Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01109 Кардиохирургия (ересектер, балалар)

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кардиохирургия саласындағы соңғы әлемдік жетістіктерді ескере отырып, кардиохирургия саласындағы білімді және іргелі негіздерді күнделікті клиникалық практикаға біріктіре отырып, резидент дәрігерлерді ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолдау үшін жағдай жасай отырып және кардиоторакальды хирургия саласындағы мансап үшін қажетті табыс элементтерін, соның ішінде объективтілікті, адалдықты, өзін-өзі ынталандыруды және жауапкершілік сезімін оята отырып, кардиохирургия саласындағы жоғары білікті тәуелсіз мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 280
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R018 Кардиохирургия ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Туа біткен жүрек ақаулары

    Пән ұрықтың, жаңа туған нәрестенің және жас баланың қан айналымының негізгі заңдылықтарын, эпидемиологиясын, патогенезін, жіктелуін, туа біткен жүрек ақауларын диагностикалау әдістерін зерттейді: жаңа туған кезеңнің дуктусқа тәуелді сыни ақаулары: қолқа коарктациясы, сыни қолқа стенозы, сол жақ жүрек гипоплазиясы синдромы, фалло тетерадасы, магистральдық тамырлардың транспозициясы, өкпе артериясының атрезиясы, өкпенің сыни стенозы артериялар; дуктус-тәуелсіз ақаулар: қарыншалық септальды ақау, атриальды септальды ақау, атриовентрикулярлық канал, бір қарынша, өкпе тамырларының жалпы қалыптан тыс дренажы. Цианозы бар және онсыз туа біткен жүрек ақауларын диагностикалау алгоритмдері, қан айналымының үлкен шеңберінің сарқылуы (қолқа стенозы, қолқа коарктациясы), кардиогендік шок, белгілер, шұғыл көмек, қан айналымының кіші және үлкен шеңберлерінің шамадан тыс жүктелуімен іркілісті жүрек жеткіліксіздігі, туа біткен жүрек ақауларын хирургиялық түзетуге көрсеткіштер, оларды орындау техникасы, операциядан кейінгі кезеңдердің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 26
  • Кардиохирургиядағы қарқынды терапия мәселелері

    Пән жалпы анестезия мәселелерін, жүрек және аорта операцияларындағы анестезиологиялық жәрдемақы принциптерін, жүрек жеткіліксіздігі, кардиогендік шок және басқа да сыни жағдайларда жүрек жұмысын механикалық қолдау және фармакологиялық емдеудің заманауи әдістерін ескере отырып, хирургиялық араласу түріне байланысты науқастарды операциядан кейінгі басқару мәселелерін, кеңейтілген жүрек-өкпе реанимациясын (ЖӨР), кеңейтілген ЖӨР-ны зерттейді. педиатрия, терминалдық жағдайларды клиникалық диагностикалау негіздері; өмірлік функциялардың бұзылуын диагностикалау, трахея интубациясы техникасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 16
  • Амбулаториялық-емханалық кардиохирургия (ересектер, балалар)

    Пән ауруханаға дейінгі кезеңде кардиохирургиялық көмек көрсетуді ұйымдастырудың жалпы принциптерін; қазіргі жағдайда стационар-алмастырушы технологияларды; амбулаториялық кардиохирургия орталығының жұмысын ұйымдастыруды, емхана жағдайындағы кардиохирургтың жұмысын, жедел кардиохирургиялық патологиядағы дәрігердің тактикасын (жүрек тампонадасы, кеуде қуысының енетін жарақаттары, жүрек нарушенияағының бұзылуы, антикоагулянттардың артық дозалануы, төс сүйегінің остеомиелиті, жұмсақ кардиохирургиялық патологияның іріңді процестері) зерделейді. ); туа біткен және жүре пайда болған жүрек ақауларын ерте анықтау және жедел емдеуге уақтылы Жолдау; амбулаториялық кезеңде жасанды жүрек қақпақшалары мен кардиостимуляторы бар науқастарды жүргізу ерекшеліктері; емхана жағдайында ДПС бар баланы бақылау тактикасы (Вакцинопрофилактика, баланың тамақтануы, асқынуларды емдеу, ДПС хирургиялық емдеуден кейін балаларды оңалту нәтижелерін бағалау, дәрі-дәрмекпен емдеудің жанама асқынуларының тиімділігін бақылау және диагностикалау).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 16
  • Кардиология (интервенциялық кардиология)

    Пән жүрек жеткіліксіздігі мәселелерін, оны хирургиялық емдеудің заманауи мүмкіндіктерін; ишемиялық кардиомиопатияны, өкпе гипертензиясын (клапан аппаратының ақауларымен, созылмалы тромбоэмболиялық өкпе гипертензиясымен); кардиогендік шокты; кардиохирургиядағы оңалту ерекшеліктерін; кардиохирургиядағы оңалту мақсатын; ересектер мен балалардағы қалпына келтіру емінің негізгі ережелерін; оңалту кезеңдерін (клиникалық, Санаториялық және бейімделу); пациентті қалпына келтіру лечения кезеңінде дәрігерлік бақылау; мамандандырылған оңалту мекемелері; оңалту терапиясына қарсы көрсетілімдер; жүрек-қан тамырлары аурулары кезіндегі эндоваскулярлық араласу стратегиясы; эндоваскулярлық хирургиялық араласудың техникалық нұсқалары (ангипластика, стенттеу, абляция); Жедел коронарлық синдромның эндоваскулярлық хирургиясы, Жедел коронарлық синдромдағы агрессивті тактиканың көрсеткіштері мен принциптері; қолқа қақпақшасын транскатетерлік имплатациялау мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 24
  • Стационардағы кардиохирургия (ересектер)

    Пән халықаралық бағдарламалар мен хаттамаларды пайдаланып, дәлелді медицина негізінде қазіргі заманғы позициялардан кардиохирургиялық ауруларды емдеу, алдын алу, шұғыл көмек көрсету әдістерінің этиопатогенезін, клиникасын, диагностикасын және дифференциалды диагностикасын; хирургиялық тактика негіздерін және жүрек, қолқа және перикард ауруларын жедел емдеу принциптерін; жедел емдеудің жақын және алыс нәтижелерін зерттейді. Миниинвазивті кардиохирургия негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 112
  • Аритмология

    Пән ҚР-да аритмологиялық қызметті ұйымдастыруды, халыққа аритмологиялық көмек көрсетудің нормативтік құжаттамасын және құқықтық негіздерін; клиникалық аритмология мен электрофизиологияның негізгі ұғымдарын; жүрек ритағының бұзылуының жіктелуін, аритмологиядағы негізгі клиникалық жағдайлардың клиникалық патофизиологиясын (брадиаритмия, атриовентрикулярлық блокада, суправентрикулярлық тахикардия, қарыншалық тахиаритмия, кенеттен жүрек өлімі) зерттейді; жүрек нарушағының бұзылуын зерттеу әдістері жүрек ритағы мен өткізгіштігі бұзылған науқастарға медициналық көмек көрсету стандарттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 24
  • Ангиохирургия

    Пән инвазивті емес зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіруге үйретеді; инвазивті (ангиографиялық) зерттеу әдістерін жүргізуге көрсеткіштерді анықтау және олардың нәтижелерін түсіндіру, пациентті емдеу үшін қажетті жағдайларды анықтау (амбулаториялық немесе стационарлық болу, қажетті жабдықтар мен шығыс материалдары, қажетті аралас мамандардың тізбесі), қан тамырлары ауруларының формасына, сатысына, сондай-ақ ілеспе аурулардың ауырлығына байланысты хирургиялық немесе эндоваскулярлық емдеуге көрсеткіштерді анықтау патологиялар, науқастың патологиялық жағдайын жою үшін қажетті хирургиялық техниканы анықтау, ауруханалық және ауруханадан кейінгі кезеңдердегі асқыну қаупі, операция алдындағы кезеңдегі науқастың жағдайын бағалау, ангиохирургиялық операциялардың асқынуларын және осы жағдайларда уақтылы емдеу-реанимациялық шараларды жүргізу техникасын тану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 24
  • Перфузиология және қосымша қан айналымы

    Пән жүрек-өкпе айналымының негіздерін (қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді қолдау), экстракорпоральды қан айналымы және кардиопротекция мәселелерін, перфузиологияның қазіргі заманғы мәселелерін, қан айналымы заңдылықтарының жүйелерін, жасанды қан айналымы аппаратының (ЖҚАА) құрылымын, жұмыс принципін, ЖҚАА контурды орнатуды, перфузия кезінде гемодинамиканы басқаруды, перфузия жүргізудің ерекшеліктерін, балаларға перфузия жүргізудің Төтенше жағдайлар ЖҚАА жұмысы кезінде экстракорпоральды мембраналық оттегімен қанықтыру (ЭКМО) мәселелері, жеке перфузия параметрлерін толтыра және есептей отырып, ЭКМО физиологиялық блогын құрастыру, ЭКМО жұмысындағы авариялық жағдайларды басқару, фиброоптикалық датчикпен және онсыз АІБК контурын құрастыру, әртүрлі клиникалық сценарийлер үшін аппараттың жұмыс триггерлері мен дабылдарын қою, АІБК жұмысындағы авариялық жағдайларды басқару, миниинвазивтік датчиктерді первузиоондық қамтамасыз ету кардиохирургиялық араласулар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Жүрек ауруларын емдеудің клиникалық фармакологиясы

    Пән сәулелік диагностика мәселелерін, оның ішінде зерттеудің рентгенологиялық әдісін, кескінді алудың цифрлық технологияларын, рентгенологиялық зерттеудің жалпы, жеке және арнайы әдістемелерін; компьютерлік томографияны, кескінді алу принципін, түрлерін (спиральді, мультиспиральды, электронды-сәулелік, виртуалды қайта құру), әдістің диагностикалық мүмкіндіктерін; магнитті-резонанстық томографияны, кескінді алу принципін зерттейді, әдісті қолдануға қарсы көрсеткіштер, әдістің диагностикалық мүмкіндіктері; бір фотонды эмиссиялық компьютерлік томография, сцинтиграфия және позитронды-эмиссиялық томография принциптері. Пән клиникалық ойлауды және сәулелік диагностика әдістерін меңгеруді дамытуға, резидент дәрігердің сәулелік диагностика саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың заманауи тәсілдері мен жүргізу әдістері туралы білімін қалыптастыруға; ғылыми-зерттеу және қолданбалы міндеттерді шешу барысында білімнің басқа салаларының өкілдерімен пәнаралық өзара іс-қимыл жасау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді; жұмыстың теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды және адам ағзаларын, тамырлары мен тіндерін ультрадыбыстық диагностикалаудың әртүрлі әдістерін үйретуді қамтиды. оның ішінде эхокардиография; мультипараметрлік Ультрадыбыстық диагностика шеңберінде ультрадыбыстық зерттеулердің физикалық және технологиялық негіздерін, ультрадыбыстық зерттеу әдістерін зерттеу (серошкальді эхография, сапалық және сандық талдаумен доплерография, 3D-4D-эхография, сапалық және сандық талдаумен контрастты күшейту, компьютерленген ультрадыбыстық зерттеу, фьюжн-технологиялар); қазіргі заманғы аппараттарда осы әдістерді пысықтауды қамтиды; дәрістер шеңберінде клиникалық жағдайларды талқылау; адам мен ұрық ағзасының зерттелетін органдары мен жүйелерінің ультрадыбыстық анатомиясы мен физиологиясын, стресс-эхокардиография мен трансезофагеальды эхокардиографияны жүргізу негіздерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 16
  • Жүрек ауруларын емдеудің клиникалық фармакологиясы

    Пән клиникалық фармакология және мамандандырылған медициналық көмек, оның ішіндергентті жағдайларда білімі бар, барлық жастағы топтардың жүрек аурулары бар пациенттердің өмірі мен денсаулығын сақтау бойынша профилактикалық және оңалту іс-шараларын жүргізе алатын, барынша тиімді, қауіпсіз және экономикалық негізделген дәрілік терапияны тағайындай отырып, кардиохирург-дәрігерді дайындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 16

Оқыту нәтижелері

  • ересектер мен балалардағы жүрек-қан тамырлары ауруларының клиникалық симптоматикасын, диагностика мен алдын алу нәтижелерін, жасанды жүрек қақпақшалары мен кардиостимуляторы бар науқастарды жүргізу ерекшеліктерін ескере отырып, науқастарды зерттеуді емдеу стандарттарына сәйкес жүргізу; жүрекке операциядан кейін, кардиохирургиялық науқастарды оңалту кезінде уақытша және тұрақты еңбекке жарамсыздық мәселелерін білу; операциядан кейінгі кезеңде дәрігерлік бақылауды, физиотерапияны тағайындау
  • пациенттермен қарым-қатынас жасау, әріптестермен, әлеуметтік қызмет қызметкерлерімен өзара іс-қимыл жасау кезінде медициналық этика қағидаттарын сақтай отырып, тиісті коммуникативтік дағдыларды көрсету; әлеуметтік, экономикалық, кәсіптік рөлдерді, географиялық және әлеуметтік ұтқырлықты өзгертуге дайын болу; жаңа идеяларды қабылдау, қоғамның, Денсаулық сақтау жүйесінің әлеуметтік-экономикалық дамуының өзгерістеріне бейімделу; өзінің кәсіптік көмек көрсету; денсаулық және күтім мәселелеріне қатысты пациенттің мәселелерін шешуге көмектесу
  • JCI (Joint Commission International) халықаралық аккредиттеу және Ұлттық аккредиттеу шеңберінде озық медициналық технологияларды, халықаралық сапа және қауіпсіздік стандарттарын өз жұмысына енгізу; өзінің лауазымдық міндеттерін орындау кезінде құжатталған рәсімдерді орындау; бекітілген ережелер мен бағдарламаларға, клиниканың сапа және қауіпсіздік жөніндегі нұсқаулықтарына сәйкес жұмыс істеу; қауіпсіздік ережелеріне сәйкес тексеру кезінде және әртүрлі хирургиялық және кардиохирургиялық операцияларда қолданылатын хирургиялық құралдарды, қарқынды терапия операциялық бөлмелері мен палаталарының жабдықтарын пайдаланыңыз
  • физикалық, психологиялық, әлеуметтік және мәдени факторларды ескере отырып, халыққа тиімді және білікті медициналық көмек көрсету; халыққа медициналық көмекті ұйымдастыруға және жүзеге асыруға менеджмент принциптерін қолдану
  • клиниканың материалдық-техникалық базасының ерекшелігін, мүмкіндіктерін ескере отырып, ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу, оқу практикасында және өз жұмысында заманауи медицинаның ғылыми жетістіктерін қолдану, кәсіби қызметінде заманауи емдеу-диагностикалық технологияларды енгізу, дәрігерлік конференцияларда клиникалық жағдайларды көрсету
  • мерзімді баспасөзде және интернет-сайттарда жарияланатын халықаралық зерттеулер материалдарының базасында үздіксіз оқуға, ғылыми пікірталастарға, конференцияларға, баяндамалары бар симпозиумдарға қатысуға, ғылыми басылымдарда (журналдар, әдістемелік ұсынымдар, конференциялар жинақтары) практикалық және ғылыми жұмыстардың нәтижелерін жариялауға
Top