7M08102 Топырақтану және агрохимия в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңа формациядағы іргелі және қолданбалы білімі бар, ынталы, ауылшаруашылық өндірістегі және еңбек нарығындағы қазіргі заманның құбылмалы талаптарына бейімделген, командада жұмыс істей алатын және топырақтану және агрохимия облысында қажетті білімі бар мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M131 Өсімдік шаруашылығы
-
Білім беру саласы 7M08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 7M081 Агрономия
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Білім алушылардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады. Сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Ғылымға және ғалымдарға қажеттілік күшейіп отырған қазіргі заманда бұл пәнді зерттеу қоғам үшін де, жас ізденуші үшін де аса маңызды. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылымның білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің негізгі мақсаты - болашақ магистрдың кәсіби қызметінде ағылшын тілін белсенді меңгеру дағдылары мен қабілеттерін одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдете білу. Магистранттың бойында ғылыми ақпарат алу және беру үшін мамандық бойынша ағылшын тіліндегі әдебиеттерді оқу; аудармалар, аннотациялар, рефераттар түріндегі алынған ақпаратты тіркеу; магистрлік мамандығына және ғылыми жұмысына байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде әңгіме жүргізу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топырақтардың генетикалық морфологиясы
Топырақтардың табиғатта түзілуіне байланысты олардың морфологиясын, топырақ құрылымының ұйымдасу деңгейлерін, топырақ индивидуумын және топырақтың кеңістіктегі алалығын, Топырақ кескінін және қабаттарын, оларды қалыптастыратын процесстерді және белгілерді қарастырады. Топырақ кескініне генетикалық талдауға және Қазақстан Республикасының кез-келген топырақтарының толық номенклатуралық атауын анықтауды жүргізуге қабілетті болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топырақ химиясы
Тың және жыртылатын топырақтардың (суармалымен қоса) кескінінде жүріп жатқан химиялық реакциялар мен үдерістерді табиғи топырақ түзуші факторлардың үйлесімдерінің өзара әрекеті линзасы арқылы көре зерттеу негізінде топырақтарды химизациялаудың және мелиорациялаудың негізгі шараларын анықтау, сонымен қатар топырақ жамылғысына техногендік салмақ түсіру деңгейін бағалау туралы білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан топырақтарының генезисі және құнарлылығы
Топырақтар генезисінің, топырақ түзуші факторлардың, олардың бір-біріне байланыстылығын мен тәуелділігін, топырақ түзілу процесстерді, топырақтардың дамуы мен эволюциясын, элементарлы топырақ процесстерін, олардың топырақ морфологиясында байқалуын, топырақ түзілудің типтерін, топырақтардың жіктелуі және номенклатурасын түсіну. Топырақ құнарлылығы элементтерінің жағдайын бағалауды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топырақ биологиясы
Топырақ биотасын және олардың қатысуымен жүретін үрдістер: нитрификация және денитрификация, қоршаған ортаның антропогенді ластануы, минералдық азоттың микробиологиялық трансформациясы, фосфор, күкірт және басқа айнымалы элементтердің микробиологиялық өзгерістері, топырақты өңдеудің және минералды және органикалық тыңайтқыштарды қолданудың микробиологиялық процестерге, топырақ биотасының антропогендік ластанудың қоршаған ортаға әсерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем топырақтары
Дүниежүзі табиғат белдеулері, оларда топырақ жамылғыларының қалыптасуы ерекшеліктері, олардың генезисі, құрылысы құрамы, жіктелуінуі, құнарлылығы, ауылшаруашылығында қолдану ерекшеліктері. Континенттер топырақтарының ерекшеліктері; Евразия, Солтүстік Америка, Оңтүстік Америка, Африка және Австралия топырақтарының географиясы, құрылысы, құрамы және ауылшаруашылығында пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауыл шаруашылығындағы тиімді құнарлылық
Ауылшаруашылық топырағының тиімді құнарлылығы адамның экономикалық өсуі нәтижесінде өсімдік қызметінің шығымдылығынан көрінеді және топырақтың табиғи құнарлылығының өзгеруі мен өзгеруіне әсер етеді. Экономикалық құнарлылық та ерекшеленеді-ауыл шаруашылығы қабілеті әлеуметтік-экономикалық факторларға байланысты, топырақтың табиғи құнарлылығын пайдалану және арттыру. Ауылшаруашылығындағы тиімді құнарлылықты арттыруды ғылыми негізделген егін жинау және жүйеге біріктірілген ауылшаруашылық шаралар кешенін қолдану кезінде қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Курс педагогикалық ғылымды және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орнын, білім берудің қазіргі парадигмасы, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесі, маман тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру, білім берудегі менеджмент қарастырады. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы, оқытудың әдістері мен түрлері туралы түсінік беріледі. Оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін ашуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән психологияны басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау ұрдістерін басқару қызметтінде зерттейді. Курс заманауи іскерлік адамның қызметінде этикет туралы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, басқарушылық қызметтегі эмоционалды және ерікті күйлері туралы және қызметті басқара білу туралы қабылеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ауыспалы егістік дақылдарын тыңайту
Жекелеген дақылдардың минералдық қоректенуінің биологиялық ерекшеліктері және тыңайтқыш қолдану. Әртүрлі өсу кезеңдерінде өсімдіктерге қоректік заттардың сіңірілуі және оларды қажетсінуі. Топырақ пен тыңайтқыштардан қоректік заттарды пайдалану коэффиценттерін анықтау әдістері. Тыңайтқыштардың нормаларын анықтау әдістері. Ауыл шаруашылығы дақылдардың қоректенуі және тыңайтқыштар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топырақ микробиологиясы
Топырақтарды мекендейтін алуантүрлі топтағы микроорганизмдердің тіршілік әрекеті ерекшеліктерін, олардың топырақтарда жүзеге асатын физикалық, химиялық және биохимиялық процесстерге әсерін және олардың қатысумен топырақ құнарлылығын реттеуді білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару
"Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару" курсы магистранттарды агроөнеркәсіптік кешен саласында нарықтық жағдайда оқытуға арналған. Ол жобаны басқару әдістерінің даму тарихын, жоба тұжырымдамасын әзірлеу, оны құрылымдау және бағалау бойынша шешім қабылдаудың әдістемелік тәсілдерін, сондай-ақ жобаның өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдеріндегі жоба менеджерінің рөлі мен қызметін игеруді қамтиды. Магистранттар агроөнеркәсіптік кешен саласында өз бизнесін табысты жүргізу үшін қажетті дағдыларды игере отырып, жобаларды басқарудың ұйымдастырушылық нысандарын және оларды әзірлеу мен оңтайландыру әдістерін зерделейді. Курс сонымен қатар білім алушылардың экономикалық ойлауы мен кәсіпкерлік қабілеттерін қалыптастыруға, оларға нарықта өз орнын табуға, өз ісін ашуға, өз кәсіпорнын ұйымдастыруға және тиімді басқаруға көмектесуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Агрохимия және топырақтанудағы ғылыми зерттеулер әдістемесі
Магистранттардың ғылыми қызметте заманауи әдістемелер мен әдістерді табысты пайдалану үшін білім мен дағдыларын қалыптастыру. Топырақтану және агрохимия сұрақтары бойынша зерттеулерді жүргізуге қажетті теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Суармалы және мелиорацияланатын топырақтардағы химиялық процесстер
Топырақтың химиялық и минералогиялық құрамы. Топырақтардың алюминий, темір, кальций, магний, ка-лий, натрий, фосфор және күкірт элементтердің қосылыстары. Гумустық заттардың жаралуы,гумустың сапалық құрамы. Топырақтың химиялық құрамына адамның ауыл шаруашылығы қызметінің әсері. Топырақтың тың және тыңайған жерлерінде элементарлы топырақ процесстері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Агрохимиялық зерттеулердегі жүйелілік
Ғылыми зерттеулердегі жүйелілік туралы түсінікті қарастырады. Агрохимиялық зерттеулер жүйе ретінде: әдістемесі және зерттеу дәлдігі; зерттеу әдістерін стандарттау; топырақ-агрохимиялық мониторинг; тәжірибелердің географиялық тармағы; Топырақтың агрохимиялық қасиеттері және тыңайтқыштардың тиімділігі. Тыңайтқыштардың мөлшерін анықтаудың заманауи әдістері. Тыңайтқыш қолдану мен қоршаған ортаны қорғаудың регламентін белгілеу. Агрохимиялық зерттеулердің ақпараттылығы мен сенімділігін жоғарылату. Ақпараттық қамсыздандыруды жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Топырақ және өсімдік диагностикасы
Ауылшаруашылық дақылдарының минералдық қоректенуін басқару және химияландыру құралдарының тиімділігін арттыру агрохимиялық қызмет практикасына топырақ және өсімдік диагностикалары әдістерін ендіру негізінде білімін қалыптастырады. Олар, өсімдіктердің әртүрлі өсу кезеңдерінде диагностикалаудың қазіргі заманға жаңа экспресс-әдістерін пайдалана отырып, өсімдіктің минералдық қоректену қажеттілігін анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Топырақты зерттеудегі жүйелілік
Пән топырақ зерттеулеріндегі әдістемелік принциптері жүйелік көз қарасынае ретінде қарастырады мұнда оның әдістемесі мен ақпараттық базасына ерекше көңіл аударылады, яғни топырақ үрдістеріндегі басқарудың мақсаты мен маңызына, өлшеудің дұрыстығына және нақтылығына қалыптасқан барлық факторларды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биологиялық егіншілік және минералдық тыңайтқыштар
Биологиялық егіншілік туралы түсінік, қарқынды қазіргі таңдағы егіншілікпен салыстырғандағы ерекшеліктері туралы білім қалыптастырады. Биологиялық егіншіліктің негізгі қағидаларын, саналуандылығын зерттеу. Биологиялық егіншілік жағдайында өсімдіктердің макро және микроэлементтермен қоректенуі және олардың негізгі көздері. Биологиялық егіншілікте минералдық тыңайтқыштарды қолдану мүмкіндігі. Қарқынды және биологиялық егіншілікте өнімдерді өндірудің салыстырмалы экономикалық және экологиялық бағасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Топырақтарды, өсімдіктерді және тыңайтқыштарды химиялық және физико-химиялық талдау әдістері
Пән топырақтану және агрохимияда қолданылатын талдау әдістерінің негізін қарастырады, әдістердің талғампаздығы, сезімталдығы, реактивтер мен аппаратар, талдау нәтижелерін графикалық және математикалық өңдеу жөнінде мәліметтер келтіріледі. Физика-химиялық талдау әдістері теориясының жалпы сұрақтары. Агрохимия және топырақтанудағы физика-химиялық талдау әдістерінің маңызы. Физика-химиялық талдау әдістердің сипаттамасы мен жіктелуі. Оптикалық талдау әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Конфликтология
Пән конфликтологияның негізгі категорияларын, жанжалдардың типологиясын, жанжалдарды басқару технологиясын қарастырады. Тұлғаның қақтығыстағы мінез-құлық теориясын, тиімді қарым-қатынас технологиясын және қақтығыстағы ұтымды мінез-құлықты зерттейді. Жанжалды шешу бойынша келіссөз процесінің психологиясы, дауды реттеу технологиясы ретінде Медиация туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес шешімдерді модельдеу
Пән шешім қабылдау процестерін зерттейді, бастапқы мәселені формализациялаудан бастап, компьютерде математикалық модель құру және шешу арқылы шешімді талдауға және басқару шешімін қалыптастыруға дейін. Басқарушылық шешімдерді таңдау үшін міндеттердің өндірістік, көлік және қаржылық модельдерін қарастырады. Математикалық модельдерді құру және шешу және осы шешімдерді компьютерде талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым философиясы, психология және педагогика сұрақтарында ой-өрісін көрсету, оларды оқытуда заманауи әдістерді қолдану, әртүрлі психологиялық жағдайларда оңтайлы варианттарды табу және басқару шешімдерін қабылдау оқытушыларға талап етілетін білім, қабілет және дағдыларды, сондай-ақ құзыреттіліктерді мазмұндау.
- Интернационалдық ортада ағылшын тілінде білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолдану және сұхбат жүргізу, ауқымды ғылыми-техникалық және педагогикалық сұрақтар бойынша сұхбаттаса білу.
- Топырақтану және агрохимия саласында ғылыми-зерттеу әрекетінің заманауи басымдылықты бағыттарын білу, мәселелердің міндеттерін қою және кәсіби деңгейде өз білімімен шеше білу.
- Топырақтардағы биологиялық және химиялық процесстерді терең білу негізінде ауылшаруашылық өсімдіктерінің қоректенуін және топырақ құнарлылығын ажырату қабілеттілігі.
- Топырақ түзуші факторлардың үйлесімін және морфологиясын есепке алу негізінде топырақтардың генезисін және олардың құнарлылығын реттеу шараларын бағалау.
- Ауыл шаруашылығы дақылдарын қоректендіру және топырақ құнарлылығын реттеу мәселелері бойынша ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу кезінде көшбасшылық қасиеттердің идеялары мен тұжырымдарын нақты және біржақты шешу.
- Агротехникалық әдістерді, топырақ-климаттық жағдайларды және дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, егіншіліктің әртүрлі жүйелерінде тыңайтқыштарды ұтымды қолданудың шешімдері мен мәселелерін ажырата білу.
- Әлемнің әртүрлі өңірлерінің топырақ-климаттық жағдайларын ескере отырып, суармалы және мелиорацияланатын топырақтың құнарлылығын арттыру үшін маман ретінде эксперимент жүргізу, сонымен қатар цифрлық технологияларды пайдалана отырып, барлық жұмыс түрлерін орындау.
- Зерттелетін саладағы топырақта өмір сүретін микроорганизмдердің әртүрлі топтарының тіршілік ету ерекшеліктері және олардың физикалық, химиялық және биохимиялық процестерге әсері туралы білімді дәлелдеу.
- Ғылыми қызметті қаржыландыру және инвестициялау тәртібін сипаттау. Осы салада қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістерін игере отырып, топырақтану мен агрохимияда қолданбалы зерттеулерді қолдану.