7M08614 Мелиорация және суғармалы егіншілік в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Теориялық және практикалық білімді қолдану дағдысын меңгерген, қазіргі инновациялық технологиялар негізінде суармалы аумақтың ресурстық потенциалдарын дайындайтын ауыл шаруашылығы магистрлерін дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M137 Су ресурстары және суды пайдалану
-
Білім беру саласы 7M08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 7M086 Су ресурстары және суды пайдалану
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты – жоғары кәсіби педагогиканың құзыреттіліктерін, жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық, әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген маман даярлау. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі және қосымша категорияларын, жоғары мектеп дидактикасы, жоғары мектептегі менеджмент, жоғары мектеп педагогикасының заманауи мәселелері, жоғары мектептегі жалпы педагогикалық жүйені меңгеріп, өздерінің кәсіби іс-әрекетінде қолдана алады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық аспекттілерін меңгереді. Кәсіби іс-әрекетке шығармашылық тұрғыдан даяр болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы іс-әрекетті, тұлғалардың қарым-қатынасын басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін қалыптастыру. Басқару психологиясының тарихы, басшы қызметінің психологиялық механизмдері, кәсіби білім берудің психологиялық мазмұны, басқару субъектілері мен объектілері меңгеріледі. Пәнді меңгерудің нәтижесінде магистранттар жоғары мектептегі басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық қырын және кәсіби іс-әрекетте тұлғалық психологиялық қарым-қатынасты басқарудың негізін меңгереді. Білім алушылар түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіруге; басқару әдістерін қолдануға; проблемалық жағдайларды талдауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жерді мелиорациялау үшін су ресурстарын тиімді пайдаланудың негіздері
Жерді мелиорациялаудың негізгі түрлері. Су ресурстарын пайдалану арқылы ауыл шаруашылығы жерлерінің құнарлылығын жақсартуға арналған гидротехникалық мелиорация әдістері; Су шаруашылығы және гидромелиоративтік жүйелердегі ұтымды және ұтымсыз табиғат пайдаланудың негіздері; гидромелиорациялық жүйелердегі ресурс үнемдеу технологияларының негіздері; Жерді мелиорациялау үшін су аз және нөлдік технологияларды әзірлеу; су ресурстары мен гидротехникалық құрылыстарды пайдалануды ұйымдастыру; ауыл шаруашылығы жерлерін мелиорациялау үшін гидротехникалық құрылыстар желілерін әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бүлінген агроландшафттарды қалпына келтіру
Агроландшафттардың экологиялық тұрақтылығын және жоғары өнімділігін қамтамасыз ету технологиялары; агроландшавттардың табиғи тепе-теңдігі мен табиғи үйлесімінің бұзылуының негізгі себептері; бұзылған агроландшафттарды қалпына келтіру үшін мелиоративтік және рекультивациялық іс-шаралардың әдістері мен тәсілдері; жердің тозу процестерін болдырмаудың қазіргі заманғы әдістері; топырақ қабатын қалпына келтіру әдістері және табиғи ландшафттардың орнықтылық дәрежесі; жерді мелиорациялау жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыруда ресурс үнемдейтін тәсілдерді пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Суғару жүйесін жобалау
Суармалы ауыл шаруашылығы жерлерінің табиғи-шаруашылық, экологиялық-экономикалық, топырақ-климаттық ерекшеліктерін зерттеу. Гидротехникалық құрылыстардың типтерін және гидромелиоративтік жүйелердің құрылымын таңдау; суландыру жүйелерін жобалаудың міндеттері мен шарттары; жобаланатын суландыру жүйелерінің тиімділігін бағалау, жобалаудың қолданыстағы технологияларын жетілдіру және жаңа технологияларын әзірлеу; жобалаудың жаңа технологияларын негіздеу; шаруашылық жүргізудің жаңа жағдайларында жобалау, іздестіру және жоспарлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлі-мелиоративтік жүйелерді басқару
Жағдайында мелиорациялық жүйелерді басқару; су, ауа, жылу және қоректік режимдер сияқты құнарлылықты арттыру үшін топырақ режимдерін әзірлеу; жер асты суларының жақын орналасуы жағдайында Гидротехникалық құрылыстарды (каналдарды, коллекторларды) есептеу; су ресурстарын интеграцияланған басқару; экологиялық-экономикалық аспектілерді ескере отырып, аймаққа рұқсат етілген жүктемелер; әсер ету көздерін шектеуге бағытталған өлшемдер; әсер ету әсерін санитарлық-гигиеналық және экономикалық тұрғыдан сақтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Табиғатты пайдаланудың тиімділігін арттыру әдістері
Ландшафтарды ластаудың барлық жолдарын зерттеу; агроландшафттарды ауыр металдармен негізгі ластаушылар; топырақ пен өсімдіктердің жай-күйіне мониторинг жүргізу әдістері мен жүйелі бақылау әдістері, ауыр металдармен ластанған жерлерді қалпына келтіру тәсілдері; агроландшафт топырақтарының ауыр металдармен ластануын және топырақтың қоректендіру элементтерімен қамтамасыз етілуін анықтау бойынша зерттеулер жүргізу, ауыр металдармен ластанған жерлерді қалпына келтіру үшін рекультивациялау тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Стратегиялық менеджмент
Курстың мақсаты магистранттардың теориялық білімі мен басқарудың заманауи стратегиялық тәсілдерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің мәні мен маңыздылығы; кәсіпорынның даму стратегиясында басқару қажеттілігін айқындайтын негізгі факторлар; стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен орындалатын міндеттері; кәсіпорынның миссиясы мен мақсатын қалыптастырудың базалық дағдылары; кәсіпорынның қаржылық мақсаты; құндылықтар тізбегінің тұжырымдамасы;кәсіпорынның стратегиялық жобалары және іске асыру жолдары; бизнес-бірліктер мен тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтарды айқындауды оқытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Агроландшафттардың орнықтылығына мелиорацияның тигізетін әсерін бағалау'
Су мен химиялық заттардың биологиялық және геологиялық айналымдарының модельдері; ауыл шаруашылығы жерлерін мелиорациялау кезінде бұзылған техногендік агроландшафттардың деңгейін бағалау; агроландшафттардың экологиялық-мелиоративтік орнықтылығының модельдері; агроландшафттардың экологиялық-экономикалық тұрақтылығын бағалау; агромелиоративтік қызмет жағдайларында жер және су ресурстарын пайдалану; суармалы аумақтың энергетикалық ресурстарын бағалау; табиғатты қорғау, табиғатты қорғау және ресурс сақтау мақсатындағы функцияларды негіздеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инженерлерге арналған кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты - технологиялық кәсіпкерлік пен инновация дағдыларын қалыптастыру. Команда құру, принциптері, топ мүшелерінің функциялары. Шаблондар негізінде бизнес-модельдеу. Бизнес-идеяны негіздеу, аймақтық кәсіпкерліктің инновациялылығы мен өзектілігін бағалау. Нысаналы сегменттерді бағалау және негізгі құндылықтарды айқындау, клиенттермен өзара қарым-қатынас арналары, бизнес-жобаларды таныстыру негіздері, elevatorpitch, Технологияларды коммерцияландыру әлеуеті және идеядан нарыққа шығу жолдары мен тосқауылдары зерделенетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мелиорация саласындағы ғылыми зерттеулердің методологиясы
Зерттеу міндеттерін шешу үшін іздеу; жүргізілетін зерттеулер мен әзірлемелер тақырыбы бойынша ақпараттық ресурстарды пайдалану; зерттеу міндеттерін шешу әдістері мен тәсілдерін талдау; агроландшафттардың өндірістік әлеуетін жобалау және болжау әдістемесі; мелиорация саласындағы іргелі және қолданбалы зерттеулерді қарқындату; мелиоративтік, Су шаруашылығы іс-шараларына ғылыми эмпирикалық, теориялық және практикалық зерттеулер жүргізу әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Агроландшафттардың тұрақтылығын арттыру
Агроландшафттардың табиғи-ресурстық әлеуетін арттыру мәселесі және табиғатты ұтымды пайдалану арқылы осы проблемаларды шешу әдістері; экономикалық және экологиялық мақсаттар үшін мелиоративтік, аграрлық араласулардағы агроландшафттардың тұрақтылығы; әртүрлі агроландшафттардың табиғи-ресурстық әлеуеті және оларды табиғатты пайдалануға бағалау; агроландшафттардың тұрақтылығын арттыратын әдістерді зерттеу; агроландшафттардың тұрақтылығына кешенді мелиорацияның әсері; агроландшафттардың тұрақтылығын арттыратын кешенді мелиорациялық шараларды әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Суғармалы егіншілікте далалық тәжірибе жұмыстарын жүргізу әдістемесі
Әр түрлі агротехникалық тәсілдер кезінде өсімдіктер тіршілігінің әртүрлі факторларының өзара қарым-қатынасы және өзара іс-қимылы; көпфакторлы және бірфакторлы зерттеулердің нәтижелерін зерттеу; ауыл шаруашылығы дақылдарының морфометриялық даму фазалары бойынша далалық зерттеулердің нәтижелерін математикалық талдау; далалық эксперименттерді ұйымдастыру және тәжірибелердің әртүрлі түрлерін зерттеу әдістемесі; далалық зерттеулер барысында алынған нәтижелерді өңдеудің заманауи әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бейімді-ландшафты егіншілік
Ландшафтардың табиғи теңгерімін сақтау, заттардың табиғи айналымы және агроландшафт аумақтарындағы энергетикалық алмасу әдістері мен тәсілдерін зерделеу; агроландшафттарды егіншілік заңдары негізінде өндірістік өсімдік шаруашылығы жағдайларына бейімдеу; суармалы алқаптардың су-жер әлеуетін пайдалануды жоспарлау; табиғи ресурстарды барынша пайдалануды қамтамасыз етудің ресурс үнемдеу технологиялары; техногенді-бұзылған экожүйелер үшін мелиоративтік іс-шаралардың бейімдеу кешендерін негіздеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Нарықтық экономика жағдайында гидромелиоративтік жұмыстарды жүргізу
Мелиорациялық объектінің жай-күйін бағалау және мониторингтеу; Су шаруашылығы жүйелерін салу кезінде жүргізілетін негізгі гидромелиорациялық жұмыстар; нарықтық экономика жағдайында гидромелиорациялық жұмыстарды жүргізу ерекшеліктері; гидромелиорациялық жүйелерді экономикалық маңызды сала ретінде зерделеу және бейімдеу, Гидротехникалық құрылыстарды салуда гидромелиорациялық жұмыстарды жүргізу технологиясы; каналдарды, платиналарды, су қоймаларын және басқа да құрылыстарды салу кезінде орындалатын негізгі операцияларды механикаландыру; жер, бетон және темірбетон жұмыстарының технологиялық карталарын әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Суғармалы жерлердің мелиоративтік режимдерін оңтайландыру
Қалыптасқан қазіргі заманғы экологиялық, экономикалық талаптарды ескере отырып, мелиорациялық режимдерді басқарудың тұжырымдамалық модельдері; әртүрлі ауыл шаруашылығы дақылдары үшін топырақ ылғалдылығын реттеу; әртүрлі аймақтық агроландшафттарда биологиялық, агрофизикалық, механикалық, гидромелиорациялық, геологиялық қасиеттерді оңтайландыру; киматикалық-топырақ аймақтарында радиациялық және температуралық режимді ұтымды пайдалану; суармалы жерлердің су режимдерін реттеу; суару желісі элементтеріндегі сұйық және қатты ағындарды реттеу жүйесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жер-су ресурстарын бағалау және табиғи үдерістердің мониторингі
Су-жер қорының сапалық және сандық жай-күйіне базалық, жедел, мерзімді байқаулар негізінде жер мониторингі; теріс процестердің алдын алу және олардың салдарларын жою жөніндегі ұсынымдарды бағалау, одан әрі дамыту және әзірлеу болжамы; су объектілері мен тұрақты байқаулар жүйесінің мониторингі; теріс процестерді уақтылы анықтау мақсатында ақпаратты өңдеу және беру; жүзеге асырылатын су шаруашылығы іс-шараларының зиянды салдарларын болғызбау және тиімділік дәрежесі бойынша бағалау және болжау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Наноинженерлік зерттеулер негіздері
Пәннің мақсаты - наноқұрылымдарды құрудың теориялық негіздері, табиғи және жасанды нанобөлшектердің, нанобөлшектердің қасиеттері, құрылымы, наноматериалдардың қасиеттері мен құрылымы. Оны өндіру үшін жабдықты таңдау, наноматериалдарды алу әдістері мен тәсілдерін бағалау, материалдар құрамын іріктеу, наноматериалдарды сынау және сапасын бағалау әдістерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Егіншілікте жер асты суларын пайдалану
Жер асты суларының ерекшеліктерін, мелиоративтік-химиялық сапасын зерделеу; жер асты сулары кен орындарының негізгі сипаттамаларын, бағыты мен жанасуын; жер асты сулары кен орындарын барлау әдістері мен тәсілдерін ; жер асты сулары ресурстарын айқындау және есептеу; ауыл шаруашылығы дақылдарын суару үшін жер асты суларын өндіру техникасы мен технологиясы; жер асты суларын өндірудің және суарудың суармалы жерлердің агромелиорациялық жай-күйіне әсерін айқындау; жер асты суларын табиғат пайдалану заңдарына сәйкес ауыл шаруашылығы дақылдарын суару үшін пайдалану
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ауыр металлдармен ластанған агроландшафттарды қалпына келтіру әдістері
Ландшафтарды ластаудың барлық жолдарын зерделеу; агроландшафттарды ауыр металдармен негізгі ластаушылар; топырақ пен өсімдіктердің жай-күйіне мониторинг жүргізу әдістері мен жүйелі бақылау әдістері, ауыр металдармен ластанған жерлерді қалпына келтіру тәсілдері; агроландшафт топырақтарының ауыр металдармен ластануын және топырақтың қоректендіру элементтерімен қамтамасыз етілуін анықтау бойынша зерттеулер жүргізу, ауыр металдармен ластанған жерлерді қалпына келтіру үшін рекультивациялау тәсілдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәрізді-қашыртқы суларын пайдалану
Қоршаған ортаны қорғау позициясынан коллекторлық-дренаждық сулардың сапасын бағалау өлшемдерін таңдау; теріс топырақ процестерінің даму қаупі дәрежесі бойынша суармалы судың сапасын бағалау; суармалы судағы ауыр металдар құрамының қауіптілігін бағалау; жемшөп дақылдарын өңдеу кезінде дренаждық-ағызу және сарқынды суларды қайта пайдаланудың ұтымды әдістері; ластанған суларды пайдалануды реттеу және қорғау жөніндегі құқықтар мен міндеттерді бағалау; дренаждық-ағызу суларын оларды суаруға қайта пайдалану үшін кәдеге жарату технологиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ауыл шаруашылығы дақылдарын суғару үшін мал шаруашылығының ақаба суларын пайдалану
Мал шаруашылығының сарқынды суларының агромелиоративтік сипаттамасы және оларды ауыл шаруашылығы суларын суландыру үшін мелиоративтік-химиялық бағалау; ауыл шаруашылығында пайдалану үшін мал шаруашылығының сарқынды суларын тазарту әдістері мен тәсілдері және сапалық құрамын дайындау; мал шаруашылығының сарқынды суларымен суару тәсілдері, техникасы мен технологиясы; Мал шаруашылығының сарқынды суларымен суару кезінде ауыл шаруашылығын суару режимдері; мал шаруашылығын суарудың топырақтың санитариялық-гигиеналық мелиорациялық және химиялық қасиеттеріне, ауыл шаруашылығы өнімділігіне әсері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Агроландшафттардың есептік мониторингінің математикалық моделі
Өнеркәсіптік ауыл шаруашылығы жолымен агроландшафттардың табиғи жағдайына антропогендік әсер ету ерекшеліктерін зерттеу; табиғи ландшавттардың өзгеруіне мелиоративтік іс-шараларды математикалық модельдеу; антропогендік әсер ету кезіндегі заттық энергетикалық баланстарды зерттеу; агроландшафттардың күйін болжаудың математикалық Модульдер жүйесі; агроландшафттарда болатын табиғи-мелиоративтік процестер болжамдарының математикалық модельдері; агроландшафттардың өңірлік экологиялық-мелиоративтік мониторингін жүргізу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бүлінген агроландшафттарды қалпына келтірудің ұтымды тәсілдері мен әдістерін қолдану; агроландшафттардың экологиялық-мелиоративтік тұрақтылығын арттыру; суармалы жерлердің мелиоративтік режимін оңтайландыру; табиғи процестерге мониторинг жүргізу және суармалы жерлердің су-жер ресурстарының жай-күйін бағалау.
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
- Құрылыстарды жобалау бойынша құжаттарды әзірлеу; агроландшафттарды мониторингілеу кезінде математикалық модельдеуді қолдану; ауыл шаруашылығы жерлерін мелиорациялау кезінде техногенді бұзылған агроландшафттардың деңгейін бағалау; Су шаруашылығы жүйелері мен құрылыстарын салу кезінде заманауи технологияларды қолдану.
- Көп факторлы және бір факторлы дала тәжірибелерін жүргізу; жер асты суларын ауылшаруашылығы дақылдарын суару үшін пайдалану; ауылшаруашылығы дақылдарын суару үшін кәрізді-қашыртқылы, сарқынды суларды, мал шаруашылығы сарқынды суларын негіздеу және пайдалану.
- Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
- Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
- Инженерлік-мелиорациялық жүйеде мелиорацияланған жерлер мен суармалы суды ұтымды пайдалану; жер және су ресурстарын пайдаланудың экономикалық тиімділігін арттыру; агромелиорациялық жүйелерде кәсіпорындардың, ауыспалы егістердің және жекелеген жұмыс учаскелерінің оңтайлы мөлшерін қалыптастыру.