Жаңа білім беру бағдарламасы

7M08614 Мелиорация және суғармалы егіншілік в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жоғары кәсіби педагогиканың құзыреттіліктерін, жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық, әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген маман даярлау. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі және қосымша категорияларын, жоғары мектеп дидактикасы, жоғары мектептегі менеджмент, жоғары мектеп педагогикасының заманауи мәселелері, жоғары мектептегі жалпы педагогикалық жүйені меңгеріп, өздерінің кәсіби іс-әрекетінде қолдана алады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық аспекттілерін меңгереді. Кәсіби іс-әрекетке шығармашылық тұрғыдан даяр болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы іс-әрекетті, тұлғалардың қарым-қатынасын басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін қалыптастыру. Басқару психологиясының тарихы, басшы қызметінің психологиялық механизмдері, кәсіби білім берудің психологиялық мазмұны, басқару субъектілері мен объектілері меңгеріледі. Пәнді меңгерудің нәтижесінде магистранттар жоғары мектептегі басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық қырын және кәсіби іс-әрекетте тұлғалық психологиялық қарым-қатынасты басқарудың негізін меңгереді. Білім алушылар түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіруге; басқару әдістерін қолдануға; проблемалық жағдайларды талдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жерді мелиорациялау үшін су ресурстарын тиімді пайдаланудың негіздері
    Несиелер: 4

    Жерді мелиорациялаудың негізгі түрлері. Су ресурстарын пайдалану арқылы ауыл шаруашылығы жерлерінің құнарлылығын жақсартуға арналған гидротехникалық мелиорация әдістері; Су шаруашылығы және гидромелиоративтік жүйелердегі ұтымды және ұтымсыз табиғат пайдаланудың негіздері; гидромелиорациялық жүйелердегі ресурс үнемдеу технологияларының негіздері; Жерді мелиорациялау үшін су аз және нөлдік технологияларды әзірлеу; су ресурстары мен гидротехникалық құрылыстарды пайдалануды ұйымдастыру; ауыл шаруашылығы жерлерін мелиорациялау үшін гидротехникалық құрылыстар желілерін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бүлінген агроландшафттарды қалпына келтіру
    Несиелер: 5

    Агроландшафттардың экологиялық тұрақтылығын және жоғары өнімділігін қамтамасыз ету технологиялары; агроландшавттардың табиғи тепе-теңдігі мен табиғи үйлесімінің бұзылуының негізгі себептері; бұзылған агроландшафттарды қалпына келтіру үшін мелиоративтік және рекультивациялық іс-шаралардың әдістері мен тәсілдері; жердің тозу процестерін болдырмаудың қазіргі заманғы әдістері; топырақ қабатын қалпына келтіру әдістері және табиғи ландшафттардың орнықтылық дәрежесі; жерді мелиорациялау жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыруда ресурс үнемдейтін тәсілдерді пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Суғару жүйесін жобалау
    Несиелер: 5

    Суармалы ауыл шаруашылығы жерлерінің табиғи-шаруашылық, экологиялық-экономикалық, топырақ-климаттық ерекшеліктерін зерттеу. Гидротехникалық құрылыстардың типтерін және гидромелиоративтік жүйелердің құрылымын таңдау; суландыру жүйелерін жобалаудың міндеттері мен шарттары; жобаланатын суландыру жүйелерінің тиімділігін бағалау, жобалаудың қолданыстағы технологияларын жетілдіру және жаңа технологияларын әзірлеу; жобалаудың жаңа технологияларын негіздеу; шаруашылық жүргізудің жаңа жағдайларында жобалау, іздестіру және жоспарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлі-мелиоративтік жүйелерді басқару
    Несиелер: 4

    Жағдайында мелиорациялық жүйелерді басқару; су, ауа, жылу және қоректік режимдер сияқты құнарлылықты арттыру үшін топырақ режимдерін әзірлеу; жер асты суларының жақын орналасуы жағдайында Гидротехникалық құрылыстарды (каналдарды, коллекторларды) есептеу; су ресурстарын интеграцияланған басқару; экологиялық-экономикалық аспектілерді ескере отырып, аймаққа рұқсат етілген жүктемелер; әсер ету көздерін шектеуге бағытталған өлшемдер; әсер ету әсерін санитарлық-гигиеналық және экономикалық тұрғыдан сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдаланудың тиімділігін арттыру әдістері
    Несиелер: 4

    Ландшафтарды ластаудың барлық жолдарын зерттеу; агроландшафттарды ауыр металдармен негізгі ластаушылар; топырақ пен өсімдіктердің жай-күйіне мониторинг жүргізу әдістері мен жүйелі бақылау әдістері, ауыр металдармен ластанған жерлерді қалпына келтіру тәсілдері; агроландшафт топырақтарының ауыр металдармен ластануын және топырақтың қоректендіру элементтерімен қамтамасыз етілуін анықтау бойынша зерттеулер жүргізу, ауыр металдармен ластанған жерлерді қалпына келтіру үшін рекультивациялау тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты магистранттардың теориялық білімі мен басқарудың заманауи стратегиялық тәсілдерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің мәні мен маңыздылығы; кәсіпорынның даму стратегиясында басқару қажеттілігін айқындайтын негізгі факторлар; стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен орындалатын міндеттері; кәсіпорынның миссиясы мен мақсатын қалыптастырудың базалық дағдылары; кәсіпорынның қаржылық мақсаты; құндылықтар тізбегінің тұжырымдамасы;кәсіпорынның стратегиялық жобалары және іске асыру жолдары; бизнес-бірліктер мен тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтарды айқындауды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Агроландшафттардың орнықтылығына мелиорацияның тигізетін әсерін бағалау'
    Несиелер: 5

    Су мен химиялық заттардың биологиялық және геологиялық айналымдарының модельдері; ауыл шаруашылығы жерлерін мелиорациялау кезінде бұзылған техногендік агроландшафттардың деңгейін бағалау; агроландшафттардың экологиялық-мелиоративтік орнықтылығының модельдері; агроландшафттардың экологиялық-экономикалық тұрақтылығын бағалау; агромелиоративтік қызмет жағдайларында жер және су ресурстарын пайдалану; суармалы аумақтың энергетикалық ресурстарын бағалау; табиғатты қорғау, табиғатты қорғау және ресурс сақтау мақсатындағы функцияларды негіздеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлерге арналған кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - технологиялық кәсіпкерлік пен инновация дағдыларын қалыптастыру. Команда құру, принциптері, топ мүшелерінің функциялары. Шаблондар негізінде бизнес-модельдеу. Бизнес-идеяны негіздеу, аймақтық кәсіпкерліктің инновациялылығы мен өзектілігін бағалау. Нысаналы сегменттерді бағалау және негізгі құндылықтарды айқындау, клиенттермен өзара қарым-қатынас арналары, бизнес-жобаларды таныстыру негіздері, elevatorpitch, Технологияларды коммерцияландыру әлеуеті және идеядан нарыққа шығу жолдары мен тосқауылдары зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мелиорация саласындағы ғылыми зерттеулердің методологиясы
    Несиелер: 5

    Зерттеу міндеттерін шешу үшін іздеу; жүргізілетін зерттеулер мен әзірлемелер тақырыбы бойынша ақпараттық ресурстарды пайдалану; зерттеу міндеттерін шешу әдістері мен тәсілдерін талдау; агроландшафттардың өндірістік әлеуетін жобалау және болжау әдістемесі; мелиорация саласындағы іргелі және қолданбалы зерттеулерді қарқындату; мелиоративтік, Су шаруашылығы іс-шараларына ғылыми эмпирикалық, теориялық және практикалық зерттеулер жүргізу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Агроландшафттардың тұрақтылығын арттыру
    Несиелер: 6

    Агроландшафттардың табиғи-ресурстық әлеуетін арттыру мәселесі және табиғатты ұтымды пайдалану арқылы осы проблемаларды шешу әдістері; экономикалық және экологиялық мақсаттар үшін мелиоративтік, аграрлық араласулардағы агроландшафттардың тұрақтылығы; әртүрлі агроландшафттардың табиғи-ресурстық әлеуеті және оларды табиғатты пайдалануға бағалау; агроландшафттардың тұрақтылығын арттыратын әдістерді зерттеу; агроландшафттардың тұрақтылығына кешенді мелиорацияның әсері; агроландшафттардың тұрақтылығын арттыратын кешенді мелиорациялық шараларды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Суғармалы егіншілікте далалық тәжірибе жұмыстарын жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әр түрлі агротехникалық тәсілдер кезінде өсімдіктер тіршілігінің әртүрлі факторларының өзара қарым-қатынасы және өзара іс-қимылы; көпфакторлы және бірфакторлы зерттеулердің нәтижелерін зерттеу; ауыл шаруашылығы дақылдарының морфометриялық даму фазалары бойынша далалық зерттеулердің нәтижелерін математикалық талдау; далалық эксперименттерді ұйымдастыру және тәжірибелердің әртүрлі түрлерін зерттеу әдістемесі; далалық зерттеулер барысында алынған нәтижелерді өңдеудің заманауи әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейімді-ландшафты егіншілік
    Несиелер: 6

    Ландшафтардың табиғи теңгерімін сақтау, заттардың табиғи айналымы және агроландшафт аумақтарындағы энергетикалық алмасу әдістері мен тәсілдерін зерделеу; агроландшафттарды егіншілік заңдары негізінде өндірістік өсімдік шаруашылығы жағдайларына бейімдеу; суармалы алқаптардың су-жер әлеуетін пайдалануды жоспарлау; табиғи ресурстарды барынша пайдалануды қамтамасыз етудің ресурс үнемдеу технологиялары; техногенді-бұзылған экожүйелер үшін мелиоративтік іс-шаралардың бейімдеу кешендерін негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нарықтық экономика жағдайында гидромелиоративтік жұмыстарды жүргізу
    Несиелер: 5

    Мелиорациялық объектінің жай-күйін бағалау және мониторингтеу; Су шаруашылығы жүйелерін салу кезінде жүргізілетін негізгі гидромелиорациялық жұмыстар; нарықтық экономика жағдайында гидромелиорациялық жұмыстарды жүргізу ерекшеліктері; гидромелиорациялық жүйелерді экономикалық маңызды сала ретінде зерделеу және бейімдеу, Гидротехникалық құрылыстарды салуда гидромелиорациялық жұмыстарды жүргізу технологиясы; каналдарды, платиналарды, су қоймаларын және басқа да құрылыстарды салу кезінде орындалатын негізгі операцияларды механикаландыру; жер, бетон және темірбетон жұмыстарының технологиялық карталарын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Суғармалы жерлердің мелиоративтік режимдерін оңтайландыру
    Несиелер: 6

    Қалыптасқан қазіргі заманғы экологиялық, экономикалық талаптарды ескере отырып, мелиорациялық режимдерді басқарудың тұжырымдамалық модельдері; әртүрлі ауыл шаруашылығы дақылдары үшін топырақ ылғалдылығын реттеу; әртүрлі аймақтық агроландшафттарда биологиялық, агрофизикалық, механикалық, гидромелиорациялық, геологиялық қасиеттерді оңтайландыру; киматикалық-топырақ аймақтарында радиациялық және температуралық режимді ұтымды пайдалану; суармалы жерлердің су режимдерін реттеу; суару желісі элементтеріндегі сұйық және қатты ағындарды реттеу жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жер-су ресурстарын бағалау және табиғи үдерістердің мониторингі
    Несиелер: 6

    Су-жер қорының сапалық және сандық жай-күйіне базалық, жедел, мерзімді байқаулар негізінде жер мониторингі; теріс процестердің алдын алу және олардың салдарларын жою жөніндегі ұсынымдарды бағалау, одан әрі дамыту және әзірлеу болжамы; су объектілері мен тұрақты байқаулар жүйесінің мониторингі; теріс процестерді уақтылы анықтау мақсатында ақпаратты өңдеу және беру; жүзеге асырылатын су шаруашылығы іс-шараларының зиянды салдарларын болғызбау және тиімділік дәрежесі бойынша бағалау және болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Наноинженерлік зерттеулер негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - наноқұрылымдарды құрудың теориялық негіздері, табиғи және жасанды нанобөлшектердің, нанобөлшектердің қасиеттері, құрылымы, наноматериалдардың қасиеттері мен құрылымы. Оны өндіру үшін жабдықты таңдау, наноматериалдарды алу әдістері мен тәсілдерін бағалау, материалдар құрамын іріктеу, наноматериалдарды сынау және сапасын бағалау әдістерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Егіншілікте жер асты суларын пайдалану
    Несиелер: 6

    Жер асты суларының ерекшеліктерін, мелиоративтік-химиялық сапасын зерделеу; жер асты сулары кен орындарының негізгі сипаттамаларын, бағыты мен жанасуын; жер асты сулары кен орындарын барлау әдістері мен тәсілдерін ; жер асты сулары ресурстарын айқындау және есептеу; ауыл шаруашылығы дақылдарын суару үшін жер асты суларын өндіру техникасы мен технологиясы; жер асты суларын өндірудің және суарудың суармалы жерлердің агромелиорациялық жай-күйіне әсерін айқындау; жер асты суларын табиғат пайдалану заңдарына сәйкес ауыл шаруашылығы дақылдарын суару үшін пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауыр металлдармен ластанған агроландшафттарды қалпына келтіру әдістері
    Несиелер: 5

    Ландшафтарды ластаудың барлық жолдарын зерделеу; агроландшафттарды ауыр металдармен негізгі ластаушылар; топырақ пен өсімдіктердің жай-күйіне мониторинг жүргізу әдістері мен жүйелі бақылау әдістері, ауыр металдармен ластанған жерлерді қалпына келтіру тәсілдері; агроландшафт топырақтарының ауыр металдармен ластануын және топырақтың қоректендіру элементтерімен қамтамасыз етілуін анықтау бойынша зерттеулер жүргізу, ауыр металдармен ластанған жерлерді қалпына келтіру үшін рекультивациялау тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәрізді-қашыртқы суларын пайдалану
    Несиелер: 6

    Қоршаған ортаны қорғау позициясынан коллекторлық-дренаждық сулардың сапасын бағалау өлшемдерін таңдау; теріс топырақ процестерінің даму қаупі дәрежесі бойынша суармалы судың сапасын бағалау; суармалы судағы ауыр металдар құрамының қауіптілігін бағалау; жемшөп дақылдарын өңдеу кезінде дренаждық-ағызу және сарқынды суларды қайта пайдаланудың ұтымды әдістері; ластанған суларды пайдалануды реттеу және қорғау жөніндегі құқықтар мен міндеттерді бағалау; дренаждық-ағызу суларын оларды суаруға қайта пайдалану үшін кәдеге жарату технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарын суғару үшін мал шаруашылығының ақаба суларын пайдалану
    Несиелер: 5

    Мал шаруашылығының сарқынды суларының агромелиоративтік сипаттамасы және оларды ауыл шаруашылығы суларын суландыру үшін мелиоративтік-химиялық бағалау; ауыл шаруашылығында пайдалану үшін мал шаруашылығының сарқынды суларын тазарту әдістері мен тәсілдері және сапалық құрамын дайындау; мал шаруашылығының сарқынды суларымен суару тәсілдері, техникасы мен технологиясы; Мал шаруашылығының сарқынды суларымен суару кезінде ауыл шаруашылығын суару режимдері; мал шаруашылығын суарудың топырақтың санитариялық-гигиеналық мелиорациялық және химиялық қасиеттеріне, ауыл шаруашылығы өнімділігіне әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Агроландшафттардың есептік мониторингінің математикалық моделі
    Несиелер: 5

    Өнеркәсіптік ауыл шаруашылығы жолымен агроландшафттардың табиғи жағдайына антропогендік әсер ету ерекшеліктерін зерттеу; табиғи ландшавттардың өзгеруіне мелиоративтік іс-шараларды математикалық модельдеу; антропогендік әсер ету кезіндегі заттық энергетикалық баланстарды зерттеу; агроландшафттардың күйін болжаудың математикалық Модульдер жүйесі; агроландшафттарда болатын табиғи-мелиоративтік процестер болжамдарының математикалық модельдері; агроландшафттардың өңірлік экологиялық-мелиоративтік мониторингін жүргізу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON6

    Бүлінген агроландшафттарды қалпына келтірудің ұтымды тәсілдері мен әдістерін қолдану; агроландшафттардың экологиялық-мелиоративтік тұрақтылығын арттыру; суармалы жерлердің мелиоративтік режимін оңтайландыру; табиғи процестерге мониторинг жүргізу және суармалы жерлердің су-жер ресурстарының жай-күйін бағалау.

  • Код ON1

    Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.

  • Код ON5

    Құрылыстарды жобалау бойынша құжаттарды әзірлеу; агроландшафттарды мониторингілеу кезінде математикалық модельдеуді қолдану; ауыл шаруашылығы жерлерін мелиорациялау кезінде техногенді бұзылған агроландшафттардың деңгейін бағалау; Су шаруашылығы жүйелері мен құрылыстарын салу кезінде заманауи технологияларды қолдану.

  • Код ON7

    Көп факторлы және бір факторлы дала тәжірибелерін жүргізу; жер асты суларын ауылшаруашылығы дақылдарын суару үшін пайдалану; ауылшаруашылығы дақылдарын суару үшін кәрізді-қашыртқылы, сарқынды суларды, мал шаруашылығы сарқынды суларын негіздеу және пайдалану.

  • Код ON2

    Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.

  • Код ON3

    Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.

  • Код ON4

    Инженерлік-мелиорациялық жүйеде мелиорацияланған жерлер мен суармалы суды ұтымды пайдалану; жер және су ресурстарын пайдаланудың экономикалық тиімділігін арттыру; агромелиорациялық жүйелерде кәсіпорындардың, ауыспалы егістердің және жекелеген жұмыс учаскелерінің оңтайлы мөлшерін қалыптастыру.

Top