7M04210 Құқықтану в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты БББ мақсаты - қазіргі ақпараттық қоғамның құқықтық және заңнамалық үрдістерін ұйымдастыру және басқару үшін заңгерлік тәжірибенің дағдыларын игерген жоғары білікті және еңбек нарығында сұранысқа ие, Қазақстан Республикасының заңнамалық және құқықтық базасының мәселелерін меңгерген құқықтық сауатты кәсіби ғылыми-педагогикалық кадрларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M078 Құқық
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M042 Құқық
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Мақсаты: болашақ жоғары оқу орындарының оқытушыларының кәсіби қасиеттерін дайындау, олардың теориялық білімдерін байыту, коммуникативті дағдыларын жетілдіру, білім беру жүйесін ғылыми ұйымдастыруға дағдыландыру; жоғары білім туралы ғылымның негізгі ұғымдарының мәнін, педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын, білім берудегі жаһандық дағдарыс мәселелерін, білім беруді дамытудағы заманауи мегатрендтерді көрсету; әлемдік білім беру кеңістігіне сәйкес жоғары кәсіби білім беру жүйесінің дамуы туралы білімдерін зерттеу. Дағдысы: жоғары оқу орнының педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын түсіндіру, ғылыми-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын, жоғары оқу орнының педагогикасының әдістемелік негіздерін ашу; болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыруға қажетті кәсіби іс-әрекетті сауатты түсіну әдістерін құру. Оқыту әдісі: педагогикалық технологиялар мен ақпарат көздерін (мультимедиялық білім беру бағдарламалары, электронды оқулықтар, теледидар және интернет технологиялары) пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Мақсаты: білім беру жүйесіндегі қазіргі педагогика ғылымының әдіснамасы мен әдістемесі туралы түсіндіру; Қазақстандағы білім беруді дамытудың негізгі бағыттарын зерттеу; Қазақстандағы жоғары білімді құқықтық реттеу; педагогикалық тәжірибенің нәтижелерін талдау; білім беруді жаңғырту ерекшеліктерін көрсету; Дағдысы: жоғары оқу орындарында интерактивті оқыту дағдыларын қолдану; оқыту әдістері мен стратегияларын көрсету. Оқыту әдісі: педагогикалық технологиялар мен ақпарат көздерін (мультимедиялық білім беру бағдарламалары, электронды оқулықтар, теледидар және интернет технологиялары) пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: басқару психологиясының теориялық және әдістемелік негіздерін түсіндіру, басқарушылық қызмет пен басқарушылық өзара әрекеттестіктің мәнін ашу; негізгі психологиялық тұжырымдарды зерттеу; психология ғылымы және тұлғаны психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері, басқару процестері жүйесіндегі адамның рөлі туралы түсінік қалыптастыру; персоналды басқару қағидаттары мен әдістерін, мотивация теориясын, басқару шешімдерін қабылдауды зерттеу. Дағдысы: басқарушылық ортада шығармашылық, көшбасшылық және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын көрсету; басқару психологиясында дедуктивті және эксперименттік-танымдық, психологиялық әдістерді қолдану. Оқыту әдісі: басқарушылық қызмет пен өзара әрекеттесу саласындағы психологиялық зерттеу әдістерін көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құқықтық талдау әдіснамасы
Мақсаты: талдау жұмысының әдістемелік негіздерін түсінуді түсіндіру; жеке фактілерді жинау және қорытындылау әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру; зерттеу және заңгерлік жазу дағдыларын меңгеру; құқықтық сана және құқықтық талдау түсінігін зерттеу; ғылыми танымның жалпы принциптерін талдау; құқықтану саласындағы аналитикалық жұмыстың тұжырымдамалық тәсілдерін нақтылау; жағдаяттарды, құжаттар мен тәуекелдерді, құқықтың жеке нормалары мен институттарын құқықтық талдау әдістерін, сондай-ақ құқықтық зерттеулерді қолдану. Дағдысы: талдау іс-әрекетінде құқықтық талдау әдістерін қолдану дағдыларын тану; Оқыту әдісі: заң ғылымы пәнінің теориялық білім әдістерін қолдану; құқықтық талдау әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу жұмыстарын жобалау мен ұйымдастыру
Мақсаты: Қазақстандағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын, ғылым мен ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды көрсету; зерттеу жұмысының әдістемесін және зерттеу жұмысының дайындық кезеңінің талдауын айту; ғылыми-зерттеу жұмыстарының ерекшеліктерін, ғылыми ақпараттарды жинақтауды зерттеу; зерттеуді ғылыми ұйымдастырудың құрылымдық мәселелерін түсіндіру. Дағдысы: зерттеу қызметіндегі әртүрлі көздерден алынған ақпаратты концептуалдауда және мәселелерді аналитикалық бағалау және мәселені шешу үшін қорытынды жасау дағдыларын қолдану; жазбаша және ауызша сөйлеудегі іс-әрекет нәтижелерін логикалық реттеу қабілетін есептеу; эмпирикалық зерттеулерді құру және жүргізу; зерттеу жұмыстарын оқу және жазу дағдыларын ескере отырып ғылыми ақпаратты пайдалану. Оқыту әдісі: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және талдау кезінде ғылыми танымның әдістерін (жалпылау, салыстыру, эксперимент, индукция, дедукция...) көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заң пәндерін оқыту әдістемесі
Мақсаты: құқықтық пәндер бойынша магистранттарды теориялық және практикалық дайындау мақсатында қазіргі заманғы құқықтық білім беру идеясын, оның мақсатын, мазмұнын және оқытуда қолданылатын тиімді әдістерді анықтау. Дағдысы: білім алушының коммуникативтік және ақпараттық-танымдық құзыреттілігіне байланысты алған іскерлік дағдылары мен білімдерін көрсету; өндірістік оқытуды қамтамасыз ету үшін дидактикалық оқу құралдарын, оқу-әдістемелік құжаттамалар жүйесін, оқу-әдістемелік топты таңдай білу дағдыларын қолдану; кәсіптік цикл пәндерін оқыту әдістемесін меңгеру; теориялық оқытуды оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді ретке келтіру. Оқыту әдісі: оқыту әдістерін, құралдарын және оқу процесін ұйымдастыруды көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру және нәтижелерді коммерциализациялау
Мақсаты: ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру және ғылыми-зерттеу жұмыстары саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздерін зерделеу; зияткерлік қызметтің өнертабыстарын, пайдалы модельдерді, электрондық есептеуіш машиналар арналған бағдарламалары мен мәліметтер қорын және басқа да нәтижелерін талдау; алынған нәтижелерді коммерцияландыру тетіктерін және ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруды қатысушыларға түсіндіру. Дағдысы: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және нәтижелерді коммерцияландыру саласында интеллектуалдық қызмет нәтижелерін пайдалану; қазіргі әлемдегі ғылыми - зерттеу қызметін көрсету және сыртқы дамудың әлеуметтік-технологиялық факторларын қолдану. Оқыту әдісі: пәнді оқытуда ғылыми әдістер мен құралдарды қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімдерді өндіру бойынша арнайы қызметтің даму тенденциялары және заңдылықтарын, ғылым феномені мәселелерін арнайы философиялық талдаудың құндылығы ретінде зерттеу. Дағдысы: ғылым тарихы мен философиясының теориялық мәселелеріне талдау жасау және сауатты пайымдау дағдыларын қалыптастыра отырып, ғылым тарихын қазіргі ғылым саласындағы басты мәселе ретінде қарастыру дағдысын қалыптастыру; философия мен ғылым тарихында зерттеушілік дағдыларының дамуын талдау. Оқыту әдісі: ғылыми таным әдісін пайдалану; логикалық талдау әдісін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулер әдістемесі
Мақсаты: ғылыми зерттеулер мен инновациялардың әдістемелік негіздерін түсіндіру және зерттеу жұмысын ұйымдастыру туралы білім беру; ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін, өзекті ғылыми-тәжірибелік мәселелерді, заманауи техника мен технологияларды пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу әдістемесін көрсету; алынған нәтижелерді талдау және жұмыс нәтижелерін есептер, рефераттар, мақалалар түрінде ұсыну, міндеттер қою және ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру; ғылыми зерттеулердің тиімділігін бағалай білу. Дағдысы: зерттеу мақсатын көрсету, қажетті зерттеу әдісін таңдау; Оқыту әдісі: ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін, тәсілдері мен операцияларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Мақсаты: шет тілінде лексикалық және грамматикалық тақырыптарды оқыту барысында ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсету; халықаралық ынтымақтастық үшін жазбаша құжаттаманы дайындауды түсіндіру; аудио және бейне жазбалардағы шет тілінде сөйлейтіндердің сөйлеуімен кәсіби бағытталған материалдарды зерттеу; Дағдысы: Өз мамандығының бағыты бойынша жазбаша хабарларды дайындау дағдыларын иллюстрациялау. Оқыту әдісі: жоғары оқу орны оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметінің ерекшеліктерін және білім беру технологиясының формаларын, әдістерін нақтылау үшін зерттеу әдістерін қолдану; жоғары оқу орнындағы оқытудың формалары мен әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикалық қызмет саласындағы қылмыстардың келелі мәселелері
Мақсаты: экономикалық қызмет саласындағы қылмыстардың қазіргі заманғы мәселелерін анықтау; экономикалық қызмет саласындағы қылмыстық құқық бұзушылықтарды түсіндіру; қоғамдық қатынастарға зиян келтіретін және қылмыстық заңда көзделген қоғамға қауіпті әрекеттердің, халыққа қызмет көрсетудің сипатын көрсету; экономикалық қызмет саласындағы қылмыстық құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілік нормаларын көрсету. Дағдысы: экономикалық қызмет саласындағы қылмыстық құқық бұзушылықтарды талдау дағдысы. қоғамдық қатынастарды қорғауға бағытталған шараларды көрсету. Оқыту әдісі: жалпы ғылыми және жеке ғылыми әдістерді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Адам құқығын қорғаудың өзекті мәселелері
Мақсаты: құқықтану және білім беру жүйесіндегі адам құқықтарын түсіндіру; адамның негізгі құқықтары мен бостандықтары саласындағы халықаралық стандарттарды көрсету; адам құқықтары мен бостандықтарын халықаралық қорғаудың әмбебап механизмін зерделеу; адам құқықтарын халықаралық қорғау тетіктерін және қазіргі заманғы аймақтық тұжырымдамаларды зерттеу; Қазақстан Республикасындағы адам және азамат құқықтарын қорғаудың ұлттық жүйесінің ерекшеліктерін бағалау. Дағдысы: адам құқықтары мен бостандықтарын, бала құқығын, әйелдер құқықтарын және адамдар мен топтардың әлеуметтік қорғалмаған санаттарын қорғалуын қамтамасыз ету кепілдіктері туралы білімді көрсету. Оқыту әдісі: адам құқықтары мен бостандықтарын қорғаудың типологиялары мен түрлерін қарастыру кезінде жалпы ғылыми және арнайы ғылыми әдістерді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық қорғау қызметі саласындағы жеке құқықтық реттеу механизмі
Мақсаты: құқыққорғау қызметі саласындағы жеке құқықтық реттеу механизмін зерттеу; Қазақстан Республикасы құқыққорғау органдарының қызметін түсіндіру; адам құқықтарының, құқық қорғау және сот органдарының мақсаттары мен міндеттерін зерттеу. Дағдысы: адам құқықтарының құқық қорғау тұжырымдамасына жаңа көзқарастарды қалыптастыру және реформалау процесін қолдану; азаматтардың, оның құқық қорғау және сот органдарының құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау жүйесінің күрделі және көп деңгейлі құрылымын бағалау. Оқыту әдісі: педагогикалық технологиялар мен ақпарат көздерін (мультимедиялық білім беру бағдарламалары, электронды оқулықтар, теледидар және интернет технологиялары) пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ҚР Конституциялық құқық мәселелері
Мақсаты: теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру арқылы конституциялық құқықтың құқық саласы ретіндегі туралы түсінік беру; түрлі мемлекеттік-құқықтық құбылыстармен байланысты құқықтық ойлау дағдыларын түсіндіру; қоғам мен мемлекет өміріндегі жеке саяси институттардың орны мен рөлі туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру; конституциялық және құқықтық құндылықтардағы адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын көрсету; Дағдысы: жеке нормалардың ережелерін салыстыру, оны жақсарту бойынша сәйкессіздіктерді анықтау және ұсыныстар әзірлеу дағдыларын қолдану. Оқыту әдісі: құқықтық нормаларды зерттеудің жалпы ғылыми және жеке әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік басқарудағы теориялық мәселелер
Мақсаты: мемлекеттік құрылым туралы теориялық көзқарастардың және мемлекеттік басқару теориясының негізгі концептуалды мәселелерін зерттеу; мемлекеттік басқарудың мазмұнын, нысандары мен әдістерін түсіндіру; түрлі салалардағы атқарушы билік органдарының жұмысын қамтамасыз ететін нормативтік құқықтық актілерді ұсыну. Дағдысы: мемлекеттік басқару жүйесінің мазмұны туралы түсініктерді қалыптастыру және заңдылықты қамтамасыз ету үшін нормативтік құқықтық актілерді қолдану. Оқыту әдісі: мемлекеттік басқарудың теориялық мәселелерін талдау арқылы оқу процесінде салыстырмалы зерттеу әдісін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның қазіргі құқықтық жүйесі
Мақсаты: Қазақстан Республикасының ұлттық құқығы, қолданыстағы заң, құқықтық жүйе мен құқық ұғымдарының арақатынасы туралы түсініктерін жаңғырту; Қазақстан Республикасының Конституциялық Сотының қызметін талдау; ведомстволық норма шығару мәселелеріндегі кодекстердің, заңға тәуелді актілердің орны мен рөлін көрсету; мемлекеттің құқықтық және конституциялық тұжырымдамаларының үйлесімділігін зерттеу. Дағдысы: нақты жағдайға сәйкес Қазақстан Республикасының 2030 жылға дейінгі құқықтық саясат тұжырымдамасын және басқа да нормативтік құқықтық актілерді қолдану; Қазақстан Республикасының қолданыстағы құқықтық жүйесін нақты талдау дағдыларын көрсету. Оқыту әдісі: Қазақстанның қазіргі құқықтық жүйесін түсіндіруде ғылыми және жеке ғылыми әдістер қауымдастығын пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы құқық салаларының өзекті проблемалары
Мақсаты: қазіргі құқық салаларындағы ұғымдар мен категориялар жүйесін бағалау; қоғамның әлеуметтік және саяси-құқықтық саласының әртүрлі теорияларын, тұжырымдамалары мен әдістерін, сондай-ақ мемлекеттік-құқықтық құбылыстарын зерттеу; жалпы құқық теориясының пікірталас мәселелерін, олардың пайда болу себептерін, жалпы құқық теориясының дамуының қазіргі тенденцияларын қарастыру; заң ғылымы мен қазіргі заман дамуының алдыңғы кезеңдерінде қалыптасқан қазіргі құқықтық құбылыстар мен процестерді тану әдістемесін және құқықтық түсінудің негізгі әдістерін зерттеу. Дағдысы: құқықтық ұғымдарға салыстырмалы құқықтық талдауды қолдану; құқыққорғау және құқыққолдану қызметінің мәселелерін теориялық және құқықтық талдау дағдыларын жүзеге асыру. Оқыту әдісі: оқытудың заманауи интерактивті әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық мемлекетті құқықтық қамтамасыз ету
Мақсаты: электрондық үкіметті дамыту мақсатында электрондық үкіметтің құрамдас бөлігі ретінде электрондық үкімет саласындағы халықаралық тәжірибенің ерекшеліктерін, жұмыс жағдайларын зерттеу. Дағдысы: әлемдік қоғамдастықтың тең құқылы серіктестігі жағдайында Қазақстан Республикасының мемлекеттік басқару және интеграциялануы процестерін цифрландыру үшін ақпараттық технологияларды енгізу дағдыларын көрсету. Оқыту әдісі: цифрлық мемлекеттің құқықтық қамтамасыз ету құжаттарын оқу барысында талдау, салыстырмалы зерттеу әдістерін, әмбебап және ерекше ғылыми әдістерді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еңбек заңнамаларындағы келелі мәселелері
Мақсаты: нақты практикалық жағдайларды талдау арқылы еңбек заңнамасының нормаларын қолдану мәселелерін зерттеу; құқықтық қызметтің нақты салаларындағы еңбек заңнамасын және еңбек құқығы нормаларын қамтитын басқа да нормативтік құқықтық актілерді зерделеу; еңбек заңнамасында еңбек қатынастары тараптарының мүдделерінің тепе-теңдігін, әлеуметтік тұрақтылық пен қоғамдық келісімді қамтамасыз етуге бағытталған қажетті құқықтық шарттарды түсіндіру; Қазақстан Республикасының еңбек саласындағы құқықтар мен бостандықтардың ең төменгі кепілдіктері белгіленген еңбек қатынастары субъектілерінің құқықтары мен мүдделерін қорғауға бағытталған құқықтық реттеуді көрсету. Дағдысы: еңбек құқығының даулы мәселелері бойынша өзіндік ұстанымын қалыптастыру дағдыларын жүзеге асыру; Оқыту әдісі: инновациялық оқыту технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлық қылмыстарына қарсы күресу жолдары және олардың өзекті мәселелері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлық мәселелерін, қылмыстылықты зерттеу және олармен күресу арқылы сыбайлас жемқорлықты жою жолдарын анықтау; сыбайлас жемқорлық қылмыстың себептерін анықтау; сыбайлас жемқорлықпен күресу қажеттігін түсіндіру, оны жою жолдарын қарастыру; Қазақстанның мемлекеттік даму тарихындағы сыбайлас жемқорлықпен күрестегі оң үрдістердің көрінісін түсіндіру. Дағдысы: сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың негізгі қағидаларын ұстану дағдыларын көрсету. Оқыту әдісі: оқытудың заманауи интерактивті әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заңды эксперимент жүргізу әдістемесі
Мақсаты: эксперименттік зерттеу әдістемесін және эксперименттерді жоспарлау бағдарламасын зерттеу; құқықтық құбылыстарды зерттеу әдістерінің жүйесін, құқықтық талдау әдістерінің классификациясын түсіндіру; құқықтық эксперименттің құрылымын, эксперименттің бағдарламасы мен құралдарын түсіндіру; зерттелетін құбылысты эксперименттік және эксперименттік емес өзгерістер жүйесі ретінде сұрау. Дағдысы: эксперимент әдістемесі және зерттеу теориясы дағдыларын көрсету; құқықтық құбылыстар арасындағы себеп-салдарлық байланыстарының эмпирикалық әдістердің ерекшеліктерін пайдалану. Оқыту әдісі: ғылыми эксперименттің гипотезаларын, әсіресе мәліметтерді жинау және талдау әдістері пәннің сипаты үшін қажетті оқыту әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қылмыстық және қылмыстық процестік заңындағы құқыққолдану тәжірибесінің өзекті мәселелері
Мақсаты: қылмыстық сот өндірісіндегі жеке (азаматтық) және заңды тұлғалардың, соттың, прокурордың, тергеушінің, анықтау органдарының өзара қарым-қатынастарының нысандарын түсіндіру; қылмыстық өндірісіндегі анықтау органдарының қызметін түсіндіру; адам мен азаматты негізсіз айыптау мен айыптаудан шығарудың қылмыстық өндірісі бойынша заңда белгіленген тәртібін зерделеу. Дағдысы: қоғамда құқықтық тәртіпті нығайтуды, құқық бұзушылықтың алдын алуды көрсету; заңды құрметтеу дағдыларын қолдану. Оқыту әдісі: педагогикалық технологиялар мен ақпарат көздерін пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сот сараптамасының теориялық мәселелері
Мақсаты: сот сараптамасының теориялық және процессуалдық мәселелерін түсіндіру; сот талқылауындағы практикалық қызмет нысаны ретінде сот сараптамасының ғылыми-әдістемелік негіздерін түсіндіру; сот сараптамасының түсінігі пәнін, міндеттері мен объектілерін, жіктелуін, сондай-ақ сот сараптамасын тағайындаудың ұйымдастырушылық мәселелерін айқындау; сот сараптамасын тағайындау және жүргізу кезінде іске қатысушылардың іс жүргізу құқықтарын зерттеу. Дағдысы: сот-медициналық сараптаманың теориялық қағидаттарын көрсету; нақты тергеу жағдайының негізінде сот сарапшысының міндеттерін тұжырымдау дағдыларын ұсыну; Қазақстан Республикасының сараптама мекемелерін, сот сараптамаларын тағайындау мен жүргізудің іс жүргізу мәселелерін, сот сарапшысының құқықтық мәртебесін пайдалану. Оқыту әдісі: ғылымның, техниканың және ақпараттық жүйелердің соңғы жетістіктерін интерактивті түрде пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әкімшілік - деликттік және іс жүргізу атқарушы заңнамалары және оны практикада қолдану мәселелері
Мақсаты: әкімшілік процестің құқықтық, тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, әкімшілік процестің түсінігі мен құқықтық ерекшеліктерін, әкімшілік процестің субъектілерін, олардың құқықтары мен міндеттерін зерттеу; Қазақстан Республикасының әкімшілік іс жүргізу заңнамасын түсіндіру; белгіленген құқықты білдіретін құқықтық қатынастың түрі ретінде әкімшілік іс жүргізу құқықтық қатынастарды көрсету. Дағдысы: әкімшілік іс жүргізу заңнамасының нормалары қатаң белгіленген нақты құзыреттерге және белгілі бір өкілеттіктері мен заңды міндеттері ие нақты субъектілер арасындағы құқықтық қатынастардың нормаларын анықтау мүмкіндігін қолдану. Оқыту әдісі: әкiмшiлiк-деликттік және процессуалдық-атқару заңнамасын зерттеу және түсiндiру мен оны практикада қолдану әдiстерiн пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Азаматтық іс жүргізу теориясы мен тәжірибесіндегі сот ісін жүргізудің түрлері
Мақсаты: азаматтық процесс түсінігі мен өндіріс түрін нақтылау; шет елдердегі өндіріс түрлері; азаматтық сот ісін жүргізудің түрлерін бөлуге байланысты мәселелерді зерттеу; азаматтық сот өндірісінің маңыздылығы және оның сот өндірсі түрлері жүйесіндегі орнын анықтау. Дағдысы: қоғамдық қатынастардан туындайтын істер бойынша азаматтық және сот процестерін қолдану; азаматтық процестің түрлерін саралау өлшемдерін қолдану Оқыту әдісі: талдау, абстракциялау, логикалық және теориялық зерттеу әдістерін көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасы әкімшілік рәсімдік -процестік заңнамасын қолдану бағыттары
Мақсаты: әкімшілік органдар және әкімшілік сот төрелігі ұғымын, әкімшілік актілердің түрлерін, әкімшілік актіні сотқа дейін шағымдануын, шағым беру тәртібін, апелляциялық шағымды қарау және шешімдерді түсіндіру; Қазақстан Республикасының әкімшілік рәсімдер және әкімшілік іс жүргізу туралы заңнамасын, әкімшілік рәсімдердің қағидаттарын, ерекшеліктері мен түрлерін зерделеу; әкімшілік рәсімдер мен сот ісін жүргізудің қағидаттарын, негізгі элементтерін және кезеңдерін анықтау. Дағдысы: әкімшілік талаптар ұғымдарын, олардың нысандарын, мазмұны мен түрлерін талдау қабілетін көрсету. Оқыту әдісі: мәжбүрлеу шаралары және дәлелдемелер түрлерін анықтауда салыстырмалы талдауда зерттеу әдісін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қылмыстық атқару құқығындағы келелі мәселелер
Мақсаты: қылмыстық-атқару құқығының негізгі мәселелері мен сұрақтарын түсіндіру; қоғамдық қатынастарды реттейтін заңнамалық нормалар жүйесін түсіндіру; Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексінде көзделген нормаларды зерделеу; жазаны орындау кезіндегі құқықтық қатынастардың түрлерін көрсету; түзеу мекемелеріндегі ішкі тәртіп ережелерін қарастыру. Дағдысы: қылмыстық-атқару құқығының нормативтік құжаттарын пайдалану; Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі бекіткен жекелеген нормативтік құқықтық актілерді қолдану. Оқыту әдісі: аналитикалық оқыту әдісін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Азаматтық және азаматтық процессуалды заңдарын қолданудың теориясы мен практикасы
Мақсаты: заң ғылымы саласының негізгі іргетасы ретінде азаматтық және азаматтық іс жүргізу құқығын қолданудың теориясы мен тәжірибесін зерттеу; азаматтық және азаматтық сот ісін жүргізудің құқықтық қатынастарының басым бағыттары мен негізгі міндеттерін түсіндіру. Дағдысы: сот әділеттігін жүзеге асыруға тікелей байланысты азаматтық істер бойынша қоғамдық қатынастарды реттеу механизмін көрсету; халықаралық нормаларға сәйкес азаматтық сот ісін жүргізу субъектілерінің мәртебесін айқындайтын заңнаманы жетілдіруге және дамытуға бағытталған ұсынымдар мен қорытындыларды қолдану. Оқыту әдісі: ақпараттық технологияларды пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- қазіргі ғылымның даму жағдайында кәсіби қызметінің барысында туындайтын саяси - құқықтық және әлеуметтік саладағы түрлі мәселелерді шешуде ғылыми танымның теориялық мәселелерін қолдану, пайдалану және талдау.
- заманауи педагогикалық технологиялар мен коммуникативтік дағдыларды көрсету, практикалық іс-әрекетте соңғы жетістіктерді енгізу дағдыларын қолдану.
- қолданыстағы заңнаманың бағыттарын тану.
- құқық қорғау қызметі саласындағы құқықтық құбылыстарды бағалау және талдау әдістерін зерттеу.
- қоғамда туындайтын әртүрлі әлеуметтік топтар арасындағы қылмыстарға төзбеушілік таныту; құқық қолдану және сот практикасын талдау жасай алу және түсіндіру; криминологиялық деректерді есепке алу дағдыларын қалыптастыру.
- жедел ақпараттың деректерін алу және өңдеу, заңды шешімдерді бағалау.
- қазіргі ақпараттық қоғам жағдайындағы мәселелерді заң шеңберінде нақты түсіну және шешу қабілетін анықтау, кәсіптік қызметте құқықтың белгілі бір салаларында құқықтық актілерді қолдану.
- заңдылықты қамтамасыз ету және басқару жүйесінің инновациялық жетістіктерін дамыту үшін нормативтік құқықтық актілерді талдау дағдыларын бейнелеу.
- қылмысқа қарсы күрес бағдарламаларын әзірлеуде заңның тиімділігін көрсету; қылмысқа қарсы күресте стратегиялық міндеттерді жүзеге асыру, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік таныту, кәсіби құқықтық сананың жоғары деңгейін көрсету.
- құқық қолдану және сот тәжірибесінің ережелерін анықтау.