Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04107 Іскерлік әкімшілік (EMBA) в «Тұран» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи білімі мен дағдысы бар, процестерді және кадрлық активтерді басқаруға қабілетті, стратегиялық тапсырмаларды айқындай алатын, компанияның стратегиясын қалыптастыру және онда жетістікке жетуге қабілетті топ-менеджерлерді дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Магистрлік ғылыми-қолданбалы зерттеулерде жасанды интеллектіні қолдану

    Пән магистранттардың жасанды интеллект (ЖИ) әдістерін ғылыми-қолданбалы зерттеулерде қолдануға қажетті теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу және үлкен деректерді талдау секілді ЖИ-дің іргелі және қолданбалы аспектілері қамтылады. Курста ерекше назар ЖИ әдістерін қолдана отырып, ғылыми-қолданбалы зерттеулерді өз бетінше орындау дағдыларын дамытуға, ЖИ технологияларын практикалық меңгеруге, сондай-ақ оларды түрлі пәндік салаларда қолданудағы этикалық және құқықтық мәселелерге аударылады. Курстың пәнаралық сипаты экономика, инженерия, білім беру, психология және басқа да салаларда меңгерілген әдістерді қолдануға мүмкіндік береді. Оқу үдерісіне дәрістер, практикалық және жобалық сабақтар, семинарлар, сондай-ақ жеке ғылыми-қолданбалы жобаларды қорғау кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бизнес-зерттеу

    Пән кәсіпорындағы бизнес зерттеулердің негізгі сипаттамаларын, технологиялық тұжырымдаманы және бизнес-зерттеудің негізі ретінде жобаның экономикалық параметрлері, бизнес-зерттеуде болжауды және жоспарлауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сандық маркетинг

    Пән әлеуетті клиенттерді тарту және оларды тұтынушы ретінде сақтау үшін цифрлы технологияларды қолданатын тауарлар мен қызметтерді мақсатты және интерактивті маркетингтен өткізеді, цифрлық маркетингтің негізгі бағыттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Серпінді көшбасшылық

    Курс көшбасшылық теориясы мен тәжірибесінің заманауи тәсілдеріне негізделген көшбасшылықтың табиғаты мен оның ұйымдарға әсері туралы жалпы жүйелі көзқарас түрінде құрастырылған. Курстың мақсаты – көшбасшылықтың теориялық және практикалық аспектілері саласындағы білім мен кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, тереңдету және жүйелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ұйымдастыру тәртібі

    Пән командалық жұмысты және бизнесті тиімді басқару үшін жоғары сапалы ұйымдастырушылықты, әртүрлілікті және жеке айырмашылықты, қабылдау және атрубуцияны, ынталандыру мен күшейтуді, адам ресурстарын басқаруды, топтардың табиғатын, командалық жұмысты және бизнесті тиімді басқаруды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәуекелдерді басқару

    Пән басқару шешімдерін, белгісіздік пен тәуекел жағдайында басқарудың стратегиялары мен тактикасын, белгісіздікті сипаттаудың және тәуекелдерді бағалаудың ұтымды әдістері мен құралдарын, сондай-ақ материалдық, қаржылық және ақпараттық ағындарды қайта ұйымдастыру жүйелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Корпоративтік басқару

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың кәсіби қызметке дайындығын, тұрақсыз ортада басқару шешімдерін әзірлеу, қабылдау және оңтайландыру үшін заманауи әдістемелер мен әдістерді қолдану қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық және басқарушылық есеп

    Пән басқарушылық есеп және бюджеттеу жүйесін құру механизмдерін, ұйымның экономикалық нәтижелеріне ықпал ету дәрежесін объективті бағалауға және экономикалық құрылымды қалыптастыруға арналған қаржылық шығындарды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаһандық бизнес

    Пән жаһандық бизнес пен сыртқы сауда операцияларын жүзеге асыру, ТҰК қызметінің ерекшеліктері, ықтимал стратегиялық альянстар, олардың жағымды және жағымсыз жағы, жаһандық бизнестің мазмұнын, формалары мен әдістерін, принциптерін, мақсаттарын, жағдайларын және сыртқы факторларын зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Заманауи басшының тиімді дағдылары

    Пән көшбасшының қызметінде қолданылатын технологияларды, тиімді көшбасшылық құралдарын, сондай-ақ ұйымның көшбасшысының жеке құндылықтарына және мақсаттарына сәйкес қайталанбайтын уақыт ресурстарын тиімді пайдалануға арналған технологияларды қарайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау

    Пән басқару шешімдерін қабылдаудың жалпы принциптері мен философиясын, басқару шешімдерінің әдістері мен қасиеттерін зерттейді, олардың көмегімен менеджер өз жұмысын оңтайландырып, максималды тиімділікке қол жеткізе алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Стратегиялық менеджмент

    Пән стратегиялық менеджменттің мәнін, оның негізгі құрамдас бөліктерін, кәсіпорынның сыртқы және ішкі ортасын талдаудың әдістемелік негіздерін, портфельдік талдауды, бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізуді, әртараптандыруды, әртүрлі салалардағы кәсіпорындардың стратегияларын, стратегиялық баламаларды және стратегияны жүзеге асыру шарттарын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дизайн-ойлау

    Пәнде ойлау дизайнының негізі, қолданушының орны және іс-әрекетімен мотивін есепке ала отырып жобалау әдістемесі, клиент пен тұтынушының жайлылығына негізделген жаңа өнім және қызмет стратегиясы дайындау қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Басқарушылық бақылау

    Пән ұйым қызметінің нақты жағдайы туралы ақпаратты жинау мен жүйелеуді және одан әрі әрекеттерді болжауды қоса алғанда, ұйымның көздеген мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз ететін басқарушылық бақылау процесін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Сыртқы ортаның әсерін анықтауға және практикалық басқару мәселелерін шешу кезінде оны ескеруге қабілетті.
  • Сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілетуге қабілетті.
  • Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, даму стратегияларын, оларды жүзеге асырудың жолдары мен құралдарын таңдай алады
  • Толық емес немесе шектеулі ақпаратпен стандартты емес жағдайларда шешім шығаруға және қабылдауға қабілетті
  • Салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару қабілетін көрсете білу, корпоративтік менеджментті жүзеге асырады, өзін-өзі бақылауға және басқаларды бақылауға қабілетті.
  • Менеджменттің соңғы тұжырымдамалары мен теорияларын кәсіби және пәнаралық контекстте мәселелерді шешуге қолдану қабілетін көрсетеді
  • Басқарудың тиімді әдістерін, соның ішінде диагностиканы, талдауды, синтезді және тактикалық және стратегиялық мәселелерді шешу үшін басқа құралдарды қолдана алады
  • Стратегиялық басқарудағы көшбасшылық тұжырымдамасын әзірлеу дағдыларына ие.
  • Ғылыми білім мен әдістемелерді синтездеу және біріктіру негізінде бәсекеге қабілетті өнімдерді жасау үшін инновацияны алға жылжытуға қабілетті
  • Компанияны басқару мәселелерін шешу үшін маркетингтік және қаржылық көзқарасты қолдануға қабілетті.
  • Ғылыми жазу және іскерлік қарым-қатынас дағдылары бар, оның ішінде AI қолдану, коммерциялық ұсыныстарды негіздей және олардың қорытындыларын дәлелдей алады, кәсіби пікірталастарда қорғай алады.
  • Зерттеулер жүргізуге қабілетті, соның ішінде AI қолдану, бизнес-ортаны талдау және бағалау, шешім қабылдау және жоба қызметін басқару кезінде алынған нәтижелерді пайдалану
  • Бәсекелестік ортаның халықаралық жағдайында проблемалық бизнес жағдайлары бойынша шешім қабылдауға қабілетті
Top