Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04141 Көшбасшылық және корпоративтік басқару (ЕМВА) в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Инвестициялау стратегиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың негізгі мақсаты – тыңдаушылардың инвестициялық менеджмент саласында заманауи білімдерін қалыптастыру, инвестицияны басқару теориясы мен тәжірибесінің өзара әрекеттесуінің маңызды негіздерін, оның рөлін, маңызын ашу. қазіргі нарықтық қатынастардағы мазмұны. Пәнді меңгеру нәтижесінде тыңдаушы инвестицияларды басқаруды ұйымдастырудың функциялары мен негізгі принциптерін, оның ақпараттық қамтамасыз етілуін, заманауи заңнаманы, инвестициялық қызметті реттейтін нормативтік құжаттар мен әдістемелік материалдарды, инвестициялық қызмет тәжірибесін біледі. кәсіпорнының инвестициялық стратегиясын, инвестициялық ресурстардың көздерін қалыптастыру, кәсіпорындарының инвестициялық тартымдылығын бағалау бойынша ақпараттық және статистикалық материалдарды талдай білу, осындай бағалаудың заманауи әдістері мен көрсеткіштерін пайдалана отырып, қазіргі заманғы әдістерді пайдалана білу; инвестициялық жобалар мен қаржы құралдарының тиімділігін тәжірибеде бағалау, басқару шешімдерін әзірлеу және іске асыру үшін заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану, сондай-ақ олардың тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйымдастырушылық мінез-құлық
    Несиелер: 5

    Курс ұйымдық ортадағы адамдардың мінез-құлқын және осы факторлардың компания жұмысына әсерін зерттейді. Пән аясында келесі мәселелер қарастырылады: мотивация теориясы: адамдарды не әрекетке итермелейтінін, олардың қалай әрекет ететінін және бұл мотивацияны ұйымның жұмысын жақсарту үшін қалай пайдалануға болатынын зерттеу; топтық динамика: адамдар топтарының өзара әрекеттесуін және олардың өзара әрекеттесуінің жұмыс нәтижелеріне қалай әсер ететінін зерттеу; көшбасшылық: көшбасшылық топтың жұмысына қалай әсер ететінін және көшбасшылардың ұйымды басқаруда қалай тиімді болатынын зерттеу; қақтығыстар: ұйымда қайшылықтардың қалай туындауы мүмкін екенін және оларды шешу жолдарын зерттеу; ұйымдық мәдениет: ұйымның құндылықтары, нормалары мен сенімдері оның өнімділігі мен табысына қалай әсер ететінін зерттеу. Жалпы алғанда, курстың мақсаты студенттерге ұйымның өнімділігіне қандай факторлар әсер ететінін және компанияның тиімділігін арттыру үшін осы факторларды қалай жақсартуға болатынын түсінуге көмектесу болып табылады. Сонымен қатар, студенттер топта жұмыс істеу, адамдар тобын басқару, сондай-ақ ұйымда жұмыс істеуге байланысты қиын жағдайларда шешім қабылдау дағдыларын меңгереді .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Брендинг және әлеуметтік жауапкершілік
    Несиелер: 5

    Пән компаниялардың әлеуметтік және экологиялық бастамаларды қолдау үшін брендингті қалай пайдалана алатынын зерттейді. Сондай-ақ студенттерді тұрақты бизнесті дамыту және ұйымның беделін нығайту әдістемелерімен таныстырады. Бұл курс келесі тақырыптарды қамтиды: компанияның әлеуметтік жауапкершілігіндегі брендингтің рөлі, әлеуметтік, экологиялық және іскерлік бастамаларға қатысты бренд стратегияларын құру, әлеуметтік және экологиялық бастамаларды қолдау үшін брендті сәтті пайдаланған компаниялардың жағдайлары, әлеуметтік және брендинг объектісіне айналуы мүмкін экологиялық мәселелер , бизнестің тұрақты дамуы және оның брендке әсері, бренд арқылы әлеуметтік және экологиялық бастамалардың коммуникациясы және маркетингі, әлеуметтік жауапкершілік аясында брендингтің тиімділігін өлшеу әдістері. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер брендті әлеуметтік және экологиялық бастамаларды қолдау үшін қалай пайдалануға болатынын, сондай-ақ брендинг бизнестің тұрақты дамуына және ұйымның беделін нығайтуға қалай ықпал ететіні туралы түсінікке ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес стратегиялары
    Несиелер: 5

    Пән жетекші кәсіпорындар, жүзеге асыратын негізгі бизнес стратегияларын зерттеуге бағытталған. Пән шеңберінде тыңдаушы еуропалық және азиялық кәсіпорындары жүзеге асыратын қолданыстағы бизнес стратегиялар туралы ақпаратты, кәсіпорынның жағдайына сәйкес келетін ең оңтайлы стратегияларды анықтаудағы практикалық дағдыларды, бизнес стратегияларды басқару әдістерін және бағалауды меңгереді. олардың ұзақ мерзімді перспективада тиімділігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық пен корпоративтік басқарудың қазіргі заманғы философиясы
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі әлемдегі көшбасшылық пен менеджменттің философиялық және теориялық негіздерін зерттейді. Ол ұйымдардағы табысты басқару мен көшбасшылықты анықтайтын факторларды түсіну үшін философия, әлеуметтану, психология және менеджмент бойынша білімдерді біріктіреді. Пән аясында көшбасшылық философия, басқару этикасы, көшбасшылық теориялары, көшбасшылық психология, ұйымды басқару, стратегиялық жоспарлау, мотивация, ұйымдағы коммуникация, өзгерістерді басқару және басқа да мәселелер зерттеледі. Пән сонымен қатар дәстүрлі және заманауи үлгілерді қоса алғанда, көшбасшылық пен басқарудың әртүрлі тәсілдерін талдайды. Цифрландыру, тұрақты даму, бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі және жаһандану сияқты заманауи бизнестің өзекті мәселелері де зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық менеджмент*
    Несиелер: 3

    Курсты меңгеру мақсаты: магистрантта кәсіпорынды стратегиялық басқару саласындағы базалық теориялық білімдер мен негізгі тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар тұрақсыз сыртқы орта жағдайында кәсіпорынды стратегиялық басқару ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; мүмкіндіктерді анықтау, сыртқы орта мен кәсіпорын ерекшеліктерін талдау негізінде қауіп-қатерді бағалау, стратегиялық талдау негізінде кәсіпорын миссиясы мен мақсаттарын құру қабілеттерін қалыптастыру, мүмкін стратегия нұсқаларын зерттеу және кәсіпорынның нақты стратегиясын таңдау, стратегиялық бақылау әдістері мен бақылау жүйелерін жасақтауды зерттеу, Қазақстан экономикасының өзара байланысты және өзара тәуелді әлемдегі даму келешегінің стратегиясын жүзеге асыру бойынша теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Цифрлық түрлендіру және деректерді талдау
    Несиелер: 4

    Аталған пәнді оқу барысында тыңдаушы бизнес процестер қызметін сандық трансформациялаудың негізгі тәсілдерін меңгереді, қаржылық мәліметтерді талдауда сандық технологияларды қолданудың тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады, кәсіпорынның бизнес процестерін сандық ортада елестетуге қабілетті болады, мәліметтерге талдау жүргізуде сандық трансформация құралдарын пайдалану және жұмыс алгоритмдерін құру білімдерін толық меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес зерттеу
    Несиелер: 3

    Осы академиялық курс шеңберінде тыңдаушы бизнес-зерттеу және бизнес талдауды ұйымдастыру және жүргізу негіздерін, негізгі халықаралық зерттеу және аналитикалық компаниялардың қызметін, олардың ерекшеліктерін, бизнес-зерттеу процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін, заманауи аналитикалық құралдарды, соның ішінде цифрлық құралдарды және оларды пайдалану жолдарын меңгереді. Оқу процесінде зерттеу және талдаудың қажетті нәтижелерін іздеу және пайдалану, заманауи аналитикалық құралдарды пайдалану негізінде басқарушылық шешімдер қабылдау, ықпалды халықаралық аналитикалық компаниялармен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын игереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару экономикасы
    Несиелер: 5

    «Басқару экономикасы» пәні тыңдаушыларға экономикалық сферада басқару шешімдерін қабылдаудың теориясы мен тәжірибесімен таныстырады. Курс компанияның мақсаттары мен міндеттерін анықтау, сыртқы және ішкі ортаны талдау, табыстың негізгі көрсеткіштерін анықтау, даму стратегиясын таңдау, бюджетті құру және қаржылық тәуекелдерді басқару сияқты тақырыптарды қамтиды. Пән аясында нарықты және тұтынушылардың мінез-құлқын талдау әдістері, сонымен қатар өндірістік ресурстар мен персоналды басқару әдістері де зерттеледі. Курстың негізгі мақсаттарының бірі деректер мен аналитикалық құралдар негізінде басқару шешімдерін қабылдау дағдыларын дамыту болып табылады. Тыңдаушылар теориялық дайындықтан басқа нақты кейстер мен симуляциялық ойындармен тәжірибе жинақтайды, бұл оларға бизнесті басқарудың практикалық дағдыларын дамытуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қаржылық есеп беру және бақылау
    Несиелер: 4

    Пән тыңдаушыларды әртүрлі салалардағы компаниялардағы қаржылық есептілік пен бақылаудың негізгі принциптері мен әдістерімен таныстырады. Курс қаржылық есеп беру, қаржылық нәтижелерді талдау, шығындарды бақылау және бюджеттеу сияқты тақырыптарды қамтиды. Тыңдаушылар сонымен қатар ішкі бақылау және аудит принциптерін, соның ішінде заңдар мен стандарттарға сәйкестікті тексеруді үйренеді. Сонымен қатар, курс қаржылық туынды құралдар және инвестициялық портфельдер сияқты ағымдағы қаржы құралдарымен таныстырады. Оқыту тыңдаушыларға қаржылық есептермен жұмыс істеу және компаниялардағы қаржылық ағындарды бақылау бойынша практикалық дағдыларды алуға мүмкіндік беретін нақты деректер мен кейс зерттеулерін қолдану арқылы өтеді. Курстың негізгі мақсаты тыңдаушыларға компаниялардың қаржылық қызметін түсіну және басқару үшін қажетті жан-жақты білім мен тәжірибелік дағдыларды беру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам ресурстарын басқару стратегиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында кәсіпорындарындағы адам ресурстарын басқару сұрақтары, бейімделу мәселелері, мотивация және қызметкерлерді бағалау қарастырылады. Пәнді оқытудың мақсаты теориялық және әдістемелік білімдер негізін беру, сонымен қатар адам ресурстарын стратегиялық басқару, штатты құру, қызметкерлерді оқыту және олардың біліктілігін арттыру және кәсіпорындағы қызметкерлер тиімділігін басқару дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шығындарды бақылау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты – кәсіпорын қызметінің нәтижелерін және шығындарды басқару, басқару шешімдерін қабылдау үшін есеп ақпараттарын қолдану, шығындарды басқару мақсатында менеджерлердің толық ақпараттар дайындау және беруі бойынша теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқыту процесінде келесі міндеттер шешіледі: қонақжайлылық саласы кәсіпорындарының қызмет нәтижелері мен шығындарын басқару мазмұны туралы білім қалыптастыру; шығындарды есептеудің өзекті әдістерін меңгеруді, шаруашылық жүргізуші субъектінің экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерін есептеуге қажетті мәліметтерді дайындауды қамтамасыз ету; шығындарды басқару үшін басқарушылық есеп пен контроллинг ақпараттарын қолдану мүмкіндіктерін талдау; басқару шешімдерін қабылдау нұсқаларын дайындау, қауіп қатерлер мен орын алуы мүмкін әлеуметтік-экономикалық салдарларды ескере отырып оларды таңдауды негіздеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновация және кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пән инновациялық және табысты бизнес жобаларды құру мен дамытуды зерттейді. Тыңдаушылар жаңа өнімдер мен қызметтердің мүмкіндіктерін анықтауды, бәсекеге қабілетті ландшафтты талдауды, бизнес-жоспарларды құруды, инвесторларды тартуды және компанияның өсуін басқаруды үйренеді. Курс болашақ кәсіпкерлер мен бизнес-менеджерлер үшін қолайлы. Тыңдаушылар сонымен қатар инновациялық ойлау және бизнес моделін жобалау әдістерін меңгереді. Курстың маңызды бөлігі бизнес әлеміндегі нақты мысалдармен және кейстермен жұмыс істеу, сонымен қатар әртүрлі салалардағы соңғы трендтер мен инновациялық тәсілдерді талқылау болып табылады. Курстың негізгі мақсаты тыңдаушыларға өз бизнесін сәтті ашу және дамыту немесе инновациялық салада жұмыс істеу үшін қажетті негізгі дағдылар мен білімдерді меңгеруге көмектесу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Бұл курс тыңдаушыларды топта қалай дұрыс тиімді жұмыс жасауға, қызығышылық танытқан шешуші жақтармен ықтымақтастық қатынастарын құруға, тиімді ықпал етуге, күрделі келіссөздер жүргізуге, маңызды өзгерістерге ықпал ету үшін энергия мен энтузиазм қалыптастыруға үйретеді. Курс көшбасшыларға нақты кездескен проблемалы жағдайларға негізделген. Бұл курстан кейін өзіңізді тиімді көшбасшы ретінде көрсету үшін дұрыс ойлау мен өзгерістерді басқару, эмоционалды интеллект секілді дұрыс дағдыларды қалай дамытуға болатындығын білетін боласыз

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 5

    Курс тыңдаушылар кәсіпорынның маркетингтік қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және басқару бойынша іргелі теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Ол студенттерді өнімді өткізу технологияларының механизмі, сатып алу тәртібінің ерекшеліктері туралы ақпараттандыруды, кәсіпорынның тиімді жұмыс істеп тұрған өткізу бөлімінің жұмысын ұйымдастыруды және осы қызметті бақылауды қарастырады. Жалпы алғанда, пән стратегиялық маркетинг құралдарын қолдану әдістері, сондай-ақ бизнесте сатуды ұйымдастырудың заманауи әдістері туралы кәсіби білімдер жүйесін меңгерген менеджерлерді дайындауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнестегі дизайн-ойлау
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты кәсіпкерлік қызметті дамытудың заманауи талаптарына жауап беретін бизнес ойлауды құру және дамыту туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында тыңдаушы ойлау технологиясы дамуының негізгі сатыларын, бизнес ойлаудың заманауи дизайнының басты сипаттамаларын, сызықтық және сызықтық емес ойлау үлгілерін, ойлау дизайнын қалыптастырудағы эвристика мен креативистиканың рөлін, креативті процесс құрылымын, шығармашылық процесс интенсификациясының әдістерін білетін болады. Креативті идеялар ұсынуға, бизнес дамуындағы проблемалық міндеттердің ұтымды шешімдерін анықтауға, бизнес дамуындағы қарама қайшылықтарды шешудің өзгеше тәсілдерін қолдануға қабілетті болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнестің ақпараттық жүйелері
    Несиелер: 5

    Пән бизнесті басқарудағы ақпараттық технологиялар мен жүйелердің рөлін зерттейді. Осы пән аясында тыңдаушылар компанияларға өз процестерін оңтайландыруға және нәтижелерді жақсартуға көмектесетін технологияларды зерттейді. Пәнді оқу барысында тақырыптар қарастырылады: кәсіпкерлікті басқарудағы ақпараттық жүйелердің рөлі, ақпараттық жүйелерді, мәліметтер қорын жобалау және дамыту негіздері және оларды бизнесте қолдану, мәліметтерді талдау және мәліметтер негізінде шешім қабылдау әдістері, жоба. басқарудың ақпараттық жүйелері, тауарлық-материалдық қорларды және өндірісті басқарудың ақпараттық жүйелері, сату және маркетингті басқарудың ақпараттық жүйелері, бизнестегі электрондық коммерция және Интернет технологиялары, бизнестегі ақпараттық қауіпсіздік және киберқауіпсіздік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    кәсіби қызмет саласында стратегиялық менеджмент, корпоративтік көшбасшылық және кәсіпкерлік қызметте шеберлік пен практикалық дағдыларды көрсету

  • Код ON2

    басқарушылық, көшбасшылық және кәсіпкерлік қызмет шеңберінде этикалық құндылықтарды, әлеуметтік дағдыларды, жауапкершілікті, қоғамға және қоршаған ортаға сезімталдықты, кәсібилік пен адамгершілікті меңгеру

  • Код ON3

    басқарушылық шешімдерді қабылдауда дәлелді әдістерді қолдану, бизнес-ортаны дамытудың заманауи тенденцияларына сәйкес келетін көшбасшылық қасиеттерді көрсету, заманауи бизнес-ортада корпоративтік басқарудың негізгі басымдықтарын анықтау

  • Код ON4

    кәсіптік қызмет саласында корпоративтік ойлау дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерін меңгеру, бизнесті дамытуға негізделген өзіндік көзқарасты қалыптастыру, ұйымды басқарудың негізгі басымдықтары мен ұзақ мерзімді перспективада даму траекториясын анықтай алу, бірегей стильді қалыптастыру. кәсіби өмір

  • Код ON5

    бизнесті басқарудың құқықтық және этикалық ерекшеліктерін білу, кәсіпкерлік қызметті құқықтық нормаларға бейімдеу және оларды ескере отырып, ұйымның стратегиялық ұстанымдарын анықтау, бизнес-ортаны зерделеудің заманауи құралдарын қолдану, оның шеңберінде зерттеу нәтижелерін түсіндіру; корпоративтік жүйелерді стратегиялық басқару

  • Код ON6

    кәсіпорынның сыртқы және ішкі ортасын талдаудың заманауи әдістерін, басқарудың аналитикалық әдістерін қолдану, пайда болған тенденцияларды ескере отырып, бизнесті дамытудың стратегиялық баламаларын анықтау, корпоративтік басқару шеңберіндегі өзгерістер мен тәуекелдерді басқару, әлеуметтік және ұйым қызметкерлері алдындағы экономикалық жауапкершілік

  • Код ON7

    бизнестің жаһандануының маңыздылығын түсінеді, нарықты дамытудың негізгі тенденцияларын анықтай алады, көпмәдениетті тұтынушылық сұранысты және инновациялық технологиялардың дамуын ескере отырып, қызметтерді жылжытуды басқара алады

  • Код ON8

    бизнесті дамыту проблемаларын анықтау, ұйымның стратегиялық басымдықтарын ескере отырып шешімдерді құру және енгізу, кәсіпорынның кәсіпкерлік қызметінің бірегейлігін, оның ішінде инновациялық қызметін қолдау және ілгерілету, тез өзгеретін жағдайларды ескере отырып, заманауи бизнес архитектурасын қалыптастыру. сыртқы орта

  • Код ON9

    стратегиялық уақыт көкжиегінде орын алуы мүмкін өзгерістерді ескере отырып, кәсіби қызметтің қалыптасқан жағдайларына бейімделу және жеке өсу стратегиясын әзірлеу мүмкіндігі болуы керек

  • Код ON10

    has the skills to resolve conflict situations within the framework of the management of the organization, determine the directions for the development of the structural divisions of the enterprise, taking into account strategic priorities, be able to effectively plan their working time and employees, effectively manage the productivity of work processes

  • Код ON11

    әлемдік нарықтық тенденцияларды ескере отырып, бәсекелестік ортаның ерекшеліктерін анықтай білу, өзін-өзі басқарудың негізгі принциптерін кәсіби өмірде тиімді қолдана білу, экзогендік ортаның қиындықтарын ескере отырып, өз эмоцияларын тиімді басқара білу және стресс, сонымен қатар проблемаларды шешу және олардың мақсаттарына жету үшін ресурстарды табу

  • Код ON12

    кәсіпорынның шығындары мен кірістерін басқарудың негізгі тәсілдерін білу, инвестициялық және инновациялық қызмет шеңберінде талдау құралдарын қолдана білу, кәсіпорынның табыстылығын арттырудың стратегиялық басымдықтарын анықтау, тұрақтылықты қамтамасыз ету бағыттарын анықтай алу ұзақ мерзімді перспективада бизнесті дамыту, ішкі нарықта да, халықаралық нарықта да кәсіпорынның имиджін қамтамасыз ету шараларын басқара білу

Top