Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M08614 Мелиорация және суғармалы егіншілік в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Теориялық және практикалық білімді қолдану дағдысын меңгерген, қазіргі инновациялық технологиялар негізінде суармалы аумақтың ресурстық потенциалдарын дайындайтын ауыл шаруашылығы магистрлерін дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M137 Су ресурстары және суды пайдалану
-
Білім беру саласы 7M08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 7M086 Су ресурстары және суды пайдалану
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шет тілі (кәсіби)
Жоғары мектеп педагогикасы
Ғылым тарихы мен философиясы
Басқару психологиясы
Жерді мелиорациялау үшін су ресурстарын тиімді пайдаланудың негіздері
Бүлінген агроландшафттарды қалпына келтіру
Суғару жүйесін жобалау
Инженерлі-мелиоративтік жүйелерді басқару
Табиғатты пайдаланудың тиімділігін арттыру әдістері
Стратегиялық менеджмент
Агроландшафттардың орнықтылығына мелиорацияның тигізетін әсерін бағалау'
Инженерлерге арналған кәсіпкерлік
Мелиорация саласындағы ғылыми зерттеулердің методологиясы
Агроландшафттардың тұрақтылығын арттыру
Суғармалы егіншілікте далалық тәжірибе жұмыстарын жүргізу әдістемесі
Бейімді-ландшафты егіншілік
-
2 Оқу жылы
Нарықтық экономика жағдайында гидромелиоративтік жұмыстарды жүргізу
Ғылыми зерттеу әдістері
Суғармалы жерлердің мелиоративтік режимдерін оңтайландыру
Жер-су ресурстарын бағалау және табиғи үдерістердің мониторингі
Наноинженерлік зерттеулер негіздері
Егіншілікте жер асты суларын пайдалану
Ауыр металлдармен ластанған агроландшафттарды қалпына келтіру әдістері
Кәрізді-қашыртқы суларын пайдалану
Ауыл шаруашылығы дақылдарын суғару үшін мал шаруашылығының ақаба суларын пайдалану
Агроландшафттардың есептік мониторингінің математикалық моделі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бүлінген агроландшафттарды қалпына келтірудің ұтымды тәсілдері мен әдістерін қолдану; агроландшафттардың экологиялық-мелиоративтік тұрақтылығын арттыру; суармалы жерлердің мелиоративтік режимін оңтайландыру; табиғи процестерге мониторинг жүргізу және суармалы жерлердің су-жер ресурстарының жай-күйін бағалау.
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
- Құрылыстарды жобалау бойынша құжаттарды әзірлеу; агроландшафттарды мониторингілеу кезінде математикалық модельдеуді қолдану; ауыл шаруашылығы жерлерін мелиорациялау кезінде техногенді бұзылған агроландшафттардың деңгейін бағалау; Су шаруашылығы жүйелері мен құрылыстарын салу кезінде заманауи технологияларды қолдану.
- Көп факторлы және бір факторлы дала тәжірибелерін жүргізу; жер асты суларын ауылшаруашылығы дақылдарын суару үшін пайдалану; ауылшаруашылығы дақылдарын суару үшін кәрізді-қашыртқылы, сарқынды суларды, мал шаруашылығы сарқынды суларын негіздеу және пайдалану.
- Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
- Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
- Инженерлік-мелиорациялық жүйеде мелиорацияланған жерлер мен суармалы суды ұтымды пайдалану; жер және су ресурстарын пайдаланудың экономикалық тиімділігін арттыру; агромелиорациялық жүйелерде кәсіпорындардың, ауыспалы егістердің және жекелеген жұмыс учаскелерінің оңтайлы мөлшерін қалыптастыру.