Жаңа білім беру бағдарламасы

7M07138 Ғарыштық техника мен технологиялар в Satbayev University

  • Компьютерлік көру
    Несиелер: 5

    Компьютерлік көру - бұл цифрлық кескіндер немесе бейнелер туралы жалпы жоғары деңгейде түсінігі бар және объектілерді анықтауға, қадағалауға және жіктеуге арналған компьютерлік жүйелерді құруды зерттеу. Практикалық тұрғыдан алғанда, компьютерлік көру адамның көру жүйесі орындай алатын міндеттерді түсінуге және автоматтандыруға ұмтылады. Бұл курс кескінді классификациялау мәселелеріне арналған соңғы үлгілерді зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өзін-өзі ұйымдастыратын желілердің интернет заты
    Несиелер: 5

    Пән өзін-өзі ұйымдастыратын желілерді, Заттар интернетінің тұжырымдамасымен, кең таралған сенсорлық желілермен, сымсыз өзін-өзі ұйымдастыратын желілермен және автокөлікке арналған Өзін-өзі ұйымдастыратын желілермен танысуды, сондай-ақ беру, бағыттау және көлік деңгейіне қол жеткізуді басқарудың негізгі хаттамаларына шолуды зерттейді. Айнымалы топологиясы бар желі. Динамикалық. Орталықтандырылмаған. Мобильді. Желіні құрайтын түйіндер. Бұл жеке компьютерлер, ноутбуктер, смартфондар, планшеттер, ақылды сенсорлар және басқа құрылғылар болуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Телеметриялық инфокоммуникациялық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-арналардың жиіліктік бөлінуі бар тарату жүйелерін құру (ҚРЧ). CHRC тарату жүйелерінде арна сигналдарын қалыптастыру және беру әдістері. Арналарды уақытша бөлу арқылы беру жүйелерін құру принциптері (ВРК). ИКМ бар жүйелердің иерархиялық құрылысы. Телевизиялық және дыбыстық хабар таратудың жерүсті және спутниктік жүйелерін құру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Интеллектуалды микро және нано сенсорлық құрылғылар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-микро және наносенсорлық құрылғыларды құрудың физикалық және технологиялық негіздері туралы білімді тереңдету. "Микро және наносенсорлық құрылғылар" пәнін игеру кезінде микро және наносенсорлық құрылғылардың әрекет ету қағидаттарының іргелі физикалық негіздері бойынша базалық білім қалыптастырылады, сондай-ақ микро және наносенсорлық құрылғылардың одан әрі дамуының ықтимал жолдары туралы жалпы түсініктер алынатын болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның ерекшелігі, ғылым және ғылымға дейінгі, ежелгі және теориялық ғылымның қалыптасуы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және сыныптан кейінгі ғылым, математика, физика, технология және технология философиясы, инженерлік ғылымның ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 1
  • Санды деректерді берудің сымсыз желісі
    Несиелер: 5

    Сымсыз желілер мен жүйелерді жобалау, дамыту және жаңарту әдістерін оқып үйрену, сонымен қатар қолданыстағы желілерде жаңа технологияларды іс жүзінде енгізу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән басқарушылық қызметтегі психологиялық аспектілердің қазіргі рөлі мен мазмұнын зерттейді. Кәсіби іс-әрекетті жүзеге асыру барысында оқушының психологиялық сауаттылығын арттыру қарастырылады. Психология саласында өзін-өзі жетілдіру және жергілікті деңгейде де, шетелде де басқару қызметінің құрамы мен құрылымын зерттеу. Қазіргі менеджерлердің психологиялық ерекшелігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
  • ҒЗЖ және ТКЖ ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Ғылыми қызмет субъектісі, ғылыми қызмет объектісі, ғылыми танымның эмпирикалық әдістері, ұқсастық, тақырыптың өзектілігі, ҒЗЖ аспектісі, гипотезалары, танымның ғылыми әдісінің ерекшеліктері, дедукция әдісі, индукция әдісі, ғылым мен ғылыми зерттеулердің сыныптамасы, эксперименттерді жоспарлау теориясы, талдамалық шолу, заманауи жарияланым көздері, ҒЗЖ және ТКЖ есептерін жасау ережелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Телекоммуникациялық сигналдарды сандық өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Сигналдарды өңдеу әдістері. Телекоммуникациялық сигналдарды цифрлық өңдеудің ерекшеліктері. Z – түрлендіру. DSP алгоритмдері. Корреляция. Модуляция және тіркеу жүйелері.

    Оқу жылы - 1
  • Роботтарды терең оқыту
    Несиелер: 5

    Ұсынылған курс "терең оқыту" әдістеріне - машиналық оқытудың нейрондық желілік әдістерінің жаңа буынына арналған, бұл бірқатар қолданбалы салаларда қарқынды дамуға әкелді. Курс магистранттардың терең нейрондық желілерді қолдана отырып, қолданбалы мәселелерді шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Соңғы бірнеше жыл ішінде тереңдетіп оқыту әдістері қолданбалы салаларда берік орныққан компьютерлік көру: визуалды бейнелерді тану, сегментация, кескіндермен түстерді қалпына келтіру, суреттерді тегтермен сипаттау, мәтінді өңдеу, сөйлеуді өңдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • ЖҚЗ геоақпараттық жүйелер негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қоғамды ақпараттандыру және цифрландыру мәселелеріне, географиялық ақпараттық жүйелердің даму тарихына, қашықтықтан зондтаудан алынған ГАЖ деректерін пайдалану көлемі мен деңгейлеріне, қашықтықтан зондтау ақпараты негізінде цифрлық деректерді құру технологияларына кеңінен шолу жасайды. Экономиканың әртүрлі салаларында ГАЖ қашықтықтан зондтаудың дамуын талдау. GPS көмегімен ГАЖ қашықтықтан зондтауды әзірлеу және енгізу. ArcGIS, Mapinfo, GRASS, CityCom ГАЖ жүйелерінің бағдарламалық-аппараттық кешендері. ГАЖ үшін ISO стандарттары

    Оқу жылы - 1
  • ЖҚЗ оптикалық және радарлық жүйелерінің негіздері
    Несиелер: 5

    Радар мен оптикалық кескіндердің синтезі. Алдын ала өңдеуді есептеу алгоритмі. Дақтық шуды сүзгілеу әдістері. Бұлтты белгілеу. Суреттерді біріктіру әдістері. Нүктелер, объектілер және шешімдер деңгейінде бірлескен өңдеу алгоритмі. Шығарылған параметрлерді визуализациялау негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс техникалық мамандықтардың магистранттарына кәсіби және академиялық салада шетел тіліндегі қарым -қатынас дағдыларын жетілдіруіне және дамытуына арналған. Курс студенттерді заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып кәсіби және академиялық мәдениетаралық ауызша және жеке қарым -қатынастың жалпы принциптерімен таныстырады (дөңгелек үстел, пікірталастар, талқылаулар, кәсіби бағытталған жағдайларды талдау, жоба).

    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курс шеңберінде магистранттар жоғары білім беру педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгереді, заманауи педагогикалық технологияларды пайдалануды, білім беру мен тәрбиелеу үдерістерін жоспарлауды және ұйымдастыруды, оқытушы мен оқытушының субъекті мен субъектінің өзара әрекеттесуінің коммуникациялық технологияларын меңгереді. университеттің оқу үдерісінде бакалавр. Сондай-ақ магистранттар білім беру ұйымдарында (жоғары оқу орындарының мысалында) адам ресурстарын басқару бойынша білім алады.

    Оқу жылы - 1
  • Ғарыштық байланыстағы сигналдарды сандық өңдеу
    Несиелер: 5

    Модуляция әдістері, цифрлық сигналдарды өңдеу, спутниктік байланыс жүйелері, квадраттық-амплитудалық кілттеу, қателерді түзететін кодтауды әзірлеу, адаптивті цифрлық алгоритмдерді талдау ғарыштық байланыс сигналын өңдеу

    Оқу жылы - 1
  • Фотограмметрия әдістері
    Несиелер: 5

    Курс фотограмметрияның даму кезеңдерін, фототопографиялық түсірілімдердің негізгі түрлері мен әдістерін, аэрофототүсірілім негіздерін, фотограмметрияның геометриялық негіздерін, жеке сурет теориясын, аэротүсірілімді трансформациялауды, жазық фототриангуляция әдістерін, фотопланалар мен фотосхемаларды, суреттерді дешифрлеу әдістерін, стереомодельді бақылау және өлшеу әдістерін, аэротүсірілім жұбының теориясын, фотограмметриялық моделді құру әдістерін, стереометрдегі суреттерді өңдеу әдістерін,фотограмметрдегі суреттерді өңдеу әдістерін қамтиды. кеңістіктік фототриангуляция тәсілдері, сандық фотограмметрия әдістері, фотограмметриялық өнім түрлері және олардың сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Глобалды желідегі ЖҚЗ мәліметтер қоры
    Несиелер: 5

    Сандық картографиялық деректер және қашықтықтан зондтау деректерін Банк - карточка схемаларын түрінде мемлекеттік деректер банкін визуализацияланған кеңістік деректер жиынтығының бұлтты сақтау жүргізу үшін бағдарламалар жиынтығы, деректер жинау және мета деректерді сақтау, кеңістіктік деректер сұрау таңдау және беру, есеп, құру және жариялау geopokryty.

    Оқу жылы - 2
  • Ғарыш саласындағы өнертапқыштық есептерді шешу теориясы
    Несиелер: 5

    "Ғарыш саласындағы өнертапқыштық есептерді шешу теориясы" курсы г. С. Альтшуллердің заңдар жүйесін, техникалық жүйелердің (КО) даму заңдылықтары мен сызығын, КҚ құрылымдық талдау мен синтезін (вепольдік талдау), АРИЗ негіздерін, мінсіз түпкілікті нәтижені (ИКР), КО қайшылықтарын шешу тәсілдерін, ТРИЗ стандарттарын, технологиялық әсерлерді, математикалық, физикалық және химиялық әсерлерді қамтиды. химиялық, тұлғаның даму теориясы және шығармашылық ұжымдардың даму теориясы және ғарыштық технологияның дамуындағы ҒСӨЕ-нің рөлі мен орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қоршаған ортаның мониторингінің геоақпараттық технологиялары
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаның жедел мониторингі үшін мамандандырылған ГАЖ құрылымы. Табиғи төтенше жағдайлардың қаупі. Операциялық бақылаудың және болжамдық мәліметтердің заманауи көздері. MODIS деректерді қабылдау ішкі жүйесі. AIRS дыбыстық кешенді деректеріне сәйкес операциялық мониторингтің ішкі жүйесі. AIRS деректерді өңдеу пакеттері. Болжамның ішкі жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жобалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән бизнесті дамытуды жобалық басқарудың заманауи мінез-құлық модельдеріне негізделген жобалық басқару компоненттерін зерттейді. Бағдарлама PMI PMBOK, IPMA ICB халықаралық стандарттарына және жобалық басқару саласындағы ҚР стандарттарына құрылған. Стратегиялық, жобалық және операциялық басқарудың өзара іс-қимылы арқылы бизнесті дамытуды ұйымдастырушылық басқарудың ерекшеліктері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Сандық фотограмметрия
    Несиелер: 5

    Картографиялау сандық фотограмметрия қолдану. Сандық картография міндеттері. Сандық бейнесі тұжырымдамасы, сандық кескінді өндіру әдістері. Сандық суреттерді стереоскопиялық бақылау және өлшеу. Сандық фотограмметриялық жүйелер және олардың негізгі сипаттамалары электрондық карталарымен (жоспарлармен) құру. Жағдай және рельеф модельдерін сандық моделін құру. Сандық фотограмметрия автоматтандырылған жүйелері. Тақырыптық карталарды құру Ғарыш суреттерiн бағдарламалық өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ғарышқа негізделген ЖҚЗ радиолокациялық жүйелері
    Несиелер: 5

    КосмБ ЖҚЗ РЛС курсы келесі негізгі бөлімдерді қамтиды: аэроғарыштық мониторингтің жаһандық жүйесінің құрылымы; КосмБ ЖҚЗ РЛС ақпараттық параметрлері; РЛС шешілетін міндеттер; радилокациялық бақылау және ихсвойство объектілері; РЛС жер бетін ғарыштан бақылау үшін пайдаланатын электромагниттік тербелістердің спектрлері; беру және қабылдау кезінде радиосигналдың поляризация мәселелері; радиотолқындардың жер бетіндегі әртүрлі физикалық объектілерден шағылысуы және олардың ерекшеліктері; ЖҚЗ ғарыштық РЛС заманауи әдістері; антеннаның (РСА) синтезделген апертурасы бар ғарыштық радиолокациялық бейнелеулерді синтездеу алгоритмдері; радиолокациялық бейнелерді өңдеу және тіркеу әдістері; Ғарыштық РСА ақпараттылығын арттыру тәсілдері; ғарыштық орналасу ЖҚЗ РСА-ның жай-күйі мен даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ақпаратты таратудың көпарналы РТЖ-сы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-топтық сигнал арналарын біріктіру және бөлу, арналық сигналдардың сызықтық қосындысын қалыптастыру, сызықтық бөлу әдістері: жиілік, уақытша және сигнал формасы, көп арналы жүйелерді құру үшін пайдалану, көптеген абоненттердің топтық сигналын беру, бір таратқыш. Үздіксіз сигналдың дифференциалды энтропиясы. Үздіксіз хабарламаларды берудің радиожүйелері. Үздіксіз сигналдарды беру кезінде байланыс арнасының өткізу қабілеті. Байланыс арналары мен трактілерінің сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қоршаған ортаның аэроғарыштық мониторингі
    Несиелер: 5

    Картографиялық әдіс – карта бойынша құрылымды, өзара байланысты, құбылыстардың динамикасын және эволюциясын уақыт мезгілінде және кеңістікте зерделеу, олардың дамуын болжау, мүмкіндіктік сапалық және сандық сипаттамаларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы басқару құралдары мен әдістерін тәжірибеде қолдану. Инновация. Инновациялық менеджменттің міндеттері. ұйымдастыру формалары. Инновациялық қызмет стратегиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Код ON2

    Ғарыш саласының концептуалды дамуының ғылыми-техникалық мәселелерін, атап айтқанда Жерді қашықтықтан зондтаудың ғарыштық жүйелерін талдай білу.

  • Код ON4

    Техникалық жүйелердің дамуын талдау және болжау, зерттеу міндеттерін жоспарлау және қою, қашықтықтан зондтау жүйелерін әзірлеу және жобалау.

  • Код ON5

    Жерді қашықтықтан зондтаудың ғарыштық жүйелерінің теориялық білімін қолдану дағдылары болуы және ғарыш саласының қолданбалы міндеттеріне жаңа идеялар мен жоспарлау, ғылыми эксперименттер жүргізу қабілеті.

  • Код ON3

    Ғарыштық технологиялар мен технологиялар, автоматтандыру жүйелері және ғарыштық жүйелерді роботтандыру саласындағы теориялық және практикалық білім тәсілдерінің әдістерін талдау.

  • Код ON1

    Ғылым философиясы, жоғары оқу орындарының педагогикасы, шет тілдері және басқару психологиясы бойынша білімдер негізінде интеллектуалдық деңгейде көрсете білу. Үнемі жаңа білім мен дағдыларды меңгеру жолында және дүниетанымын жүйелі түрде кеңейтіп отыру.

  • Код ON6

    Ғарыштан алынған суреттерді интерпретациялауда және оларды өндірістік тапсырмаларда қолдануда теориялық және практикалық дағдыларды қолданып қабілеттерін көрсетуде және суреттердің сапалық сипаттамаларын жақсартуда зерттеулер жүргізу білу.

  • Код ON7

    Университетте және орта арнаулы оқу орындарында оқытудың заманауи педагогикалық әдістемесі саласындағы теориялық және практикалық білімдерін оқушыларға жеткізу.

Top