6B01407 Тарих, құқық және экономика негіздері в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру процестерін түсініп, бұл дағдыларды кәсіби деңгейде қолдана алатын, тарихи мамандықты игерген, сондай-ақ құқықтық мәселелерді шешуге қабілетті, мемлекет пен азаматтың мүдделерін заңды қорғауды қамтамасыз ететін; нормативтік құқықтық актілерді түсіндіру өнерін меңгерген; елдегі болашақ экономикалық ахуалдың болжамын талдай алатын; тарих, экономика және құқықты оқыту бойынша колледждер мен жалпы білім беретін мектептердің оқушыларын дайындау мен жүйелік іріктеу функцияларын жүзеге асыратын, еңбек нарығында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B008 Құқық және экономика негіздері мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
-
Кәсіпкерлік құқық
Несиелер: 5Республикадағы кәсіпкерлік қатынастарды реттейтін нормалар жиынтығы қарастырылады. Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қызметтің түрлері және ұйымдық-құқықтық нысандары. Шаруашылық серіктестігі мен акционерлік қоғамның құқықтық жағдайы. Аудиторлық қызметті құқықтық реттеу. Кәсіпкерлік субъектілерінің дәрменсіздігі (банкроттығы) ұғымын құқықтық реттеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
Несиелер: 5"Мәңгілік ел" идеясы қазақстандықтардың, әсіресе жастардың санасына адамдардың жақындасуына ықпал ететін маңызды құндылықтарды оятуға бағытталған. Әлемдік экономика мен саясатта дағдарысқа байланысты сыртқы сын-қатерлер мен қауіп-қатерлер жағдайында біздің елімізге "Мәңгілік ел" ұлттық идеясында көрініс тапқан рухани және әлеуметтік бағдарлар қажет. Бүгін біз сондай-ақ ұлттық бірегейлік пен бірлікке мұқтажбыз.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Кәсіпкерлік негіздері
Несиелер: 5Пәннің мазмұны келесі мәселелерді қамтиды: бизнесті дамыту тарихы; бизнес негіздері; кәсіпкерлік қызметтің типологиясы мен құрылымы; кәсіпкерлік қызметтің ұйымдастырушылық және мемлекеттік-құқықтық негіздері мен нысандары; іскерлік жағдайлар; кәсіпкерлік қызмет субъектілері мен нысандары; мемлекеттік қолдау нысандары, шағын бизнесті дамыту және оларды жетілдіру; кәсіпкерлерді әлеуметтік қорғау және тұтынушыларды қорғау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ежелгі дүние тарихы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты мен міндеттері. Пәннің құрылымы. Деректері мен тарихнамасы. Шет елдер тарихының тарихнамасының объектісі мен пәні. тарихнаманы оқып-үйренудің теориялық және әдістемелік негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Несиелер: 5Сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әр түрлі көріністері туралы кешенді білім беру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етуге ықпал ететін жеке тұлғаның құқықтық мәдениетін дамыту; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша біліммен, іскерлікпен және дағдылармен қаруландыру; сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау дағдыларын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Құқық негіздері
Несиелер: 5Пәннің мазмұны әлеуметтік-гуманитарлық мамандықтарда оқитын студенттер арасында тиімді құқықтық мәдениетті қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты: - отандық құқықтық санада қалыптасқан және қазіргі Ресей заңдарында тұжырымдалған (бекітілген) негізгі құқықтық санаттар мен ұғымдарды, сондай-ақ құқықтың маңызды қағидаттары мен нормаларын игеру; - негізгі құқықтық көздерді білу;
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Экология және тұрақты даму
Несиелер: 5Курс табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы идеяларды, биосфераның құрылымы мен динамикасын, оның тұрақты даму принциптерінің құрылымы мен химиялық құрамы туралы мәлімет береледі. Экология саласындағы қазіргі проблемаларды талдауына үйретеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Дінтану
Несиелер: 5Курс діннің қоғамдық сана-сезім және әлеуметтік құбылыс ретінде білім береді; адамның құндылығы, құқығы мен бостандығы, мәдениетаралық және дінаралық диалогқа қабілеттілігін қалыптастыруды, соның нәтижесінде әртүрлі дін өкілдерімен қарым-қатынас пен өзара әрекеттесудің кәсіби дағдыларын алу және ғылыми гуманистік, толерантты дүниетаным кеңсе міндеттерін тиімді ������айдалануды өздейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Өмір қауіпсіздігінің негіздері
Несиелер: 5Бұл курста қоршаған ортаға қауіпсіз адамның өзара әрекеттесуінің негіздерін оқытады, салауатты өмір салтын қалыптастыратын негізгі компоненттерін және олардың жеке денсаулығы мен қауіпсіздігімен таныстырады, алғашқы көмек көрсетуі мен гигиеналық бағалау әдістерін өткізеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Несиелер: 3Жас анатомиясы мен физиологиясының жалпы сұрақтары. Ағзаның реттеуші жүйелері. Сенсорлық функциялар. Балалар мен жасөспірімдердің жоғары жүйке қызметінің физиологиясы. Моторлы функциялар. Балалар мен жасөспірімдер ағзасының висцералды функцияларының жас ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Археология тарих
Несиелер: 5Бағдарламаның мақсаты - археология пәнінің тарих ғылымында алатын орнымен, оның міндеттері, тәсілдері және даму тарихымен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ежелгі Қазақстан тарихы
Несиелер: 5Курстың мақсаты ежелгі дәуірден бастап ХІІІ ғ. басына дейінгі Қазақстандағы тарихи, этносаяси және мәдени процестердің негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктерін көрсету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазақ халқының мәдениетінің тарихы
Несиелер: 5«Мәдени мұра» еліміздің тарихи-мәдени мұрасын зерттеуге, сақтауға, жаңғыртуға және тиімді пайдалануға бағытталған кешенді іс-шараларды іске асыруды қамтамасыз ету қажеттігінен туындаған басты мәселенің бірі. Сондықтан тарих мамандығының студенттеріне еліміздің басты бағдарламасы туралы оқыту өзекті мәселе болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ағылшын тілі (деңгей В2.1)
Несиелер: 3Мақсаты: тілдік құзыреттіліктің Еуропалық шкаласы бойынша 2.1 деңгейіне дейін дамыту. Міндеттері: рецептивті және өнімді құзыреттілікті қалыптастыру; коммуникативтік, ақпараттық, мәдениетаралық және оқу-танымдық құзыреттілікті қалыптастыруға жәрдемдесу; әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті қалыптастыру. курсты аяқтағаннан кейін ағылшын тілінде өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын үйрету; өмір бойы ағылшын тілін үздіксіз оқытуға тұрақты ынталандыруды қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы
Несиелер: 3Мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру және мәдениетаралық өзара іс-қимыл тақырыбы ретінде студенттер-аудармашылардың шет тілдерін сөйлеу мәдениетін жетілдіру. Білу керек: қарым-қатынастың негізгі ұғымдары, шет телінде сөйлеудің мәдени ерекшеліктері, ауызша және ауызша емес сөйлеу құралдары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогика
Несиелер: 5Жалпы педагогикалық негіздер педагогикалық теория мен практика, педагогикалық ойлау және болашақ педагог-психологтардың қарым-қатынасы саласында болашақ мұғалімдердің педагогикалық ойлауы мен қарым-қатынасын, қазіргі заманғы, педагогикалық ғылымның жетістіктерімен, методологиясымен, педагогикалық ғылымды зерттеу әдістерімен, педагогиканың басқа бөлімдерін зерделеу және түсіну негіздерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Психология
Несиелер: 5Жалпы педагогикалық негіздер педагогикалық теория мен практика, педагогикалық ойлау және болашақ педагог-психологтардың қарым-қатынасы саласында болашақ мұғалімдердің педагогикалық ойлауы мен қарым-қатынасын, қазіргі заманғы, педагогикалық ғылымның жетістіктерімен, методологиясымен, педагогикалық ғылымды зерттеу әдістерімен, педагогиканың басқа бөлімдерін зерделеу және түсіну негіздерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Орта ғасырлар тарихы
Несиелер: 5Курс мақсаты: Орта ғасырлар тарихын оқу феодалдық құрылыстың дамуының жолдарын ашып беруге, оның әртүрлі елдерде пайда болуының ерекшеліктерін анықтауға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жергілікті басқару
Несиелер: 3Жергілікті өзін-өзі басқару — мемлекеттегі белгілі бір әкімшілік-аумақтық бөлік тұрғындарының және оның сайланбалы органдарының жергілікті істерді басқару жөніндегі дербес қызметі. ғылымның негізінде шаруашылық шешімдер қабылдау, жергілікті факторлар және оның болуына жалпы мемлекеттік қызушылық басымдылығының сақталған жағдайында есепке алынуы үшін жоғары білікті мамандар даярлау
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Аймақтық экономика және басқару
Несиелер: 3Курста Аймақтық экономика негіздері және оны басқарудың жүйелік принциптері баяндалған. Оқыту пәні аймақтардың экономикасын дамыту, аумақтың экономикалық ресурстарын ұтымды пайдалану, аумақтық-өндірістік кешендер мен нарықтарды басқару болып табылады.Қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуы әрқашанда белгілі бір аумақтармен байланысты, сондықтан оның дамуындағы кеңістіктік мәселелерді зерделеудің ұзақ тарихы бар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Орта ғасырдағы Қазақстанның тарихы
Несиелер: 3Қазақстанның ортағасырлар тарихы – ортағасырлардағы маңызды тарихи оқиғалар мен белестерді, әсіресе қазақ халқының шығу тегі мәселесін ашу, қазақ мемлекеттігінің шығуының және оның дамуының, этникалық территориясының қалыптасыуның және ұлттық мәдениетінің қайталанбас ерекшеліктерін оқытатын ғылым саласы. Ортағасырлардағы Қазақстан тарихының (б.д.д Ү ғ.- ХҮІІІ ғ. 30 ж. дейін) 1 ші кезеңі –ХІІІ ғ. басына дейін-моңғол дәуіріне дейінгі кезең, 2 ші – кейінгі ортағасырлық кезең Қазақстанның Ресейге қосылуына дейінгі уақыт аралығын қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 3Тәрбие мақсатты үдеріс ретінде. Мектептің тәрбие жұмысы. Тәрбие үдерісінің логикасы, қозғаушы күштері. Тәрбиенің заңдылықтары мен ұстанымдары. Тәрбиенің жалпы әдістері, тәрбиелеу құралдары мен формалары. Тұлғаның ұжымда тәрбиеленуі. Оқушыларға рухани-адамгершілік, еңбек, эстетикалық, экологиялық, азаматтықтәрбиеберу
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
ҚР конституциялық құқығы
Несиелер: 5ҚР Конституциялық құқығы құқық саласы ретінде-бұл жеке тұлғаның құқықтық жағдайын және ҚР Мемлекеттік құрылымын реттейтін құқықтық нормалардың жиынтығы. Конституциялық принциптер. Қоғам мен мемлекетті құрудың негізгі принциптері. Адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтары. Президент. Парламент. Үкімет. Сот жүйесі. Жергілікті атқарушы және өкілетті органдар. Барлық қоғамдық процестерді басқарудың жалпы негіздері. Туу және құқықты құру процесі. НҚА түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қазақстанның қалалар тарихы
Несиелер: 3Курсының мақсаты – студенттерге түркілердің рухани мәдениетінің құндылықты-мәндік мазмұны мен тарихылығын, бай мұралардың мағынасын, өркениеттік теория тұрғысынан түркілердің мәдени дамуындағы заңдылықтар мен бағыттарды, мәдени жетілу мен трансформацияның маңызын ашып көрсету
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Кәсіпорын экономикасы
Несиелер: 3Курстың мақсаты әзірлеу болып табылады студенттердің экономикалық ойлау қабілетін зерделеу негізінде экономикалық тетік жұмыс істеуі жағдайында кәсіпорынның нарықтық типтегі шаруашылық. Курстың міндеттері: танысады мәні ретінде кәсіпорынның, объектінің шаруашылық, оның орны мен рөлі ұлттық экономика жүйесінде; қарастыру ресурстық базасын кәсіпорынның тиімділігі және оны пайдалануды оқып үйрену; - шаруашылық жұмыс істеу тетігі, кәсіпорынның қаржы нәтижелері оның қызметі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
атқарушылық іс жүргізу
Несиелер: 3Атқарушылық іс жүргізу — мамандандырылған мемлекеттік органның, сондай-ақ жеке сот орындаушыларының заңды күшіне енген атқарушылық құжаттарды мәжбүрлеп орындауға бағытталған іс жүргізу және нақты әрекеттерінің жиынтығы. Атқарушылық іс жүргізу тараптарының құқықтық мәртебесі. Атқарушылық іс жүргізудегі мерзімдер. Атқарушылық іс жүргізуді тоқтату негіздері. Атқарушылық іс жүргізуде қамтамасыз ету шаралары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Білім берудегі менеджмент
Несиелер: 3Заманауи білім беру жүйесінде студенттерді оқытудың тиімділігін арттыру үшін технологияның рөлі туралы түсінік қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Ағылшын тілі (деңгей В2.2)
Несиелер: 3Курс студенттерге B2 деңгейіндегі шет тілін білуді, тілдік материалды тереңдету және кеңейтуді, алдыңғы кезеңдерде қалыптасқан грамматикалық дағдыларды жетілдіруді көздейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Шет тілінің аударма практикасы
Несиелер: 3Пәннің мақсаты студенттердің ағылшын тілінен орыс тіліне және орыс тілінен ағылшын тіліне жазбаша аударма дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Бастапқы ақпаратты нақты қабылдауға ықпал ететін мәтінді аударма алдындағы талдау әдістемесін; іскерлік тілдің тілдік нормаларын; кәсіби қызметке б��ғытталған пәннің сипаттамасын білуі тиіс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Несиелер: 3Курстың мақсаты - ғылымның түрлі салаларында қолдануға болатын қазақ және орыс тілдеріндегі ғылыми терминдерді зерттеу барысында ортақ тәсілдерді қалыптастыру, кәсіби тілдің қалыптасуы мен даму үдерісімен таныстыру, терминдер мен өрнектердің ерекшеліктерін функционалдық мүмкіндіктерін белгілеу, кәсіби мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қазақ диаспорасының тарихы
Несиелер: 3Шет елдегі қазақ диаспорасының тарихы, мәдениеті, қалыптасу үрдісі, ирриденттер туралы мағлұматтарды береді. Қазақ диаспорасы саласындағы ғылыми категориялық аппаратты меңгеру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Несиелер: 3Ағылшын (кәсіби) тілін оқытудың мақсаты шет тілін оқытудың алдыңғы кезеңдерінде алынған лингвистикалық, коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті жетілдіру және осы негізде іскерлік және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті бакалавр-студенттердің шет тілді кәсіби коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қазақстанның жаңа тарихы
Несиелер: 3Курстың мақсаты: Қазақ хандығының Ресей қосылуы және империяның отаршылдық саясаты туралы зерттеу. Қазақстанның жаңа тарихы (XVIII ғасырдың 30-шы жылдары – 1917 жылдың ақпанына дейін) – Қазақстанның Ресей құрамына кіруінен бастап ХХ ғасырдың басына дейінгі саяси, әлеуметтік-экономикалық, рухани-мәдени өзгерістерді саралайды, сол сияқты аталған кезеңнің тарихнамасы мен дерек көздеріндегі авторлардың көзқарастарын тануды мақсат етеді. .
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Статистика
Несиелер: 3Статистика пәні және тапсырмалары. Статистистикалық бақылау. Статистикалық жинау және топтау. Абсолютті және қатысты шамалар. Орташа шамалар және вариация көрсеткіштері. Таңдамалы бақылау. Динамикалы қатарлар. Индекстер. Әлеуметтік-экономикалық көріністердің байланысын статистикалық оқу. Тұрғындар статистикасы және еңбек ресурстары. Ұлттық шоттар жүйесі, негізгі мароэкономикалық көрсеткіштер. Тұрғындардың өмір сүру статистикасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қосалқы тарихи пәндері
Несиелер: 5Пәнді оқыту мақсаты – тарихшының семинар сабағына пайда келтіретін теориялық білім беру және фактілерді зерттеу мен деректермен жұмысында қосалқы тарихи пән зерттеулерінің әдістемесін көрсету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
ҚР мемлекет және құқық теориясы мен тарихы
Несиелер: 5Мемлекет пен құқықтың бірыңғай және тұтас жүйе ретіндегі пайда болуының, дамуы мен қызмет етуінің ерекше заңдылықтары. Мемлекеттік құрылым түрлері. Мемлекеттік басқару формалары. Мемлекеттің аумақтық құрылымы. Мемлекеттің пайда болу тарихы. Мемлекеттің құқықтық жүйесі.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мұрағаттану
Несиелер: 5Пән мемлекеттік жүйедегі мұрағаттардың және мұрағат қызметкерлерінің орны, тарихи зертеулер жүргізудегі мұрағаттың қызметі, мұрағаттардағы автоматтандыру, мұрғат құжаттарын реставрациялау, мұрағаттағы ақпараттық жүйелер мәселелерін оқытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Теория мен тәжірибенің синтезі ретінде оқыту әдістемесі. Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері. Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесінің негізгі категориялары. Бағдарлама, оқулықтар және оқу құралдары пән мазмұнының көрінісі ретінде. Орта оқу орындарында оқу үдерісін ұйымдастыру формалары мен оқытудың әртүрлі әдістерін ұштастыру және орбиталық принциптері.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Инклюзивті білім берудің негіздері
Несиелер: 3Инклюзивті білім беру туралы түсінік. Инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері инклюзивті білім берудің ерекшеліктері. Ерекше қажеттіліктері бар балалармен инклюзивті білім беру. Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері. Инклюзивті білім беру үдерісін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері. Инклюзивті білім берудің артықшылықтары мен кемшіліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Құқықтық статистика
Несиелер: 3Құқықтық статистика құқық нормаларын қолдануға және құқықтық жауапкершілікті іске асыруға байланысты әр түрлі әлеуметтік құбылыстардың сандық жағын өз көрсеткіштерімен көрсететін статистикалық ғылым салаларының бірі: құқық бұзушылық көріністерінің деңгейін, құрылымын және серпінін, себептері мен жағдайларын және кеңістік пен уақыттың нақты жағдайларында күрес жөніндегі іс-шараларды сипаттайды. Құқықтық статистика субъектілері. Статистикалық есептіліктің түрлері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Шет елдер тарихы бойынша деректер
Несиелер: 3Пәнді оқытудың мақсаты жалпы ғылыми әдістер негізінде деректерге талдау жасау. Шет елдер тарихы бойынша деректер курсы деректердің теориясы мен методологиясы тарихи деректердің сақталған жіне олормен жұмыс істеу әдістері саласындағы тарихи білімнің қазіргі даму деңгейіне сай білім беру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қазақстан тарихының тарихнамасы мен деректануы
Несиелер: 6Қазақ тарихындағы ауыз әдебиетімен жазба жәдігерлерінің зерттелуі мен ғылымда қолданылуы, маңызы туралы ғылыми тұрғыдан түсіндіруді мақсат етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Мамандандырылған шетел тілі
Несиелер: 3Пәнді оқытудың мақсаты – тілді толық меңгеру деңгейіне сай жан жақты жəне көп салалы негізде кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті бакалавр-студенттердің шет тілді кәсіби коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Теориялық деректану
Несиелер: 6Курс міндеті Деректанудың негізгі кезеңдерінің деректерімен және олардың ерекшеліктерімен танысу, деректанудың теориялық және методологиялық мәселелерін, әдіс-тәсілдерін, принциптерін оқып-үйрену; -деректерді іздеп табу, таңдау және сыни талдай білу қабілетін қалыптастыру; -тарихи зерттеудің өкілетті тарихи-ақпараттық негізін жасау; - деректанудың ұғымдық-терминологиялық аппаратын меңгеру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
экономикадағы басқару шешімдерін құрастыру
Несиелер: 3Басқару қызметінде шешім қабылдау үдерісіндегі ең күрделі мәселе. Шешім қабылдау, міндетті басқару процесі үшін қажетті бөлігінде. Белгілі бір шешім қабылдауда басшының іс жүзінде кез келген әрекеті басталады. Бөлімше мен кәсіпорын қызметінің нәтижесі онда басшының қабілеті, дұрыс шешім қабылдау, оны білуді жүзеге асыру, оның шынайылығы мен жедел білімі. Басқару қызметінде шешім қабылдау үдерісіндегі ең күрделі мәселе. Шешім қабылдау, міндетті басқару процесі үшін қажетті бөлігінде. Белгілі бір шешім қабылдауда басшының іс жүзінде кез келген әрекеті басталады. Бөлімше мен кәсіпорын қызметінің нәтижесі онда басшының қабілеті, дұрыс шешім қабылдау, оны білуді жүзеге асыру, оның шынайылығы мен жедел білімі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
ҚР азаматтық құқығы
Несиелер: 3Азаматтық құқық-мүліктік, сондай-ақ олармен байланысты және байланысты емес жеке мүліктік емес қатынастарды реттейтін құқықтық нормаларды біріктіретін құқық саласы. Азаматтық құқықтың мақсаттары мен міндеттері. Азаматтық құқық объектілері мен субъектілері. Меншік құқығы. Зияткерлік меншік. Шарттық қатынастар. Шарттардың түрлері. Жеке және заңды тұлғалар. Халықаралық шарттық міндеттемелер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Тарихты оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: теориялық, оқу-әдістемелік дайындық тарихи білімді берудің түрлерін, тәсілдері мен үлгілерін білумен және сонымен қатар оқытудың негізін пайдаланудың практикалық ілімдерін, яғни оқытудың ұтымды, тиімді ұйымдастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Түркі халықтарының тарихы
Несиелер: 5Тарихи оқиғаларды оқып зерттеуде тарихи ақиқатын танып, ақтаңдақтардан ажырата білуге студенттердің мэн беруіне үйрету. Сонымен қатар студенттердің тарихи үлттық санасын қалыптастырып және тарихи үлттық қүндылықтарды танып білуге патриоттық сезімдерін қалыптастыру. Бүл орайда Түркі халықтарының тарихы пэніне қойылатын талаптар мен міндеттер студент жастарды отансүйгіштік рухта тэрбиеленуге бағытталады. Тәуелсіздігіміздің арқасында оқу жоспарына кірген халқымыздың төл тарихы елеміздің нағыз патриоттарын дайындауда өз үлесін қосуға міндетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қазақстан Республикасының экономикасының тарихы
Несиелер: 3Қазақ халқының, қазақ мемлекеттілігінің жалпы түркілік қауымдастықтағы, көшпенді өркениет жүйесіндегі, Еуразиялық әлем халықтарының тарихи-мәдени қауымдастығын дамытудағы рөлі мен орнын ашу. Қазақ этносының пайда болуының, қалыптасуының негізгі кезеңдерін, шаруашылық, тұрмыс, әлеуметтік құрылыс пен саяси жүйені ұзақ тарихи уақыт кезеңінде қадағалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
ҚР еңбек құқығы
Несиелер: 3Азаматтың еңбек таңдау еркіндігіне конституциялық құқығы. Еңбек келісім-шарт. Еңбекке ақы төлеу. Кәмелетке толмаған қызметкерлермен еңбек шартын жасасу ерекшеліктері. Еңбек гарантиии қызметкер мен жұмыс берушінің. Еңбек даулары. Қызметкерлердің кәсіптік одақтары. Өтемақы еңбек құқығында. Еңбек заңнамасы бойынша тәртіптік жазалардың түрлері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Жалпы білім беру жүйесінде ерекше қажеттілігі бар балаларды оқыту технологиясы
Несиелер: 3Студенттерге дамуында ерекше психоденелік ақаулықтары бар негізгі категориядағы балалардың ерекшеліктері, қажеттіліктері, оларды оқыту мен тәрбиелеу және түзету жұмыстарының мазмұны жөнінде білім беру.Студенттерді ғылыми көзқрасқа тәрбиелеу; психологиялық – педагогикалық тапсырмаларды шешуде теориялық білімдерін қолдана білу іскерліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Грамматикалық фонетика
Несиелер: 3Тәлім-тәрбиенің мазмұнының социокультурный компоненті шетелдік тілге социокультурными білімдермен туралы оқылытын тілдің елінде және қолдану ұсталықтың құралымында оларды баста тәжірибеде басып ал- қамалады. Социокультурный компонентке өзгешеліктер формалдық және бейресми сөздің кіреді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Орта ғасырлардағы Азия және Африка елдерінің тарихы
Несиелер: 3Қытайдағы феодалдық қатынастың қалыптасуы. Қытайдың бір орталыққа бірігуі. Ерте орта ғасырлардағы Индия мен Жапония. Иран мемлекеті құл иеленушіліктен феодализмге өту кезеңінде. Орта ғасырлық Түркия. Кейінгі орта ғасырлар кезеңіндегі Закавказье мен Орта Азия халықтарының мәдениеті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Маркетинг
Несиелер: 3Маркетинг ұйымдастыру функциясы және сатып алушыларға өнімді немесе қызметтерді құру, жылжыту және ұсыну үдерістерінің жиынтығы және олармен ұйым үшін пайдалы қарым-қатынасты басқару. Неғұрлым қысқа, маркетинг-пайда табу мақсатында нарықтық қажеттіліктерді қанағаттандыруға бағытталған қызмет
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
қаржы және қаржы құқығы
Несиелер: 5Қаржылық құқық-заң ғылымының саласы, сондай-ақ мәні жария функцияларды іске асыру үшін қажетті жария қаржыны (мемлекеттің және жергілікті өзін-өзі басқарудың ақша қаражаты қорларын) құруға және жұмсауға байланысты қоғамдық қатынастар болып табылатын құқық пен тәртіп саласы. Қаржы саласындағы маңызды ұғым бюджетті басқару мәселелерін анықтау болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазақстанның кенестік және тәуелсіздік кезеңнің тарихы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: Қазақстанның ХХ ғасырдан-ХХІ ғасырға дейінгі тарихи кезеңдерін, саяси жүйесі, халықтың әлеуметтік, экономикалық тарихы туралы түсінігін қалыптастыру. Сол сияқты аталған кезеңдегі саяси жүйенің ауысуы реформалар, мемлекет мүддесі, ішкі және сыртқы саясаттағы бағыттар мен дипломатия, қоғамдық-саяси қайраткерлердің қызметі, құқықтық жүйе мәселелері туралы білім беру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Шетел конституциясының құқығы
Несиелер: 5Шетелдердің конституциялық құқығы. Шет елдердің конституциялық құрылымының ерекшеліктері. Шет елдердің конституциялық құқық ғылымы. Қазіргі әлемдегі конституциялық құқықтың даму заңдылықтары. Шет елдерде адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтарын сақтау. Шет елдердегі саяси құрылым, Мемлекеттік басқару нысандары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
ҚР сыртқы саясаты мен дипломатиясы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты - ҚР-ның халықаралық қоғамдастыққа кіруін зерттеу. Көптеген мемлекеттер мен халықаралық ұйымдар тарапынан ҚР саяси дипломатиялық тану процесі. Сондай-ақ, ұлттық мемлекеттік мүдделерді, ҚР Сыртқы саяси тұжырымдамасын, сыртқы саясаттың ерекшеліктерін, көп векторлық және теңгерімділік, ҚР сыртқы саясатының негізгі кезеңдері мен бағыттарын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қр әкімшілік жаза түрлері
Несиелер: 3Әкімшілік жауапкершіліктің пайда болу негіздері. Әкімшілік жаза-адамдарды тәрбиелеу, сондай-ақ құқық бұзушылардың да, басқа да адамдардың да жаңа құқық бұзушылық жасауының алдын алу мақсатында қолданылатын әкімшілік теріс қылық жасаған адамға қатысты мемлекеттік мәжбүрлеу шаралары. Әкімшілік жазалардың түрлері. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Тарихи өлкетану
Несиелер: 3Өлкетануға белгілі бір территорияны жан-жақты зерттеу түсінігі жатады. Зерттеу объектісіне: өлкенің әлеуметтік-экономикалық, саяси, тарихи және мәдени дамуы жатады. Жекелеген аймақтардың қоныстану тарихы туралы негізгі түсінік және оның географиялық ортамен байланысы. Аймақтың топонимикалық ерекшеліктері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер
Несиелер: 3Бұл курста жалпы педагогикалық, білім беру, жеке пәндік, жергілікті технологиялар және олардың ерекшеліктері, бастауыш мектепте өзін ақтап, заманауи білім беру технологиясының сипаттамасы мен жіктелуі зерттеледі. Тәжірибеде инновациялық білім беру технологияларын зерттеу және енгізу.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
ҚР Әкімшілік құқығы
Несиелер: 3Әкімшілік құқық курсы - заң бiлiмiн беру саласындағы арнайы теориялық және практикалық пәндердiң бiрi болып табылады. Мемлекеттік биліктің атқарушы органдарын ұйымдастыру және қызметтерінің әртүрлі сұрақтары туралы, оның ішінде құқық қорғаудың, қоғамдық қатынасқа қатысушыларына императивтік әсер етудің нысандары мен әдістері туарлы, әкімшілік құқықтық қатынастардың пайда болуына қарай мемлекет, азаматтар және ұйымдармен аралық өзара қатынастардың ерекшеліктерінде студенттерге қажетті көлемде білім беру болып саналады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Несиелер: 3Студенттерді оқушылардың оқу жетістіктерін өлшемдік бағалауға үйрету. Пәнді оқытудың негізгі міндеті: курс мәселелердің кең ауқымын қамтиды, оларды меңгеру оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың маңызды ережелері мен әдістерін қарастыру, жалпы әдістемелік нұсқаулар беру
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Менеджмент
Несиелер: 3Пәнді оқу нәтижесінде "Менеджмент" студент білуге тиіс: негізгі даму кезеңдері менеджмент ғылым ретінде және кәсіп; принциптері, даму және қызмет ету заңдылықтарын, ұйымдастыру; рөлін, функциялары мен міндеттері менеджері қазіргі заманғы ұйымдастыру; негізгі бизнес-үдерістерді ұйымдастыру қағидаттары; өткізді, түрлері мен әдістері ұйымдастырушылық жоспарлау; ұйымдастыру құрылымының типтері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Жаңартылған білімнің теориясы мен технологиясы
Несиелер: 5Оқыту теориясының теориялық негіздері. Оқыту процесінің білім беру, тәрбиелік, дамытушылық функциялары. Оқыту түрлері мен түрлері. Оқытудың қазіргі түрлері және білім беру технологиялары. Педагогикалық технологиялардың жіктелуі. Қазіргі педагогикалық технологиялардың негізг�� сапасы (педагогикалық технологияның құрылымы, технологиялылық өлшемдері, жаңа педагогикалық технологиялардың көздері мен құрамдас бөліктері).
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Батыс Қазақстан өңірінің тарихы
Несиелер: 3Батыс Қазақстан өңірі тарихының негізгі кезеңдері және әрбір кезеңдегі экономикалық-әлеуметтік, саяси даму ерекшеліктері. Өлке тарихындағы саяси тұлғалар және олардың тарих сахнасындағы ролі туралы жан-жақты білім беру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Азия және Африканың жаңа және қазіргі заман тарихы
Несиелер: 3Пәннің оқытылу мақсаты - Азия мен Африка елдерінің, оның ішінде Қытайда феодалдық қатынастардың қалыптасуы, Жапония, Үндістанның ерте ортағасыр тарихы, Иранның құлдардан феодализмге көшу кезеңіндегі тарихы, Моңғол мемлекетінің құрылуы және шығыс пен Батыстағы моңғол жаулап алуы мәселелерін оқытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Ресей және Кеңес мемлекетінің тарихы
Несиелер: 3Курстың пәні, мақсаттары мен міндеттері. Ресей тарихын кезеңдеу, Ресей тарихының ерекшеліктері мен факторлары, кезеңдері. Ежелгі Орыс мемлекеті, Киев Русь: феодализация ерекшеліктері, мемлекеттің рөлі. Феодалдық тітіркену. Татар-моңғол шапқыншылықтары, Ресей мемлекеттілігінің қалыптасуы. Ресейдің экономикалық, әлеуметтік, саяси дамуы. Отан соғысы 1812ж. 19 ғ. Ресейдің дамуы және жаңғырту ерекшеліктері. Бірінші дүниежүзілік соғыс барысындағы Ресей позициясы мәселелерін оқыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Европа мен Американың жаңа және қазіргі заман тарихы
Несиелер: 6Курстың мақсаты-қарастырылып отырған кезеңдегі Еуропа және Америка елдерінің жаңа тарихы, оның ішінде қоғамдық-саяси формациялардың ауысуы, әлеуметтік-экономикалық қатынастар, капиталистік және империялық жүйенің орнығуы, отаршылдық саясаттың барысы мен бағыттары, монархиялық билік жүйесі туралы жан-жақты білім беру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
ТМД елдерінің таирхы
Несиелер: 6ТМД қалыптасуының әлеуметтік-экономикалық және саяси алғышарттары. ТМД елдерінің тарихы. ТМД-ның негізгі органдарының қалыптасуы, әскери-саяси, экономикалық, гуманитарлық, ғылыми-техникалық салалардағы интеграциялық мәселлеерін және аймақтық интеграция түрлерін меңгеру. ТМД-ның құрылымы. ТМД институттары. Ресейдің бұрынғы КСРО Республикалары арасындағы экономикалық ынтымақтастықты дамытудағы рөлі. Кедендік одақ. Ортақ нарықты құру, әрекеттері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Код ON1
Ұжыммен қарым - қатынаста толеранттылықты танытуда мәдени ойлау әрекеті дәйекті және айқын құрылған, ауызша және сөздік қоры жетік дамыған, сонымен қатар күнделікті және кәсіби қарым - қатынаста мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде өз мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінетін, кәсіби қызметін ынталы түрде атқара алатын біліктілікті игереді.
-
Код ON2
Әлеуметтік, этикалық, тарихнамалық және ғылыми ізденістерді талдауда ақпараттарды жинау мен интерпретациялау әдістерін меңгереді
-
Код ON3
Өз мамандығы бойынша іргелі пәндердің өзекті мәселелерін зерттеуде гуманитарлық ғылымдардың әртүрлі тұжымдарын қолдануды үйренеді
-
Код ON4
Аймақтағы және шетелдердегі тарихи процестердің бағытын шебер талдай алатын, ғылыми – техникалық ақпараттардың аясындағы өзгерістерді, жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып, саясат негіздерін, тұжырымдар, құқықтық нормативтік актілер, мемлекеттік саяси ұстанымдар мен саяси жүйені кәсіби тұрғыда саралай алуды игереді.
-
Код ON5
Педагогикалық қызметті жүзеге асыруда әлеуметтік, дамытушылық, психофизикалық және жеке қабілеттерін ескере отырып, білім беру, тәрбиелеу және дамыту барысындағы ерекше инновациялық оқыту талаптарын меңгереді.
-
Код ON6
Тарихи және дүниетанымдық білімді жүйелі түрде меңгере отырып, алған білімі мен білігін көрсете алады
-
Код ON7
Аймақтағы және шетелдердегі тарихи процестердің бағытын шебер талдай алады, жаңа ақпараттық технологияны пайдалана отырып Қазақстанның және шетелдер тарихының деректерін сараптау әдістерін меңгереді
-
Код ON8
Құқықтық нормалар мен экономика негіздері бойынша кешенді теориялық білімін тәжірибеде қолдану құзіретін, әлеуметтік өзекті мәселелерді және қоғамдағы процесстерді заңдық және әлеуметтік-экономикалық ғылымдар әдістері негізінде саралау, талдауды меңгереді.