Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11122 Мәдени-тынығу жұмысы в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды мәдени-тынығу қызметінің негіздерімен, халықтық және көркем шығармашылықтың функцияларымен таныстырады. Курс материалдарын зерделеу кезінде әртүрлі тарих, педагогикалық, мәдениет және өнертану пәндері кеңінен қолданылады деп болжанады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пәнаралық білім модулі (экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігінің негіздері, экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
    Несиелер: 5

    Пәнаралық ғылым ретінде экология және тіршілік қауіпсіздігі туралы, табиғат пен қоғам арасындағы байланыс туралы заманауи түсініктерді қалыптастыру; экономика ғылымының даму кезеңдерін, меншіктің нысандары мен құқықтық аспектілерін, баға белгілеу механизмдерін, шағын кәсіпкерлік пен экономиканың дамуының рөлін қарастыру; ғылыми зерттеу әдістері саласында білім жүйесін қалыптастыру; сыбайлас жемқорлықпен күресу және сыбайлас жемқорлыққа тұрақты төзбеушілікті дамыту; Қазақстан Республикасының Конституциясын және басқа да нормативтік актілерді қолдану; мемлекеттік органдардың қызметінде заңдылықты қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сахналық имидж
    Несиелер: 5

    Пән сахналық образды жасау кезінде практикалық іс-әрекетте сахналық образдың және оның қалыптасуының негіздерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық мәдениетті қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушылардың музыкалық-көркемдік талғамын қалыптастыра отырып, музыка мәдениетінің тарихымен, музыкалық шығармалардың жанрларымен және түрлерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореография негіздерінің драматургиясы
    Несиелер: 5

    Пән хореографиялық драматургияны зерттейді, хореографтың сценарий жазуы, музыкалық және би драматургиясы, хореографиялық шығарманы қою жөніндегі жұмысының негізгі принциптері мен әдістерін белгілейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Пән қазақ (орыс) тілінде коммуникативтік коммуникативті дағдыларды қалыптастыруды, осы БББ-ның қазақ (орыс) тілінде негізгі категориялық-концептуалды аппаратын әзірлеуді және осы БББ-да білім алушыларға кәсіби-бағытталған тілдік дайындықты қамтамасыз етуді; пән қазақ (орыс) тілін объект ретінде емес, негізгі білімді меңгеру құралы ретінде пайдалана отырып, тереңірек меңгеруді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарих, мәдени және тынығу іс- әрекетінің теориясы
    Несиелер: 5

    Пән мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастырушының кәсіби қызметі туралы білімді қалыптастырады, мәдени-тынығу жұмыстары процестерінің қызмет етуінің тарихи, теориялық аспектілерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • МТЖ хореографиялық ұжыммен жұмыс істеу
    Несиелер: 5

    Пән музыканың сан алуан табиғатына сәйкес мәнерлі және ырғақты қимылдау, қарапайым музыкалық-ритмикалық үлгіні жеткізу, музыкалық кіріспеден кейін жаттығуларды өз бетінше бастау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу саласының режиссурасы
    Несиелер: 5

    Пән режиссуралық дағдыларды, мәдени-демалыс іс-шараларына жетекшілік ету негіздері туралы тұтас көзқарас пен түсінікті, Қазақстандағы режиссерлік өнер мектебінің мәдени ерекшелігі туралы түсінікті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Курстың негізгі мақсаты – түлектердің тілдік құзыреттілігін іс жүзінде қалыптастыру, т.б. кәсіби қызметтің, ғылыми және практикалық жұмыстың әртүрлі салаларында, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өздігінен білім алуда және басқа да мақсаттарда шет тілін пайдалануға мүмкіндік беретін білім мен дағды деңгейін қамтамасыз ету.Практикалық мақсатпен қатар, курс білім алушылардың ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін, сонымен қатар ойлау және күнделікті және кәсіби қарым-қатынас мәдениетін арттыруға, төзімділік пен құрметке тәрбиелеуге ықпал ететін тәрбиелік және тәрбиелік мақсаттарды жүзеге асырады. басқа елдер халықтарының рухани құндылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы жарнама
    Несиелер: 5

    Пән қызмет көрсету саласындағы жарнама түрлерін және оларды бос уақытты өткізуде қолдану әдістемесін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмысы туризмде
    Несиелер: 5

    Пән ұлттық-мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, туристік турларды ұйымдастыру кезінде мәдени-демалыс іс-шараларын (анимациялық іс-шаралар, ойын-сауық саябақтары, тақырыптық саябақтар және т.б.) ұйымдастыру дағдыларын зерделеуді және қалыптастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларға жеке тұлғаның жалпы психологиясы туралы білім алуға, психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру негізінде олардың психологиялық ойлауын дамытуға мүмкіндік береді. Пән вокалдық-хор өңдеу арқылы оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әдіс-тәсілдерін меңгеруді, өнер ұжымдарында хормейстер тәжірибесін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Пән әлемдік музыка мәдениетінің даму тарихын, шетелдік кәсіби музыканың жанрлық жүйесін зерттеуді, шетел композиторларының шығармаларының фрагменттерін аспаптық және вокалдық көрсетуде орындаушылық шеберліктерін дамытуды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Пән сендіру мақсатын көздейтін шешендік өнерді, шешендік өнерді, актерлік техниканы үйлесімді үйлестіруді үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу жұмыстарындағы интерактивті технологиялар мен әдістер
    Несиелер: 5

    Пән мәдени-тынығу жұмыстарында инновациялық әдістер мен интерактивті технологияларды қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Вокалдық хор тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Пән вокалдық-хор өңдеу арқылы оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әдіс-тәсілдерін меңгеруді, өнер ұжымдарында хормейстер тәжірибесін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркемөнер шығармашылығы
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік-мәдени бағдарламаларды ұйымдастыруда дәстүрлі және заманауи көркем шығармашылықты қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Коммуникативтік мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән қарым-қатынастың адамгершілік принциптерін: сыйластық, сыпайылық, әдептілік, дұрыстық, толеранттылық, қарапайымдылықты меңгере отырып, коммуникативті мәдениетті қалыптастыру процестерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сахна тілі
    Несиелер: 5

    Пән жеңілдетілген сөйлеуден актер дауысының мәнерлі жарқын сахналық дыбысына көшуді қарастырады, дауыстың қойылымын, дикциясын зерттейді, орфоэпиялық нормалар мен ауызша сөйлеу үлгілерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептерде мәдени шараларды өткізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән әртүрлі жас топтары бар мектептерде мәдени іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ерекше білім алуды қажет ететін балалардың мәдени бос уақытын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән мәдени-тынығу шаралары арқылы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеудің физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Діни және этникалық толеранттылық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән мамандарды әлеуметтік-гуманитарлық даярлау бағдарламасына енгізілген. Пәнді оқыту барысында мәдени аренада бар құндылықтар мен идеяларға шолу жасалады, діндердің әлемдік канондары мен қазіргі заманғы діни-құқықтық өмірдегі жеке тұлғаның рөліне салыстырмалы көзқарас жүргізіледі. өркениетті динамикасы талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлттық дәстүрлер
    Несиелер: 5

    Пән ұлттық салт-дәстүрлерді, мерекелер мен әдет-ғұрыптарды зерделеу негізінде білім алушылардың рухани-адамгершілік құндылықтарын дамытуды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Театрлық қойылымдардың драмалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән драматургияның ерекшеліктерін қарастырады театрландырылған қойылымдар, классикалық және заманауи шығарманы құрудың негізгі ережелері мен тәсілдері, театрландырылған қойылымдардың драмалық негіздерінің әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепішілік басқарудағы іскерлік ойындар
    Несиелер: 5

    Бұл пән аясында мектеп оқушыларының жас ерекшеліктері мен педагогикалық ұжымның шығармашылық әлеуетін ескере отырып, түрлі технологиялар мен сценарийлерді қолдана отырып, іскерлік ойындар арқылы мектепті басқаруды ұйымдастыруда теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сценарийлік шеберлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән сценарийді әзірлеуден бастап оны жүзеге асыруға дейінгі дайындық процесінің барлық кезеңдерінде драмалық материалды, драмалық сценарийлерді өз бетінше жасау, өз жұмысын қағазға түсіру дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кітапханадағы мәдени-тынығу жұмысы
    Несиелер: 5

    Пән кітапханада мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушылардың бос уақытын өткізу саласындағы бос уақытты қажетсінуін қанағаттандыруға және дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бос уақытты жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу білім алушыларға бос уақытты әдістемелік қамтамасыз етудің спецификалық ерекшеліктері туралы білім алуға, әдістеменің соңғы жетістіктерін, бос уақытты ұйымдастырудың инновациялық әдістері мен әдістерін зерделеуге, үлгілеуге, сынауға және енгізуге жағдай жасауға мүмкіндік береді. өзгеретін әлеуметтік қажеттіліктерді ескере отырып, стандартты емес демалыс бағдарламалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Театр өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән әлемдік театр өнерінің, оның ішінде ТМД елдері мен Қазақстанның дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді; театр өнерінің ерекшеліктеріне салыстырмалы талдау жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пән шет елдердің (алыс және жақын шетел) өнерімен танысуды, мәдени мұра нысандарын зерттеуді, шетелдік өнертанушылар қолданатын терминологияны, шетел өнері тарихындағы негізгі үрдістер мен стильдерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән қазақ мәдениетін оның тарихи даму процесінде мәдени-тынығу қызметі тұрғысынан зерттеуді қарастырады: ұлттық киімдердің ерекшеліктерін, салт-дәстүрлерін, дәстүрлерін, безендірілуін, кескіндемесін, ұлттық аспаптарын, фольклорын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бұқаралық мерекенің сценарийі мен режиссурасы
    Несиелер: 5

    Пән бұқаралық мерекелерді өткізудің сценарийлік жоспарын дайындауды, білім алушыларда бұқаралық мерекелерді дайындау мен өткізуге қажетті шығармашылық және практикалық іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруды қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнертану
    Несиелер: 5

    Пән өнерді мәдениет феномені ретінде, оның қазіргі кезеңдегі пайда болуы мен дамуын зерттеуге бағытталған; Таяу Шығыс, Антикалық дәуір өркениеттерінің өнерінің ерекшеліктері. Қытай, Жапония және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бос уақыт педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән бос уақытты ұйымдастырудың педагогика теориясы мен әдістемесінің негізгі мәселелерін ашады, мәдени-демалыс бағдарламаларын әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шоу-бағдарламалардың технологиясы және ұйымдастырылуы
    Несиелер: 5

    Пән шоу-бағдарламаларды ұйымдастырудың негізгі принциптерін, функцияларын және технологияларын (көрсету, демонстрация, көрініс, тамаша) қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Театр ұжымдарында ұйымдастыру, басқару және режиссура
    Несиелер: 5

    Пән театр ұжымымен жұмыс істеуде басқару дағдыларын дамытуға, театр ұжымында спектакль қоюға байланысты көркемдік мәселелерді шешуге, театр өнерінің құралдарын топ мүшелеріне және көрермендерге қатысты орындауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Клуб мекемелері қызметкерлері қызметінің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың үйірме жұмысының жасалу тарихы, оның ерекшеліктері мен тәрбиелік рөлі туралы білімдерін дамытуға, сонымен қатар мәдени-демалыс бағдарламаларының сценарийлері мен музыкалық дизайнын дайындаудың әдістемелік дағдыларын қалыптастыруға, бағыттар бойынша үйірме жұмысын ұйымдастыруға бағытталған. .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дүние жүзі елдерінде бос уақыттың ұйымдастырылуы
    Несиелер: 5

    Пән ұлттық дәстүрлерді, менталитетті, мемлекеттік негіздерді және басқа да факторларды ескере отырып, мәдени-демалыс қызметін ұйымдастырудағы елдің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының дәстүрлі және инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пән жеке тұлғаның жан-жақты дамуына жағдай жасай отырып, тәрбие процесін ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық формаларын зерттеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу шараларындағы мерекелік-салттық дәстүрлер
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі режиссура жағдайында мерекелік-салттық дәстүрлер призмасы арқылы мәдени-демалыс бағдарламасын дайындаудың этнографиялық аспектісін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сахналық техника
    Несиелер: 5

    Пән сахнаның архитектуралық және құрылымдық элементтерін, сәндік технологиялардың түрлерін зерттейді. Көркем іс-әрекетті бейнелі шешуде техникалық құрылғылармен және технологиялармен жұмысты жоспарлау дағдыларын қалыптастырады. Болашақ жобаны көрініске сәйкес көлемде және масштабта елестету қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу бағдарламаларын ресімдеу
    Несиелер: 5

    Пән мәдени-демалыс іс-шараларын көркем безендіру ерекшеліктерін, соның ішінде сахнаның (бөлменің) дизайнын, дыбыс сүйемелдеуін, жарық әсерлерін, сахналық реквизиттерді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сценарийдегі театрализация және иллюстрация әдістері
    Несиелер: 5

    Пән көркемдік материалды сахна кеңістігіне берудің шығармашылық тәсілін пайдалана отырып, бейнелеу, экспрессивтік құралдар жүйесі арқылы сахнаның көркем бейнесі арқылы біртұтас қиылысу әрекетін жасауға негізделген сценарийлердегі театрландыру мен иллюстрацияны зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу жұмыстарындағы режиссура бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастыруда тәжірибелік жетекшілік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сахналық қозғалыс негіздері, пластика және пантомима
    Несиелер: 5

    Пән білім алушының психофизикалық аппаратын сахнада шығармашылық әрекетке дайындауға бағытталған: дене аппаратын жаттықтыру, бақылауды үйрету, қозғалыс координациясын дамыту, музыкалық және ырғақты жаттықтыру, бұлшықеттердің шамадан тыс қысылуын жою, мағыналы және мәнерлі ым-ишараны дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы менеджмент, маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән мәдени-демалыс қызметін басқару және маркетинг негіздерін, жобалар мен демалыс бағдарламаларын іске асыру үшін қаражат жинауды пайдалану дағдыларын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар шығармашылығын ұйымдастыру және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән балалардың эмоционалдық дамуының әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық тәжірибесін пайдалана отырып, баланың жеке басын қалыптастыру жағдайында балалар шығармашылығының ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар шоу бағдарламаларын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән қосымша білім беру мекемелеріндегі балалар аудиториясына арналған шоу-бағдарламаларды ұйымдастырудың негізгі тенденцияларын жан-жақты зерделеуден және анықтаудан, одан кейін шоу-бағдарламаларды құрудың тиісті технологиялары мен әдістерін таңдаудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Актерлік шеберлік бойынша тренингтер
    Несиелер: 5

    Пән актерлік шеберлікті дамытуға және жетілдіруге бағытталған.Сөздегі іс-әрекет, пластика мен ырғақ арқылы театр өнерінің дамуын тереңдете отырып, психофизикалық аппаратын, зейінін, қиялын, ассоциативті-бейнелі ойлауын және эмоционалды жауап беруді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аула клубтарының жұмысын ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән бос уақытты ұйымдастырудың аулалық клубтар жүйесіндегі ерекшеліктері мен оның ерекшеліктеріне, бос уақытын ұйымдастыру әдістеріне, құралдарына тұтас көзқарасты қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Актерлік шеберлік техникасы
    Несиелер: 5

    Пән актер тұлғасының қалыптасуының негізгі кезеңдерін, оның кәсіби шеберлігі мен дағдыларын меңгеруге бағытталған: актерлік «грамматика» элементтерін зерттеу, актерге кеңістік сезімі ретінде қажетті дағдыларды тәрбиелеу және дамыту. , уақыт, қарқын және ырғақ, зейінді меңгеру, тәжірибелік әдістерді (этюдтер, үзінділер) пайдалана отырып, серіктеспен жұмыс істей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сахна биі
    Несиелер: 5

    Пән би координациясын қалыптастыруға бағытталған, би-пластикалық мәдениетті дамытады, эстетикалық сауатты пластикамен концерттік бағдарлама құруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркемөнерпаздар ұжымындағы оқу- тәрбие жұмысы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың тұлғалық дамуына жағдай жасау, шығармашылық ұжымды рухани-адамгершілік тұрғыдан қалыптастыру, өмірге және кәсіби өзін-өзі анықтауға дайындау, режиссер, актерлер, сценаристер арасындағы қарым-қатынас процесіне көмек көрсету бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруды көздейді. және сахна қызметкерлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды МТЖ-да қолданылатын заманауи ақпараттық технологиялармен таныстырады, оларды сценарийлер жасауда қолданудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Пластика және ырғақ
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың шығармашылық, музыкалық және ырғақтық қабілеттерін, үйлестіру, пластикалық және мәнерлілігін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Театр-декорациялық өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Пән театр-декорациялық өнердің даму тарихы мен кезеңдерін зерттеуді, спектакльді безендіру өнерінің жалпы принциптері туралы түсінік қалыптастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Грим
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларға мәдени-тынығу жұмыстарында жобалық және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін игеруді, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін көрсетуді қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хореографияның музыкалық өңдеуі
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби билердің музыкалық өңдеу ерекшеліктерін зерттейді: классикалық, характерикалық, тарихи және тұрмыстық және т.б. музыкалық сүйемелдеу принциптерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогика және студиялық процесті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән шығармашылық тұлғаны, оның рухани-эстетикалық құндылықтарын тәрбиелеу мектебі ретінде тынығу-жұмысы ұжым жетекшісінің іс-әрекетіндегі көркемдік-педагогикалық компоненттерді меңгеру үшін білікті маман – жетекші, режиссер, сахналық пәндер оқытушысын дайындауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы сахналық костюмдер
    Несиелер: 5

    Пән маталармен жұмыс істеу дағдылары мен тәсілдерін қалыптастырады, әртүрлі дәуірлердегі киім үлгілерін оқып үйрену, сахналық костюмнің эстетикалық талғамын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмыстарында жобалау-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Пән білім алушыларға мәдени-тынығу жұмыстарында жобалық және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін игеруді, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін көрсетуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • МТЖ-дегі техникалық құралдар
    Несиелер: 5

    Пән МТЖ-да қолданылатын техникалық құралдардың түрлері, олардың классификациясы, мақсаты мен қызметтері туралы, оларды сахналық шығармаларда, шоу-бағдарламаларда, бұқаралық қойылымдарда қолдану мақсатында білімдерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сценография
    Несиелер: 5

    Пән спектакльді безендіру және оның сахналық уақыт пен кеңістікте бар бейнелі және пластикалық бейнесін жасауға, декорация, костюмдер, жарықтандыру және қою техникасы арқылы көрнекі бейнені жасауға білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Макет модельдеуі
    Несиелер: 5

    Пән макет пен модуляциядағы жұмыс әдістерін, көлемді формалардың эскиздерін салу ерекшеліктерін, жазықтықта, көлемде және кеңістікте пішіндеу үлгілерін, модельдеудің композициялық принциптерін және олардың экспрессивті мүмкіндіктерін, материалдар мен технологияларды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бос уақытты визуалды қамтамасыз ету технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән бос уақытты визуалды қамтамасыз ету, оқиғалардың мәнін түсіну және негізгі идеяларды жеткізу, іс-әрекет орнын белгілеу және белгілеу технологияларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұқаралық мерекелер мен қойылымдардың драматургиясы
    Несиелер: 5

    Пән бұқаралық мерекелерге сценарий жазуда қолданылатын драматургия жанрларының сан алуандығын, ірі отандық және шетелдік режиссерлердің бұқаралық әсерлі іс-әрекеттің сценарийін және режиссерлік тәжірибесін талдауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қойылымдарға сахнаны дайындау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән спектакльдерге (қойылымдар, концерттер және т.б.) сахнаны дайындау, жарықтандыру, декорациялар мен реквизиттер таңдау және дайындау арқылы білім мен дағдыларды қалыптастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • МТЖ-на әдістемелік басшылық жасау технологиясы
    Несиелер: 6

    Пән мәдени ошақтарда, аула клубтарында, халық шығармашылығы орталықтарында және т.б. көпшілік қойылымдарға сценарий жазуда, сахналық қызмет көрсетуде, нөмірлерді таңдауда көмек көрсетуде қызметкерлерді әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастыру мәселелерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    Мәдени-тынығу жұмысы ұйымдастырушысының кәсіби қызметі жайлы хабардар болу, танымдық іс-шараларды ұйымдастырудың барлық түрлері мен мәдениет мекемелеріндегі, мектептердегі мәдени-бұқаралық, тәрбиешілік іс-шаралар туралы түсінікке ие болу, халықтың көркем-бұқаралық және көркем-шығармашылық бос уақытын өткізу әдістемесін білу.

  • Код ON9

    Жеке тұлғаның өзін-өзі дамытуға жағдай жасау әдістерін қолдану, мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастыру мен әдістемесі туралы терең білімге ие болу.

  • Код ON11

    Көркем бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу

  • Код ON10

    Кәсіби қызмет саласында музыкалық мәдениеттің тарихи кезеңдерін, вокал элементтерін, хореографияны, театрландырылған көріністерді, грим құралдарының көмегімен сахналық бейнені қолдану.

  • Код ON12

    Мәдени-тынығу жұмыстарында кәсіби құзыреттіліктерді көрсету.

  • Код ON1

    Дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану ғылымдары саласындағы базалық білімге ие болу. Қазақстан халықының тарихын, салт-дәстүрін, мәдениетін білу және толеранттылық таныту.

  • Код ON3

    Адамның шаруашылық қызметінің әлеуметтік және экологиялық салдарларының негіздерін білу. Өнідіріс персоналы мен халықты авариялардың және табиғи апаттардың, ықтимал зардаптарынан қорғаудың өзіндік әдістерін меңгеру. Салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын меңгеру.

  • Код ON2

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде қажетті кәсіби қарым-қатынас дағдыларын меңгеру

  • Код ON5

    Экономикалық білім негіздерін игеру, менеджмент, маркетинг туралы ғылыми түсініктерін меңгеру. Ұйымдастырушылық шешім қабылдау дағдыларына ие болу, кәсіби қызметке байланысты әртүрлі шарттар мен жағдайларда икемді және мобильді болу.

  • Код ON4

    Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу. Моральдық-этикалық нормалар жүйесін, жалпыадамзаттық, рухани-адамгершілік, еңбек және ұлттық құндылықтарды этникалық мәдениет бірегейлігінде қолдану.

  • Код ON7

    Мәдениет саласында кәсіби білімдерін қолдану. Алған білімдерін театрландырылған қойылымдар мен мәдени-демалыс іс-шараларында драмалық сценарийлер жазуда пайдалану.

  • Код ON8

    Қазақстандағы мәдени-демалыс қызметі туралы білімдерін пайдалану, әдістемелік және ақпараттық мәселелерде еркін бағдарлану. Оқыту барысында алған білім, білік, дағдыны шығармашылық және ағартушылық саласында қолдана білу.

Top