Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01407 Тарих, құқық және экономика негіздері в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Кәсіпкерлік құқық

    Республикадағы кәсіпкерлік қатынастарды реттейтін нормалар жиынтығы қарастырылады. Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қызметтің түрлері және ұйымдық-құқықтық нысандары. Шаруашылық серіктестігі мен акционерлік қоғамның құқықтық жағдайы. Аудиторлық қызметті құқықтық реттеу. Кәсіпкерлік субъектілерінің дәрменсіздігі (банкроттығы) ұғымын құқықтық реттеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау

    "Мәңгілік ел" идеясы қазақстандықтардың, әсіресе жастардың санасына адамдардың жақындасуына ықпал ететін маңызды құндылықтарды оятуға бағытталған. Әлемдік экономика мен саясатта дағдарысқа байланысты сыртқы сын-қатерлер мен қауіп-қатерлер жағдайында біздің елімізге "Мәңгілік ел" ұлттық идеясында көрініс тапқан рухани және әлеуметтік бағдарлар қажет. Бүгін біз сондай-ақ ұлттық бірегейлік пен бірлікке мұқтажбыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Пәннің мазмұны келесі мәселелерді қамтиды: бизнесті дамыту тарихы; бизнес негіздері; кәсіпкерлік қызметтің типологиясы мен құрылымы; кәсіпкерлік қызметтің ұйымдастырушылық және мемлекеттік-құқықтық негіздері мен нысандары; іскерлік жағдайлар; кәсіпкерлік қызмет субъектілері мен нысандары; мемлекеттік қолдау нысандары, шағын бизнесті дамыту және оларды жетілдіру; кәсіпкерлерді әлеуметтік қорғау және тұтынушыларды қорғау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі дүние тарихы

    Пәннің мақсаты мен міндеттері. Пәннің құрылымы. Деректері мен тарихнамасы. Шет елдер тарихының тарихнамасының объектісі мен пәні. тарихнаманы оқып-үйренудің теориялық және әдістемелік негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әр түрлі көріністері туралы кешенді білім беру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етуге ықпал ететін жеке тұлғаның құқықтық мәдениетін дамыту; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша біліммен, іскерлікпен және дағдылармен қаруландыру; сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пәннің мазмұны әлеуметтік-гуманитарлық мамандықтарда оқитын студенттер арасында тиімді құқықтық мәдениетті қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты: - отандық құқықтық санада қалыптасқан және қазіргі Ресей заңдарында тұжырымдалған (бекітілген) негізгі құқықтық санаттар мен ұғымдарды, сондай-ақ құқықтың маңызды қағидаттары мен нормаларын игеру; - негізгі құқықтық көздерді білу;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Курс табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы идеяларды, биосфераның құрылымы мен динамикасын, оның тұрақты даму принциптерінің құрылымы мен химиялық құрамы туралы мәлімет береледі. Экология саласындағы қазіргі проблемаларды талдауына үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Курс діннің қоғамдық сана-сезім және әлеуметтік құбылыс ретінде білім береді; адамның құндылығы, құқығы мен бостандығы, мәдениетаралық және дінаралық диалогқа қабілеттілігін қалыптастыруды, соның нәтижесінде әртүрлі дін өкілдерімен қарым-қатынас пен өзара әрекеттесудің кәсіби дағдыларын алу және ғылыми гуманистік, толерантты дүниетаным кеңсе міндеттерін тиімді ������айдалануды өздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері

    Бұл курста қоршаған ортаға қауіпсіз адамның өзара әрекеттесуінің негіздерін оқытады, салауатты өмір салтын қалыптастыратын негізгі компоненттерін және олардың жеке денсаулығы мен қауіпсіздігімен таныстырады, алғашқы көмек көрсетуі мен гигиеналық бағалау әдістерін өткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Жас анатомиясы мен физиологиясының жалпы сұрақтары. Ағзаның реттеуші жүйелері. Сенсорлық функциялар. Балалар мен жасөспірімдердің жоғары жүйке қызметінің физиологиясы. Моторлы функциялар. Балалар мен жасөспірімдер ағзасының висцералды функцияларының жас ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Археология тарих

    Бағдарламаның мақсаты - археология пәнінің тарих ғылымында алатын орнымен, оның міндеттері, тәсілдері және даму тарихымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ежелгі Қазақстан тарихы

    Курстың мақсаты ежелгі дәуірден бастап ХІІІ ғ. басына дейінгі Қазақстандағы тарихи, этносаяси және мәдени процестердің негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктерін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ халқының мәдениетінің тарихы

    «Мәдени мұра» еліміздің тарихи-мәдени мұрасын зерттеуге, сақтауға, жаңғыртуға және тиімді пайдалануға бағытталған кешенді іс-шараларды іске асыруды қамтамасыз ету қажеттігінен туындаған басты мәселенің бірі. Сондықтан тарих мамандығының студенттеріне еліміздің басты бағдарламасы туралы оқыту өзекті мәселе болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.1)

    Мақсаты: тілдік құзыреттіліктің Еуропалық шкаласы бойынша 2.1 деңгейіне дейін дамыту. Міндеттері: рецептивті және өнімді құзыреттілікті қалыптастыру; коммуникативтік, ақпараттық, мәдениетаралық және оқу-танымдық құзыреттілікті қалыптастыруға жәрдемдесу; әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті қалыптастыру. курсты аяқтағаннан кейін ағылшын тілінде өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын үйрету; өмір бойы ағылшын тілін үздіксіз оқытуға тұрақты ынталандыруды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы

    Мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру және мәдениетаралық өзара іс-қимыл тақырыбы ретінде студенттер-аудармашылардың шет тілдерін сөйлеу мәдениетін жетілдіру. Білу керек: қарым-қатынастың негізгі ұғымдары, шет телінде сөйлеудің мәдени ерекшеліктері, ауызша және ауызша емес сөйлеу құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Жалпы педагогикалық негіздер педагогикалық теория мен практика, педагогикалық ойлау және болашақ педагог-психологтардың қарым-қатынасы саласында болашақ мұғалімдердің педагогикалық ойлауы мен қарым-қатынасын, қазіргі заманғы, педагогикалық ғылымның жетістіктерімен, методологиясымен, педагогикалық ғылымды зерттеу әдістерімен, педагогиканың басқа бөлімдерін зерделеу және түсіну негіздерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология

    Жалпы педагогикалық негіздер педагогикалық теория мен практика, педагогикалық ойлау және болашақ педагог-психологтардың қарым-қатынасы саласында болашақ мұғалімдердің педагогикалық ойлауы мен қарым-қатынасын, қазіргі заманғы, педагогикалық ғылымның жетістіктерімен, методологиясымен, педагогикалық ғылымды зерттеу әдістерімен, педагогиканың басқа бөлімдерін зерделеу және түсіну негіздерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырлар тарихы

    Курс мақсаты: Орта ғасырлар тарихын оқу феодалдық құрылыстың дамуының жолдарын ашып беруге, оның әртүрлі елдерде пайда болуының ерекшеліктерін анықтауға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жергілікті басқару

    Жергілікті өзін-өзі басқару — мемлекеттегі белгілі бір әкімшілік-аумақтық бөлік тұрғындарының және оның сайланбалы органдарының жергілікті істерді басқару жөніндегі дербес қызметі. ғылымның негізінде шаруашылық шешімдер қабылдау, жергілікті факторлар және оның болуына жалпы мемлекеттік қызушылық басымдылығының сақталған жағдайында есепке алынуы үшін жоғары білікті мамандар даярлау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аймақтық экономика және басқару

    Курста Аймақтық экономика негіздері және оны басқарудың жүйелік принциптері баяндалған. Оқыту пәні аймақтардың экономикасын дамыту, аумақтың экономикалық ресурстарын ұтымды пайдалану, аумақтық-өндірістік кешендер мен нарықтарды басқару болып табылады.Қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуы әрқашанда белгілі бір аумақтармен байланысты, сондықтан оның дамуындағы кеңістіктік мәселелерді зерделеудің ұзақ тарихы бар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орта ғасырдағы Қазақстанның тарихы

    Қазақстанның ортағасырлар тарихы – ортағасырлардағы маңызды тарихи оқиғалар мен белестерді, әсіресе қазақ халқының шығу тегі мәселесін ашу, қазақ мемлекеттігінің шығуының және оның дамуының, этникалық территориясының қалыптасыуның және ұлттық мәдениетінің қайталанбас ерекшеліктерін оқытатын ғылым саласы. Ортағасырлардағы Қазақстан тарихының (б.д.д Ү ғ.- ХҮІІІ ғ. 30 ж. дейін) 1 ші кезеңі –ХІІІ ғ. басына дейін-моңғол дәуіріне дейінгі кезең, 2 ші – кейінгі ортағасырлық кезең Қазақстанның Ресейге қосылуына дейінгі уақыт аралығын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Тәрбие мақсатты үдеріс ретінде. Мектептің тәрбие жұмысы. Тәрбие үдерісінің логикасы, қозғаушы күштері. Тәрбиенің заңдылықтары мен ұстанымдары. Тәрбиенің жалпы әдістері, тәрбиелеу құралдары мен формалары. Тұлғаның ұжымда тәрбиеленуі. Оқушыларға рухани-адамгершілік, еңбек, эстетикалық, экологиялық, азаматтықтәрбиеберу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ҚР конституциялық құқығы

    ҚР Конституциялық құқығы құқық саласы ретінде-бұл жеке тұлғаның құқықтық жағдайын және ҚР Мемлекеттік құрылымын реттейтін құқықтық нормалардың жиынтығы. Конституциялық принциптер. Қоғам мен мемлекетті құрудың негізгі принциптері. Адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтары. Президент. Парламент. Үкімет. Сот жүйесі. Жергілікті атқарушы және өкілетті органдар. Барлық қоғамдық процестерді басқарудың жалпы негіздері. Туу және құқықты құру процесі. НҚА түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның қалалар тарихы

    Курсының мақсаты – студенттерге түркілердің рухани мәдениетінің құндылықты-мәндік мазмұны мен тарихылығын, бай мұралардың мағынасын, өркениеттік теория тұрғысынан түркілердің мәдени дамуындағы заңдылықтар мен бағыттарды, мәдени жетілу мен трансформацияның маңызын ашып көрсету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпорын экономикасы

    Курстың мақсаты әзірлеу болып табылады студенттердің экономикалық ойлау қабілетін зерделеу негізінде экономикалық тетік жұмыс істеуі жағдайында кәсіпорынның нарықтық типтегі шаруашылық. Курстың міндеттері: танысады мәні ретінде кәсіпорынның, объектінің шаруашылық, оның орны мен рөлі ұлттық экономика жүйесінде; қарастыру ресурстық базасын кәсіпорынның тиімділігі және оны пайдалануды оқып үйрену; - шаруашылық жұмыс істеу тетігі, кәсіпорынның қаржы нәтижелері оның қызметі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • атқарушылық іс жүргізу

    Атқарушылық іс жүргізу — мамандандырылған мемлекеттік органның, сондай-ақ жеке сот орындаушыларының заңды күшіне енген атқарушылық құжаттарды мәжбүрлеп орындауға бағытталған іс жүргізу және нақты әрекеттерінің жиынтығы. Атқарушылық іс жүргізу тараптарының құқықтық мәртебесі. Атқарушылық іс жүргізудегі мерзімдер. Атқарушылық іс жүргізуді тоқтату негіздері. Атқарушылық іс жүргізуде қамтамасыз ету шаралары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі менеджмент

    Заманауи білім беру жүйесінде студенттерді оқытудың тиімділігін арттыру үшін технологияның рөлі туралы түсінік қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.2)

    Курс студенттерге B2 деңгейіндегі шет тілін білуді, ​​тілдік материалды тереңдету және кеңейтуді, алдыңғы кезеңдерде қалыптасқан грамматикалық дағдыларды жетілдіруді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шет тілінің аударма практикасы

    Пәннің мақсаты студенттердің ағылшын тілінен орыс тіліне және орыс тілінен ағылшын тіліне жазбаша аударма дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Бастапқы ақпаратты нақты қабылдауға ықпал ететін мәтінді аударма алдындағы талдау әдістемесін; іскерлік тілдің тілдік нормаларын; кәсіби қызметке б��ғытталған пәннің сипаттамасын білуі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Курстың мақсаты - ғылымның түрлі салаларында қолдануға болатын қазақ және орыс тілдеріндегі ғылыми терминдерді зерттеу барысында ортақ тәсілдерді қалыптастыру, кәсіби тілдің қалыптасуы мен даму үдерісімен таныстыру, терминдер мен өрнектердің ерекшеліктерін функционалдық мүмкіндіктерін белгілеу, кәсіби мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ диаспорасының тарихы

    Шет елдегі қазақ диаспорасының тарихы, мәдениеті, қалыптасу үрдісі, ирриденттер туралы мағлұматтарды береді. Қазақ диаспорасы саласындағы ғылыми категориялық аппаратты меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Ағылшын (кәсіби) тілін оқытудың мақсаты шет тілін оқытудың алдыңғы кезеңдерінде алынған лингвистикалық, коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті жетілдіру және осы негізде іскерлік және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті бакалавр-студенттердің шет тілді кәсіби коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның жаңа тарихы

    Курстың мақсаты: Қазақ хандығының Ресей қосылуы және империяның отаршылдық саясаты туралы зерттеу. Қазақстанның жаңа тарихы (XVIII ғасырдың 30-шы жылдары – 1917 жылдың ақпанына дейін) – Қазақстанның Ресей құрамына кіруінен бастап ХХ ғасырдың басына дейінгі саяси, әлеуметтік-экономикалық, рухани-мәдени өзгерістерді саралайды, сол сияқты аталған кезеңнің тарихнамасы мен дерек көздеріндегі авторлардың көзқарастарын тануды мақсат етеді. .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Статистика

    Статистика пәні және тапсырмалары. Статистистикалық бақылау. Статистикалық жинау және топтау. Абсолютті және қатысты шамалар. Орташа шамалар және вариация көрсеткіштері. Таңдамалы бақылау. Динамикалы қатарлар. Индекстер. Әлеуметтік-экономикалық көріністердің байланысын статистикалық оқу. Тұрғындар статистикасы және еңбек ресурстары. Ұлттық шоттар жүйесі, негізгі мароэкономикалық көрсеткіштер. Тұрғындардың өмір сүру статистикасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қосалқы тарихи пәндері

    Пәнді оқыту мақсаты – тарихшының семинар сабағына пайда келтіретін теориялық білім беру және фактілерді зерттеу мен деректермен жұмысында қосалқы тарихи пән зерттеулерінің әдістемесін көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР мемлекет және құқық теориясы мен тарихы

    Мемлекет пен құқықтың бірыңғай және тұтас жүйе ретіндегі пайда болуының, дамуы мен қызмет етуінің ерекше заңдылықтары. Мемлекеттік құрылым түрлері. Мемлекеттік басқару формалары. Мемлекеттің аумақтық құрылымы. Мемлекеттің пайда болу тарихы. Мемлекеттің құқықтық жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұрағаттану

    Пән мемлекеттік жүйедегі мұрағаттардың және мұрағат қызметкерлерінің орны, тарихи зертеулер жүргізудегі мұрағаттың қызметі, мұрағаттардағы автоматтандыру, мұрғат құжаттарын реставрациялау, мұрағаттағы ақпараттық жүйелер мәселелерін оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесі

    Теория мен тәжірибенің синтезі ретінде оқыту әдістемесі. Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері. Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесінің негізгі категориялары. Бағдарлама, оқулықтар және оқу құралдары пән мазмұнының көрінісі ретінде. Орта оқу орындарында оқу үдерісін ұйымдастыру формалары мен оқытудың әртүрлі әдістерін ұштастыру және орбиталық принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Инклюзивті білім беру туралы түсінік. Инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері инклюзивті білім берудің ерекшеліктері. Ерекше қажеттіліктері бар балалармен инклюзивті білім беру. Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері. Инклюзивті білім беру үдерісін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері. Инклюзивті білім берудің артықшылықтары мен кемшіліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құқықтық статистика

    Құқықтық статистика құқық нормаларын қолдануға және құқықтық жауапкершілікті іске асыруға байланысты әр түрлі әлеуметтік құбылыстардың сандық жағын өз көрсеткіштерімен көрсететін статистикалық ғылым салаларының бірі: құқық бұзушылық көріністерінің деңгейін, құрылымын және серпінін, себептері мен жағдайларын және кеңістік пен уақыттың нақты жағдайларында күрес жөніндегі іс-шараларды сипаттайды. Құқықтық статистика субъектілері. Статистикалық есептіліктің түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет елдер тарихы бойынша деректер

    Пәнді оқытудың мақсаты жалпы ғылыми әдістер негізінде деректерге талдау жасау. Шет елдер тарихы бойынша деректер курсы деректердің теориясы мен методологиясы тарихи деректердің сақталған жіне олормен жұмыс істеу әдістері саласындағы тарихи білімнің қазіргі даму деңгейіне сай білім беру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы мен деректануы

    Қазақ тарихындағы ауыз әдебиетімен жазба жәдігерлерінің зерттелуі мен ғылымда қолданылуы, маңызы туралы ғылыми тұрғыдан түсіндіруді мақсат етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мамандандырылған шетел тілі

    Пәнді оқытудың мақсаты – тілді толық меңгеру деңгейіне сай жан жақты жəне көп салалы негізде кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті бакалавр-студенттердің шет тілді кәсіби коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Теориялық деректану

    Курс міндеті Деректанудың негізгі кезеңдерінің деректерімен және олардың ерекшеліктерімен танысу, деректанудың теориялық және методологиялық мәселелерін, әдіс-тәсілдерін, принциптерін оқып-үйрену; -деректерді іздеп табу, таңдау және сыни талдай білу қабілетін қалыптастыру; -тарихи зерттеудің өкілетті тарихи-ақпараттық негізін жасау; - деректанудың ұғымдық-терминологиялық аппаратын меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • экономикадағы басқару шешімдерін құрастыру

    Басқару қызметінде шешім қабылдау үдерісіндегі ең күрделі мәселе. Шешім қабылдау, міндетті басқару процесі үшін қажетті бөлігінде. Белгілі бір шешім қабылдауда басшының іс жүзінде кез келген әрекеті басталады. Бөлімше мен кәсіпорын қызметінің нәтижесі онда басшының қабілеті, дұрыс шешім қабылдау, оны білуді жүзеге асыру, оның шынайылығы мен жедел білімі. Басқару қызметінде шешім қабылдау үдерісіндегі ең күрделі мәселе. Шешім қабылдау, міндетті басқару процесі үшін қажетті бөлігінде. Белгілі бір шешім қабылдауда басшының іс жүзінде кез келген әрекеті басталады. Бөлімше мен кәсіпорын қызметінің нәтижесі онда басшының қабілеті, дұрыс шешім қабылдау, оны білуді жүзеге асыру, оның шынайылығы мен жедел білімі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ҚР азаматтық құқығы

    Азаматтық құқық-мүліктік, сондай-ақ олармен байланысты және байланысты емес жеке мүліктік емес қатынастарды реттейтін құқықтық нормаларды біріктіретін құқық саласы. Азаматтық құқықтың мақсаттары мен міндеттері. Азаматтық құқық объектілері мен субъектілері. Меншік құқығы. Зияткерлік меншік. Шарттық қатынастар. Шарттардың түрлері. Жеке және заңды тұлғалар. Халықаралық шарттық міндеттемелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: теориялық, оқу-әдістемелік дайындық тарихи білімді берудің түрлерін, тәсілдері мен үлгілерін білумен және сонымен қатар оқытудың негізін пайдаланудың практикалық ілімдерін, яғни оқытудың ұтымды, тиімді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түркі халықтарының тарихы

    Тарихи оқиғаларды оқып зерттеуде тарихи ақиқатын танып, ақтаңдақтардан ажырата білуге студенттердің мэн беруіне үйрету. Сонымен қатар студенттердің тарихи үлттық санасын қалыптастырып және тарихи үлттық қүндылықтарды танып білуге патриоттық сезімдерін қалыптастыру. Бүл орайда Түркі халықтарының тарихы пэніне қойылатын талаптар мен міндеттер студент жастарды отансүйгіштік рухта тэрбиеленуге бағытталады. Тәуелсіздігіміздің арқасында оқу жоспарына кірген халқымыздың төл тарихы елеміздің нағыз патриоттарын дайындауда өз үлесін қосуға міндетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының экономикасының тарихы

    Қазақ халқының, қазақ мемлекеттілігінің жалпы түркілік қауымдастықтағы, көшпенді өркениет жүйесіндегі, Еуразиялық әлем халықтарының тарихи-мәдени қауымдастығын дамытудағы рөлі мен орнын ашу. Қазақ этносының пайда болуының, қалыптасуының негізгі кезеңдерін, шаруашылық, тұрмыс, әлеуметтік құрылыс пен саяси жүйені ұзақ тарихи уақыт кезеңінде қадағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ҚР еңбек құқығы

    Азаматтың еңбек таңдау еркіндігіне конституциялық құқығы. Еңбек келісім-шарт. Еңбекке ақы төлеу. Кәмелетке толмаған қызметкерлермен еңбек шартын жасасу ерекшеліктері. Еңбек гарантиии қызметкер мен жұмыс берушінің. Еңбек даулары. Қызметкерлердің кәсіптік одақтары. Өтемақы еңбек құқығында. Еңбек заңнамасы бойынша тәртіптік жазалардың түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы білім беру жүйесінде ерекше қажеттілігі бар балаларды оқыту технологиясы

    Студенттерге дамуында ерекше психоденелік ақаулықтары бар негізгі категориядағы балалардың ерекшеліктері, қажеттіліктері, оларды оқыту мен тәрбиелеу және түзету жұмыстарының мазмұны жөнінде білім беру.Студенттерді ғылыми көзқрасқа тәрбиелеу; психологиялық – педагогикалық тапсырмаларды шешуде теориялық білімдерін қолдана білу іскерліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Грамматикалық фонетика

    Тәлім-тәрбиенің мазмұнының социокультурный компоненті шетелдік тілге социокультурными білімдермен туралы оқылытын тілдің елінде және қолдану ұсталықтың құралымында оларды баста тәжірибеде басып ал- қамалады. Социокультурный компонентке өзгешеліктер формалдық және бейресми сөздің кіреді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орта ғасырлардағы Азия және Африка елдерінің тарихы

    Қытайдағы феодалдық қатынастың қалыптасуы. Қытайдың бір орталыққа бірігуі. Ерте орта ғасырлардағы Индия мен Жапония. Иран мемлекеті құл иеленушіліктен феодализмге өту кезеңінде. Орта ғасырлық Түркия. Кейінгі орта ғасырлар кезеңіндегі Закавказье мен Орта Азия халықтарының мәдениеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Маркетинг

    Маркетинг ұйымдастыру функциясы және сатып алушыларға өнімді немесе қызметтерді құру, жылжыту және ұсыну үдерістерінің жиынтығы және олармен ұйым үшін пайдалы қарым-қатынасты басқару. Неғұрлым қысқа, маркетинг-пайда табу мақсатында нарықтық қажеттіліктерді қанағаттандыруға бағытталған қызмет

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • қаржы және қаржы құқығы

    Қаржылық құқық-заң ғылымының саласы, сондай-ақ мәні жария функцияларды іске асыру үшін қажетті жария қаржыны (мемлекеттің және жергілікті өзін-өзі басқарудың ақша қаражаты қорларын) құруға және жұмсауға байланысты қоғамдық қатынастар болып табылатын құқық пен тәртіп саласы. Қаржы саласындағы маңызды ұғым бюджетті басқару мәселелерін анықтау болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның кенестік және тәуелсіздік кезеңнің тарихы

    Пәннің мақсаты: Қазақстанның ХХ ғасырдан-ХХІ ғасырға дейінгі тарихи кезеңдерін, саяси жүйесі, халықтың әлеуметтік, экономикалық тарихы туралы түсінігін қалыптастыру. Сол сияқты аталған кезеңдегі саяси жүйенің ауысуы реформалар, мемлекет мүддесі, ішкі және сыртқы саясаттағы бағыттар мен дипломатия, қоғамдық-саяси қайраткерлердің қызметі, құқықтық жүйе мәселелері туралы білім беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел конституциясының құқығы

    Шетелдердің конституциялық құқығы. Шет елдердің конституциялық құрылымының ерекшеліктері. Шет елдердің конституциялық құқық ғылымы. Қазіргі әлемдегі конституциялық құқықтың даму заңдылықтары. Шет елдерде адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтарын сақтау. Шет елдердегі саяси құрылым, Мемлекеттік басқару нысандары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР сыртқы саясаты мен дипломатиясы

    Пәннің мақсаты - ҚР-ның халықаралық қоғамдастыққа кіруін зерттеу. Көптеген мемлекеттер мен халықаралық ұйымдар тарапынан ҚР саяси дипломатиялық тану процесі. Сондай-ақ, ұлттық мемлекеттік мүдделерді, ҚР Сыртқы саяси тұжырымдамасын, сыртқы саясаттың ерекшеліктерін, көп векторлық және теңгерімділік, ҚР сыртқы саясатының негізгі кезеңдері мен бағыттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қр әкімшілік жаза түрлері

    Әкімшілік жауапкершіліктің пайда болу негіздері. Әкімшілік жаза-адамдарды тәрбиелеу, сондай-ақ құқық бұзушылардың да, басқа да адамдардың да жаңа құқық бұзушылық жасауының алдын алу мақсатында қолданылатын әкімшілік теріс қылық жасаған адамға қатысты мемлекеттік мәжбүрлеу шаралары. Әкімшілік жазалардың түрлері. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи өлкетану

    Өлкетануға белгілі бір территорияны жан-жақты зерттеу түсінігі жатады. Зерттеу объектісіне: өлкенің әлеуметтік-экономикалық, саяси, тарихи және мәдени дамуы жатады. Жекелеген аймақтардың қоныстану тарихы туралы негізгі түсінік және оның географиялық ортамен байланысы. Аймақтың топонимикалық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер

    Бұл курста жалпы педагогикалық, білім беру, жеке пәндік, жергілікті технологиялар және олардың ерекшеліктері, бастауыш мектепте өзін ақтап, заманауи білім беру технологиясының сипаттамасы мен жіктелуі зерттеледі. Тәжірибеде инновациялық білім беру технологияларын зерттеу және енгізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ҚР Әкімшілік құқығы

    Әкімшілік құқық курсы - заң бiлiмiн беру саласындағы арнайы теориялық және практикалық пәндердiң бiрi болып табылады. Мемлекеттік биліктің атқарушы органдарын ұйымдастыру және қызметтерінің әртүрлі сұрақтары туралы, оның ішінде құқық қорғаудың, қоғамдық қатынасқа қатысушыларына императивтік әсер етудің нысандары мен әдістері туарлы, әкімшілік құқықтық қатынастардың пайда болуына қарай мемлекет, азаматтар және ұйымдармен аралық өзара қатынастардың ерекшеліктерінде студенттерге қажетті көлемде білім беру болып саналады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Студенттерді оқушылардың оқу жетістіктерін өлшемдік бағалауға үйрету. Пәнді оқытудың негізгі міндеті: курс мәселелердің кең ауқымын қамтиды, оларды меңгеру оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың маңызды ережелері мен әдістерін қарастыру, жалпы әдістемелік нұсқаулар беру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Менеджмент

    Пәнді оқу нәтижесінде "Менеджмент" студент білуге тиіс: негізгі даму кезеңдері менеджмент ғылым ретінде және кәсіп; принциптері, даму және қызмет ету заңдылықтарын, ұйымдастыру; рөлін, функциялары мен міндеттері менеджері қазіргі заманғы ұйымдастыру; негізгі бизнес-үдерістерді ұйымдастыру қағидаттары; өткізді, түрлері мен әдістері ұйымдастырушылық жоспарлау; ұйымдастыру құрылымының типтері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жаңартылған білімнің теориясы мен технологиясы

    Оқыту теориясының теориялық негіздері. Оқыту процесінің білім беру, тәрбиелік, дамытушылық функциялары. Оқыту түрлері мен түрлері. Оқытудың қазіргі түрлері және білім беру технологиялары. Педагогикалық технологиялардың жіктелуі. Қазіргі педагогикалық технологиялардың негізг�� сапасы (педагогикалық технологияның құрылымы, технологиялылық өлшемдері, жаңа педагогикалық технологиялардың көздері мен құрамдас бөліктері).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Батыс Қазақстан өңірінің тарихы

    Батыс Қазақстан өңірі тарихының негізгі кезеңдері және әрбір кезеңдегі экономикалық-әлеуметтік, саяси даму ерекшеліктері. Өлке тарихындағы саяси тұлғалар және олардың тарих сахнасындағы ролі туралы жан-жақты білім беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Азия және Африканың жаңа және қазіргі заман тарихы

    Пәннің оқытылу мақсаты - Азия мен Африка елдерінің, оның ішінде Қытайда феодалдық қатынастардың қалыптасуы, Жапония, Үндістанның ерте ортағасыр тарихы, Иранның құлдардан феодализмге көшу кезеңіндегі тарихы, Моңғол мемлекетінің құрылуы және шығыс пен Батыстағы моңғол жаулап алуы мәселелерін оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ресей және Кеңес мемлекетінің тарихы

    Курстың пәні, мақсаттары мен міндеттері. Ресей тарихын кезеңдеу, Ресей тарихының ерекшеліктері мен факторлары, кезеңдері. Ежелгі Орыс мемлекеті, Киев Русь: феодализация ерекшеліктері, мемлекеттің рөлі. Феодалдық тітіркену. Татар-моңғол шапқыншылықтары, Ресей мемлекеттілігінің қалыптасуы. Ресейдің экономикалық, әлеуметтік, саяси дамуы. Отан соғысы 1812ж. 19 ғ. Ресейдің дамуы және жаңғырту ерекшеліктері. Бірінші дүниежүзілік соғыс барысындағы Ресей позициясы мәселелерін оқыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Европа мен Американың жаңа және қазіргі заман тарихы

    Курстың мақсаты-қарастырылып отырған кезеңдегі Еуропа және Америка елдерінің жаңа тарихы, оның ішінде қоғамдық-саяси формациялардың ауысуы, әлеуметтік-экономикалық қатынастар, капиталистік және империялық жүйенің орнығуы, отаршылдық саясаттың барысы мен бағыттары, монархиялық билік жүйесі туралы жан-жақты білім беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • ТМД елдерінің таирхы

    ТМД қалыптасуының әлеуметтік-экономикалық және саяси алғышарттары. ТМД елдерінің тарихы. ТМД-ның негізгі органдарының қалыптасуы, әскери-саяси, экономикалық, гуманитарлық, ғылыми-техникалық салалардағы интеграциялық мәселлеерін және аймақтық интеграция түрлерін меңгеру. ТМД-ның құрылымы. ТМД институттары. Ресейдің бұрынғы КСРО Республикалары арасындағы экономикалық ынтымақтастықты дамытудағы рөлі. Кедендік одақ. Ортақ нарықты құру, әрекеттері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Ұжыммен қарым - қатынаста толеранттылықты танытуда мәдени ойлау әрекеті дәйекті және айқын құрылған, ауызша және сөздік қоры жетік дамыған, сонымен қатар күнделікті және кәсіби қарым - қатынаста мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде өз мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінетін, кәсіби қызметін ынталы түрде атқара алатын біліктілікті игереді.
  • Әлеуметтік, этикалық, тарихнамалық және ғылыми ізденістерді талдауда ақпараттарды жинау мен интерпретациялау әдістерін меңгереді
  • Өз мамандығы бойынша іргелі пәндердің өзекті мәселелерін зерттеуде гуманитарлық ғылымдардың әртүрлі тұжымдарын қолдануды үйренеді
  • Аймақтағы және шетелдердегі тарихи процестердің бағытын шебер талдай алатын, ғылыми – техникалық ақпараттардың аясындағы өзгерістерді, жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып, саясат негіздерін, тұжырымдар, құқықтық нормативтік актілер, мемлекеттік саяси ұстанымдар мен саяси жүйені кәсіби тұрғыда саралай алуды игереді.
  • Педагогикалық қызметті жүзеге асыруда әлеуметтік, дамытушылық, психофизикалық және жеке қабілеттерін ескере отырып, білім беру, тәрбиелеу және дамыту барысындағы ерекше инновациялық оқыту талаптарын меңгереді.
  • Тарихи және дүниетанымдық білімді жүйелі түрде меңгере отырып, алған білімі мен білігін көрсете алады
  • Аймақтағы және шетелдердегі тарихи процестердің бағытын шебер талдай алады, жаңа ақпараттық технологияны пайдалана отырып Қазақстанның және шетелдер тарихының деректерін сараптау әдістерін меңгереді
  • Құқықтық нормалар мен экономика негіздері бойынша кешенді теориялық білімін тәжірибеде қолдану құзіретін, әлеуметтік өзекті мәселелерді және қоғамдағы процесстерді заңдық және әлеуметтік-экономикалық ғылымдар әдістері негізінде саралау, талдауды меңгереді.
Top