырып, жеке балалар, топтар, ұжымдарды зерттеу бойынша диагностикалық жұмыстар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық салалардың біртұтас жүйелік бірлігі ретінде қоғам туралы, адам және оның топтық мінез-құлқы туралы, сонымен қатар әлеуметтік-саяси ғылымдарды талдау және зерттеу пәні, қазіргі қоғамдардың әлеуметтік-саяси даму тенденциялары мен бағыттары туралы білімді меңгерген.

  • Код ON3

    Адамдардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін жүйелі талдауды қолданады. Дамуы қалыпты және психикалық іс-әрекетінде ауытқуы бар адамдармен жұмыс жасауда өз білімін қолданады. Психологтың қызметтік міндеттерін орындайды. Клиенттердің психикалық денсаулығын қолдауды жүзеге асырады.

  • Код ON8

    Психологиялық диагностика үшін мақсаттарға сәйкес келетін түрлері мен әдістерін қолданады. Жеке жұмысты да, топтық жұмысты да ұйымдастыра және жүзеге асыра алады. Психодиагностикалық зерттеу жүргізу, психологиялық диагноз қою, психодиагностикалық қорытынды жасау, сондай-ақ психодиагностикалық құралдарды бейімдеу.

  • Код ON4

    Кәсіби қарым-қатынас, оқыту және тәрбие түрлерімен байланысты педагог пен оқушылардың өзара іс-әрекетінің психологиялық аспектілерін меңгерген. Ғылыми зерттеулер жүргізу негізінде психологияны оқытудың заманауи әдістерін өңдейді және енгізеді.

  • Код ON9

    Психологтың кәсіби қызметінде тренингтерді ұйымдастыру және өткізу технологияларын қолдана алады. Психопрофилактика және психокоррекция бағыттары бойынша психологиялық диагноз қою әдістемесін меңгерген. Психологтың кәсіби этикасына сәйкес туындайтын кәсіби мәселелерді дұрыс шешеді.

  • Код ON5

    Қазіргі ғылымның жетістіктері мен нәтижелерін бағалайды және оларды жас ерекшеліктерін есепке ала отырып қолданады. Психологиялық негізде әр түрлі ұйымдардағы процесті ұйымдастырады және басқарады.

  • Код ON2

    Психологияның қазіргі жетістіктерін ескере отырып, психикалық процестер мен құбылыстарды зерттеу процесін талдай біледі. Адамның психикалық құбылыстар әлемін зерттеуде жалпы психология әдістерін дұрыс таңдай біледі, психикалық процестерді, қасиеттер мен күйлерді зерттеу және дамыту әдістерін қолдана алады.

  • Код ON6

    Тәжірибелік іс-әрекетте балалар мен ата-аналар қарым-қатынасын жетілдіру тәсілдерін меңгерген. Практикалық сабақтар барысында жағдайларды талдау кезінде отбасы психодиагностикасы мен отбасылық кеңес беру тәжірибесін меңгерген.

  • Код ON10

    Психологиялық қызметті қалай бағдарлау керектігін біледі, спорт саласындағы күрделі құбылыстарды талдай және болжай білу. Діни сана мен діни тәжірибенің психологиялық аспектілерін зерттеу дағдыларын меңгерген.

  • Код ON7

    Психологиялық кеңес беруде заманауи технологияларды бағалайды және қолданады. Психодиагностика, түзету дағдыларын және практикалық психологтың басқа да әртүрлі жұмыс түрлерін меңгерген.

  • Код ON11

    Әлеуметтену нәтижесінде және құқықтық мәдениеттің психологиялық құрамдас бөлігі ретінде адамның құқықтық санасы, заңгерлердің кәсіби қызметінің психологиялық ерекшелігі, қылмыстық психологияның негізгі аспектілері, әлеуметтік-психологиялық профилактика және оңалту психологиясы туралы білімді меңгерген.

Top