Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03111 Әлеуметтік сала мен кәсіби қызмет психологиясы в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жоғары кәсіби педагогиканың құзыреттіліктерін, жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық, әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген маман даярлау. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі және қосымша категорияларын, жоғары мектеп дидактикасы, жоғары мектептегі менеджмент, жоғары мектеп педагогикасының заманауи мәселелері, жоғары мектептегі жалпы педагогикалық жүйені меңгеріп, өздерінің кәсіби іс-әрекетінде қолдана алады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық аспекттілерін меңгереді. Кәсіби іс-әрекетке шығармашылық тұрғыдан даяр болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы іс-әрекетті, тұлғалардың қарым-қатынасын басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін қалыптастыру. Басқару психологиясының тарихы, басшы қызметінің психологиялық механизмдері, кәсіби білім берудің психологиялық мазмұны, басқару субъектілері мен объектілері меңгеріледі. Пәнді меңгерудің нәтижесінде магистранттар жоғары мектептегі басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық қырын және кәсіби іс-әрекетте тұлғалық психологиялық қарым-қатынасты басқарудың негізін меңгереді. Білім алушылар түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіруге; басқару әдістерін қолдануға; проблемалық жағдайларды талдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психосоматика және денсаулық психологиясы
    Несиелер: 5

    Психосоматика және денсаулық психологиясы саласында құрастырылған модельдер мен қазіргі теориялар. Клиентпен жұмыс жасау барысында қолданатын психосоматика және денсаулық психологиясы туралы білімдер бойынша психокоррекциялық бағыттар мен әдістердің негіздемесі мен таңдау критерилері. Клиентпен өзара әрекеттесу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи психологияның даму тенденциясы, тарихы
    Несиелер: 4

    Қазіргі психологияның тарихы мен өзекті мәселелері. Қазіргі психологияның негізгі тұжырымдамалары. Психологияның дағдарысының заманауи көріністері. Теориялық және қолданбалы психологияның жаңа жетістіктері мен қазіргі тенденциялары. Психологиялық ғылым мен практиканың интеграциясы. Заманауи психологияның даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Күйзеліске бейімді мінез-құлық психологиясы
    Несиелер: 5

    Тұлғаның жағымсыз күйін зерттеудің негізгі әдістері мен бағыттары. Стрестің белгілері, фазасы мен категориялары. Стресс тудыратын жағымсыз салдарды алдын алу және стресті жеңу тәсілдері. Тұлғаның стресті жағдайлардағы мінез-құлық моделі. Стреске төзімділік мінез-құлқын қалыптастыру әдістері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 4

    Әдіснама және психология ғылымының әдіснамалық принциптері. Арнайы және жек әдіснама. Психологияның ғылыми-жаратылыстану негіздері. Психологиядағы әдіснамалық парадигмалар. Қазіргі әдіснамалық тұжырымдамалар. Психология ғылымының дамуының негізгі кезеңдері мен бағыттары. Адамды іс-әрекет субьектісі ретінде тұтас және жүйелі зерттеу. Детерменизм және себеп-салдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Консультативтік тәжірибенің базалық модельдері
    Несиелер: 5

    Психологтың жеке және топтық контекстегі жұмысының негізгі бағдары, кеңес беру процесінің кезеңдері, типтік жағдайларда психологиялық кеңес беру ерекшеліктері. Клиенттің сұранысы бойынша кеңес берудегі әңгімелесу форматы, ескерту мен қателерді жөндеу, әңгімелесу барысындағы кемшіліктер, клиенттің сұранысын қанағаттандыру мен мәселені шешу мақсатында техникалық әдістерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Стратегиялық менеджменттің мәнін және кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің маңыздылығын түсіну. Кәсіпорынды басқару, кәсіпорын стратегиясын дамытудағы басқару қажеттілігін анықтайтын негізгі факторлар. Стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен міндеттері. Кәсіпорынның мақсаты мен миссиясы. Кәсіпорынның қаржылық мақсаттары. Бизнес-бірліктердің тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтары. Құндылықтар тізбегі ұғымы. Кәсіпорынның даму стратегиясы және іске асыру жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гендерлік психологияның қазіргі заман мәселелері
    Несиелер: 5

    Гендерлік психология дифференциалды психологияның бір саласы ретінде. Қоғамдағы адам мінез-құлқының негізгі заңдылықтары. Биологиялық және әлеуметтік жыныстың арақатынасы. Гендерлік психологияның негізгі бағыттары. Гендерлік сәйкестілік, гендерлік рөлдер және қатынастар. Әйелдер мен ерлердің психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психоанализдің теориясы мен тәжіребесі
    Несиелер: 6

    Психоаналитикалық жүйенің даму тарихы. Ғылымдар жүйесіндегі психоанализ. Психоанализдің негізгі мектептері. Психосинтез. Психоаналитикалық теориялар. Бейсаналық жүйе. Психоанализдің теориясы мен тәжірибесі. Психикалық бұзылыстарды емдеу әдістері. Психоанализ техникалары. Тұлға типтері. Психоаналитикалық зерттеулер. Невроздың психоаналитикалық теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлға қасиеттерінің психокоррекциясы
    Несиелер: 5

    Әртүрлі психологиялық бағыттар шеңберіндегі психокоррекция моделі. Педагог, ата-ана, балаларға психологиялық көмек көрсетуге арналған түзету әдістері. Мінез-құлықтық, танымдық қызметтердің бұзылыстарының психологиялық жіктемелері. Қазіргі психологиялық түзету техникалары. Мінез-құлықтық және танымдық бұзылыстар, ата-ана-балалар арасындағы қақтығысты мәселелер бойынша ата-аналарға, балаларға және жеткішектерге психологиялық көмек берудегі психокоррекциялық тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Клиникалық психоанализ
    Несиелер: 6

    Психоаналитикалық терапиядағы негізгі принциптер. Психоанализдегі психотерапиялық әдістер мен техникалар. Психологиялық кеңес беру және психотерапия әдістері, қолданбалы тұжырымдары. Психологиялық кеңес берумен психотерапияның ұйымдастырушылық және этикалық принциптері. Тұлғаны зерттеуде базалық теориялық-әдіснамалық көзқарастар, қазіргі клиникалық психологияда білімдер мен оларды психологиялық көмек көрсетуде қолдану мүмкіндіктері. Отбасылық психотерапия жүргізу әдістері мен техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік саладағы психотерапиядағы практикум
    Несиелер: 4

    Психотерапиядағы дамудың негізгі кезеңдері, психикалық құбылыстар мен процестердің заңдылықтары, психикалық функцияларды зерттеу әдістері, тұлғаның психологиялық құрылымы. Адамның өмірлік тіршілігінің әлеуметтік салаларындағы психологиялық күйі мен мінез-құлық ерекшеліктерін, медициналық орта мен социумда тұлғаның коммуникациялық қасиеттерін.талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Киберпедагогика негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – оқытуда АКТ-ны қолдану нәтижесінде пайда болған педагогика, психология әдістемелері мен теорияларындағы өзгерістерді анықтау және киберпедагогиканы педагогика ғылымының жаңа саласы ретінде оның тұжырымдамасының сипаттамасын қарастыру. Педагогикалық технология негізінде киберпедагогика курсының оқыту формаларын, оқу материалдарын және оқу қызметінің түрлерін, оның ішінде АКТ, қашықтықтан оқыту, компьютерлік мәліметтерді өңдеу әдістері, интербелсенді әдістері, киберкеңістіктегі оқу, тәрбие және даму процестері оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да психология пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін, жобалаудың күрделі мәселелерін шешудегі білім беру жүйесіндегі психологтың функцияларын, оқу процесінің субъектілеріне психологиялық көмекті ұйымдастыруды анықтау. Жоғары оқу орнының оқу процесінде психологиялық-педагогикалық тапсырмалардың дайындық деңгейін көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологтың практикалық іс-әрекетіндегі арт-терапиялық технологиялар
    Несиелер: 6

    Арттерапия псиохокоррекцияның заманау бағыты ретінде. Психотерапия мен психокоррекциядағы арттерапиялық бағыттың тарихы мен алғышарттары. Психокоррекциядағы арттерапиялық бағыттың теориялық және практикалық зерттеулерінің интеграциясы. Арттерапия шығармашылық өнер құралдары арқылы түзету әдісі. Арттерапиялық технологияны қолдану салалары: мінез-құлық бұзылыстары мен эмоционалды күй коррекциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиядағы қорғаныс механизмдері
    Несиелер: 5

    Негізгі қорғаныс механизмдері, адамға әсер ету қасиеттері мен мінез-құлықтың негізгі қауыптері және олардан қорғану әдістері. Қорғаныс механизмдерінің жіктемелері. Психоанализдегі қорғаныс механизмдері. Бірінші және екінші қорғаныс механизмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Эксперименттік психологияның теориялық негіздері, эксперименттік зерттеудің негізгі кезеңдері және жоспарлау. Эксперимент нәтижелерінің қорытындысы мен интерпретациясы, психологиялық зерттеудің эксперименттік әдістерін таңдау. Психологиялық эксперименттің өзіндік ерекшелігін есепке ала отырып практикалық жұмысты жоспарлау және жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам капиталын басқарудағы заманауи әлеуметтік-психологиялық технологиялар
    Несиелер: 6

    Адам ресурстарын басқарудың әлеуметтік тұжырымдамалары. Персоналды басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларының жіктемесі мен өзіндік ерекшеліктері. Адам ресурстарын басқарудағы әлеуметтік-психологиялық технологиялардың рөлі. Әлеуметтік және психологиялық әдістер. Социометриялық әдіс. Адам басқару субьектісі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлғалық және мансаптық өсу акмесі
    Несиелер: 6

    Өзін-өзі талдау, өзін-өзі тұжырымдау, жоспарлау, өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі бақылау, өзін-өзі бағалау, өзін-өзі түзету және мансапты жоспарлау психологиясының теориясы. Адам дамуында тұлғаның акмеге жету жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Акмеология
    Несиелер: 6

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі Акмеология. Акмеологияның әдіснамалық негіздері. Білім түрі ретінде акмеология жүйесі. Акмеология заңдары. Акмеологиялық зерттеудің логикасы. Акмеологиялық зерттеулерді технологияландыру. Тұтас адам акмеологиялық зерттеу объектісі ретінде. Кәсіби және кәсіби дамудың акмеологиялық негіздері. Мәдениет адам мен қоғамның акме-бағдарланған дамуының интегративті көрсеткіші ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиядағы статистиканың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Психология ғылымындағы статистикалық әдістер, психологиялық деректерді статистикалық өңдеудің заманауи тәсілдері, статистиканы сипаттаудың негізгі түсініктері. Психологиядағы статистикалық бағдарламаны қолданудың өзіндік ерекшеліктері. SPSS пакеттегі графика және статистикалық модуль. SPSS пакеттегі кластерлік және факторлық талдау, корреляция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жасанды интеллектінің психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу пәні. Жасанды интеллектінің пайда болу және даму тарихы (ЖИ). Жасанды интеллект саласындағы негізгі зерттеу бағыттары. Өлшеу шкалалары. Ұқсастыққа жақындау өлшемдері. Күй кеңістігі. Күй кеңістігіндегі ізденіс әдістері. Ені мен тереңдігін іздеу әдістері. Эвристикалық ақпараттарды қолдану. Ішкі тапсырмалардың көптігінің графикалық көріністері. Семантикалық желі және білім беру моделінің ұсынымы. Логикалық қорытынды және білім беру ережелерін ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Бұл пән ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін құқықтық реттеуді; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитиканы; зерттеу жұмыстарының тілін, дизайнын, трассалануын және конфигурациясын; зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлерін; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау білігтілігін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: зерттеу әдістерінің негізгі кезеңдері мен теориялық негіздері, зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдіснамалық аппараты, қазіргі заманғы зерттеулердің озық және тиімді құралдары мен технологиялары, ғылыми жұмыстарды жоспарлау мен ұйымдастырудағы шет елдердің ерекшеліктері мен тәжірибесі қарастырылатын болады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар ғылыми бағыттың объектілік-пәндік ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми эксперименттерді ұйымдастыруға, қолдануға, зерттеудің ең тиімді әдістерін таңдауға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON5

    Логикалық бағдарламалау әдістерін қолдана отырып, белгілі бір практикалық мәселені шешуде жеке тұлғаның гендерлік ерекшеліктерін ескере отырып, зияткерлік жүйелердің әртүрлі әдістерін шарлау қабілетін қолдана отырып, стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету

  • Код ON1

    Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру; стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану.

  • Код ON7

    Мансапты жоспарлау мәселелерін шешу үшін алған білімдерін қолдана отырып, Даму психологиясының, акмеологияның қазіргі тенденцияларына назар аудара отырып, тұлғааралық қатынастар саласындағы психологиялық кеңес берудің әдістері мен әдістерін көрсетеді және нақты эмпирикалық зерттеулердің деректерін талдайды

  • Код ON4

    ИЖоғары мектеп психологиясының ғылым әдіснамасы мен әдістері туралы жалпы түсініктерді қалыптастыра отырып, психологиялық бағыттардың, мектептердің және жеке зерттеулердің әдіснамалық ұстанымдарын көрсету, оқытудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалана отырып, әртүрлі деңгейдегі білім беру ортасына сараптама және түзету жұмыстарын жүргізу

  • Код ON2

    Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, зияткерлік жүйелердің әртүрлі әдістерін шарлау қабілетін пайдалану, ғылыми ізденіс және оларды кәсіби қызметте қолдану туралы негізгі білімді көрсету, гендерлік психологияны талдаудағы психологиялық мәселелердің аспектілерін бөліп көрсету, белгілі бір практикалық мәселені шешу кезінде жеке тұлғаның гендерлік ерекшеліктерін ескеру, өзара байланыс орнату және психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасында параллельдер жүргізу.

  • Код ON3

    Жоғары мектептің оқу процесінде психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу үшін негізгі дүниетанымдық және теориялық-әдіснамалық мәселелерді талдауға дайындық деңгейін көрсетеді. Басқарушылық персоналдың және ұжымды басқарудың кәсібилігін арттыруға бағытталған дағдыларды, мансап пен бизнесті жоспарлауда психологиялық әдістерді меңгерген.

  • Код ON6

    Денсаулық психологиясы және психосоматика саласындағы заманауи теориялар мен модельдерді талдайды, психоанализдегі тұжырымдамалар мен бағыттарға ие, басқарушылық психологияны диагностикалау саласындағы негізгі мектептер мен тәсілдерді анықтайды, жұмысқа тартады және ынталандырады

Top