Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M02312 Филология: тіл білімі в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М02312 - «Филология: тіл білімі» білім беру бағдарламасының мақсаты – филология, лингвистика салаларының ғылыми-зерттеуді жүзеге асыра алатын, жаңа зерттеу әдістерін қолдануға, ғылыми эксперименттер өткізуге, орындалған жұмыстың нәтижелерін бағалауға бейім түлек дайындау; ғылым және мәдениеттің маңызды бағыттарының қарқынды даму мәселелерін шешуге бағытталған жоғары білімді, бәсекеге қабілетті маман дайындауды қамтамасыз ету; Қазақстанның және аймақтың индустриялық-инновациялық дамуына үлес қосу.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M060 Филология
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Басқару психологиясы
Жоғары мектеп педагогикасы
Шет тілі (кәсіби)
Тіл білімінің жаңа бағыттары
Ғылым тарихы мен философиясы
Мәтінмен филологиялық жұмыс жасаудың негіздері (құру/өңдеу/аудару)
ЖОО-да филология ғылымын оқытудың әдіснамасы
Бағдарламалар дайындаудың ғылыми әдістемесі және бағалаудың өлшемдік технологиясы
Тіл біліміндегі белсенді үдерістер
Стратегиялық менеджмент
Аударма негіздері
Жоғары білімнің лингводидактикалық аспектілері
Салғастырмалы грамматика практикумы (қазақ, орыс және ағылшын тілдері)
Киберпедагогика негіздері
Жаңа лингвистикалық парадигмалар/
Ф. де Соссюр және ХХ ғасыр лингвистикасы
Лингвистика және қазіргі библиографияның негіздері
-
2 Оқу жылы
Тіл білімінің теориялық тұрғыдан зерттелу заңдылықтары
Тіл біліміндегі аналитизм
Филология ғылымының философиялық-методологиялық мәселелері
Салыстырмалы тіл білімі
Тілдік зерттеудің принциптері мен әдістері
Лингвосемиотика
Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
Түркі онамастикасы
Іскери стильдегі мәтіндерді құжаттау және аудару
Ғылыми зерттеу әдістері
Оқыту нәтижелері
- Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысымен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызшақарым- қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы
- Филология саласына қатысты ғылыми жетістіктер мен жаңа идеяларды жасау, зерттеулер жүргізе білу; зерттелетін мәселелер бойынша теориялық және әдістемелік еңбектерді оқу, талдау және аудару; ғылыми әдістерді, лингвосемиотика саласындағы әдістемелері әзірлеу; білім беру парадигмасын, педагогикалық ғылымның жаңа концептуальды иедеяларын дамыту.
- Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату
- Тіл білімінің іргелі қағидалары, теориялық тіл білімінің жаңа бағыттары, басқа ғылымдармен байланыс, ғылым дамуының қазіргі жағдайы мен өзекті үрдістері бойынша білім-пайымын таныта алуы; тіл білімі саласында биік деңгейде зерттеулер жүргізуі, мамандық негізіндегі міндеттерді шешуге даярлығы мен шығармашылық бастамасын көрсете білуі.
- Мәтіндік және теориялық категориялы талдау негізінде тілдік материалдар мен өнер туындыларын өз бетімен зерттеу; шығармашылық қызметке байланысты жобаларды дамыту;; ғылыми мекемелерде және білім беру мекемелерінде бейіндік пәндер бойынша ғылыми зерттеулерді орындау.
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым- қатынас жасау үшін филологиялық білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.