Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B02108 Сән және костюм дизайны в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жобалау қызметі және костюм дизайны саласында кәсіби киім дизайнерлерін дайындау, студенттерде жалпы мәдени, кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, оларды көркем, жобалау, ақпараттық-технологиялық, ұйымдастыру-басқару, ғылыми-зерттеу қызметінде жүзеге асыру дағдыларын дамыту. Курстың тұжырымдамасы студенттерді кәсіби қызмет түрлерінің кешенін меңгеруге бағыттайды: костюмді кәсіби тұрғыда жобалауға дайындау; білім жүйесі мен көркем жобалау саласындағы кәсіби-маңызды іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру; бейнелі ойлауын, қиялын, талғамын, жеке шығармашылық қабілеттерін дамыту.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

  • Экология және тұрақты даму

    қоғамның орнықты дамуы негіздері және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану мен қоршаған ортаны қорғаудың заманауи тәсілдері туралы терең білімге және идеяларға ие болу үшін экологиялық сауаттылықты қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Киім дизайндағы компьютерлік бағдарлама

    Дизайн тапсырмаларын орындау үшін графикалық редактордыпайдаланудың тиімді жолдарын табу. Қойылған мақсатқа жету үшін дизайн мәселелерін шешуде графикалық редактордың көмегімен тиімді жолын табу.

    Несиелер - 3
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Сыбайлас жемқорлықтың мәнін, оның бастауларын, пайда болу жағдайлары мен факторларын зерттейді. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың негізгі бағыттарын, тәсілдері мен әдістерін қарастырады. Бұл пән студенттердің жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен мәдениетін қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Өмір қауіпсіздік негіздері

    олар пайда болған кезде қауіпті және төтенше жағдайлар, сондай-ақ қауіпсіз мінез-құлық негіздері туралы; салауатты өмір салты үшін қажетті жеке қасиеттерді, қауіпті және төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлық дамыту; • олардың денсаулығы мен өміріне құнды қарым-қатынас адамның қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін жауапкершілік сезімін арттыру; • әлеуетті қауіп күтуге және олардың пайда болу жағдайда дұрыс жеке және ұжымдық Биология және экология кафедрасы қорғану, алғашқы медициналық көмек пайдалануды әрекет етуге дағдыларын меңгеру.

    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    іскерлік қатынастарды реттейтін нормалардың жиынтығы, Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен құқықтық нысандары, экономикалық әріптестік және акционерлік қоғамның құқықтық мәртебесі, аудиторлық қызметті құқықтық реттеу, кәсіпкерлік субъектілерінің дәрменсіздігі (банкнотасы) тұжырымдамасын құқықтық реттеу, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.

    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік құқық

    Қазақстан Республикасындағы шаруашылық қатынастарды реттейтін нормалардың мазмұнын оқып үйрену; - кәсіпкерлік қатынастар саласындағы негізгі нормативтік құқықтық актілерді оқып үйрену; - кәсіпкерлік қатынастардың ерекшеліктерін оқып үйрену.

    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    құқық негіздеріне байланысты негізгі категорияларды білу, мемлекет және құқық туралы мағлұмат алу. Мемлекет пен құқықтың пайда болуының алғы шарттарын, себептерін теориялық және әдістемелік тұрғыдан қарастыру. Демократиялық, құқықтық мемлекет орнату жолындағы Қазақстан қоғамында жаңа құқықтық ойлауды, жалпы және құқықтық мәдениетті қалыптастыруды, жоғарғы кәсіби маман дайындауды жүзеге асыру.

    Несиелер - 5
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау

    Курс болашақ мамандардың ұлттық білім беру үрдісінің мәнін «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының контекстінде көрсетеді. «Мәңгілік Ел» пәнінің мазмұны: а) ұлттық сана-сезімді қалыптастыру; б) зияткерлік және бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру

    Несиелер - 5
  • сурет

    студенттерді кәсіби ойлауға алғашқы композициялық-кеңістікті ойлау дағдысына тәрбиелеу, жұмысқа деген шығармашылық талабын арттыру және негізгі эстетикалық талғамды дамытуға үйрету болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сурет жаттығулары

    Перспективалық элементтердің заңдылығың және конструктивтік құрылым әдістерін беру және меңгеру. Қошаған ортаның композициялық кескіндемедегі жарық көленкесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Композиция негіздері

    пейзаж-картинаның композициялық негізі. Пейзаждың түстік композициясы. Ауа-райын, көңіл-күйді, жыл мезгілін көрсету. Оқушылар мен студенттер өмірін бейнелейтін сюжеттік суреттемелер мен нобайлар. Бейнеге қарап шапшан суреттемелер жасау студенттердің қырағылығы мен шығармашылық қиялын, нәрсені тұтас көру қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Курс діннің қоғамдық сана-сезім және әлеуметтік құбылыс ретінде білім береді; адамның құндылығы, құқығы мен бостандығы, мәдениетаралық және дінаралық диалогқа қабілеттілігін қалыптастыруды, соның нәтижесінде әртүрлі дін өкілдерімен қарым-қатынас пен өзара әрекеттесудің кәсіби дағдыларын алу және ғылыми гуманистік, толерантты дүниетаным кеңсе міндеттерін тиімді ��айдалануды өздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спецграфика

    Курстың мақсаты: сәндік кескіндеме негіздерін үйрету. Көркем, қолданбалы материалдарды және олармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Шығармашылық және еркін ойлауға үйрету. Студент-дизайнердің көркемдік талғамы мен колористік мәдениетін дамыту. Мазмұны: арнайы бейнелеу дағдыларына және техникалық тәсілдерге негізделген графикалық мәдениетті қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме

    кең көлемді ойлау қабілетімен көркемдік талғамын, шығармашылығын дамытуды қалыптастыру. Студент түс, рең, түстік қатынас туралы мағлұматты болуы қажет. Берілген қойылымның әр мінезділігіне қарамастан, студент жұмыстың бір ізділігін қадағалап отыруы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.1)

    Қазіргі әлемдегі ағылшын тілі. Ағылшын тілінің тарихы мен ерекшеліктері. Пайдалану саласын. Ағылшын тілінің Британдық және американдық нұсқалары. Идиомалар және сөйлесу тілі. Сөйлемдегі инфинитив функциялары. Нысандары әдебиеті мұғалімін даярлап, қанаттандырды. Перфект инфинитив. Инфинитивті құрылымдар. Infinitive немесе герундия. Күрделі қосымша. Күрделі жататын. Шешендік өнер аздары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Композиция

    композиция курсы бағдарламасы композиция теориясымен танысуды, өнердің барлық түрлері мен жанрларына ортақ композиция заңдылықтарын және оның жекелеген түрлеріне тән ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Fashion иллюстрация

    адам фигурасы мен оған киген костюмді бейнелеудің канондары мен әдістері, негізгі қабылдау ретінде стилизация туралы эскиздер, тәсілдері және эскиз графика түрлері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайндағы компьютерлік технологиялар

    студенттердің графикалық тілдің стилін қалыптастыруға мүмкіндік беретін компьютерлік технологияларды меңгеру. Курс жобалаушының тұлғасын қалыптастыруға, комбинаторлық ойлау дағдыларын тәрбиелеуге және көптеген шығармашылық идеяларды жинақтай білуге, графикалық бағдарламаларды жүзеге асыру негізінде білім алушылардың бейнелік-г��афикалық ойлауын дамытуға және ынталандыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сурет

    Приобретение практического опыта работы в ходе выполнения творческого задания фирмы или организации. Знакомство студентов с реальной практикой проектирования и производства одежды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлемдік мәдениет тарихы

    әлемдік және отандық мәдениеті көне ғасырдан бүгінгі күнге дейін, болашақ дизайнерлерді заманауй және классикалық дизайн тарихын теориялық негіздерге үйрету, шығармашылықтиімді жұмыстарды ұйымдастыра білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы

    Пәндерді меңгерудің мақсаты - жалпы тілдік көкжиектің кеңеюі, студенттердің коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру, коммуникацияның таңдалған саласының белгілі бір жағдайында коммуникацияға қатысу дағдысы ретінде ағылшын тілін ауызша және жазбаша сөйлеу және ағылшын тіліне көшу дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Fashion разработки

    курстың негізінде костюмді көркемдік жобалау, Дизайн пәндерін инженерлік жобалау, қолданбалы эргономика, моделдеу, маркетинг және бағдарламалық қамтамасыз ету сияқты ғылымдарды біріктіруге негізделген киім коллекцияларын көркем жобалаудың кешенді әдісі жатыр.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түстану

    Түс тану негіздері. Спектр. Түстанудың жаратылыстану-ғылыми негіздері. Түстерді қабылдау ерекшеліктері. Түс композициясын құру заңдылықтары. Пәндік бейнені қалыптастырудағы түстің рөлі. Түстің сандық бағасы (түсті тоны, түстің тазалығы, Жарық түсімен шағылысу коэффициенті). Түстің араласуы (қосу, субтракция, пигменттердің араласуы). Түс модельдері. Колориметрия негіздері. Калориметр түрлері. Визуалды және фотоэлектрлік колориметрдің жұмыс принципі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлемдік мәдениет тарихы

    әлемдік және отандық мәдениеті көне ғасырдан бүгінгі күнге дейін, болашақ дизайнерлерді заманауй және классикалық дизайн тарихын теориялық негіздерге үйрету, шығармашылықтиімді жұмыстарды ұйымдастыра білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шет тілінің аударма практикасы

    Аударманың жалпы теориясы теориялық негіздемені береді және аударманың жеке және арнайы теорияларының негізгі ұғымдарын анықтайды. Аударманың жеке және арнайы теориялары аударманың жекелеген түрлері мен түрлеріне қатысты жалпы аударманың теориясының ережелерін нақтылайды..

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дизайндағы компьютерлік технологиялар

    студенттердің графикалық тілдің стилін қалыптастыруға мүмкіндік беретін компьютерлік технологияларды меңгеру. Курс жобалаушының тұлғасын қалыптастыруға, комбинаторлық ойлау дағдыларын тәрбиелеуге және көптеген шығармашылық идеяларды жинақтай білуге, графикалық бағдарламаларды жүзеге асыру негізінде білім алушылардың бейнелік-графикалық ойлауын дамытуға және ынталандыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кескендеме

    кең көлемді ойлау қабілетімен көркемдік талғамын, шығармашылығын дамытуды қалыптастыру. Студент түс, рең, түстік қатынас туралы мағлұматты болуы қажет. Берілген қойылымның әр мінезділігіне қарамастан, студент жұмыстың бір ізділігін қадағалап отыруы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өнер тарихы

    Өнер тарихы дизайнның түрлі саласындағы, яғни өндірістік, сәулеттік, ланшафт дизайынының түрлі елдерде дамуын, оның қолданылу ерекшеліктерін және өнердегі жалпы ішкі өлшем заңдылықтары құрлымдарының түрлерін зерттейді, сондай-ақ заттың тұтастылығы мен бірегейлігіне жетудің нақты тәсілдерін үйретеді. Заттардың құрылымы өнер мен мәдениеттің даму заңына сәйкес заттардың белгіленген функционалды және конструктивті ерекшеліктеріне ие болады. Өнер мен мәдениеттің өзіндік ерекшеліктері тұтынушының тиімді әсерлерімен қамтамасыз ететін күшейтілген пішіннің қасиеттеріне бағытталады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.2)

    Мақсаты: студенттердің шет тілін меңгерудің В2 алдыңғы қатарлы деңгейіне қол жеткізу. Міндеттер: - өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту; - алдыңғы сатыда қалыптасқан грамматикалық дағдыларды жүйелеу және жетілдіру. - фоножазбаның табиғи дыбысталуында тыңдау дағдыларын қалыптастыру; - оқудың барлық түрлерінің дағдыларын қалыптастыру, берілген оқу стратегиясына сәйкес ақпаратты оқу және алу. әр түрлі жанрлардағы мәтіндерді оқып-үйренген материалға және әлеуметтік-мәдени білімге сүйене отырып.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы сурет және көркем графика

    Академиялық сурет және қара-ақ графика құралдарымен жазықтықтағы адам мүсіні мен заттардың көлемдік-кеңістіктік бейнесі саласында білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру. Бейнелеу грамотасының теориялық негіздері және композициялық құрылым принциптері, формалардың конструктивтік негіздері, заттардың графикалық бейнесі және түс үйлесімі, адам фигурасының құрылысы мен пропорциялары тура

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндірістік үрдіс

    Өндірістік процесті ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру. Өндірістік процесті ұйымдастыру. Өндірістік процесс, оның құрамы және құрылымы. Өндірістік үрдістердің жіктелуі, ұйымның негізгі принциптері. Өндіріс түрлері және олардың техникалық-экономикалық сипаттамасы. тігін бұйымдарын дайындауға арналған технологиялық жабдықтың негізгі параметрлері мен жұмыс ������ежимдерін зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Материалдар технологиясы

    материалдардың технологиялық қасиеттерін меңгеру. Олардың интерьерде және сәулет конструкцияларында қолданылуы Материалдар және құралдар. Қағазбен жұмыстану тәсілдері.Көлемді формаларды үлгілеу. Қаптама. Графикалық дизайн Материалдардың технологиялық қасиеттерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Художественное оформление одежды

    композиция мен кезеңдердің негізгі принциптерін, бұйымның пішіні мен декоративті безендірілуін, костюм композициясын үйлестіру тәсілдерін зерттейтін студенттердің шығармашылық және бейнелі-ассоциативті ойлауын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Курстың мақсаты - ғылымның түрлі салаларында қолдануға болатын қазақ және орыс тілдеріндегі ғылыми терминдерді зерттеу барысында ортақ тәсілдерді қалыптастыру, кәсіби тілдің қалыптасуы мен даму үдерісімен таныстыру, терминдер мен өрнектердің ерекшеліктерін функционалдық мүмкіндіктерін белгілеу, кәсіби мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Киім тарихы

    киімнің жаңа үлгілерін әзірлеумен, жобаланатын бұйымдардың ассортиментін және функционалдық мақсатын таңдаумен байланысты мәселелерді шешуге шығармашылық көзқарас, костюмді жобалаумен байланысты нақты міндеттерді кешенді шешу кезінде рационалдылықты, оңтайлылықты даралықпен ұштастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    ағылшын (кәсіби) тілін оқытудың мақсаты шет тілін оқытудың алдыңғы кезеңдерінде алынған лингвистикалық, коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті жетілдіру және осы негізде іскерлік және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті бакалавр-студенттердің шет тілді кәсіби коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тігін бұйымдарының технологиясы

    бұйымдарды жасау технологиясының негіздерін зерттеу; - тігін бұйымдарын дайындауға арналған технологиялық жабдықтың негізгі параметрлері мен жұмыс режимдерін зерттеу; - қолданылатын материалдар мен жабдықтарды ескере отырып, бұйымдарды технологиялық өңдеу әдістерін зерттеу; - жеке түйіндерді, элементтер мен бұйымдарды дайындау дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Құрастыру

    білім алушының шығармашылық тұлғасын кәсіби даярлау, заманауи киімді жобалау әдістерін, шығармашылық процестің құрылымын, функциясын, заңдылықтары мен сән үрдістерін білетін арнайы практикалық дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Материалтану

    Көркем қолөнер халық өнерінің бір түрі ретінде. Қазақ халық қолөнері. Қолөнер түрлері. Дәстүрлі материалдарды көркем өңдеу тәсілдері мен тәсілдері. Қазақ шеберлерінің былғарыдан, металдан, ағаштан, сүйектен және мүйізден жасалған дәстүрлі бұйымдары..

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • пропедевтика

    студенттерді дизайндағы форма құрылымының композициялық ұйымдастырылуының негізгі заңдылықтарымен таныстыру, жалпақ және көлемді-кеңістіктік Формамен жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын қалыптастыру, жобаланатын бұйымның көркемдік мәнерлілігін іздеудегі шаралар сезімдерін қалыптастыру және жеке шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Макеттеу

    Макеттеу студентке абстрактілі және бейнелі ойлау, кеңістіктік қабылдау дағдыларын дамытуға көмектеседі, оларды макеттеудің техникалық тәсілдерімен таныстырады, түрлі нысандарды моделдеуге, бетті көлемді элементтерге түрлендіруге үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Іскерлік ағылшын тілі

    Фонетиканы оқыту пәні тілдің барлық дыбыстық жүйесі болып табылады: сөйлеу ағымындағы дыбыстар, олардың заңды кезектесуі, үйлесімі, акустикалық және артикуляциялық сипаттамалары. Сонымен қатар, фонетикада буындар мен сөздердің дыбыстық құрылымы, екпін және интонация оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кескіндеме

    Пәннің мақсаты: студентке кескіндеме бойынша біліммен бағдар беру, түстерді көріп ажыратуға үйрету. Колорит туралы жалпы мағлұмат беріп, яғни этюдтты бір түстік тұтастықта орандатуға жетектеу. Мазмүні: кең көлемді ойлау қабілетімен көркемдік талғамын, шығармашылығын дамытуды қалыптастыру. Студент түс, рең, түстік қатынас туралы мағлұматты болуы қажет. Берілген қойылымның әр мінезділігіне қарамастан, студент жұмыстың бір ізділігін қадағалап отыруы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Химизация технологических процессов швейных предприятий

    тігін саласының шикізат базасының қазіргі жағдайын, бөлшектерді, тораптарды және жалпы киімді өңдеу мен дайындаудың химиялық-технологиялық процестерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Шеберханалар

    костюм жасау кезінде инновациялық шешімдерді іздеу үшін бейнелі-ассоциативті ойлауды дамыту; функцияларына, образдарына, сәніне, стильдеріне және әлеуметтік, экономикалық және өндірістік жағдайларына байланысты костюмді жобалауға жүйелік тәсілді қалыптастыру; шығармашылық идеяны бейнелеу және оны макет пен материалдарда әрі қарай іске асыра отыры��, эскиздік жобаға синтездеу іскерліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Сурет

    Пәннің мақсаты: сурет негізін үйрену, әртүрлі графикалық құрал-жабдықтармен техникалық тәсілдермен суретте орындауды игеру. Мазмұны: студенттерді кәсіби ойлауға алғашқы композициялық-кеңістікті ойлау дағдысына тәрбиелеу, жұмысқа деген шығармашылық талабын арттыру және негізгі эстетикалық талғамды дамытуға үйрету болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ювелирное искусство и предметный дизайн вмоде

    зергерлік әшекейлерді эстетикалық бағалаудың негізгі дағдылары, зергерлік өнердің, сондай-ақ инженерлік конструкцияның даму заңдылықтарын білу негізінде қағазға ой салу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәндік-қолданбалы өнер негіздері

    Сәндік-қолданбалы өнердің пайда болу және даму тарихы. Сәндік және халық өнері. Дәстүр және қазіргі заман. Сәндік-қолданбалы өнер түрлері. Сәндік-қолданбалы өнердің материалдары мен әртүрлі технологиялары. Сәулет, мүсін, монументалды өнер синтезі. Сәндік-қолданбалы өнер пәндеріндегі текстура және фактура. Әртүрлі техникаларды орындау ерекшеліктері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандандырылған шетел тілі

    Курс грамматика, кәсіптік сипаттағы сөздік материалдарды және кәсіптік бағдар мәтіндерін қамтитын міндетті жалпы білім беру пәні болып табылады. Бұл пәнді оқыған кезде, студент кәсіби салада шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кешенді бұйымдар дайындау

    Студенттердің жобалау іс - әрекетінің дизайн-процесі туралы білімдерін кеңейту және таныстыру. Ассортимент түсінігі. Өнеркәсіптік бұйымдарды жеке объектіден бұйымдар жиынтығына, технологиялық немесе басқа үдерісті заттық қамтамасыз етуге жобалау. Дизайнерлік жобалау жиынтығы ерекшеліктері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тоқыма матамен жапсырмалау

    студенттердің эстетикалық сезімдерін дамыту, көркемдік қабылдау, қоршаған ортаның сұлулығын, бейнелік түсініктерді қалыптастыру, бейнелеу дағдылары мен іскерліктерін, көркем шығармашылық қабілеттерін бақылау, жетілдіру қабілеті

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнодизайн

    Болашақ дизайн қайраткерлерін әлем халықтарының этнографиясы бойынша біліммен қамтамасыз ету. Әр түрлі ұлттық стильдердің ерекшеліктері. Дизайн нысандарын жобалаудағы ою-өрнектің символдық ерекшеліктері. Түс үйлесімдерін зерттеу, жинақтарды әзірлеу. Альбомдар жасау. Әр дәуірдің ��остюмдерін талдау және олардың ерекшеліктерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобалаудағы жүйелер

    Студенттердің жобалау іс - әрекетінің дизайн-процесі туралы білімдерін кеңейту және таныстыру, күрделі қосымшалар мен бағдарламалық кешендерді әзірлеудің қазіргі тәсілдерін, құрылымдық жобалау әдістерін, модельдеудің біріздендірілген тілін және оның негізінде объектілі-бағытталған талдау мен жобалау әдістерін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы элементтер мен үрдістер 1

    Жобалау-графикалық және макеттік модельде композициялық ойды іске асыру. Жобалаудағы негізгі элементтер мен процестерді зерттеу дизайнердің шығармашылық қызметін меңгерудің бастапқы кезеңі болып табылады. Жобаланатын объектіде өтетін процестерді түсіну және элементтерді білу әрі қарай табысқа үмітсіз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайндағы қазіргі материалдар

    Дизайнның көп қырлы өзара байланысы және оның материалдық құрамы туралы қажетті білім алу. Физикалық, химиялық, технологиялық, конструкциялық қасиеттері; өндіріс негіздері, Материалдардың сипаттамалары, номенклатурасы; дизайнды әзірлеу мен жобалауда қолдану ерекшеліктері.Дизайндағы заманауи материалдың ерекшелігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Графикалық дизайнның көлемін жобалау І

    Жобалау қызметінің дизайн - үрдісі туралы студенттердің білімін кеңейту және таныстыру, жобалық мәдениеттің заманауи жағдайында кәсіби дизайнердің қалыптасуындағы көркемдік-жобалық білімнің рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Дизайнердің қызметінде көркемдік-жобалық білімді қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдыла��ы-бұл болашақ мамандарға шығармашылықтың жоғары тиімділігіне қол жеткізуге көмектеседі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Технология изготовления костюма

    қазіргі заманғы материалдарды қолдану және оларды қосу мен өңдеудің бөлшектерін физика-химиялық әдістері негізінде, тораптарды және тігін бұйымдарын жасау мен өңдеудің технологиялық процестерін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Современные приемы декорирования в дизайне

    Тоқыма материалдарын өңдеу технологиясы саласындағы арнайы және жалпы техникалық білім мен іскерліктер, тігін бұйымдарын көркем безендіру, декорациялаудың базалық техникалары мен технологияларын, композиция мен ою негіздерін жүйелі игеру, киім мен аксессуарларды декорациялау үшін алынған білімді қолдану. Кәсіптік даму мен білім берудің мүмкіндіктері мен бағыттарын таңдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Элементтер көшірмесі және бұйымдар жобасы

    Пәннің мақсаты: белгілі нысанға келтір- основополагающие проектно-графические дағдыны және ұсталықтарды Мазмұны: Құрал элементтерінін негізгі жобаларын сызу, мөлшерлерін табу және оларды орындау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Проекцияны жобалау

    Жобалау қызметінің дизайн - үрдісі туралы студенттердің білімін кеңейту және таныстыру, жобалық мәдениеттің заманауи жағдайында кәсіби дизайнердің қалыптасуындағы көркемдік-жобалық білімнің рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Аксонометриялық проекциялар және оларды дизайнда қолдану. Геометриялық дененің көлденең және профильді проекциясын призм��лы�� кесумен оның берілген фронтальды проекциясы бойынша құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
  • Дизайн саласындағы элементтер мен үрдістер 2

    Жобалау-графикалық және макеттік модельде композициялық ойды іске асыру. Жобалаудағы негізгі элементтер мен процестерді зерттеу дизайнердің шығармашылық қызметін меңгерудің бастапқы кезеңі болып табылады. Жобаланатын объектіде өтетін процестерді түсіну және элементтерді білу әрі қарай табысқа үмітсіз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
  • Деятельность объектов и их формы

    Студенттердің жобалау іс - әрекетінің дизайн – процесі туралы білімдерін таныстыру және кеңейту, дизайн-тұжырымдаманы құру, жобалау, формалар құру және композиция, эстетикалық Сұлулық және эстетикалық-көркем образдылық. Дизайн объектісінде эстетикалық қатынастардың барлық нысандарын іске асыру. Дизайнердің қызметінде көркемдік-жобалық ��ілімді қолданудың теориялық білімі мен практикалық ��ағдылары

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұйым қызметі және оның формалары

    Пәннің мақсаты: объектіні тікелей зерттеу мен жағдайды талдау әдістемесін; жобаның жалпы экспозициясын композициялық шешімі амалдарын Мазмұны: Дизайн – концепциясының жобасын жасау оларды қалыптастыру. Эстетикалық әсемдік, эстетикалық көркемдіктердің бейнелеу.Барлық дизайн пішіндерің эстетикалық түрде еңгізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техника валяния

    дисциплины направлено на развитие у обучающихся навыков по валянию шерсти (набивание, фильцевание, фелтинг) - техники создания из непряденной шерсти игрушек, элементов одежды или других декоративных предметов

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн модных аксессуаров

    Киімдегі стильдер мен оның әшекейлерінің нұсқалары туралы түсінік қалыптастыру. Оқылатын курс аясында көркем бұйымдар жасау бойынша теориялық білім мен практикалық іскерлікті қалыптастыру. Өнер туындыларын көркем-эстетикалық дамыту, құндылық-мағыналық қабылдау және түсіну дамиды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өндірістік дизайн

    приобретение студентами знаний в области дизайна и истории его развития и изучение современного дизайна как основы создания художественного объекта прикладного или промышленного назначения, производимого в современном мире

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы элементтер мен үрдістер IV

    Жобалау-графикалық және макеттік модельде композициялық ойды іске асыру. Жоғары оқу курстарында және болашақ жобалау тәжірибесінде Сәулеттік дизайн объектілерін жобалау процесі.Жобалаудағы негізгі элементтер мен процестерді зерттеу дизайнердің шығармашылық қызметін меңгеру кезеңі болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
  • Дизайн саласындағы элементтер мен үрдістер 3

    Жобалау-графикалық және макеттік модельде композициялық ойды іске асыру. жоғары оқу курстарында және болашақ жобалау тәжірибесінде Сәулеттік дизайн объектілерін жобалау процесі. Жобалаудағы негізгі элементтер мен процестерді зерттеу дизайнердің шығармашылық қызметін меңгерудің бастапқы кезеңі болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
  • Проектирование объектов дизайна ІІ

    Жобалау қызметінің дизайн - үрдісі туралы студенттердің білімін кеңейту және таныстыру, жобалық мәдениеттің заманауи жағдайында кәсіби дизайнердің қалыптасуындағы көркемдік-жобалық білімнің рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Дизайнердің қызметінде көркемдік-жобалық білімді қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдылары-бұл бо��ашақ мамандарға шығармашылықтың жоғары тиімділігіне қол жеткізуге көмектеседі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Портфолио

    Жалпы және кәсіби құзыреттіліктердің қалыптасуын, жеке даму динамикасын және тұлғалық өсуді қадағалау және бағалау, кәсіптік модульді оқу процесінде студенттің білім беру кәсіби белсенділігін және дербестігін қолдау.Студенттердің күш-жігерін, прогресін, бір немесе одан да көп қызмет саласындағы жетістіктерін көрсететін үздік жұмыстары мен нәтижелерінің мақсатты топтамасы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Элементы форм и изделий

    Бұйымның негізгі жобалау-графикалық дағдылары мен біліктерін қалыптастыру, құрастыру және композициялық қалыптау. Қалыптың элементтері. Негізгі материалдардың қасиеттері. Композиция құралдары. Протодизайн.Бейнелеу сауатының теориялық негіздері және композициялық құрылым принциптері, формалардың конструктивтік негіздері, заттардың графикалық бейнес

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Киім дизайнындағы компьютерлік графика

    Дизайн тапсырмаларын орындау үшін графикалық редактордыпайдаланудың тиімді жолдарын табу. Қойылған мақсатқа жету үшін дизайн мәселелерін шешуде графикалық редактордың көмегімен тиімді жолын табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Модельдердің жеке элементтерінің жобалары

    Пәннің мақсаты: құралым бас талдағыш жобалықтың мышления студенттерінің Мазмұны: Ең эфектілі әдістерді табу және жобалау. Дизайн концепциясын кезектілігін жасау. Дизайн концепциясындағы әдістермен элементтердің жобалаудағы бірізділігін көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы элементтер мен үрдістер

    Пәннің мақсаты: Кіші көлемдегі жарнама орнатқыштары визуалдық ақпарат түрінде болады (сызулар және макеттер). Мазмұны: Таңдалған тауардың немесе заттың этикетка және парақтардың қораптау, фирмалық белгілері, логотиптер орындалуы. Дизайнерлік жобаның авторлық шешімі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы нысандарды жобалау ІV

    Жобалау қызметінің дизайн - үрдісі туралы студенттердің білімін кеңейту және таныстыру, жобалық мәдениеттің заманауи жағдайында кәсіби дизайнердің қалыптасуындағы көркемдік-жобалық білімнің рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Дизайнердің қызметінде көркемдік-жобалық білімді қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдылары-бұл болашақ мамандарға шығармашылықтың жоғары тиім��ілігіне қол жеткізуге көмектеседі

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
  • Костюмографика

    Студенттердің жобалық жұмыстарды орындау үшін теориялық негіздерді алуы және практикалық дағдыларды игеруі, дизайнерлік есепті шешуге концептуалды шығармашылық тәсілге негізделген жобалық идеяны әзірлеу дағдыларын алуы; студенттердің бейнелік шығармашылық ойлауын, қиялын, шығармашылық қабілетін және көркемдік талғамын дамыту; ассоциативті ойлау, логикалық ойлау, қабылдаудың тұтастығы.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Реклама в индустрии моды

    студенттердің кәсіптік білімдерін қалыптастыру нарықтық фирманың қызметі, тәсілдері және құралдары маркетинг туралы; әдістері мен құралдары маркетингтік талдау қалыптастыру; маркетингтік ойлау және жұмыс дағдысын құралдарымен маркетинг нарықтық экономикада қалыптастыру

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Имидж и и стиль

    студенттерге имидж сияқты құбылысқа байланысты негізгі мәселелер, оның әр түрлі аспектілерінде, қазіргі әлеуметтік практикада тәжірибелік іске асырылатын, сондай-ақ осы мәселелерді шешудің қазіргі немесе мүмкін ғылыми тәсілдері туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы нысандарды жобалау ІІІ

    Жобалау қызметінің дизайн - үрдісі туралы студенттердің білімін кеңейту және таныстыру, жобалық мәдениеттің заманауи жағдайында кәсіби дизайнердің қалыптасуындағы көркемдік-жобалық білімнің рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Дизайнердің қызметінде көркемдік-жобалық білімді қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағд��лары-бұл болашақ мамандарға шығармашылықтың жоғары тиімділігіне қол жеткізуге көмектеседі

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тоқыма дизайны

    тоқыма өнері туралы түсінік материалдық-көркем мәдениеттің маңызды элементі ретінде қалыптастыру, шығармашылық іс-әрекеттің практикалық дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кәсіби жұмыста дәстүрлі емес, өзіндік шешімдер таба білу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Театр және кино костюмі.

    Костюмдер жасау арқылы театр өнеріне баулу, театр және кино костюмдерін дамытудың негізгі кезеңдерін зерттеу үдерісінде жүйелі тәсілдеу; спектакльдер, постанговкалар, көрсетілімдер үшін костюмдер мен тоқыма декорацияларын әзірлеу және жасау. Заманауи дизайнда технологияларды пайдалана отырып, театр және кино костюмдерін жобалау принциптері мен әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2

Оқыту нәтижелері

  • Мәдениетаралық және дінаралық сұхбатқа қатыса алатын; түрлі конфессия өкілдерімен қарым-қатынас жасау және өзара іс-қимылдың кәсіби дағдыларына ие болу, жедел-қызметтік міндеттерді шешуде меңгерген білімін тиімді пайдалану, ғылыми гуманистік, толерантты дүниетанымды, құқықтары мен бостандықтарына құндылық қарым-қатынасты қалыптастыру; қазақстандық қоғамда әлеуметтік-экономикалық қатынасты жетілдіру үшін сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, діни нормалар мен құндылықтарды қалыптастыруға қабілетті, әлеуметтік-маңызды мәселелер мен процестерді талдауға қабілетті;
  • Адамға, тілге, мәдениетке, дінге төзімділікті, коммуникацияға қабілетті екенін көрсету, заманауи өркениетті сақтау және дамыту үшін гуманистік құндылықтардың маңызын сезіну; қоршаған табиғатқа, қоғамға, басқа адамдарға және өзіне қатысты адамгершілік міндеттерді қабылдауға дайын болу, кәсіпкерлік қатынастар саласындағы негізгі нормативтік-құқықтық актілерді білу; құқықтық мәдениет негіздері мен қоршаған ортаны тану, дін, оқыту және зияткерлік даму үшін өзін-өзі бақылау, мәдени деңгейі мен кәсіби құзыреттілікті арттыру, өз денсаулығын сақтау, адамгершілік және физикалық тұрғыдан өзін-өзі жетілдіру әдістерін қолдануға бағытталған
  • Салауатты өмір салты қағидаларын сақтау, тіршілік қауіпсіздігі ережелерін саналы орындау; табиғи және антропогендік экологиялық процестерді және оларды реттеудің жолдарын анықтау және талдау.
  • Ойлау мәдениетін меңгерген, ақпаратты жинақтауға, талдауға, қабылдауға, мақсат қойып, оған жету жолдарын қарастыруға қабілетті. Ұжымда жұмыс істей алады, оның ұйымшылдығын қамтамасыз етеді, әріптестермен, басшылықпен, тұтынушылармен тиімді қарым-қатынас жасай алады, қазіргі қоғамның дамуындағы ақпараттың маңызын біледі; ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдіс-тәсілдерін және құралдарын біледі. Дизайн-жобаларды жүзеге асыру және жасау үшін заманауи ақпараттық технологиялар мен графикалық редакторларды меңгерген
  • Кез келген объектіні жобалау бағытында композицияны құрастыру және оны қайта өңдеу тәжірибесінде суретті қолдана біледі; нақты суретті орындау техникасының принциптерін біледі; сызықтық-конструктивтік құру дағдыларын және академиялық кескіндеме негіздерін; макеттеу мен үлгілеу жұмыстарын, түспен және түсті композициялармен жұмыс істеу тәсілдерін біледі.
  • Өнеркәсіптік үлгілерді, коллекцияларды құрастыруға қабілетті, оны іске асыру үшін дизайн-жобасы бойынша құжаттардың толық жиынтығын дайындауға, жобаның негізгі экономикалық есебін жүзеге асыруға қабілетті
  • Сурет пен жұмыс тәсілдерін, дизайн-жобасының көркемдік ойының негіздемесімен, макеттеу және модельдеуде, түс пен түсті композицияларды қолдана алады.
  • Компьютерлік технологияларды, компьютерлік жобалауды, жобаның эскиздік және есептік бөліктерін визуализациялау құралдарын меңгерген. Кәсіби қызметті жетілдіру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады.
  • Дайындау технологияларын ескере отырып, бұйымның конструкциясын әзірлеу қабілеті; техникалық сызбаларды орындау, дизайн-жобаны орындаудың технологиялық картасын әзірлеу
  • Костюм, өнер стильдері, сән үйлерінің және дизайн тарихы бойынша кәсіби міндеттерді шешуде білімін практикада қолдана алады
  • Дизайнерлік міндеттерді шешуге тұжырымдамалық, шығармашылық тәсілге негізделген жобалық идеяларды әзірлей алады. Сәнді коллекцияларды жасау кезінде заманауи технологиялар мен материалдарды қолдануға қабілетті.
Top