Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08102 Топырақтану және агрохимия в Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Практикада өсімдіктердің қоректенуінің физиологиялық негіздерін, химияландыру құралдарын қолдануға байланысты топырақта және өсімдіктерде болатын физиологиялық және биохимиялық процестердің заңдылықтарын білу.
  • Ауыл шаруашылығы саласындағы нақты әдістемелік міндеттерді шешу үшін ғылыми зерттеулер әдістемесін қолдану. Далалық, вегетациялық және лизиметриялық тәжірибелерді, камералдық, зертханалық жұмыстарды және топырақ пен өсімдіктерді химиялық талдау әдістерін, IT технологиялар көмегімен эксперименталды деректерді статистикалық өңдеу әдістерін салу және жүргізу әдістемелерін сыни бағалау.
  • Аграрлық сектор саласындағы педагогикалық және зерттеу қызметінде гуманитарлық, психологиялық-педагогикалық, Тіл және ауыл шаруашылығы ғылымдары білімінің синтезін көрсету.
  • Солтүстік Қазақстан топырағының құнарлылығын арттыру үшін ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру кезінде ресурс үнемдейтін технологияларды ұсыну.
  • Топырақтың эрозиядан, тозуынан, ластануынан және тұздануынан және оларды мелиорациялаудан қорғау саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді бағалау. Солтүстік Қазақстан топырағының құнарлылығын сақтау және қалпына келтірудің ғылыми негіздерін, жерді бағалау, топырақ, агрохимиялық, агроэкологиялық зерттеу жүргізу принциптерін әзірлеу.
  • Агротехнологияларды жобалауға және агроэкожүйелерді үлгілеуге, топырақ жағдайларын оңтайландыруға, әр түрлі ауыл шаруашылығы дақылдары үшін тыңайтқыштарды қолдану жүйелеріне әртүрлі әдістемелік тәсілдерді қолдану.
  • Зерттеудің агрохимиялық әдістерінде әр түрлі процестер мен құбылыстарды сипаттау және болжау үшін инновациялық модельдерді құру және пайдалану.
  • Өзінің кәсіби қызметінде ақпараттық технологиялар мен жүйелерді пайдалану ғылыми зерттеулердің нәтижелерін пайдалану бойынша практикалық ұсыныстар жасауға дайын. Топта жұмыс істей білу, қолайлы микроклиматты құру, өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдер ұсына білу.
Top