Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Биология в "Ақмешіт" гуманитарлық-техникалық институты

  • Биогеография
    Несиелер: 5

    Пән қауымдастықтар құрылымының және жер бетіндегі өсімдіктер мен жануарлар аймақтарының кеңістіктік құрылымы мен динамикасының маңызды заңдылықтарын зерттейді. Пәннің мақсаты: өсімдіктер мен жануарлар топтарын жүйелеу, тірі организмдердің географиялық таралуы мен экологиялық маңыздылығын бағалау және оларды сипаттау, зоогеографиялық және фитогеографиялық аудандастыру бойынша өзіндік жұмыстарды жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән биолог-мұғалімнің іс-әрекетін, оның ерекшеліктері мен міндеттерін, оның жеке басына қойылатын талаптарды, оқу процесін ұйымдастырудағы дағдыларды, білім беру бағдарламаларын жүзеге асыру жолдарын қарастырады. Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді әлеуметтік жауапкершілікпен, педагог қызметінің гуманитарлық маңыздылығымен таныстыру, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру – өзін-өзі талдау, оқушылардың дамуы, нәтижеге бағдарлану, толеранттылық және т.б. кәсіби қызмет үшін қажетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Экономикалық теория негіздері, Кәсіпкерлік негіздері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың экономикалық шаралар жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ ол үшін экономикалық ғылымның заңдылықтары мен әдістерін пайдалана отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық үлгілерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерінің модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау)
    Несиелер: 5

    Экология мәселелері, экологияның жаһандық, ұлттық мәселелері баяндалады. Табиғи ресурстар, есепке алу, бағалау, ұтымды пайдалану және қорғау мәселелері, жасыл экономика мәселелері қарастырылады. Студенттерд3 әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларда халықты және аумақтарды инженерлік қорғау негіздерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 6

    Пән мектеп жасындағы балалардың анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін, оқушылардың даму заңдылықтарына сәйкес, денсаулықты қорғау және қоршаған ортаға бейімделу жолдарын қарастырады. Пәннің мақсаты: оқушылардың психофизиологиялық ерекшеліктерін ашу, болашақ мамандардың ғылыми ой-өрісін кеңейту, педагогикалық қызметте пайдалану үшін теориялық және практикалық білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән адамның онтогенезінде туылғаннан кәрілікке дейінгі психикалық даму және тұлғаның қалыптасу кезеңдерінің заңдылықтарын қарастырады, психикалық процестер мен адам психикасының қасиеттері туралы білім негізінің мазмұнын анықтайды. Курстың мақсаты: психологиялық заңдылықтарға негізделген психикалық процестерді дамыту жолдары мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақтану негіздері
    Несиелер: 4

    Пән топырақтың шығу тегі, дамуы, құрылымы, құрамы, қасиеттері, құнарлылығы және таралуын зерттейді. Пәннің мақсаты-топырақ, топырақ қасиеттері және оларды бағалау әдістері туралы түсінік беру. Топырақтың қасиеттері және олардың экологиялық жай-күйі туралы деректер арқылы аумақтың топырақ жамылғысын дербес талдау қабілеті дараланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі мен техникасы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттерін қарастырады. Пәннің мақсаты: студенттерді жалпы педагогикалық және арнайы тәрбиелік дағдылармен қаруландыру-тәрбие жұмысының жоспарын құру және педагогикалық процесті ұйымдастыру, мектеп оқушыларымен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және өткізуге жауапкершілік пен шығармашылық қатынасты дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы, осындай балаларды оқыту мен диагностикалаудың әдістері мен технологиялары туралы түсінік алуға бағытталған. Пәннің мақсаты: баланың ерекше қажеттіліктерін ескеретін, кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің болашақ педагог мамандығына қызығушылығын дамытуға және кейіннен кәсіби өздігінен білім алуға және өзін-өзі жетілдіруге ынталандыруға бағытталған. Пәннің мақсаты: тұтас педагогикалық үдерісте оқытудың теориялық – әдістемелік негіздері, принциптері, әдістері, нысандары мен технологиялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде тәрбиелеу мен оқытудың әртүрлі әдістері мен технологияларын меңгеру білігі дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химия
    Несиелер: 5

    Пән химияның негізгі заңдары мен ұғымдарын зерттейді, атомның құрылымын, химиялық байланыс түрлерін, ерітінділерді қарастырады. Химиялық тепе-теңдік, химиялық реакциялардың термодинамикалық және кинетикалық параметрлері туралы ілімнің негіздері келтірілген, қоршаған ортаның Бейорганикалық және органикалық ластағыштарын жіктеу мәселелері қарастырылады. Пәннің мақсаты: қоршаған ортаны жаратылыстану-ғылыми түсіну негізінде жатқан химия саласындағы білімді дағдыландыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән білім беру мекемесін басқарудың принциптерін, нысандары мен әдістерін, менеджмент жүйесін, сондай-ақ білім беру мекемесінің менеджмент жүйесін жобалауды қарастырады. Білім берудегі менеджменттің тиімді жүйесін талдау және әзірлеу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ботаника
    Несиелер: 5

    Пән өсімдіктердің негізгі түрлерінің құрылымын, олардың жіктелуін, көбею жолдарын, олардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңыздылығын қарастырады. Пәннің мақсаты-теориялық білім негізінде өсімдіктердің құрылымы, таралуы, шығу тегі, тіршілік әрекеті, көбею жолдары туралы толық сипаттама беру қабілетін игеру. Микроскоп арқылы өсімдіктер құрылымын зерттеу, зертханалық сабақтар мен далалық тәжірибелерде табиғи өсімдіктерден гербарий жасау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зоология
    Несиелер: 5

    Пән жануарлар әлемінің қарапайым бір клеткалы формалардан жоғары ұйымдастырылған жануарлар түрлеріне дейінгі даму заңдылықтарын, жануарлардың морфологиялық, анатомиялық құрылымын, олардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңыздылығын, қоршаған орта жағдайларымен байланысын зерттейді. Пәннің мақсаты: Зоология саласындағы құбылыстар мен олардың заңдылықтарының тәуелділігін ажырата білуге дағдыландыру, заманауи зертханалық қондырғыларды қолдана отырып биологиялық зерттеулер жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биотехнология
    Несиелер: 5

    Пән биопроцестің технологиялық негіздерін, биологиялық агенттер мен қоректік ортаны, биотехнологиялық өндірістің жалпы схемасын және оның ерекшеліктерін, экономикалық және метаболикалық коэффициенттерді - биотехнологиялық процестің тиімділік көрсеткіштерін қарастырады. Пәннің мақсаты: биотехнологиялық өндірісте қолданылатын микроорганизмдердің өндірістік-құнды штаммдарын бөліп алу және зерттеудің зертханалық әдістерін, микроорганизмдердің тіршілік әрекетінің молекулалық механизмдерін зерттеу әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Пән өсімдіктердің алуан түрлілігін реттеу арқылы өсімдіктер әлемін ұтымды пайдалануды, жүйелі топтар мен таксономиялық категорияларды, өсімдіктердің қалыптасу процестерін, олардың жеке және эволюциялық даму процесінде құрылымдық ерекшеліктерін зерттейді. Пәннің мақсаты: тірі организмдердің бес патшалығының ерекшеліктерін зерттеу: прокариоттар, эукариоттар, протисттер, саңырауқұлақтар, өсімдіктер, өсімдіктердің негізгі таксалары өкілдерінің морфологиясы мен географиялық таралуын, экологиясын талдау қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі критериалды бағалау технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән оқыту нәтижелерін бағалауға критериалдық тәсілдің ғылыми-теориялық негіздерін үйренеді. Пәннің мақсаты: критериалды бағалау технологиялары, қалыптастырушы және жиынтық бағалауды ұйымдастыру әдістері, тәсілдері және бағалау технологиясы туралы түсініктерді қалыптастыру, білім беру процесінде критериалды бағалауды қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Теориялық және қолданбалы биофизика
    Несиелер: 5

    Пән тірі материяның әртүрлі деңгейлеріндегі физикалық және физика-химиялық процестерді, сондай-ақ тірі материяға физикалық қоршаған орта факторларының әсер ету заңдылықтары мен механизмдерін зерттейді. Пәннің мақсаты: биофизиканың теориялық негіздері мен қазіргі заманғы әдістерін зерттеу, биологиялық объектілерді жасушалық ұйымдастыру, биофизиокалық, биохимиялық негіздер мен тіршілік әрекетінің молекулалық механизмдері туралы білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғаламдық экология
    Несиелер: 5

    Пән биосфераның ғаламдық экологиялық экожүйе ретінде, жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы және биосфера эволюциясы мен адам арасындағы байланыс туралы негізгі түсініктерді береді. Пәннің мақсаты: әлем мен қауіпсіздіктің жаһандық экологиялық мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру, кәсіби қызметте ғылыми білімді қолдану дағдыларын қалыптастыру және жүйелі талдау негізінде жаһандық экологиялық проблемаларды шешу жолдарын табу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологиялық эксперименттер жүргізу және есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән арнайы жасалған жағдайларда биологиялық процестерді зерттеу әдістерін қарастырады. Пәннің мақсаты: зерттеудің статистикалық және балама әдістерін қолдана отырып, биологиялық эксперимент жүргізу ережелеріне сәйкес мектептегі биологиялық тәжірибені жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру және молекулалық-генетикалық міндеттерді шешу. Биологиялық экспериментті жүзеге асыру процесін ұйымдастыру, табиғи объектілерді анықтау және анықтау, биологиялық құбылыстарды бақылау, бекіту және эксперимент жасау дағдылары дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эволюциялық биология
    Несиелер: 5

    Пән микро және макроэволюциялық деңгейлердегі органикалық әлемнің дамуының негізгі заңдылықтарын, спецификацияның ерекшеліктерін, табиғи сұрыптаудың әсер ету механизмдерін зерттейді. Пәннің мақсаты: қазіргі эволюциялық теорияның қалыптасу тарихын және оның негізгі ережелерін зерттеу, алынған білімді табиғатта болып жатқан процестерді түсіндіру үшін қолдана білуге, әртүрлі деректерді пәнаралық деңгейде талдай білуге үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Имуннология негіздері
    Несиелер: 5

    Пән иммундық жүйенің құрылымы мен қызметі, иммунопатологияның сипаты, этиология, патогенез, клиникалық, аспаптық және зертханалық диагностика әдістері туралы заманауи идеяларды қарастырады. Пәннің мақсаты: жасушалар, иммунитет органдары, антигендер мен антиденелердің құрылымы, вирустық және бактериялық антигендерге иммундық жауап туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Пән прокариоттар мен эукариоттардың көбею механизмдерін, белгілердің мұрагерлік заңдылықтарын және тұқым қуалаушылық принциптерін қарастырады. Пәннің мақсаты: тірі организмдердің негізгі қасиеттері туралы идеяларды қалыптастыру-тұқым қуалаушылық және өзгергіштік, олардың заңдылықтары, берілу механизмдері. Алынған нәтижелерді өңдеуге, генетикалық мәселелерді шешуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 5

    Пән организмдердің онтогенетикалық даму заңдылықтарын, организмдердің дамуы кезінде пайда болатын молекулалық және генетикалық процестерді, сондай-ақ жеке дамудың барлық кезеңдеріндегі даму процестерін басқаратын факторлар мен механизмдерді зерттейді. Пәннің мақсаты: эмбриональды заттармен және препараттармен жұмыс істеу әдістерін қолдана отырып, тірі организмдердің көбею және жеке даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Паразитология негіздері
    Несиелер: 5

    Пән паразитологияның негізгі ұғымдарын, терминдері мен анықтамаларын, паразиттік жануарлардың негізгі топтарын, жануарлар әлемінде паразитизмнің таралуын, сондай-ақ паразиттік аурулар мен олардың қоздырғыштарымен күресудің шаралары мен әдістерін зерттейді. Пәннің мақсаты-"паразит-қожайын" жүйесінің болуы, жануарлар әлемінде паразитизмнің пайда болуы мен таралуы туралы білімді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Микробиология және вирусология
    Несиелер: 5

    Пән микроорганизмдердің қасиеттерін, олардың жіктелуін, табиғаттағы және адам өміріндегі рөлін, биологиялық белсенді заттарды өндіруде микробтарды қолдану мүмкіндіктерін қарастырады. Пәннің мақсаты: студенттерде микробтар әлемі, олардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі туралы тұтас жүйелік түсінікті қалыптастыру, микроорганизмдердің биохимиялық ерекшеліктерін, нәтижелерін талдай отырып, зертханалық тәжірибелер жүргізу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Пән адам ағзасының нысандары, құрылымдары мен функцияларын және оның қоршаған ортамен байланысты дамуын зерттейді. Пәннің мақсаты: адам ағзалары жүйесінің құрылымы мен функцияларын, балалар мен ересектер ағзасында болып жатқан механизмдер мен процестерді түсіну үшін биологиялық ойлауды қалыптастыру, анатомиялық зерттеулердің заманауи әдістерін, микроскопиялау әдістерін, сондай-ақ гистологиялық және анатомиялық препараттарда жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Пән тірі организмдердің химиялық құрамын, сондай-ақ олардың өмірлік белсенділігінің негізін құрайтын химиялық процестерді зерттейді. Пәннің мақсаты-тірі материяны құрайтын қосылыстардың құрамы, тіршілік процесінде маңызды органикалық қосылыстардың рөлі мен маңызы туралы білімді қалыптастыру, органикалық қосылыстар құрылымының ерекшеліктері мен олардың қасиеттері арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтауға дағдыландыру, биохимиялық эксперименттер жүргізу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер анатомиясы және морфологиясы
    Несиелер: 5

    Пән өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылымын, өсімдіктердің вегетативті мүшелерінің құрылымдық ерекшеліктерін қарастырады. Пәннің мақсаты: мәдени өсімдіктер арасындағы айырмашылықтарды анықтау, олардың экономикалық және құнды белгілерін анықтау, әртүрлі жүйелік топтарда өсімдік әлемінің құрылымы мен көбею ерекшеліктерін талдау және жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер және жануарлар экологиясы
    Несиелер: 5

    Пән өсімдіктер мен жануарлардың әртүрлі тіршілік ету ортасына бейімделуін, қоршаған орта факторларының әсер ету заңдылықтарын сипаттайды. Пәннің мақсаты: тірі организмдер арасындағы қарым-қатынас нысандарын және организмдердің бейімделуінің әртүрлі формаларын зерттеу, тірі организмдердің таралу заңдылықтарын, қоршаған орта факторларының организмдерге әсер ету механизмдерін зерттеу үшін білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гидробиология
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі гидробионттардың тіршілік жағдайын, олардың түрлік құрамын, қоршаған орта мен су айдындарындағы биологиялық құбылыстарды зерттейді . Пәннің мақсаты: әр түрлі гидробионттардың тіршілік жағдайы, гидробиоценоздарды зерттеу әдістері, гидробионттардың кәсіптік түрлерінің санын талдау мен болжаудың математикалық әдістері туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән экологиялық білім берудің әдісін, тәсілдерін, функцияларын, заңдылықтарын және принциптерін зерттейді, мектепте экологияны оқытудың әдістемесі және технологияларымен танысады. Тәжірибелік-эксперименттік жұмыстарды жүргізу технологияларын меңгеру, инновациялық үдерістерге қатысу, экологияны оқытудың формалары мен әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Микология
    Несиелер: 5

    Пән саңырауқұлақтардың әртүрлілігі, олардың морфологиялық, физиологиялық, биохимиялық, генетикалық және басқа да қасиеттері туралы теориялық негіздер мен негізгі идеяларды қарастырады. Пәннің мақсаты: микология саласындағы зерттеулердің негізгі әдістерін және олардың жалпы биологиялық зерттеулердегі рөлін зерттеу. Далалық және зертханалық жағдайларда саңырауқұлақтармен жұмыс істеудің заманауи эксперименттік әдістерін қолдану, заманауи жабдықтармен жұмыс істеу дағдылары тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 5

    Пән жер бетіндегі тіршіліктің себептері мен даму жолдары туралы ғылыми түсінік береді. Пәннің мақсаты: тірі материяның тарихи дамуының себептері мен жалпы заңдылықтарын білу, Жер бетіндегі тіршіліктің дамуы туралы білім мен түсініктерді көрсету, жалпы кәсіби ақпаратты, биологияның дамуының негізгі тұжырымдамалары мен перспективаларын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның флорасы мен фаунасы
    Несиелер: 6

    Қазақстан Республикасының флорасы мен фаунасы оларды ұйымдастырудың және жансыз табиғаттың барлық деңгейлеріндегі тірі организмдер кешені ретінде қарастырылады. Пәннің мақсаты: Қазақстанның әртүрлі экожүйелерінің флорасы мен фаунасының алуан түрлілігін сипаттау, шикізат және ресурстық маңызы бар өсімдіктер мен жануарларды тізбелеу, биоалуантүрлілікті қорғау және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру қабілеттерін дағдыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 6

    Пән орта білім беру мазмұнын жаңарту принциптерін, оқытудың тиімді инновациялық әдістерін қарастырады. Пәннің мақсаты: студенттерді инновациялық технологиялар эволюциясының заманауи кезеңдерімен және оларды білім беру процесінде қолдану мүмкіндіктерімен, ақпараттық технологияларды қолдана отырып, биологиялық мәселелерді шешудің әдістері мен құралдарымен таныстыру, ақпараттық технологиялардың жаңа білімдері мен дағдыларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнге мектептегі биологиялық білім беру мен оқытудың заманауи бағыттары мен тәсілдерін ескере отырып, мектептің биология мұғалімін даярлау аспектілері оқытылады. Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы мектеп жағдайында биология бойынша оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы студенттердің түсінігін қалыптастыру, ғылыми-педагогикалық зерттеулер жүргізуде теориялық және практикалық әдістемелік міндеттерді шешуде инновациялық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер түрлері
    Несиелер: 5

    Пән өлке жануарлары мен өсімдіктерінің жойылып бара жатқан және сирек кездесетін түрлері туралы идеяларды, адам мен табиғат арасындағы қатынасты оңтайландыру жолдарын талдауды қарастырады. Пәннің мақсаты: биоресурстардың сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерімен таныстыру және Қызыл кітаптың жіктелуінің сипатын зерделеу, табиғи-антропогендік ландшафт объектілеріне, қорық кешендеріндегі заңдылықтарға зертханалық, ғылыми зерттеулер жүргізу үшін алған білімдерін қолдану қабілетін дағдыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геоботаника
    Несиелер: 5

    Пән ботаникалық географияны өсімдік жамылғысын ұтымды пайдалану мен қорғаудың ғылыми негізі ретінде, өсімдіктер мен өсімдік формацияларының түрлерінің географиялық таралуы, жер шарының флористикалық аймақтарының өзіндік ерекшелігі, олардың қалыптасу тарихы, салыстырмалы флористика ұғымы, флористикалық және географиялық-ботаникалық зерттеулердің әдістері туралы түсінік береді. Пәннің мақсаты: құрылымдық-функционалдық ұйымдастырудың базалық теориялық негіздерін, Жер шарының өсімдік жамылғысының кеңістіктік құрылымы мен қалыптасу механизмдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адам, өсімдіктер және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 6

    Пән жануарлар мен адам ағзаларының негізгі жүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін, организмдердегі физиологиялық процестерді қарастырады. Пәннің мақсаты: тірі организмдердің физиологиялық функцияларын, өсу және даму процестерін сипаттау қабілетін қалыптастыру, су алмасудың физиологиялық негіздерін, ағзаның физиологиялық функцияларын, қолайсыз жағдайларға төзімділік пен тірі организмдердің физиологиясын зерттеуде заманауи ғылыми жетістіктерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Айрықша қорғалатын табиғи аймақтар
    Несиелер: 5

    Пән ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың жағдайын, қорғалатын табиғи объектілердің маңыздылығын қарастырады. Пәннің мақсаты: студенттерді биологиялық әртүрлілікті, бірегей флора мен фаунаны сақтауға арналған Қазақстан Республикасының ерекше қорғалатын табиғи аумақтарымен таныстыру. Табиғатты қорғау мәселелерін диагностикалауға, табиғатты қорғау және тұрақты дамуды қамтамасыз ету бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеуге дағдыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цитология және гистология
    Несиелер: 5

    Пән құрылымның негізгі заңдылықтарын, тіндік жасуша физиологиясын, ағзадағы негізгі тіндердің жүйесі мен жіктелуін қарастырады. Пәннің мақсаты: заманауи зертханалық қондырғыларды қолдана отырып, зерттеу әдістерін талдау арқылы биологиялық зерттеулерді жүргізу дағдыларын қалыптастыру, уақытша, тұрақты цитологиялық және гистологиялық препараттарды дайындау техникасын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаңартылған мазмұндағы биология курсын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнде құрылымдар, мақсаттар мен міндеттер, сондай-ақ пәнді оқытуда қолданылатын құндылықтар мен педагогикалық әдістер оқытылады. Пәннің мақсаты: жаңартылған білім беру бағдарламасының қағидаттарына сәйкес өзгеретін өмірге бейімделе отырып, жеке тұлғаны оқыту мен тәрбиелеуді жоспарлау білігін қалыптастыру, практикалық әдістемелік міндеттерді шешуде инновациялық технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Токсикология негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экожүйелердегі токсиканттардың көздерін, тірі организмдерге химиялық заттардың уытты әсерін, сондай-ақ уытты ластану жағдайында организм деңгейінен биожүйелердің тұрақтылығы мен жұмыс істеу жүйесін қарастырады. Пәннің мақсаты: химиялық табиғаты, токсиндердің әсер ету және таралу әдістері, алған білімдерін кейінгі кәсіби қызметінде қолдану мүмкіндігі туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҚР экологиялық мәселелері
    Несиелер: 6

    Пән адамды қоршаған антропогендік және табиғи орта туралы экологиялық идеяларды береді, биосфераның табиғи процестеріндегі адамның орны мен рөлін анықтайды. Пәннің мақсаты: болашақ мамандарда Қазақстан Республикасының қоршаған ортасының негізгі проблемалары бойынша білім қалыптастыру, сондай-ақ экологиялық проблемаларды шешу үшін материалдар мен эксперименттердің нәтижелерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы биология
    Несиелер: 5

    Пән биологиялық заңдылықтарды, тірі әлемнің алуан түрлілігін, тірі материяның ұйымдастырылу деңгейлерін зерттейді. Пәннің мақсаты: ғылымдардың биологиямен байланысы, оның ғылым жүйесіндегі орны, жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі жалпы биология курсының рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру, биология тарихы мен әдіснамасы туралы алған білімдерін педагогикалық және ағартушылық жұмыста қолдану қабілеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    Цифрлық технологияларды, инновациялық технологияларды және оқыту нәтижелерін критериалды бағалау технологияларын қолданып, қазіргі заманғы педагогикалық процесті, оның ішінде жалпы және инклюзивті білім беру жағдайында жүзеге асыру үшін білім мен дағдыларды көрсету

  • Код ON8

    Қоғамның биологиялық-экологиялық сауаттылық деңгейін арттыру мақсатында биологияны оқытуда, халық арасында ағарту қызметінде психология және педагогика негіздері білімін пайдалану

  • Код ON15

    Білім беру мекемесін тиімді басқару үшін білім берудегі менеджмент жүйесін талдау және әзірлеу

  • Код ON2

    Кәсіби қызметтегі экологиялық міндеттерді шешу үшін табиғатты ұтымды пайдалану принциптерін пайдалану, әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларда халық пен аумақтарды инженерлік қорғау негіздерін қолдана отырып, қауіпсіз өмір сүру жағдайларын қамтамасыз ету есебін жүргізу

  • Код ON14

    Биологиялық объектілердің әртүрлілігі туралы негізгі түсініктерді, биосфераның тұрақтылығы үшін биоәртүрліліктің маңыздылығын түсіну, биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу, культивациялау әдістерін пайдалану

  • Код ON3

    Микроорганизмдердің тіршілік әрекетінің молекулярлық механизмдерін зерттеудің биотехнологиялық әдістерін, кәсіби терминологияны, молекулярлық биологияны, цитологияны және гистологияны зерттеудің қазіргі заманғы әдістерімен талдау жүргізе отырып, тәжірибиде қолдануға қабілетті

  • Код ON6

    Жаңартылған жүйе бойынша педагогикалық процесті жүзеге асыру үшін базалық білім мен дағдыларды пайдалану, оның ішінде оқушылардың жас және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, цифрлық білім беру технологияларының дағдыларын пайдалану

  • Код ON5

    Педагогика және психология саласындағы терең кәсіби білім мен түсініктерді, сондай-ақ биология мұғалімінің кәсіби және жеке қасиеттерін практикада қолдану

  • Код ON12

    Биологиялық объектілерді көбейту және жеке дамыту заңдылықтары туралы базалық түсініктерді, эмбрионалдық объектілерді алу және олармен жұмыс істеу әдістерін пайдалану

  • Код ON9

    Биологиялық объектілерді жасушалық ұйымдастыру қағидаларын, биофизикалық және биохимиялық негіздерді, мембраналық процестерді және тіршілік әрекетінің молекулалық механизмдерін білу

  • Код ON10

    Далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық объектілермен жұмыс істеудің заманауи эксперименттік әдістерін, заманауи аспараттарымен жұмыс істеу дағдыларын қолдану

  • Код ON7

    Өзінің болашақ педагог кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын түсіне отырып, өмір бойы білім беру қағидаттары негізінде өз уақытын басқару, өзін-өзі дамыту траекториясын құру және іске асыру

  • Код ON13

    Жалпы, жүйелі және қолданбалы экология негіздері туралы базалық түсініктерді, табиғатты оңтайлы пайдалану және табиғатты қорғау, табиғи ортаның жай-күйін мониторингтеу, бағалау және тірі табиғатты қорғау қағидаттарын қолдану

  • Код ON11

    Биологиялық дүниетанымдағы эволюциялық идеяның рөлін негіздеу, эволюциялық теорияның негіздері, микро және макроэволюция туралы қазіргі идеялар

  • Код ON1

    Қазақстан Республикасының заңнамасын, оның ішінде экономика және кәсіпкерлік саласындағы заңнаманы ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлық мінез-құлыққа төзімсіз қатынасты қалыптастыру

Top