Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M02111 Дизайн в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М02111 - Дизайн білім беру бағдарламасының мақсаты дизайнерлік міндетті шешуге тұжырымдамалық тәсілге негізделген дизайнның әртүрлі объектілерінің дизайн-жобаларын орындау дағдыларын меңгерген шығармашылық және жобалық бағыттар саласындағы ғылыми-педагогикалық потенциалы бар мамандар даярлау, жобаның инновациялық потенциалын бағалау және ғылыми-практикалық және білім беру қызметінде дизайн пәндерін оқыту болып табылады
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M035 Сән, дизайн
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы мен философиясы
Шет тілі (кәсіби)
Жоғары мектеп педагогикасы
Дизайнның теориялық аспектілері
Басқару психологиясы
Зерттеу үдерісінің ғылыми тұжырымдамасы
Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, жоспарлау және оның әдістемесі
Заманауи өнерінің теориясы
Дизайндағы пішін пішінқұру процесі
Этнодизайн
Заттық-кеңістіктік ортаның пішінқұруы
Кәсіби пәндерді оқыту әдісі
Киберпедагогика негіздері
Сала бойынша дизайн
Стратегиялық менеджмент
Интерактивті оқыту әдістері
Бейінді дизайн түрлері
-
2 Оқу жылы
Дизайн нысандарын комьютерлік үлгілеу
Дизайндағы нанотехнологиялар
Заманауи дизайн мәселелері
Кәсіби графикалық бағдарламалар
Дизайнның жобалық өнері
Ғылыми зерттеу әдістері
Дизайндағы перспективалық технологиялар
Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
Концептуалды дизайн
Дизайндағы наноматериалдар
Оқыту нәтижелері
- Дизайн саласындағы теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдістерін білу, мән-жайларды және тиісті ақпаратты талдау негізінде күрделі мәселелерді шешу, таңдалған тақырыпқа сәйкес ғылыми зерттеулерді орындай білу және оларды жобалық дизайн қызметінде іс жүзінде қолдану
- Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану
- Дизайн обьектілерін құрылымдық жобалау принциптерін зерттеуде қолданылатын композициялық құралдардың заңдылықтарын білу, этникалық түпдеректер бойынша заманауи форманың жаңа мазмұны мен толықтырылуын қалыптастыру, дәстүрлі халық шығармашылығының элементтерін пайдалану
- Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату
- Бұйымдарды көлемдік-кеңістіктік модельдеу әдістерін, композициялық-көркемдік пішінқалыптастыру заңдылықтарын, 3D-модельдеуді қолдану салаларын, дизайн объектілерін модельдеу құралдарын, дизайн саласындағы теориялық және эксперименттік зерттеулерді, заманауи дизайн мәселелерін шешуге тәсілдерді қолдана білуді көрсету.
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы
- Қазіргі заманғы өнердің жалпы ұғымдарын, қазіргі заманғы өнердің негізгі тәсілдері мен бағыттарын, дизайн-жобалау әдістерін, дизайнның кәсіби терминологиясын, материалдардың жіктелуін, дизайн саласындағы нанотехнологиялары бар бұйымдарды әзірлеу және олардың жұмыс істеу принциптерін көрсету