Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M05203 Қалдықтарды басқару в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Өндіріс қалдықтарымен жұмыс істеу негіздері
    Несиелер: 5

    Қалдықтармен жұмыс істеу саласындағы стратегия туралы түсініктерді қалыптастыру, қалдықтардың қауіпті қасиеттерін анықтайтын компоненттер туралы, қалдықтарды қайта өңдеу механизмдері туралы, қалдықтар компоненттерінің шектес ортаға әсері туралы теориялық білімді игеру. Қалдықтардың қауіптілік класын айқындау дағдыларын игеру; кәсіпорын аумағында өндіріс және тұтыну қалдықтарын уақытша сақтауды ұйымдастыруға қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қалдықтармен жұмыс істеудің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Қалдықтармен жұмыс істеудің озық қазақстандық және шетелдік тәсілдері қарастырылуда. Қалдықтарды механикалық-биологиялық өңдеу және негіздері компосттау. Техногенді қайта өңдеудің физика-химиялық әдістері қалдықтар. Теріс әсерді азайту жөніндегі іс-шаралар жүйесін қалыптастыруға арналған инновациялық технологиялық шешімдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚТҚ полигондарын қорғаудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Экологиялық тәуекелді азайту және ҚТҚ полигондарының жұмыс істеуі нәтижесінде туындайтын қайтымсыз салдардың алдын алу жөніндегі негізгі іс-шараларды зерделеу. Ластаушы заттардың қоршаған орта компоненттеріне енуіне жол бермейтін полигондарды орналастыру және технологиялық безендіруді жасау үшін орынды таңдау қағидаттары; полигондық фильтраттың топыраққа сіңуіне жол бермейтін берік сүзгіге қарсы экран қалыптастыру жөніндегі қорғау іс-шараларының кешені.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: әлеуметтік аспектіде ғылыми таным әдіснамасы бойынша білімді тереңдету және жүйелеу, ғылыми-зерттеу жұмысында әдіснамалық білімді практикалық қолдану дағдыларын дамыту.Мазмұны: қазіргі ғылым философиясының негізгі мәселелерін, оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдерін, ғылыми танымның, дәстүр мен дүниетанымның дамуын зерттеу; ғылым философиясының негізгі ұғымдары: логикалық-гносеологиялық, позитивизм, постпозитивизм; қазіргі өркениет мәдениетіндегі тарих ғылымы; қазіргі білім берудегі, тұлға мен қоғамдық сананы қалыптастырудағы ғылымның рөлі. Оқыту технологиялары мен әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғатты ұтымды пайдалану, қалдықтарды кәдеге жарату және қайта өңдеу
    Несиелер: 5

    Жоспарланған және жобаланған экономикалық қызметтің әртүрлі жобалары үшін қоршаған ортаға әсерді бағалау әдістерін қолдану, қоршаған ортаға әсерді кешенді геоэкологиялық бағалауды жүргізу; Өнеркәсіп қалдықтарын сақтау әдістерін зерттеу; улы өнеркәсіптік қалдықтарды термиялық залалсыздандыру және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқарушылық шешімдерді қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары. Жанжал психологиясы, медиация, кәсіби қызмет, іскерлік қарым-қатынас және команда құру. Психодиагностика және персоналды бағалау әдістері. Психологиялық тренингті әзірлеу және өткізу әдістемесі. Сабақ беру әдістері: тамыр әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми саналылығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістері: ризома әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қалдықтармен жұмыс істеу жүйесінде қоршаған ортаны қорғауды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Қалдықтармен жұмыс істеу жүйесіндегі экологиялық тәуекелдерді азайту үшін табиғатты қорғау іс-шаралары мен ұсынымдар кешенін әзірлеу. Табиғатты пайдалану органдарының қызметін модельдеуді математикалық, ақпараттық және технологиялық қамтамасыз ету, қоршаған ортаның химиялық ластануынан адам денсаулығына қауіп-қатерді санитарлық-гигиеналық бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қалдықтармен жұмыс істеу жөніндегі қызметке Аудит және лицензиялық талаптар
    Несиелер: 5

    Қалдықтарды орналастыру объектілерінің аумақтарындағы қоршаған табиғи ортаның жай-күйіне Мониторинг жүргізу. Қалдықтардың қоршаған ортаға әсерін бақылау әдістері мен құралдары. Қалдықтармен жұмыс істеу бойынша лицензиялық талаптар мен шарттар. Қауіпті қалдықтармен жұмыс істеу жөніндегі қызметтің негіздемесін ұстау және ресімдеу. Лицензиялау рәсімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өндіріс және тұтыну қалдықтарын басқару саласындағы ҚР мемлекеттік саясаты
    Несиелер: 5

    Табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы жобалық менеджмент. Жобалық басқарудың принциптері мен механизмдері. Экономиканы дамытуды бағдарламалық-нысаналы басқарудан жобалық тәсілдің артықшылықтары. Табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы жобалық менеджментке көшудің алғышарттары. Экологиялық бағыттағы жобалардың ерекшеліктері. Олардың жіктелуі. Экологиялық бағыттағы жобаларды іске асырудың шетелдік тәжірибесі. Экологиялық-экономикалық бағыттағы жобаларды негіздеу, іріктеу және іске асыру қағидаттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО экологияны оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Білім беру мен тәрбиелеудегі экологияның рөлі, экологиялық білім беру жүйесін құру принциптері, оқу процесін ұйымдастырудағы экологиялық психологиялық-педагогикалық білімнің әдістері мен әдістері; жаратылыстану пәндерін оқытудың теориялық негіздері, сабақ технологиясы, оқыту әдістері мен құралдары туралы идеялардың заңдылықтары мен жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қалдықтармен жұмыс істеу саласындағы экономикалық реттеу
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаны қорғауды экономикалық ынталандыру. Өндіріс және тұтыну қалдықтарымен қоршаған ортаның ластануынан болатын экономикалық зиянды бағалау. Қалдықтарды орналастыру үшін ақы төлеу, қоршаған ортаны ластағаны үшін төлемнің базалық, нормативтік және сараланған мөлшерлемелерін айқындау дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өндіріс және тұтыну қалдықтарымен жұмыс істеу жөніндегі қызметті ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 5

    Қалдықтармен жұмыс істеу жөніндегі қызметті реттеу саласындағы Қазақстанның халықаралық міндеттемелері. Халықты қауіпті қалдықтардың жай-күйі және олармен жұмыс істеу туралы ақпараттық қамтамасыз ету. Қоршаған ортаның ластануын реттеу әдістері: ластану төлемдері жүйесі. Қоршаған ортаны қорғауды экономикалық ынталандыру. Кәсіпорында өндірістік бақылау бағдарламасын әзірлеу. Ұйым экологиялық басқару объектісі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қауіпті қалдықтармен жұмыс істеу саласындағы экологиялық бақылау
    Несиелер: 5

    Өндірістік экологиялық ұйымдастыру туралы білімді қалыптастыру шаруашылық және өзге де қызметтің қоршаған ортаға, өндірістік табиғат қорғау құрылымдарының, мемлекеттік және өңірлік деңгейдегі экологиялық қадағалау органдарының жұмысына теріс әсерін болдырмауға бағытталған бақылау. Атмосфералық ауаға ластаушы заттардың шығарылуын бақылауды жүзеге асыруға, есептік және статистикалық құжаттаманы қалыптастыруға бағытталған мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эко білім беру мен тәрбиелеудің заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазіргі экологиялық үрдістерді зерттеу білім беру мен тәрбиелеудің әдістемелік негіздері, мәні, принциптері мен мәселелері; экологиялық білім беру мен тәрбиелеудің тарихи, әлеуметтік, мәдени, құқықтық, психологиялық және технологиялық аспектілері; экологиялық білім берудің қазіргі заманғы тәсілдері ЖОО-да экологияны оқыту кезінде экологиялық танымды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қалдықтармен жұмыс істеу кезіндегі экологиялық жағдайлар мен тәуекелдерді талдау және болжау әдістемесі
    Несиелер: 6

    Экологиялық тәуекелдер, әдістер, қағидаттар, тәуекелдерге жарамдылық критерийлері саласындағы негізгі тенденциялар туралы білімді қалыптастыру; қоршаған ортаның ластануынан туындайтын қауіптерді бағалау тәсілдері; мониторинг деректері бойынша кәсіпорын табиғи ресурстарға құратын тәуекел деңгейін есептей білу; қалдықтардың әртүрлі түрлерімен аумақтардың ластану қаупін нормалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қауіпті қалдықтармен жұмыс істеу саласындағы экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету
    Несиелер: 6

    Ерекше қауіпті қалдықтардың көздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру және ғылыми мақсаттарда практикалық пайдалану үшін адам мен табиғатты аса қауіпті қалдықтардан қорғаудың жолдары мен тәсілдері туралы түсінік. Әлемдік тәжірибеде ғылыми негізделген және қабылданған әдістер негізінде қауіпті қалдықтарды қайта өңдеуге және залалсыздандыруға байланысты технологияларды зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биологиялық ыдырайтын полимерлерді құру технологиялары
    Несиелер: 5

    Биологиялық ыдырайтын Полимерлі материалдар туралы түсінік, олардың жіктелуі. Биологиялық ыдырайтын полимерлердің артықшылықтары мен кемшіліктері. Биополимерлердің ыдырау механизмдері. Биологиялық ыдырайтын полимерлерді сынау стандарттары. Полимерлі материалдардың биологиялық ыдырауын бағалау әдістері. Биологиялық ыдырайтын полимерлерді құру технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қалдықтардың әртүрлі түрлерін кәдеге жарату және қайта өңдеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Ресурстарды үнемдеудегі циклоцентрлік тәсіл. Өндіріс және тұтыну қалдықтарын қайталама ресурстар ретінде пайдалану. Қалдықсыз және қалдықсыз технология. Екінші материалдық ресурстар. Қалдықтарды қайта өңдеу және қайта өңдеу. Қалдықсыз технологиялық жүйелер. Бастапқы, екінші, үшінші және төрттік қайта өңдеу. 1-ші, 2-ші, 3-ші ретті рециклерлер. Төмен және жоғары циклдар. Қайта өңдеу құрылымдары мен топологиясы. Ашық және жабық қайта өңдеу контурлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Айналмалы Экономика
    Несиелер: 6

    Айналмалы экономиканы зерттеу: түсінігі, ерекшеліктері, құрылымы және деңгейлері. ҚР дөңгелек экономикасының нормативтік-құқықтық базасы. Айналмалы экономиканың Микро және макро деңгейі. Дөңгелек экономиканың бизнес-модельдерінің сипаттамасы. Айналмалы экономиканың бизнес үшін маңызы. Дөңгелек экономиканың даму деңгейін бағалаудың макроэкономикалық индикаторлары мен индекстері. Қазақстандағы тұйық цикл экономикасына көшудің проблемалары мен перспективалары. Айналмалы экономиканың басым секторлары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Полимер негізіндегі орау материалдарын қайта өңдеу
    Несиелер: 5

    Адам өмірінің әртүрлі салаларында полимерлі материалдардың қалдықтарын жинақтау кезінде туындайтын экологиялық проблемалар. Полимерлі ыдысты қайта пайдалану. Артықшылықтары мен шектеулері. Полимер қалдықтарын қайта өңдеудің экологиялық және экономикалық тиімділігі. Полимерлі материалдың" өмірлік " кезеңдерін синтезден бірнеше рет қолдану арқылы түпкілікті жоюға дейін жоспарлау. Пайдаланылатын полимерлік материалдардың ассортиментін олардың "өмірлік циклі" тұрғысынан қайта қарау».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қалдықтармен жұмыс істеу саласындағы заңнама және құқықтық реттеу
    Несиелер: 5

    Қалдықтармен жұмыс істеуді басқаруды қамтамасыз ететін заңнамалық және нормативтік базамен танысу, қоршаған ортаға және су экожүйелеріне әсерді бағалау саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттаманың ережелерін талдау және сауатты қолдану дағдыларын қалыптастыру. Еуропалық Одақ елдеріндегі қалдықтарды басқару саласындағы құқықтық реттеу. Қазақстандағы қалдықтарды басқару саласындағы қызметті құқықтық реттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қайта өңдеу технологиялары мен инженерлік кешендер
    Несиелер: 6

    Қайта өңдеу технологияларының жіктелу белгілері мен түрлері. Негізгі, спутниктік, автономды, гибридті, ассимиляциялық қайта өңдеу технологиялары. Кешендер құрамының негіздемесі. Кешендерді құрудың ресурстық-экологиялық аспектілері. Өндірістік қалдықтарды сұрыптау және өңдеу кешендері. Қайта өңдеу жүйесіндегі қалдықтарды орналастыру объектілері және ассимиляциялық технологиялар мәселесі. Полигон қайта өңдеу желісінің трансферттік станциясы ретінде. Аумақты санациялау кешендері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыс жүргізу заманауи ақпараттық технологияларды тарту арқылы

  • Код ON2

    Кәсіби қарым-қатынас және оқыту процесінде мәдениетаралық коммуникация дағдыларын іске асыру және ұйымдастырушылық қабілеттерін, шешендік өнерін, өз ойларын ауызша және жазбаша түрде мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде дұрыс және қисынды ресімдеуді көрсету; жаратылыстану, әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық ғылымдардың өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін саралау

  • Код ON3

    Халықаралық шарттар мен келісімдерді қоса алғанда, ҚР-да қолданыстағы адамның қоршаған ортаға және табиғат пайдалануға қатынасын реттейтін заңнамалық актілерді, құқықтық нормалар мен техникалық нормативтерді жинақтау, мемлекеттік экологиялық инспекция мен табиғат пайдаланудың әртүрлі деңгейлеріндегі, оның ішінде қалдықтарды басқару саласындағы басқарушылық шешімдерді талдау

  • Код ON4

    Кредиттік оқыту технологиясы бойынша білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыру; экологиялық білім берудің белгілі бір технологияларының қажеттілігін негіздеу; қазіргі экологиялық білім берудің принциптері мен тенденцияларына сүйене отырып, экологиялық білім берудің нақты тәжірибесін талдау, білім беру процесінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану

  • Код ON5

    Қоғамдық өмірдегі ғылым мен білімнің рөлі, ғылыми танымның дамуы мен әдіснамасындағы қазіргі тенденциялар туралы талқылау; ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын талдау; жаңа бейтаныс жағдайларда зерттеу міндеттерін шешу үшін экология саласындағы арнайы пәндер шеңберінде алған білімдерін біріктіру; диссертация түрінде ғылыми-зерттеу және аналитикалық жұмыстың нәтижелерін қорытындылау, ғылыми мақаланы, есепті, ғылыми қызметті кейіннен жобалаумен және коммерцияландырумен аналитикалық жазбаны

  • Код ON6

    Қалдықтарды қайта өңдеудің заманауи әдістерін меңгеру, технологиялық процестер мен алынатын өнімдерді теориялық және эксперименттік зерттеуді жүзеге асыра білу, қоршаған ортаға техногендік әсердің сипаты мен бағытын сыни тұрғыдан бағалау. Қолданыстағы және жаңа қайта өңдеу жүйелерін әзірлеуде заманауи әдістер мен әдістерді қолданудың принциптері мен аналитикалық мүмкіндіктерін білу, тауарлардың өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде тәуекелдердің пайда болуын болдырмау үшін оңтайлы шешімдер қабылдау әдістерін білу

  • Код ON7

    Тұрмыстық қатты қалдықтармен жұмыс істеудің маңызды принциптерін, оларды кәдеге жарату мен залалсыздандырудың негізгі бағыттарын және оларды жинауды, тасымалдауды, өңдеуді, кәдеге жаратуды, залалсыздандыруды және орналастыруды ұйымдастырудағы практикалық міндеттерді шешуге бағытталған есептеу әдістемесін негіздеу. Қалдықтарды қайталама шикізат ретінде пайдалану. қалдықтарды өңдеу процесін автоматтандыру және қалдықтарды жинау, жинақтау, логистика және қайта өңдеу кезінде барлық кезеңдерде КТ технологиясын пайдалану

  • Код ON8

    Полигонның жекелеген құрылымдық элементтерін есептеу әдістерін меңгеру, полигонды ұйымдастыру, пайдалану және экологиялық мониторинг жүргізу бойынша өз білімдерін тереңдету

7M05203 Экология 1
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M087 Қоршаған ортаны қорғау технологиясы

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05203 Экология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M087 Қоршаған ортаны қорғау технологиясы

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05203 Экологиялық менеджмент және аудит
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M087 Қоршаған ортаны қорғау технологиясы

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M05203 Экология және тұрақты даму (1 ж.)
Магистратура

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: M087 Қоршаған ортаны қорғау технологиясы

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top