Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M11135 Туризм в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономика, басқару, маркетинг және мәдениетаралық коммуникация саласында терең білімі бар, талдаудың заманауи әдістерін қолдануға және кәсіби қызметте тиімді шешімдер қабылдауға қабілетті туризм саласында жоғары білікті және бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Экскурсиялық-туристік қызметті ұйымдастыру және басқару
Пән шындықты білудің экскурсиялық әдісінің ерекшеліктері, экскурсиялық қызметтерді дамытудың заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру үшін әзірленген; экскурсиялық қызметтерді құру және ұйымдастыру технологияларын терең зерттеу; стандарттардың талаптарына сәйкес туристік-экскурсиялық қызмет көрсету саласында экскурсиялық жобаларды әзірлеу дағдыларын алу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-мәдени сервис және туризм менеджменті
Пән әлеуметтік-мәдени сервис және туризм саласын басқарудың заманауи құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар әлеуметтік-мәдени сервис пен туризмдегі менеджменттің ерекшелігін, менеджменттің қазіргі заманғы тұжырымдамаларының мазмұнын, әлеуметтік-мәдени сервис және туризм саласындағы ұйымның стратегиясын қалыптастыру негіздерін білетін болады; кәсіпорынның қызметіне әсер ететін сыртқы орта факторларын анықтау дағдыларын меңгеретін болады; менеджмент саласында алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын әлеуметтік-мәдени сервисте және туризмде кәсіби қызметте қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік кластер
Пән туристік кластерлерді қалыптастыру мен дамытудың теориялық-әдіснамалық, ғылыми негіздерін ашады, Қазақстан Республикасының кластерлік саясатының стратегиялық басқаруы мен тиімділігін, сондай-ақ туристік-рекреациялық аймақтар мен объектілерді жобалауда кластерлік талдау әдіснамасын және кластерлік тәсілді қолдану дағдыларын береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеу әдістемесі
Курс ғылыми зерттеу әдістемесінің категориялары мен негізгі ұғымдарымен, ғылыми танымның нысандары мен әдістерімен, ғылыми-зерттеу қызметінің принциптері мен ұйымдастырылуымен; тарихи зерттеулер саласындағы ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы практикасының негізгі мәселелерімен; жаңа ақпараттық ресурстармен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризмдегі стратегиялық жоспарлау
Пән туристік кәсіпорындардың бәсекелестік стратегиясын қалыптастыру және іске асыру арқылы компанияның өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде стратегиялық тиімділігі мен тұрақтылығына қол жеткізу әдістерін терең зерттеуге мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар стратегиялық құжаттарды әзірлеу кезінде нәтижелерді жинай, бағалай, өңдей, жүйелей, талдай және пайдалана алады; Қонақжайлылық және туризм индустриясын ұйымдастырудың ішкі және сыртқы ортасының нақты жай-күйі мен даму үрдістерін диагностикалау дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (Кәсіби)
Пән білім алушылардың әмбебап құзыреттіліктерін қалыптастыруға, ғылыми қызметтің мәдениетаралық ерекшеліктерін білуге, ғылыми бағыттағы монологиялық және диалогтық нысанда ауызша коммуникацияны жүзеге асыруға, зерттелетін саладағы ғылыми-техникалық ақпаратты ағылшын тіліндегі түрлі ресурстардан табуға және пайдалануға, іскерлік хат алмасу, ғылыми-зерттеу және кәсіби қызмет нәтижелерін ресімдеу үшін шет тілін пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Рекреациялық жоспарлау және туристік дестинацияларды жобалау
Пән ұлттық және өңірлік деңгейде туристік дестинацияларды, иерархияны, құрылымды, жоспарлау моделін рекреациялық жоспарлау мен жобалауға тәсілдерді қалыптастыруға; стратегиялық және жедел жоспарлау, институционалдық элементтер мен туристік нарықты жоспарлау тәжірибесін алуға; туризмді дамытуды қаржыландыру жүйесін зерделеуге; туристік дестинацияларды жоспарлау саласында шешімдерді тұжырымдау мен қабылдауға арналған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пән білім алушылар мен болашақ мамандардың ғылыми деректерді өз бетінше жинау, зерттеулерді жоспарлау, ғылыми-техникалық ақпаратты зерделеу, талдау және жалпылау, сондай-ақ кәсіптік қызметте техникалық құжаттамаларды әзірлеу және пайдалану үшін базалық білімі мен дағдыларын қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Менеджмент және басқару психологиясы
Білім алушыларда басқару қызметінің психологиялық аспектілеріне, ұйымдардағы тұлғааралық өзара іс-қимылға, мотивацияға, көшбасшылыққа және басқару шешімдерін қабылдауға баса назар аудара отырып, басқару теориясы мен практикасы саласында кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Туризм мен қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету стандарттары және қызмет сапасын басқару
Пән Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындары ұсынатын туристік қызметтердің сапасына қатысты сапаны басқару теориясының негізгі ұғымдарын зерделеуге мүмкіндік береді; Болашақ магистрге қызмет көрсету сапасының проблемаларын зерттеудің міндеттері, бағыттары мен әдістері туралы түсінік береді; Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының қызмет көрсету сапасын басқару саласындағы теориялық және практикалық білімдер, дағдылар кешенін қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризмдегі аутгоинг
Пән білім алушылардың Туризмдегі аутгоинг ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Оқу нәтижесінде білім алушылар аутгоинг-туроператордың жұмыс бейінін: турлардың түрлері мен бағыттарын, туроператордың бейінін айқындайтын факторларды білетін болады; аутгоинг-туроператорлармен турларды әзірлей алатын болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясының менеджменті және маркетинг
Пән қонақжайлылық индустриясының менеджменті мен маркетингі (экскурсия, мейрамхана, қонақ үй бизнесі), қызмет көрсету процесі, тұтынушыларды сегменттеу, сату, жарнаманы қалыптастыру саласындағы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар туризм кәсіпорнының қызметін жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау және ынталандыру және туристік өнімді жылжыту дағдыларына ие болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент
Пән білім алушыларда стратегиялық басқарудың теориялық білімін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар Стратегиялық талдау әдістері негізінде ұйым қызметін жоспарлау; ұйымның миссиясы мен мақсаттарын іске асыруға бағытталған стратегияны әзірлеу; Стратегиялық менеджмент пен талдаудың тиімділігін бағалау әдістерін қолдану дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми эксперимент негіздері
Пән білім алушылардың ғылыми жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға, ғылыми эксперимент жүргізу тәжірибесін алуға және ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар экспериментті ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктерін білетін, ғылыми зерттеудің тиімділігін бағалай алатын, ғылыми жұмыстың нәтижелерін ресімдей алатын; теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін, зерттеу жұмысын ұйымдастыру принциптерін меңгеретін болады, бұл магистрлік жобаны дайындауға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризм экономикасы
Пәнде туризм экономикасының теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері, туристік қызметтің нақты жағдайындағы негізгі экономикалық заңдылықтар қарастырылады, ішкі туризм саласындағы экономикалық және Инвестициялық саясат мәселелері талданады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер ел мен аймақ экономикасындағы туристік саланың рөлі туралы түсінікке ие болады; туристік ұйымның шығындарын есептеу тәртібін, оның ресурстық қамтамасыз етілуін білу; туристік ағындарды, туризмнен түсетін кірістер мен шығыстарды макро деңгейде де, туристік компания деңгейінде де талдау және бағалау дағдыларына ие болады; туристік компанияның әлеуметтік-экономикалық қызметінің тиімділігін бағалау әдістеріне және басқарушылық шешімдер қабылдау кезінде алынған нәтижелерді қолдану дағдыларына ие болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі тәуекелдер және экономикалық қауіпсіздік
Пән туризмдегі тәуекелдердің түрлерімен және туристік кәсіпорын шеңберінде тәуекелдерді басқару жүйесін құрумен таныстырады; магистранттардың Туризмдегі тәуекелдерді бағалау, талдау және басқару әдістері туралы тұрақты білімдерін, сондай-ақ туристік кәсіпорынды басқару процесінде осы құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Паблик-рилейшнз және брендинг теориясы
Пән магистранттардың ұйым өндіретін тауарларға немесе қызметтерге ұзақ мерзімді артықшылық беру қызметі ретінде брендинг туралы негізгі теориялық түсініктерін жан-жақты игеруге, сондай-ақ брендті құру және басқару бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туристік нарықтың құрылымы
Пән туристік нарықтың функциялары, құрылымы мен сегментациясы туралы білімді қалыптастыруға; туристік өнімді жылжытудың негізгі принциптері мен тәсілдерін қолдана білуге, туристерге қызмет көрсетуді ұйымдастыруға; туристік маршруттар құруға, туристік фирманың қызметін талдауға және кәсіби қызметте қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ғылыми зерттеулер жүргізуге және арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру, тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникациялық дағдыларға ие болу
- туризм саласындағы ғылым мен озық технологияның заманауи жетістіктерін білу, міндеттер қоя білу және зерттеу әдістерін таңдау, есептер, қолданбалы әзірлемелер, баяндамалар, эсселер, Жарияланымдар, жария талқылаулар түрінде туризм индустриясының ғылыми экспериментінің нәтижелерін түсіндіру және ұсыну және оларды практикада қолдану
- экскурсиялық-туристік қызметті ұйымдастыру принциптері, туристік нарықтың құрылымы, туристік қызметтерді басқару әдістері туралы білімге ие болу, экскурсияларды жоспарлау және ұйымдастыру, маршруттарды әзірлеу, туристердің қажеттіліктерін ескеру, сондай-ақ тәуекелдерді ескере отырып қауіпсіздікті қамтамасыз ету, топтарды басқару, гидпен жұмысты үйлестіру және туристік өнімдерді жылжыту дағдыларын меңгеру.
- кәсіптік білімі бар маман деңгейінде өз мамандығы бойынша өз бетінше жұмыс істеуге базалық даярлығы болуы, командада тиімді өзара іс-қимыл жасау, диалог жүргізу, оның ішінде коммуникация құралдарын пайдалана отырып, туристерге заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану мәселелері бойынша кеңес беру қабілетін көрсету
- психологиялық ғылымның даму перспективаларын білу және кәсіби қызметтегі психологияның рөлін түсіну, басқару психологиясы саласындағы заманауи ғылыми жетістіктер туралы білімді көрсету, жанжалдарды басқарудағы психологиялық әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін бағалауда аналитикалық және синтетикалық қызметті жүзеге асыру
- аутгоинг қағидаттары, халықаралық туристік ағындар, туристік нарық құрылымы туралы білімге ие болу, көшпелі турларды жоспарлай білу, шетелдік әріптестермен өзара іс-қимыл жасай білу және шетелдік нарықтар үшін туристік өнімдерді әзірлей білу.
- туризмнің даму тарихын, оның экономикадағы рөлін, басқару психологиясын, сондай-ақ туризм мен қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету стандарттары мен қызмет көрсету сапасын басқаруды білу, осы білімді іс жүзінде қолдана білу
- экономика, менеджмент, маркетинг және PR саласында зерттеулер жүргізу, туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын, персоналды, жобаларды, тәуекелдерді басқару дағдыларын көрсету
- әртүрлі пәндер шеңберінде алған білімдерін интеграциялау, оларды жаңа бейтаныс жағдайларда талдамалық және басқарушылық міндеттерді шешу үшін пайдалану, жедел және стратегиялық жоспарлаудың негізгі қағидаттарын ескере отырып, туризм саласы кәсіпорындарының қызметін ұйымдастыра білу, мемлекеттің экономикалық және әлеуметтік саясатын ескере отырып, республикалық, облыстық және аудандық деңгейде әлеуметтік-мәдени сервис және туризм кәсіпорындарының қызметін болжай білу, Қазақстан туризмінің орнықты дамуының ұлттық және өңірлік ерекшеліктері, маркетинг пен менеджментті ұйымдастырудың жаңа тәсілдерін практикада қолдану
- зерттеулерде және кәсіби қызметте әртүрлі көздерден алынған ақпаратты (нормативтік-құқықтық актілер, статистикалық деректер, даму бағдарламалары және т. б.) іздеу және пайдалану қабілеттерін көрсету
- тұрақты даму қағидаттарын ескере отырып, туризмде, рекреациялық жоспарлауда және туристік дестинацияларды жобалауда PR-стратегияларды әзірлеу мен брендингте, брендтерді басқару мен ілгерілетуде білімі мен дағдыларына ие болу, сондай-ақ халықаралық сапа стандарттарына сәйкес келетін туристік өнімдерді басқара және іске асыра білу
- туризмді дамытуға кластерлік тәсілдің негізгі қағидаттарын білу, оны қолдана білу, кластерді талдау және басқару әдістерін меңгеру, даму бағдарламаларын әзірлеу және осы дағдыларды кәсіби қызметінде тиімді пайдалану.