Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03111 Әлеуметтік сала мен кәсіби қызмет психологиясы в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Логикалық бағдарламалау әдістерін қолдана отырып, белгілі бір практикалық мәселені шешуде жеке тұлғаның гендерлік ерекшеліктерін ескере отырып, зияткерлік жүйелердің әртүрлі әдістерін шарлау қабілетін қолдана отырып, стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету
  • Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру; стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану.
  • Мансапты жоспарлау мәселелерін шешу үшін алған білімдерін қолдана отырып, Даму психологиясының, акмеологияның қазіргі тенденцияларына назар аудара отырып, тұлғааралық қатынастар саласындағы психологиялық кеңес берудің әдістері мен әдістерін көрсетеді және нақты эмпирикалық зерттеулердің деректерін талдайды
  • ИЖоғары мектеп психологиясының ғылым әдіснамасы мен әдістері туралы жалпы түсініктерді қалыптастыра отырып, психологиялық бағыттардың, мектептердің және жеке зерттеулердің әдіснамалық ұстанымдарын көрсету, оқытудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалана отырып, әртүрлі деңгейдегі білім беру ортасына сараптама және түзету жұмыстарын жүргізу
  • Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, зияткерлік жүйелердің әртүрлі әдістерін шарлау қабілетін пайдалану, ғылыми ізденіс және оларды кәсіби қызметте қолдану туралы негізгі білімді көрсету, гендерлік психологияны талдаудағы психологиялық мәселелердің аспектілерін бөліп көрсету, белгілі бір практикалық мәселені шешу кезінде жеке тұлғаның гендерлік ерекшеліктерін ескеру, өзара байланыс орнату және психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасында параллельдер жүргізу.
  • Жоғары мектептің оқу процесінде психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу үшін негізгі дүниетанымдық және теориялық-әдіснамалық мәселелерді талдауға дайындық деңгейін көрсетеді. Басқарушылық персоналдың және ұжымды басқарудың кәсібилігін арттыруға бағытталған дағдыларды, мансап пен бизнесті жоспарлауда психологиялық әдістерді меңгерген.
  • Денсаулық психологиясы және психосоматика саласындағы заманауи теориялар мен модельдерді талдайды, психоанализдегі тұжырымдамалар мен бағыттарға ие, басқарушылық психологияны диагностикалау саласындағы негізгі мектептер мен тәсілдерді анықтайды, жұмысқа тартады және ынталандырады

Ұқсас БББ

Top