Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M03111 Әлеуметтік сала мен кәсіби қызмет психологиясы в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - қазіргі заманғы техниканы, психологиялық зерттеу әдістерін жетік білетін, оларға бірінші кезектегі сұранысты және әлеуметтік салада өзін-өзі жүзеге асыру мүмкіндігін қамтамасыз ететін, әлеуметтік саладағы және кәсіби қызметтегі психология шеберлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шет тілі (кәсіби)
Жоғары мектеп педагогикасы
Басқару психологиясы
Психосоматика және денсаулық психологиясы
Ғылым тарихы мен философиясы
Заманауи психологияның даму тенденциясы, тарихы
Күйзеліске бейімді мінез-құлық психологиясы
Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
Консультативтік тәжірибенің базалық модельдері
Стратегиялық менеджмент
Гендерлік психологияның қазіргі заман мәселелері
Психоанализдің теориясы мен тәжіребесі
Тұлға қасиеттерінің психокоррекциясы
Клиникалық психоанализ
Әлеуметтік саладағы психотерапиядағы практикум
Киберпедагогика негіздері
ЖОО-да психология пәнін оқыту әдістемесі
-
2 Оқу жылы
Психологтың практикалық іс-әрекетіндегі арт-терапиялық технологиялар
Психологиядағы қорғаныс механизмдері
Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы
Адам капиталын басқарудағы заманауи әлеуметтік-психологиялық технологиялар
Тұлғалық және мансаптық өсу акмесі
Акмеология
Психологиядағы статистиканың заманауи әдістері
Жасанды интеллектінің психологиялық негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Логикалық бағдарламалау әдістерін қолдана отырып, белгілі бір практикалық мәселені шешуде жеке тұлғаның гендерлік ерекшеліктерін ескере отырып, зияткерлік жүйелердің әртүрлі әдістерін шарлау қабілетін қолдана отырып, стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру; стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану.
- Мансапты жоспарлау мәселелерін шешу үшін алған білімдерін қолдана отырып, Даму психологиясының, акмеологияның қазіргі тенденцияларына назар аудара отырып, тұлғааралық қатынастар саласындағы психологиялық кеңес берудің әдістері мен әдістерін көрсетеді және нақты эмпирикалық зерттеулердің деректерін талдайды
- ИЖоғары мектеп психологиясының ғылым әдіснамасы мен әдістері туралы жалпы түсініктерді қалыптастыра отырып, психологиялық бағыттардың, мектептердің және жеке зерттеулердің әдіснамалық ұстанымдарын көрсету, оқытудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалана отырып, әртүрлі деңгейдегі білім беру ортасына сараптама және түзету жұмыстарын жүргізу
- Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, зияткерлік жүйелердің әртүрлі әдістерін шарлау қабілетін пайдалану, ғылыми ізденіс және оларды кәсіби қызметте қолдану туралы негізгі білімді көрсету, гендерлік психологияны талдаудағы психологиялық мәселелердің аспектілерін бөліп көрсету, белгілі бір практикалық мәселені шешу кезінде жеке тұлғаның гендерлік ерекшеліктерін ескеру, өзара байланыс орнату және психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасында параллельдер жүргізу.
- Жоғары мектептің оқу процесінде психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу үшін негізгі дүниетанымдық және теориялық-әдіснамалық мәселелерді талдауға дайындық деңгейін көрсетеді. Басқарушылық персоналдың және ұжымды басқарудың кәсібилігін арттыруға бағытталған дағдыларды, мансап пен бизнесті жоспарлауда психологиялық әдістерді меңгерген.
- Денсаулық психологиясы және психосоматика саласындағы заманауи теориялар мен модельдерді талдайды, психоанализдегі тұжырымдамалар мен бағыттарға ие, басқарушылық психологияны диагностикалау саласындағы негізгі мектептер мен тәсілдерді анықтайды, жұмысқа тартады және ынталандырады