Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01408 Тарих, құқық негіздері және кәсіпкерлік в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Архивтік құжаттардың түрлері мен күнін анықтау бойынша типтік міндеттерді шешудің негізгі әдістерін біледі және оларды тәжірибеде қолданады; архивтану мен музейтану дамуының өзекті мәселелеріне еркін бағдарланады; Қазақстанның архив ісі саласындағы қолданыстағы нормативтік актілерді тәжірибеде қолданады; ғылыми зерттеулердің әдістерін, академиялық хатты біледі және оларды зерттеу саласында қолданады.
  • Жаңа және қазіргі заманғы Азия мен Африка тарихындағы тарихи оқиғалардың себептерін, оқиғалар барысын түсіндіруге қабілетті. Жаңа және қазіргі заманғы Еуропа мен Америка елдеріндегі тарихи шындықтың жалпы көрінісін қайта қалпына келтіре алады; зерттелетін салада фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі байланысты біледі, түсінеді.
  • Тарих бойынша қазіргі заманғы сабақтың жоспарлау алгоритмін және оқушылардың критериалды бағалау негізін пайдаланады; мемлекеттік стандарттар талаптарының өзгеруіне, жаңартылған бағдарламалар мен оқулықтарға, кәсіпкерлікке бағытталған пәндерді оқыту әдістемесіне қатысты өзгерістерге дербес жауап береді; оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгереді.
  • Біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері, туралы білімдерді қолданады; өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілігі, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтары басымдықтарындағы өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді; әлеуметтік, саяси, мәдениеттанушылық, психологиялық саланың біртұтас жүйелі бірлігі ретінде, адам және оның топтық мінез-құлқы туралы базалық білім жүйесіндегі интеграциялық процестердің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын талдау және зерделеу саласындағы білімдерді меңгереді.
  • Экономикалық теорияның базалық біліміне ие; ғаламдық перспективалар мен жобалау жұмыстарын түсіндіруге және негіздеуге қабілетті, фирманың экономикасының негізгі бағыттары мен мәнін түсіндіреді, шағын және орта бизнестің дамуының жалпы және нақты ерекшеліктерін өңдеуге және талдауға қабілетті, микроэкономика жайлы негізгі білімі бар; экономикадағы мінез-құлық үлгілері арасындағы параллелді анықтауға және түсіндіруге қабілетті, макроэкономиканың мәні мен мазмұны, оның ерекшелігі мен қазіргі жағдайын, ұлттық экономиканы терең біледі, оны қалыптастыру мен дамытудың түрлі кезеңдерінде ұлттық экономиканың сипаттамаларын талдауға қабілетті.
  • Жалпы білім беретін оқу орнында қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, Қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, қашықтықтан оқытуға тапсырмаларды құру қабілеті, Информатиканы оқытудағы АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды, соның ішінде ағылшын тілінде құралдарын қолданады.
  • Білім беру ұйымдарының педагогикалық процесін ұйымдастыруда, жоспарлауда және басқаруда іс-әрекет, жеке тұлғаға бағытталған және технологиялық тәсілдерді басшылыққа алады; теориялық білімдерін тәжірибеде пайдалану үшін педагогика ғылымының теориялық-әдіснамалық негіздерін қолдану дағдысын меңгереді, білім беру ұйымдарының педагогикалық үдерісін жүзеге асырудағы заңдылықтар, принциптер, тәрбиелік механизмдер. .
  • Жалпы білім беретін оқу орындарында информатиканы оқыту мен оқытудың сандық, қашықтықтан және инновациялық технологияларын, оның ішінде ағылшын тілінде меңгерген.
  • Қазақстан Республикасының мемлекет және құқық тарихын зерттеуде осы салада жалпы теориялық білімді қолдана алады. Құқықтың әртүрлі түрлерінің айырмалық ерекшеліктерін, олардың мәні мен қолданылу аясын түсіндіре алады.
  • Әр түрлі қызмет түрлерінде АКТ қолдану білімі мен дағдыларын меңгерген, қоғам дамуындағы АКТ ерекшеліктерін анықтайды, оқу үдерісінде ДК аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді, желілік, мультимедиялық және интернет-технологияларды, негізгі Smart және Е-технологияларды қолданады; әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады.
  • Тарих методологиясы мен тарих ғылымының әлеуметтік функцияларын түсіндіреді, тарихи дереккөздердің ішкі және сыртқы сынын жүргізеді, деректанулық және тарихнамалық зерттеулерді бағалайды және қорытады; оқытылатын салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады.
  • Адам құқықтары мен құқық үстемдігі құндылықтарының басымдықтарын қамтитын қалыптасқан саяси-құқықтық ойлауға ие, мемлекет және құқық теориясы саласындағы білімді тұжырымдай және түсіндіре алады.
  • Ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи оқиғалардың барысын сипаттайды, себеп - салдарлық байланыстарды табады, ғылыми-жаратылыстану әдістері арқылы артефактілердің мерзімін анықтау кезінде алған теориялық білімдерін қолданады, әлем халықтары өмірінің түрлі салаларын, олардың тұрмысы мен мәдениетін біледі.
  • Адам анатомиясы мен физиологиясын егжей-тегжейлі біледі, мектеп гигиенасы мәселелерінің кең спектрін түсінеді, ағзаның функционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруді басқаруда дене шынықтыру мен спорт құралдарын қолданады; осы саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсетеді.
Top