Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01551 Биология в Павлодар педагогикалық университеті

  • Биологиялық жіктеудің принциптері мен әдістері
    Несиелер: 5

    Өмірдің алуан түрлілігі. Эволюцияның алғашқы кезеңдерінде өмірдің әртүрлі формаларының пайда болуы және дамуы. Организмдер құрылымының қарапайым прогрессивті белгілері. Анатомия және морфология. Систематика, құрылым, эволюция. Физиология негіздері, географиялық таралуы; шығу тегі, биосферадағы және адам өміріндегі рөлі; бақылау әдістері, сипаттау, өсіру, таксономиялық зерттеулер, әртүрлі таксондардың адам өміріне әсері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдаланудың экологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Экология және оның тұрақты даму тұжырымдамасын іске асырудағы рөлі. Биосфера және оның беріктігі: Ағза және орта. Организмдердің экологиялық факторларға реакциясы. Экология заңдары. Демэкология. Популяцияның статикалық сипаттамалары. Қауымдастықтар экологиясы -синэкология. Экожүйелердегі негізгі ұғымдары мен байланыстардың формалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Популяциялық генетика
    Несиелер: 5

    Аллель жиіліктерінің таралуы және олардың эволюцияның қозғаушы күштерінің әсерінен өзгеруі: мутагенез, табиғи сұрыптау, гендер дрейфі және популяциялардағы ген ағымы. Популяцияның кеңістіктік құрылымы және субпопуляциялық құрылымдар. Бейімделу және түртүзілу процестері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экосистемалық экология
    Несиелер: 5

    Экосистемалық экологияның негізгі түсініктері, қағидалары, заңдары; тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынастарын талдау;адамзат қоғамының экономикалық және басқа әрекеттеріндегі табиғи ресурстарды қолдану кезінде экологиялық білімдердің маңызын ашу. Жалпы экологияның негіздері. Жалпы (классикалық) экологияның құрылымы. Қоршаған ортаны қорғау. Табиғатты пайдалану саласындағы халықаралық ынтымақтастық. Тұрақты даму концепциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Генетиканың өзекті мәселері
    Несиелер: 5

    Қазіргі генетиканың теориялық және практикалық аспектілері. Генетикалық зерттеулердің негізгі бағыттары. Ферменттік құрал-сайман. Геномның генетикалық және физикалық карталары. Ауылшаруашылық құнды белгілері бойынша селекция. Генетикалық деңгейде жасушалық құрылымдарды анықтау. Кариология. Электронды микроскопия. Флуоресцентті будандастыру in situ. Ағынды цитофотометрия. Дрозофила генетикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, псевдоғылым, квазиғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биология тарихы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазіргі биологияның іргелі мәселелерінің дүниетанымдық және әдіснамалық аспектілері. Биология тарихы, өзара әрекеттесу және парадигмалардың ауысуы. Ежелгі Грецияда рационалды ғылымның пайда болуы. Биология Ұлы Альберт пен Венсан де Бовенің жазбаларында. XV-XVIII ғасырлардағы ботаника мен зоологияның дамуы. XV-XVIII ғасырлардағы адам анатомиясы мен физиологиясының дамуы. Жасуша теориясына негізделген ғылым тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эмбриология
    Несиелер: 5

    Патологиялық жағдайлардағы жасушалар мен ұлпаларда болатын құрылымдық және функционалдық өзгерістердің мәнін түсіну үшін ұйымның жасушалық, ұлпалық және ағзалық деңгейлеріндегі адам ағзасының құрылымы, дамуы мен жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтары туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Құстардың дамуы. Сүтқоректілердің дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бионанотехнология және биомодельдеу
    Несиелер: 5

    Адамзат қолданатын бионанотехнологиялар мен бионанообъектілер. Бионанотехнологияның молекулалық биологиямен, биофизикамен, микробиологиямен және басқалармен байланысы. Нано бүгін. Нанотехнологияның перспективалары. Нанотехнологияның даму тарихы. Нанохимия, табиғаттағы наноэффектілері. Нанобиотехнология: үш жолы. Нанопротеомды технологиялар - ақуыздар, пептидтер қоспаларын бөлу және оларды сәйкестендіру. Медицинадағы нанотехнологиялар. Ақуыздар мен пептидтер негізіндегі нанобиоматериалдар. Биологиялық мембрананың наноқұрылымдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Генетикалық модификацияланған ағзалар
    Несиелер: 5

    «Генетикалық модификацияланған организм (ГМО)», «трансгенді организм (ТГО)», «генетикалық модификацияланғанкөзі (ГМК)» түсініктерін анықтау. Трансген, трансгеноз түсініктері. ГМО-ның табиғи (табиғатта құрылған) организмдерден принциптік айырмашылығы. ГМО-биотехнология өнімі. ГМО және биоқауіпсіздік мәселелерінің өзектілігі. Әлемде ГМО таралу ауқымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауатылығы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеудің ерекшелігі. Ғылым әдіснамасы. Білім беруде зерттеу жүргізудің тәсілдері мен талаптары. Зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеудің мәселесі, тақырыбы, өзектілігі. Зерттеу нысаны, пәні, гипотезасы, ғылыми жаңалығы, теориялық және практикалық маңыздылығы, нәтижелердің айқындылығы. Ғылыми-зерттеу жұмысын жазудың негіздері. Академиялық сауаттылық негіздері. Ғылыми этика. Ғылыми еңбек жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмыстарды жазу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Функционалдық биология
    Несиелер: 5

    Биологиялық систематика. Дене жүйе ретінде. Суборганизмдік және организм үсті биологиялық жүйелер. Эдификаторлар және экожүйе инженерлері. Форикалық және фабрикалық байланыстар. Динамикадағы тірі организм. Популяциялар мен қауымдастықтардың антропогендік трансформациясының заңдылықтары. Геозронологиялық шкала. Эволюциялық тұжырымдамалардың әртүрлілігі Маңызды таксондардың филогенезіне көзқарастардың әртүрлілігі. Ғылыми дүниетанымды қалыптастырудағы биологияның рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаратылыстану-ғылыми мұражайтану
    Несиелер: 5

    Курс жаратылыстану-ғылыми музейтану саласында құзыреттілікті қалыптастырудың барлық аспектілерін қамтиды. Мұражай заттары мен экспонаттар түріндегі биологиялық объектілерді сақтау, тану және сақтау процестерін зерттейді. Мұражай қызметінің негізгі бағыттарында теориялық білім алу және практикалық дағдыларды қалыптастыру міндеттерін шешеді. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық-биологиялық ғылымдарды оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістемелерін жобалау перспективасымен жаратылыстану-ғылыми мұражайлар базасында мәдени-ағартушылық экскурсияларды әзірлеу және іске асыру әдістемесін меңгереді. Өздік жұмыс аясында студенттер жаратылыстану мұражайлары базасында білім беру жобаларын жүзеге асырады. Қорытынды бақылау жоба түрінде жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Палеонтология негіздері және мұражай ісі
    Несиелер: 5

    Курс жойылып кеткен организмдердің қазба қалдықтарымен және олардың тіршілік іздерімен ғылыми жұмысты жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс барысында қазба организмдердің түрлік құрамы, олардың морфологиясы мен өзгергіштігі зерттеледі, түрдің өмір сүру уақыты мен ауқымы анықталады, ежелгі организмдердің тіршілік етуін және олардың қоршаған ортамен байланысын анықтайды, оларды сипаттау және кейіннен мұражайлар мен мұражай коллекцияларында таныстыру мақсатында систематика мен эволюция мәселелерін шешеді. Практикалық сабақтар кезінде студенттер палеонтологиялық материалды сипаттаумен жұмыс істеу, камералық өңдеу, өлшеу, шифрлау және инвентарлық кітапта тіркеу, экспонатқа дайындау, этикетаж, экскурсияға дайындау дағдыларын дамытады. Студенттер мектеп оқушыларына арналған экскурсияларды әзірлеуге және өткізуге қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар мұражайларға, табиғат ескерткіштеріне барады және білім беру экскурсияларын әзірлейді. Қорытынды бақылау әзірленген экскурсияның немесе жобаның презентациясы түрінде жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулярлық-генетикалық зерттеулердің заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Патогендерді диагностикалаудағы ПТР жетістіктері. Прокариоттар мен эукариоттардың геномын декодтау саласындағы жетістіктер, транскриптом мен протеоманы зерттеу, эукариоттық жасушаның реттеуші аппаратын зерттеу, осы міндеттерді шешуді қамтамасыз ететін әдістемелік тәсілдер, молекулалық генетика мен молекулалық биологияның әдістемелік базасының тұрақты дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлпалардың функционалды морфологиясы
    Несиелер: 5

    Электрограммалар, жасушалық құрылымдарды идентификациялау және жасушаның функционалдық жағдайын бағалау.Жасушалар мен ұлпаларды зерттеудің микроскопиялық әдістері. Микроскопияның тарихы. Жарық және электрондық микроскопияның түрлері, препараттарды дайындау әдістері. Криоәдістер, электронды-микроскопиялық томография. Иммуномикроскопия. Жасушалық органоидтар. Эндосомдар, эндоцитоз типтері. Цитоскелет. Лизосомдар. Плазмалемма жәнеоның туындылары. Кірпікшелер. Митохондрия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вирусология
    Несиелер: 6

    Вирусологияның пәні мен міндеттері. Адамның, жануарлардың, өсімдіктердің және жұқпалы патологиясындағы вирустардың рөлі. Ветеринарлық вирусология, оның міндеттері мен жетістіктері. Вирустарды өсіру. Вирустарды өсіруге арналған тірі жүйелерге шолу. Жасушалырының, ұлпаларының культураларының жіктелуі, ерекшеліктері, басқа тірі жүйелерге қарағанда артықшылықтары. Вириондар (геном; ақуыздар, құрылымдық және құрылымдық емес; көмірсулар; липидтер) және олардың функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эволюциялық биология
    Несиелер: 5

    Тарихы. Әдістері. Түрлердің пайда болуы, тұқым қуалаушылық және олардың белгілерінің өзгергіштігі, түрлердің көбеюі және әртүрлілігі. Флора мен фаунаның жаһандық түрленуі. Эволюциялық биологияға териология, орнитология, герпетологияның қосқан үлесі. Эволюцияның қарқыны мен формалары. Теориялық және эксперименттік эволюциялық биология. Соңғы әмбебап ата-бабасы. Әлем гипотезасы. Үзікті тепе-теңдік теориясы. Молекулалық эволюцияның бейтарап теориясы. Дамудың эволюциялық биологиясы. Симбиогенез.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микробиология мен биотехнологияның заманауи мәселелері
    Несиелер: 6

    Биотехнологиялық өндірістердің микробиологиялық бақылау ұғымы. Микробиологиялық бақылау жүргізу принциптері. Стандартты микробиологиялық зертхана. Жұмыстың негізгі әдістері. Тамақ өнімдерін бақылау зертханаларының сипаттамасы. Санитарлық-индикативті микроорганизмдердің негізгі топтарының сипаттамасы–ластану индикаторлары. Тамақ өнімдерін микробиологиялық бақылауды әдістемелік қамтамасыз ету. Микробиологиялық талдау үшін тамақ өнімдерінің сынамаларын іріктеу және дайындау әдістері. Сүт және ет өнімдерін талдау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жасуша мен ұлпаларды өсіру технологиясы
    Несиелер: 5

    In vitro жасушалар мен ұлпалардың культуралары. Жасушалар мен ұлпалар культурасы туралы түсінік. Жасанды қоректік ортада өсімдіктердің жасушалары мен ұлпаларын өсіру. Өсіру әдістері. Культураға оңтайлы қоректік орта және физикалық факторлары. Дифференция және каллусогенез қайта отырғызылатын каллусты дақылдарды құрудың негізі ретінде. In vitro өсірудегі прокариотикалық және эукариотикалық жасушалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ПТР әдістері
    Несиелер: 5

    ПТР әдісінің қағидасы. ПТР-талдау өткізу кезеңдері. Нақты уақыт режимінде ПТР әдісі (real-time pcr). ПТР әдісінің артықшылықтары. ПТР әдісін шектеулері. Әдісті қолдану. Прокариот пен эукариот геномын шифр шешу саласындағы жетістіктері, транскриптом мен протеомды зерттеу, эукариотикалық жасушаның реттеуші аппаратын зерттеу, әдістемелік тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Биология мен педагогикаға байланысты пәнаралық салалар шеңберіндегі жаңа немесе таныс емес жағдайлар мен контекстегі мәселелерді шешеді.

  • Код ON1

    Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде Биология саласындағы алдыңғы қатарлы білімге негізделген тірі жүйелердің жұмыс істеу мен даму заңдылықтарын түсінуді және дамып келе жатқан білімдерді көрсетеді.

  • Код ON4

    Ғылыми зерттеулер контексінде идеяларды дамыту үшін биология және педагогика бойынша білімді қолданады

  • Код ON6

    Білімді түсіндіреді, күрделі мәселелерді шешеді және осы пікірлер мен білімдерді қолдану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде шешім қабылдайды.

  • Код ON5

    Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары мен біліктерін, ғылыми материалдарды жинау және түсіндіру, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу дағдыларын меңгерген.

  • Код ON2

    Білім алушылармен жұмыс істей алады, білім, білік, дағды мен құзыреттілікті қалыптастыру үшін оқытудың әртүрлі әдістерін қолдана алады, оқу-тәрбие процесін жоспарлай алады

  • Код ON8

    Кәсіби қызмет дағдыларын жетілдіру үшін оқытуды өздігінен жалғастыра алады.

  • Код ON7

    Ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді және олардың негіздемесін білім беру саласындағы мамандар мен маман еместерге нақты және анық хабарлайды.

Top