Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01101 Радиология

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Тәжірибеде және ғылымда озық инновациялық технологияларды қолдана отырып, кең көлемдегі теориялық білімі бар, кәсіби міндеттерді шеше алатын, сәулелік диагностика бөлімшелерінде жұмыс істеу және консультациялар өткізу үшін дифференциалды-диагностикалық ізденіс жүргізе алатын ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалана отырып, радиолог-дәрігерді (сәулелік диагностика маманын) даярлау
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R014 Радиология
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Рентгенология
    Несиелер: 30

    Рентгенологиялық бөлімшелердің жұмысын ұйымдастыру, персонал мен пациенттердің қауіпсіздігі. Рентгенологиялық аппаратура. Рентгенологиялық зерттеудің негізгі әдістері. Органдар мен жүйелердің рентгенанатомиясы мен рентгенфизиологиясын, органдар мен жүйелер ауруларының рентгендиагностикасы мен дифференциалды диагностикасын зерделеу, пациенттердің патологиялық жай-күйін анықтай отырып, олардың нәтижелерін түсіндіре отырып, зерттеудің рентгенологиялық әдістерін жүргізу, ғылыми дерекқорлар негізінде қорытынды тұжырымдай отырып, аурулардың белгілері мен синдромдарының рентгендерін білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар рентгенологиясы
    Несиелер: 12

    Рентгенологиялық бөлімшелердің жұмысын ұйымдастыру, персонал мен пациенттердің қауіпсіздігі. Рентгенологиялық аппаратура. Рентгенологиялық зерттеудің негізгі әдістері. Органдар мен жүйелердің рентгенанатомиясы мен рентгенфизиологиясын, органдар мен жүйелер ауруларының рентгендиагностикасы мен дифференциалды диагностикасын зерделеу, пациенттердің патологиялық жай-күйін анықтай отырып, олардың нәтижелерін түсіндіре отырып, зерттеудің рентгенологиялық әдістерін жүргізу, ғылыми дерекқорлар негізінде қорытынды тұжырымдай отырып, аурулардың белгілері мен синдромдарының рентгендерін білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ультрадыбыстық диагностика
    Несиелер: 20

    Ультрадыбыстық әдістер-бір өлшемді эхография, ультрадыбыстық сканерлеу, доплерография, дуплексті сонография. Ересектер мен балалардағы органдар мен жүйелер ауруларының ультрадыбыстық диагностикасы. Жаңа туылған нәрестелердегі ультрадыбыстық ерекшеліктер. Органдар мен тіндерді бейнелеу. Балалар мен ересектердегі ультрадыбыстық зерттеу әдісінің нәтижелерін жүргізу және түсіндіру, дифференциалды Ультрадыбыстық диагностика жүргізу және қорытындыны тұжырымдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік томография
    Несиелер: 20

    Емханалар мен стационарларда КТ кабинеттерінің жұмысын ұйымдастыру. Қарама-қарсы зерттеулерді қолдана отырып, КТ жұмысының физика-техникалық негіздері мен принципі. Персонал мен пациенттердің еңбекті қорғау және радиациялық қауіпсіздігі. Балалар мен ересектердегі КТ нәтижелерін жүргізумен, түсіндірумен және патологияларды уақтылы диагностикалауда кәсіби міндеттерді шешумен компьютерлік томографияны көрсеткіштер, қарсы көрсеткіштер және қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу. тірек-қимыл, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, ас қорыту және зәр шығару жүйелері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Магниттік-резонансты томография
    Несиелер: 20

    МРТ кабинеттерінің жұмысы мен қызметін ұйымдастыру. Кабинеттердің МРТ жұмысының санитарлық-гигиеналық нормативтері. МРТ физикалық - техникалық негіздері-қауіпсіздік техникасы, жұмыс принципі, қондырғылардың түрлері, сканерлеу технологиясы мен ХАТТАМАСЫ, тиімді контраст технологиялары, алынған деректерді қайта құру. Балалар мен ересектерде МРТ қорытындыларын жүргізумен, түсіндірумен және дайындаумен барлық органдар мен жүйелердің МРТ көрсеткіштері, қарсы көрсетілімдері және қолданылуы, сондай-ақ патологиялардың дифференциалды диагностикасын жүргізу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ядролық медицина
    Несиелер: 10

    Пән медицинаның әртүрлі салаларында ядролық медицинаны диагностикалау және емдеу әдістерін зерттеумен; ядролық медицина және радиациялық қауіпсіздік саласындағы мамандардың қызметін реттейтін негізгі нормативтік және құқықтық құжаттарды зерделеумен байланысты. Радионуклидті диагностиканың жалпы мәселелері. Радиофармацевтика. Патологиялық процестердің анатомиялық – функционалдық сипаттамаларын алудың артықшылықтарын және бейнелеу әдістерінің шектеулері мен кемшіліктерін ашады. Диагностикалық алгоритмдерге, соның ішінде сәулелік диагностиканың барлық әдістеріне кешенді тәсілді қарастырады. Медициналық және ядролық физика мен радиохимияның негіздерін, бейнелеу мен бейнені талдаудың негізгі принциптерін зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағзалар мен жүйелер ауруларының кешенді сәулелік диагностикасы
    Несиелер: 12

    Дифференциалды сәулелік диагностика жүргізе отырып, аурулардың алдын алу және тану мақсатында, дифференциалды сәулелік диагностика жүргізе отырып, адамның қалыпты және патологиялық өзгерген органдары мен жүйелеріне кешенді сәулелік тексеру жүргізудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сәулелік диагностика әдістерінің тәуекелдерін бағалау және олардың ішіндегі ең тиімдісін қорытынды тұжырымдай отырып пайдалану. Нейрорадиология, кеуде, іш, несеп-жыныс, сүйек-буын және кардиорадиологиядағы кешенді сәулелік диагностика

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маммологиядағы радиология
    Несиелер: 10

    Пән сүт бездерінің ерекшеліктерін зерттеумен, сондай-ақ аурулардың рентгендік диагностикасымен, сүт безі патологиясының дифференциалды диагностикасын жүргізумен, оңтайлы проекциялар мен әдістерді, соның ішінде профилактикалық скринингті пайдалана отырып, маммография жүргізу тәуекелдерін бағалаумен байланысты. Диагностика әдістері (маммография, томосинтез, сандық контрастты маммография, МРТ, ПЭТ/КТ, радиоизотоптық диагностика). BI-RADS жүйесі бойынша жіктеу бойынша Интерпретация және сипаттама

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тірек қимыл аппараты және іш қуысы мүшелерінің ультрадыбыстық диагностикасының өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Буындардың ерте морфологиялық өзгерістерін анықтау және уақтылы емдеу мақсатында буын құрылымдары мен периартикулярлық тіндердің жай-күйіне Ультрадыбыстық диагностика жүргізудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Әдістің артықшылығы-буын беттерінің, шеміршектердің, сіңірлердің және байламдардың күйін егжей-тегжейлі сипаттау мүмкіндігі. Емдеу процесінде сәулелік жүктеменің болмауы және бірнеше рет зерттеу мүмкіндігі буынның қозғалыстағы жұмысын бағалауға мүмкіндік береді, бұл дислокация, сублюксация және басқа жарақаттар үшін маңызды. Тірек-қимыл жүйесі мүшелерін ультрадыбыстық зерттеу жиілігі 9-14 МГц желілік датчиктердің көмегімен жүргізіледі. Жиіліктегі сызықтық немесе конвекстік датчиктердің көмегімен өткізілетін ішектің ультрадыбыстық зерттеуін жүргізудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру 3,5-5-7,5 МГц.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ядролық медицинадағы өзекті мәселелер. ПЭТ / КТ. БФЭКТ/КТ.
    Несиелер: 4

    68GA негізінде РФЛП қолдана отырып, бүкіл дененің ПЭТ/КТ жүргізудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. 68ga негізіндегі РФЛП көмегімен бүкіл дененің ПЭТ / КТ нейроэндокриндік ауруларды диагностикалау үшін – 68ga-DOTA-мен және қуық асты безінің қатерлі ісіктері – 68ga-PSMA-мен жасалады. 99Тс препараттары негізінде қарауыл лимфа түйіндерінің ОФЭКТ/КТ жүргізудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Әдістің негізінде лимфа түйіндерінің өзгермеген ретикулоэндотелий жасушаларының ісік айналасындағы ісікке және/ немесе перитуморальды орналасқан тері астындағы тінге енгізілгеннен кейін тіндік деподан лимфамен бірге келетін радионуклидтермен таңбаланған коллоидты бөлшектерді ұстау селективті қабілеті жатыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рентгенологиядағы өзекті мәселелер
    Несиелер: 4

    Кеуде қуысы ағзалары патологиясының рентгенологиялық диагностикасы және дифференциалды диагностикасы. Зақымданудың рентгендік белгілерін және патологиялық процестің таралуын (сегменттер, лобтар) уақтылы анықтауға мүмкіндік беретін кеуде қуысы мүшелерінің патологиясын рентгендік диагностикалау мен дифференциалды диагностикалауды жүргізудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Сүт бездері патологиясының рентгенологиялық диагностикасы. Сүт безі обырының скринингі. Клиникаға дейінгі кезеңде қатерлі ісіктерді ерте диагностикалау мақсатында сүт безі патологиясының рентгендік диагностикасын және сүт безі обырын скринингті жүргізудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • КТ және МРТ-дағы өзекті мәселелер. КТ -коронарография. МР-трактография.
    Несиелер: 4

    Коронарлық кальций индексін және болашақ жедел коронарлық оқиғалардың пайда болу қаупін бағалауға мүмкіндік беретін компьютерлік томографияны (КТ) қолдана отырып, жүрек тамырларын зерттеудің инвазивті емес әдісі-КТ коронарографиясын жүргізудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. КТ коронарографиясы тамырдың атеросклеротикалық бляшкасының құрылымын, жүрек қақпақшаларының құрылымын (парақшалардың кальцинация дәрежесі, клапандар мен тамырлардың дамуындағы ауытқулар) анықтауға, жүрек қуыстары мен перикардтың күйін бағалауға мүмкіндік береді. МР-трактографияны жүргізудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру — жүйке талшықтарының миелин қабығы бойындағы су молекулаларының диффузиясын бағалауға және мидың әртүрлі бөлімдері мен өткізгіш жолдардың (жүйке жолдары, жүйке талшықтарының шоғырлары) тұтастығы арасындағы байланыстар туралы ақпарат алуға мүмкіндік беретін әдіс. Mr трактографиясы бұл орталық жүйке жүйесінің өткізгіш жолдарының диффузиялық өлшенген магниттік-резонанстық томографиясы (DT MRI). ДТ МРТ басқа МРТ тізбектерімен анықталмаған ақ заттың өткізгіш жолдарының микроскопиялық құрылымын зерттеуге мүмкіндік беретін адам миындағы су диффузиясының бағытын өмір бойы сандық және сапалық бағалаудың салыстырмалы түрде жаңа әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Науқастың тарихы мен шағымдарын, алдыңғы зерттеулердің деректерін зерттеп, оларды динамикада салыстыру, алынған мәліметтерді талдау және диагностиканың нәтижесін түсіндіру, қорытынды жасау, дәлелді тәжірибе негізінде қосымша емтихандарды ұсыну

  • Код ON2

    Алдыңғы зерттеулердің толық деректерін алу үшін пациентпен, оның айналасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасау, пациентті әрі қарай дұрыс емдеу тактикасы үшін сапалы диагностикалық мәліметтер алу үшін зерттеуге дұрыс дайындау

  • Код ON3

    Диагностиканың кез келген түрінің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін оңтайлы қауіпсіз зерттеуді таңдау арқылы сәулелік әдістердің тәуекелдерін бағалау

  • Код ON4

    ҚР Денсаулық сақтау жүйесінің «Радиология» мамандығы бойынша құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде әрекет ету, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсету, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін ауруларды ерте диагностикалау бойынша скринингтік бағдарламаны іске асыру

  • Код ON5

    Алынған деректерді талдау, алдыңғы диагностикалық деректерді динамикалық салыстыру, барабар зерттеу сұрақтарын тұжырымдау, соңғы ғылыми мақалаларды зерттеу және радиология бойынша кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалау, практикалық қызметте халықаралық дерекқорларды тиімді қолдану, диагностиканы жақсарту үшін жаңа технологияларды әзірлеу жөніндегі ғылыми жобаға қатысу

  • Код ON6

    Радиология саласындағы өзінің кәсіби білімі мен практикалық тәжірибесін ұдайы арттыру, консилиумдарға, қызықты клиникалық жағдайларды талқылауға белсенді қатысу, конференциялар мен қауымдастықтарда өз зерттеулерінің баяндамалары мен нәтижелерімен сөз сөйлеу

Top