Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01764 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инклюзивті білім беру қағидаттарын ескере отырып, ғылыми-педагогикалық зерттеулер, оқу-тәрбие процесін жоспарлау, ұйымдастыру және бағалау дағдыларын меңгерген, әлеуметтік, азаматтық сауаттылығы мен терең пәндік білімі бар, инновацияларға ашық, мәдениетаралық қарым-қатынасқа қабілетті орыс тілі мен әдебиеті креативті көшбасшы мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Түрік тілі (А1)
Жас ерекшелік психологиясы
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Мамандыққа кіріспе
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Түрік тілі (B2)
Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы
Педагогика
-
2 Оқу жылы
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Орыс фольклоры
Инклюзивті білім беру
Ясауитану
ХІХ ғасырға дейінгі орыс әдебиетінің тарихы
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
-
3 Оқу жылы
ХІХ ғ. орыс әдебиеті
Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілін оқыту әдістемесі
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Креативті көшбасшылық
Қаржылық сауаттылық
Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
Академиялық жазбаға кіріспе
Мәтінмен жұмыс істеу әдістері
Түркі мемлекеттер тарихы
Жазбаша тілді дамыту
ХХ ғ. орыс әдебиеті
Мәнерлеп оқу
Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі шетел әдебиетінің тарихы
Емле мен тыныс белгілерінің қиын сұрақтары
Ата-түрік принциптері
Салыстырмалы әдебиеттану
-
4 Оқу жылы
Аударма теориясы мен практикасы
Әдебиет теориясының негіздері
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесі
Қазіргі орыс әдебиеті
Европаның ағарту мәдениеті мен әдебиеті
Орыс әдебиетін оқытудың инновациялық технологиялары
Орыс тілін оқытудың интерактивті әдістері
Орыс тілінің стилистикасы және сөйлеу мәдениеті
Тілдік дағдыларды қалыптастыру әдістемесі (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Табиғатты ұтымды пайдалану аспектілерін қолданып, қоршаған ортаның жай-күйін және адамға қауіпті факторлардың әсер ету дәрежесін бағалайды .
- Электрондық, ақпараттық және цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланып, инновациялық білім беру технологияларын, оқытудың инновациялық тәсілдерін және оқытудың заманауи стратегияларын қолданады.
- Оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және бағалау дағдыларын пайдаланып, оқушылардың жеке және жас ерекшелік психофизиологиялық қабілеттері мен қажеттіліктерін ескеріп, қазіргі заманғы әдістемелер негізінде оқыту және тәрбиелеу процесін іске асырады.
- Тарихи фактілерді, принциптерді, рухани құндылықтар мен тілдік ерекшеліктерді білуге негізделген, тиімді мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асырады.
- Білім алушылардың пәндік және тілдік құзыреттерін педагогикалық диагностикалауды жүзеге асырып, білім беру саласында мониторингтік зерттеулер жүргізеді.
- Экономикалық білімді, қаржылық сауаттылықты және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті көрсете отырып, кәсіпкерлік қызметті, бизнес жүргізуді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметті дербес ұйымдастыру дағдыларын меңгерген.
- Оқытылатын пәндер шеңберінде терең пәндік білімді көрсетіп, талдау, түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын қолданып, оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешеді.
- Өзінің эмоционалды интеллектін және қазіргі заманғы көшбасшының негізгі дағдыларын, өз уақытын және өз әлеуетін ұйымдастырудың тиімділігін талдау және бағалау дағдыларын пайдалана отырып, өз қызметін және кәсіби дамуын жоспа.лаудың тиімді құралдарын анықтау және таңдау арқылы креативті шешімдер қабылдап өзінің кәсіби қызметін ұйымдастырады.
- Білім беру үдерісін зерттеу,оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеу және ұсыну дағдыларын пайдаланып, өзінің кәсіби қызметі мен әріптестерінің тәжірибесінің рефлексиясын жүзеге асырып, академиялық жазудың негіздерін көрсетіп және академиялық адалдық қағидаттарын сақтап оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асырады.