Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02204 Тарих в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұйымдар мен мекемелерде кәсіби қызметті жоғары деңгейде орындауға мүмкіндік беретін тарих бойынша іргелі және қолданбалы білімі, ғылыми - зерттеу, мәдени-білім беру, мемлекеттік - басқару құзыреті бар бәсекеге қабілетті маманды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B034 Тарих
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ежелгі дүние тарихы
Қазақстанның ежелгі тарихы
Қосалқы тарих пәндері
Тарихи демография
Демография және халық статистикасы
Ортағасырлар тарихы
Әлем халықтарының этнографиясы
Ортағасырлық Қазақстан тарихы
Қазақтар этнографиясы
-
2 Оқу жылы
Тарихи география
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ғылыми зерттеу негіздері
Қолданбалы бизнес
Тарихи өлкетану
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Араб тілі
Қазақстанның мәдени мұрасын қорғау
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Иврит тілі
Музейтану
Еуропа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы
-
3 Оқу жылы
Орталық Азия және Қазақстан мәдениеті
Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Қазақстанның архив мекемелерінің тарихы
Архивтану
Педагогикалық психология
Түрік халықтарының мәдениеті
Тарихты оқыту әдістемесі
Психология және адам дамуы
Қазақстан Республикасының мектептегі тарихи білім берудің даму кезеңдері
Қазақтардың көшпелі өркениеті
Қазақ диаспорасының тарихы
Қазақстан тарихының деректануы
Тарих методологиясы
Теориялық деректану
Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
«Алаш» қозғалысы тарихы
ХХ ғасырдағы Қазақстандағы саяси партиялар мен қозғалыстардың тарихы
XX ғасырдағы Қазақстан
Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы
-
4 Оқу жылы
Қазақстандағы тоталитаризм және саяси репрессиялар тарихы
Педагогика
Кәсіби қазақ тілі
Мемлекеттік лагерьлерді басқару жүйесі және Қазақстан трагедиясы
Этнопедагогика
Қазақстан Республикасы дүниежүзілік қауымдастықта
Этнология
Тарихнама
Қазақстан тарихының Отандық тарихнамасы
Қазақ халқының рухани мәдениеті
Әлеуметтік антропология
Тарихи антропология
Оқыту нәтижелері
- Тарих методологиясының рөлі мен маңызын, тарихи ғылымның әлеуметтік функцияларын түсіндіреді, антропологиялық зерттеулерді, тарихи дереккөздердің ішкі және сыртқы сынын жүргізеді; деректану және тарихнамалық зерттеулерді бағалайды және қорытады.
- Әлем халықтары өмірінің түрлі салаларын, олардың тұрмысы мен мәдениетін біледі. Тарихи өлкетану мен зерттеулерге қатысты мәселелер бойынша өз ұстанымын бекітеді және негіздейді.
- Теориялық білімді ғылыми зерттеулер жүргізуде, тәжірибе барысында тарихи-мәдени, статистикалық материалдарды жинау және интерпретациялауда, тілді меңгеруде қолданады.
- XX ғасырдағы қоғамдық-саяси қозғалыстардың, қоғамдық ұйымдардың, саяси партиялардың қалыптасу процесін талдайды; жаңа және қазіргі уақыттағы тарихи ақиқаттың жалпы көрінісін қайта жаңғыртады; дүниежүзілік және отандық тарихтың бүкіл кезеңдерін зерделеу барысында тарихи пәндер бойынша білімін пайдаланады.
- Демографиялық болжаудың теориялық негіздерін ажыратады; демографиялық зерттеудің заманауи формалары мен әдістерін меңгереді.
- Деректермен жұмыс істеудің методологиялық принциптері мен сатыларын, ғылыми-зерттеу әдістерін біледі және қолданады.
- Өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтарының басымдықтары негізінде өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.
- Біртұтас жүйе ретінде қоғам және адам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы білімді қолданады.
- Қосалқы тарихи пәндерді, Орталық Азия мен Қазақстан халықтарының мәдениетін біледі, түркі халықтарының тарихын өркениеттік көзқарас тұрғысынан бағалайды.
- Деректік және оқу материалдары негізінде ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи оқиғалардың барысын, себеп-салдарын, өзара байланысын біледі және бағалай алады.
- Білім беру ұйымдарында педагогикалық үдерісті жүзеге асыру әдістемесінің заңдылықтары мен қағидаттары, тәрбие механизмдері, формалары, әдістері мен құралдары туралы білімдерін, жаңартылған бағдарламаларды, тұлғалық-бағдарлы және технологиялық тәсілдерді қолданады.
- Архивтік құжаттардың, музей экспонаттарының түрлерін, мерзімін және мәдени құндылығын, функционалдық мақсатын анықтау бойынша типтік міндеттерді шешудің негізгі әдістерін біледі және оларды практикалық қызметінде қолданады. Қазақстанның архив ісі саласындағы қолданыстағы нормативтік актілерді басшылыққа алады.