Жаңа білім беру бағдарламасы

7M07206 Геология және қатты пайдалы қазба кенорындарын барлау в Satbayev University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты қазіргі заманғы жоғары технологиялық өндіріс талаптарына жауап беретін қатты пайдалы қазбалардың кен орындарын геология және барлау саласында магистрлерді дайындау, жоғары техникалық және ғылыми деңгейде жобалық-өндірістік және технологиялық қызметті жүзеге асыруға қабілетті, мемлекеттік және жеке секторларда, геологиялық барлауда, тау-кен кәсіпорындарында, атом өнеркәсібінде, кез келген меншік нысанындағы жобалау, оқу және ғылыми-зерттеу ұйымдарында жұмыс істеу
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M121 Геология
  • Data Mining
    Несиелер: 5

    Datamine - бұл әлемнің 45 елінде күн сайын қолданылатын 1000-нан астам жүйелермен үйлесімді тау-кен жұмыстарының әртүрлі мәселелерін шешуге арналған жетекші бағдарламалық жасақтама. Онда геология, геохимия, тау жыныстарының қасиеттері, маркшейдерлік жұмыстардың стандартты деректері геологиялық модельдер, кеніштер, карьерлерді жобалау, өндіріс процесін бақылау және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның ерекшелігі, ғылым және ғылымға дейінгі, ежелгі және теориялық ғылымның қалыптасуы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және сыныптан кейінгі ғылым, математика, физика, технология және технология философиясы, инженерлік ғылымның ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 1
  • Қазақстанның рудалы аудандарының геологиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстанда бөлінген рудалы алаңдардың геологиялық ерекшеліктерін геология-геофизикалық, кенді-металлогендік, литогеохимиялық, петрология-геодинамикалық, құрылымдық-тектони-калық, заттық-формациялық материалдарды жаңаша кешенді жалпылау негізінде меңгеру және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кенді алаңдар мен кенорындардың геологиялық құрылымары
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнында қарастырылған сұрақтар: құрылымдық талдаудың теориялық негіздері, таужыныстардың тектоникалық қасиеттері, кен өрістері мен кенорындардың қалыптасуының негізгі этаптары, пликативті және дизъюнктивті бұзылыстардың кенжаралу процесіндегі ролі, түрлі гентикалық типті геологиялық құрылымдарда кен шоғырлануының заңдылықтары. Отандық және дүниежүзілік кен өрістері мен кенорындар құрылымдары үлгерінде ретімен тектоногенді, тектонды магматогенді, тектонды метаморфогенді, тектонды экзогенді құрылымдар сипатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курс шеңберінде магистранттар жоғары білім беру педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгереді, заманауи педагогикалық технологияларды пайдалануды, білім беру мен тәрбиелеу үдерістерін жоспарлауды және ұйымдастыруды, оқытушы мен оқытушының субъекті мен субъектінің өзара әрекеттесуінің коммуникациялық технологияларын меңгереді. университеттің оқу үдерісінде бакалавр. Сондай-ақ магистранттар білім беру ұйымдарында (жоғары оқу орындарының мысалында) адам ресурстарын басқару бойынша білім алады.

    Оқу жылы - 1
  • Ұңғымаларды геофизикалық зерттеулер (ілгерлі)
    Несиелер: 5

    Курста ақпараттық-білім беру лекциялық модулі және көрнекі талдау үшін қағаз түрінде де, демонстрациялық бағдарламалардың мысалдарын пайдалана отырып, интерпретациялау әдістерімен танысу үшін цифрлық түрде де әртүрлі геофизикалық әдістердің практикалық диаграммалары бар. Курс геофизикалық әдістердің ұңғыма модификацияларын тәжірибеде қолдануға, оларды қолдану жағдайларын талдауға және табиғи шектеулерге бағытталған. Ұңғымалық геофизикамен шешілетін таза геофизикалық және геологиялық бірқатар типтік мәселелер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс техникалық мамандықтардың магистранттарына кәсіби және академиялық салада шетел тіліндегі қарым -қатынас дағдыларын жетілдіруіне және дамытуына арналған. Курс студенттерді заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып кәсіби және академиялық мәдениетаралық ауызша және жеке қарым -қатынастың жалпы принциптерімен таныстырады (дөңгелек үстел, пікірталастар, талқылаулар, кәсіби бағытталған жағдайларды талдау, жоба).

    Оқу жылы - 1
  • Экологиялық геология негіздері
    Несиелер: 5

    Экологиялық геологияның теориялық базисі. Эколого – геологиялық жағдайды бағалаудың құрылымы, құрамы және әдістері мен критерийлері. Литосфераның экологиялық функциясы. Олардың қалыптасуы заңдылықтары мен өзгеруі. Табиғи және техногендік әсерлер. Ресурстық экологиялық функция. Геодинамикалық экологиялық функция. Геохимиялық экологиялық функция. Геофизикалық экологиялық функция. Экологиялық геологияның әдістемелік мәселелері. Күтілетін нәтижелер: Геология мен мұнай-ғаз ісі саясында экологиялық геология әдістерін табиғи жағдайларды сақтауда пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Геологияның өзекті проблемалары
    Несиелер: 5

    Ресми ғылымның заманауи тұжырымдамаларына және осы болжам бойынша туындайтын жалпы ғылыми мәселелерге сәйкес Жердің қалыптасуы, құрылымы және құрамы; «Жердің геологиялық дамуы» тұжырымдамасының мәні мен мазмұны; планетаның дамуына арналған негізгі энергетикалық база ретінде Жердің ішкі жылуының негізгі көздері; геологиялық үрдістердің мәнін түсіну үшін жетекші геотектоникалық концепциялардың негізгі ережелері, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері; мұхит пен құрлықтың жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтерінің пайда болуының және қалыптасуының табиғатын анықтауға байланысты мәселелер; Жер қыртысы жыныстары қабаттарының деформациясының механизмін құруға байланысты мәселелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Уранды кенорындарындағы ҰҒЗ
    Несиелер: 5

    Курс ұңғымаларды геофизикалық зерттеу кезінде зерделенетін қиманың геологиялық сипаттамаларының олардың физикалық қасиеттерімен байланысын зерделейді; оларды ұңғымалардың қималарын зерттеу, кенді аралықтарды бөлу, пайдалы қазбалардың сапасын бағалау мақсатында диаграммаларды кешенді түсіндіру кезінде пайдалану. Кернді зертханалық зерттеу деректерімен кешенде-кен денелерінің физикалық қасиеттері, қиманың құрамы және параметрлері, геологиялық қиманың негізгі интерпретациялық сипаттамаларын бөлу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі жерқойнауын пайдаланудағы көкейкесті проблемалары
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасындағы жер қойнауын зерттеу мен қолданудың ерекшеліктерін білу және зерделеу. Қазіргі заманғы жер қойнауын зерттеу мен игерудің ерекшеліктерін Ұлттық жоспардың (74 және 75 қадамдар) мақсаттары-мен және бүкіл дүниежүзілік стандарттар мен ережелерге сәйкестендіріп игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Петрогендік минералдар
    Несиелер: 5

    Минералдардағы жарықтың сынуы және микроскоппен бақыланатын олармен байланысты оптикалық әсерлері; қоссыну және әр түрлі сингония минералдарының оптикалық индикатрисі, олармен байланысты минералдардың оптикалық қасиеттері; поляризациялық микроскоптағы жарық жүрісі; минералдардың оптикалық осьтері, оптикалық осьтерінің белгісі мен бұрышын анықтаудың коноскопиялық әдісі; минералдардың сыну көрсеткіштерін анықтаудың иммерсиялық әдісі; магматикалық, шөгінді, метаморфтық және метасоматикалық петрогенді минералдардың оптикалық қасиеттері бойынша поляризациялық микроскоптың көмегімен зерттеу және анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстанның пайдалы қазбаларының кен орындары
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының минералдық шикізат базасының жағдайы және даму болашағы. Металдық пайдалы қазбаларлар. Темір кенорындары. Мар-ганец кенорындары. Хром, титан, ванадий кенорындары. Мыс кенорындары. Қорғасын және мырыш кенорындары. Алюминий, никель, кобальт кенорындары. Вольфрам, молиб-ден, сынап кенорындары. Тантал, ниобий, цирконий, сирекжер элементтер кенорындары. Бағалы элементтер кенорындары (алтын, күміс). Радиобелсенді кенорындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән басқарушылық қызметтегі психологиялық аспектілердің қазіргі рөлі мен мазмұнын зерттейді. Кәсіби іс-әрекетті жүзеге асыру барысында оқушының психологиялық сауаттылығын арттыру қарастырылады. Психология саласында өзін-өзі жетілдіру және жергілікті деңгейде де, шетелде де басқару қызметінің құрамы мен құрылымын зерттеу. Қазіргі менеджерлердің психологиялық ерекшелігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
  • Радиоактивті және сирекжерлі элементтер минералогиясы
    Несиелер: 5

    Радиоактивті элементтердің минералогиясы және олардың диагностикасы бойынша терең білім ала отырып, уран геологиясы саласындағы мамандарды даярлау. Студенттер радиоактивті және сирек жер элементтерін табудың минералдық формалары, оларды диагностикалау әдістері туралы білім алады. Нақты пайдалы қазбалардың түзілу жағдайларына қарай парагенетикалық минералдық ассоциацияларды ажыратуды, кен түрлерін және кен орындарының генетикалық классификациясына жататынын талдау арқылы сәйкес бірлестіктердің іздестіру және өндірістік маңызын бағалауды үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Пайдалы қазба кенорындарын геологиялық модельдеу
    Несиелер: 5

    Кіріспе. 3D ортада әртүрлі геологиялық барлау деректерін визуализациялау және интерпретациялау үшін компьютерлік бағдарламалар қажеттілігінің туындауы. Пайдалы қазбалар кен орындарын үшөлшемді модельдеу. Графикалық қосымшалармен жұмыс. Micromine бағдарламасымен қамтамасыз ету арқылы кен орындарын модельдеу және қорларды бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Металлогения және Қазақстанның рудалы формациялары
    Несиелер: 5

    Металлогения және минерагения туралы түсінік. Жалпы металлогения. Кен түзуші процестер мен жүйелер туралы түсінік. Рудалық формациялық талдау туралы түсінік. Геологиялық, кенді, метасоматикалық және металлогениялық формациялар. Металлогениялық зерттеулердің жалпы принциптері. Қазіргі теңіздер мен мұхиттардың металлогениясы, қатпарлы-геосинклинальды белдеулер. Қазіргі геодинамика бағытындағы металлогения негіздері. Қазақстанның рифтілік жағдайының, субдукциялық-орогендік жағдайының, асыл металлдардың, бейметаллдардың, қара, түсті, радиоактивті, сирек кездесетін металлдардың металлогениясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жерқойнауын пайдалануды геологиялық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы жер қойнауын пайдаланудың ерекшеліктері. Жер қойнауын қолданудың объектілері мен субъектілері. Жер қойнауының, пайдалы қаз-балардың, минералды шикізаттардың, техногенді минералды құрылымдардың және гео-логиялық деректердің меншіктілігі. Геологиялық, гидрогеологиялық, геохимиялық, гео-физикалық деректердің нақтылығы – жер қойнауын қолданудың эффективтік негіздері. Жер қойнауы туралы мәліметтерді жетілдіру және олардың нақтылығын көтеру әдістері мен жолдары. Геоинформациялық жүйелер. Жер қойнауын мемлекеттік сараптамадан өткізу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Литологиялық зерттеулердің әдістері
    Несиелер: 5

    Tаужыныстарды зерттеу, олардың классификацияларын, минералдық құрамын, бітімін, құрылымын, таужыныс түзілу жағдайын, шөгінді таужыныстар, седиментациялық кешендер Қысқаша мазмұны: Шөгінді бассейндердегі литология-стратиграфиялық таужыныс кешендері, олардың түзілу седиментациясы, терригенді және карбонаты таужыныстардың түзілуерекшеліктері, карбонаттардың классификациясы. Күтілетін нәтижелер: Пәнді оқу барысында студенттер таужыныстардың Негізгі түрлерін макроскопиялық және микроскопиялық анықтауды, қолжетімді далалық және зертханалық литологиялық әдістерді меңгеру. Студенттер поляризациялық микроскопты және баска да әдістерді қолдана отырып шөгінді таужыныстарды үлгітаста және шлифте сипаттау дағдысына машықтану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Стратиграфиялық зерттеулердің әдістері
    Несиелер: 5

    Халықаралық геохронологиялық шкаласымен танысу. Био-стратиграфиялық ажырату және геологиялық тіліктің корреляциясы. Сейсмостратиграфиялық ажырату және тіліктердің корреляциясі. Негізгі ортақ стратиграфиялық бөлімше-лерімен танысу. Қазақстанның негізгі жергілікті стратиграфиялық бөлімшелерімен таны-су. Жеке қисынның стратиграфиялық бөлімшесінің және қосалқы стратиграфиялық бөлім-шесінің байқауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Стратиграфияның өзекті проблемалары
    Несиелер: 5

    Халықаралық геохронологиялық шкаласымен танысу. Био-стратиграфиялық ажырату және геологиялық тіліктің корреляциясы. Сейсмостратиграфиялық ажырату және тіліктердің корреляциясі. Негізгі ортақ стратиграфиялық бөлімшелерімен танысу. Қазақстанның негізгі жергілікті стратиграфиялық бөлімшелерімен таны-су. Жеке қисынның стратиграфиялық бөлімшесінің және қосалқы стратиграфиялық бөлім-шесінің байқауы. Стратиграфиялық бірліктің үлгілері және оның өлшемдерің ажырату. Салыстырмалы геохронология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Геотектоника геодинамика негіздерімен
    Несиелер: 5

    Тектоникалық қозғалыс типтері. Қазіргі замандағы тектоникалық қозғалыстар, оларды зерттеу әдістері. Геологиялық формациялар және олардың деформациялары. Фиксизм және мобилизм, олардың бір-бірінен айырмашылығы. Мұхиттардың геологиялық және геоморфологиялық ерекшеліктері. Мұхиттар мен континенттердің бір-бірімен жапсарласу өңірінің геологиялық құрылымдары. Континенттердің қатпарлы белдеулері (жас платформалар). Континенттік көне платформалар – кратондар. Конти-нентіштік орогенез облыстары. Тектоникалық аудандастыру принциптері және тектоникалық карталар. Жер дамуының басты сатылары. Жер дамуының және жалпылама заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Көлемдік модельдеу және пайдалы қазба кенорындарын болжамдық бағалау
    Несиелер: 5

    Минералды шөгінділерді үш өлшемді моделдеу - барлау, металлогендік және барлау жұмыстарын жүргізудің жетекші әдістерінің бірі. Геологиялық, геохимиялық деректерді интерпретациялау, интерполяциялау және визуализациялау әдістерін білуге мүмкіндік беретін нақты материалға негізделген рудалы органдардың үш өлшемді қаңқасы және блоктық үлгілеуі. Кен орындарын үшөлшемді үлгілеу геологиялық деректерді дайындау және олардың геоақпараттар жүйесін Micromine-ге енгізуге, сондай-ақ геостатистикалық деректерді талдау және жер беті мен карьерлердің цифрлық үлгілерін құруға негізделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Радиоактивті элементтер геохимиясы
    Несиелер: 5

    Радиоактивті элементтер геохимиясының негізгі мәселелері: минералдардағы, таужыныстардағы, таужыныстар формациялары мен кешендеріндегі, литосферадағы және космостағы уран мен торийдің мөлшерлері; олардың таралу заңдылықтары, анықтау формалары, миграция формасы мен концентрациялану жағдайлары. Пайда болу кезінен бастап, қазіргі уақытқа дейінгі радиогеохимияның құрылу тарихы. Радиоактивті элементтер геохимиясының жалпы ерекшеліктері. Радиоактивті элементтердің негізгі ерекшеліктері. Геологиялық процестерді сипаттау үшін уранның, торийдің және олардың ыдырау өнімдерінің индикаторлық қасиеттері. Эндогендік және экзогендік процестердің радиогеохимиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жобалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән бизнесті дамытуды жобалық басқарудың заманауи мінез-құлық модельдеріне негізделген жобалық басқару компоненттерін зерттейді. Бағдарлама PMI PMBOK, IPMA ICB халықаралық стандарттарына және жобалық басқару саласындағы ҚР стандарттарына құрылған. Стратегиялық, жобалық және операциялық басқарудың өзара іс-қимылы арқылы бизнесті дамытуды ұйымдастырушылық басқарудың ерекшеліктері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Негізгі өнеркәсіптік кенорындардың генезисі
    Несиелер: 5

    Әлемнің колчеданды кенорындары, колчеданды провинциялар, кенді аудандар және түйіндер, типті кенорындар. Генетикалық типтердің жіктелуі: кипр, орал, бразилия типі, қалыптасу теориясы. Қазақстан алтын кенорнының қалыптасу ерекшелігі. уран және алтынкенді кенорындардың кеңістіктік-уақытша парагенетикалық байланысы, қалыптасу моделдері. Қазақстанның уран, теміркенді, мыс кенорындары, олардың әлемдік аналогтары және қалыптасу теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • ТМД елдерінің аймақтық геологиясы
    Несиелер: 5

    Балтық маңы елдері (бұрынғы КСРО) аумағын тектоникалық аудандастыру негіздері. Көне платформалар: Шығыс Еуропа платформасы және Сібір платформасы. Орал-Моңғол белдеуінің қатпарлы облыстары: Орал-Жаңа Жер қатпарлы облысы, Оңтүстік Тянь-Шань, Қазақ-Қырғыз қатпарлы облысы, Зайсан қатпарлы жүйесі, Алтай-Саян қатпарлы облысы, Саян-Енисей қатпарлы облысы, Байкал маңы және Байкал сырты. Таймыр-Солтүстік Жер облысы. Евразияның жас эпипалеозойлық тақталары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Петрохимия
    Несиелер: 5

    «Петрохимия» пәні және оның міндеттері. А.Н. Заварицкий қайта есептеудің петрохимиялық әдісі магматиттер үшін зерттеу нәтижелерін талдау және диаграмма тұрғызу. А.Д. Ракчеев, Д. Шоу және А. Кудо, П.Нигглидің метаморфтық таужыныстарының химиялық құрамы бойынша зерттеу әдістері мен қатар диаграммаларды құру және протолиттерді анықтау. Т. Барттың оттегі әдісімен метасоматиттердің химиялық құрамы және В.А. Рудниктің атом көлемінің әдісі бойынша, зерттеу нәтижелерін талдау және диаграмма құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Петрология негіздері
    Несиелер: 5

    Магмалар және олардың шығу тегі туралы қазіргі мәліметтер: магмалық балқымалардың кристалдануының физика-химиялық негіздері; магматиттердің көптүрлілігінің негізгі себептері; магматиттердің химиялық және минералдық құрамы, құрылымы және олардың генетикалық маңызы; ультрамафикалық, негізгі орта, қышқыл, фоидты құрамдардың жыныстары және олардың түрлері, түрлері, түрлері, пайда болу жағдайлары және онымен пайдалы қазбалар кен орындарының байланысы; поляризациялық микроскоптың көмегімен оларды зерттеу; магмалық ассоциациялар (формациялар) және сериялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Код ON4

    Геология ғылымы мен саласының дамуына ықпал ету, саланың ең үздік тәжірибелері мен стандарттарына сәйкес өзіндік бірегей зерттеу жүргізуг

  • Код ON3

    Бакалавриат бағдарламасында сабақ беру, студенттермен жұмыс істеу дағдыларын көрсету және оларды басқару

  • Код ON2

    Геология және тау-кен саласының стандарттарына сәйкес, сапалы және сандық талдаудың тиісті әдістерін қолдану, ақпаратты ең жақсы түрде жинау және ықпалдастыру

  • Код ON6

    Кең дүниетанымы мен мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін геологиялық пәндер саласында кәсіби білімге ие болу; геологиялық есептерді шешуде теория мен практиканы ұштастыра білу

  • Код ON1

    Геология және пайда қазбалар кенорындарды барлау туралы қазіргі заманғы білімдерін өздерінің кәсіби және академиялық мансаптарында қолдана алады, геологиялық барлау жұмыстарын жобалау, оларды басқару.

  • Код ON5

    Қарым-қатынас дағдыларына ие болу, орыс, қазақ және шет тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеуді, кәсіби және этикалық тұрғыдан еркін сөйлеу

Top