7M01701 Шетел тілі: екі шетел тілі в КИМЭП университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты жоғары оқу орындарында шет тілдерін оқытуға қойылатын халықаралық стандарттарға сәйкес келетін жоғары кәсіби білікті мамандарды даярлау болып табылады. Білім алу барысында магистрлер ғылыми-зерттеу дағдыларын меңгереді, шет тілдерін оқытудағы өзгермелі талаптарға, сондай-ақ қоғамның ғылыми, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуына қажетті кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыра алады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы КИМЭП университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Тілдік білім беру саясаты
Курс тіл саясатының әлеуметтік әсері мен адам капиталының формасы саналатын тілдік білім беру саясатына кіріспе ретінде құрылған. Пән бағдары тіл саясатын (заңды күші бар актілер мен құжаттарды, оқу бағдарламалары мен басқа да білім беру құжаттарын) сыни талдау, жасырын немесе айқын тілдік идеологияларды талқылау және білім берудегі тілдік практикаларға шолу жасауға негізделген.
Несиелер - 5
-
Қолданбалы лингвистика бойынша семинар
Семинар заманауи контексте тілдерді меңгеру мен оқытудың әртүрлі мәселелерін қарастыруға негізделген. Магистранттар қолданбалы лингвистика саласындағы түрлі тақырыптарды зерттеуге, лигвистикалық теориялардың оқыту мен оқу, қарым-қатынас салаларындағы практикалық мәселелерді шешуде қалай қолданылатынын зерттеуге мүмкіндік алады. Осы пән шеңберінде қолданбалы лингвистика саласындағы өзекті зерттеулер, тенденциялар мен әзірлемелер оқытылады. Оның ішінде олардың білім беру, тіл білімін бағалау, тіл саясаты және көп тілді және көп мәдениетті ортада тілдерді қолданудағы маңыздылығына баса назар аударылады.
Несиелер - 3
-
Білім беру саясатының анализі
Бұл курстың мақсаты магистр студенттерге білім беру саясатының мәселелерін зерттеуді және оларды шешудің стратегияларын түсіндіру, сондай-ақ білім алушының саяси маңызы бар құжаттарды түсіну дағдысын игерту. Бұл пәнде магистранттар әлеуметтік, саяси, мәдени контекстілердің білім беру саясатын қалай құрайтыны жайлы ақпарат беріліп, нормативті құжаттардың жасалуы, олардың жүзеге асуы мен бағалануы туралы мәлімет қамтылады.
Несиелер - 5
-
Білім беру саласындағы теңдң
Пән барлық оқушылар үшін білім берудің теңдігі мен сапасын қамтамасыз ететін оқу бағдарламаларын, оқыту стратегияларын және оқыту материалдарының мазмұнын әзірлеуге және енгізуге әсер ететін факторларды қарастырады. Магистранттар білімге қол жетімділіктің, мүмкіндіктер мен нәтижелердің теңсіздігіне ықпал еткен тарихи және әлеуметтік контексттерді зерттейді. Социологиялық, психологиялық, экономикалық, педагогикалық тәсілдердің принциптерін біріктіретін пәнаралық әдістеме негізінде магистранттар әлеуметтік-экономикалық мәртебе, этникалық, жыныс, қабілет, тіл және мәдениет сияқты білім беру теңдігіне әсер ететін факторларды сыни тұрғыдан талдай алады.
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым (шет тілі)
Пән магистранттардың ағылшын тілінде академиялық және кәсіби жазылымын жетілдіруге бағытталған. Олар мәтіндерді жобалау және ұйымдастырды дағдыларын меңгереді. Пән барысында тұжырымдарды баяндау, таңдау, түсіндіру және сенімді дереккөздеріне сүйене отырып қажетті айғақтарды талдау, күрделі идеяларды терең пайымдаулармен ұсынып, кәсіби академиялық стильде баяндай алады. Магистранттар түрлі академиялық және кәсіби мәтіндерді, мысалы, ғылыми мақалалар мен есептер жазуға машықтанады.
Несиелер - 5
-
Екінші тілді зерттеуге кіріспе
Бұл пән екінші немесе қосымша тілді меңгеру процесін зерттейді. Тақырыптарға зерттелетін тілдің сипаты, тілді меңгерудегі жеке айырмашылықтар, кіріспе мен өзара әрекеттесудің рөлі, бірінші және екінші тілдерді меңгерудегі ұқсастықтар мен айырмашылықтар, нұсқау берілген меңгеру және ғылыми зерттеулер мен екінші тілді оқыту арасындағы байланыс кіреді. Пән, сонымен қатар, балалық және ересек жастағы екінші тілді меңгерудің нейролингвистикалық, психолингвистикалық және социолингвистикалық негіздерін талдайды.
Несиелер - 5
-
Тілдерді оқытудың мәдениаралық аспектілері
Бұл пән мәдениет дегеніміз не деген негізгі сұрақтан бастап, тілдік курстарда мәдениетті оқыту үшін әртүрлі тәсілдерді (әдебиет, жазу, БАҚ, театр, тарих) қалай қолдануға болатындығына ерекше назар аудара отырып, тілді оқыту мен мәдениет арасындағы байланысты анықтайды және зерттейді. Магистрлер тілді оқыту арқылы және оқыту процесінде оқытушылар мен оқушылар арасындағы және оқушылар мен басқа мәдениеттер өкілдері арасындағы қарым-қатынасты жақсырақ түсіну үшін жалпы мәдениетті зерттейді және өздерінің мәдени ықпалдары туралы мәлімет алады.
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістері (ғылым тарихы мен философиясы)
Бұл курс магистранттарды әртүрлі академиялық және ғылыми тәсілдермен, білім беру саласындағы зерттеу әдістерімен, теорияларды әзірлеумен және деректерді өңдеумен, ғылыми зерттеулер жазумен таныстыруға арналған. Магистранттар зерттеу жобасының нәтижелерін ұйымдастыру, өткізу және ұсыну бойынша кәсіби дағдылар мен дағдыларды ала алады (тақырыптар EMI, CLIL, қолданбалы лингвистика, екінші/ шет тілін меңгеру немесе педагогикамен шектелмейді).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тілдерді оқыту әдістемесі (ЖОО педагогикасы)
Бұл пән ересектерге екінші тілді оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдеріне кіріспе болып табылады. Пән теориялық перспективаларға, негізгі әдіснамалық сұрақтарға және қазіргі қайшылықтарға назар аударады және екінші тілді оқытудың тарихи және теориялық негіздерін қарастырады. Пән оқу контексттерінің кең ауқымындағы оқыту принциптерін ескере отырып, оқуды, талқылауды және тілдік сабақтарды бақылауды қамтиды. Тіл мұғалімдерінің шешім қабылдаушылар мен проблемаларды шешуші ретінде ұзақ мерзімді дамуына ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл оқытушыларына арналған тілдік талдау: формальдық және функционалдық грамматика
Бұл пән екі курстық тізбектің бірінші бөлігі болып табылады. Пән ағылшын құрылымын бастапқы нүкте ретінде қолдана отырып, ресми және функционалды перспективаларға шолу жасайды және ағылшын фонетикасына, фонологиясына, морфологиясына және синтаксисіне назар аударады. Пән екінші немесе шет тілін оқытудағы грамматиканың рөлін (рөлдерін) зерттейді және басқа тілдерде сөйлейтіндерге грамматикалық формаларды енгізу стратегияларын ұсынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән жеке тұлға мен топтардың мінез-құлығы жайында ғылым теориясына шолу болып табылады. Ол магистранттардың басқару психологиясындағы негізгі тұжырымдама, тәсілдермен танысуына мүмкіндік беріп, басқарудағы адам факторына әсерін қарастырады. Магистранттар қазіргі замандағы ұйымдарда тиімді басқарудың психологиялық әдістерімен және шешімдерді қабылдаудың ұтымды тәсілдерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Әлеуметтік лингвистикаға кіріспе
Бұл әлеуметтік лингвистика пәні тілді қоғамда қалай қолданылатынын және тіл мен қоғамның бір-біріне қалай әсер ететінін зерттеуге бағытталған. Тіл жеке тұлға тұрғысынан да, қоғам тұрғысынан да күнделікті өзара әрекеттесуді ұйымдастыруға және түсінуге негіз болады деп болжануда. Пәннің тақырыптарына әлеуметтік диалектілер, сөйлеудегі таптық, этникалық және гендерлік айырмашылықтар, тілді өзгерту, көпұлтты ортадағы тіл және тіл саясаты кіреді. Пән, сонымен қатар, қолданбалы лингвистика мен тілдік білім беру мәселелеріне социолингвистикалық зерттеу әдістерін қолдануды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқа тілдерді тасымалдаушыларға ағылшын тілін үйрету үшін оқу курсы мен оқу материалын әзірлеу
Бұл пәнде әртүрлі контекстілерде екінші тілде оқыту материалдары дайындалады және бағаланады. Бұл пәннің негізгі бағыты оқу бағдарламаларын әзірлеуден бастап оқу материалдарын әзірлеуге дейінгі курстарды дайындау тәсілдеріне бағытталған. Екінші және шет тілдеріндегі оқу бағдарламалары қаралатын болады. Пән барысында магистр студенттер қажеттіліктерді бағалау, іріктеу, реттілікті анықтау, ұсыну және бағалау процесінің бөлігі ретінде оқушылардың/мақсатты топтың нақты аудиториясының қажеттіліктерін қанағаттандыратын оқу бағдарламасын әзірлейді. Магистранттар құрылымдық оқу жоспарын, курс модульдерін, сабақ жоспарларын, бағалау жүйесін және бір сабаққа арналған материалдарды пайдалана отырып, курстың мақсаттары мен міндеттерін таңдайды, бейімдейді, дамытады және бағалайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл оқытудағы білім беру технологиялары
Бұл пән шет тілі сабағында компьютерлердің қолданылуын, соның ішінде ақпаратты өңдеу бағдарламалық жасақтамасы, цифрлық технологиялар, үйдегі қолданысқа және білім беруге ортасына арналған бағдарламалық жасақтамасы мен Интернетке арналған мультимедиялық қосымшалар арқылы тіл үйренуді зерттейді. Пән барысында магистранттар мультимедиялық қосымшалар және оқу бағдарламалық жасақтамаларын, ақпаратты өңдеу бағдарламалық жасақтамаларын және цифрлық технологияларын қолдануда практикалық тәжірибе алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқытуды бағалау
Бұл пән теориялық және практикалық тұрғыдан ересектердің шет тілін меңгеруі контекстінде тіл үйренуді бағалауды жүргізудің принциптері мен тәжірибесін енгізеді. Пән шет тілі бағдарламаларындағы бағалаудың әртүрлі түрлерінің мақсаттары мен негіздемелерін, соның ішінде мұғалімдер жасаған бағалаулар мен қолданыстағы стандартталған тестілеу құралдарын талдауға бағытталған. Магистранттар сонымен қатар бағалау материалдарын әзірлеу және сынау бойынша тәжірибе жинақтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бағдарламаны бағалауға кіріспе
Бұл пән студенттерді бағдарламаларды бағалау саласындағы негізгі ұғымдар мен теориялармен таныстыруға арналған. Оқу барысында бағдарламаны бағалаудың әртүрлі компоненттерін сипаттауға, оның академиялық саясатты құрудағы және білім беру жолын қалыптастырудағы рөлін анықтауға, сондай-ақ оқу бағдарламаларының тиімділігін бағалаудағы айырмашылықтарды зерттеуге ерекше назар аударылады. Магистранттар деректерді әзірлеуге, жинауға және талдауға, сондай-ақ топтық жоба шеңберінде бағдарламаны бағалау туралы есеп жасауға мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оқытылатын шет тілдерінің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық жүйелерін талдау; оқытуды ұйымдастыруда тілдік материалды дұрыс таңдау және шет тілін үйренуші студенттерге тиімді білім ортасын құру мақсатында ағылшын және басқа тілдерді меңгеру тұжырымдамаларын, теориялары мен зерттеулерін сипаттау және қолдану.
- Шет тілдерін оқытуда заманауи оқыту әдістемелерін қолдану, бағалау жүйелерін әзірлеу және енгізу, оқу ресурстарын тиімді таңдау және бейімдеу, білім беру технологияларын пайдалану.
- Мәдени көптүрлілік пен инклюзивті білім беруді ескере отырып, оқу пәндері мен білім беру бағдарламаларын әзірлеу және бағалау.
- Білім беру теорияларын, саясаты мен тәжірибесін сыни тұрғыдан талдау, шет тілдерін оқыту саласында және білім беру мәселелері бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу.
- Шет тіліндегі оқытуды жақсарту мақсатында басқарушылық шешімдерді қабылдау және әдістемелік кеңестер беру кезінде кәсіби дағдылардың жоғары деңгейін көрсету.