Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02228 Дінтану в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Түрік тілі (А1)
    Несиелер: 5

    Бұл курс түрік тілінің бастапқы деңгейін оқуға арналған. Курстың мақсаты - "Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттеріне" сәйкес студенттердің А1 деңгейінде практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік қарым-қатынасқа дайындығы мен қабілетін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты мәселелерді шешуге бағытталған таныс күнделікті сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін түсінеді және қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазбаға кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән әртүрлі санаттағы академиялық жұмыстарды (essay, report, etc) оңтайлы жазу үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады. Пән білімгерлерге жазбаша сөйлеудің жанрлық, грамматикалық, стилистикалық және пунктуациялық ерекшеліктерін түсіндіріп, академиялық жазба жұмыстарды қатесіз жазу әдістерін үйретеді. Академиялық жазбалар әзірлеуде әлемдік дерек базаларын және ғылыми журналдардың онлайн жүйелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дін негіздері
    Несиелер: 5

    Пән дінтанудың мазмұны, объектісі, тақырыбы және әдіснамасы туралы білім қалыптастырады. Пәннің міндеттері: дінтану туралы түсінік беру, оның ғылыми білім жүйесіндегі орнын талдау; дінтану жүйесі және негізгі пәндер туралы түсінік беру; дінтану ғылымы мен дінтану білімінің тарихына қысқаша шолу жасау; әлемдегі және Қазақстандағы дінтану ғылымының қазіргі жай-күйіне қатысты білімін қолданады. Пәннің әдіснамалық негізін суреттеу және салыстыру тәсілдері құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Діни философия
    Несиелер: 3

    Пән әртүрлі діни-философиялық ілімдер мен жүйелер, олардың пайда болу тарихы, бір-бірімен өзара әрекеттесуі туралы объективті білімді қалыптастырады. Міндеттері: діни-философиялық ілімдердің негізгі тұжырымдамаларын, "дүниетаным" ұғымының мазмұнын білу, философиялық ұғымдарды міндеттер мен проблемалық сипаттағы нақты жағдайлармен байланыстыра білу, қоғам өміріндегі орнын түсіну. Курста діни аспектінің адамға әсерін талдау; фактілер мен құбылыстарды жүйелендіру арқылы ойлау құралдары мен тәсілдерін қолдану дағдыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Діндер тарихы І
    Несиелер: 4

    Діндер тарихы І пәнінде діннің рухани мәдениеттің ажырамас бөлігі және оның адамзаттың өркениеттік дамуындағы орны, діни түсініктердің ерте кезеңдегі формасынан әлемдік деңгейге дейінгі қалыптасуы мен дамуы қарастырылады. Тарихта болған дiндердiң қазiргі таңда кездесу жағдаяттары мен формалары, діндердің тарихи және мифтік-аңыздық түрлерінің сақталу барысы туралы білімін қолданады. Атап айтқанда, Дін анықтамалары; Алғашқы қауымдық діни наным-сенімдер, «Үнді, Қытай және Жапон, Иудейлік секілді ұлттық діндер негіздері мен тарихы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық араб тілі І
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің араб тілін меңгеру барысында қарапайым грамматикалық ережелерді білуін, он етістік бабтарын қолдануын, тұрмыстық сөйлемдерді меңгеруін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Діндер тарихы ІІ
    Несиелер: 4

    Діндер тарихы ІІ пәнінде әлемдік және Құдайлық діндердің қалыптасуы мен дамуы қарастырылады. Әлемдік дiндердiң қазiргі таңдағы формалары, Тәңір, пайғамбар, қасиетті кітаптарға қатысты білімін қолданады. Атап айтқанда, Буддизм діні сенім негіздері мен шығу тарихы, Христиан діні негіздері мен тарихы, католицизм, православтық және протестант ағымдарының ерекшеліктері қарастырылады. Сонымен қатар қазіргі әлемдегі діни жағдай, дәстүрлі және дәстүрлі емес діни ағымдар мен бағыттар ерекшелігі оқытылады. Курста діндердің адамға әсерін талдау; фактілер мен құбылыстарды жүйелендіру арқылы ойлау құралдары мен тәсілдерін қолдану дағдылары көрсетіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік тілі (B2)
    Несиелер: 5

    Бұл курс академиялық B2 деңгейіндегі түрік тілінің негізгі стандартын үйренуге арналған. Курс техникалық (мамандандырылған) тақырыптарды қоса алғанда, түрік тіліндегі нақты және дерексіз тақырыптар бойынша күрделі мәтіндерді ұсынады. Курстың мақсаты-академиялық тілді жетілдіру. Пәнді оқу нәтижесінде студент әртүрлі тақырыптар бойынша түсінікті, егжей-тегжейлі мәтін құра алады, өз көзқарасын түсіндіре алады, тақырып бойынша әртүрлі көзқарастарды қолдай алады және оларға қарсы дәлелдер келтіре алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ислам тарихы
    Несиелер: 5

    Пән ислам дамуының тұтастығын сипаттайтын негізгі фактілерді, үдерістер мен құбылыстар туралы білім-танымдарын қалыптастырады. Пәнді оқу барысында дереккөздермен және зерттеу әдебиеттерімен аналитикалық жұмыс істей білуді, тарихи, діни мәтіндерді түсіндіруді, әртүрлі халықтар мен аймақтардың мәдениетінің қалыптасуына исламның әсер ету дәрежесі мен сипатын анықтауды үйренеді. Студенттер ислам тарихы бойынша алған білімдерін өз ұстанымын тұжырымдап, түсіндіруді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Практикалық араб тілі ІI
    Несиелер: 5

    Пән араб тілінің грамматикалық ережелеріне сай теологиялық мәтіндерді оқып, аудару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студент араб тілінің ережелеріне сай өз ойын ауызша және жазбаша түрде жеткізе алады, теологиялық мәтіндерді оқып, түсінеді. Араб тілінде жазылған діни еңбектерді түпнұсқа дереккөздерден оқу және шетелдік тәжірибені меңгеру үшін ақпараттарды аудару дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • .Практикалық араб тілі ІІІ
    Несиелер: 5

    Пән араб тілінің грамматикалық ережелеріне сай теологиялық мәтіндерді оқып, аудару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студент араб тілінің ережелеріне сай өз ойын ауызша және жазбаша түрде жеткізе алады, Араб тілінде жазылған теологиялық мәтіндерді және діни еңбектерді түпнұсқа дереккөздерден оқып түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құрантану
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің Құрантану саласына қатысты білімдерін қалыптастырады. Курстың міндеттері: Құран ғылымдарының дамуының тарихи аспектісін айқындау; оның мазмұндық, тілдік және стилистикасы туралы білімді қалыптастыру; Құранның түсуі, жинақталуы және тәпсірлеу тарихын зерделеу; Құран ғылымдарының ғылыми әдістері туралы білімді ширату. Курста студенттер тарихи кезеңдерде Құран мәтінінің жазылу және аударылу тарихын саралай білу дағдысын көрсетеді. Курста салыстыру және герменевтикалық тәсілдер қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түркі мемлекеттер тарихы
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің дүниежүзілік тарихи үдерісте түркі халықтары мен мемлекеттерінің орны мен рөлі туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыруға, студенттердің тарихи ақпаратты іздеу, жүйелеу және жан-жақты талдау дағдыларын меңгеруге, өткен мен бүгінгі күннің тарихи процестерінің мән-жайын түсінуге, ақиқатқа бағдарланған өзіндік ұстанымдарын қалыптастыруға, азаматтық, отаншылдық, ұлттық бірегейлік, ұлтаралық және дінаралық толеранттылық көзқараста тәрбиелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ясауитану
    Несиелер: 3

    Пән ясауилік құндылықтармен таныстырады, академиялық, жеке, мәдени, кәсіби қатынастарда ғылым, діни төзімділік, адамдар қатынасы, құқығы туралы ясауилік ұстанымдарды қалыптастырады. Білім алушы ясауи мәдениетінің ерекшелігін түсініп, қоғамдағы әлеуметтік, этикалық, конфессиялық, мәдени ерекшеліктермен салыстыра біледі. Ясауи ілімінің түркі халықтарының ұлттық мәдениеті, діни түсінігіндегі маңыздылығын түсінеді, қоғамдық ынтымақ, бірлікке ұйытқы болатын «хикметтің» ұлт руханиятындағы орнын саралап, белсенді кәсіби, әлеуметтік қатынас орнату қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ата-түрік принциптері
    Несиелер: 3

    Пән білім алушыларда Түркияның тарихи дамуы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырады, тарихи ақпарат жинау, талдау және жалпылау дағдыларын дамытады, Ататүрік принциптерін ғылыми бағалауды қалыптастырады. Курсты оқу барысында білім алушы дүниежүзілік-тарихи процесс контекстінде Түркия тарихының негізгі заңдылықтары, кезеңдері мен мазмұны туралы білімдер алады, студенттердің шығармашылық қабілетін, пайымдау еркіндігін, Ататүріктің рухани, тарихи-мәдени мұрасын зерттеу, сақтау, қолдану және арттыруға деген қызығушылығын оятады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Икемді дағдылар
    Несиелер: 3

    Пән адамның өзгермелі жағдайларға бейімделуге қажет икемді дағдыларды қалыптастырады. Курс барысында студенттер көпшілік алдында сөйлеу, презентация жасау, аудиторияның назарын аудару дағдыларын дамытады. Нәтижесінде студент проблемалардың басымдылықтарын анықтап, оларды шешуде креативті ойлауды және тәуекелдерді болжауды үйренеді. Сондай-ақ, студент өз мүдделері мен сұхбаттасушының мүдделері үшін екіжақты ақпарат алмасуды тиімді қамтамасыз ете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хадистану
    Несиелер: 6

    Пәнде хадистердің дұрыстығы, олардың негізгі мән-мағынасын дұрыс түсіну, уақыт шарттарына қарай түсіндірілуі үшін қажетті әдіс-тәсілдерін меңгертеді. Міндеттері: Ислам дінінің негізгі дереккөзінің бірі саналатын хадис ілімінің пайда болған күннен бастап, бүгінгі күнге дейінгі дәуірлерін назарға ала отырып, тарихы мен әдістемесі жайлы студенттерге түсіндірме беру. Курста хадистердің мазмұндық тұрғыда жіктей алу дағдысы қалыптасады. Курсты оқыту барысында салыстыру және герменевтикалық тәсілдер қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Діни құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде ислам құқығының қалыптасуының тарихи кезеңдерінде орын алған дәстүрлі және классикалық әдістер, фиқх және усул ұғымдары мен әдістемесін (фиқх усулі) танытады. Пайғамбар, сахаба және табиин дәуіріндегі ислам құқығы әдістері, мужтахид, имамдар дәуірі және фиқх мазхабтарының пайда болуы, Ислам құқығында негізгі және қосымша дереккөздер, шариғат үкімдері және тақлифи үкімдер, ислам құқығы қағидаттары мен қазіргі құқық нормаларымен салыстыра қолдану оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикалық араб тілі ІV
    Несиелер: 5

    Пән араб тілінің грамматикалық ережелеріне сай классикалық діни мәтіндерді оқып, аудару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студент классикалық діни және теологиялық мәтіндерді оқып, түсінеді. Араб тіліндегі сөйлемнің құрылымдық ерекшеліктерін меңгеріп өз ойын ауызша және жазбаша түрде жеткізе алады. Шетелдік тәжірибені меңгеру үшін ақпараттарды аудару дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Діни сенім негіздері
    Несиелер: 4

    Пән ислам теология ғылымының негізінде жатқан маңызды анықтамалар мен нысандар; ислам дінінің сенімге қатысты жүйелі-категориялық аппараты, арнайы терминология; ислам дінінің ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдері мен тарихы; исламдағы діни ілімнің негізгі бағыттары мен мектептері туралы білім қалыптастырады. Алған білімдерін өзінің жеке тәжірибесімен байланыстырады және тәрбиелік мақсатта да қолданады; ислам дін шеңберіндегі әртүрлі діни мектептер мен қозғалыстарға тән сенім мәселелерін шешеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Діни мәтіндер түсіндірмесі
    Несиелер: 5

    Пән рухани мәдениет мәтіндерін оқу және түсіну дағдыларын қалыптастырады және діни мәдениетпен танысуға бағытталған пәндерді оқыту әдіснамасын меңгертеді. Міндеттер: батыс пен шығыстың діни және діни-философиялық ойларының, діни және зайырлы философияның өзіндік ерекшеліктерін түсінуді машықтау. Әлем діндерінің, әсіресе ислам дәстүріне жататын қасиетті мәтіндерді түсіну үшін түсіндіру әдістерін қолдану. Мемлекет, қоғам, адам туралы Құран түсініктерін біледі; әлеуметтік процестерді дінтанулық тұрғыдан түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ханафи мазхабы негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ислам дінінің ерекшеліктерін ханафилік мазхабы аясында түсіндіруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы исламдағы сенім мәселелерін, ислам шарттарын, құран мен сүннет, исламдағы бес парызбен ғибадаттар және оның пайдаларын ғылыми негіздер бойынша үйреніп, исламның негізгі қайнар көздері мен ұстанымдарын ханафилік мазхабы негізінде меңгереді. Сонымен қатар Абу Ханифа өмір жолы мен негізгі тұжырымдарын, Ханафи мазхабының қалыптасуы, дамуы және қазіргі жағдайы турасында мәліметтерді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түркі ислам тарихы
    Несиелер: 5

    Пән түркі халықтарының мәдени дәстүрлері мен ислам діні арасындағы сабақтастық пен олардың өзара ықпалдастығына қатысты мәселелерді қарастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студент түркі халықтарының ислам дінін қабылдау үдерісі мен мәдени дәстүрлерін сақтап қалуларына қатысты білімге ие болып, түркі халықтарының рухани құндылықтары, әдет-ғұрыптары, салт-дәстүрлері мен ислам дінінің үйлесімділігі туралы зерттеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Діни толеранттылық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әлем мен аймақтың конфессиялық бейнесі туралы түсініктерді кеңейту, діни толеранттылықты қалыптастыруға, толеранттылық саласындағы теориялық білімді игеруге, зерттеу объектісіндегі діни толеранттылықтың жай-күйін талдау және бағалау бойынша зияткерлік дағдыларды қалыптастырады. Студенттік ұжымдарда, әлеуметтік саланың басқа сегменттерінде діни шыдамдылықты қалыптастырудың практикалық дағдыларын игеру арқылы қоғамда діни тұрақтылық мәселелерін шешеді. Этносаралық, дінаралық, ұлтаралық шиеленістің өсіп келе жатқан деңгейі, төзбеушілік себептері түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дәстүрлі емес діни қозғалыстар
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі жаңа дәстүрлі емес діни қозғалыстардың тарихы мен діни ілімдерін, олардың қоғам өміріндегі орнын қарастырады. Міндеттері: жаңа діни қозғалыстардың діндарлықтың әралуан нысандарындағы орнын анықтау және оларды жіктеу; жаңа діни қозғалыстардың пайда болу себептерін ашу; Қазақстанда жаңа діни қозғалыстардың ілімдері мен діни ғұрыптарын талдау арқылы ағарту жұмыстарын жүргізу; керітартпа дәстүрлі емес қозғалыстар мен оларға қарсы қозғалыстарды талдап, оңалту мәселелерін шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дін социологиясы.
    Несиелер: 5

    Пән дiн мен қоғамның өзара әрекеттесу формалары мен әдісерін және діни секталардың пайда болуының әлеуметтік-саяси себептерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент дін социологиясындағы негізгі ұғымдарды меңгере отырып, әртүрлі діни топтар мен ағымдардың қоғамдағы орны мен роліне әлеуметтік тұрғыдан талдау жасайды. Қоғамдағы дінаралық, этносаралық және конфессияаралық қақтығыстар бойынша алдын-алу шараларын ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дін психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән дін психологиясының қалыптасуы мен оның негізгі ерекшеліктерін, жалпы ғылымдар жүйесіндегі орны мен мәнін және психологиямен тығыз байланысты тақырыптар мен салаларды қарастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студент сопылық психологиясын, дін ауыстырудың психологиялық аспектілерін, жеке адамдағы жас ерекшелігіне қарай діни сезімдердің өзгеру сипатын меңгере отырып, қазақ халқының діни танымы мен психологиялық ерекшеліктерін зерттеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерлік жүргізудің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік іс-әрекетті меңгеру барысында білімгер цифрлық технологияларды қолдана отырып мәліметтерді жинақтайды, бизнестің қыр сырын меңгере отырып, өз бетінше басқарушылық мәселелерді шешеді, алдында тұрған мақсаттарға қол жеткізу дағдыларын қалыптастыру арқылы көшбасшылық қабілетін көрсетеді. Білім алушы кәсіпті жүзеге асыру әдістерімен танысады, бизнесті ұйымдастыру мен басқару шешімдерін қабылдауға дағыдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Діни ағымдар
    Несиелер: 5

    Пән ерте және қазіргі заманғы діни ағымдардың тарихы мен ілімдері туралы түсінігін қалыптастырады. Пәнде діни ағымдардың әртүрлілігі мен жалпы ерекшеліктері туралы білім беру міндеті шешіледі. Қазіргі қоғамдағы ағымдардың дәстүрлі діннің конфессиясына, жалпы қоғамға әсері мен қауіптілігін түсіну және талдау арқылы сабақтарды әзірлеп, өткізу, діни ағымдар мәселелеріне қатысты "діни ағымдар мен топтар" феноменін анықтау мен салыстыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылым және дін
    Несиелер: 5

    Пән ғылым мен діннің өзара қарым-қатынасының тарихы мен логикасымен таныстырады; ғылым мен діннің олардың өмір сүруінің әртүрлі кезеңдерінде дамуы мен өзара іс-қимылының жалпы үрдістері мен белгілері туралы түсінік қалыптастырады. Пәнді оқу барысында студенттер әлеуметтік-мәдени факторлармен және ішкі себептермен туындаған дінді зерттеу дағдыларын меңгереді. Студенттер мәдениет дамуының тарихи кезеңдері және ондағы шындықты игерудің діни және ғылыми формаларын салыстырмалы талдауды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көшбасшылық теориясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - білімгерлерді көшбасшылық табиғатымен, көшбасшылықтың негізгі теорияларымен, елдің жаңғыртуының қазіргі кезеңіндегі көшбасшылық рөлімен; көшбасшылықтың психологиялық аспектілерімен, көшбасшының саяси мінез-құлқын анықтайтын, көшбасшылық имиджін қалыптастыру және насихаттау технологияларымен, маркетинг негіздерімен таныстыру, көшбасшылық қасиеттерді өзін-өзі дамыту дағдыларын үйрету, әрі қарай кәсіби және жеке өсуде, көшбасшылықты дамытудың негізгі үрдістерін оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Матуриди ақидасы
    Несиелер: 4

    Пән Матуридилік ілімдер негізінде ғасырлар бойы қалыптасқан қазақ діни дәстүрлерінің ерекшеліктері мен қазақ ойшылдарының шығармашылығы, ұстанымдары, діни көзқарастарының исламдық діни құндылықтарымен сабақтастығы туралы білім береді. Сонымен қатар Матуриди сенім ілімі жайында толық мәлімет қамтиды. Пәнді оқу нәтижесінде студент қазіргі қоғамдағы тұрақтылыққа кері ықпалын тиігізіп отырған деструктивті діни топтардың теріс танымы мен матуридилік ілімдерінің оңды позициялары туралы дінтанулық тұрғыдан зерттеу жүргізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қаржылық сауаттылық
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің қаржылық қатынастарының маңызды салаларын бейнелейтін негізгі қаржылық-экономикалық түсініктерді дамыту арқылы қаржылық сауаттылық негіздерін қалыптастырады. Сондай-ақ қаржылық нарықтағы тұтынушының, инвестордың, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтандырушының, инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін тиімді орындауға және тұтынушыларды пирамидалар мен қаржылық алаяқтықтан сақтандыруға бағытталған білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сопылық тарихы және негіздері
    Несиелер: 5

    Пән сопылықтың пайда болу, даму тарихы және философиясы туралы білімді қалыптастырады. Сабақта сопылықтың қазақ халқының тарихындағы, сондай-ақ араб-мұсылман философиясындағы және жалпы тарихтағы рөлі мен орнын объективті бағалау үйретіледі. Сопылықтың дінтану саласындағы орнына қатысты ғылыми зерттеулер жүргізу арқылы, ислам тарихындағы рөлін неғұрлым толық және объективті түсіндіріледі. Студенттер сопылық ғұрыптар мен ілімдердің қалыптасуы мен дамуына қатысты зерттеу дағдыларын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті және академиялық адалдықты тарихи, сондай-ақ қазіргі заманғы мәтіндерде қалыптастырады, сыбайлас жемқорлықтың туындауының әмбебап мәнін, табиғатын, орнықтылығының себебін ашады. Білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері бойынша материалдарды цифрлық технологиялар көмегімен жинау, талдау және ситуациялық міндеттерді өз бетінше немесе командада шешу арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметті дербес ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән экологиялық танымды қалыптастырады, қоршаған ортаның жай-күйін және қауіпті факторлардың адамға әсер ету дәрежесін бағалау және табиғатты ұтымды пайдалану аспектілерін қолдануды үйретеді. Курс барысында білімгер экологиялық проблемалар бойынша мәліметтерді цифрлық технологияларды қолдана отырып жинауға, оларды сыни көзқараспен талдауға, өз бетінше шешімдер қабылдауға машықтанып, экологиялық қағидаттарды сақтай отырып, командада жұмыс істеу қабілеттілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дін және заңнама
    Несиелер: 4

    Пән қоғамның екі негізгі әлеуметтік институты ретінде құқық пен діннің өзара іс-қимылы саласындағы негізгі ережелер, дін-мемлекеттік және діни-құқықтық қатынастар туралы түсінік қалыптастырады. Ар-ождан бостандығы және діни бірлестіктердің қызметі саласындағы қолданыстағы халықаралық және отандық заңнамалар туралы түсінік пен талдау дағдылары қалыптасады. Студенттер қолданыстағы заңнама талаптарына сәйкес талдау жүргізу мен нормативтік-құқықтық актілерді қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ислам экономикасы негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ислам экономикасының мәні мен ерекшелігі туралы түсінік қалыптастырады. Міндеттері: ислам экономикалық ілімінің негіздерін, ұстанымдары мен даму жолын қарастыру; халықаралық экономикалық қатынастар жүйесіндегі ислам экономикасының орны мен ролін көрсету, ислам экономикасының ерекшеліктері туралы дербес ақпарат жинауы, талдау дағдыларын қолдану. Ислам экономикасын ғылыми, құқықтық және дінтанулық тұрғыда түсіндіру, оның ерекшеліктері туралы дербес ақпарат жинау, талдау жүргізу дағдыларын еркін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Діни мәдениет тарихы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - тарихи-мәдени білім беруді кеңейту және діни-танымдық мазмұн арқылы рухани-адамгершілік тәрбие беру. Курстың білім беру және психологиялық-бейімдеу міндеттері қазақ діни дәстүрін зерделеу; ислам этикасын зерделеу; діни өнердің ерекшеліктерімен танысу; әртүрлі діндердің діни архитектурасының ерекшеліктерімен танысу; әлемді тұтас қабылдауды қалыптастыру; әрбір адамның ішкі әлемін құрметтеуге тәрбиелеу. Курс қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру, жеке дамудың ықтимал тұйықтарының алдын алу, патриотизмге тәрбиелеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дін философиясы
    Несиелер: 5

    Пән дін философиясының анықтамасы, оның басқа ғылымдармен байланысы, дін мен философия арақатынасы және құдай, әлем, адам байланысы туралы білім беруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент құдай болмысына қатысты дәлелдерді, атеизм, жақсылық пен жамандық, әділдік пен зұлымдық категорияларын, теодиция түсінігін және дін, ғылым, ахлақ және қоршаған орта байланысын философиялық тұрғыдан зерделеуді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Діни профилактика және оңалту негіздері
    Несиелер: 6

    Пән студенттерге діни экстремизм мен терроризмнің алдын алу шараларын жетілдірудің, қоғамда радикалды идеологияға қарсы иммунитетті қалыптастыруға бағытталған және радикал көріністерге мүлдем төзбеушіліктің негіздері мен әдістемесімен таныстырады. Діни экстремизмге қарсы іс-қимыл мәселесі бойынша педагогтардың, ата-аналардың теориялық білімдерін дамытады. Қоғам мүшелерінің діни экстремизмнен қорғану жөніндегі іс-шаралардың тиімділігіне сенімділігін арттыру және олардың төтенше жағдайларда әрекет етуге практикалық дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дінтанулық талдау, сараптама және мониторинг негіздері
    Несиелер: 5

    Пән дінтану саласындағы сараптамалық зерттеулердің ерекшеліктерін зерттеу және сараптамалық бағалау мен мониторинг жүргізу әдістерін үйретеді. Курста дінтану саласында жүзеге асырылатын ұйымдар жүйесін анықтау және олардың ерекшеліктеріне қатысты дінтанулық мәселелерді шешуді меңгереді. Студент сараптама мен мониторинг жүргізу тәртібін реттейтін заң шығару актілерімен және басқа нормативтік құжаттармен егжей-тегжейлі танысып, әкімшілік және құқық қорғау органдарымен өзара іс-қимыл барысында аналитикалық, сараптамалық зерттеулерде қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түркі ислам мәдениеті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - діни таным, діни сана және оларды қамтамасыз ететін діни сенім мен тәжірибе түсінігін қалыптастыру. Пәнде түркілердің ежелгі діни танымын, ерекшеліктерін, мәдениетін, исламның түркі даласына әр кезеңде таралуын оқыту қарастырылған. Курс ислам мен түркі-қазақ халқының дүниетанымдық және педагогикалық аспектілерін сабақтастыру дағдысын қалыптастырады. Әдіснамалық негізді керіағар діни ғұрыптар мен экстремистік ұйымдардың идеологияларын қабылдамау арқылы қазақи дәстүр мен құндылықтарды таныту құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • .Каллиграфия және эпиграфика
    Несиелер: 5

    Пән исламдағы көркем жазу (каллиграфия) және ортағасырлық жазу (эпиграфика) түрлерін, қол жазбалар мен сәулет туындыларындағы жазу үлгілерінің ерекшеліктерін үйретеді. Пәнді оқу нәтижесінде студент ислам каллиграфиясы және эпиграфикасындағы жазу түрлері мен жазу әдістерін игеріп, өткен ғасырлардағы мәдениеттің әлемдік мұраға қосқан үлесі туралы зерттеу жүргізу, ескі қолжазбалардағы жазу түрлерін оқу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Діни этика
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында этика мен аксиология, діни ілімдердің моральдық этимологиясы туралы білім қалыптасады. Этикадағы негізгі теориялық категориялар мен бағыттармен танысады, діни этика мен моральдың мазмұны мен мақсаттарын ұғынады. Пән алған білімді адамгершілік тұрғыдан өзін жетілдіру мақсатында қолдану қабілетін қалыптастырады. Болашақ маман кәсіби қызмет саласында діни мәдениеттегі базалық этикалық ұстанымдар мен олардың моральдық сана мен мінез-құлықтағы орнын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Діни радикализм психологиясы.
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің жеке тұлғалық дамуы, олардың кәсіби мәселелерді шешуде Дін психологиясы саласындағы заманауи мәселелерді білуге дайындығын қалыптастыру, жалпы білім беру жағдайында білімнің осы саласын мәдени-ағартушылық қызметте пайдалануға дайындығын қалыптастырады. Міндеттері: дін психологиясының ерекшелігі туралы студенттердің білімін тереңдету және кеңейту; жалпы және гуманитарлық білім беру жағдайында көпконфессиялы ортаның құқықтық нормативтерін ескере отырып, білім алушылардың толерантты кеңістікті ұйымдастыру технологияларын және әдістемелерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мемлекеттік-конфессияаралық қатынастар.
    Несиелер: 5

    Пән мемлекеттегі конфессияаралық қатынастарда туындайтын мәселелерді заңнамалық тұрғыдан шешу жолдарын қарастырады. Курс барысында студенттер дін және адам құқығы, ар-ұждан және діни сенім бостандығы, діни бірлестіктер әрекетінің конституциялық-құқықтық негіздері, мемлекет және діни бірлестіктер, ҚР-ғы және шет елдердегі мемлекеттік-конфессияаралық қатынастар, шет елдердің дін туралы заңнамалары, зайырлық қағидаты, конфессияаралық келісімді сақтау мәселелерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дін туралы мемлекеттік заңдар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - болашақ дінтанушы мамандардың мемлекеттік-конфессияаралық қатынастар және діни сенім бостандығы туралы білімін қалыптастыру. Пәннің міндеттері қатарында сенім бостандығының тарихи-әлеуметтанулық және конституциялық-құқықтық негіздері, дін туралы заңнамалар мен тәжірибелер, сенім құқығына қатысты нормативтік құқықтық құжаттар туралы білім беру қарастырылған. Курс аясында студенттердердің дін саласындағы заңнамалармен жұмыс жасай білу дағдылары мен біліктілігі қалыптасады. Пәннің әдіснамалық негізін мемлекеттік-дін қатынастарының ерекшеліктерін зерделеу құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • .Ислам философиясы
    Несиелер: 5

    Пәнде ислам философиясының кезеңдері, философ ойшылдардың шығармашылығы, исламға дейінгі көзқарастардың исламдық дүниетанымға ықпалы қарастырылады. Суннилік пен шиилік, мешшайлік пен ишрақилықтың болмыстық түсіндірмелері, философиялық мәселелерде миф пен діни даналықтың ерекшеліктері, философия мен сенім мазмұны, мәдени практиканың мәселелері танытылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент ислам философиясы тарихындағы маңызды өзгерістер мен тұжырымдармен танысады, оларды түсіндіруді және салыстыруды үйренеді, озық ойларды өмірінде қолдану дағдысын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ислам этикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты этиканың қайнар көздері, Құранға және хадиске негізделген этикалық нормалар мен ережелер, этика және құндылық философиясы, жақсылық пен жамандық ұғымдары туралы білім беру. Пәнді оқу нәтижесінде студент ислам этикасының мәні мен маңызын, ислам этикасының қайнаркөздерін және оның негізгі мәселелерін меңгере отырып, ислам құндылық философиясы мен батыстық құндылық философиясын салыстыру дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дін феноменологиясы.
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге дінтану пәндерінің негізгі проблематикасын түсіндіреді; оның қалыптасу және даму тарихымен, негізгі теорияларындағы жетістіктері және кемшіліктерімен таныстырады; феноменологиялық тұжырымдамаларды сыни талдау әдістемесін үйретеді; діни фактілерді дербес феноменологиялық талдау дағдысын қалыптастырады. Студенттер діндер тарихын мұқият танып біледі, дін философиясы, дін психологиясының жеке бөлімдері туралы білімдерді меңгереді. Студенттер дін феноменологиясы тұрғысынан діни мәтіндерді талдау дағдыларын қолданады және кәсіби-тұлғалық қабілеттерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • .Діни антропология
    Несиелер: 5

    Пән адамның, қоғам мен мәдениеттің шығу тегін, діндердің адамдардың мәдени өміріндегі қызметін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент дін ғалымдарының антропологиялық көзқарастарын меңгере отырып, діндердегі антропологиялық категориялардың мазмұнын түсінеді, адам болмысының жаратылу мақсаты мен мәнін ұғынады, діндердегі антропологиялық мәселелерге салыстырмалы түрде баға беру дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ ойшылдарының діни көзқарастары
    Несиелер: 5

    Пән қазақ даласынан шыққан дін ойшылдарының рухани-мәдени мұрасын және олардың ислам діні туралы айтқан ойлары мен көзқарастарын таныстырады. Пәнді оқу нәтижесінде студент қазақтың дін ойшылдарының дін және жалпы адамзаттық құндылықтар туралы көзқарастарын зерттеп, олардың арасындағы рухани сабақтастықты және дәстүрлі діни танымның қалыптасуына қосқан үлесін білу арқылы дін мен дәстүр арақатынасын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Хитаба
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің кәсіби тұрғыдан дамуы үшін діни шешендік өнер туралы білім беру және алған білімін тәжірибеде көрсетуді көздейді. Пәнді оқу нәтижесінде студент уағыз және құтпа ұғымдарының анықтамасын, діни шешендік өнердің түрлері мен діни рәсім ерекшеліктерін меңгеріп, мешіттерде, діни білім беру мекемелерінде, медреселерде, Құран курстарында кәсіптік білімдерін қолданады, құтпа және уағыз жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Діни өнер
    Несиелер: 4

    Пән әлемдік діндердегі әдебиет, музыка, театр және сәндік-қолданбалы өнер синтезінде діни кескіндеме, сәулет, мүсін және олармен байланысты негіздер туралы түсінік қалыптастырады; өнердің негізгі қағидаттарын зерделеуді үйретеді. Әлемдік діндердің эстетикалық тұжырымдамаларын, негізгі шығармаларды, әр түрлі конфессияларға жататын өнердің өзара әсерленуін түсіндіру, тұлғааралық қарым-қатынас жасау және ұжымда жұмыс істеу дағдылары қалыптасады. Студенттер діннің көркем негіздерін салыстыру әдістерін меңгеру дағдыларын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дінтануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - дінтануды оқыту әдістемесі саласында заманауи білімді, әдістерді, дағдыларды меңгерген мамандарды даярлау. Пәнді оқытудың міндеттері: дінтанулық білімді нақты педагогикалық міндеттерде қолдану тұрғысынан тереңдету және бекіту; ерекше кәсіби-педагогикалық біліктерді қалыптастыру. Курста көпшілік алдында сөйлеу, дәлелді пікірталас және полемика жүргізу; дінтанулық зерттеулерді пайдалану сынды практикалық дағдылар қалыптасады. Пәннің әдіснамалық негізін дінтану проблемаларын түсіну, баяндау және сыни талдау құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    - Кәсіби қызметінде ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазба негізіндерін, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін қолданады

  • Код ON7

    - Діни мәселелер төңірегінде дінтанулық талдау, сараптама және мониторинг жасау барысында діни-құқықтық нормаларды қолданады және іске асырады

  • Код ON1

    - Зерттелетін салада мәліметтерді жинақтау және сыни көзқараспен талдау нәтижесінде өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы көшбасшылық қабілетті қалыптастырады

  • Код ON4

    - Кәсіби қызметінде қоғамның рухани құндылықтарын және экономикалық, экологиялық, құқықтың, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қағидаттарын сақтайды

  • Код ON2

    - Интернационалдық ортада мемлекеттік және шетел тілдерінде кәсіби, академиялық, ғылыми және әлеуметтік қарым-қатынастар орнатады

  • Код ON9

    - Діни ақпарат көздері мен объектілерін сараптай отырып, діни ахуалды тұрақтандыруды қамтамасыз ету міндеттерін шешеді

  • Код ON6

    - Дінтанудан алған білімдерін қоғамдағы дінтанулық - аксеологиялық, әлеуметтік-мәдени, діни – рухани үдерістерді тұжырымдауда көрсетеді

  • Код ON5

    - Дінтану ғылымы салаларының негізгі қағидалары туралы білімдері мен түсініктерін кәсіби міндеттерді шешуде қолданады

  • Код ON8

    - Дін ағартушыларының дәстүрлі идеялары мен ілімдерін тәжірибеде пайдаланады

Top