Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04107 Іскерлік әкімшілік (EMBA) в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бизнес-құрылымдардағы әкімшілік-өндірістік процестердің жаңа жоғары технологияларына негізделген, сондай-ақ жаһандану жағдайында қазіргі заманғы басқарудың инновациялық өзгерістерін генерациялауға қабілетті білімді, интерактивті әдістер мен дағдыларды меңгерген, бизнесті басқару үшін бәсекеге қабілетті және кәсіби жоғары буын басшыларын даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Үлкен деректер және бизнес талдау жүйелері
Пәннің мақсаты – когнитивтік әдістерге негізделген үлкен деректерді бизнес-талдау жүйесінің теориялық негіздерін оқып-үйрену, магистранттардың үлкен деректермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік бағдарламалық құралдарын пайдалану. Курс кәсіпорын қызметін бағалау үшін үлкен деректерді жинау және өңдеудегі бизнесті талдау жүйесінің рөлі мен орны туралы магистранттардың идеяларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару экономикасы
Мақсаты: магистранттардың нарықтық экономика жағдайында экономикалық жүйе ретінде фирмалардың, кәсіпорындардың жұмыс істеуі туралы идеялар кешенін игеруі. Маңызы: меншікті және қарыз капиталының қозғалысы мен тиімділігін қалыптастыру және талдау саласында білім мен дағдыларды игеру. Қысқаша мазмұны: тұтынушылық мінез-құлық, сұранысты талдау, белгісіздік және мінез-құлық экономикасы, бәсекеге қабілетті нарықтардағы нарықтық күштердің негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлемдік бизнес коммуникациялар мен маркетинг
Мақсаты: бизнес-коммуникация саласындағы арнайы білімді тереңдету және сыртқы нарықтарда маркетингтік зерттеулер жүргізу. Маңызы: сыртқы нарықтарға шығу кезінде ақпараттық деректер базасын қалыптастыру, күрделі бәсекелестік орта жағдайында экспорттық тауарлар стратегиясын әзірлеу. Қысқаша мазмұны: Халықаралық бизнес коммуникациялар және сыртқы нарықтарға шығу стратегиялары, халықаралық маркетингтегі тауар саясаты, халықаралық маркетингтегі баға белгілеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнес зерттеу
Мақсаты: магистранттың ұйымның сыртқы ортасының қазіргі жай-күйін ескере отырып, ұйымдағы бизнес-жоспарлау және бизнес-процестерді зерттеу саласында білім мен дағдыларды игеруі. Маңызы: бизнесті зерттеудің міндеттері мен сипаттамалары туралы нақты түсінікке ие болу, бизнесті зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдерін қарастыру. Қысқаша мазмұны: сапалы сұхбат және бақылау әдістері, деректерді сандық талдау, әдебиеттерге шолу, зерттеуді жоспарлау, зерттеу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Күрделі жүйелердегі білімді басқару
Пәннің мақсаты – ұйымдағы білімді басқару мәселелерін практикалық шешу үшін стратегиялық, тактикалық міндеттерді шешу үшін білімді басқару және оны пайдалану жолдары туралы түсініктерді қалыптастыру. Курс білімді басқару саласындағы заманауи тенденциялар мен өзекті мәселелер туралы идеяларды, заманауи ұйымдағы білімді басқарудың принциптері, әдістері, технологиялары туралы білімдерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Персоналды басқару және ұйымдастырушылық мінез- құлық
Пәннің мақсаты қызметкерлер мен ұжымдардың мінез-құлқын қалыптастыру негіздерін, олардың өндірістік қызметтегі орнын зерделеу және ұйымның тиімді жұмысын қамтамасыз ететін мінез-құлықты мақсатты түрде қалыптастыру әдістерін игеру болып табылады. Курс жеке, топтық және ұйымдастырушылық деңгейлердегі мінез-құлық туралы білімді игеруге, адам факторынан туындаған ұйымдастырушылық дисфункциялардың алдын алуға, сондай-ақ ұйымдастырушылық мінез-құлықты диагностикалау дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес сараптама (қаржы және талдау)
Пәннің мақсаты когнитивтік әдістер негізінде іскерлік деректерді талдаудың теориялық негіздерін оқып-үйрену, іскерлік интеллект бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, деректерді талдау модельдерін әзірлеуде бакалавриат дағдыларын қалыптастыру. Курс магистранттардың кәсіпорын қызметіндегі бизнесті талдаудың рөлі мен орны туралы түсініктерін қалыптастыруға, магистранттарға деректерді талдаудың когнитивтік үлгілерін қолдануда практикалық дағдыларды алуға бағытталған..
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жеткізу тізбектерін басқару тұжырымдамасы
Пәннің мақсаты – логистикалық концепция негізінде біріктірілген жеткізу тізбегін ұйымдастыру, дамыту және бақылау саласындағы білім мен дағдылар жүйесін оңтайландыруға қажетті білім жүйесін қалыптастыру. Пәнді оқу - жеткізу тізбегіндегі интеграцияның мәнін түсінуді дамытуға, жеткізу тізбегін құру және бақылау дағдыларын жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент
Пәннің мақсаты-кешенді стратегиялық дүниетанымды қалыптастыру, қазіргі заманғы компаниялардың қызметін стратегиялық талдау әдістері саласында қолданбалы білім алу. Курс менеджерлерді даярлаудағы негізгі курстардың бірі болып табылады, бұл өте өзгеретін сыртқы орта жағдайында басқару талаптарының күрделенуінен туындайды. Пәнді оқу барысында шетелдік тәжірибе, ҚР-дағы стратегиялық менеджменттің жай-күйі мен даму перспективалары пайдаланылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқарушылық маркетинг
Мақсаты: компаниядағы маркетингтің рөлін көрсету, маркетингтің басқа функциялармен байланысын зерттеу және тиімді маркетингті көрсету. Маңызы: топтық жұмыс және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға мүмкіндік беру. Қысқаша мазмұны: маркетингті жоспарлау және енгізу, баға белгілеу, орналастыру: тарату арналары, тұтынушылармен байланыс, сегменттеу және позициялау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оперативтік басқару (жеткізу тізбегі және жобаларды басқару)
Пәннің мақсаты магистранттарды менеджменттің барлық деңгейлеріндегі менеджерлер деңгейінде жедел басқару және жобаларды басқару саласындағы ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметке дайындау, жедел басқару саласындағы ақпараттық-талдау жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыру және жобаларды басқару, кәсіпкерлік бағыттылықты және бизнесті құру және дамыту салаларында басқару шешімдерін қабылдау және жүзеге асыру қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қаржылық және бухгалтерлік есеп пен есептіліктің аналитикалық материалдарын оларды экономикалық есептеулер жүргізу және кәсіпорын стратегиясын іске асыру үшін қалыптастырылған ақпарат көзі ретінде пайдалана отырып дайындау
- Қолданбалы ұйымдастырушылық мінез-құлық әдісін пайдалана отырып, сапа талаптарын, өндірістік және кадрлық саясатты іске асыру мерзімдерін ескере отырып, ғылымды қажет ететін өнімді жасау кезінде ең жақсы шешімдерді таңдау
- Маркетингтік және корпоративтік стратегияларды, ұйымдық даму және өзгерістер бағдарламаларын әзірлеу және оларды іске асыруды ұлттық және халықаралық дәрежеде қамтамасыз ету
- Ұйымның құрылымын қалыптастыру және ұйымның стратегиясына, мақсаттарына, міндеттеріне және ішкі, сыртқы жағдайларына сәйкес келетін өндірістік, дұрыс маркетингтік ағын мен логистикалық жүйені құру
- Бизнесті құрудың мәнін түсіну және оны басқарудың жалпы әдістерін қазіргі және серпінді нарық жағдайында ұйымдар қызметінің экономикалық және стратегиялық ұстанымдарынан меңгеру, стратегиялық іскерлік коммуникациялар саласындағы білімді қалыптастыру
- Ұйымның тиімділігін арттыру, өзгерістерді басқару, өзгеретін жағдайға икемді және барабар жауап беру үшін логикалық дұрыс басқару шешімдерін қабылдау
- Тиімді корпоративтік басқару, адам ресурстарын басқару және ұйымдық мінез-құлық үлгісін енгізу, соның ішінде мотивация, көшбасшылық, топтық динамика, шешім қабылдау, уақытты басқару, жаһандық ойлау қабілеті және жоспарлау көкжиегін үнемі кеңейту, сондай-ақ персоналды тартудағы әлемдік тәжірибенің негізгі құндылықтарын білу.
- Бизнестің негізгі функционалдық бағыттарына қатысты жағдайды және процестерді талдау жүйесін дербес құру: компанияның даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, адамдар мен компанияны басқару, инновациялар, өзгерістерді басқару, жобаларды басқару