Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02303.1 Шетел филологиясы (қытай) в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Ақпараттық-газет мәтіндерді оқу бойынша практикум

    БАҚ тіл білімінің саласы ретінде газет және ақпараттық мәтіндерді оқу бойынша практикум. Бұқаралық коммуникация және ақпараттық қоғам. Ақпараттық қоғамның жетекші белгілері. Инфосфера. Газет және ақпараттық мәтіндердің рөлі мен қызметтері. Функционалды-стилистикалық және коммуникативті-прагматикалық аспектілердегі газет-ақпараттық мәтін. Баспасөздің тілі мен стилі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көркем әдебиетті оқу бойынша практикум

    Курс көркем мәтіндерді бастапқы тілден аударма тіліне оқу және аударудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға, коммуникативтік-мәдениетаралық қарым-қатынасты жетілдіруге және кәсіби аударма құзыреттілігін қалыптастыруға арналған. Көркем әдебиет шығармаларын оқу және аудару ерекшеліктері; көркем аударманың минималды бірліктері зерттеледі. көркем образ және оның қасиеттері ескеріледі; әдебиеттегі конвенция мәселесі туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Үйде оқу

    Курс Дж. Байрон, В. Скотт, А.Кристи, Э. Хемингуэй, О. Генри, М. Твен, О. Уайлд, М.Эдвардс, М.С. Брэдбери тағы басқа авторлардың туындыларын қарастырады. Пәнді оқу барысында әр түрлі әдеби жанрдағы мәтіндерді оқу, талдау және түсіндіру дағдылары қалыптасады. Көркем әдебиетті үйде оқу арқылы ағылшын тілінде еркін сөйлеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Ауызекі жазбаша тіл практикасы

    Пән тұрмыстық, арнайы тақырыптарда ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Шет тілді елдердің мәдени ерекшеліктерін зерттеудің әртүрлі тәсілдері мен әдістерін меңгеру және соларға сәйкес зерттелетін тілдегі аудиовизуалды материалдар арқылы халықтың әртүрлі топтарының мәдени-білім деңгейін арттыру, шет тілді елдердің мәдени деңгейлері туралы халықтың білімін арттыру әдіснамасын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Базалық шетел тілі (B1 деңгейі)

    Пән В1 деңгейінде оның барлық негізгі компоненттерінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс тілдік дағдылар мен сөйлеу дағдыларын жетілдіру бойынша жұмысты қарастырады. Оқу материалы отбасы және қазіргі заманғы қоғам туралы; Қазақстандағы мерекелер, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар туралы; жастар сәні мен стилі туралы негізгі ұғымдармен монологиялық және диалогтық түрде ұсынылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Қарым-қатынас жағдайындағы екінші шетел тілі (А1 деңгейі)

    Курсты зерттеудің мақсаты - коммуникативтік құзыреттілікті мәдениетаралық деңгейде шет тілдесуге қабілеттілік және дайындық ретінде қалыптастыру. Курстың мазмұны "алғашқы байланыстар", "танысу", "мамандық", "Өмірбаян", "тұрғылықты жер", "киім" және "сатып алу"сияқты негізгі тақырыптарға негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Курс кәсіби лингвистикалық дүниетанымды қалыптастыру, яғни тілді жүйелік құбылыс ретінде, оқу пәні ретінде және кәсіби қызмет саласы ретінде түсіну; лингвистикалық терминологияны, жеке лингвистиканы одан әрі зерттеу және дамыту үшін тілмен жұмыс істеудің теориялық және практикалық дағдыларын игеру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Курс әдебиеттану ұғымын көркем әдебиет ғылымы ретінде қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс барысында негізгі әдебиеттану пәндері оқытылады (әдебиет теориясы, әдебиет тарихы, әдебиеттану). Көркем сурет тақырыбы туралы түсінік қалыптасады; көркем образ және оның қасиеттері ескеріледі; әдебиеттегі конвенция мәселесі туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Іскерлік шетел тілі

    Курсты оқытудың мақсаты - іскерлік хат алмасу, іскерлік хаттардың түрлері, іскерлік ұйымдардың түрлері туралы түсінік қалыптастыру. Құрастыру түйіндеме, сұхбат өту кезінде құрылғыда жұмыс. Негізгі шет тілінің ресми іскери стилінің ерекшеліктері, іскерлік этикет және мәдениетаралық қарым-қатынас ережелері. Іскерлік қарым-қатынас саласындағы кәсіби коммуникативті құзыреттілік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А1 деңгейі)

    Курсты зерттеудің мақсаты-мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасау қабілеті мен дайындығы ретінде коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру. Курстың мазмұны оқытылатын тілдің лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарына және мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыруға негізделген. Сөйлеу әрекетінің рецептивті және өнімді түрлерінде (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) сөйлеу дағдыларын дамытуға негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиалингвистика

    Курс медиалингвистиканың негізгі теориялық құрамдас бөлігі ретінде медиамәтін тұжырымдамасы туралы түсінік қалыптастыруға арналған. Курс мазмұнында бұқаралық коммуникация мен ақпараттық қоғам, ақпараттық қоғамның жетекші белгілері, инфосфера, медиа-медиа, медиа-дискурс, ақпараттық қоғам жағдайындағы БАҚ рөлі мен функциялары, Бұқаралық коммуникацияның ерекшелігі, функционалды-стилистикалық және коммуникативті-прагматикалық аспектілердегі журналистік мәтін зерттеледі..

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Студенттердің ғылыми-зерттеу қызметі дағдыларын және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығын дамыту мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері туралы білім мен идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың теориялық заңдары мен заманауи тәсілдері қарастырылады. Курс төтенше жағдайлардағы мінез-құлық ережелерін зерттеуге, антропогендік әрекеттің жағымсыз әсерлерінің дамуын болжауға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Құқықтық тәрбие, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, құқықтық сананы арттыру туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазіргі заманғы құқықтың негізгі салалары, Қазақстан Республикасының заңнамасын түсіну, сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау және осы құбылысқа қатысты өзінің азаматтық ұстанымын қалыптастыру сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі шетел тілінің тәжірибелік курсы (B2 деңгейі)

    Курсты оқытудың мақсаты әлемдік мәдени мұра туралы; балалар мен ата-аналардың өзара қарым-қатынасы; ерлер мен әйелдердің өзара қарым-қатынасы туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Медиа, жарнама, кино. Білім, студенттік өмір, болашақ жоспарлар. Ақша, отбасылық бюджет, бизнес. Қазіргі заманның сын-қатерлері: салауатты өмір салты, дұрыс тамақтану, вегетарианизм, саналы тұтыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы бизнес

    Пән идеяларды генерациялаудан, құнды ұсыныстарды құрастырудан, нарықты зерттеуден, тұтынушыны, ресурстарды анықтаудан бастап, дайын стартап жобаның тұсаукесеріне дейін жеке бизнесті құру мен жүргізудің экономикалық негіздері саласында білімді қалыптастыру, сондай-ақ бизнес теориясы мен практикасын зерделеу негізінде тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтінді филологиялық талдау

    Курс көркем мәтінді лингвистикалық талдау туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. Көркем мәтін лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде. Көркем мәтінді лингвистикалық талдау әдістемесі. Лингвистикалық талдау әдісі. Көркем мәтінді түсіну стратегиялары. Драмалық шығарманы талдау. Эпикалық мәтінді талдау. Лирикалық мәтінді талдау. Эстетикалық формалар мен көркем тілдердің өзгеруі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А2 деңгейі)

    Курсты зерттеудің мақсаты-мәдениаралық деңгейде шет тілдесуге қабілеттілік пен дайындық ретінде әлеуметтік жеткілікті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Курстың мазмұны зерттелетін тілдің лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарына негізделген; мәдениаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру, яғни зерттелетін тілде сөйлейтін социумдардың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, сөйлеу мінез-құлқының құрылуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпыкәсіби шетел тілі

    Пән туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі сыртқы және ішкі саясаты, Қазақстанның халықаралық терроризмге қарсы күреске қосқан үлесі, Әлеуметтік және экономикалық проблемалар, осы және Қазақстан Республикасындағы демографиялық ахуал, білім беру жүйесі, ғылым саласындағы заманауи жетістіктер, нашақорлық және алкоголизм проблемалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдеби түзету

    Пән оқу пәні ретінде әдеби редакциялау туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс мазмұнында редактордың композициядағы жұмысы, редакциялаудың логикалық негіздері, сөйлеудің функционалды-семантикалық түрлері, сипаттаманы редакторлық бағалау, баяндаудың әртүрлі түрлерін редакторлық бағалау, пайымдауды, түсіндіруді және анықтаманы, нұсқаулықты редакторлық бағалау қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қарым-қатынас жағдайындағы екінші шетел тілі (А2 деңгейі)

    Курсты зерттеудің мақсаты қызмет көрсету саласына қатысты жеке сөздер мен негізгі сөз тіркестерін түсіну туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады: пошта, полиция; жұмысқа орналасу; қалалар мен елдер, көрнекті орындар, мерекелер, фестивальдар; өнер, театр және кино. Грамматикалық бұрылыстар, сөйлеу және септеу бөліктері зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (В1 деңгейі)

    Курсты оқытудың мақсаты коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Мәдениетаралық-коммуникативті құзыреттілік мәдениетаралық деңгейде шет тілдесуге қабілеттілік пен дайындық ретінде түсініледі. Курстың мазмұны қарым-қатынас мәдениетін дамытуға бағытталған: шет тілін қарым-қатынас құралы, білім беру және өзін-өзі тәрбиелеу, қазіргі әлемдегі ынтымақтастық пен өзара әрекеттесу құралы ретінде пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қарым-қатынас жағдайындағы екінші шетел тілі (В1 деңгейі)

    Курс белсенді ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытуға; сөздік қоры мен грамматикалық құрылымдарды зерттеу және жүйелеуге; сөйлеу әрекетінің әр түріне тән стилистикалық ерекшеліктерді игеруге; шет тілінде коммуникативтік және кәсіби қызметте мәдени-тарихи болмысты, этикет нормаларын және "тілдік мінез-құлық"деп аталатын ерекшелікті пайдалану дағдыларымен танысуға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шетел тілінде жария сөз сөйлеу

    Курс жалпы және кәсіби мәдениеттің элементі ретінде шет тілінде көпшілік алдында сөйлеуді дамытуға арналған. Пәннің мазмұны мыналарды қамтиды: көпшілік алдында сөйлеу мәдениеті, іскер адамның сөйлеу мәдениеті. Сондай-ақ көпшілік алдында сөйлеу ұғымдарын береді. Пәнді игеру барысында келесі дағдылар игеріледі: сөйлеу мәдениетінің нормативтік, коммуникативтік және этикалық аспектісі. Әдеби тіл нормаларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қытай тілінің практикалық курсы (C1 деңгейі)

    Курстың негізгі мақсаты – өзінің коммуникативті-танымдық қажеттіліктерін қамтамасыз етуге және бағдарламада белгіленген шектерде ана тілінде сөйлейтіндермен күнделікті-тұрмыстық қарым-қатынас саласындағы практикалық мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін құрал ретінде шет тілдік коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыр, күнделікті өмірде қолдана білу; сөйлеу әрекетінің рецептивті, өнімді түрлерінде сөйлеу дағдыларын дамыту және заманауи теңденцияларға байланысты күнделікті тұрмыста іске асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Кәсіби қазақ тілі

    Пән білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, кәсіби қазақ тілінде сөйлеу, жазу, қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәтінге әдеби талдау жасау

    Пән мәтіннің жалпы теориясы, мәтінді анықтау мен талдаудың әртүрлі тәсілдері, мәтінді талдаудың принциптері мен әдістері, эпикалық, лирикалық және драмалық шығармаларды талдаудың ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс мазмұнында шығарманың құрамын талдау, мәтіннің бейнелі құрылымы, көркем баяндау түрлері, кеңістік-уақыт ұйымының мазмұндық мәні зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл теориясының негіздері

    Пән грамматикалық категориялар, сөйлеу бөліктері, сөздерді морфологиялық талдау, лексикологияның тұжырымдамалары мен түрлері, сөздерді, сөйлемдерді және мәтінді талдау әдістерінтүсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Ағылшын тілінің дамуының үш кезеңі оқытылады. Нормандық басқыншылық және оның орта ағылшын кезеңіндегі тілдің дамуына әсері. Дыбыстар, ағылшын әріптері. Фонемалар және сөздерді фонетикалық талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқытылатын тіл елінің әдебиеті

    Пән англо-саксондық англо-норман әдебиеті, қайта өрлеу дәуірі, ағылшын буржуазиялық революциясы мен қалпына келтіру кезеңіндегі әдебиет, Ұлыбритания мен АҚШ ағарту дәуірі, Ұлыбританиядағы романтизм, АҚШ, Ұлыбритания мен АҚШ-тағы сыни реализм туралы түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәтінді лингвистикалық талдау

    Пән мәтін мен дискурс ұғымдарының көрінісін қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс мазмұнында мәтін лингвистикасының тарихы мен қалыптасуы, мәтіннің негізгі белгілері, семантикалық және құрылымдық байланыс (үйлесімділік пен үйлесімділік), микротема және макротематекст, көркем мәтінді зерттеудің негізгі аспектілері, мәтіннің экстралингвистикалық параметрлері,мәтіннің жанрлық-стильдік ұйымдастырылуы, мәтіннің негізгі категориялары мен қасиеттері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвистика ілімінің тарихы

    Курс ежелгі уақытта тілдер туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. 16-17 ғасырлардағы еуропалық лингвистика. Пор-Рояль Грамматикасы. 18-19 ғасырлардағы Еуропадағы тілдік жағдай салыстырмалы тарихи тіл білімінің қалыптасуы мен дамуы. А. Шлейхердің лингвистикалық идеялары. Тіл үйренуге психологиялық көзқарас. К. Фосслердің эстетикалық идеализм мектебі. Структурализм дағдарысы және лингвистиканы дамытудың жаңа жолдарын іздеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • HSK үшін қытай тілі

    Бұл пән HSK-ға дайындалу үшін тілдік материалға негізделген мәтіндерді, тапсырмаларды түсіну мақсатында оқытылады. Пайымдауды қалыптастыру: осы тақырып бойынша өз көзқарастарыңызды жазбаша түрде айта білу, суреттерді сипаттау, ситуациялық тапсырмаларды орындау, әртүрлі деңгейдегі HSK үшін кілт сөздердің лексикалық минимумын меңгеру. Қытай тілін меңгерудің төрт негізгі дағдысын жетілдіру. Оқылым, жазу, айту және тыңдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілдік білім беру әдістемесі

    Курс "бастауыш шет тілінде білім беру" ұғымы; бастауыш шет тілінде білім берудің мақсаттары мен функциялары; мақсаттың оқу-мәдени құрамдас бөлігі; бастауыш шет тілінде білім берудің негізгі кезеңдері; бастауыш шет тілінде білім берудің мазмұны, тарихи контексте шет тілін оқыту әдістері туралы түсініктерді қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әбедиеттану ілімінің тарихы

    Курс ежелгі және орта ғасырлардағы әдебиет туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. Эстетиканы әдемі ілім ретінде қалыптастыру. А. Баумгартеннің "Эстетикасы". Нормативтік поэтика. 19 ғасырдағы әдебиеттану. Әдебиеттану бағыттары, мектептер, әдістер. 20 ғасырдың бағыттары, мектептері мен әдістері (психоанализ, социология, формальды мектеп, структурализм, герменевтика). Әдебиеттанудың заманауи бағыттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (В1-тереңдетілген деңгейі)

    Курс екінші шет тілінде тыңдау, оқу, сөйлеу және жазу дағдыларын тереңдетуге ықпал ететін коммуникативтік және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға арналған. Курстың міндеттері тілдік деңгейге сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде сөйлеу, тыңдау, оқу және жазудың коммуникативтік дағдыларына қойылатын талаптарда нақтыланып белгіленеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсаттағы тіл

    Курс мамандандырылмаған жасанды тілдер туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. Сленг, жаргон және арго бұл түрдің түрі ретінде. Арнайы мақсаттағы тілдер және әлеуметтік коммуникация. Ғылым мен техниканың тілдері ЯСЦ түрі ретінде. Ғылым тілі және ғылыми стильдің ерекшеліктері. Жасанды тілдер жасанды тілдердің бір түрі ретінде. Қазіргі әлемдегі ойдан шығарылған тілдер мен байланыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас жағдайындағы екінші шетел тілі (В1-тереңдетілген деңгейі)

    Пән сөйлеу және тыңдау дағдыларын, проблемалық жағдайларды шешу қабілеттерін дамыту мақсатында оқытылады. Оқыту нәтижелерінің осы деңгейін меңгеру дербестік пен жауапкершіліктің ең төменгі деңгейінде оқытылатын тілдер елінің және Қазақстанның география тақырыптары бойынша тапсырмаларды орындауға мүмкіндік береді; көлік; Мерекелер, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар; оқу, оқу сабақтары, оқуға/жұмысқа деген қатынас.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аударманың теориясы мен практикасы мәселелері

    Пән аударма дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курстың мазмұны аударманың лингвистикалық теориясынан, аударма теориясының дамуынан, аударма түрлерінен тұрады. Аударма процесін модельдеу, аудармадағы эквиваленттілік, аударма түрлендірулері, аударманың прагматикалық аспектілері, аударма стратегиялары, сондай-ақ сөзбе-сөз еркін және барабар аударма ұғымдары зерттелуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ежелгі қытай әдебиеті

    Әлемдегі ең танымал әдебиеттердің бірі Қытай әдебиеті болып табылады, әсіресе Қытайдың ежелгі әдебиеті. Қытай мәдениеті әлі күнге дейін бес мың жыл бұрын жинақталған алғашқы мәдениеттің ізін қалдырып, келер ұрпаққа сақталып келеді. Әлемде қытайлықтардың иероглифтерінде ойлаудың басқа тәсілі көрініс тапты. Лао Цзы мен Конфуций. Лингвомәдениеттануды зерделеу. Лингвоелтану және мәтінді лингвомәдени талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі (С2 деңгейі)

    Курсты оқытудың мақсаты мәдениетаралық коммуникация саласындағы тиімді кәсіби қызметтің қажетті құрамдас бөлігі ретінде белгілі бір тілдегі ауызша және жазбаша коммуникацияның әр түрлі типтерінің негізгі әдістері мен тәсілдерін, оның әдеби түрінде негізгі тілді еркін меңгеру нысанында шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауызша аударма практикасы

    Пән ауызша аударма дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Байланыс, біріктіру және бөлу предикациялар аударма мәселесі ретінде. Аудару кезінде ұсыныстарды біріктіру және бөлу. Аудармада экстралингвистикалық факторларды және аударылған мәтіннің адресатын ескеру. Аударма стратегиялары арасындағы таңдау мәселелері. Мамандарға, студенттерге, балалардың дайын емес аудиториясына аударма.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтіннің интерпретациясы

    Курс мәтін туралы түсініктерді коммуникативті бірлік ретінде қалыптастыруға арналған. Курс мазмұнында мәтіндердің типологиясы; көркем мәтінде ұсынылған баяндаудың түрлері, нысандары мен тәсілдері; көркем мәтіннің құрылымдық-мағыналық және стильдік ерекшеліктері; автордың бейнесі; авторлық көзқарас және оны білдіру тәсілдері; сипатты сөйлеу; мәтін деңгейінде өзектендіру зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қолданбалы лингвистика

    Курс қолданбалы лингвистиканың объектісі мен әдісі, оның лингвистикамен және басқа пәндермен байланысы туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. Курстың мазмұнында лингводидактика, аударманың қолданбалы аспектілері, лексикография мен терминдердің қолданбалы аспектілері, сөйлеу әсерінің қолданбалы аспектілері, квантитативті лингвистика, компьютерлік лингвистика, корпус лингвистикасы зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас жағдайындағы екінші шетел тілі (В2 деңгейі)

    Курс ауызша өзара әрекеттесу жағдайлары туралы; затбелгі жағдайлары туралы; іздеу жағдайлары туралы; байланыс саласы туралы: туризм туралы түсінік қалыптастыруға арналған. Курс оқытылатын тіл еліндегі адамдардың күнделікті өмірін реттейтін прагматикалық мәтіндерді оқуды қамтиды: мәзірлер мен маңдайшалар, түрлі көрсеткіштер мен ескертулер, кестелер мен хабарламалар - жаңа әлеуметтік-мәдени ортада іс-әрекеттің бағдарлы негіздерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стилистика

    Курс жеке ғылыми лингвистикалық пән ретінде стилистика туралы ұғымды қалыптастыруға арналған. Курс мазмұнында стилистиканың негізі ретінде тіл құралдарының синонимиясы, корреляциясы және вариативтілігі; фонетикалық стилистика; лексика мен фразеологияның стилистикалық ресурстары; синтаксистік стилистика; олардың өзара қарым-қатынасы мен функциялары; лексикалық стилистикалық құралдар мен стилистикалық әдістер зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу

    Пән академиялық жазу дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курстың мазмұнында түйіндеме жазу, эссе жазу ережелері, ақпарат беру әдістері, әдебиеттермен жұмыс (плагиаттың алдын алу, дәйексөздерді қолдану) қарастырылады. Әдебиетке шолу, библиография). Жобаны / гранттық ұсынысты жазу. Зерттеу есебін жазу. Мақалалар, рецензиялар жазу. Іскери хатты берудің негізгі формалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (В2 деңгейі)

    Курс сөйлеудің өзара әрекеттесу жағдайлары туралы түсінік қалыптастыруға арналған; затбелгі жағдайлары туралы. Курс саяхат және көлік, сапар жоспарлау, демалыс туралы мәтіндерді оқуды қамтиды. Саяхат бюросы, көлік таңдау. Кеден, паспорттық бақылау. Демалыс, сапар кезінде тұрғылықты жерді таңдау. Қонақ үй (тіркеу, бөлме, жиһаз, адам). Қаланың негізгі көрікті жерлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем аударма практикасы

    Пән көркем мәтінді аудару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Көркем аударма теориясының негізгі ұғымдары: мәдениаралық делдалдық құралы ретінде көркем аударманың міндеттері мен рөлі. Мәтін түрлерінің жанрлық-стильдік жіктелуі. Аударманың баламалылығына қол жеткізудің негізгі аударма стратегиялары. Аударма стратегиялары арасындағы таңдау мәселелері. Мамандарға, студенттерге, балалардың дайын емес аудиториясына аударма.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби педагогика мен психология негіздері

    Курс кәсіби қызметке дайындық сапасын арттыруға бағытталған. Пән бірқатар проблемалар мен міндеттерді зерделейді, оларға мыналар жатады: адамдардың бірлескен қызметін, ынтымақтастығын, қарым-қатынасын ұйымдастыру; жанжалдардың алдын алу, оларды шешу; персоналды оқыту және біліктілігін арттыру; еңбек ұжымындағы әлеуметтік-тәрбиелік міндеттерді шешу; ұжымды басқару; өмір бойы өзінің жеке-кәсіптік өсуін ынталандыру, мансапты қалыптастыру және имиджін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі заманауи педагогикалық технологиялар

    Курс практикалық оқытушылық қызметке дайындықты қалыптастыруға, ол үшін оқу сабақтарын өткізудің қажетті дағдыларын, сондай-ақ өзіндік оқу-танымдық іс-әрекет дағдыларын игеруге арналған. Оқу курсының мазмұны: оқытуға байланысты білім беру іс-шараларын жобалау, әзірлеу, өткізу, білім алушылардың даярлық деңгейіне және оқыту мақсаттарына қарай оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдау үшін қазіргі заманғы білім беру технологияларын пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қоғам туралы білімді тұтас жүйе және тұлға ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсері ретінде қолдану.
  • Цифрлық технологиялар мен құрылғыларды қолдану, мультимедиялық ақпараттық негіз жасау.
  • Ауызша және жазбаша түрде ұғымдарды, ойларды, фактілер мен пікірлерді түсіндіреді; ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін бағалау және оларды зерттелетін салада қолдану.
  • Қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды талдау жүргізу және өздерінің кәсіби қызметтерінің аясында негіздеу.
  • Өзінің кәсіби қызметінде қазіргі заманғы қоғамның бәсекеге қабілеттілігінің, прагматизмінің, өзара түсіністігінің, төзімділік пен демократиялық құндылықтарының басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын бекіту.
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асырудағы ықпал ететін Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы, философия, қолданбалы экономика, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндері бойынша өзекті білімдерін көрсету.
  • Тілді біртұтас, тарихи қалыптасқан жүйелік функционалдық білім ретінде сипаттау; зерттелетін саладағы алдыңғы қатарлы жазуларға негізделген білім мен түсінікті көрсету.
  • Оқытылатын негізгі шет тілі елінің мәдениетінің негізгі элементтерін анықтау.
  • Зерттелген әдеби құбылыстарды көркем тілдің дамуы тұрғысынан түсіндіру, мәтінде экспрессивті құралдар мен стилистикалық әдістерді табу.
  • Дәлелдерді тұжырымдау және зерттеу саласындағы мәселелерді шешу; зерттелетін саладағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімдермен жұмыс жасау.
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін шет тілінде ауызша және жазбаша түрде байланыс орнату.
Top