Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01701 Шетел тілі: екі шетел тілі (ғылыми-педагогикалық) в Мирас Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттардың коммуникативтік, кәсіби, лингвистикалық, прагматикалық, дискурстық және әлеуметтік-мәдени құзыреттерін қалыптастыра орытырып, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар, шет тілінде білім берудің жаңартылған парадигмасының талаптарына сәйкес шет тілін оқытудың заманауи әдістемелерін меңгерген жоғары білікті әдіскер-зерттеуші оқытушыларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: жоғары мектеп педагогикасы ғылым ретінде, оның әдіснамалық негіздері; жоғары мектеп дидактикасының жалпы теориялық негіздері; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі; жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күштері мен принциптері; жоғары білімнің мазмұны; жоғары мектептегі заманауи білім беру технологиялары; жоғары мектеп тәрбие мен тұлғаны қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде; жоғары мектептегі тәрбиенің мәні. Қалыптастырылатын құзыреттер: жоғары мектепте оқыту негіздерін білу; ЖОО оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметінің нысандары, әдістері, білім беру технологиялары және ерекшелігі; жоғары мектепте сабақ өткізудің формалары мен әдістерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: тіл білімі саласындағы негізгі жетістіктер, тіл білімін әдіснамалық қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі тіл білімінің полипарадигмалдық ұйымы шеңберінде тіл жүйесі саласында синхронды және диахрондық аспектілерде, ауызша, жазбаша және виртуалды коммуникациялар саласында ғылыми зерттеулерді одан әрі дербес жүргізуді қамтамасыз ететін құзыреттерді қалыптастыру; алған білімді ғылыми-зерттеу жұмысында пайдалану дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвоелтану
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ағылшын тілі елдерінің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері; сөздің лингвистикалық теориясы; ономастика және оның бөлімдері; топонимика ғылым ретінде; ағылшын пабының атаулары; антропонимика ғылым ретінде; ағылшын тегі ерекшеліктері; лингвоелтанулық лексикография. Қалыптастырылатын құзыреттер: шет тілін қазіргі әлемнің мәдениеттері мен өркениеттері арасындағы диалогта қарым-қатынас құралы ретінде қолдана білу; елдің ұлттық басымдықтарын ескере отырып, тәрбие үдерісін талдау және оның әдістері мен нысандарын анықтай білу дағдыларын меңгеру; шет тілі арқылы студенттердің өзара байланысты коммуникативті және әлеуметтік-мәдени даму қабілетін қалыптастыру және шет тілін адам білімінің қызығушылық тудыратын салаларында өзін - өзі тәрбиелеу құралы ретінде және басқа халықтардың мәдениеттеріне жеке-жеке ену құралы ретінде қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Оқытылатын мәселелер: грамматикалық материал, арнайы лексика, терминологиялық материал; мамандықтың негізгі пәндеріне сәйкес келетін оқу материалы; кәсіби салада оқу, сөйлеу, тыңдау және жазу. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушылардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеру; иалықаралық кәсіби ортаға ықпалдасу; кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: шет тілінде білім берудің мақсаттары мен міндеттері; тілдік білім берудің заманауи тенденциялары; шет тіліндегі білім берудің мәдениетаралық-коммуникативтік теориясы; тілдік қарым-қатынас социолингвистикалық құбылыс ретінде; қазіргі шетелдік білім беру парадигмасының құзыреттілік-әдіснамалық интеграциясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: курс бойынша ғылыми-теориялық жүкті және оған ілеспе басқа да ғылыми-негізделген пәндерді пайдалану бойынша шығармашылық құзыреттілікті қалыптастыру; шет тілі оқытушысының кәсіби қызметінің негізгі тетіктерін модельдеу және қалыптастыру бойынша кәсіби маңызды құзыреттерді қалыптастыру және дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілін оқытудың лингводидактикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: тлингвистика (тіл білімі), екі бөлімнен тұратын педагогика сияқты оқу пәндерінің дамуын бұл процесте интегративті енгізу негізінде шет тілдері мен мәдениеттерін оқытудың теориясы мен әдістемесі-оқыту және тәрбиелеу және дербес ғылыми және оқу пәні ретінде түсіндірілетін шет тілдерін оқыту әдістемесі; нақты тілді оқытудың мазмұны; оқытудың құралдары мен тәсілдері; сабақты ұйымдастыру, жаттығу түрлері және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: лингводидактикалық құзыреттіліктің қаңқасы болып табылатын терминдермен ұсынылған ғылыми ұғымдарды білу; заманауи ақпараттық және библиографиялық мәдениет негіздерін меңгеру; стереотиптердің әсерін жеңуге және әртүрлі мәдениеттер өкілдерімен байланыста өзгеретін жағдайларға бейімделуге мүмкіндік беретін қажетті халықаралық және контекстік білімге ие болу; жаһандық, өңірлік және жергілікті кеңістікте қазіргі заманғы шет тілдерінің қолданылу заңдылықтарын анықтау және талдау қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі түсініктері; қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылым; ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері; ғылыми білімнің құрылымы; ғылымның динамикасы жаңа білімді қалыптастыру процесі ретінде; ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар,ғылыми рационалдылықтың тарихи типтері; ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері; ғылыми прогресстің болашағы; ғылым әлеуметтік институт ретінде; қазіргі ғылыми білім құрылымындағы жаратылыстану ғылымдары; педагогика ғылымының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: білімнің, белсенділіктің және әлеуметтік институттың ерекше түрі ретінде ғылымның негізгі ерекшеліктерін білу; ғылымның негізгі тарихи кезеңдері мен әр түрлі ғылыми әдісін білу; ғылым дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді бағдарлай білу; ғылым философиясының терминологиялық аппаратын меңгеру; логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвистиканың философиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: лингвистиканың негізгі философиялық мәселелері; философиялық білімнің генезисі мен құрылымы. Қалыптастырылатын құзыреттер: лингвистикалық зерттеулердің философиялық мәнмәтінін көре және анықтай білу, кәсіби саладағы қоғамдық-саяси және мәдени ынтымақтастықты қалыптастыру құралы ретінде тілдің мәнін түсіну; ғылым әдіснамасы мен философиясын қалыптастырудағы тіл білімінің орны мен рөлін объективті бағалау дағдыларын қалыптастыру; алған білімдерін оқу кешендерін әзірлеуде және лингвистикалық бағыттағы пәндерді оқытуда қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеке тұлға және көшбасшылық
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: көшбасшылықтың заманауи тұжырымдамалары, көшбасшылық психологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби саладағы инновациялық міндеттерді іске асыру үшін қажетті көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру; зерттеу нәтижелері бойынша аналитикалық материалдар негізінде басқару шешімдерін қабылдау, команданы біріктіру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруде көшбасшылық
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: көшбасшылық теориясы мен практикасы, көшбасшылық психологиясы, білім берудегі көшбасшылықтың негізгі мәселелері; қазіргі заманғы оқыту технологияларының жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық жүйесін құру және басқару кәсіби қасиеттері мен дағдыларын қалыптастыру; ұлттық қажеттіліктерді ескере отырып, білім беру саласы жұмысының тиімділігі бойынша жаңа ұсыныстарды талдау және қолдану дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО шетел тілдерін оқытудың әдістемелік міндеттері
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі шет тілінде білім беру теориясы мен практикасы; шет тілін оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы; шет тілін оқыту әдістемесіндегі ғылыми зерттеу әдістері; мәдениетаралық қарым-қатынастың тілдік құралдары; шетелдік қарым-қатынасты модельдеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: болашақ кәсіби-педагогикалық қызметтің негізі ретінде ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыру шеңберінде жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілік дағдыларын меңгеру;пәннің мазмұнын және жалпы білім беретін және жоғары мектеп жағдайында шет тілі курсын оқытудың практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ғылыми білім жүйесіндегі басқару психологиясы; басқару жүйесін зерттеудің негізгі тәсілдері; басшының жеке кәсіби тұжырымдамасы; басқарушылық қызмет аспектісі ретінде басқарушылық өзара іс-қимыл және шешім қабылдау процесі; негізгі басқару функцияларын іске асырудың психологиялық ерекшеліктері; басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы; жеке басқару стилінің психологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұнын, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасын, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздерін, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктерін, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясын білу; басқарушылық қызмет және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістемелерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары мен әдістері
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: қабылданған жоғары білім беру стандарттарына жауап беретін деңгейде болашақ педагогикалық қызметтегі кәсіби-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарлары; ЖОО-да сабақтарды ұйымдастырудың нысандары, әдістері мен тәсілдері туралы түсініктер жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қарым-қатынас және төзімділік дағдылары мен іскерліктері; ЖОО-да оқу процесін жобалау және ұйымдастыру, ғылыми-педагогикалық қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру; фқазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалау қабілетін қалыптастыру, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды генерациялау дағдылары; жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметке дайындықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі шетел тілінің стилистикасы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: 'жүйелер жүйесі'ретінде тілдің бірыңғай құрылымындағы формалардың, сөздердің, сөздер мен құрылымдардың әр түрлі корреляциялық жеке жүйелерінің өзара байланысы, байланысы және өзара әрекеттесуі; тарихи өзгеретін тенденциялар немесе типтік белгілер кешенімен сипатталатын тіл стильдерінің арақатынасының түрлері; экспрессивті-семантикалық бояудың формалары мен түрлері. Қалыптастырылатын құзыреттер: стилистикалық талдау дағдыларын қалыптастыру; білім алушылардың тілдік және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігіне әсер ететін стилистикалық талдау әдістерін меңгеру; аналитикалық оқу дағдыларын қалыптастыру, студенттердің тілдік қажеттіліктерін педагогикалық іс-әрекетте жүзеге асыру үшін жүйеленген теориялық және практикалық білімді қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілін оқытудағы сандық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: дәстүрлі әдістемелермен тікелей байланыста оқытудың цифрлық технологияларын пайдалануды ескере отырып, екінші оқытылатын тілді оқыту әдістемесінің теориялық мәселелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: цифрлық технологияларды екінші шет тілін оқытудың жаңа әдістемесі ретінде пайдалана білу; екінші шет тілін оқыту әдістерін практикада қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шет тілін оқытудағы білім беру жүйесі және сандық технологиялар
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: шет тілін оқытуда білім беру әдістемелері мен цифрлық технологияларды дамыту және пайдалану мәселелері; оқу процесінде цифрлық ақпараттық технологияларды қолдану негізінде олардың ақпараттық-технологиялық құзыреттілігін дамыту арқылы шет тілі оқытушыларының педагогикалық шеберлігін жетілдіру мәселелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: шет тілін оқытуда цифрлық және ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгеру; педагогикалық шеберлікті жетілдіруде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шет тілін қашықтықтан оқыту
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: оқу процесінде жаңа технологияларды қолдануға болашақ мамандарды әдістемелік даярлау мәселелері; шет тілдерін оқыту саласында қашықтықтан оқыту технологияларын пайдаланудың отандық және шетелдік тәжірибесін талдау; шет тілін қашықтықтан оқытудың қажеттілігі мен перспективалық мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпараттық-коммуникациялық құзыреттерді қалыптастыру; оқу үрдісінде жаңа технологияларды пайдалану дағдыларын меңгеру; шет тілін қашықтықтан оқытудың мүмкіндіктерін талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шет тілінің ғылыми-зерттеу мақсаттарына арналған арнайы курсы
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: ғылыми зерттеулер жүргізу үшін қажетті логикалық білім негіздері; шет тілін оқытудың жаңа әдістерін жобалау мен әзірлеудегі теориялық және эксперименттік әдістер. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулерді өз бетінше орындау үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастыру; педагогикадағы заманауи зерттеу әдістері туралы білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі жаңа технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: білім берудегі тиімді заманауи технологиялар; қазіргі білім беру саясаты, инновациялық практика мәселелері; жаңа білім беру технологияларын қолдану арқылы білім беру процесін құру. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылымның жаңа жетістіктері мен озық педагогикалық тәжірибені практикада қолдану қабілетін қалыптастыру; жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі кәсіптік білім беруді реформалау дағдыларын меңгеру; жаңа білім беру технологияларын қолдана отырып, білім беру процесін құра білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілінің оқыту әдістемесіндегі заманауи білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: кәсіби терминология; қазіргі инновациялық білім беру кеңістігінде шет тілдерін оқыту мәселелері; оқытудың әртүрлі сатыларында шет тілдерін оқыту әдістемесінде қазіргі заманғы білім беру технологияларын іске асыру ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: шет тілін оқыту әдістемесінде заманауи білім беру технологияларын қолдану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби бағытталған шет тілдеріне оқытудың заманауи мәселелері
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: кәсіби-бағытталған шет тілдік білім берудің заманауи мәселелері; кемінде үш тілді: қазақ, орыс және ағылшын тілдерін еркін меңгерген білікті маман даярлаудың тәсілдері мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: әлемдік стандарттар деңгейінде мамандық бойынша тиімді жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру; тұрақты кәсіби өсуге, әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа дайын болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші шетел тілінің стилистикасы
    Несиелер: 3

    Оқытылатын мәселелер: мәтінді ұйымдастыру тәсілдері, пәннің теориялық негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: стилистикалық талдау дағдыларын қалыптастыру; білім алушылардың тілдік және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігіне әсер ететін стилистикалық талдау әдістерін меңгеру; аналитикалық оқу дағдыларын қалыптастыру, студенттердің тілдік қажеттіліктерін педагогикалық іс-әрекетте жүзеге асыру үшін жүйеленген теориялық және практикалық білімді қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімдерін көрсетеді; ғылым философиясының ұғымдық аппаратын, зерттеу жұмысының логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгерді

  • Код ON12

    Қазақ, орыс және шет тілдеріндегі әртүрлі ғылыми және ғылыми-көпшілік мәтіндердегі зерттеу нәтижелерін ұсыну, өз қызметін талдау және бағалау қабілетін көрсетеді

  • Код ON8

    Білім беру процесінің мазмұнын анықтау және талдау, курстың мақсаттарына сәйкес оқу сабақтарының нысандарын, әдістері мен құралдарын таңдау және өз қызметіне баға беру қабілетін көрсетеді

  • Код ON11

    Педагогикалық менеджмент, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, бақылау мен бағалау материалын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру, адекватты өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бақылау саласында білім алу дағдыларын меңгерген

  • Код ON7

    Оқу және ғылыми қызметті жүзеге асыру құралы ретінде шет тілдерін пайдалану дағдыларын меңгерген

  • Код ON6

    Тіл білімі саласында зерттеу, талдау жүргізуге және жаңа білім алуға қабілетті

  • Код ON9

    Жоғары мектепте шет тілін оқытудың заманауи технологияларын зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын меңгерген

  • Код ON5

    Қазіргі заманғы әлемдік үрдістерді ескере отырып, білім беру және тәрбие процестерін құру, өз қызметін талдау және бағалау қабілетін көрсетеді

  • Код ON10

    Ғылыми-әдістемелік өнімді, оқу-әдістемелік кешендерді зерттеу жұмысы, талдау, өзін-өзі бағалау және әзірлеу дағдыларын көрсетеді

  • Код ON2

    Жоғары оқу орындарының дидактикасы, жоғары білім беру мұғалімінің кәсіби құзыреттілігі, сонымен қатар жоғары оқу орындарында сабақ өткізу, өзін-өзі талдау және өзін-өзі бағалау дағдыларын меңгерген

  • Код ON3

    Білім беру сапасын басқару құзыреттілігі негізінде кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдерді қабылдауда, бағалауда және талдауда басқару психологиясының жүйелі білімін қолданады

  • Код ON4

    Халықаралық кәсіби ортаға интеграциялануға және кәсіби шетел тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға қабілетті

Top