Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07188 IT Энергетика

  • Инженерлік математика
    Несиелер: 9

    Нақты профильдегі теориялық және қолданбалы есептерді шешуге арналған математикалық аппаратты меңгеру, математикалық модельдеу туралы түсінік алу және алынған шешімдерді түсіндіру. Сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, дифференциалдық теңдеулер, қатарлар теориясы сұрақтары қарастырылады. Пән шеңберінде есеп айырысу-графикалық жұмыстар орындалады. Белсенді оқыту әдістері – топтық жұмыс, «миға шабуыл».

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы физика
    Несиелер: 9

    Білім алушыларда іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі заманғы физика теорияларын, сондай-ақ физикалық зерттеу, ойлау, ғылыми дүниетаным әдістерін пайдалану кезінде, дербес танымдық іс-әрекет кезінде іскерлікті, дағдыларды қалыптастыру, компьютерлік технологияларды және әлемнің қазіргі жаратылыстану-ғылыми бейнесі туралы түсініктерді пайдалана отырып, физикалық жағдайларды модельдей білу. Пән шеңберінде есеп айырысу-графикалық жұмыстар орындалады. Зертханалық жұмыстар Coursera платформасында орындалады. Белсенді оқыту әдістері – топтық жұмыс, «миға шабуыл».

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Нарықтың әртүрлі түрлеріндегі кәсіпорындардың қызметін, нарықтың тепе-теңдігі мен қызмет ету моделін, бағалар мен тарифтерді мемлекеттік реттеуді зерттейді. Кәсіпкерлік ұғымын және оны құқықтық реттеудің шектерін, кәсіпкерліктің даму шарттарын, бизнесті жүргізудің ұйымдық-құқықтық нысандарын, бизнесті жоспарлауды, кәсіпкерлік құпияны, кәсіпкерліктің әлеуметтік жауапкершілігін қарастырады. Белсенді оқыту әдістері: кейс әдістері; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Студенттердің оқу саласындағы мәселелерді ғылыми зерттеу әдістері бойынша теориялық және қолданбалы білім алуы, ғылым саласындағы танымдық іс-әрекет дағдылары бар мамандарды даярлау, ғылыми іс-әрекеттің мазмұны, оның әдістері және білім формалары туралы терең түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Негізгі экологиялық түсініктерді, экологиялық проблемаларды және оларды шешу тәсілдерін, кәсіпорындардың қоршаған ортаны ластау көздері мен түрлерін, атмосфералық ауа мен судың сапасын стандарттау принциптерін, әртүрлі салалардағы заңнаманың негізгі ережелерін, табиғи және техногендік- жасалған төтенше жағдайлар, олардың себептері, алдын алу және қорғау әдістерін оқыту. Оқыту әдістері – нақты жағдайларды талдау (case-study).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгоритмдер, мәліметтер құрылымы және бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу нәтижесінде студент қабілетті болады: Python бағдарламалау тілінде алгоритмдерді әзірлеу және деректерді өңдеу әдістерін қалыптастыру, алгоритмдерді құру әдістерін және олардың толық қолданылуын сипаттау, сұрыптау, массивтерді өңдеу әдістерін жіктеу, бағдарламалау тілінде код жазу, бағдарламалау ортасында қосымша құру. Пән аясында белсенді оқыту әдістері - кейс-тапсырмалар,"миға шабуыл" қолданылады. Бағалау түрі - ауызша және жазбаша сауалнама түріндегі аралас емтихан.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық-өлшеу техникасы
    Несиелер: 6

    Электр тізбектерінің энергетикалық параметрлерін өлшеу әдістері мен құралдарын, ақпараттық-өлшеу жүйелері мен кешендерді, өлшеу құралдарын, оның ішінде цифрлық аспаптарды құру принциптерін зерттейді. Студенттер электрлік өлшеу құралдарын пайдалана отырып, эксперименттік зерттеуді жоспарлау және орындау, мамандандырылған оқу стендтерінде зертханалық жұмыстарды орындау арқылы электрлік шамаларды өлшеу нәтижелерін бағалау, сондай-ақ виртуалды ортаны пайдалана отырып өлшеу нәтижелерін салыстыру бойынша автивтік әдістерді пайдаланатын болады. Өлшеу құралдары мен нәтижелерінің дәлдігін бағалайды, электрлік өлшеу құралдарын тексереді. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік модельдеу негіздері
    Несиелер: 6

    Модельдеу құралдарын, техникалық және бағдарламалық құралдарды тағайындау, сондай-ақ әртүрлі мақсаттағы объектілердің модельдерін әзірлеу, сондай-ақ Python, Java және т. б. бағдарламалау тілдері туралы құзыреттер қалыптасады.Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сонымен қатар қоғамға жат құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде студент құқықтың іргелі ұғымдарын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік билігінің конституциялық құрылымын, Конституцияда бекітілген азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын, оларды бұзған жағдайда адамның заңды мүдделерді қорғау механизмі мен қорғалуын меңгеруі қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бақылау-өлшеу аспаптары
    Несиелер: 6

    Энергетика саласында қолданылатын өлшеу техникасы мен бақылау - өлшеу аспаптарының құрылысы мен жұмыс принципін, электр тізбектері мен электр жабдықтарының параметрлерін өлшеу және бақылау әдістерін, аналогтық және цифрлық өлшеу құралдарының құрылымын, олардың сипаттамаларын зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студент технологиялық үдерісті реттейтін аспаптардың көрсеткіштерін жіктеуге қабілетті болуы керек. Жалпы құзыреттілікті қалыптастыру оқу стендтерінде зертханалық жұмыстарды орындау арқылы жүзеге асырылады. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Автоматтандырылған жобалаудың инновациялық жүйелері
    Несиелер: 6

    Әртүрлі ішкі жүйелерге (электр желілері, электр станциялар мен қосалқы станциялардың электрлік бөлігі, өнеркәсіптік кәсіпорындарды электрмен жабдықтау және т.б.) жататын электр энергетикасы объектілерін жобалау кезінде шешімдерді жеделдету және оңтайландыру құралы ретінде автоматтандырылған жобалау жүйелерін зерттейді. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі қолданылады. Жеке элементтерді есептеу және жобалау компьютерлік технологияларды (Excel, Mathsad, AutoCAD, SCAD) қолдану арқылы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік желілер мен телекоммуникация негіздері (Cisco + Huawei)
    Несиелер: 6

    Студенттердің жергілікті, аймақтық, ғаламдық компьютерлік желілер мен мобильді телекоммуникацияларды құру және жұмыс істеу принциптерін меңгеру, сондай-ақ олардың ақпараттық ресурстарымен жұмыс істеу, Cisco және Huawei желілерімен, SD-WAN және SDN желілерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру. Белсенді оқыту әдістері – «имитатор» оқыту әдістері, т.б. арнайы білім, білік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған: ситуациялық тапсырмалар, қателерді анықтау әдісі, жобалық әдіс, кейс әдісі, ашық және жабық тесттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электротехниканың теориялық негіздері
    Несиелер: 9

    Тұрақты, айнымалы және үш фазалы токтардың электр тізбектерін, электр және магниттік тізбектердегі қалыптасқан және өтпелі үдерістерді, электрмагниттік өріс теориясын, оларды есептеу, талдау және синтездеудің инженерлік әдістерін зерттейді. Оқыту әдістері: есептерді шешу, мамандандырылған оқу стендтерінде зертханалық жұмыстарды орындау арқылы жалпы құзыреттіліктерді қалыптастыру дағдылары мен динамикасын тексеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бұлтты инфрақұрылым негіздері
    Несиелер: 6

    Бұлтты сервисті құру технологиясын меңгере отырып, бар бұлттық қызметтермен жұмыс істей отырып, студенттер бұлттық есептеулерді қолдануды үйренеді және АТ процестерін оңтайландыру мәселелерін шешуде бұлтты есептеулер технологиясын қолдануға дайын болады. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Классикалық объектіге бағытталған бағдарламалау теориясының негіздерін, оның ішінде: алгоритмдік ОP-ден бағдарламалау технологияларының эволюциясы жолдарын, бағдарламалық жүйелердің объектіге бағытталған құрылысының негізгі принциптерін (Абстракция, Инкапсуляция, иерархия, модульдік,теру, Параллелизм, сақтау), класс ұғымдарын, объектілерді, олардың арасындағы қатынастарды, сондай-ақ OMG көп деңгейлі моделін зерттеу. тілді ЕО-дан объектіге бағытталған және жалпыланған бағдарламалау құралдарын, STL стандартты кітапханасының құралдарын зерттеу. Пән аясында белсенді оқыту әдістері - заманауи мультимедиялық құралдар негізінде презентация, шағын топтарда жұмыс істеу әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Linux операциялық жүйелері
    Несиелер: 6

    Болашақ студенттердің әртүрлі операциялық жүйелердің құрылымдарымен және механизмдерімен, сондай-ақ Linux операциялық жүйесінде жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Пән Linux-тің келесі аспектілерін қарастырады: ОЖ-нің функциялары мен архитектуралық талаптары, ресурстарды басқарудың жалпы принциптері, файлдық жүйелердің архитектурасы, жадыны басқару, кірісті басқару, деректерді басқару жүйесі. Практикалық сабақтарда Linux ОЖ (Ubuntu) қолданылады. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады - "миға шабуыл", тақырыптық пікірталас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Деректер базасын әзірлеу және басқару
    Несиелер: 6

    Студенттерде келесі қабілеттерді қалыптастырады: деректер базасының (ДБ) мақсаты мен құрылымын түсіну, MS SQL Server серверін басқарудың бастапқы дағдылары, SQL-сұраныстарын жазу және оңтайландыру бойынша практикалық тәжірибе, деректер базасы объектілерімен жұмыс істеудің практикалық тәжірибесі, ДБ деңгейінде қарапайым бизнес логикасын жазудың практикалық тәжірибесі (Transact-SQL тілі). Пән аясында белсенді оқыту әдістері – жобалар әдісі, «миға шабуыл» қолданылады. Бағалау түрі - ауызша және жазбаша сауалнама түріндегі аралас емтихан.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тайм-менеджмент (Минор)
    Несиелер: 3

    Тайм-менеджменттің мәні мен түрлері, неғұрлым табысты кәсіптік қызмет үшін уақыт ресурстарын басқарудың принциптері мен әдістері туралы студенттердің жалпы түсініктерін қалыптастыру. Оқытудың белсенді әдістері – ситуациялық тапсырмалар, кейс-әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Python тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Оқушыларды PyQt5 әмбебап графикалық платформасын, Интернетпен, кеңсе құжаттарымен, мәліметтер базасымен, графикамен, мультимедиялық және басып шығарумен өзара әрекеттесу арқылы Python тілінде заманауи кросс-платформалық қосымшаларды құруды қалыптастыру.Пән аясында оқытудың белсенді әдістері – зертханалық тәжірибелер, шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, «миға шабуыл» қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Басқару экономикасы (Минор)
    Несиелер: 3

    Экономикалық ғылымның заманауи үлгілері мен заңдылықтарын пайдалана отырып, тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыру және экономикалық талдау дағдыларын дамыту, кәсіпорын басшысының алдында тұрған экономикалық мәселелер мен міндеттерді қарастыру. Бұл пәнді оқу студенттерге кәсіпорынның экономикалық, технологиялық және техникалық параметрлерін аналитикалық зерттеу саласында білім алуға және дамытуға мүмкіндік береді, сонымен қатар басқару шешімдерін экономикалық негіздеудің арнайы әдістерін қолдану дағдыларын меңгеруге және олардың салдарын бағалау. Оқытудың белсенді әдістері – ситуациялық тапсырмалар, кейс әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 6

    Мамандарды еңбекті қорғау саласындағы заңнамалық және нормативтік-құқықтық база бойынша оның ең жоғары өнімділігі кезінде қауіпсіздіктің және еңбек жағдайларын жеңілдетудің теориялық және практикалық негіздеріне оқыту. Оқыту әдістері – нақты жағдайларды талдау (case-study), топтық талқылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электр қосалқы станциясының автоматты басқару жүйелері және телемеханикасы
    Несиелер: 9

    Электрмен жабдықтау жүйелерінде және электр желілерінде автоматика және телемеханика жүйелері ретінде қолданылатын заманауи бағдарламалық-аппараттық жүйелерді, өнеркәсіптік SCADA жүйелерін құру принциптерін, SCADA жүйелерінің басқаруымен жұмыс істейтін интерфейстер мен контроллерлерді, құрылғыларды, жұмыс істеу принциптерін және негізгі сипаттамаларын, бағдарламаланатын технологиялық контроллерлер, SCADA заманауи технологиялық жүйелерінің құрылымдары мен функционалдығын зерттейді. Оқытудың интерактивті әдістері, жағдаяттық тапсырмалар қолданылады. Пәнге энергетикалық кәсіпорындардың жедел-диспетчерлік бөлімінің мамандарының қонақтық дәрістері кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Java тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Объектіге бағытталған әдістемені қолдану негізінде Java тілінде бағдарламалық өнімдерді жобалау, талдау және құру әдістерін қамтитын заманауи бағдарламалау саласындағы ұғымдар, білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру.Пән аясында оқытудың белсенді әдістері қолданылады – заманауи мультимедиялық құралдарға негізделген презентациялар, шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, нәтижелерді практикалық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Автоматтандырудың техникалық құралдары және энергетикалық жүйелердегі жедел басқару
    Несиелер: 6

    Типтік аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету негізінде техникалық объектілерді басқарудың автоматтандырылған жүйелерін құру және конфигурациялау принциптерін, соның ішінде автоматтандыру объектісінің күйі туралы ақпаратты алуға, өңдеуге және визуализациялауға арналған аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету кешендерін зерттейді. Пән шеңберінде оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс қолданылады. Пән мүдделі тараптардың және энергетикалық компаниялардың жедел диспетчерлік бөлімінің мамандарының қонақтық дәрістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Энергия тиімділігі және ЖЭК негізінде энергия үнемдеу
    Несиелер: 6

    Энергияны түрлендіру принциптерін, пайдалану үдерісінде энергия қондырғыларының негізгі элементтерінің жұмыс істеу шарттарын, энергия үнемдеу технологияларын қолдану кезінде кәсіпорындарға зерттеу жүргізу және энергия аудиті бойынша техникалық-экономикалық есептеу әдістерін зерттейді. Энергияны үнемдеу мәселелерін шешу және тиімділігін арттыру тұрғысынан олардың құрылымына қажетті өзгерістерді әзірлеу және енгізу мақсатында ЖЭК тиімділігін бағалау. Жалпы құзыреттілікті қалыптастыру оқу стендтерінде зертханалық жұмыстарды орындау арқылы жүзеге асырылады. Пән аясында есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электр энергетикалық жүйелер мен тораптар
    Несиелер: 6

    Электр тораптары мен қосалқы станциялардың міндетін, құрылымын, электр жабдықтарын таңдауды, жалпы жүйелер мен нақты электр жабдықтары бойынша негізгі нормативтік-техникалық құжаттамаларды, жоғарғы кернеу тарату құрылғыларының сұлбасын және оларды таңдау принциптерін, қосалқы станциялардағы тарату құрылғыларының конструктивті орындалуын зерттейді. Пәнде энергетикалық компаниялардың топ-менеджерлерінің өкілдерімен қонақ дәрістері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электр станциялары, тораптары және жүйелерінің электр жабдығы
    Несиелер: 6

    Электр станциялары мен қосалқы станцияларда, тораптар мен жүйелерде қолданылатын электр жабдықтарының негізгі сипаттамаларын, қолдану салаларын, әрекет ету принциптерін, конструктивті орындалуын зерттейді. Қысқа тұйықталу токтарын есептейді және электр станциялары мен қосалқы станцияларда электр жабдықтарын, сонымен қатар өзіндік мұқтаж жабдықтарын таңдауды жүзеге асырады. Пәнде энергетикалық компаниялардың стейкхолдерлері өкілдерінің қонақ дәрістері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Альтернативті энергетика және энергия үнемдеу технологиялары
    Несиелер: 6

    Дәстүрлі емес және жаңғыртылатын энергия көздерін (ЖЭК) пайдалану әдістері мен тәсілдерін, энергиямен жабдықтаудың дербес жүйелерін құру принциптерін, негізгі энергетикалық және қосалқы жабдықтардың негізгі қасиеттерін, конструкциялары мен жұмыс істеу принциптерін, ЖЭК дамуының (технологияларының) заманауи және перспективалық бағыттарын, олардың қоршаған ортаға және экологияға әсерін зерделейді. Жалпы құзыреттілікті қалыптастыру мамандандырылған оқу стендтерінде зертханалық жұмыстарды орындау арқылы жүзеге асырылады. Пән аясында есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Machine Learning A-Z: деректер ғылымындағы Python және R (минор)
    Несиелер: 3

    Студенттерді деректер визуализациясын, деректерді талдауды, кітапханаларды және ашық бастапқы құралдарды қамтитын Деректер туралы ғылым және машиналық оқыту саласымен таныстыру. Белсенді оқыту әдістері қолданылады – топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электр энергетикасындағы диспетчерлік басқарудың техникалық құралдары
    Несиелер: 6

    Энергетикалық жүйелерді және олардың жекелеген элементтерін диспетчерлік және технологиялық басқару мақсатында телемеханикалық ақпаратты жинау, беру, түрлендіру және көрсету әдістері мен құралдарын зерттейді. Пән шеңберінде оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс қолданылады. Пән мүдделі тараптардың және энергетикалық компаниялардың жедел диспетчерлік бөлімінің мамандарының қонақтық дәрістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • MongoDB-ке кіріспе (Минор)
    Несиелер: 3

    Студенттердің кәсіби міндеттерді шешу үшін үлкен көлемдегі мәліметтерді (MongoDB) өңдеу, кәсіби қызметте үлкен деректерді талдау әдістерін, технологияларын және құралдарын тиімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Белсенді оқыту әдістері қолданылады – топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Автоматты басқару жүйелері
    Несиелер: 6

    Автоматты басқару және реттеу жүйелерін құру және математикалық сипаттау принциптеріне байланысты мәселелерді зерттейді. Автоматты реттеу мен басқарудың сызықтық жүйелерінің координаталарының еркін және еріксіз қозғалысының теориясы мен есебінің негіздері қарастырылады. Алгебралық және жиілік әдістері, сонымен қатар жүйелердің тұрақтылығын зерттеудің түбірлік годограф әдісі келтірілген; жүйелердің түзету құрылғыларының сапасы мен синтезін талдау әдістері, сондай-ақ сызықты емес жүйелер туралы жалпы түсінік беріледі. Пән аясында белсенді оқыту әдістері – шағын топтарда жұмыс істеу әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электр энергетикалық жүйелердің релелік қорғанысы және автоматика
    Несиелер: 6

    Mathсad, AutoCad бағдарламаларын қолдана отырып, жеке жұмысты, сондай-ақ компьютерлік модельдеу әдісін және модельдеу нәтижелерін практикалық талдауды қолдана отырып, мамандандырылған оқу стендінде зертханалық жұмыстарды орындай отырып, параметрлердің техникалық есептеулерін жүргізу, релелік қорғаныс құрылғыларының элементтерін баптау және таңдау үшін электр энергетикалық жүйелердің заманауи релелік қорғауды ұйымдастыру және техникалық іске асыру принциптері туралы білімді қалыптастырады. Белгілі бір модульдердің практикалық сабақтары кафедра филиалының базасында нақты өндірістік жағдайларда оқытылады. «ҚТЖ» ҰК» АҚ топ-менеджерлерінің, оның ішінде ғылыми және жобалау институттарының өкілдерімен қонақ дәрістер қарастырылған. Кешенді қорытынды аттестациялау үшін топтық жұмысты орындау мүмкіндігі бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект
    Несиелер: 6

    Компьютерлік технологиялар мен ақпараттық технологиялардың дамуының жаһандық тенденциялары туралы білімге негізделген жасанды интеллект жүйелерін құрудың білімді көрсету үлгілерін, теориялық негіздерін, әдістері мен құралдарын зерттеу. ES CLIPS үшін бағдарламалық құралды әзірлеу ортасы пайдаланылады. Белсенді оқыту әдістері: интерактивті лекциялар, кейс-стадилер, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Энергетикалық жүйелердегі белсенді-бейімделуші басқару (Минор)
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы технологиялық құралдар негізінде оның барлық субъектілерінің (генерацияның, электр желілері мен тұтынушылардың барлық түрлерінің) икемді өзара іс-қимылы есебінен тұтынушыларды сенімді, сапалы және тиімді энергиямен қамтамасыз ету үшін барлық ресурстарды (табиғи, әлеуметтік өндірістік және адами) тиімді пайдалануды қамтамасыз ету мақсатында оның жұмыс істеуі мен дамуын ұйымдастыру мен басқарудың мультиагенттік қағидатына негізделген жаңа буынның электр энергетикалық жүйесін және бірыңғай интеллектуалды иерархиялық басқару жүйесін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жергілікті автоматтандыру және басқару жүйелері
    Несиелер: 9

    Қазіргі заманғы жергілікті автоматтандыру және басқару жүйелерін құру принциптерін, электр желілерін реттегіштердің жұмыс істеу және пайдалану принциптерін зерттейді, олардың негізінде жергілікті жүйелер салынады. Реттегіш параметрлерін есептеу бойынша сұрақтар қамтылған. Оқытудың интерактивті әдістері, жағдаяттық тапсырмалар қолданылады. Пән энергетикалық кәсіпорындардың жедел диспетчерлік бөлімінің мамандарының қонақтық дәрістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Smart-Grid негізіндегі ақылды желілер (Минор)
    Несиелер: 3

    Энергия өндіру және энергия тұтыну туралы ақпаратты жинау үшін ақпараттық және коммуникациялық желілер мен технологияларды пайдаланатын, электр энергиясын өндіру мен таратудың тиімділігін, сенімділігін, экономикалық пайдасын, сондай-ақ тұрақтылығын автоматты түрде арттыруға мүмкіндік беретін жаңартылған электрмен жабдықтау желілерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандық электр және тартылым қосалқы станциялар
    Несиелер: 6

    Энергияның басқа түрлерін электр энергиясына түрлендірудің әдістерін, есептеу әдістерін және құралдарын таңдауды, энергияны беру, тарату принциптерін, энергетикалық жүйелердің электрлік бөлігіндегі бұзылуларды және қалыптан тыс режимдерді автоматты түрде жою әдістерін, тиімді пайдалану әдістерін, электр желілері мен қосалқы станциялардың режимдерін бақылау және бақылаудың ғылыми-техникалық міндеттерін шешуде заманауи компьютерлік және ақпараттық технологияларды, цифрлық жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалануды оқиды, MatLab, Multisim компьютерлік бағдарламаларымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Пән шағын топтарда жұмыс істеу әдісін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Микропроцессорлық релелік қорғаныс және автоматика
    Несиелер: 6

    Студенттердің электрмен жабдықтау жүйелерінің сенімділігін қамтамасыз ету үшін релелік қорғаныс және автоматика құралдарын практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде стендте зертханалық жұмыстарды, есептеу-графикалық жұмыстарды орындау қарастырылған. Пәннің кейбір модульдерінің практикалық сабақтары кафедра филиалының базасында, дуальді оқыту аясында оқытылады. Пәнде энергетикалық компаниялардың стейкхолдерлерінің қонақ дәрістері қарастырылған. Компьютерлік модельдеу және нәтижелерді талдау әдісі қолданылады. Өз жобасын жария қорғаумен топтық жұмысты орындау мүмкіндігі бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 1С бағдарламалау
    Несиелер: 9

    Студенттерде "1С:Кәсіпорын" негізінде бағдарламалау туралы, қолданбалы шешімдердің құрамына кіретін негізгі объектілер туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру және олардың жүйенің әртүрлі нұсқалары мен режимдерінде жұмыс істеудің бастапқы практикалық дағдыларын игеруі. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады-шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, зертханалық тәжірибелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Электр энергетикасындағы киберқауіпсіздік
    Несиелер: 9

    Қызметтің барлық салаларында ақпараттық қауіпсіздікке қол жеткізу технологияларын түсінуді қалыптастырады және киберқауіпсіздік саласында қойылған міндеттерді шешу үшін жүйелік тәсілді меңгереді. Киберқауіпсіздікпен күресу үшін қолданылатын құралдардың түрлері, киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету, сондай-ақ ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсаттарына қол жеткізу үшін зиянды бағдарламалардың түрлері, шабуыл түрлері, қорғау жүйелері, Бақылау құралдары туралы сұрақтар енгізілген. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады-шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, "миға шабуыл". Бағалаудың бір түрі-тестілеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Үлкен деректерді сақтау және өңдеу
    Несиелер: 9

    Студенттерді реляциялық және реляциялық емес мәліметтер базасы негізінде үлкен деректермен жұмыс істеу бойынша қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз ету. Үлкен деректермен байланысты негізгі ұғымдарды зерттеу, оларды сақтау және өңдеу, реляциялық мәліметтер базасымен жұмыс істеудің негізгі принциптері және мәліметтер базасының архитектурасын құру, SQL сұраныстарының тілі мен деректерді визуализациялау туралы негізгі білімді игеру, деректерді өңдеудің негізгі түрлерін зерттеу, үлкен деректерді өңдеудің заманауи тілдеріне кіріспе. Пәнді игеру үшін: Windows, Microsoft Office, AnacondaNavigator, Dbeaver, superset, Интернетке кіру. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады-шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, зертханалық тәжірибелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Ақпараттық жүйелердің бағдарламалық жасақтамасының мәліметтер базасының архитектурасын жобалау кезінде физикалық үдерістердің математикалық модельдері мен әдістерін ұсыну.

  • Код ON2

    Ақпараттық жүйелерді бағдарламалық, аппараттық, ақпараттық, математикалық, функционалдық қамтамасыз етуді, модельдеу алгоритмдері мен әдістерін таңдау.

  • Код ON3

    Кәсіби дағдыларды қалыптастыру үшін заманауи бағдарламалау технологияларын, бағдарламалау құралдары мен орталарын меңгеру.

  • Код ON4

    Компьютерлік жүйелер мен желілердің жүйелік және қолданбалы бағдарламалық жасақтамасының интерфейстерін, орнатуды, конфигурациялауды, қорғауды, тестілеуді және қолдауды пайдалану.

  • Код ON5

    Электр тізбектері мен электр жабдықтардың режимдік параметрлерін ақпараттық-өлшеу техникасы мен электрондық құрылғыларды пайдалана отырып бағалау.

  • Код ON6

    Қабылданған басқару шешімдерін кешенді негіздеу және нәтижелерді бағалау үшін энергетикалық кәсіпорындардың қызметін техникалық-экономикалық талдауды қолдана отырып, өндірістік міндеттерін анықтау.

  • Код ON7

    Жоғары кернеу мен электрмагниттік үйлесімділіктің электр энергиясының сапасына және электр жүйелердің, тораптары мен қосалқы станциялардың жабдықтарына әсері бойынша ұсыныстар беру.

  • Код ON8

    Кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін, деректерді сақтау, өңдеу, қорғау және ақпаратты тарату әдістерін қолдану.

  • Код ON9

    Электр энергетикасының барлық салаларында заманауи бағдарламалық жасақтама құралдары мен IT-технологиялардың жетістіктерін интеграциялау.

  • Код ON10

    Тіршілік қауіпсіздігін, электр-өрт қауіпсіздігін және қоршаған ортаны қорғауды қамтамасыз ету үшін заманауи инженерлік әдістерді қолдану.

  • Код ON11

    Релелік қорғаныс және автоматика, энергияның басқа түрлерін электр энергиясына түрлендіру құралдарын есептеу және таңдау, электр энергиясын беру және тарату принциптері бойынша деректерді қолдана отырып, электр жабдығының жұмысын жіктеу.

  • Код ON12

    Заманауи компьютерлік және ақпараттық технологияларды, цифрлық техниканы және бағдарламалық жасақтаманы тиімді пайдалану әдістерін қолдана отырып, электр тораптары мен қосалқы станциялардың режимдерін бақылау мен басқарудың өндірістік міндеттерін талдау.

  • Код ON13

    Әлеуметтік-этикалық нормаларды, рухани үдерістер мен дене тәрбиесінің рөлін, қазіргі қоғамдағы тараптардың тұлғааралық және құқықтық мүдделерін пайдалану.

  • Код ON14

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби лексиканы және негізгі грамматиканы пайдалана отырып, қызметтік мәселелерді шешу.

Top