Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01514 Информатика в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары рухани-адамгершілік қасиеттері бар, өз бетінше ойланып, шешім қабылдай алатын, қоғамның прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге, жоғары білікті, бәсекеге қабілетті кадрларды әзірлеу. Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі мен ғылыми-зерттеу секторы үшін және терең ғылыми-педагогикалық даярлыққа ие студенттерді тәрбиелеуге бағытталған білімді іске асыру үшін мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 2

    Ғылым тарихы мен философиясы ғылым ұғымы мен құрылымын, методологиясын, қоғам дамуындағы ролі мен қайшылықтарын, ғылым мен техника ара-қатынасын, ғылым динамикасы мен оның заңдылықтарын, ғылым тарихының негізгі кезеңдерін қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Кәсіби ағылшын тілін қолданудағы ағылшын тілінің мәні мен мағынасын түсіну кәсіби дағдылардың кең ауқымы бойынша коммуникативтік дағдылар мен іскерлік ұлттық моделіне сәйкес игеру деңгейлеріндегі тілдерді оқыту деңгейі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Осы курсты зерделеу білім алушыларды басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен көп аспектілі мазмұны туралы қазіргі заманғы ұғымдармен таныстырады; кәсіби қызметті және өзін-өзі жетілдіруді табысты іске асыру үшін болашақ магистрдің психологиялық мәдениетін арттырады, болашақ мамандардың жеке-кәсіби психологиялық идеяларын дамытады, психологиялық сәйкестілік сезімінің психологиялық негіздері тұлғаның психологиялық теориясы мен практикасы саласындағы әлеуметтік-тұлғалық және аспаптық құзыреттер негізінде қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатика пәнінің курсындағы формализациялау және модельдеу бөлімін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: модельдерді жіктеу тәсілдері туралы, ұсыну формасына байланысты ақпараттық модельдердің түрлері туралы түсінік қалыптастыру, модельдеу кезінде оқушылардың іс-әрекеттерінің болжамды негізін әзірлеу, қолданбалы бағдарламалық ортада жұмыс істеу дағдыларын бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік ғылымдар негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты магистранттардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру, ақпараттық қоғам жағдайында ғылыми, педагогикалық және кәсіби қызметті сәтті жүзеге асыру үшін ақпараттық технологияларды пайдалану үшін қажетті білім, Дағдылар мен дағдыларды игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулерде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану және пайдалану ерекшеліктерін, ғылыми зерттеулерде қолданылатын цифрлық білім беру ресурстары мен технологияларының мазмұны мен құрылымын игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі объектілі-бағдарлы программалау
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты бағдарламалық жасақтаманы жобалау мен әзірлеуге объектіге бағытталған программалауда білім, білік және дағды алу болып табылады. Міндеттері: Жобалау саласындағы теориялық дайындық және объектіге бағытталған әдіснаманы қолдана отырып, бағдарламалық өнімдерді әзірлеу. Объектіге бағытталған қосымшаларды әзірлеудің практикалық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Цифрлық білім беру және интернет ресурстарды жасау мен пайдалану
    Несиелер: 5

    Электрондық білім беру ресурстарын құру, қалыптастыру және әкімшілендіру үшін заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Жоғары мектеп педагогикасының пәні жоғары оқу орны жағдайында заманауи талаптарға жауап беретін мамандарды оқыту мен кәсіби даярлауды мақсат етеді. Курс магистранттардың жүйелі білім негізінде психологиялық-педагогикалық қызметке теоретилық дайындығын қалыптастыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беруде Google сервистерін пайдалану
    Несиелер: 3

    Болашақ мамандар курсты тәмамдағаннан кейін Google-дың ауқымды сервистері туралы мәлімет алады. Магистранттар Google корпорациясы ұсынатын өнімдердің барлық артықшылықтарын пайдалана отырып, интернет технологияларын оқытуда және желілерге байланысты кәсіпкерлікте қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруде бұлттық есептеулерді пайдалану
    Несиелер: 3

    Кәсіби қызмет саласындағы қазіргі әдістемелерін және бұлтты басқару қызметтерін өз жұмысында және зерттеулерінде оқыту бағытына сәйкес қалай тиімді қолдана біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым және білімдегі бұлтты технологиялар
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: бұлтты есептеулердің заманауи технологияларын меңгеру. Пәннің міндеттері: бұлтты шешімдерді әзірлеу тәсілдерін зерделеу; жеке бұлтты сүйемелдеуді өрістету дағдыларын қалыптастыру; Microsoft Azure платформасы үшін білім алушылардың әзірлеу технологияларын меңгеру; педагогикалық бағыт магистранттарын оқыту практикасында бұлтты есептеулердің заманауи технологияларын пайдалануға үйрету болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант қабілетті болады: бұлтты есептеу технологияларын енгізуді түсіну; бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу кезінде бұлтты технологияларды қолдану; жүйелерді жобалау кезінде бұлтты технологияларды қолдану; бұлтты технологиялар мәселелері бойынша кәсіби байланыс жүргізу; бұлтты есептеу негізінде жаңа технологияларды зерттеу. Пәннің тағайындалуы. "Бұлтты технологиялар негіздері" пәні мамандыққа бағытталған бұлтты есептеу технологияларын зерттеуді қамтиды және белгілі бір салада маман даярлау қажеттіліктерімен анықталады. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: бұлтты есептеулердің теориялық негіздері. Бұлтты есептеулердің даму тарихы. Виртуалдау технологиялары. Бұлтты есептеу технологияларын анықтау. Бұл технологияларды егжей-тегжейлі түсіндірумен және мысалдармен жіктеу. Бұлтты есептеулердің Web2.0 технологиясынан айырмашылығы.Жеке бұлт. Бұлтты қызметтермен жұмыс істеу негіздері. Бұлтты қызметтердің ең танымал технологияларына шолу. Бұлттағы Веб-қызметтер. Жұмыс мысалдары Microsoft.Net қызметтер, Microsoft Live@Edu, GoogleAppsFor Education, сонымен қатар танымал бұлтты сақтау қызметтері. MicrosoftAzure қызметтері.Бұлтты қызметтерді таңдау және онымен байланысты тәуекелдер. Білім беру мекемелерінде нақты бұлтты Қызметтерді пайдалану бойынша ұсыныстар. Бұл тәсілдің артықшылықтары мен кемшіліктері; білім беру процесіне бұлтты технологияларды енгізу нәтижесінде туындауы мүмкін ұйымдық-құқықтық өзгерістер мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатиканы оқытудың цифрлық білім беру ресурстары
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгерудің мақсаты – информатиканы оқытуда цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістемесіне сәйкес жүйеленген білім мен тұрақты дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны Электрондық оқу құралдары. Электрондық ресурс туралы түсінік. Электрондық оқулықтарды құрудың теориялық негіздері мен принциптері Оқытудың электронды көрнекі құралдары. Информатиканы оқытуда электрондық көрнекі құралдарды пайдаланудың әдістемелік аспектілері. Информатиканы оқытуда цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі Қолданбалы бағдарламалардың түрлері және олардың классификациясы. Тренажерлердің түрлері және олардың функциялары. Сынақ қабықтарының түрлері. Оқыту процесінің әртүрлі кезеңдерінде және информатикадан сабақтан тыс уақытта өзіндік жұмысты ұйымдастыру бойынша әдістемелік нұсқаулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық білім беру ортасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – педагогикалық міндеттерді шешуде олардың мүмкіндіктерін меңгеру және оған байланысты тәуекелдерді түсіну негізінде педагогикалық қызмет пен қазіргі білім беру ортасындағы ақпараттық технологиялардың рөлі туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру арқылы мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету. олардың қолданылуымен. Пәннің міндеттері: кәсіби құзыреттілігін арттыру факторы ретінде компьютерлік технологияны тереңдетіп оқыту қажеттілігін қалыптастыру; білім беру іс-әрекетінде заманауи;АКТ құралдарының мүмкіндіктерін пайдалану саласындағы құзыреттіліктерді қалыптастыру; білім беру жүйесінде жұмыс істейтін маманның кәсіби іс-әрекетінде студенттерді АКТ құралдарын қолдану мен қолдануды үйрету; оқу және сыныптан тыс іс-шараларда жүзеге асырылатын әртүрлі оқу сабақтарын өткізу кезінде АКТ құралдарын қолданудың заманауи әдістерімен және әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруді -ақпараттандыру және оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Білім беруді –ақпараттандыру және оқыту мәселелері пәнінің мақсаты ақпараттық және коммуникациялық технологияларды білім саласында пайдаланудың оң және теріс қырларымен болашақ педагогтарды таныстыру; Білімді ақпараттандырудың ақпараттық қоғамдағы рөлі мен орны туралы түсінік қалыптастыру; Білімді ақпараттандырудың техникалық құралдардың түрлік құрамы мен оларды тиімді қолдану аясы туралы түсінік қалыптастыру; Білім саласын ақпарат құру, өңдеу, өрнектеу, сақтау және тарату технологияларының түрлік құрамы мен оларды тиімді қолдану аясы туралы түсінік қалыптастыру; Пәнді оқытудың негізгі міндеттері - ақпараттық және телеқатынастық технологиялар аясында білім ала отырып, білім саласында мағлұматтардың (білімнің) барын жүйеге келтіріп, жаңасын қалыптастыруды қамтамасыз ететін ақпаратты жинақтау, сақтау және тарату технологиялары мен құралдарын қолдану болып табылады.Оқыту курсының негізгі бағыттары ретінде білімді ақпараттандырудың мәні, мақсаты мен ерекшеліктері, білімді ақпараттандырудың техникалық құралдары мен технологиялары, оқыту әрекетін ақпараттандырудың әдістері, ақпараттық оқыту орталарын қалыптастыру негіздері, ақпараттық технологияларды пайдалануға педагогикалық кадрлардың дайындығын қалыптастыру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатика пәнін оқытудағы инновациялық құралдарды қолданудың әдістемеcі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: информатика пәнін оқытудағы инновациялық құралдарды кәсіби қызметте қолданудың қабілеттіліктерін қалыптастыру. Болашақ мұғалімдердін ақпараттық технологияны, инновациялық құралдарды кәсіби іс-әрекеттерде пайдалануға даярлығын қалыптастыру моделін жасау. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар: қазақстандық білім беруді жаңғыртудың негізгі стратегиялары мен бағыттары бойынша білімдерін көрсету; қазіргі Қазақстандағы білім беруді жаңартудың негізгі себептерін, мақсаттары мен міндеттерін түсіндіру; әлемнің жоғары дамыған елдерінде білім беруді жаңартудың негізгі үрдістерін анықтау; "инновация", "жаңашылдық", "жаңару", "жаңғыру", "жаңаша енгізу", "инновациялық қызмет", " инновациялық процесс» анықтамаларын беру - педагогикалық жаңалықтарды жобалау негіздерін негіздеу; заманауи жағдайда мектептің инновациялық құралдарды қолдану; мұғалімнің инновациялық қызметінің ерекшеліктерін, оның мақсаты мен пәнін қазіргі жағдайда анықтау; жаңа енгізілімдер технологиясын қолдану; білім беруді дамытудың инновациялық стратегияларын талдау және негізделген қорытынды жасау; білім берудегі инновациялық үрдістерді талдау және негізделген қорытынды жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқытудың теориясы мен практикасындағы математика-ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Болашақ мұғалімдердің математикалық және ақпараттық технологияны кәсіби іс-әрекеттерде пайдалануға даярлығын қалыптастыру. Яғни, математикалық есептеулерді пайдалана отырып, қолданушы мен ақпараттық-коммуникациялық құрылғылар арасындағы жылдам байланысты орнатуды, ақпараттық әдістемелерді оқыту процесін ұйымдастырудағы бақылауын автоматтандыруды жоспарлауды біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқытудағы жаңа ақпараттық және коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Магистранттарды ақпараттық-телекоммуникациялар технологияларын қолданудың теориялық негіздерімен, негізгі әдістерімен және білім беруді ақпараттандыру үрдісінің негізгі бағыттарымен таныстыру, түрлі деңгейдегі білім беру мекемелерінде ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметке қабілетті білім берудегі ақпараттық технологиялар саласындағы мамандарды тереңдете іргелі және кәсіби даярлауды қамтамасыз ету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беруді оқыту мен басқаруда ақпараттық технологияларды пайдалану, оқытудағы ақпараттық технологияларды қолдану әдістері. Оқыту нәтижелері: білім беруді ақпараттандырудың негізгі базалық құралдарын білу; қазіргі заманғы компьютердің педагогикалық мүмкіндіктерін пайдалану; оқытуда ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалану; мультимедиялық қосымшаларды жобалау; компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз етуді және әдістемелік сүйемелдеуді дамыту; оқу үлгілерін дамыту; білім беру материалдарын меңгеруді жүйелеу және бақылау үшін ақпараттық технологияларды қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесінің заманауи мәселелері
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты ғылым мен білім беруде ақпараттық технологияларды қолданудың мүмкіндіктері мен ерекшеліктері туралы білімді жүйелеу, магистранттарды информатиканы оқытудың заманауи және өзекті мәселелерін оларды шешу әдістемесін дамыту және түсіну саласында біліммен қамтамасыз ету болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нақты уақыт жүйелері
    Несиелер: 5

    Нақты уақыт операциялық жүйелерінің даму қиыншылықтарын білу; ерекше техникалық әдістерді біле және қолдана отырып, нақты уақыт операциялық жүйелерді нақты анықтау және жобалау; тиісті тілдерді білу және оларды белгілі бір орындалатын фазада қолдану; дамуды талдау және оған жәрдемдесу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • WEB қосымшаларды өңдеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – интернетке қатысты теориялық негіздері мен технологияларын, оның жұмыс істеуін, интернет ортасында қолдануға арналған қосымшаларды жобалаудың оқыту әдістерін оқып білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық қауіпсіздік және желілердегі ақпаратты қорғау
    Несиелер: 4

    Ақпараттық қауіпсіздік қатерлерінің жіктелуін біледі; интранет бұзылуының классикалық және қазіргі заманғы әдістерін біледі; қазіргі заманғы ақпараттық қоғамды дамытудағы ақпараттың мәнін түсінеді, ақпараттық қауіпсіздікке қойылатын негізгі талаптарды сақтайды; ақпаратты техникалық қорғауды талдау әдістері мен құралдарын; ақпаратты техникалық қорғау көрсеткіштерін есептеу және аспаптық бақылау әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цифрлық педагогика
    Несиелер: 5

    Компьютерлер мен қосымшалар арқылы жоғары сапалы білім беретін цифрлық педагогиканың жетістіктерін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Автоматтандыру және басқару жүйелерін құру әдістері мен құралдары
    Несиелер: 4

    Бағдарламалық қамтамасыз ету модульдері мен компоненттерін, сыртқы ортамен өзара іс-қимыл интерфейсін құрастыру дағдыларын, әдістері мен құралдарын меңгереді; бағдарламалық модульдерді интеграциялау рәсімдерінің бағдарламалық кодын пайдаланады, бағдарлама кодының техникалық құжаттамасын жүргізе алады; талаптардың орындалуын талдайды, жүргізілген талдауды қорытындылайды; бағдарламалық өнімдерді, техникалық құралдарды әзірлеудің заманауи және перспективалық құралдарының мүмкіндіктерін бағалайды және міндеттерді орындауға уақытты есептейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттарды қашықтықтан оқыту принциптерімен, оқу процесінде қолданылатын әдістермен технологияларды, қашықтан оқытудың заманауи интернет-технологияларын, виртуалды зертханалық практикумы (имитациялық модельдер), компьютерлік тестілеу жүйелері; форумдар, чаттар және электрондық пошта арқылы кеңес беру; өзге де телевизиялық, желілік және кейс-технологиялар, электрондық дәрістерді даярлау, жобалау жұмыстарын қарастырады. Қашықтықтан оқытуда оқу процесін бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру саласындағы электронды оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты Электрондық білім беру ресурстарын жобалау болашақ мұғалімдерде цифрлық білім беру ресурстарын жобалау саласында арнайы АКТ құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады, атап айтқанда: • зерттелетін мазмұнды логикалық-дидактикалық талдау саласындағы құзыреттер және цифрлық білім беру ресурстарын қолдана отырып сабақтарды жобалау саласындағы АКТ құзыреттілігі * дайын цифрлық білім беру ресурстарын талдау және іріктеу саласындағы АКТ құзыреттілігі, цифрлық білім беру ресурстарын жобалау және іске асыру саласындағы оқу мақсаттарына барабар • пәнді игеру нәтижесінде цифрлық білім беру ресурстарына қойылатын талаптарға сәйкес келетін қарапайым құрылым * магистр: цифрлық білім беру ресурстарына қойылатын дидактикалық және әдістемелік талаптар және оларды цифрлық білім беру ресурстарын жобалау кезеңдеріне бөлудің барлық негіздері бойынша, цифрлық білім беру ресурстарын іске асыру құралдары бойынша, цифрлық білім беру ресурстарынбағалау критерийлері бойынша жіктеу бойынша білімдерін көрсетуге; цифрлық білім беру ресурстарын логикалық-дидактикалық және технологиялық талдау жүргізуге, оқу пәнін (тарауды, тақырыпты)оқытудың; сценарийлерді құру, сандық білім беру ресурстарын құру үшін оқу материалын таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру порталдарын құру мен дамыту негіздері
    Несиелер: 5

    Білім беру порталдарын әзірлеудің әмбебап әдістері мен құралдарын меңгереді; білім беру порталдары мен сервистерін пайдаланудың мазмұнын, мақсаты мен әдістемесін біледі; педагогикалық экспериментте пайдаланылатын білім беру порталдарын құра алады; өз саласындағы кәсіби қызмет мәселелерінде құзыретті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері
    Несиелер: 4

    Қазіргі ақпараттық қоғамның дамуындағы ақпараттың мәні мен маңызын түсінеді, ақпараттық қауіпсіздікке қойылатын негізгі талаптарды сақтайды. Ақпараттық қауіпсіздік қатерлерінің жіктелуін, сондай-ақ ақпаратты қорғаудың классикалық және заманауи криптографиялық әдістерін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цифрландыру жағдайында информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқытуда және білім беруді басқаруда ақпараттық технологияларды пайдалану бағытын, оқытуда ақпараттық технологияларды пайдалану әдістерін игеру. Осы пәнді оқу аяқталғаннан кейін магистрант: білім беруді ақпараттандырудың негізгі базалық құралдары бойынша білімдерін көрсетуге; қазіргі заманғы компьютердің педагогикалық мүмкіндіктерін пайдалануға; оқытуда ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалануға; мультимедиялық қосымшаларды жобалауға қабілетті болуы тиіс; компьютерлік бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу; оқыту модельдерін әзірлеу; оқу материалын меңгеруді жүйелеу және бақылау үшін ақпараттық технологияларды қолдану дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект
    Несиелер: 5

    Сараптамалық жүйелердің жіктелуін және оларды қолдану саласын, білімді ұсыну моделін, шешімді шығаруды және сараптамалық жүйелер мен жасанды интеллект жүйелеріндегі қарым-қатынас моделін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру үдерісіне арналған мобильді қосымшалар құру технологиясы
    Несиелер: 5

    Әртүрлі мобильді құрылғыларға арналған мобильді қосымшаларды құруда қолданылатын әдістер мен заманауи құралдарды зерттеу, қарапайым тапсырмаларды орындау үшін мобильді қосымшаларды әзірлеу дағдыларын алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту жағдайында мектеп информатика курсын оқыту
    Несиелер: 5

    Информатика саласындағы мектеп білімінің мазмұнын дамыту. Оқушылардың есептеуіш ойлауы және сандық құзыреттілігі. Мектептегі информатика курсына арналған сандық мазмұн. Информатиканы оқыту әдістемесіндегі дәстүрлер мен инновациялар. Негізгі мектептегі заманауи информатика сабақтары. Информатика және АКТ саласындағы оқушылардың зерттеу және жобалық қызметі. Білім беруді цифрландыру жағдайындағы информатика мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесіндегі IoT
    Несиелер: 5

    "Заттар интернетін" ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, дамудың негізгі факторларын, интернет жүйелерінің жіктелуін және оларды қолдану салаларын, "Заттар интернеті"саласындағы негізгі трендтер мен бағыттарды біледі.Қолданыстағы It-технологияларды түсініп, оларды нақты сценарийлерге қолдана алады, интернет жүйелерін жобалаудың аспаптық құралдары мен технологияларын қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Білім берудегі электрондық басылымдар мен ресурстарды жасауды, оны оқытуда қолданудың ерекшеліктерін, білімді ақпараттандыру құралдарының негізгі принциптері мен бағалау әдістеріне қойылатын талаптарды игереді.

  • Код ON6

    Информатиканы пәнін оқытудағы инновациялық құралдарды қолданудың әдістемесі, информатиканы оқытудың цифрлық білім беру ресурстарын, ақпараттық білім беру орталарын, білім беру саласындағы электронды оқытуды ұйымдастыруды біледі.

  • Код ON7

    Информатиканы оқыту жағдайында білім беру әдістемелерін үйренеді. Педагогикалық информатика саласындағы оқыту әдістемелерінің заманауи әдістерін қалыптастырады

  • Код ON4

    Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізуді, қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясын, қашықтықтан оқыту жағдайында мектеп информатика курсын оқытуды меңгереді.

  • Код ON5

    Білім берудегі объектілі-бағдарлы программалау ерекшеліктерін, мобильді қосымшаларды құруды, компьютерлік ғылымдар негіздерін, нақты уақыт жүйелер негіздерін игереді.

  • Код ON3

    Компьютерлік жүйе құрылымдарын, желілік және мультимедиалық технологияларды оқытуда қолдану әдістерін, информатиканы оқытудағы бұлттық технологиялардың қолдану салаларын, желілік қосымшыларды программалау, білім беруде Google сервистерді пайдалануды меңгереді.

  • Код ON8

    Білім және ғылым саласындағы кәсіби қызметте ғылыми және педагогикалық зерттеу әдістерін ұйымдастыру, пайдалану дағдыларын қолданады. Қорытынды аттестаттауға дайындық әдістемесін меңгереді.

  • Код ON1

    Ғылым тарихы ұғымы мен философия құрылымы, ғылым динамикасы мен оның заңдылықтары, шетел тілінде білім берудің халықаралық үлгісі, жоғары мектеп педагогикасы, әлеуметтік ортада қарым-қатынастың психологиялык ерекшеліктерін талдау, адам психикасының даму заңдылықтары, білім беруді ақпараттандыру мәселелері, оқытудың теориясы мен әдістемесі, оқыту заңдылықтары, педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру мен оны жүргізудің әдіс-тәсілдері, зерттеу нәтижелері мен қорытындыларын талдау, сараптау туралы білімі қалыптасады.

Top