Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02107 Өнертану

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: хореография тарихы мен теориясы және балет сыны саласында жалпы мәдени, терең кәсіби, ғылыми құзыреттерге ие, Қазақстан қоғамының сұранысына сәйкес келетін және оның рухани-эстетикалық дамуына ықпал ететін жоғары білікті, бәсекеге қабілетті өнертану ғылымдарының магистрлерін дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M034 Өнертану
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Философия-бұл қазіргі әлеуметтік-мәдени контекстке енгізілген адамзат мәдениетінің тәуелсіз және нақты саласы. Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларды философия дамуының негізгі кезеңдерімен және философияның өзекті және басым мәселелерінің шеңберімен, келесі бөлімдер бойынша философиялық білімнің негіздерімен таныстыру: онтология, эпистемология, әлеуметтік философия, философиялық антропология және аксиология; магистранттарды танымның ғылыми әдісін қолдануға үйрету және оларда ғылыми дүниетанымды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекеттік мәдени саясат негіздері
    Несиелер: 5

    Қазақстан мәдениетін реттеудің құқықтық негіздері. Мәдениетті құқықтық реттеу: негізгі түрлері мен типтері. Заңнама бойынша мәдени ұйымдардың құрылымы. Мемлекеттің мәдениет саласындағы міндеттері. Мәдени-шығармашылық қызметтің құқықтық негіздері. Мәдени ұйымдардағы PR және жарнаманың құқықтық негіздері. Авторлық және сабақтас құқықтарды құқықтық қорға

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық журналдарда ғылыми мақалаларды жариялау
    Несиелер: 6

    Бұл пән магистрантты рецензияланатын және жоғары рейтингті шетелдік басылымдарда ғылыми мақала жариялау үшін жазу және дайындау әдістерімен таныстыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі өнертану әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Қазіргі өнертану әдіснамасы» курсы қазіргі өнертануды зерттеу және талдауда ғылыми тәсілді меңгерген қазіргі заманғы өнертану саласындағы білім алушының ғылыми-әдістемелік дайындық деңгейін қамтамасыз етеді. Ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі әдістерін үйрету, хореографиялық өнер саласындағы болашақ маманның әдіснамалық дайындығының, атап айтқанда ғылыми-педагогикалық, қойылымдық, тарихи-теориялық қызметінің дағдыларын қалыптастыруды көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балет тарихының деректануы
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру үшін қажетті ақпаратты алуға болатын әртүрлі тарихи дереккөздермен және анықтамалық басылымдармен таныстыру. Мысалы, кітапхана каталогтары мен картотекалардың түрлері, карточкалар жүйесі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курстың бір ерекшелігі — оның мазмұнында оқу материалын қүрылымдауды жүзеге асыратын, бұл материалды оқытудың бірізділігін анықтайтын, сонымен бірге магистранттардың білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру жолдарын әзірлейтін ағылшын тілі курсын құрылымдаудың толықтырушы-дамытушы тұғыры болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл курста психологиялық ғылымның теориялық-практикалық мәселелері, басқару психологиясының категориялық жүйесі қарастырылады, басқару практикасының психологиялық талдауының тарихилығы бекітіледі, басқару қызметін талдаудың түсіндірмелік принциптері, психологиялық ілімдер мен мектептердің құрылымы және басқару қызметінің теориясы мен практикасына қосымшадағы психологиялық ғылымның басқа мәселелері ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хореографиядағы ғылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Хореографиядағы ғылыми зерттеу әдіснамасы» курсы теориялық пәндерді оқытудың заманауи әдістемесін, режиссер-хореографтардың, балетмейстерлердің, театр және балет сыншыларының шығармашылық қызметін зерттеу мен талдауда ғылыми тәсілді меңгерген хореография өнері (хореография педагогикасы, режиссурасы) саласында жас ғалым дайындаудың ғылыми-әдістемелік деңгейін қамтамасыз етеді. Ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі әдістерін үйрету, хореографиялық өнер саласында, атап айтқанда ғылыми-педагогикалық, қойылымдық, тарихи-теориялық қызмет саласында болашақ маманның әдіснамалық дайындығының дағдыларын қалыптастыруды көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми мақала жазудың тәсілдері мен әдістері
    Несиелер: 6

    Пән магистрантты рецензияланатын және жоғары рейтингті шетелдік басылымдарда жариялау үшін ғылыми мақала жазу және дайындау әдістерімен таныстыруға бағытталған. Пәнді жүзеге асыру барысында ғылыми мәтінді жазу және рәсімдеу нормаларына, сондай-ақ ғылыми мақала жазуға қажетті ғылыми талдау дағдыларын меңгеруге ерекше көңіл бөлінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны жоғары мектептегі оқу-тәрбие процесін, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі заманғы үрдістерін көрсетеді, педагогикалық қызметтің жеке-шығармашылық стиліне бағыттайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемдік музыка мәдениеті
    Несиелер: 5

    Әлемдік музыкалық мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі дамуының тарихи процестерін зерттеу және талдау. Музыкалық мәдениеттің жалпы мәдени процеспен байланысын ұғыну; неғұрлым маңызды шығармалардың көркемдік құндылығын, олардың жанрлық, стильдік және драматургиялық ерекшеліктерін анықтау; көрнекті шетелдік, орыс және отандық композиторлардың шығармашылық жазбаларын зерттеу. Тарихи контексте әлемдік музыкалық мәдениеттің дамуын, оның ішінде өнер мен әдебиеттің басқа түрлерінің дамуына, гуманитарлық білімнің жалпы дамуына, нақты тарихи кезеңнің діни, философиялық, эстетикалық идеяларына байланысты ұғыну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация және өнер мәселесі
    Несиелер: 3

    Пән бизнес тарапынан мәдени жобаларды материалдық, қаржылық және ақпараттық қолдау жағдайын зерттейді. Мәдениет және өнер саласындағы жобалардың мүмкіндіктері. Әлеуметтік-мәдени саланы қолдау нысандары бизнестің корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігі бағдарламасының бір бөлігі болып табылады. Коммерциялық компаниялар мен мәдени, білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Магистрлік диссертацияны жазу және зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән магистрантты диссертациялық жұмысты жазу кезіндегі негізгі үрдістермен және кезеңдермен таныстыруға бағытталған, ол магистранттардың өзіндік ғылыми жұмысының қалыптасуының қорытынды кезеңі болып табылады және әзірленетін тақырып шегінде жеке зерттеу нәтижелерін көрсетуі тиіс. Қорытынды аттестаттау жұмысының тақырыбы магистрант таңдаған «Өнертану» бағыты бойынша магистранттарды дайындау бағытына сәйкес келуі және ғылыми және практикалық қатынаста өзекті болуы тиіс. Магистранттар гуманитарлық бейіндегі диссертацияны жазу тәжірибесін, сондай-ақ өнертануды ғылыми зерттеудің ерекшеліктерін білуді меңгеруі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік хореография өнерінің даму үрдістері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарда хореографиялық стильдердің даму үрдістерін қалыптастыруға, әлемдік маңызы бар қазіргі хореографиядағы стильдерді іздеу және қалыптастыруға, хореографиялық өнердің магистральды бағыттары, кезеңдері мен негізгі фигуралары, театр және балет өнеріндегі режиссура негіздері мен шығармашылық процесс; әлемдік балеттегі негізгі теориялар, реформалар; әлемдік аты бар аса көрнекті хореографтардың аттары мен стильдік ерекшеліктерін білуге бағытталған. Бұл пәнді тереңдете оқу магистранттарға ғылыми-зерттеу жұмыстарын меңгеруге көмектеседі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер саласындағы жобаларды басқару
    Несиелер: 3

    Пән бизнес тарапынан мәдени жобаларды материалдық, қаржылық және ақпараттық қолдау жағдайын зерттейді. Мәдениет және өнер саласындағы жобалардың мүмкіндіктері. Әлеуметтік-мәдени саланы қолдау нысандары бизнестің корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігі бағдарламасының бір бөлігі болып табылады. Коммерциялық компаниялар мен мәдени, білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер мен көркем тілдер синтезі
    Несиелер: 5

    «Өнер мен көркем тілдер синтезі» курсы аясында магистранттар өнер синтезін әртүрлі өнер түрлерінің мәнерлілік құралдарының бірлігі ретінде зерттейді. Өнер синтезі проблемасы – өнертану теориясындағы, көркем және театр тәжірибесіндегі ең өзекті мәселелердің бірі. Дербес міндеттері және әр түрлі міндеттері бар шығармашылықтың түрлі түрлерін біріктіру тайталас факторларды еңсеруді талап етеді, сондай-ақ оның жолында пайда болатын жағдайларды теориялық ұғынуды қажет етеді. Осы мақсатта пластикалық өнер синтезінің функциялары мен ерекшеліктері, сахна өнерінің синтезі, кинематографиядағы өнер синтезі, балеттегі өнер синтезі зерттелетін болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаһандану дәуіріндегі мәдениет пен өнер
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың мәдениет мәселелеріне қызығушылығын, мәдениеттің тарихи түрлерін, оның бірлігі мен алуан түрлілігін, оның дамуының қарама-қайшылықтарын зерттеуге, мәдени-философиялық ойдың негізгі идеяларын меңгеруге ықпал етуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлем халықтарының биінің генезисі мен философиясы
    Несиелер: 5

    Жеке бидің көркемдік формасының философиялық маңыздылығын талдай отырып, әлем халықтарының әртүрлі би мәдениеттерінің типологиялық ерекшеліктерін зерттеу, хореографиядағы эстетикалық және стиль бағыттарының классификацияларын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы театр
    Несиелер: 6

    Пән магистранттарды ХХ ғасырдың екінші жартысында театрдағы Постмодернизм кезеңі деп аталатын театр өнерінде пайда болған негізгі есімдермен, фактілермен және құбылыстармен таныстыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі хореографиялық драматургияның мәселелері
    Несиелер: 6

    Бұл курс магистранттарды белгілі балет спектакльдерін талдау арқылы заманауи хореографиялық драматургия мәселелерімен таныстыруға, сондай-ақ Қазақстан хореографиялық ұжымдарының репертуарын зерттеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореографиялық формаларды талдау
    Несиелер: 4

    Магистранттарды әртүрлі үлгідегі хореографиялық формалар мен балет спектакльдерінің композицияларын талдаудың негізгі принциптерімен таныстыру. Балет спектаклінің тарихи, дәстүрлі (типтік) және қазіргі заманғы құрылымын зерттеу; классикалық және қазіргі хореографиялық құрылымдардың антологиясын зерттеу; магистранттардың әртүрлі спектакльдердің түрлері мен формаларын талдау әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балет спектаклінің сценографиясы және көркемдік кеңістігі
    Несиелер: 3

    Балет спектакліндегі сценографияның міндеттері мен мақсаттары. Ғылыми-өнертанушылық талдау. Балет спектаклін декорациялау, сахналық ортаны, драмалық жағдайды құру, спектакльдің мағынасын анықтау және режиссерлік концепцияны білдіру. Драмалық, музыкалық театрдағы сценография мен көркем кеңістіктің ғылыми-әдістемелік негіздері және салыстырмалы талдауы. Қазіргі балет спектакліндегі Сценография және көркем процесс функцияларының эволюциясы. Қазіргі балет спектакліндегі сценография және көркемдік процесс функцияларының эволюциясы. Балет спектакліндегі қазіргі сценография және көркемдік кеңістіктің процессуалдығы. Сценография және көркемдік кеңістік балет спектаклінің мағыналық қалыптастырушы факторлары ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлемдік хореография режиссурасының үрдістері мен бағыттары
    Несиелер: 3

    Балет театрының би кеңістігінде қалыптасқан жалпы үрдістерді талдау арқылы әлемдік хореографиялық режиссураның негізгі үрдістері мен даму бағыттарын және бидің жаңа мәнерлі құралдарын анықтау. Магистранттарды хореографиядағы жаңа мәнерлі құралдардың дамуының және әлемдік жетекші балетмейстерлердің балет спектакльдерінде жаңа би идеяларын түсіндірудің негізгі үрдістерімен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнердегі интерактивті платформалар
    Несиелер: 4

    Бұл пән мультимедиялық құралдар көмегімен интерактивті платформаларды құру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында білім алушылар интерактивті платформаларды құрастыра отырып, оларға интерактивті тапсырмалар жасау мен аудио және бейне контенттерін қосуды үйренеді, мультимедиялық қосымшаны әзірлеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнердегі көркем шығарманы интерпретациялау
    Несиелер: 4

    «Өнердегі көркем шығарманы интерпретациялау» пәнінің сипаттамасы. «Өнердегі көркем шығарманы интерпретациялау» курсы аясында магистранттарға өнердің әр түрінде көркем шығармаларды интерпретациялау бойынша білім мен дағдылар беріледі. Бастапқы мәтінмен және оның басқа өнер түрлеріндегі өкілдерімен жұмыс жасауда, әсіресе балет өнеріне, оның экспрессивтілік құралдарын және авторлық идеяны қайта құру мүмкіндіктерін және де мәнерлілігін зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи медиадизайн технологиялары
    Несиелер: 4

    Бұл пән өнер саласындағы кәсіби іс-әрекеттерді мультимедиялық бағдарламалық қамтамасыз етумен байланысты іске асыруға бағытталған. Оқыту процесінде веб-қосымшалар жасалынып, сандық электрондық ресурстар жобаланады. Студенттер зияткерлік меншікке қалай өтініш беру керектігін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балет және театр қойылымдарындағы орындаушылық өнерді талдау
    Несиелер: 4

    Магистранттарды балет және театр спектакльдерінде орындаушылық өнерді балеттанулық талдаудың негізгі принциптерімен таныстыру. Орындаушылық өнер-көркемдік-шығармашылық қызметтің бір түрі, онда "бастапқы" Шығармашылық деп аталатын туындылар белгілі бір белгілер жүйесі түрінде материалданады және белгілі бір материалға аударуға арналған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON8

    Магистрлік диссертацияның таңдалған тақырыбын ғылыми негіздеу, мақсаттар қою, оларға қол жеткізу әдістері мен құралдарын таңдау дағдысы болуы тиіс.

  • Код ON1

    Қазіргі кезеңде ғылымда пайда болатын тарих пен философияның негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін талдау, ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру.

  • Код ON6

    Хореографиялық туындыны көркемдік-эстетикалық талдау негізінде көркем сынның әр жанрында авторлық туындыны жасау, өнер туындыларын жасау және қайта құруда ғылыми кеңесші немесе редактор ретінде қатысу.

  • Код ON3

    Өнертану бағыты бойынша өзіндік даму немесе бейіні бойынша ғылыми зерттеулер контекстінде идеяларды қолдану үшін негіз болатын немесе мүмкіндік болып табылатын магистр деңгейінде алынған білімдер мен түсініктерді қолдану және көрсету.

  • Код ON5

    Кәсіби міндеттерді шешу кезінде жалпы өнер тарихы мен отандық өнер тарихы бойынша зерттеулердің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдерін қолдану. Шетелдік және отандық өнертанудағы зерттеулердің жаңа әдістемелерінің негізінде қорытынды шығару.

  • Код ON2

    Жоғары білімнің білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметте алған білімдерін жалпылау, Педагогика және басқару психологиясы саласындағы заманауи зерттеулер бағытының негізгі теорияларын салыстыру.

  • Код ON4

    Әртүрлі жанрдағы театр өнері туралы ғылыми мақалаларды жазу барысында өз ойларын талқылау және ғылыми жалпылау, эстетика туралы әңгімені ғана емес, сонымен қатар мәдени және әлеуметтік ойларды қамтитын театр туралы проблемалық және көп құрамды ойлау дағдыларын көрсету.

  • Код ON7

    Шығармашылық іс-әрекеттің нәтижесінде өзінің жекелігі мен даралығын, креативті ойлауын және эстеталық идеалдарын кәсіби міндеттерді шешуге әртүрлі және қызықты тәсілдерді қолдана отырып қолдану және іске асыру.

  • Код ON9

    Белгілі бір биді бейнелеудің көркемдік формасының философиялық мәнін талдай отырып, әлем халықтарының әртүрлі би мәдениеттерінің типологиялық ерекшеліктерін түсіну, хореографиядағы эстетикалық және стильдік бағыттардың классификациясын жасау.

  • Код ON10

    Заманауи мультимедиялық технологияларды қолдана отырып, сандық мазмұнды құру және өңдеу дағдыларын қолдану. Электрондық платформаларды құру, мультимедиялық қосымшаларды әзірлеу мүмкіндігі.

Top