Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M08613 Су ресурстарын басқару в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Су шаруашылығы саласында кең бейінді жоғары білікті мамандарды даярлау, магистранттарда еңбек нарығы мен жұмыс берушілердің талаптарына сәйкес, су ресурстарын басқару саласында кәсіби құзыреттерді қалыптастыру және бассейндік жүйелерде су ресурстарын ықпалдастыра пайдалану мәселелеріне бағытталған. Су шаруашылығы саласында кең бейінді жоғары білікті мамандарды даярлау, магистранттарда еңбек нарығы мен жұмыс берушілердің талаптарына сәйкес кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M137 Су ресурстары және суды пайдалану
-
Білім беру саласы 7M08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 7M086 Су ресурстары және суды пайдалану
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шет тілі (кәсіби)
Жоғары мектеп педагогикасы
Басқару психологиясы
Ғылым тарихы мен философиясы
Инженерлік гидрология арнайы курс"
СР халықаралық деңгейде басқаруының құқықтық негіздері"
Патенттану"
Космостық және жер беті технологиясының мониторингі"
Ғылыми зерттеулер негіздері"
ҚР табиғатты қорғау жүйелеріндегі СРБ"
ҚР су қауіпсіздігі"
Инженерлерге арналған кәсіпкерлік
ҚР өзен бассейндеріндегі су-энергетикалық қатынастар және проблемалар"
Суды пайдалануды халықаралық реттеу
Су ресурстарын болжау және басқару
Арна ағындарының динамикасы"
Стратегиялық менеджмент
-
2 Оқу жылы
Су ағынын реттеу
Табиғат қорғау құрылымдары
ЖБҚЗ материалдары негізінде су ресурстарын тиімді пайдалану"
ҚР табиғи-шаруашылық жүйелерінің гидроэкологиялық қауіпсіздігі"
Су ресурстарын бассейндік деңгейде тиімді пайдалану әдіснамасы
Наноинженерлік зерттеулер негіздері
Аймақтық деңгейде су ресурстарын басқару әлеуетін жетілдіру"
ҚР суды сақтау технологиясы"
Ғылыми зерттеу әдістері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Нормативтік құқықтық актілерге, Жерді қашықтықтан зондтау деректері мен нәтижелеріне, су ресурстарын пайдалану және ластанудан қорғау саласындағы қатынастарға сәйкес су объектілері мен ресурстарының жай-күйін қалпына келтіру және жақсарту жөніндегі іс-шараларды ұсыну; Су ресурстарын кешенді басқаруды жүзеге асырудың Қазақстандық стратегия.
- Күйзеліс жағдайында эмоционалды және когнитивті өзін-өзі реттеуді көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдану, психологиялық мәселелердің аспектілерін көрсету, нақты практикалық мәселені шешу кезінде тұлғаның ерекшеліктерін ескеру, психоанализдегі концепциялар мен тенденциялар арасындағы байланысты орнату.
- Жүйеге келтіру үшін есептік гидрологиялық сипаттамаларды анықтау әдістерін қолдану және оларды ғылыми-практикалық мақсаттарда пайдалану, сонымен қатар құрылымдардың әртүрлі типтеріне эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістерін, практикалық мәселелерді шешу үшін канал ағындарының механизмін талдауды есептеу және теориялық құралдарын әзірлеу жолдарын пайдалану, патенттік құқық нысандарының патенттік қабілеттілігін анықтау.
- Стратегиялық, ағымдағы және операциялық жоспарлау және бақылау (басқару) құралдарын пайдалана отырып, ғылыми зерттеулердің негіздерін, наноматериалдардың құрылымы мен сапасын бағалауды білу, компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдау; ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.
- Суармалы жерлердің су-экологиялық-мелиоративтік жағдайын объективті бағалауға мүмкіндік беретін ғарыштық және жерүсті мониторингінің кешенді технологияларын, су үнемдеу технологияларын және су тасқынының зардаптарын жоюдың заманауи әдістерін, судың рөлі мен функцияларын зерттеу әдістерін қолдану өңірдің ұдайы өндіріс процесіндегі ресурстары, су шаруашылығының құқықтық аспектілері.
- Кәсіби іс-әрекетте тілдік дағдылар мен біліктілікті дамыту, ғылыми мақалалар дайындау үшін шет тілін оқытудың коммуникативтік құзыреттілігін, ғылыми білімнің генезисін, философиялық мәнін және дамуын, ұйымдастыру және дамыту заңдылықтарында білімін көрсету.