Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M11135 Туризм в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, туризм саласындағы ұйымдастырушылық-басқарушылық, өндірістік-басқарушылық, Талдамалық салалардағы кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті, терең кәсіби даярлығы, практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар, дербес ойлауға және Қазақстанның прогрессивті әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті жоғары білікті кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 63
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Туризмдегі тәуекелдер және экономикалық қауіпсіздік
Стратегиялық менеджмент
Туристік кластер
Паблик-рилейшнз және брендинг теориясы
Әлеуметтік-мәдени сервис және туризм менеджменті
Туризмдегі аутгоинг
Туристік нарықтың құрылымы
Туризм мен қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету стандарттары және қызмет сапасын басқару
Рекреациялық жоспарлау және туристік дестинацияларды жобалау
Экскурсиялық-туристік қызметті ұйымдастыру және басқару
Менеджмент
Қонақжайлылық индустриясының менеджменті және маркетинг
Туризмдегі стратегиялық жоспарлау
Туризм экономикасы
Зерттеу әдістемесі
Ғылыми эксперимент негіздері
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Шет тілі (Кәсіби)
Басқару психологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ғылыми зерттеулер жүргізуге және арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру, тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникациялық дағдыларға ие болу
- туризм саласындағы ғылым мен озық технологияның заманауи жетістіктерін білу, міндеттер қоя білу және зерттеу әдістерін таңдау, есептер, қолданбалы әзірлемелер, баяндамалар, эсселер, Жарияланымдар, жария талқылаулар түрінде туризм индустриясының ғылыми экспериментінің нәтижелерін түсіндіру және ұсыну және оларды практикада қолдану
- туризм саласындағы басқарудың әртүрлі деңгейлері туралы жүйелі түсінікке ие болу, ұйымдастырудың, туристік кәсіпорынды басқарудың ерекшеліктері мен проблемаларын анықтай білу және негізделген басқару шешімдерін қабылдау, басқарудың әдіснамалық тәсілдері мен модельдерін, сондай-ақ стандартты және стандартты емес жағдайларда оңтайлы шешімдерді таңдау әдістерін меңгеру, Алған білімдерін практикада белсенді қолдану
- кәсіптік білімі бар маман деңгейінде өз мамандығы бойынша өз бетінше жұмыс істеуге базалық даярлыққа ие болу, командада тиімді өзара іс-қимыл жасау, диалог жүргізу, оның ішінде коммуникация құралдарын пайдалана отырып, туристерге банктік, қаржылық қызметтерді, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану мәселелері бойынша кеңес беру қабілетін көрсету
- психологиялық ғылымның даму перспективаларын білу және кәсіби қызметтегі психологияның рөлін түсіну, басқару психологиясы саласындағы заманауи ғылыми жетістіктер туралы білімді көрсету, жанжалдарды басқарудағы психологиялық әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін бағалауда аналитикалық және синтетикалық қызметті жүзеге асыру
- Экскурсиялық және туристік қызметті ұйымдастыру мен басқаруда, қоғаммен байланыста, көшпелі туроператорлармен турлар әзірлеуде кәсібилік пен білімді көрсету.
- әлемдік экономикадағы туризмнің даму тарихы мен рөлін, туризм инфрақұрылымын, Туризмдегі ақпараттық, банктік және қаржылық қызметтердің мүмкіндіктерін, туристік қызметті құқықтық реттеу, Туризмдегі сақтандыру, туристік формальдылықты реттеу мәселелері бойынша заңнамалық актілер мен нормативтік құжаттарды білу және алған білімдерін практикада қолдана білу.
- Менеджмент және маркетинг саласында зерттеулер жүргізу, туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын, персоналды, жобаларды, тәуекелдерді басқару дағдыларын көрсету
- әртүрлі пәндер шеңберінде алған білімдерін интеграциялау, оларды жаңа бейтаныс жағдайларда талдамалық және басқарушылық міндеттерді шешу үшін пайдалану, жедел және стратегиялық жоспарлаудың негізгі қағидаттарын ескере отырып, туризм саласы кәсіпорындарының қызметін ұйымдастыра білу, мемлекеттің экономикалық және әлеуметтік саясатын ескере отырып, республикалық, облыстық және аудандық деңгейде әлеуметтік-мәдени сервис және туризм кәсіпорындарының қызметін болжай білу, Қазақстан туризмінің орнықты дамуының ұлттық және өңірлік ерекшеліктері, маркетинг пен менеджментті ұйымдастырудың жаңа тәсілдерін практикада қолдану
- зерттеулерде және кәсіби қызметте әртүрлі көздерден алынған ақпаратты (нормативтік-құқықтық актілер, статистикалық деректер, даму бағдарламалары және т. б.) іздеу және пайдалану қабілеттерін көрсету
- туристердің рекреациялық қажеттіліктерін ескере отырып көрсетілетін қызметтердің сапасын басқару және қызмет көрсету стандарттарына сәйкес туристік кәсіпорынның экономикалық және ресурстық әлеуетін бағалау әдістерін тиімді қолдану дағдыларын көрсету
- туристік индустриядағы ұйымдастыру қызметінің әдіснамасын және туристік инфрақұрылымды дамытуға кластерлік тәсілді ұйымдастырудың негізгі санаттарын, элементтері мен қағидаттарын білу, туристік инфрақұрылымды дамытуға кластерлік тәсілді қолдана білу; туристік инфрақұрылымды дамытуға кластерлік тәсілді талдау әдістерін, туристік инфрақұрылымды дамытуға кластерлік тәсілді ұйымдастыру процесінде басқару дағдыларын; жоспарлау қағидаттары негізінде қалыптастыру дағдыларын меңгеру және даму бағдарламаларын болжау алған дағдылары мен білімдерін кәсіби қызметте қолдану.