Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01582 Физика мұғалімдерін даярлау в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Оқушылардың дамуы мен өсуінің негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдерінде мүшелер мен жүйелердің қызмет ету ерекшеліктерін игергеді. Педагогикалық қызметте оқушылардың физикалық даму қабілеттілігін анықтау әдістерін және алған білімдерін оқыту мен тәрбиеде қолданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 5

    Механика- жалпы физика курсының ең алғашқы бөлімі. Курстың негізгі мақсаты физиканы әрі қарай оқу үшін, қоршаған ортада болып жатқан процестерді терең түсіну үшін қажетті механиканың негізгі қадидаларын меңгерту. Сондықтан онда физикалық теориялардың модельдік сипатына, физикалық шамаларды және ұғымдарды анықтауға, физикалық шамаларды өлшеуге, өлшем бірліктерді таңдаудың жалпы мәселелеріне және бірліктер жүйесіне ерекше көңіл аударылады.Курсты меңгерту барысында білім алушыларға бақылауға, эксперимент жүргізе отырып, ой қорытындылауға, алған теориялық білімін практикада қолдана білуге үйрету. Курсты меңгеру барысында білім алушы физикалық құбылыстар мен олардың жүру ерекшеліктерін білуі, негізгі физикалық ұғымдарды, шамаларды, олардың математикалық өрнектерін түсінуі, нақты физикалық есептерді шешуде және талдауда физикалық заңдарды қолдануды үйренуі, өлшеулер жүргізу, алынған нәтижелерді өңдеу және оларды бағалай алуы тиіс. Курста Материалдық нүктенің кинематикасы мен динамикасы, сақталу заңдары, қатты дененің механикасы, серпімділік күші, үйкеліс күші ықпал ететін жүйедегі қозғалыс, бүкіләлемдік тартылыс күші, инерциялы емес санақ жүйесіндегі қозғалыс, арнайы салыстырмалы теория элементтері, сұйықтар мен газдар механикасы, тербелістер мен толқындар, акустика мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Цель курса - стимулировать интерес к выбранной профессии, сформировать мировоззрение, способствующее осознанному отношению к обучению, а также современным методам получения профессиональных знаний. Курс направлен на ознакомление студентов с будущей профессией, формирование целостного представления о выбранной профессии и мотивацию на приобретение необходимых знаний и навыков.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физикадағы зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Физика-эксперименттік ғылым. Физиканың зерттеу әдістерінің маңыздылығы мен түрлерін меңгеру арқылы болашақ физика пәні мұғалімдерін осы әдістерді қолдануға үйрету. Физикадағы зерттеудің теориялық, бақылау, эксперименттік әдістерінің ерекшеліктерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Элементар физика
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-білім алушылардың физикадан сапалы білім алуға дайындығын арттыру үшін мектеп физика курсын жалпылап, қажетті тұстарын тереңдете оқыту. Физиканың барлық бөлімдерін терең меңгеруі үшін физиканың барлық бөлімдері үшін ортақ, маңызды қозғалыс заңдарына баса назар аударылады. Курстың артықшылығы табиғат пен техникадағы физикалық құбылыстар мен үдерістердің физикалық мағынасын терең аша білу. Курста физиканың барлық бөлімдері бойынша теориялық, практикалық материалдармен қоса Халықаралық бірліктер жүйесі, терминдер,мемлекеттік стандарт бойынша физикалық шамалардың белгіленуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулалық физика және термодинамика
    Несиелер: 5

    «Молекулалық физика және термодинамика» курсы- мектеп көлемінде өтілетін элементар физиканың логикалық жалғасы болып табылады. Курсты оқытудың негізгі мақсаты мен міндеттері- осы саладағы физикалық теорияны ғылымның осы кезге дейінгі теориялық және эксперименттік зерттеулердің жемісі ретінде көрсету болып табылады. Курста газдардың МКТ негізгі мәселелері, статистикалық әдіс мен ықтималдықтар теориясының элементтері, Максвелл және Больцман таралулары, термодинамика бастамалары, тасымалдау процестері, нақты газдар мен сұйықтар, қатты денелер,фазалық түрлену қарастырылады. Курсты меңгеру барысында білім алушылар негізгі физикалық құбылыстар мен заңдарды, үрдістерді айқын түсініп, физикалық құбылыстар мен шамаларды математикалық әдістердің көмегімен өрнектеп, физиканың негізгі заңдарын теорияларын қолданып, практикалық есептерді шығара алуы, анықтамалық әдебиеттер мен қажетті ғылыми-техникалық мағлұматтарды ізденіп, қолдана білуге үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс Экономика мен кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады және объективті экономикалық заңдарға, үлгілерге және бизнес-процестерге негізделген кез келген экономикалық қызметті ұтымды басқаруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дағдылар мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикалық құралдар және өлшеу нәтижелерін өңдеу
    Несиелер: 3

    Физикалық шамаларды өлшеу дәлдігі. Өлшеу қателіктерінің түрлері. Өлшеу қателіктерінің болу себептері. Өлшеу нәтижелерін өңдеу әдістері. Шекара әдісі. Орташа арифметикалық әдіс. Статистикалық әдіс. Ең аз квадраттар әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электротехника негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың басты мақсаты болашақ физика мұғалімдеріне электр және магнит өрiсiндегi физикалық құбылыстарды түсiндiру, қазiргi заманғы автоматтандырылған қондырғылардын құрылысы мен атқаратын қызметтерiмен таныстыру, автоматты басқару мен реттеудiн жалпы тәртiбiн үйрету, электр машиналары мен аппараттарды пайдалануды, электрлiк және электрлiк емес шамаларды өлшеудi үйрету, ғылыми аппараттардын сонғы жетiстiктерiмен таныстыру, оларды пайдалана бiлуге үйрету.Пәнді оқып үйрену мақсатына сәйкес: кең тараған электротехникалық құрылғылардың құрылысын, жұмыс жасау тәртібін білу; электротехникалық құрылғыларды қандай процестерде қолдануға болатындығы, олардың техникалық мүмкіндіктерін, экономикалық тиімді жұмыс шарттарын білу; элементтердің шартты белгілерін білу, электрлік схемаларды ажыратып оқи алу; электрлік шамалардың өлшем бірліктерін және электротехникалық терминдерді түсіне алу, технологиялық кондырғыларды пайдалану кезінде түрлі есептерді шешу, практикалық тұрғыда қолдана білу қажет. Курстың міндеті электротехника, электроника, электрлiк жетек және автоматика саласында студенттерді теориялық, практикалық дайындау, оларға керектi электротехникалық қондырғыларды таңдау, дұрыс пайдалануды уйрету, инженер-электриктермен бiрiгiп өндiрiстiк процестердi басқаруға, техникалық есептер дайындауды үйрету болып табылады. Электр терминдерiн, ғылыми негiздерi мен зандарын оқып үйренiп өздiгiнше iздене түсуiн, өз денгейiнде бiлiм алуын қамтамасыз ету.Өйткені, физика мамандығын бітірген маман тек педагог-мұғалім ғана емес, техникалық салаларда да қызметтер атқарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 3

    Курс болашақ физика бакалаврының ойлау қабілетін жетілдіру үшін математикалық талдау бойынша теориялық білімінің практикалық негіздерін игеруге бағытталған. Математикалық талдау келесі бөлімдерден тұрады: жиындар, сандық тізбектер, бір айнымалы функцияның берілу тәсілдері, функция шектері, бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеулері, туынды арқылы функцияларды зерттеу. Анықталмаған, анықталған интегралдардың қасиеттері, анықталмаған және анықталған интегралдарды интегралдау әдістері қарастырылады. Интегралдаудың әртүрлі әдістерін үйрету. Курсты оқу барысындаанықталған интегралдың физикалық, геометриялық қолданыстары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өндірістегі еңбекті қорғау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты өндірістік ортаның жағымсыз факторларын анықтау, адамды зиянды және қауіпті өндірістік факторлардан қорғау, еңбек қызметінің қолайлы және қауіпсіз жағдайларын жасау, кәсіптік аурулар және өндірістегі авариялық жағдайлар үшін еңбекті қорғаудың теориялық және практикалық негіздері бойынша білім алушыларды даярлау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 5

    «Электр және магнетизм» курсы- мектеп көлемінде өтілетін элементар физиканың логикалық жалғасы болып табылады. Курсты оқытудың негізгі мақсаты мен міндеттері- осы саладағы физикалық теорияны ғылымның осы кезге дейінгі теориялық және эксперименттік зерттеулердің жемісі ретінде көрсету болып табылады. Курста электр және магниттік құбылыстардың табиғаты туралы ғылыми көзқарастардың қалыптасуы, электростатика, электр өрісіндегі өткізгіштер, диэлектриктердегі өлектр өрісі, электростатикалық өрістің энергиясы, тұрақты ток, әр түрлі ортадағы (қатты денелердегі, электролиттердегі, газдардағы) электр тогы, магнит өрісі мен заттың магниттік қасиеттері, элетрмагниттік индукция, электрмагниттік өріс, электрмагниттік тербелістер мен толқындар қарастырылады. Курсты меңгеру барысында білім алушылар негізгі физикалық құбылыстар мен заңдарды, үрдістерді айқын түсініп, физикалық құбылыстар мен шамаларды математикалық әдістердің көмегімен өрнектеп, физиканың негізгі заңдарын теорияларын қолданып, практикалық есептерді шығара алуы, анықтамалық әдебиеттер мен қажетті ғылыми-техникалық мағлұматтарды ізденіп, қолдана білуге үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуін және төтенше жағдайлардағы жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен танысу. Курсты оқу салауатты өмір салты нормаларын сақтау қажеттілігі, тіршілік қауіпсіздігі ережелерін саналы түрде орындау туралы кешенді түсінікті қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оптика
    Несиелер: 5

    «Оптика» курсты оқытудың негізгі мақсаты - жарық заңдарын терең оқып үйрену және оны практикада қолдануға үйреу. Білім алушыларға дүниенің біртұтас жаратылыстанымдық бейнесін қалыптастыруда жарық құбылыстары заңдары негізінде қалыптастыру, табиғатта кездесетін, техникада қолданылатын оптикалық құбылыстармен және процестермен таныстыру.Курста фотометрия, жарық дифракциясы, оптикалық голография әдісі, геометриялық оптика негіздері, жарықтың изотропты және анизатропты орталарда таралуы, жасанды анизотропия, жарықтың дисперсиясы, сәуле шығару түрлері, жарықтың әсері, жарықтың ортада таралуы қарастырылады. Курсты меңгеру барысында білім алушылар жарық құбылыстары мен заңдарды, үрдістерді айқын түсініп, оны математикалық әдістердің көмегімен өрнектеп, есеп шығаруда қоллданады, өз беттерінше анықтамалық әдебиеттер мен қажетті ғылыми-техникалық мағлұматтарды ізденіп, қолдана білуге үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қатты дене механикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-механика бөлімінің бір тарауы болып саналатын қатты дененің механикасын тереңдетіп оқыту болып табылады. Курста қатты дененің кинематикасы мен динамикасын зерттеу, қатты дененің ілгерілемелі және айналмалы қозғалысы, гираскоптардың қозғалыс заңдылықтары тереңдетіп оқытылады. Курсты меңгерту барысында білім алушыларға бақылауға, эксперимент жүргізе отырып, ой қорытындылауға, алған теориялық білімін практикада қолдана білуге үйретеді. Курсты меңгеру барысында білім алушы қатты дененің қозғалыс заңдылықтарын, негізгі физикалық ұғымдарды, шамаларды, олардың математикалық өрнектерін түсініп, есеп шығаруда қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Радиациялық қауіпсіздіктің физикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты:ядро құрылысы мен құрамын, оның сыртқы факторларға әсері, радиоактивтіліктің негізгі түсініктері мен физикалық қасиеттерін оқып үйрену; радиациялық қауіпсіздіктің, радиациялық ластанудың алдын алу мен шараларымен танысу; сәйкес курстардың (Атомдық және ядролық физика, Кваттық механика, Элементар бөлшектер) негізгі заңдылықтарын қайталаумен бірге, осы курста пайдалануға қажетті курстардың бөлімдерін анықтап тыңғылықты оқып үйренеді. Курста атомдық және ядролық физика заңдылықтары мен құбылыстарын, радициялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, иондаушы сәулелендіру көздерімен жұмыс істеу, сәуле алу дозаларын бақылау және есептеу, элементар бөлшектердің қасиеттерін туралы ақпарат алады. Ал білім алушылар қоршаған ортаның радиоактивті ластану сипаттамасына, радиациялық авариялардың ықтималдылығы мен олардың ауқымына, адамның иондаушы сәулелендiру көздерiнен алатын сәулелену дозаларына талдау жасауға және сыртқы және ішкі сәулеленудегі дозаны есептеуге, радиациялық сәулелерді техникада қолдануға байланысты сұрақтарды шешуді оқып үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық механика
    Несиелер: 3

    Педагогикалық бағытта физика мамандарын дайындайтын жоо-да теориялық физиканы оқыту материяның құрылымы мен табиғатитың заңдарын тану үшін теориялық әдістерді пайдалануды қалыптастырады. Теориялық физика арнайы физикалық білімнің біріңғай жүйесінің ең жоғары сатысы болып табылатындықтан, жалпы физика курсымен сабақтастықта болуы керек. Классикалық мехника теориялық физиканың бірінші бөлімі. Сондықтан классикалық механикада бүкіл физикаға ортақ маңызды физикалық ұғымдарға (кеңістік пен уақыт туралы түсінік, салыстырмалылық принципі, себептілік принципі, сақталу заңдары, сақталу заңдары және олардың кеңістік-уақыттық симмитриялық қасиеттерімен байланысы, вариация принципі) аса мән беріліп, оның классикалық механикадағы арнайы орны көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Астрономия
    Несиелер: 5

    Астрономия туралы түсінік қалыптастыру, аспан денелерінің қозғалыс әдістерін, құрылымын, дамуын, аспан денелерінің пайда болуын және олардың жүйелерін зерттеу. Курс физика мұғалімдерін даярлаудағы ең маңыздылардың бірі болып саналады. Космология: жалпы Әлем эволюциясының мәселелері қарастырылады. Курсты бітірген білім алушы астрономиядағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгереді, әдіснамалық жалпылаудың, физикалық ұғымдар мен Қағидалардың осы әдістерін қолдана отырып, олардың қазіргі ғылым мен техникамен байланысын көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Функционалдық талдау
    Несиелер: 3

    Функционалдық талдау – қазіргі математиканың негізігі тарауларының бірі. Функционалдық талдау курсынан функциялар (операторлар), метрикалық және сызықтық нормаланған кеңістіктер туралы мәлімет алады. Сызықтық операторлар мен функционалдардың қасиеттері, қолданыстары қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Менеджмент (минор 1)
    Несиелер: 5

    Қазіргі басқару ғылымы: мазмұны, ерекшеліктері, мағынасы, негізгі принциптері мен компоненттері. Қазақстандағы менеджменттің әдіснамалық негіздері. Ұйымдар: түрлері, қасиеттері, сипаттамалары. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Басқару әдістерінің жіктелуі. Қазіргі заманғы компаниялардың қызметін жоспарлау. Дамудың негізгі, пессимистік және оптимистік сценарийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Заттардың электрондық теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты- заттың физкалық және химиялық қасиеттерін электрондар мен ионар қозғалысы мен олардың өзара әсерлесуі арқылы зерттеу, түсіндіру, кейбір теориялар мен заңдарды, үдерістерді электрондық тұрыда дәлелдеу. Заттың электрондық теориясы бөлімі конденсацияланған орталар физикасының маңызды мәселелерін қамтиды. Оның басқа бөлімдерден айырмашылығы мұндағы материалдар әдістер бірлестіктерімен емес, объектілер бірлестігін қарастырумен анықталады. Сұрақтарды талқылағанда статистикалық физиканың және кванттық механиканың математикалық аппаратына, принциптеріне, нәтижелерәне сүйену керек. Изинг моделіне, Гейзенберг моделіне және т.б, демек конденсацияланған орталардың қасиеттерін сипаттайтын физикалық моделдерге көңіл бөлінеді. Курста кристалл торы, кристалдардың аумақтық теориясы, заряд тасушылардың статистикасы, кристалдардағы кинетикалық құбылыстар, асқын өткізгіштік, плазма, квазибөлшектер әдісі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Бұл курс ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс істеудегі кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Курс ерекше қажеттілігі бар балалармен түзету-дамытушылық жұмыстың заманауи формаларымен, әдістері мен технологияларымен танысу үшін негіз болып табылады. Психокоррекциялық сабақтардың әдіс-тәсілдерімен танысады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Болашақ мектеп мұғалімнің тұтас педагогикалық үдерісін жəне білім беру мекемесіндегі тəжірибелік іс-əрекетін жүзеге асырауда кəсіптік құзіреттілігін қалыптастыру. Білім берудегі менеджменттің теориялық-əдіснамалық негіздері мен тұтас педагогикалық үдеріс жəне мектептің педагогикалық ұжымын басқарудың ерекшеліктері жөніндегі болашақ мұғалімдердің білімін қамтамасыздандыру. Кəсіптік қызмет түріндегі педагогикалық менеджмент туралы айқын əрі саналы көзқарасты қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
    Несиелер: 3

    Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра курсын оқыту болашақ физика пәні мұғалімдерінің кәсіптік-педагогикалық дайындығын нығайтып, алған теориялық білімінің аясын кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 6

    Болашақ мамандарға педагогика ғылымдарының теориялық негіздерін, тəрбиелеу, білім беру жəне оқыту заңдылықтарын меңгерту, тәрбие мен оқыту үрдісін тиімді ұйымдастыруға қажетті педагогикалық білімдер және іскерліктер жүйесін қалыптастыру болып табылады. Негізгі тақырыптар: Педагогиканың адам туралы ғылымдар жүйе- сіндегі орны. Педагогика əдіснамасы мен əдістері. Педагогикадағы тұлға дамуына байланысты проблемалар. Білім мəні мен маңызы. Оқу процесінің мəн-мағынасы. Оқу заңдары, заңдылықтары жəне принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
    Несиелер: 3

    "Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны" пәні таңдалған мамандық бойынша студенттердің кәсіби дайындығын қалыптастыратын теориялық курс ретінде әрекет етеді. Басқа педагогикалық және әдістемелік пәндермен бірге бұл курс қашықтықтан оқыту, электронды оқыту, электронды оқытудың теориясы мен ұйымдастырушылық негіздері контекстінде дизайнер-мұғалімнің мәні туралы білімді қалыптастырады, олардың мағынасын, білім беруде қолдану механизмін тереңірек түсінуді қамтамасыз етеді."Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны" пәнінің мақсаты - студенттерді жобалаудың педагогикалық технологияларын қолдана отырып, жоғары өнімді электрондық оқыту үшін оқу материалдарын жасауға үйрету, білім беру ортасында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканы оқытудағы жаңа педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беру сапасын арттырудың ең тиімді жолы-оқытудағы заманауи педагогикалық технологияларды игеру және оларды оқыту процесіне үнемі енгізу. Ұсынылған курста ҚР жалпы білім беретін мектептерінде физика курсын оқытуда қолданылатын жаңа педагогикалық технологияларды қолдану мәселесі қарастырылады. Курстың мақсаты-физикадан сабақ өткізу барысында қолданылатын оқытудың жаңа технологиясының әдіс-тәсілдерін үйрету. Курста жаңа технология ұғымы, жеке тұлғаға бағытталған оқытудың, модульдік және несиелік оқытудың және басқа технологиялардың артықшылықтары мен тиімділігі егжей-тегжейлі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп физика эксперименті техникасы №1
    Несиелер: 5

    Бұл пән екі бөлімнен тұрады. Ұсынылған курс Негізгі мектептің физика курсында қарастырылған негізгі физикалық құбылыстар туралы білімді шоғырландыруға, оқушыларға физикалық эксперимент арқылы олардың өту ерекшеліктерін түсіндіруге және физика кабинетінде жабдықтармен жұмыс істеу техникасын игеруге бағытталған. Курс онда көрсетілген барлық физикалық эксперименттердің әдістемесі мен техникасын, мектептегі физика кабинетінің құрылымын, Негізгі мектептегі физика курсының бағдарламасына сәйкес мектептегі физикалық экспериментке дидактикалық талаптарды қамтиды. Курсты бітірген білім алушы мектепте физика пәнін оқыту процесінде оқу эксперименттерінің техникасын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оптоэлектроника негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- оптоэлектрондық қондырғыларды негіге ала отырып, сигналдарды өндіру және тасымалдауға байланысты физикалық заңдылықтарды баяндау және талдау. Курста мына мәселелер қамтылады: жартылай өткізгіш материал қасиеттері, меншікті және қоспалы жартылай өткізгіштер, жартылай өткізгіштердің зоналық теориясы, жартылай өткізгішті диодтар, жартылай өткізгішті қондырғылардың арнайы түрлері, оптоэлектронды қондырғылар, оптоэлектронды приборлардың қолданылуы және таңбалануы, Оптоталшықтық байланыс. Пәнді игерген білім алушы фотоқабылдағыш элементтердің, сәуле шығаратын диодтар мен лазерлердің, сұйықкристалды аспатар мен оптоэлектронды құрылғылардың физикалық жұмыс істеу принциптерін білетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Пəннің мақсаты мектепте математика бойынша білім нəтижелерін қазіргі бағалаудың өлшемдік технологиялары саласында студенттерді теориялық дайындау жəне мектепте саралап оқыту жағдайында математикадан оқыту нəтижелерін бағалауда қазіргі уақыттағы құралдарды пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Математика бойынша білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау əдістері мен құралдарының қазіргі жағдайы туралы білім. Математикадан оқушыларды объективті бағалаудың негіздерін меңгеруге қызығушылық жəне оң мотивация (уəждеме), шығармашылық іс-əрекетке жетуге талпынуының қалыптасуы мен дамуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электродинамика және арнайы салыстырмалық теориясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: электродинамика және арнаулы салыстырмалы теорияның негізгі әдістері арқылы физикалық ұғымдар мен принциптерінің қолданылуын, ғылым мен техниканың байланыстылығын көрсету, әлемнің физикалық бейнесін қалыптастыру. Курста салысырмалылықтың арнайы теориясының негіздері және электр динамикасы қарастырылады. Электродинамика және арнаулы салыстырмалы теорияның негізгі әдістері арқылы методологиялық жалпылау тәсілдерін, физикалық ұғымдарымен принциптерінің қолдануын, олардың қазіргі ғылым және техникамен байланыстығын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • HR менеджмент (минор 2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Студенттердің адами ресурстарды басқару саласындағы ұйымдастырушылық-басқару қызметінің білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру. Компания қызметкерлері. АРБ саласындағы тиімді технологиялар. "Ассесмент-орталық" қызметкерлерді іріктеу және бағалау жүйесінде. Персоналды бағалаудың диагностикалық жүйесі. Кадрлық консалтинг. Мотивация жүйесін қалыптастыру және жетілдіру технологиясы. Кадрлық резервті құру принциптері. Персоналды диагностикалау құралдары. Бейімделудің заманауи әдістерін салыстыру: тәлімгерлік; баддинг; кураторлық және job shadowing. Диагностикалық картаны әзірлеу және модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электродинамика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты электродинамика пәнінің іргелі тәжірибелер негізінде қалыптасқан, жалпылама заңдарға негізделіп, кейін өріс теориясы ретінде дамыған теориялық курс екенін көрсету. Электродинамика қазіргі кездегі зат пен сәуле шығарудың кванттық теориясының негізі, кіріспесі болып табылады.Электродинамикада вакуумдағы электромагниттік өрістің теориясын және ортаның электрдинамикасын қарастыру ұсынылған. Курста электрлік заряд және ваккумдағы электромагнитік өріс, электродинамиканың эксперименттік негіздері, электромагниттік өрістің теңдеулері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканы оқытудың технологиясы мен әдістемесінің жалпы мәселелері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты -болашақ физика пәні мұғалімдерінің кәсіби-педагоикалық қызметіне қажетті меңгеруі тиіс теориялық білімдер мен дағдыларды, икемділіктерді үйрету. Физиканы оқыту үдерісінде негізгі физикалық ұғымдарды қалыптастыру, іргелі физикалық заңдарды түсіндіру, оны практикада қолдана білуге үйрету пән мұғалімінің теориялық және кәсіби дайындығын қажет етеді. Курста ҚР білім беру жүйесіне сай физиканы оқытудағы технологиялар мен әдістемелер қарастырылады: орта мектепте физиканы оқытудың міндеттері, қазіргі кездегі оқыту үдерісіндегі оқыту тұжырымдамасы, физикадан ұйымдастырылатын сабақ формалары, оқыту әдістері (ауызша баяндау, демонстрациялық эксперимент, есеп шығару), оқушының білімін бағалау, сыныптан тыс жұмыстар), проблемалық оқыту, жаңа педагогикалық технологиялар қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушылар оқытудың прициптері мен міндеттеріне сәйкес дүниенің біртұтас ғылыми-жаратылыстанымдық бейнесін танытатын оқу жоспарларын (ҰМЖ,ОМЖ,ҚМЖ) жасай алуы, оқыту технологияларын, оқушылардың білімін бағалау әдістерін меңгеруі, сыныптан тыс жұмыстарды жүргізе білуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Атом және атом ядросы физикасы
    Несиелер: 5

    Жалпы физика курсының негізгі пәндерінің бірі. Жалпы физика курсын оқытудың негізгі мақсаты-физикалық теорияны осы кезге дейінгі жүргізілген ғылыми зерттеулер мен тәжірибелердің жетістігі ретінде көрсету болып табылады. Бұл курста атом туралы кванттық тұрғыдағы түсініктер, жарықтың толқындық және корпускулалық дуализмі мен кванттық механикадағы негізгі ұғымдар мен қатты денелердің кванттық физикасы, атом ядросының физикасы мен ядролық физиканың тәжірибелік әдістері, ядролық реакциялар мен қарапайым бөлшектер физикасы, қолданбалы ядролық физика туралы мәселелермен қоса физиканың осы зерттеу саласындағы қол жеткізген ғылыми жаңалықтары мен оған Қазақстандық ғалымдардың үлесі қарастырылады. Жалпы физика курсын оқыту барысында студенттердің теориялық материалдарды меңгеруімен қоса есеп шығара біледі, эксперименттерді жүргізу әдістерін, эксперимент нәтижелерін алуды және оны өңдеуді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі мектепте физика есептерін шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Негізгі мектепте физика есептерін шығару әдістемесі» курсының мақсаты- негізгі мектептегі физика есептерін шығару жолдары мен әдістемесін үйрету. Бұл курс -болашақ физика пәні мұғалімінің теориялық және практикалық дайындығын нығайтуда ең маңызды пәндердің бірі. Физика пәні мұғалімінің кәсіби біліміне, сипаттамасына қойылатын негізгі әдістемелік талаптардың бірі - мектеп бағдарламасындағы әр түрлі қиындықтағы есептерді шығару әдістерін меңгеруі, есептерді іріктей және құрастыра білуі. Курсты толық аяқтаған білім алушы негізгі мектепете физика есептерінің түрлерін, шығару тәсілдері мен алгоритмін, физика есептеріне қойылатын дидактикалық талаптарды біледі және оны физиканы оқытуда қолдана алады. Курста физика есептері туралы жалпы мағлұмат, физика есебінің түрлері, ерекшелігі, классификациясы, есеп шығарудың жалпы әдістері мен тәсілдері, оқушыларды есеп шығаруға үйрету әдістемесі қарастырылады. Сонымен қатар негізгі мектептің физика курсының есептерінің шығару әдістемесін меңгереді. Білім алушы пәнді игеру барысында физика курсы бойынша әртүрлі есептерді шешу әдістерін меңгеріп, практикалық білімін жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кванттық механика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық бағытта физика мамандарын дайындайтын жоо-да теориялық физиканы оқыту материяның құрылымы мен табиғатитың заңдарын тану үшін теориялық әдістерді пайдалануды қалыптастырады. Теориялық физика арнайы физикалық білімнің біріңғай жүйесінің ең жоғары сатысы болып табылатындықтан, жалпы физика курсымен сабақтастықта болуы керек. Кванттық механика теориялық физиканың негізгі бөлімдерінің бірі. Пәннің мақсаты: кванттық механика заңдылықтары арқылы әлемнің физикалық бейнесін баяндау: кванттық механиканың негізгі ұғымдары мен түсініктерін қалыптастыру. Курста кванттық физиканыұұшң эксперименттік негіздері. Де- Бройль толқыны және оның экспериментте тексерілуі. Гейзенбергтің анықталмаушылық қатыстары. Шредингердің теңдеуі және сақталу заңдары. Негізгі динамикалық айнымалылар-операторлар. Кванттық гармониялық осциллятор Кванттық механиканың дамуы және қолдану шекаралары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кванттық механиканың физикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың басты мақсаты-білім алушылардың теориялық физиканың бөлімдерін (кванттық теорияны) терең түсінуі, зерттей алуы үшін іргелі негіз боларлық физикалық және математикалық, жаратылыстану-ғылыми білімі мен дағдыларымен қамтамассыз ету болып табылады. Курста кванттық механиканың физикалық негіздері, кванттық теориядағы жуықталған әдістер, орталық өрістегі қозғалыс, ұқсас бөлшектер, кванттық механикадағы заманауи әдістер оқытылады; сонымен қатар студенттерде кванттық жүйелерді сипаттауға амалдар туралы білім, сонымен қатар нақты кванттық-механикалық есептерді шешу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейінді мектепте физикадан олимпиада есептерін шығару
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-Болашақ физика мұғалімдерін пәндік олимпиада есептерін шығарудың жолдарына үйрету және дарынды балаларды олимпиадаға дайындау әдістемесін меңгерту болып табылады. Курста мына мәселелер қарастырылады: физикадан олимпиада есептері, түрлері. Әр түрлі деңгейдегі (әр жылдардағы) олимпиада есептерін шығару жолдары. Дарынды балаларды физикадан пәндік олимпиада есептерін шығаруға даярлауды ұйымдастыру жолдары мен әдістемесі. Пәнді меңгерген білім алушы физиканы бейінді мектепте оқытуда дарынды оқушылардың ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыруға, оған жетекшілік жасауға және оларды физикадан пәндік олимпиадаға даярлауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физика тарихы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандарды физикадағы іргелі құбылыстар мен заңдылықтардың ашылу тарихы және де физика ғылымының пайда болуы туралы негізгі мәліметтермен танысу. Курста мына мәселелер қарастырылады: физиканың даму тарихы пәнінің мақсаты, міндеттері, зерттеу әдістері, физика ғылымының даму тарихының негізгі этаптары;17-18 ғғ. классикалық механиканың жетістіктері; термометрия; электромагниттік өріс теориясы және электромагниттік толқындардың ашылуы; Антика ғылымы, орта ғасырдағы Шығыс және Европа ғылымының жетістіктері; Ғылым және қоғам. Курста алған білімдерін физикасабағында, сыныптан тыс жұмыстарда қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және жауапкершілік (минор 3)
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық және жауапкершілік терминінің түсінігін анықтау, көшбасшылықтың қасиеттерін ашу, еңбек үдерісінде адамдардың мінез-құлқын тиімді басқару тетіктері туралы түсінікті қалыптастыру, ұйымдағы жанжалды жағдайларды шешу дағдыларын дамытуға ықпал ету, тиімді командаларды құру дағдыларын дамытуға ықпал ету. Жаупкершілікке үйрету. Жауапкершілікпен басқару. Жауапкершілікті сезіндіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Студенттерді физикалық қолданыстарда жиі кездесетін дифференциалдық теңдеулердің кейбір түрлерін негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру. Оларға физиканың нақты есептерінде осы әдістерді үйрету

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Конструктивті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу үрдісінде заманауи компьютерлік технологиялардың тиімді әдістері мен тәсілдерін игеру және іске асыру. Білім беру процесінде заманауи педагогикалық технологияларды қолдану. Тиімді және өз бетінше шешім қабылдауға, құзыретті болуға және цифрлық технологиялар саласында өзін іске асыруға қабілетті бәсекеге қабілетті тұлғаны даярлау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық практикум
    Несиелер: 5

    Физикадан есеп шығару-теориялық білімінің практикада қолданудың бір дәлелі. Ұсынылып отырған курс жалпы физика курсының бөлімдерін есеп шығару арқылы байланыстыралды. Есеп шығару барысында физикалық тұжырымдар мен заңдылықтардың практикалық қоданысын есептер шығару арқылы бекітеді.Курста жалпы физика бөлімдеріне кешенді (эксперименттік, графиктік, логикалық, пәнаралық мазмұнды және т.б.) есептер шығару қамтылған. Курсты бітірген білім алушы жалпы физика курсынан алған теориялық білімін жалпылап, физикадан түрлі есептерді шығаруда қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық кинетиканың негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты- физикалық кинетиканың негіздерін оқып үйрену.Физикалық кинетика бөлімінде сұрақтардың қарастырылған өзіндік маңызымен қатар теориялық физиканың басқа бөлімдеріне де қажеттілігі зор. Курста қарастырылатын мәселелер: Статистикалық тепе-теңдік принципі. Тепе-тең емес күйлердің үлестіру функциясы. Фоккер-Планк теңдеуі. Больцманның кинетикалық теңдеуі. Больцманның Н теоремасы. Газ құбылыстарының кинетикалық теориясы. Онзагер приципі. Релаксация уақытын жуықтау. Тасымалдау теңдеуі. Көп атомды газдардың кинетикалық теңдеуі. Плазмадағы соқтығусыз проуестерінің кинетикалық теңдеуі. Плазмадағы соқтығысу процестерін есепке алатын кинетикалық теңдеу. Жүйенің сыртқы динамикалық ұйытқысына реакциясы. Жүйенің сыртқы температуралық ұйытқысына реакциясы. Кинетикалық, коэффициенттерді есептеу және Больцман теңдеуімен байланысы. Бір компонентті жүйедегі тепе-теңдік емес процестер. Көп компонентті жүйелердегі тепе-теңдік емес процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта мектепте физика есептерін шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Орта мектепте физика есептерін шығару әдістемесі» курсының мақсаты- мектепте физиканы оқытудың жоғары сатысында (бағдарлы мектептерде) есеп шығарудың әдістемесін меңгерту. Бұл курс -болашақ физика пәні мұғалімінің теориялық және практикалық дайындығын нығайтуда ең маңызды пәндердің бірі. Физика пәні мұғалімінің кәсіби біліміне, сипаттамасынақойылатын негізгі әдістемелік талаптардың бірі-мектеп бағдарламасындағы әр түрлі қиындықтағы есептерді шығару әдістерін меңгеруі, есептерді іріктей және құрастыра білуі.Курс оқытудың жоғарғы сатысында (10-11 сынып) физикадан есеп шығарудың әдістемесін меңгертеді. Курсты толық аяқтаған білім алушы орта мектепете физика есептерінің түрлерін, шығару тәсілдері мен алгоритмін, физика есептеріне қойылатын дидактикалық талаптарды біледі және оны физиканы оқытуда қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты:студенттерді″ ғылым″, ″ғылымтану″ ұғымдары мен таныстырып, ғылыми зерттеу жұмыстарының әдістемесін меңгерту. Студенттерге педагогика ғылымының зерттеу нысаны, заңдылықтары туралы білім беру, ғылыми зерттеу әдістерін практикалық түрде қолдана білуін дамыту; ақпарат көздерімен өздігінен жұмыс істей білу дағдысын жетілдіру. Өзін қызықтырып мәселені теориялық материалдармен толықтырып, практикалық тұрғыда тәжірибе жинауға үйрету. Өзінің мамандығына кәсіби тұрғыда даярлығын қамтамасыз ету, зерттеудің әдіснамасын меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Термодинамика және статикалық физика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық бағытта физика мамандарын дайындайтын жоо-да теориялық физиканы оқыту материяның құрылымы мен табиғаттың заңдарын тану үшін теориялық әдістерді пайдалануды қалыптастырады. Теориялық физика арнайы физикалық білімнің біріңғай жүйесінің ең жоғары сатысы болып табылатындықтан, жалпы физика курсымен сабақтастықта болуы керек.Статистикалық физика және термодинамика теориялық физиканың негізгі бөлімдерінің бірі. Пәннің мақсаты: білім алушыларға макроскопиялық жүйелердің негізгі термодинамикалық және статисикалық заңдылықтарын терең және мығым білім берумен термодинамикалық және статистикалық теорияларға тән түрлі әдістерге айырықша көңіл бөлу. Курста қамтылатын матреиалдар: Статистикалық физиканың негіздері, статистикалық термодинамика, термостатта орналасқан жүйелердің статистикалық үйлестірілуі, иддеал және нақты газдардың қасиеттері, фазалық тепе-теңдіктер және фазалық ауысулар. Идеал газдың кванттық статистикасы, флуктуация теориясының элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ядролық реакциялар және қолданбалы ядролық физика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: теориялық физиканың негізгі әдістері, ғылым мен техниканың өзара байланысы арқылы физикалық ұғымдар мен принциптердің қолданылуын көрсету, әлемнің физикалық бейнесін қалыптастыру. Курспен қамтылған мәселелер: ядролық реакциялар, олардың жіктелуі. Тікелей реакция және құрамдас ядролар, резонанстық құбылыстар арқылы пайда болатын күтпеген реакциялар. Ядролардың еріксіз және күтпеген бөлінуі. Басқару мәселесі, перспективалар, термоядролық энергияны практикалық қолдану.Пәнді игеру барысында білім алушы ядролық реакциялар мен қолданбалы ядролық физика бойынша негізгі бөлімдерді терең меңгереді, ядролық физиканы қолдану туралы білімдерін толықтырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Олимпиадалық эксперименттік есептер
    Несиелер: 4

    Курс оқушыларды физикадан олимпиадаға даярлау барысында оларға физикалық экспериментті тиімді қолдану арқылы білім сапасы мен өлшеу икемділіктерін, дағдыларын дамыту мәселелері қамтылған. Сонымен қатар, физикалық қлшеу қателіктерін анықтау, өлшеу нәтижелерін өңдеу әдістерін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физикадан сыныптан тыс жұмыстар
    Несиелер: 5

    Болашақ физика мұғалімдерін сабақтан тыс іс-әрекеттерді ұйымдастыруға дайындау, сабақтан тыс іс-әрекеттің мәнін түсіндіру, сабақтан тыс іс-шаралар әдістемесін игеру. Курстың мазмұны бойынша физика бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру мәселелерінің әлеуметтік, тәрбиелік, білім беру аспектілері, оның мәні; орта мектепте сыныптан тыс жұмыстарды жүргізу кезіндегі негізгі Мемлекеттік құжаттар мен оқу –әдістемелік, ғылыми және т. б. әдебиеттер, физика пәнін адамзат өмірінде, техниканы дамытуда қолданудың маңызын ашу; физикалық пікірталастарды, пікірталастарды, конференцияларды, апталар мен онкүндіктерді, қарауларды және басқа да сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастырудағы жаңашыл мұғалімдердің жұмыс тәжірибесімен танысу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физиканы оқытудың технологиясы мен әдістемесінің дербес мәселелері
    Несиелер: 5

    Курста физиканы оқыту процесінде негізгі физикалық ұғымдарды қалыптастыру, іргелі физикалық заңдарды түсіндіру, оны практикада қолдана білуге, пән мұғалімінің теориялық және кәсіби дайындығын қамтамасыз етеді. Курста физиканың негізгі және жоғарғы сатысында физиканың бөлімдерін оқытудың әдістемесі қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушылар оқытудың прициптері мен міндеттеріне сәйкес дүниенің біртұтас ғылыми-жаратылыстанымдық бейнесін қалыптастыратын оқыту технологияларын, оқушылардың білімін бағалау әдістерін меңгереді және сыныптан тыс жұмыстарды жүргізе білуге үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта мектептің физика курсында экологиялық білім берудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Экологиялық білім берудің маңызы, жолдары. Физика сабақтарына экологиялық мәселелерді қолданудың дидактикалық жүйесі және оны жүзеге асыру. Курста физиканы оқыту барысында экологиялық мазмұндағы есептер құрасатыру, шығарту әдістемесін, сыныптан тыс жұмыстарда экологиялық мазмұндағы курстар, конференциялар, ғылыми жобалар, дебат, дискуссия, дөңгелек үстел және т.б. ұйымдастыру мәселелері қамтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Радиоэлектроника
    Несиелер: 5

    Болашақ физика мұғалімдері үшін «Радиоэлектроника» пәні басқа физика-техникалық пәндерге қарағанда маңыздырақ базалық пән. Пәнді оқытудағы басты мақсат- түрлі электронды құрылғылар мен қондырғылардың негізінде, сигналдарды өңдеу, тасымалдау, өңдеу және түрлендіруге байланысты басты физикалық заңдылықтарды баяндау және талдау. Пән бағдарламасы білім алушыларға электроника саласындағы осы кезге дейінгі жетістіктер мен даму деңгейінің негізінде жан-жақты терең білім беру мақсатында жасақталған. Курста талданатын барлық физикалық құбылыстар аналогты немесе цифрлы процестер түрінде бейнеленетін мағлұматтар. Аналогты ақпарат тек ір ғана процесті өңдейтін суреттермен шектеледі. Ал, цифрлы ақпараттар үшін мұндай шектеу жоқ және цифрлы электрондық техника өңдеуді жоғары дәлдікпен, тез жылдамдықпен орындайды. Сол себепте бұл пәннің бағдарламасы аналогты электроника негіздерімен басталып, біртіндеп цифрлық электроникаға логикалық түрде ауысатындай болып жасалынған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі жаратылыстанудаы ғылыми зерттеу
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты:студенттерді″ ғылым″, ″ғылымтану″ ұғымдары мен таныстырып, ғылыми зерттеу жұмыстарының әдістемесін меңгерту. Студенттерге педагогика ғылымының зерттеу нысаны, заңдылықтары туралы білім беру, ғылыми зерттеу әдістерін практикалық түрде қолдана білуін дамыту; ақпарат көздерімен өздігінен жұмыс істей білу дағдысын жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейінді мектепте физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Курстың негізгі мақсаты жаратылыстану-математикалық бағытта физиканы оқыту әдістемесін меңгерту. Осыған сәйкес бейіндік мектепте физиканы оқытуда негізгі физикалық ұғымдарды қалыптастыру, физиканың іргелі заңдарын білуге және оны практикада қолдануға үйретеді. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушылар оқытудың прициптері мен міндеттеріне сәйкес дүниенің біртұтас ғылыми-жаратылыстанымдық көрінісін дұрыс қалыптастыратын оқыту технологияларын, оқушылардың білімін бағалау әдістерін меңгереді. Курста механика, молекулалық физика, электр және магнетизм, оптика, атом және ядролық физика бөлімдерін жаратылыстану-математикалық бағытына сәйкес оқыту мәселелері қарастырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп физика экспериментінің техникасы №2
    Несиелер: 5

    Бұл пән "мектептегі физикалық эксперимент техникасы-1"пәнінің жалғасы болып саналады. Пәннің мақсаты - орта мектеп физикасы курсында оқытылатын негізгі физикалық құбылыстар туралы білімді бекіту, оқушыларға физикалық эксперимент арқылы олардың өту ерекшеліктерін түсіндіру және физика кабинетінде жабдықтармен жұмыс істеу техникасын меңгеру. Курс орта мектептің физика курсының бағдарламасына сәйкес көрсетілген барлық физикалық эксперименттердің әдістемесі мен техникасын, мектептегі физика кабинетінің құрылымын, мектептегі физикалық экспериментке дидактикалық талаптарды қамтиды.курсты бітірген білім алушы орта мектепте физика пәнін оқыту процесінде оқу эксперименттерін қою техникасын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Экономика, Менеджмент, Маркетинг және қаржы негіздерін түсінеді. Практикалық жетілдіруге, өзгерістер енгізу үшін әріптестермен стратегиялық шешімдер қабылдауға, бірлескен жұмыста фактілерді жинау мен пайдалануға, кәсіби білімді құру мен таратуға қатысады.

  • Код ON2

    Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістері, формалары мен тәсілдерін, инклюзивті білім берудің тиімділігі мен құндылықтарын түсінеді. Балалар мен жасөспірімдер өсуінің жалпы заңдылықтарын, жүйке жүйесінің физиологиясын біледі. Тұлғаның даму заңдылықтарын, оқыту және тәрбиелеу процестерін біледі, білім беру процесінің барлық деңгейлерінде психологиялық-педагогикалық көмекті жүйелі ұйымдастырудың құралдары мен әдістерін біледі; педагогикалық іс-әрекетте жүйелі ойлау және оны тұтас қабылдау туралы түсінікке ие.

  • Код ON7

    Практикалық есептерді шешуде сәйкес физикалық әдістерді таңдап, қолдана біледі. Практикалық есептерді шешуде теориялық және эксперименттік нәтижелерін талдап, оның дәлдігін бағалай алады.

  • Код ON1

    Ұлттық саясаттың және түрлі мәдениеттердің көзқарастары мен дәстүрлері арасындағы өзара қарым-қатынастардың мақсаттарын және өзінің ұлттық мәдени мұрасын түсінеді.

  • Код ON5

    Графиктер мен диаграммалар түрінде берілген есептерді шешу барысында статистикалық сипаттағы ақпараттарды талдайды.

  • Код ON4

    Физиканы оқыту әдістемесін, соның ішінде online режимінде оқытудың қазіргі білім беру технологияларын біледі. Оқу процесінде ақпараттық ортаның мүмкіндігін пайдалана алады. Ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру жолдарын біледі және оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмысына жетекшілік жасай алады.

  • Код ON6

    Физиканың концептуалды және теориялық негіздерін біледі, физиканың құндылықтарын, физиканың даму тарихы мен қазіргі жағдайын талдайды.

  • Код ON8

    Физикалық экспериментті жүргізуге қажетті құрал-жабдықтарды орнымен қолдана отырып, физикалық процестерге бақылау жүргізе алады.

Top