7R01118 Оториноларингология ересектер, балалар
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ересектер мен балаларға медициналық көмек көрсету кезінде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыра алатын, мамандығы бойынша өз бетінше жұмыс істеуге дайын дәрігерлердің сапасына қойылатын заманауи талаптарға жауап беретін жоғары білікті, бәсекеге қабілетті оториноларинголог мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 210
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R028 Оториноларингология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Балалар амбулаториялық-емханалық оториноларингологиясы
Пән балалардың ЛОР мүшелерін зерттеу ерекшеліктері – эндоскопия, аудиометрия, вестибулометрия және олардың ЛОР мүшелерінің аурулары бар науқас балаларды клиникалық тексеру, емдеу, асқынулардың алдын алу және оңалтудағы маңызы туралы білім мен дағдыларды дамытады. Балаларды тексеру кезінде құлақты зерттеу әдістерін (отоскопия, есту түтігінің өткізгіштігін зерттеу), вестибулярлық анализатордың функцияларын зерттеу дағдыларын қалыптастырады; пациенттердің-құлақ, тамақ, мұрын аурулары бар балалардың емдік манипуляцияларын және хирургиялық араласуларын орындау тәсілдерін (турунда енгізумен құлақ дәретханасы, дәрілік препараттарды инстилляциялауды, мұрын қабықтарының новокаиндік блокадалауды, ЛОР мүшелерінің бөгде денелерін жоюды; күкірт тығындарын алып тастауды, есту түтігін катетеризациялауды және т. б.).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Анестезиология және реаниматология
Пән ЛОР мүшелерінің аурулары бар науқастарды емдеуде анестезиология және реанимация бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Анестезиологиялық қызметтің ұйымдастырылуы, жабдықталуы және жұмыс істеу принциптері бойынша білімді меңгеруі; оториноларингологиялық науқастардағы анестезиологияда қолданылатын дәрілік заттардың фармакодинамикасын және фармакокинетикасын, жансыздандыру түрлерін, операциялық және жансыздандыру қаупінің жіктелуімен, науқастарды операцияға және анестезияға дайындау принциптерімен таныстыруы. Бас және мойын хирургиясындағы анестезиология мәселелері бойынша білімді қалыптастыруы. ЛОР хирургиясында жедел іріңді-қабыну процестерімен ауыратын науқастарға интенсивті терапияның жалпы принциптері бойынша дағдыларды дамытуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Отоневрология
Бұл пән неврология және оториноларингологиямен шектесетін, вестибулярлық, есту, иіс сезу және дәм сезу анализаторларының шеткі бөліктерінің зақымдануынан ЛОР мүшелерінің иннервациясы бұзылған кезде пайда болатын симптомдар мен синдромдарды зерттейтін бірегей бағыт болып табылады. Перифериялық вестибулярлық жүйе патологиясында диагностика, дифференциалды диагностика, емдеу және реабилитация мәселелері мен әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Ересектер амбулаториялық - емханалық оториноларингологиясы
Пән ерте диагностика бойынша білімді қалыптастырады. ЛОР мүшелерін эндоскопиялық және функционалдық зерттеу әдістері, дифференциалды диагностика және диагностика алгоритмі әдістерін, ересек науқастарда амбулаториялық жағдайда ЛОР ауруларын емдеу үшін дәрілік және дәрілік емес терапияны таңдау алгоритмдерін ұстанады. Оториноларингологиялық көмек көрсету дағдылары мен әдістерін меңгеруді: күйік, ЛОР мүшелерінің жарақаттары бар науқастарға; тыныс алу жолдарының өткізгіштігін қалпына келтіруді; ЛОР мүшелерінен қан кетуін тоқтатуды; ЛОР мүшелерінің бөтен денелерін алып тастауды; күкірт тығындарын алып тастауды; есту және вестибулярлық паспортты ресімдеуді; мұрынның вакуумды дренажды және амбулаториялық көмектің басқа дағдыларын пайдаланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Стационардағы oториноларингология балалардың - 1
Пән ЛОР мүшелерінің жедел және созылмалы аурулары бар педиатриялық науқастарды диагностикалау және емдеудің зертханалық, аспаптық әдістерінің нәтижелерін талдау мен диагностикасы бойынша, өміріне қауіп төндіретін жағдайлары бар науқастарды стационар жағдайында жүргізу бойынша білімді қалыптастырады. Балаларға стационарлық хирургиялық көмек көрсету дағдыларын дамытады, мысалы, антромастоидотомия, құлақтың түбегейлі хирургиясы, синус хирургиясы, эндоскопиялық эндоназальды дакриоцисториностомиясы, миринопластикасы, диссекциясы, ішкі құлақты кесуді және деструкциялауды, стапедопластикасы және т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 23
-
Оториноларингология-онкология
Пән диагностика мәселелерін, олардың әдістерін, ЛОР мүшелерін эндоскопиялық зерттеу әдістемесін (отоскопия, риноскопия, фиброларингоскопия, ларингоскопия), аспаптық зерттеулер (КТ, МРТ, УДЗ, рентгенография), хирургиялық емдеу және реабилитация мәселелерін қарастырады, дағдыларды анықтайды. ЛОР онкологиялық аурулары бар науқастарды емдеу тәсіліндегі ЛОР мүшелерінің топографиялық анатомиясы, ағзадағы онкологиялық процестің дамуы мен таралу жалпылығы туралы білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Ересектер стационардағы оториноларингологиясы
Пән ЛОР мүшелерінің жедел және созылмалы аурулары: мұрын және мұрын қуысы, жұтқыншақ және көмей, сыртқы және ортаңғы құлақ аурулары бар ересек пациенттерді диагностикалау, зертханалық, аспаптық диагностика және емдеу нәтижелерін интерпретациялау мәселелерін қарастырады. Сондай-ақ аурухана жағдайында қажетті медициналық құжаттаманы, оның ішінде электронды түрде дайындайды. Мұрынның абсцессиялық фурункулын ашу, гематома, мұрын қалқаны мен кеңірдектің абсцессі, септопластикасы, мұрын сүйектерінің репозициясы және остеотомиясы сияқты емдеудің консервативті және оперативті әдістері бойынша дағдыларды дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 45
-
Сурдология
Пән Қазақстан Республикасындағы аудиологиялық көмекті ұйымдастыруды қарастырады. Резидент есту патологиясы кезінде клиникалық диагнозды өз бетінше және дәл тұжырымдайды, есту қабілетінің бұзылуының дәрежесін анықтайды, науқастарға, оның ішінде есту қабілетін жақсартуға арналған операциялардан кейінгі науқастарға тиімді емдеу жоспарын тағайындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Фониатрия
Пән клиникалық анатомия, физиология, дауыстық аппаратты зерттеу әдістері туралы түсінік береді. Келесі сұрақтарды қарастырады: көмейдің қабыну аурулары. Дауыс аппаратының және дауыс түзілуіне әсер ететін басқа да органдар мен жүйелердің аурулары. Дауысы бұзылған адамдарды диагностикалау және оңалту мәселелері. Көмейдің жүйке аппаратының аурулары. Көмейдің парезі мен параличі бар науқастарды оңалтуы. Функционалды дисфониялары. Балалар фониатриясының сұрақтары. Көмейді қалпына келтіру хирургиясы. Имплантация ларингопластикасы. Фонопедия және фонохирургия негіздері. Ларингиальды өсінділері. Жедел және созылмалы көмей стеноздары. Көмейдің жарақаттары мен бөтен денелері. Көмейдің ерекше аурулары. Көмей мен трахеяның кәсіби аурулары, еңбек сараптамасының мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Функционалды эндоскопиялық риносинус хирургиясы
Пән мұрын қуысының эндоскопиялық анатомиясы, диагностикалық манипуляциялар жүргізу, мұрын қуысының, мұрын және мұрын-жұтқыншақ қуыстарының кистозды, полипозды, ісікке ұқсас зақымданулары кезіндегі операциялар техникасы, жабдықтар мен құралдарды ұйымдастыру және дайындау, пациенттерді іріктеу, ринологияда эндоскопиялық операцияларды жүргізуге көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер бойынша әдіс пен дағдының артықшылығы мәселелерінде қажетті білім алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Шұғыл оториноларингология
Пән келесі тақырыптарды қарастырады: дифференциалды диагностика, тексеру нәтижелерін интерпретациялау, ЛОР мүшелерінің шұғыл жағдайында клиникалық диагнозды тұжырымдауын және тәжірибеде ЛОР-ға медициналық көмек көрсету әдістері туралы білім береді. Отоларингологиялық профильдегі шұғыл көмек көрсету дағдыларын қалыптастырады, мысалы: құлақтан, тамақтан, мұрыннан қан кетуді тоқтатуды; жоғарғы тыныс жолдары (орофаринс, көмей) арқылы өмірге қауіп төндіретін тыныс алу бұзылыстары бар науқаста тыныс алуды қалпына келтіруді; құлақ, тамақ, мұрын жарақаттары кезінде шұғыл көмек көрсетуді; құлақтың, тамақтың, мұрынның күйіктері мен үсіктеріне шұғыл көмек көрсетуді; іріңді-қабыну процестеріне және басқа да шұғыл жағдайларда шұғыл көмек көрсетуді қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құлақ микрохирургиясы
Пән тексерудің аспаптық және зертханалық әдістері, клиникалық диагнозды тұжырымдау, тимпанопластиканың барлық түрлері, есту протездеуі, кохлеарлық имплантация сияқты ортаңғы және ішкі құлаққа тиімді хирургиялық жоспарды тағайындау бойынша білім алуға мүмкіндік береді. Хирургиялық емдеуге көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Балалар стационардағы оториноларингологиясы - 2
Пән жіктеу, клиника және дифференциалды диагностика, стационардағы балалар жасындағы пациенттерде консервативті және жедел емдеудің заманауи әдістері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Балаларға стационарлық хирургиялық көмек көрсету дағдыларын дамытады, мысалы, паротит фистуласын кесу, ЛОР мүшелерінің қатерсіз ісіктерін жою, конхотомия, көмей стенозына операция, атрезия кезінде сыртқы және ішкі құлақ пластикасы, сыртқы құлақ каналының экзостозына операция, хоанопластика, увулопластика, эзофагоскопия және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 22
-
Балалар ларингологиясы
Пән көмейдің лазерлік хирургиясында білім мен дағдыларды алуға мүмкіндік береді. Балалардағы көмей патологиясын хирургиялық емдеуде СО2 лазерін қолданудағы көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді қарастырады. Стеноз дәрежесіне байланысты көмей мен трахея стенозына арналған реконструктивті-пластикалық операциялары. Операциялардың түрлері мен әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар мен ересектердегі ЛОР мүшелерінің дамуының туа біткен ауытқулары және жүре пайда болған ақаулары
Пән ЛОР мүшелерінің туа біткен және жүре пайда болған аномалияларының әртүрлі түрлері, олардың диагностикасы және емдеу тактикасы бойынша білім береді. Құлақ, мұрын, жұтқыншақ, кеңірдек, трахея және жатыр мойын өңешінің пластикалық және реконструктивтік хирургиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ЛОР бас сүйегінің хирургиясы
Пән келесі тақырыптарды қарастырады: мұрын қуысының, синустың және бас сүйегінің түбіндегі ісіктерді эндоскопиялық алып тастау, ретробульбарлы кеңістікке таралатын мұрын-жұтқыншақ ангиофибромасы мен талшықты дисплазия мысалында тамырлы эмболизацияны қолдануы. Бас сүйегінің негізінің бөлігі болып табылатын уақытша сүйек ісіктері, атап айтқанда уақытша сүйек пирамидасының жоғарғы ісіктері, диагностикалық әдістер және хирургиялық емдеудің негізгі принциптерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Амбулаториялық жағдайда сау және созылмалы науқастарды профилактикалық медициналық тексеруді, клиникалық тексеруді және диспансерлік бақылауды жүргізе алады. Ересектер мен балалардағы науқастардың ЛОР ауруларына байланысты патологиялық жағдайларын, симптомдары мен синдромдарын амбулаториялық негізде әртүрлі диагностика әдістерімен анықтай алады. Амбулаторлық емдеу жоспарын тағайындай алады, операцияға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтай алады. ЛОР аурулары бар науқастарға препараттарды тағайындауға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтай алады.
- Толық ауру тарихын жинай алады, тексеру, аспаптық зерттеулер нәтижелерін талдай алады, ЛОР мүшелерінің аурулары бар ересектер мен балаларда өзекті және алдын ала клиникалық диагнозды қоя алады. ЛОР мүшелерінің аурулары бар науқастарға стационарлық емдеу жоспарын тағайындай алады, хирургиялық араласуға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтайды, дәрі-дәрмектерді тағайындай алады. Ауруханада медициналық көмек көрсетудің қолданыстағы тәртібіне сәйкес құлақ, тамақ, мұрын аурулары және (немесе) жағдайы бар науқастарға жеке кезеңдерді және толық хирургиялық араласуды орындай алады.
- Науқасты немесе оның заңды өкілін ЛОР мүшелерінің ауруларының алдын алу, тексеру және емдеу әдістері таңдау туралы тиімді және кәсіби түрде хабардар ете алады. Пациенттердің ең жақсы нәтижелеріне қол жеткізу үшін әріптестермен және денсаулық сақтау мамандарымен бірлесіп жұмыс жасай алады. Пациенттермен өнімді коммуникативті қарым-қатынасты дамыту және консультациялар кезінде осы дағдыларды қолдану.
- Қауіптерді объективті бағалай алады және оториноларингологиялық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын жоғары деңгейде қамтамасыз ету үшін диагностика мен емдеудің ең тиімді әдістерін қолдана алады. Дәрігерлік этиканы, ішкі еңбек тәртібін, өрт қауіпсіздігі мен қауіпсіздік техникасын, санитарлық-эпидемиологиялық режимді сақтай алады.
- Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің отоларингология саласында құқықтық және ұйымдастырушылық шеңберіңде әрекет ете алады. Құлақ, тамақ, мұрын аурулары бар науқастарды медициналық тексеру, диспансерлік бақылау жүргізу тәртібін реттейтін нормативтік құқықтық құжаттарды біледі.
- ЛОР мүшелерінің шұғыл аурулары кезінде алғашқы медициналық көмек көрсете алады, оның ішінде: төтенше жағдайдың түрі мен ауырлығын клиникалық анықтау, синдромдық диагноз қою, науқасты жүргізу тактикасын анықтау. Жедел медициналық көмек көрсету әдістерін, реанимация әдістерін соның ішінде төтенше жағдайларда алдын алу шараларын білу.
- Ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіпқой аралық тобының құрамында жұмыс істей алады. Жоғарғы тыныс жолдарының ауруларымен ауыратын науқастарда профилактикалық және сауықтыру шараларының ең тиімді әдістері ұйымдастырып жүргізе алады.
- Оториноларингология саласында зерттеу сұрақтарын құрастыра алады, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалай алады, халықаралық мәліметтер базасын күнделікті қызметінде тиімді пайдалана алады, ғылыми топ жұмысына қатысады.
- Оториноларингология саласындағы заманауи ғылыми жетістіктерге негізделген білімді өз бетінше жетілдіре алады және кәсіби ұжымның басқа мүшелерін оқытады, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатыса алады.