Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01608 Тарих в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Қазіргі әлемдегі білім берудің әлеуметтік-экономикалық маңыздылығын ашу. Мұғалімнің педагогикалық мәдениеті туралы білімді қалыптастыру. Білім алушылардың педагогика ғылымы мен практикасының заманауи жетістіктерін зерттеуге танымдық қызығушылығын дамыту. Білім алушылардың болашақ кәсіби қызметінің шығармашылық сипаты туралы хабардар болуына ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пәнаралық білім модулі (экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері; Экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері; Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, ғылыми зерттеу әдістері)
    Несиелер: 5

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі туралы пәнаралық ғылым ретінде табиғат пен қоғамның өзара байланыстары туралы қазіргі заманғы идеяларды қалыптастыру; экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншіктің нысандары мен құқықтық аспектілерін, баға белгілеу тетіктерін, шағын кәсіпкерліктің және экономиканы дамытудың рөлін қарау; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру және сыбайлас жемқорлыққа тұрақты төзбеушілікті дамыту; ҚР Конституциясын және басқа да нормативтік құқықтық актілерді қолдану заңдылығын қамтамасыз ету; мемлекеттік органдардың қызметінде заңдылықты қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дәстүрлі шығыс қоғамы. Экономика
    Несиелер: 5

    Дәстүрлі шығыс қоғамы. Экономика жер қатынастары жүйесін қамтиды. Мемлекеттік және басқа меншік нысандарын, қолөнер мен сауданың дамуын, Азия қалаларының дамуын және олардың ерекшеліктерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруды, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруды, адамның жеке ерекшеліктері туралы оның оқу және кәсіби қызметін игеру мен жүзеге асырудың сәттілік факторы ретінде тұтас түсінігін қалыптастыруды жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рулық қатынастардың даму тарихы
    Несиелер: 5

    Пән туыстық қатынастардың пайда болуы мен дамуын, рулық қауымдастықтың өзгеруін, жеке меншіктің пайда болуын, жалпы адамзаттың және Қазақстанның діни, культтік дәстүрлерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Бұл пән қазақ/орыс тілін объект ретінде емес, базалық білімді игеру құралы ретінде пайдалана отырып, тереңірек зерделеуді көздейді. Пәнді оқытудың мақсаты қазақ/орыс тілдерінде коммуникативтік қарым-қатынас дағдыларын, осы мамандықтың қазақ тіліндегі базалық категориялық-тұжырымдамалық аппаратын қалыптастыру және осы мамандық бойынша студенттердің кәсіптік-бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алғашқы қауымдық қоғамның тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Пән алғашқы қауымдық қоғам тарихы бойынша негізгі ғылыми мектептерді зерттейд, қарабайыр адамдарда отбасылық құрылымды, ұрпақтар мен қоғамдарды қалыптастыру процестерін зерттеудегі негізгі аспектілерге, тәсілдер мен әдістемелерге назар аударады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі Грецияның тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны ежелгі Грек тарихының негізгі кезеңдерін және ежелгі грек саясатының дамуындағы маңызды сәттерді көрсетеді. Ежелгі гректердің тіршілік ету салалары: мәдениет, ғылым, өнер және олардың әлемдік тарих пен мәдениетке қосқан үлестері егжей-тегжейлі қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 4

    Оқу бағдарламасы түлектердің үш циклді шет тілін оқытудың ажырамас бөлігі болып табылады және ағылшын тілін кешенді оқытуға негізделген және міндетті компонент болып табылады. Бағдарлама студенттерден айтарлықтай шығармашылық жұмысты талап ететін оқу материалының біртіндеп күрделенуімен оқу материалының, тақырыпты және материал бойынша жұмыс түрлерінің сабақтастығын қамтиды. Пәннің мазмұны иерархия мен интегративтілік қағидаты бойынша өзара байланысты төрт модуль түрінде құрылымдалған. Бұл пән болашақ мектеп мұғалімінің көптілді коммуникативті кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі Рим тарихы
    Несиелер: 5

    Ежелгі Рим тарихы Римнің пайда болуынан және шекаралардың біртіндеп кеңеюінен Рим империясының құлауына дейінгі маңызды кезеңді қарастырады. Пән республикалық және империялық кезеңдердегі рим қоғамының, мәдениеттің, экономиканың, басқару нысандарының және т. б. дамуының негізгі аспектілерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі әлемнің тарихы
    Несиелер: 5

    Ежелгі әлем тарихы пәні қазіргі өркениеттің негізгі компоненттері құрылған адамзат тарихының маңызды кезеңін зерттейді. Ол ежелгі Египет пен ежелгі Шығысты, Ежелгі Греция мен Рим империясын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алғашқы қауымдық қоғамның тарихы
    Несиелер: 5

    Алғашқы қауымдық қоғамның тарихы жалпы тарихты зерттеуде маңызды орын алады және адамзат қоғамы туралы барлық білімнің негізі болып табылады. Пән адамның қазіргі генобликасы мен оның қоныстану аумағының қалыптасуын, алғашқы рулар мен тайпаларды зерттеудің тарихнамасын, инициализация рәсімдерін, егіншілік пен мал шаруашылығының пайда болуын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шығыстың ерекшеліктерін қалыптастырудағы географиялық фактордың рөлі
    Несиелер: 5

    Географиялық детерминизм әлемнің экономикалық және мәдени келбетін қалыптастырады. Азия мен Африка елдеріндегі географиялық ортаның және оның ерекшеліктерінің өзіндік параметрлері бар, оларды зерттеу өте маңызды. Географиялық ортаның осы аймақтың экономикалық және мәдени даму ерекшеліктеріне әсері өте маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта ғасырлардағы Азия мен Африка елдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Орта ғасырлардағы Азия мен Африка елдерінің тарихы курсы, аймақтық-елтану қағидаты бойынша құрылған, Қытай-Конфуций, Үнді-буддист, араб-ислам өркениеттерінің ерекшеліктері олардың нақты көрінісі мен өзара әсерінде айқын көрінетін Шығыс елдері мен аудандарын қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі Ресей тарихы
    Несиелер: 5

    Курс ежелгі және ерте орта ғасырларда ежелгі орыс славян тайпаларының қоныстану аймағында ежелгі мемлекеттік құрылымдардың пайда болуын қарастырады. Князьдік биліктің қалыптасуын, дамуы мен әлсіреуін және ежелгі орыс мемлекетіндегі саяси бытыраңқылықтың өсуін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Діни және этникалық толеранттылық негіздері
    Несиелер: 5

    Діни және этникалық толеранттылық негіздері - бұл мамандарды әлеуметтік-гуманитарлық даярлау бағдарламасына кіретін пән. Пәнді оқыту барысында мәдени аренада бар құндылықтарға, идеяларға шолу жасалады, діндердің әлемдік канондарына қатысты компаративистік көзқарас жүргізіледі, қазіргі діни-өркениетті динамикадағы тұлғаның рөлі талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән адамзат тарихының өте ұзақ кезеңін қамтитын және оның дамуындағы табиғи кезеңді білдіретін ерекше, қайталанбас дәуірді зерттеуге бағытталған. Белгілі бір уақыт аралығында өркениеттің дамуының негізгі сәттеріне және оның рөлі мен кейінгі тарихи ,мәдени және өркениеттік процестерге әсеріне баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Батыс Еуропаның ортағасырлық тарихы
    Несиелер: 5

    Курс еуропалық тарихтың варварлық мемлекеттердің құрылуынан бастап Болашақ еуропа империяларының құрылуына дейінгі кезеңін қарастырады. Қоғамдағы феодализмнің дамуын, орталықтандырылған еуропалық мемлекеттердің пайда болуын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасырлардағы Еуропа мен Америка елдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Курс Батыс Еуропаның саяси, экономикалық, әлеуметтік, діни – идеологиялық, тарихи-мәдени және этномәдени ортасы қалыптасқан, дамыған және жұмыс істеген ұзақ хронологиялық кезеңді (V-XVII ғасырлар) қамтиды. Курс шеңберінде жекелеген тарихи тұлғаларға, олардың нақты тарихи қызметіне, сондай-ақ қарастырылып отырған дәуірдің тарихи ерекшелігін ашу шеңберінде белгілі бір терминдер мен ұғымдар енгізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мұрағаттану
    Несиелер: 5

    Бұл пән тарих ғылымындағы мұрағаттың, мұрағат ісінің рөлін қарастырады. Сонымен қатар, пән мұрағаттық құжаттар мен қорларды пайдалану әдістері мен тәсілдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасырлардағы Шығыс елдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән ортағасырлық мемлекеттердің дамуындағы негізгі бағыттарды 5 ғасырдан 17 ғасырдың бірінші жартысына дейін қарастырады. Феодалдық бытыраңқылық. Ірі саяси орталықтар. Сыртқы жаулармен күресу. Ішкі саяси даму, сауда және экономика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстандағы мұрағат ісі
    Несиелер: 5

    Бұл пән кеңестік кезеңде және Тәуелсіздік кезеңінде Қазақстанда мұрағат ісінің қалыптасуы мен дамуын қарастырады. Пән Қазақстан тарихын зерттеудегі мұрағаттық құжаттаманың орасан зор рөлін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шығыстың ежелгі тарихы
    Несиелер: 5

    Курс Шығыстың алғашқы құлиеленуші мемлекеттерінің тарихын қарастырады. Ежелгі Шығыс мәдениетінің құрылуын және оның әлемдік мәдениет тарихындағы маңыздылығын, Шығыс Жерорта теңізінің, Азияның, орталық және Оңтүстік Американың ежелгі өркениеттерін, табиғи-географиялық жағдайлардың ерекшеліктерін және ерте мемлекеттердің пайда болу аймақтарындағы этникалық процестерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның ортағасырлық тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән Қазақстан аумағында мемлекеттік білім берудің қалыптасу үдерістерін зерделеуге мүмкіндік береді. Түркі және моңғол мемлекеттерінде болған процестердің мәнін ашады. Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу және этностың қалыптасу процестерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Солтүстік Еуропаның ортағасырлық тарихы
    Несиелер: 5

    Курс "Викинг дәуірін", олардың жорықтарының сипатын, бағыттарын және Еуропада және одан тыс жерлерде болып жатқан процестерге әсерін қарастырады. Скандинавия елдеріндегі феодализм генезисінің ерекшелігін зерттейді, ол географиялық және табиғи-климаттық жағдайларға байланысты ерекше.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мұрағаттық құжаттама
    Несиелер: 5

    Мұрағаттық құжаттама пәні студенттерді архивтік құжаттаманың негізгі түрлерімен таныстыруды жүзеге асырады, оны жүргізу және сақтау ережелерімен. Сондай-ақ мұрағат жұмысының және мұрағат қызметкерлерінің қызметінің негізгі қағидаттарын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның ежелгі тарихы
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстан тарихының ежелгі кезеңіндегі маңызды саяси оқиғаларды қарастырады, аймақтың мәдениетін, саяси және әлеуметтік-экономикалық дамуын зерттейді. Оның ежелгі әлемнің көршілес және басқа аймақтарымен өзара әрекеттесуі Ұлы Жібек жолын қалыптастырудың негізгі алғышарты ретінде қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақтардың мәдени генезисінің этникалық ерекшелігі
    Несиелер: 5

    Бұл пән қазақтар этносының қалыптасу үдерісін және өз ықпалын тигізген үдерістерді зерделейді. Ол өлкеде әр түрлі кезеңдерде болып жатқан тарихи мәдени және әлеуметтік-экономикалық процестер призмасындағы қазақтардың мәдени генезисінің ерекшеліктерін баяндайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 19 ғасырдағы Қазақстан мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән 19 ғасырдағы қазақтардың материалдық және рухани мәдениетінің дамуын өлкенің патша өкіметіне отаршылдық тәуелділігінің күрделі кезеңдерінде ұлттық бірегейлік пен өзін-өзі тануды сақтау жүйесі ретінде зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ресей империясының орбитасындағы Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның Ресей империясының құрамына кіруі және отаршылдық тәуелділік Отан тарихындағы ең даулы кезеңдердің бірі ретінде. Пән Жаңа тарих кезеңіндегі Қазақстандағы маңызды саяси оқиғаларды қарастырады, өңірдің әлеуметтік-экономикалық дамуын, қазақ қоғамының таптық стратификациясын, рухани мәдениеттің дамуын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және жаңа тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және жаңа тарихын зерттеуге бағытталған. Курстың басты бағыты Еуропа мен Солтүстік Америка елдерінің экономикасында, саясатында, мәдениеті мен ғылымында болып жатқан тиктаникалық процестерді жариялауға бағытталған, бұл бүкіл әлем келбетінің түбегейлі өзгеруіне әкелді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы тарихи пәндер
    Несиелер: 5

    Курс практикалық жұмыста қажетті теориялық білімді және тарих курсын оқып-үйрену кезінде және тарихи дереккөздермен жұмыс жасау кезінде тәуелсіз сабақтарға арналған әдістемелік нұсқауларды ұсынады. Бағдарлама негізінде студенттер көмекші тарихи пәндердің әдістері мен тұжырымдамалық аппараттарын, сондай-ақ олардың тарихи зерттеулерде қолданылуын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи география
    Несиелер: 5

    Бұл географияның "призмасы" арқылы тарихты зерттейтін тарихи пән; сонымен қатар оның дамуының белгілі бір тарихи кезеңінде қандай да бір аумақтың географиясы арқылы саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени процестердің ағымына табиғи-климаттық және географиялық әсер ету факторларын жарықтандырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музейтану және әлем мұражайларының тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән мұражайтану мен әлем мұражайларының тарихын болашақ тарихшының жұмысында алған білімдерін практикалық қолдану тұрғысынан қарастырады. Әлемдік кеңістіктегі мұражай ісін қалыптастырудың негізгі процестері мен орталықтарын жарықтандырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аймақтану
    Несиелер: 5

    Пән аймақтық өркениеттер мен макроөңірлердің қалыптасуын, халықтар мен елдер мәдениеттерінің ерекшеліктерін ашады; халықтың географиясы мен әлем экономикасындағы нарықтық механизмнің әсері, тарих, табиғи жағдайлар мен ресурстар, мемлекеттік жүйе, өнеркәсіп, елдердің ішкі және сыртқы саясаты объективті және жан-жақты талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының этнографиясы
    Несиелер: 5

    Маңызды тарихи-әлеуметтік пән курсы этногенез проблемаларын, әлем халықтарының этникалық тарихын және қазіргі этникалық және мәдени-тұрмыстық даму процестерін зерттеудің теориясы мен теориялық тәсілдерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 18-20 ғасырларда еуропалық қоғамды жаңғырту
    Несиелер: 5

    Пән "капитализм эшелондары" әлемдік отаршылдық жүйесінің қалыптасуын және оның ХХ ғасырдың басындағы Жаңа ерекшеліктерін, мемлекеттік-монополиялық капитализмді, буржуазиялық идеологияның өзгеру нұсқаларын - "жаңа либерализмді", дәстүрлі консерватизмдегі жаңа құбылыстарды, социал-демократиядағы реформаторлық қанатты зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 19 ғасырдың аяғы мен 20 ғасырдың басындағы халықаралық қатынастар
    Несиелер: 5

    Курс өркениет тарихының күрделі кезеңдерінің бірін қамтиды. Әлемнің әртүрлі аймақтарында империалистік Қайшылықтар айтарлықтай күшейе түсуде. Халықаралық шиеленістің жаңа ошақтары пайда болады. Қарама – қарсы екі блок-Антанта мен Герман блогы бүктеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 19 ғасырдағы қазақтардың ұлттық азаттық қозғалысы.
    Несиелер: 5

    Курс 19 ғасырдағы қазақтардың ұлттық азаттық қозғалысын ұлттық сананың өсуі ретінде қарастырады және И. Тайманов, К. Қасымов және т. б. бастаған ірі көтерілістерді баяндайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс студентті қашықтықтан оқыту форматында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әлеуеті мен мүмкіндіктерімен таныстыруға, сондай-ақ оқу процесінде қашықтықтан оқыту технологияларын әзірлеу және пайдалану саласындағы базалық және арнайы құзыреттерді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шет елдердегі мұражай ісінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пән Франциядағы, Ұлыбританиядағы, Испаниядағы, Италиядағы және Германиядағы мұражай ісінің тарихын зерттейді – әлемдік мәдениеттің шедеврлерін жинақтайтын мұражай ісінің орталықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Метрология
    Несиелер: 5

    Бұл - өлшемдер, олардың бірлігін қамтамасыз ету әдістері мен құралдары және қажетті дәлдікке жету жолдары туралы ғылым. Метрология пәні объектілердің қасиеттері туралы сандық ақпаратты берілген дәлдікпен және сенімділікпен алу болып табылады; бұл үшін нормативтік база — метрологиялық стандарттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстандағы мұражай ісі
    Несиелер: 5

    Студенттерді түркі халықтарының бай тарихы мен мәдениетін зерттеуге баулу, түркі қауымдастығының бірлігін ашу, Отан тарихының туысқан халықтардың өткенімен және бүгінімен органикалық байланысын көрсету. Түркі халықтарының тарихы бойынша біртұтас процесс,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Азия мен Африка елдерінің жаңа және жаңа тарихы
    Несиелер: 5

    Орта ғасырлардағы Азия мен Африка елдерінің тарихы курсы, аймақтық-елтану қағидаты бойынша құрылған, Қытай-Конфуций, Үнді-буддист, араб-ислам өркениеттерінің ерекшеліктері олардың нақты көрінісі мен өзара әсерінде айқын көрінетін Шығыс елдері мен аудандарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихты оқытудағы инновациялық педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    "Бұл курста бакалавриат студенттерінің қазіргі білім берудің теориялық негіздерін білуіне басты орын беріледі технологияларды, білімді және тарихты оқытудың әдістері мен технологияларын практикалық меңгеру, қазіргі заманғы тәсілдер негізінде оқу-тәрбие қызметінің барлық түрлерін ұйымдастыру бойынша кәсіби дағдыларды дамыту"

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кеңестік кезеңдегі және Тәуелсіздік дәуіріндегі Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Курс хронологиялық тұрғыдан ХХ ғасырдың басынан бастап қазіргі уақытқа дейін басталады. Студенттер ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан аумағындағы саяси процестер туралы білім ала алады, 20-30 жылдары тоталитарлық режим жүргізген саяси, экономикалық, әлеуметтік реформалардың маңыздылығын, қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысындағы рөлін бағалайды. Қазақстанның тәуелсіз дамуы, посттоталитарлық уақытта әлеуметтік институттар мен мемлекеттік құрылымдарды қалыптастыру кезеңінде өрбіген алуан түрлі құбылыстар мен процестер туралы тұтас идеяны қалыптастыруға әрекет жасалатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Зерттеу қабілеттерін анықтау, ашу және дамыту және Болашақ халықаралық бакалаврлардың шығармашылық әлеуетін қалыптастыру мақсатында халықаралық қатынастарда ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру саласындағы проблемалар мен жетістіктерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 1941-1945 жылдардағы Ұлы Отан соғысындағы Қазақстан
    Несиелер: 5

    Пән Ұлы Отан соғысындағы кеңес халқының басталуын, барысы мен жеңісін, Қазақстандықтардың майдандарға қатысуын,қазақстандық майданның тылын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұлғаға бағытталған білім беру теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Курс оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамыту мәселелерін қамтуға, оқушылардың тарихты оқытуға деген ынтасын қалыптастырудың әртүрлі жолдарын анықтауға, оның ішінде пәннің жаңартылған мазмұнын, заманауи техникалық құралдар мен оқытудың белсенді түрлерін пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепте тарихты оқытудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Мектептегі тарихты оқытудың бұл технологиясының басты мақсаты-оқу кезінде ғана емес, сонымен қатар күнделікті өмірде де қолданылатын икемді ойлау мен аналитикалық ойлау дағдыларын дамыту (себеп-салдарлық байланыстарды көре білу, фактілерді болжамдардан ажырату, қателіктерді немесе біржақты көзқарастарды бөліп көрсету, қажетсіз ақпарат пен категориялық пайымдаулардан аулақ болу және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарих философиясы
    Несиелер: 5

    Пән Қазіргі тарихи білімнің теориясы мен әдістемесінің негізгі компоненттері ретінде дүниежүзілік тарихтың негіздері мен қозғаушы күштерін: Коллингвуд, Тойнби, Ясперс, Маркс, Гегель және т.б. бөлетін философиялық-тарихи доктриналарды зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ресей мен ТМД тарихы
    Несиелер: 5

    Пән Ресей тарихының негізгі кезеңдерін қамтиды. Ол Ресей мемлекетінің қалыптасу процесін және 15-19 ғасырлардағы Ресейдің даму тарихын сипаттайды. сондай-ақ пәнде келесі процестер мен оқиғалар қамтылады: КСРО-ның қалыптасуы;Отан соғысы; 90-шы жылдардағы Ресей;ТМД-ның қалыптасуы; ТМД мен Ресейдің өзара әрекеттесуі мен ынтымақтастығының негізгі кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми жұмыстың әдістемесі мен практикумы
    Несиелер: 5

    Тарих саласындағы ғылыми жобалар мен әзірлемелерді жүргізу үшін қажетті әдістерге арнайы назар аударылатын ғылыми пән. Оқу-әдістемелік және Оқу материалдары ғылымның қазіргі даму деңгейін, сондай-ақ студенттерді дипломдық жұмыс жазуға дайындаудың мазмұны мен бағытына авторлық көзқарасты көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихнама және деректану
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу студенттерге отандық және әлемдік тарихтың қайнар көздері мен тарихнамалық мектептері туралы негізгі білім алуға көмектесуге арналған. Өткен туралы бастапқы материал ретінде дереккөздер негізгі компонент болып табылады, оларды зерттеу және сипаттау ұзақ уақыт бойы академиялық білімнің маңызды қабаттарын жинақтайтын ғылыми бағыттарды қалыптастырады, оны зерттеу тарихшы мамандығының негізі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу-әдістемелік және Оқу материалдары ғылымның қазіргі даму деңгейін, сондай-ақ студенттерді дипломдық жұмыс жазуға дайындаудың мазмұны мен бағытына авторлық көзқарасты көрсетеді. Оқу материалын баяндау кезінде студенттерге оқу материалын неғұрлым жоғары деңгейде меңгеруге мүмкіндік беретін оқу процесін қамтамасыз етудің қажетті заманауи ақпараттық-техникалық құралдарын пайдалану көзделеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан ХХ ғасырдың 20-30 жылдарында
    Несиелер: 5

    Курс ЖЭС және оның құлдырау процестерін, тоталитарлық жүйені құруды, республикада жаппай қуғын-сүргін және қайта құру кезеңінде орын алған күштеп ұжымдастыруды, индустрияландыруды және мәдени қайта құруларды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 20 ғасырдағы араб әлемінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән 20 ғасырда араб мемлекеттерінің қалыптасуы мен дамуын қарастырады. Бұл пәнде араб елдерінің сыртқы саяси қызметіне ерекше назар аударылады. Араб лигасының халықаралық қатынастардағы рөлі талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихы бойынша деректану
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстан тарихы бойынша дереккөздердің негізгі топтарын зерделеуді көздейді. Өткен аймақтың тарихи сипаттамасының негізгі материалы ретінде олармен жұмыс істеудің негізгі әдістері мен әдістерін, оларды әртүрлі сипаттамаларға сәйкес жіктеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақмола облысының киелі жерлерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Ақмола облысының аумағында 2 мыңға жуық тарихи-мәдени мұра нысандары бар. Оның ішінде 1300-ден астам ескерткіш түркі, неолит, палеолит, орта ғасырлар және қола дәуірінің ескерткіштеріне жатады. Киелі орындардың республикалық тізіміне Ақмола облысынан 43 нысан кірді. Бұл пән студенттерді осы орындар мен ескерткіштермен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі Таяу Шығыс тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән болашақ маманның негізгі әдістемелік әдістер мен заманауи техникалық құралдар мен технологиялар негізінде оқу материалын жинақтау мен берудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған Таяу Шығыс тарихы бойынша білім кешенін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи этнография
    Несиелер: 5

    Пән туған өлкені зерттеу шеңберінде тарихи зерттеу жүргізуді, этнографиялық жобалар, көрмелер құруды, ғылыми жұмыстар жазуды қарастырады, өлкетану базасын қалыптастыруды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның киелі географиясы
    Несиелер: 5

    Курстың негізіне қазақстандық ғалымдар құрастырған және ҚР Ұлттық музейінің "Киелі Қазақстан" орталығы ұсынған ұлттық деңгейдегі Қазақстанның 100 киелі орындарының бекітілген тізімі алынды. Бұл пән студенттерге қасиетті нысандармен ұлттық деңгейде ғана емес, аймақтық деңгейде де танысуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түркі халықтарының тарихы
    Несиелер: 5

    Студенттерді түркі халықтарының бай тарихы мен мәдениетін зерттеуге баулу, түркі қауымдастығының бірлігін ашу, Отан тарихының туысқан халықтардың өткенімен және бүгінімен органикалық байланысын көрсету. Түркі халықтарының тарихы бойынша біртұтас процесс, дүниежүзілік тарихтың құрамдас бөлігі ретінде білім кешенін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі Орта Азия тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән мектепте сабақ беру үшін Орта Азия тарихын нақты білуге бағытталған. Өз курсында ол негізгі әдістемелік әдістер мен заманауи техникалық құралдар мен технологиялар негізінде оқу материалын ұсынудың практикалық дағдыларын қалыптастырудың негізгі аспектілерін қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі Еуропа мен Американың тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән болашақ маманның негізгі әдістемелік әдістер мен заманауи техникалық құралдар мен технологиялар негізінде оқу материалын жинақтау мен берудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған Еуропа мен Америка тарихы бойынша білім кешенін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Археологиясы
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстан аумағындағы адамзат қоғамының алғашқы тарихы туралы жалпы түсінік қалыптастыруға, әлемдік археология мен тарихқа елеулі үлес қосқан Қазақстан Республикасының атақты археологтары туралы әңгімелеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты: оны игеру оқу жоспарының барлық пәндерін оқу негізінде қол жеткізілген тарих пәнінің оқытушысының тиімді кәсіби қызметінің маңызды шарты болып табылатындығымен анықталады. Пәннің мақсаты: студенттерге Тарихты оқыту әдістемесі курсының мазмұнын, мектептегі тарих курсын оқытудың ғылыми негіздерін меңгеруге және оларды педагогикалық практикаға дайындауға көмектесу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі дүниежүзілік тарих
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттің дүниежүзілік тарих бойынша білімін жүйелеуге және құрылымдауға бағытталған. Өз курсында ол негізгі әдістемелік әдістер мен заманауи техникалық құралдар мен технологиялар негізінде практикалық дағдыларды қалыптастыруды және оқу материалын беруді қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи Мұражайтану
    Несиелер: 5

    Пән әлемдегі алғашқы өлкетану мұражайларының құрылу тарихын, тарихи мұражайлар мен олардың қорларының заманауи базасын қалыптастыруды, қолданыстағы мұражайларды балама негізде зерттеуді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Археология
    Несиелер: 5

    Курста археологиялық дереккөздердің табиғаты мен археологиялық таным әдістеріне, ежелгі қоғамдардың тарихи шындығын олардың қалдықтары бойынша қалпына келтіру мүмкіндіктеріне назар аударылады. Археологиялық материалдарды зерттеудің ең маңызды, жарқын және маңызды нәтижелері, соның ішінде адамзат тарихындағы ең ірі мәдени-технологиялық дәуірлердің көптеген керемет ескерткіштерін ашқан соңғы жылдардағы қазба жұмыстары мен басқа зерттеулердің деректері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Археологиялық зерттеулер жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән археологиялық қазба жұмыстарын жүргізу техникасы мен әдістемесі бойынша білімді қалыптастыруға, сондай-ақ студенттердің тас құралдарын жасау техникасын анықтау, оларды жіктей білу, олардың шамамен кездесуін анықтау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән болашақ педагогтың Қазақстан тарихы бойынша білімін жүйелі игеруге бағытталған. Ол негізгі әдістемелік әдістер мен заманауи техникалық құралдар мен технологиялар негізінде оқу материалын оқыту бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға баса назар аударады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 5

    Пән туған өлкенің тарихын зерттеу әдістерін зерттейді, археология мен этнографияның білімді қалыптастырудағы маңыздылығын қарастырады, ономастика, топонимика, география және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі Азия мен Африка тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән мектепте сабақ беру үшін Азия мен Африка тарихын жүйелі және құрылымдық білуге бағытталған. Өз курсында ол негізгі әдістемелік әдістер мен заманауи техникалық құралдар мен технологиялар негізінде оқу материалын ұсынудың практикалық дағдыларын қалыптастырудың негізгі аспектілерін қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан топонимикасының даму тарихы
    Несиелер: 5

    Топонимдер қоғам мен адамзат дамуының ажырамас бөлігі болып табылады. Жер атауларын жаңғырту, ұмытылған атауларды жаңғырту біздің тарихымыз үшін маңызды. Бұл пән студенттерді Қазақстан топонимикасының даму кезеңдерімен, мезотопонимдер, микротопонимдер ұғымдарымен және Қазақстан топонимикасын зерттеген ғалымдармен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Мемлекеттік және шет тілдерін біліктілік шеңберінде қолдану мақсатында білім көлемін меңгеру.

  • Код ON10

    Оқушыларды патриоттық рухта тәрбиелеу, Қазақстан халқының теңдігі негізінде құрылған біртұтас көпұлтты мемлекет ретінде өз Отанының тарихын құрметтеуге тәрбиелеу.

  • Код ON7

    Қазіргі өмір оқиғаларының тарихи себептері мен мәнін анықтау және Қазақстан мен әлем халқының тарихи өткені туралы өз ойларын айту.

  • Код ON6

    Педагогикалық менеджмент саласындағы білімді, педагогикалық мониторингтің шеберлігі мен дағдыларын қолдану.

  • Код ON12

    Салауатты өмір салтын гигиена, еңбекті қорғау, талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес жүргізу.

  • Код ON4

    Оқыту және тәрбиелеу үдерісінде әртүрлі ақпараттық ресурстар мен мультимедиялық технологияларды, сандық білім беру ресурстарын қолдана білу.

  • Код ON11

    Ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу, нәтижелерді талдау және негіздеу, кәсіби және жеке тұлғалық өз бетінше білім алуды жүзеге асыру.

  • Код ON8

    Тұлғааралық және ұлтаралық қарым-қатынас барысында әр түрлі әлеуметтік және педагогикалық жағдайларда ымыра таба білу.

  • Код ON3

    Алынған білімді қолдану және түсіну арқылы тарихи қызығушылықтар, категориялар мен мәселелер уақыт өте келе өзгеретінін білу.

  • Код ON9

    Білім алушыларда қазіргі әлемдегі өзін-өзі сәйкестендірудің тарихи бағдарлары, қоғамдық дамуды ұғыну негізінде базалық ұлттық құндылықтар жүйесін қалыптастыру.

  • Код ON5

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарға негізделген пайымдаулар жасау үшін ақпаратты жинау және түсіндіру.

  • Код ON1

    Тарихтың барлық хронологиялық кезеңдеріне қатысты әдістемелерді, құралдарды және мәселелерді, іргелі және жаратылыстану пәндерін білу.

Top