Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M07513 Өнеркәсіптегі стандарттау және сапаны басқару (2 жыл) в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сапамен қамтамасыздандыру және басқару, техникалық реттеу және сәйкестікті бағалау саласындағы ұйымдастырушылық-басқару, өндірістік-технологиялық, ғылыми-зерттеу және жобалау қызметін жүзеге асыру үшін қажетті білім спектрі бар, еңбек нарығында әлеуметтік ұтқырлыққа және тұрақтылыққа ықпал ететін әмбебап және пәндік-мамандандырылған құзыреттері бар жаңа формациядағы магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M130 Стандарттау, сертификаттау және метрология (сала бойынша)
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы мен философиясы
Басқару психологиясы
Жоғары мектеп педагогикасы
Квалиметрия және квалиметриялық талдау
Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша) дамуының заманауи аспектілері
Жобаларды басқару
Шет тілі (кәсіби)
Сапаны басқарудығы квалиметриялық әдістер
Өнімдер сапасын бақылау технологиясы'
Стандарттар және регламенттер көмегімен қауіп-қатерлерді басқару
Инженерлерге арналған кәсіпкерлік
Зерттеудің негізгі әдістері
Стратегиялық менеджмент
Кәсіпорында санитарлық-гигиеналық және экологиялық бақылау
Процестерді басқару
Сынақ және сертификаттау
Ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметтерді жоспарлау және ұйымдастыру
-
2 Оқу жылы
Техникалық реттеудің нормативтік-құқықтық негіздері
Техникалық регламенттер және нормативтік құжаттар құрастыру технологиясы
Наноинженерлік зерттеулер негіздері
Сапаны басқарудың интегрирленген жүйелері
Өнімдер мен қызметтерді идентификациялау
Өнімдер сапасын басқару
Акредиттеу жүйесінің ұйымдастыру негіздері
ИСО 9000 сериялық стандарттарын енгізу кезінде ұйым персоналын басқару
Ғылыми зерттеу әдістері
Сапаны және қауіпсіздікті қамтамасыздандыру облысындағы ХС
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
- Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және басқару; зерттеулердің перспективалық бағыттарын анықтау; зерттеудің өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздеу, заңнамалық актілерді, нормативтік құжаттар мен анықтамалықтарды пайдалану. Тәуекелдерді бағалау мен талдауға негізгі тәсілдерді қолдана білу.
- Сапа көрсеткіштерін анықтау; өнімдер мен қызметтердің сапасын бақылауды жүзеге асыру; сапаны басқару үшін квалиметрия заңдары мен принциптерін және заманауи компьютерлік технологияларды пайдалану. Басқарудың заманауи әдістері мен техникалық бақылауды ұйымдастыру технологиясы негізінде тиімді өндірісті ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру.
- Жобаның мақсаты мен құрылымын анықтай білу, жобалардың тиімділігін бағалауды жүзеге асыру; жақсарту мақсатында сапа менеджменті жүйесін бағалауды жүргізу; жанжалдар мен күйзелістерді басқару; кәсіби қызметке ынталандыру; қызметкерлерді таңдау.
- Негізгі сынақтарды жүргізу әдістемелерін білу және қолдана білу, өлшеу, сынау және бақылау құралдарын таңдау; сынақтарды, бақылауды орындаудың аттестатталған әдістемелерін қолдану; тауарлық ақпараттың нормативтік құжаттама талаптарына сәйкестігін бағалау; аккредиттеу үшін құжаттаманы әзірлеу, талдау, жергілікті жерде сараптамаға дайындауды және оны жүргізуді жүзеге асыру.
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
- Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.