Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01804 Әлеуметтік және арнайы педагогика мамандарын даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Шет тіліндегі іскерлік қарым-қатынас қызметін жүзеге асыру үшін қажетті тілдік және пәндік білімді пайдалану, жалпы және кәсіби мәдениеттің әртүрлі салаларынан түпнұсқаларды, оның ішінде электрондық және шет тілінде пайдалану негізінде кәсіби білімді толықтыру тәсілдерін меңгеру, ағылшын тілін кәсіби тақырыптар бойынша еркін қарым-қатынас құралы ретінде қолдану.
  • Педагогикалық бағыттағы ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандары жүйесін қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, ғылыми экспериментті ұйымдастыру, инновациялық, білім беру технологияларын цифрлық форматта қолдану, білім алушыларға сауалнамалар ұйымдастыру және жүргізу, нәтижелерді талдау, ҚО іске асыру үшін бейнеконтент әзірлеу.
  • Арнайы педагог жұмысының жаңартылған мазмұнының интенсификациясы мен әртүрлілігін жіктеу, білім беру ұйымдарының педагогтеріне консультация беру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды онлайн оқытуды жоспарлау және ұйымдастыру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін онлайн оқытудың балама құрылғыларын құру әдістерін таңдау.
  • Педагогика және психология саласындағы білімді жаңғырту, зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде жоғары білімнің пән саласындағы озық білімді түсіндіру, кең пәнаралық контекстегі мәселелерді шешу, оқушылардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру, жеке мінез-құлық ерекшеліктерін анықтау, топтық құбылыстар мен процестерде басқару психологиясының әдістерін қолдану.
  • Аутистік спектрі бұзылған және тірек-қимыл аппараты бұзылған балалармен түзету жұмыстарының бағдарламасын әзірлеу, арнайы білім беруде оқытудың инновациялық технологиялары мен белсенді әдістерін пайдалана отырып, медициналық және психологиялық-педагогикалық көмекті жүзеге асыру, интеграцияланған сабақтарда ойын технологияларын синтездеу.
  • Қазіргі заманғы арнайы педагогиканың тарихи дамуы мен қалыптасуының тарихи-теориялық аспектілерінің өзекті тенденциялары мен тұжырымдамаларын ғылыми негіздеу және талдау, арнайы педагогиканы зерттеудің эмпирикалық, метатеоретикалық, проективті әдістерін, психикалық дизонтогенез теориясының әдіснамалық негіздерін қолдану.
  • Заманауи талаптарға сәйкес арнайы білім беру саласындағы педагогикалық менеджмент білімін біріктіру, педагогикалық ұжымды басқарудың тәсілдері мен әдістерін таңдау, арнайы мұғалімнің кәсіби қызметіндегі көшбасшылық және басқару дағдыларын біріктіру, қарым-қатынас кедергілері мен қақтығыстың өзара әрекеттесу мүмкіндіктерін талдау.
  • Ақыл-ойында бұзылысы бар адамдарды түзету жұмысында жеке білім беру және әлеуметтік-оңалту психологиялық-педагогикалық бағдарламаларын әзірлеу, ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдар мен олардың отбасыларының инклюзивті ортасын кешенді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру, ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды түзеу арқылы қолдау және әлеуметтік қорғау жүйесін жақсарту жөніндегі іс-шараларды әзірлеу.
  • Білім беру жүйесінде арнайы педагогика мен психологияны оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістемелерін қолдану, ғылыми негізделген психологиялық-педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, білім беру ұйымдарында арнайы пәндерді оқыту әдістемелерін интеграциялау, оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу, білім алушылардың жобалық қызметіне басшылықты жүзеге асыру.
  • Қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді талдау және бағалау, зерттеу және практикалық міндеттерді, оның ішінде пәнаралық салаларды шешу кезінде жаңа идеяларды түрлендіру, ғылымның тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру, кәсіби қызметте этикалық нормаларды ұстану.
  • Арнайы педагогика және психология бойынша жобалық қызметті ұйымдастыру және басқару, диагностикалық зерттеу түрлерін қолдану, жобалық іс-әрекет өнімін әзірлеу, арнайы мекемелерде мәдени-демалыс іс-шараларын ұйымдастыру әдістемесін анықтау әдістері мен тәсілдерін қолдану.
Top