Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04107 Іскерлік әкімшілік (EMBA) в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бизнес-құрылымдардағы әкімшілік-өндірістік процестердің жаңа жоғары технологияларына негізделген, сондай-ақ жаһандану жағдайында қазіргі заманғы басқарудың инновациялық өзгерістерін генерациялауға қабілетті білімді, интерактивті әдістер мен дағдыларды меңгерген, бизнесті басқару үшін бәсекеге қабілетті және кәсіби жоғары буын басшыларын даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Үлкен деректер және бизнес талдау жүйелері
Қолданбалы ұйымдастырушылық тәртіп
Әлемдік бизнес коммуникациялар мен маркетинг
Халықаралық бизнес
Халықаралық адам ресурстарын басқару
Бизнес сараптама (қаржы және талдау)
Күрделі жүйелердегі білімді басқару
Басқару экономикасы
Оперативтік басқару (жеткізу тізбегі және жобаларды басқару)
Стратегиялық менеджмент
Бизнес зерттеу
Адам ресурстарын басқару
Басқарушылық маркетинг
Жеткізу тізбектерін басқару тұжырымдамасы
Оқыту нәтижелері
- Қаржылық және бухгалтерлік есеп, сонымен қатар есептіліктің аналитикалық материалдарын оларды экономикалық есептеулер жүргізу және кәсіпорын стратегиясын іске асыру үшін қалыптастырылған ақпарат көзі ретінде пайдалана отырып дайындау
- Қолданбалы ұйымдастырушылық мінез-құлық әдісін пайдалана отырып, сапа талаптарын, өндірістік және кадрлық саясатты іске асыру мерзімдерін ескере отырып, ғылымды қажет ететін өнімді жасау кезінде ең жақсы шешімдерді таңдау
- Маркетингтік және корпоративтік стратегияларды, ұйымдық даму және өзгерістер бағдарламаларын әзірлеу және оларды іске асыруды ұлттық және халықаралық дәрежеде қамтамасыз ету
- Ұйымның құрылымын қалыптастыру және ұйымның стратегиясына, мақсаттарына, міндеттеріне және ішкі, сыртқы жағдайларына сәйкес келетін өндірістік, дұрыс маркетингтік ағын мен логистикалық жүйені құру
- Бизнесті құрудың мәнін түсіну және оны басқарудың жалпы тәсілдерін қазіргі және динамикалық нарықтық ортадағы ұйымдар қызметінің экономико-стратегиялық позицияларынан білу және стратегиялық іскерлік коммуникациялар саласындағы білімді қалыптастыру
- Ұйымның тиімділігін арттыру, өзгерістерді басқару, өзгеретін жағдайға икемді және барабар жауап беру үшін логикалық дұрыс басқару шешімдерін қабылдау
- Мотивацияны, көшбасшылықты, топтық динамиканы, шешім қабылдауды, уақытты басқаруды, жаһандық ойлау қабілетін және жоспарлау көкжиегін үнемі кеңейтуді қоса алғанда, адам ресурстарын және ұйымдық мінез-құлықты тиімді басқару моделін енгізу
- Бизнестің негізгі функционалдық бағыттарына қатысты жағдайды және процестерді талдау жүйесін дербес құру: компанияның даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, адамдар мен компанияны басқару, инновациялар, өзгерістерді басқару, жобаларды басқару