Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01804 Әлеуметтік және арнайы педагогика мамандарын даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді анықтауға және шешуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін сәтті жүзеге асыруға қабілетті әлеуметтік, арнайы оқыту саласында мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M020 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы мен философиясы
Арнайы білім берудегі педагогикалық зерттеу әдістері
Арнайы педагог жұмысының жаңартылған мазмұны
Ақыл-ойында бұзылысы бар адамдарды түзету жұмыстарының мазмұны
Арнайы педагогика мен психологиядағы ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері
Жоғары мектеп педагогикасы
Басқару психологиясы
Шет тілі (кәсіби)
Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалармен түзету жұмыстарының технологиялары
Стратегиялық менеджмент
Арнайы педагогика және психология бойынша жобалық қызметті ұйымдастыру және басқару
Инклюзивті ортада психологиялық-педагогикалық қолдау
Киберпедагогика негіздері
Арнайы педагогиканың тарихи-теориялық аспектілері
Қазіргі арнайы педагогиканың ғылыми қалыптасу тарихы
Аутистік спектр бұзылыстары бар балалармен түзету жұмыстарының технологиялары
Арнайы мекемелерде мәдени-демалыс іс-шараларын ұйымдастыру әдістемесі
-
2 Оқу жылы
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды онлайн оқыту
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар тұлғасының психологиялық негіздері
Арнайы педагогтың кәсіби қызметіндегі көшбасшылық және басқару
Арнайы білім берудегі менеджмент
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың отбасыларын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Арнайы педагогика мен психологияны оқыту әдістемесі
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
Арнайы білім берудегі инновациялық технологиялар мен белсенді оқыту әдістері
Ғылыми зерттеу әдістері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шет тіліндегі іскерлік қарым-қатынас қызметін жүзеге асыру үшін қажетті тілдік және пәндік білімді пайдалану, жалпы және кәсіби мәдениеттің әртүрлі салаларынан түпнұсқаларды, оның ішінде электрондық және шет тілінде пайдалану негізінде кәсіби білімді толықтыру тәсілдерін меңгеру, ағылшын тілін кәсіби тақырыптар бойынша еркін қарым-қатынас құралы ретінде қолдану.
- Педагогикалық бағыттағы ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандары жүйесін қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, ғылыми экспериментті ұйымдастыру, инновациялық, білім беру технологияларын цифрлық форматта қолдану, білім алушыларға сауалнамалар ұйымдастыру және жүргізу, нәтижелерді талдау, ҚО іске асыру үшін бейнеконтент әзірлеу.
- Арнайы педагог жұмысының жаңартылған мазмұнының интенсификациясы мен әртүрлілігін жіктеу, білім беру ұйымдарының педагогтеріне консультация беру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды онлайн оқытуды жоспарлау және ұйымдастыру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін онлайн оқытудың балама құрылғыларын құру әдістерін таңдау.
- Педагогика және психология саласындағы білімді жаңғырту, зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде жоғары білімнің пән саласындағы озық білімді түсіндіру, кең пәнаралық контекстегі мәселелерді шешу, оқушылардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру, жеке мінез-құлық ерекшеліктерін анықтау, топтық құбылыстар мен процестерде басқару психологиясының әдістерін қолдану.
- Аутистік спектрі бұзылған және тірек-қимыл аппараты бұзылған балалармен түзету жұмыстарының бағдарламасын әзірлеу, арнайы білім беруде оқытудың инновациялық технологиялары мен белсенді әдістерін пайдалана отырып, медициналық және психологиялық-педагогикалық көмекті жүзеге асыру, интеграцияланған сабақтарда ойын технологияларын синтездеу.
- Қазіргі заманғы арнайы педагогиканың тарихи дамуы мен қалыптасуының тарихи-теориялық аспектілерінің өзекті тенденциялары мен тұжырымдамаларын ғылыми негіздеу және талдау, арнайы педагогиканы зерттеудің эмпирикалық, метатеоретикалық, проективті әдістерін, психикалық дизонтогенез теориясының әдіснамалық негіздерін қолдану.
- Заманауи талаптарға сәйкес арнайы білім беру саласындағы педагогикалық менеджмент білімін біріктіру, педагогикалық ұжымды басқарудың тәсілдері мен әдістерін таңдау, арнайы мұғалімнің кәсіби қызметіндегі көшбасшылық және басқару дағдыларын біріктіру, қарым-қатынас кедергілері мен қақтығыстың өзара әрекеттесу мүмкіндіктерін талдау.
- Ақыл-ойында бұзылысы бар адамдарды түзету жұмысында жеке білім беру және әлеуметтік-оңалту психологиялық-педагогикалық бағдарламаларын әзірлеу, ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдар мен олардың отбасыларының инклюзивті ортасын кешенді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру, ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды түзеу арқылы қолдау және әлеуметтік қорғау жүйесін жақсарту жөніндегі іс-шараларды әзірлеу.
- Білім беру жүйесінде арнайы педагогика мен психологияны оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістемелерін қолдану, ғылыми негізделген психологиялық-педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, білім беру ұйымдарында арнайы пәндерді оқыту әдістемелерін интеграциялау, оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу, білім алушылардың жобалық қызметіне басшылықты жүзеге асыру.
- Қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді талдау және бағалау, зерттеу және практикалық міндеттерді, оның ішінде пәнаралық салаларды шешу кезінде жаңа идеяларды түрлендіру, ғылымның тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру, кәсіби қызметте этикалық нормаларды ұстану.
- Арнайы педагогика және психология бойынша жобалық қызметті ұйымдастыру және басқару, диагностикалық зерттеу түрлерін қолдану, жобалық іс-әрекет өнімін әзірлеу, арнайы мекемелерде мәдени-демалыс іс-шараларын ұйымдастыру әдістемесін анықтау әдістері мен тәсілдерін қолдану.