8D01103 Сандық педагогика в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру саясатының заманауи бағыттарын іске асыру үшін сандық технологиялар мен сандық педагогика саласындағы ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін меңгерген бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән докторанттарда дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру; диссертациялық зерттеуде қойылған міндеттерге қол жеткізу үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану; өзінің диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық деректерді өңдеу әдістерін қолдану мақсатында зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі сандық құралдар
Курстың мақсаты заманауи ақпараттық технологиялардың жұмыс істеу принциптері мен сандық технология құралдарын дидактикалық тұрғыдан қолдану мүмкіндіктерін меңгере отырып, заманауи білім беру ортасында және педагогикалық қызметте сандық технологиялардың рөлі туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат (ағылшын тілінде)
Пән аналитикалық ғылыми-зерттеу және мәтіндік қызметпен байланысты құзыреттерді; аналитикалық-синтетикалық, сыни және прагматикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу барысында ғылыми мәтіндерді жазудың түрлері, әдістемесі мен этикалық принциптері, ғылыми мәтінді құру және оны жариялауға дайындау принциптері, библиографиялық тізімді рәсімдеу, ғылыми әдебиеттерге сілтеме жасаудың негізгі ережелері, аннотация түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері, ғылыми мәтінді рецензиялау қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық педагогикада кәсіби-бағытталған оқыту технологиялары
Курстың мақсаты педагогикалық технологиялар мәселелеріне қатысты ақпаратты жүйелеу және жинақтау, қазіргі заман технологиясы мен оқыту үдерісінің өзара байланыстарын, жаңа технологиялардың оқыту әдістеріне, формалары мен ұйымдастырылуына ықпалын зерделеу, озық технологиялар көмегімен өз бетінше білім алу дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық білім беру ресурстарының педагогикалық дизайны
Курстың мақсаты техникалық жобалау мен модельдеу саласына арналған білім беру материалдарын әзірлеу және оңтайландыру принциптерін цифрлық технологияларды пайдалана отырып меңгеру, педагогикалық дизайн мен цифрлық білім беру технологияларының өзара байланысын зерделеу, цифрлық білім беру ресурстарының педагогикалық дизайнының кезеңдерін зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық білім беру ортасы және сандық педагогика
Курстың мақсаты білім алушыларда ақпараттық-білім беру ортасы, даму заңдылықтары мен тенденциялары туралы білім жүйесін қалыптастыру, ұйымның ақпараттық-білім беру ортасының жұмыс істеуін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін цифрлық ресурстарды қолдану, сондай-ақ алған білімдерін білім беру міндеттерін шешуде пайдалану мүмкіндігі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі сандық технологиялар және жасанды интеллект
Курстың мақсаты цифрлық технологияларды жобалау және әзірлеудегі заманауи тәсілдерді зерттеу, олардың білім беру саласын дамытудағы маңызын анықтау, кәсіби педагогикалық міндеттерді шешуде нейрондық желілер мен жасанды интеллект элементтерін қолдану мүмкіндіктерін қарастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи ғылымның философиясы мен әдіснамасының негіздерін, инновациялық сандық технологияларды меңгерген; оқу сабақтарын өткізу барысында психологиялық-педагогикалық білім мен пәндік сала бойынша білімдерді интеграциялауды қамтамасыз етеді; білім алушылардың азаматтық және кәсіби белсенділігін арттыруға ықпал етеді, академиялық адалдық пен парасаттылық қағидаларын сақтайды.
- Педагогикалық қызметінде кәсіби бағытталған технологияларды, тәжірибеге бағытталған оқыту әдістері мен технологияларын сандық педагогиканың қолданбалы және ғылыми міндеттерін инновациялық тұрғыда шешу үшін қолданады.
- Сандық педагогиканың пәнаралық және ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи және инновациялық сандық оқыту технологияларын таңдап, Web технологиялар, онлайн сервистер мен сандық құралдарды орынды қолданады.
- Кәсіби міндеттерді іске асыру мақсатында сандық технологиялар мен жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып, ғылыми-педагогикалық тәсіл негізінде сандық білім беру сервистері мен ресурстарын жобалау және әзірлеу үшін сандық технологияларды пайдаланады.
- Ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгерген, ғылыми-зерттеу коммуникациясы үшін академиялық жазу әдістерін қолданады, ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы бойынша өзектi білімдерді көрсетеді, кәсіби педагогикалық міндеттерді, соның ішінде сандық педагогиканың пәнаралық салаларындағы міндеттерді талдау мен шешу әдістерін таңдауын негіздейді.
- Білім беру үдерісіне қатысушылардың өзара әрекеттестігін, ақпараттық-білім беру ортасы мен ұйымдық мәдениетті жобалау және қолдау дағдыларын меңгерген; білім, ғылым және инновацияны интеграциялау ерекшеліктерін ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдар мен сандық ресурстар әзірлейді.
- Ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүзеге асырады, ғылыми құжаттаманы әзірлеу мен ресімдеу тәсілдерін меңгерген, ғылыми нәтижелілікті және жарияланымдық белсенділікті арттырады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын, сондай-ақ сандық педагогика саласындағы ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс істеу қабілетін қолданады.