7M10113 Клиникалық психология в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасы халқының өмірі, денсаулығы мен сапасын жақсартуға бағытталған клиникалық-психологиялық көмек көрсетудің халықаралық стандарттарына сәйкес клиникалық психология, психотерапия және психиатрия саласындағы заманауи ғылыми жетістіктерге негізделген кәсіби-әлеуметтік және жеке құзыреттері бар жоғары білікті, бәсекеге қабілетті кадрларды дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M144 Медицина
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Топтық психотерапия
Топтар психологиясы. Топтық жұмыстың пайдасы. Топтық психотерапияның дәстүрлі әдістерінің жалпы принциптерін оқып үйрену. Психокоррекциялық топтар. Көптеген топтарға тән психотерапиялық факторлар. Топ мүшелері, олардың мақсаттары мен рөлдері. Топ жетекшілігі. топтық процесс. Топтық сессия дағдылары. Топтық терапияның этикалық аспектілері. Топтық психотерапияда әртүрлі әдістерді қолдану. Топ ретінде отбасы
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілін күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста белсенді қолдану үшін ауызекі және күнделікті сөйлеу және мамандық тілін практикалық білу дағдылары мен дағдыларын тереңдету және дамыту. Сөздік. Грамматика. Ауызша сөйлеуді меңгеру. Жазу дағдылары. Тыңдау. Аударма.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
-
Пациенттердегі ұзақ мерзімді психологиялық/психикалық жағдайларда психологтың қызметі
МСАК деңгейіндегі психоәлеуметтік жұмыстың заманауи аспектілері Эмоционалдық бұзылулардың, психосоматикалық бұзылулардың тәуелділік мінез-құлқын қалыптастыру, құмар ойындар, деструктивті секталарға тартылу алдын алу және психокоррекция/психотерапия. Жоғары талаптардың, бәсекелестіктің және агрессивті ортаның, ресурстарға қол жеткізудің нәтижесінде күйзеліске төзімділікті қалыптастыру дағдылары зерттеледі және алынады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тәуелді мінез-құлық психологиясы
Тәуелділік мінез-құлқының/тәуелділіктің түрлері мен сипаттамалары (ересектердің, ересектердің пен балалардың арасындағы тәуелді қарым-қатынастар, психоактивты заттарды қолдану, әлеуметтік деструктивті індеттерге қатысу, еңбекқорлық және т.б.). Тәуелді мінез-құлықтың қалыптасуының психологиялық механизмдері. Тәуелді мінез-құлықтың қалыптасуының негізгі себебі ретінде отбасы жүйесі. Карпман үшбұрышы. Балалық кездеге психологиялық жарақат. Тәуелді мінез-құлықтың қалыптасуының физиологиялық негіздері№ Қоғам бұйырған мінез-құлық үлгілері: мәдениет, дәстүр, әлеуметтік ережелер. Компульсивті конформизм синдромы / Стокгольм синдромы. Салауатты қарым-қатынастың ерекшеліктері. Тәуелді мінез-құлықтың психотерапиясы. Этикалық принциптер. Психокоррекциялық және психотерапиялық әсер етудің негізгі бағыттары
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы психологияға кіріспе
Психикалық құбылыстар мен процестердің классификациясы. Психология ғылымының міндеттері. Психологияның зерттеу әдістері. Субъективті және объективті зерттеу әдістері. Қарапайым психология мен ғылыми арасындағы айырмашылық. Психология ғылымының пәнаралық байланыстары. Психология пәні туралы түсініктердің дамуының негізгі кезеңдері. Философия шеңберіндегі психологияның дамуы. Психология ғылымының қазіргі құрылымы. Психологияның салаларының сипаттамасы. Психологияның дамуының негізгі кезеңдері. Психологияның ғылым ретіндегі тарихы және оның психолог дайындау құрылымындағы орны. Психологиядағы белсенділік тәсілі. Филогенездегі психиканың қалыптасуы. Психикалық құбылыстарды зерттеу әдістері. Тұлғаның бағыттылығы мен психикалық қасиеттері. Тұлға психологияның зерттеу пәні ретінде. Жасқа байланысты психология. Клиникалық психологияның негізгі бөлімдерін зерттейді: нейропсихология, қалыпты қалыптан тыс даму психологиясы, психосоматика
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Отбасылық психотерапия
Әртүрлі теориялық модельдермен таныстыру және оларды отбасылық мәселелерге қолдану. Отбасылық жүйелі психотерапияның теориялары.Отбасымен жұмыс жасауда жеке және кәсіби тиімділікті арттыру. Отбасы жүйесін, психологияның құрылымын, отбасының өмірлік циклін және т.б.Отбасы ережелерін зерттеу. Балалардың белгілері. Отбасы дисфункциясының диагностикасы және психотерапиясы/түзету. Отбасы жүйесіне араласудың этикалық принциптерін сақтау. Емдік шаралардың әдістері, түрлері
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Психотерапия
Психотерапияның пәні мен міндеттері мен үлгілері. Психотерапия туралы түсінік. Психотерапия үлгілері. Психотерапевтік тәсілдердің классификациясы. Психологиялық кеңес берудегі әдістемелер Психотерапияның тиімділігі. Психотерапевт тұлғасы және оның кәсіби өсуі. Психотерапия кәсіби қызмет ретінде. Психотерапевтік жұмыстың құрылымы. Басқа саясат араласуларымен байланысы
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Жедел дағдарыс жағдайындағы психологтың қызметі
Төтенше жағдай, дағдарыс, апаттар, анықтамасы. Төтенше жағдайлардың кезеңдері (алдын алу, төтенше жағдайлар, төтенше жағдайдан кейінгі көмек). Көмек көрсету аймақтары. Триаж. Дағдарыс жағдайларының анықтамасы, этиологиясы, пайда болу механизмі. Негізгі клиникалық көріністері, дағдарыс дамуының кезеңдері (процесі). Дағдарыс жағдайында психологиялық көмек көрсету принциптері. Төтенше жағдайларға араласуды жоспарлауды ұйымдастыру. Өз-өзіне қол жұмсау қаупі кезіндегі араласуды бағалау және жоспарлау. Төтенше жағдайға араласуды бағалау және жоспарлау: балалардағы жыныстық және гендерлік зорлық. Психологиялық диагностика және дағдарыс жағдайларын түзету әдістері. Суицидтік мінез-құлықтың алдын алу
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру
Психологиялық кеңес берудің анықтамасы мен мақсаттары. Кеңес берудегі консультанттың рөлі мен орны. Кеңес беру байланысы. Психологиялық кеңес беру процесі. Психологиялық кеңес берудегі ерекше мәселелер. Психологиялық кеңес берудегі этикалық принциптер. Психологиялық кеңес беруде қолданылатын негізгі әдістер. Психологиялық көмектің жеке және топтық бағдарламаларын жасау
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Психопатология және патопсихология. Психодиагностика
Клиникалық қызметтегі негізгі психопатологиялық симптомдар мен синдромдар. Психикалық процестерді зерттеудің психологиялық әдістері. Психикалық процестердің, күйлердің және тұлғаның ерекшеліктерінің патологиялық өзгерістерін талдау. Сарапшы клиникалық-психологиялық зерттеулер
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Қоса тәуелділік
Қоса тәуелділік туралы түсінік. тәуелділік теориялары. Қоса туелділіктің қалыптасуындағы серіктестердің бірінің рөлі. Жеке қасиеттер. Қоса тәуелді мінез-құлықты қалыптастыру. Қоса тәуелді мінез-құлықтың қалыптасуының негізгі себептерінің бірі отбасы. Отбасы жүйесінің ерекшеліктері. Қоса тәуелді мінез-құлықтың қалыптасуының психологиялық және физиологиялық механизмдері (Карпман үшбұрышы, балалық жарақаттар, тәуелді мінез-құлықтың нейропсихологиясы). Осы контингентпен психотерапиялық жұмыс. Психокоррекциялық/психотерапевтік араласудың этикалық принциптері мен әдістері
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Менеджментке кіріспе: негізгі түсініктер. Басқару процесінің функциялары, принциптері және элементтері. Менеджменттің эволюциясы. Қазақстандық менеджменттің ерекшеліктері. Басқарудағы интеграциялық процестер. Басқару жүйелері: функциялары мен ұйымдық құрылымдары. Менеджменттегі жоспарлау, SWOT-талдау және болжау. Басқа ұйымдармен өзара әрекеттесу үдерістерін басқару. Жеке құрам менеджменті. Қаржылық басқару. Ақпаратты басқару. Сатып алуды басқару. Басқарудың ақпараттық жүйесі. Бизнес-процесс аутсорсинг
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
-
Басқару психологиясы
Жоғары оқу орны психологиясының пәні мен міндеттері. Оқу-ақпараттық ортаның психологиясы. Қазіргі жағдайда білім берудің тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары. Оқыту процесінің психологиялық құрылымының динамикалық сипаттамасы. Ғылыми-педагогикалық ұжымның қалыптасуы мен дамуының психологиялық ерекшеліктері
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
Оқыту нәтижелері
- НО-7 психологиялық денсаулық саласындағы психодиагностикалық және психотерапевтік көмек деңгейлеріне сәйкес келетін әртүрлі клиникалық жағдайларда жинақталған клиникалық/практикалық тәжірибені қолдана алады
- НО-6 тәуекелдерді өз бетінше бағалай алады және психодиагностиканың, психокоррекцияның және психотерапияның ең тиімді әдістерін қолдана алады; жедел психологиялық көмек көрсетуге көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтау
- НО-5 пациент үшін ең жақсы нәтижеге жету үшін психодиагностикалық, психокоррекциялық және психотерапевтік көмекті қажет ететін әртүрлі жастағы науқастармен, өзінің қоршаған ортасымен, медицина қызметкерлерімен тиімді әрекеттесе алады
- НО-8 патопсихологиялық зерттеулерге өз бетінше дайындала алады, эксперименталды психологиялық зерттеу мәліметтерін түсіндіре алады; психокоррекциялық және психотерапиялық шараларды жүргізуге; клиникалық психологтың тәжірибесінде қажетті манипуляциялар мен процедураларды жүргізу
- НО-4 патопсихологиялық зерттеулерді өз бетінше жүргізе алады; науқастың қажеттіліктерін бағалай алады және тұлға дамуының психологиялық және әлеуметтік ерекшеліктерін ескере отырып психотерапевтік тактиканы құрастыра алады, медициналық көмектің барлық деңгейінде дәлелді тәжірибе негізінде оның тиімділігін бағалай алады
- НО-3 өз бетінше білім алуға және кәсіби топтың басқа мүшелерін оқытуға, клиникалық шолуларға, клиникалық конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа нысандарына белсенді қатысуға қабілетті
- НО-1 Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық шеңберінде әрекет етуге қабілетті; психокоррекциялық және психотерапевтік көмек көрсету шеңберінде төтенше жағдайларда психотерапевтік көмек көрсетуге; ұлт денсаулығын нығайту жөніндегі саясатты іске асыру үшін кәсіпаралық командалардың құрамында жұмыс істеу
- НО-2 қолайлы зерттеу сұрақтарын құрастыра алады, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалай алады, халықаралық мәліметтер базасын күнделікті қызметінде тиімді пайдалана алады, зерттеу тобының жұмысына қатысады
- НО -9 дағдарыс жағдайларын бағалау және тұрақтандыру тактикасын қолдана алады; диагностика, дифференциалды диагностика жүргізу, дағдарыс жағдайында шұғыл психокоррекциялық шараларды қамтамасыз ету