7M04129 EMBA - Денсаулық Сақтаудағы Іскерлік Басқару в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұйымның бизнес-ортасына жүйелі көзқарасы бар және денсаулық сақтау саласын дамытуда табысты жұмыс істеу дағдыларына ие, жоғары бәсекеге қабілетті және тез өзгеретін жаһандық экономикада компанияны басқару стратегияларын әзірлеу және енгізу кезінде алған білімдерін тиімді қолдана алатын денсаулық сақтау саласындағы кәсіби көшбасшыларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Бизнес- зерттеу
Пәнді аяқтағаннан кейін студент іскерлік тәжірибеде қолданылатын әдістеме мен зерттеу әдістерін, сондай-ақ басқарушылық шешімдерді жинау мен қабылдаудың мүмкін құралдары мен ақпараттық технологиялары мен жүйелерін жан-жақты түсінетінін көрсете алады.
Семестр - 12
Несиелер - 3
-
Денсаулық сақтаудағы тәуекелдерді басқару
Пәнді аяқтағаннан кейін студент тәуекелдерді басқару міндетіне құзыретті көзқарас идеясын қалыптастыратын қазіргі заманғы тәуекелдерді басқару әдістерін қолдануда негізгі білім мен негізгі дағдыларды көрсете алады. Денсаулық сақтау саласында туындайтын күрделі мәселелерді шешуге қажетті тұжырымдамалық базаны дамыту және ойлау деңгейін қалыптастыру.
Семестр - 12
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтау саласындағы цифрлық маркетинг
Пәнді аяқтағаннан кейін студент нарықтық қатынастар жағдайындағы және денсаулық сақтау жүйесін реформалаудағы ерекшеліктерді ескере отырып, денсаулық сақтау ұйымының стратегиялық маркетингтік жоспарын жасай алады. Медициналық тауарлар мен қызметтер нарығын зерттеу; медициналық қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін бағалау; маркетингтегі болжау әдістері; маркетингтік зерттеу технологиясы; медициналық ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау.
Семестр - 12
Несиелер - 4
-
Денсаулық сақтаудың жаһандық стратегиялары
Пәнді бітіргеннен кейін тыңдаушы жаһандық контексте халықтың денсаулығы туралы зерттеулер мен тәжірибелерді талдай алады; Халықаралық денсаулық сақтау стандарттары; Денсаулық сақтау жүйесіндегі өзгерістерді жоспарлау, іске асыру және бағалау құралдары мен стратегияларын пайдалана отырып, денсаулық сақтау жүйелерінің тиімділігін арттыру тәсілдері. Денсаулық сақтау жүйелері үшін сапаны толық басқарудың принциптері мен әдістерін қолдану.
Семестр - 12
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтаудағы персоналды басқару және қызметкерлерді ынталандыру
Пәнді аяқтағаннан кейін студент адам ресурстарын басқару стратегиясының тұжырымдамасы және персоналды басқару стратегиясын құру құралдары туралы білімін көрсете алады; адам ресурстарын басқару саласында стратегияны және оны іске асыру көрсеткіштерін құрастыру дағдылары.
Семестр - 12
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент
Пәнді аяқтағаннан кейін студент стратегиялық менеджмент саласында білім мен тәжірибелік дағдыларды көрсете алады; бизнестегі стратегиялық жоспарлаудың рөлін түсіну және осы құралды пайдалануды үйрену; алған білімдері мен дағдыларын практикада қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Денсаулық сақтаудағы озық басқару есеп
Пәнді аяқтағаннан кейін студент басқарушылық есептің негізгі теориялық және практикалық ережелерін – жоспарлаудағы, басқарудағы және шешім қабылдаудағы рөлін түсінетіндігін көрсете алады; шешімдердің әртүрлі түрлері үшін өзекті болып табылатын өнім түрлері бойынша шығындарды бөлу және өлшеу принциптері; ұйымның мақсаттары мен міндеттерін мақсатқа жету үшін нақты іс-әрекетке айналдыру процесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтау саласындағы көшбасшылық
Пәнді аяқтағаннан кейін студент көшбасшылық және көшбасшылық стратегиялары мен үлгілерін қалыптастыруға әсер ететін факторлар туралы білімін көрсете алады; басшылар мен басқарушылардың қол астындағылардың қатынасы мен мінез-құлқына әсер ету механизмдері; ғылыми және практикалық денсаулық сақтау мекемелерін басқарудағы көшбасшылардың маңыздылығын түсіну, әсіресе дағдарыс жағдайында, сенімділіктің жоғалуы, үйреншікті қарым-қатынастар жүйесінің, басқару және қаржыландыру схемаларының өзгеруі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент психологиясы және топ-менеджердің тұлғалық дамуы
Пәнді аяқтағаннан кейін студент қарым-қатынас психологиясы мәселелерін, ұжымдағы психологиялық климатты, топаралық өзара әрекетті, топтық ұйымшылдықты және оңтайлы ұйымдастыру мәдениетін түсінуді көрсете алады; жеке өсу; даму, мансапты жоспарлау; қызметкерлердің мотивация және құндылық жүйелері, еңбектің жеке мәні; басқару психологиясының классикалық және заманауи тәсілдерін білу; Тиімді коммуникация және адамдарды басқару дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бәсекелестік артықшылықтар мен компанияның даму перспективаларын анықтау мақсатында іскерлік ортаны талдау қабілеті, бизнес мүмкіндіктерін анықтау, бизнес-идеяларды дамыту, табысты бизнес үлгілерін құру және енгізу. Жаңа идеяларды тудыру, бастама көтеру, жаңашыл шешімдер қабылдау қабілеті.
- Жүйелі көзқарас алу және басқарушылық ықпалдың тиімділігін арттыру үшін әртүрлі кәсіпкерлік пәндерді оқу барысында алған білімдерін кәсіби қызметінде пайдалану.
- Ұйымның мақсаттарын айқындау және оларға басқарудың барлық деңгейлерінде қол жеткізуді қамтамасыз ету; белгіленген мақсаттарға қол жеткізуге, жоспарлар мен қойылған міндеттерді орындауға бағытталған жобалар мен бизнес-процестерді әкімшілендіруді жүзеге асыру.
- Шектеулерді, мүмкіндіктер мен қауіптерді бағалау; ықтимал шешімдер мен әрекеттерді салыстыру; контекст пен жағдайды ескере отырып оңтайлы бизнес-процестерді құру; резервтерді анықтау және бизнес-процестердің ең жоғары тиімділігін қамтамасыз ету.
- Заманауи технологияларды, әдістерді және басқару құралдарын қолдану; ресурстар шектерін белгілеу және бөлу бойынша алған білімдері; пайдалану мен алынған нәтижелерге бақылауды ұйымдастыру; туындайтын проблемаларды анықтау және жою; бизнес-процестердің қатысушыларын үйлестіру.
- Жаңа әдістерге, технологияларға, басқару құралдарына бейімділік пен тұрақты кәсіби өсу мен дамуға ұмтылуын көрсету; кәсіптік қызмет саласында жаңа цифрлық технологияларды енгізу және пайдалану; үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істеу.
- Өзгерістерді басқару; өзгеретін жағдайларға икемді және адекватты жауап беру; проблемаларды анықтау және талдау; оларға балама шешімдерді табу және таңдау; нәтижелерді енгізу және бағалау; келеңсіз жағдайлардың салдарын болдырмау, азайту және жеңу.
- Күшті көшбасшылық қасиеттерді көрсету; коммуникациялық дағдыларды тиімді қолдану, тұлғааралық қарым-қатынастарды, іскерлік серіктестермен, компания ұжымымен кәсіби байланыстар мен байланыстарды құру және қолдау; ұйымның барлық деңгейлерінде кәсіби өзара әрекеттесу арқылы корпоративтік мәдениетті қалыптастыру және тиімді команданы қалыптастыру, командалық жұмысты үйлестіру; қызметкерлерді кәсіби құзыреттілігін арттыруға ынталандыру құралдарын пайдалану.