Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01107 Неврология, ересектердің, балалардың

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жүйке жүйесінің патологиясы бар пациентті бастапқы тексеру, диагнозды тұжырымдау, неврологиялық ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын-алу үшін инновациялық технологияларды қолдану, медициналық деонтология негізінде дәрігердің кәсіби жеке қасиеттерін тәрбиелеу мәселелерін шешуге арналған.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R037 Неврология ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Амбулаториялық-емханалық неврология, балалардың

    Неврологиялық аурулары бар балалар мен жасөспірімдерге диспансеризация жүргізу. Балалардың неврологиялық мүгедектігінің көрсеткіштері мен құрылымы. Әртүрлі гестациялық жастағы балалардағы неврологиялық статус динамикасының ерекшеліктері. Балалық және жасөспірім кезіндегі эпилепсияның клиникасы және диагностикасы. Нәрестелер мен балалар жасындағы эпилепсиялық энцефалопатиялар. Ауызша және жазбаша тілдің дамуының бұзылуы. Зейін тапшылығының гиперактивтілігінің бұзылуы. Сөйлеудің даму бұзылыстарының жас динамикасы және гиперактивтілікпен назар тапшылығының бұзылуы. Тики. Мазасыздықтың бұзылуы. Мінез-құлықтың бұзылуы. Энурез. Энкопрез.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері

    Пән резидент-дәрігерлердің ультрадыбыстық доплерография (УДДГ), электроэнцефалография (ЭЭГ) және электроневромиография (ЭНМГ), жүйке-бұлшықет ультрадыбыстық (НМУ) нәтижелерін түсіндіру бойынша терең білім алуына арналған. Зерттеудің арнайы әдістерін қолдану көрсеткіштері, олардың ақпараттылығы, қауіпсіздігі және тәуекелдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Стационардағы неврология, балалардың - 1

    Пән резидент-дәрігерлердің балалар неврологиялық стационарлық қызметін ұйымдастыру, нозология бойынша клиникалық хаттамалар бойынша терең білім алуына арналған. Балалар мен жасөспірімдердегі жүйке жүйесінің негізгі ауруларының этиологиясы, патогенезі, клиникалық ерекшеліктері, диагностикасы, емдеуі және алдын-алу туралы заманауи қойылымдар. Балалар мен жасөспірімдердегі жүйке жүйесінің ауруларын диагностикалауға арналған тексеру әдістері. Балалық шақтағы неврологиялық ауруларды емдеу алгоритмдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 21
  • Стационардағы неврология, ересектердің - 1

    Пән резидент-дәрігерлердің неврологиялық стационарлық қызметті, нозология бойынша клиникалық хаттамаларды ұйымдастыру бойынша терең білім алуына арналған. Ересектердегі аурулардың этиологиясын, патогенезін, клиникалық белгілерін және жүйке жүйесінің бұзылуын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 24
  • Амбулаториялық-емханалық неврология, ересек

    Науқастарды амбулаториялық кезеңде: ми мен жұлынның қан тамырлары аурулары, эпилепсия, склероз, Паркинсон ауруы, жарақаттардың салдары, ОЖЖ қабыну және онкологиялық аурулары, перифериялық жүйке жүйесінің аурулары, бас ауруы, арқа ауруы. Амбулаториялық жағдайда өткір ауырсыну синдромын жеңілдету, анальгезия әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Нейрореабилитация

    Пән резиденттердің неврологиялық бейіндегі науқастарды оңалту, нейрореабилитацияның көрсеткіштері мен принциптері бойынша терең білім алуына арналған. Әртүрлі неврологиялық синдромдары бар науқастарды оңалту: орталық және перифериялық парездер, статиканың бұзылуы, үйлестіру және жүру, сөйлеу және жұтылу бұзылыстары, когнитивті бұзылулар, агнозиялар, апраксиялар. Жүйке жүйесінің аурулары бар науқастарды оңалту: церебральды сал ауруы, склероз, Паркинсон ауруы, перифериялық жүйке жүйесінің аурулары, инсульт, бас миының жарақаты, жұлын-жұлын жарақаты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Неврологиядағы төтенше жағдайлар және нейрореанимация

    Пән резидент-дәрігерлердің шұғыл жағдайларда жүйке жүйесінің зақымдануының негізгі белгілері бойынша терең білім алуына; коматозды жағдайда пациенттерді тексеруге (зақымданудың жалпы церебральды, менингиальды және ошақты белгілерін анықтау) арналған. Миастениялық және холинергиялық дағдарыстар, жүйке жүйесінің инфекциялық және инфекциялық-аллергиялық зақымдануы, жедел кезеңдегі ишемиялық инсульт, интрацеребральды қан кету және жедел кезеңдегі субарахноидты қан кету кезіндегі қарқынды терапия. Ауыр науқастарға күтім жасау, тамақтануды ұйымдастыру, тромбоэмболиялық және соматикалық асқынулардың алдын алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Неврологиядағы бейнелеу зерттеу әдістері

    Неврологиядағы арнайы зерттеулердің нәтижелерін түсіндіре білу: магнитті-резонанстық томография/компьютерлік томография (МРТ/КТ), церебральды ангиография, позитронды-эмиссиялық томография (ПЭТ) және бір фотонды эмиссиялық компьютерлік томография (ОФЭКТ), рентгендік зерттеулер-бас сүйегінің, омыртқаның, сүйектер мен буындардың, кеуде органдарының рентгенографиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Стационардағы неврология, балалардың -2

    Балалық шақтағы неврологиялық ауруларды емдеу алгоритмдері. Жүйке жүйесі ауруларының әртүрлі нозологиялық формаларында дәрілік препараттарды қолдану принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Стационардағы неврология, ересектердің - 2

    Неврологияда (ЭЭГ, ЭНМГ, УДДГ, МРТ, КТ, ОФЭКТ, ПЭТ) қолданылатын диагностикалық зерттеулер жүргізудің көрсеткіштерін, қарсы көрсетілімдерін, артықшылықтарын, қауіпсіздігі мен тәуекелдерін, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін түсіндіруді білу. ЭЭГ жазу, транскрипциялау және бағалау. ЭНМГ деректерін талдау. Ми тамырларын (церебральды және прецеребральды артериялар) зерттеу деректерін талдау. Ми мен жұлынның КТ деректерін талдау. Ми мен жұлынның магниттік томографиясының деректерін талдау. Бір фотонды эмиссиялық компьютерлік томография деректерін талдау. Позитронды-эмиссиялық томография деректерін талдау. Неврология саласындағы фармакотерапия мәселелерін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 30
  • Орфандық неврологиялық аурулар

    Амиотрофиялық бүйірлік склероз/Фронтемпоральды деменция. Жұлынның бұлшықет атрофиясы. Клиникалық-диагностикалық аспектілері. Генетикалық зерттеулер. ҚР-да пациенттерге көмек көрсетуді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Балалар мен ересектердің цефалогиясы

    Цефалгияның жіктелуі. Клиникалық диагностика, нақты клиникалық көріністерге және аурудың клиникалық көрінісінің халықаралық бас және бет ауруы классификациясының (БАХЖ-3) соңғы нұсқасында көрсетілген диагностикалық критерийлерге сәйкес келуіне негізделген. ҚР-да мигреньмен ауыратын науқастарды басқарудағы кедергілер. Мигрень: генетикалық аспектілері, клиникасы, диагностикасы, лечение. Кернеудің бас ауруы: этиологиясы, патогенезі, клиникасы, лечение. Сәулелік бас ауруы: клиника, диагностика, емдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Неврологиядағы сәулелік диагностика

    Визуалды диагностика әдістері: КТ, МРТ, неврологиялық ауруларды емдеудегі ангиография.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Орталық жүйке жүйесінің перинаталдық зақымдануы

    Жаңа туылған нәрестелердегі орталық жүйке жүйесінің перинаталдық зақымдануларының жіктелуі. Неврологиялық ақаудың қалыптасу кезеңінің клиникалық синдромдары. Перинаталдық ОЖЖ зақымдануының қалпына келтіру кезеңінің клиникалық синдромдары (бір жылға дейін). Перинатальды ОЖЖ зақымдануын емдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • Науқастың неврологиялық мәртебесін, диагнозды түсіндіре отырып, симптомдық-синдромдық кешен негізінде науқастың жүйке жүйесінің зақымдануын түсіндіру.
  • Жүйке жүйесі ауруларының халықаралық статистикалық классификациясына сәйкес алдын ала диагнозды белгілеу және тұжырымдау, диагнозды нақтылау үшін клиникалық хаттамаларға сәйкес қосымша зерттеу әдістерін тағайындау.
  • Дәлелді тәжірибеге сәйкес жүйке жүйесінің ауруларын емдеудің заманауи әдістерін қолдану және олардың тиімділігін анықтану.
  • Өмірге қауіп төндіретін жағдайлар кезінде шұғыл мамандандырылған медициналық көмек көрсету, оның ішінде шұғыл неврологиялық жағдайлар кезінде алғашқы көмек және реанимация.
  • Науқас үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін пациентпен, оның айналасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасау.
  • Барабар зерттеу сұрақтарын тұжырымдау, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалау, күнделікті қызметінде халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалану, зерттеу тобының жұмысына қатысу.
Top