7R01108 Неонатология
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кейінгі барлық жылдарға денсаулық пен өмір сапасын қалыптастыру үшін қажетті туғаннан кейінгі алғашқы төрт аптадағы балаларға тиімді күтім жасау және көмек көрсету дағдыларын меңгерген неонатолог дәрігердің жоғары білікті маманын даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R031 Неонатология
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Жаңа туған нәрестелердің реанимациясы және қарқынды терапиясы
Пән тыныс алу мүшелерінің, орталық жүйке жүйесінің патологиясы, көптеген туа біткен даму ақаулары, инфекциялық-қабыну аурулары, метаболикалық бұзылулар синдромдары, гемолитикалық аурудың ауыр түрі бар толыққанды жаңа туған нәрестелерді емдеуге және дене салмағы 500 грамнан асатын шала туылған нәрестелерді күтуге, шектімежедегі ахуалдағы шала туылған және толыққанды жаңа туған нәрестелерге реанимациялық көмек көрсетуге және қарқынды терапияны қамтамасыз етуге (өкпені жасанды желдету, парентералдық тамақтану, сурфактант алмастыру терапиясының ұзартылған инфузиялық терапиясы және т.б.), ең қауіпсіз жағдайларды қамтамасыз ете отырып, төтенше жағдайларда көмек көрсетуге үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 14
-
Жаңа туған нәрестелердің патологиясы
Пән халықаралық дерекқорлардағы соңғы зерттеулер негізінде патологиялық жағдайларды диагностикалауға және емдеуге, перинаталдық кезеңнің әртүрлі аурулары бар жаңа туған нәрестелерді күтуге және ерте оңалтуға үйретеді: жатырішілік инфекциялар, бронх-өкпе, жүрек-тамыр және жүйке жүйесінің аурулары, туа біткен метаболикалық бұзылулар, өтпелі гематологиялық бұзылулар. Жаңа туған балалардың ата-аналарымен және денсаулық сақтау мамандарымен тиімді әрекеттесуді үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 14
-
Шала туылған нәрестелердің күтімі
Пән шала туылған нәрестелерді күтудің заманауи әдістерін қолдануға үйретеді: ұрықтың жатырішілік жағдайын модельдейтін "ұяда" күтім жасау, "кенгуру" әдісі - ана мен баланың күнделікті "тері-теріге" жанасуы, жаңа туған нәрестелерге медициналық көмекті ізгілендіру принциптері - қорғаныш режимін сақтау (жарық пен шуды оқшаулау, температуралық жайлылық, медициналық араласуды азайту), емдеу манипуляцияларының инвазивтілігін төмендету, шала туылған балаларға төтенше жағдайларда шұғыл медициналық көмек көрсету дағдылары, халықаралық дерекқорлармен жұмыс істеу дағдылары, шала туылған балаларды күту мәселелерінде резидент дәрігердің өз бетінше жетілуі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 14
-
Неонатальды хирургия
Пән кешенді тексерудің, дифференциалды диагностиканың, хирургиялық араласудың мерзімі мен көлемі туралы мәселені шешудің, туа біткен ақауларды, ретинопатияны шұғыл хирургиялық түзетудің және медициналық араласуды анестезиологиялық қамтамасыз етудің, қарқынды терапия жүргізудің және хирургиялық араласудан кейін балаларды күтудің негізгі принциптерін үйретеді. Неонаталдық хирургия саласындағы халықаралық деректерқорлардан озық зерттеулерді сыни бағалау дағдыларын, өзін-өзі жетілдіруге және біліктілігін арттыруға үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Амбулаторлық неонатология
Пән, ең қауіпсіз жағдайларды қамтамасыз ете отырып, 2 кезеңдегі күтім бөлімшелерінен шығарылған жаңа туған нәрестелерге амбулаториялық медициналық көмекті ұйымдастыруды, дене салмағы өте төмен, дене салмағы төмен балалардың және созылмалы, мүгедектік патологияның пайда болу тәуекелі бар балалардың жай-күйіне динамикалық мониторинг жүргізуді, оларды түзетуді және оңалтуды үйретеді. Жаңа туған балалардың ата-аналарымен және денсаулық сақтау мамандарымен тиімді әрекеттесуді, жаңа туған нәрестелерге төтенше жағдайларда шұғыл медициналық көмек көрсету дағдыларын үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 14
-
Неонатальды неврология
Пән перинаталдық кезеңде пайда болатын жаңа туған нәрестелердің неврологиялық ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алуды үйретеді. Стационардан шығарылған балаларды катамнестикалық бақылау. Жаңа туған балалардың ата-аналарымен және денсаулық сақтау мамандарымен тиімді әрекеттесуді, жаңа туған нәрестелерге төтенше жағдайларда шұғыл медициналық көмек көрсету дағдыларын үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Стационардағы неонатология
Пән Қазақстан Республикасында жаңа туған нәрестелерге көмек көрсетуді ұйымдастыруды, антенатальды, перинаталдық және неонаталдық кезеңдерді сипаттайтын негізгі анықтамалар мен статистикалық ұғымдарды; физиология мен патологияның ерекшеліктерін, реанимациялық көмек көрсетуді, қарқынды және қолдаушы терапияны, респираторлық, нутритивтік қолдауды, медициналық көмек көрсету үшін ең қауіпсіз жағдайларды қамтамасыз ете отырып, жаңа туған нәрестелерді күтуде қажетті медициналық құрал-жабдықтарды пайдалану дағдыларын (ӨЖЖ, аЭЭГ, СРАР, емдік гипотермия, азот монооксиді, фототерапия, транспорттық кювез) меңгеруді үйретеді. Пациенттің ата-анасымен және денсаулық сақтау мамандарымен тиімді әрекеттесуді үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 64
-
Жаңа туған нәрестелердегі диагностиканың функционалды әдістері
Пән жаңа туған кезеңдегі ауруларды диагностикалау мақсатында неғұрлым қауіпсіз жағдайларды қамтамасыз ете отырып, жаңа туған нәрестелерді тексерудің бейнелеу әдістерін қолдануға үйретеді: (ультрадыбыстық диагностика, ЭхоКГ, компьютерлік томография, рентгенография, магнитті-резонанстық томография, бронхоскопия және т.б.). Жаңа туған нәрестелердегі диагностиканың функционалдық әдістері саласындағы халықаралық деректер базасынан озық зерттеулерді сыни бағалау дағдыларын үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Неонатологиядағы медициналық генетика
Пән резидент дәрігерлердің өмірінің бірінші жылында шала туылған нәрестелердің денсаулық жағдайын, балалар емханасы жағдайында балалардың осы контингентін оңалту және диспансерлік бақылау жөніндегі іс-шараларды тереңдетіп зерделеуге, төтенше жағдайларда шұғыл медициналық көмек көрсетуге арналған. Өмірдің бірінші жылында терең шала туылған нәрестелерді бақылау саласындағы халықаралық деректер базасынан озық зерттеулерді сыни бағалау дағдыларын, өзін-өзі жетілдіруді және зерттеу қызметіне қатысуды үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Өмірдің бірінші жылындағы аса шала туған нәрестелерді бақылау
Пән резидент дәрігерлердің аса шала туылған нәрестелердің денсаулығын өмірінің бірінші жылында, балалар емханасы жағдайында балалардың осы контингентін оңалту және диспансерлік бақылау жөніндегі іс-шараларды тереңдетіп зерделеуге, төтенше жағдайларда шұғыл медициналық көмек көрсетуге арналған. Аса шала туылған нәрестелерді өмірлерінің бірінші жылында бақылау бойынша халықаралық деректерқорлардан озық зерттеулерді сыни бағалау дағдыларын, өзін-өзі жетілдіруді және біліктілігін арттыруды үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жаңа туған нәрестелердің кардиореспираторлық патологиясы және гипоксиялық жағдайлар
Пән резидент дәрігерлердің ерте неонаталдық кезеңнің барысын қиындататын және неонаталдық сырқаттанушылық пен өлім-жітімнің себебі болып табылатын жаңа туған нәрестелердегі тыныс алу, жүрек-тамыр және орталық жүйке жүйесінің патологиясы бойынша соңғы зерттеулерді сыни бағалау үшін халықаралық дерекқорларды пайдалану дағдыларын зерделеуге, медициналық көмек көрсету үшін ең қауіпсіз жағдайларды қамтамасыз етуге, жаңа туған нәрестелердің кардиореспираторлық патологиясы бойынша үнемі өзін-өзі жетілдіруге және біліктілігін арттыруға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
Оқыту нәтижелері
- Бірінші, екінші және үшінші деңгейдегі босандыру мекемелерінде және емханалық буында перинаталдық көмекті ұйымдастыруға және көрсетуге қабілетті. Тексерудің объективті әдістерін қолдануға, аурудың жалпы және ерекше белгілерін анықтауға, клиникалық диагнозды тұжырымдауға, жаңа туған нәрестелерді тексерудің аспаптық және зертханалық әдістерін тағайындауға, емдеу жоспарын тағайындауға және жаңа туған нәрестелерге медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде халықаралық дәлелдемелік практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті.
- Пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында жаңа туған нәрестелердің ата-аналарымен, заңды өкілдерімен, денсаулық сақтау мамандарымен өзара әрекеттесу кезінде білімін тиімді және кәсіби пайдалануға қабілетті.
- Пренатальды және интранатальды тәуекел факторларын объективті бағалауға және медициналық көмекті қамтамасыз ету үшін ең қауіпсіз және тиімді әдістерді қолдануға қабілетті. Дені сау және науқас толыққанды жаңа туған нәрестелерге, салмағы аз және шала туылған нәрестелерге перинаталдық күтімнің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз етуге қабілетті.
- Төтенше жағдайларда медициналық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіпаралық командалар құрамында жұмыс істеуге қабілетті.
- Барабар зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алады, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалай алады, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалана алады, зерттеу командасының жұмысына қатыса алады.
- Өз бетінше білім алуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті.