Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01508 Физика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты: теориялық және эксперименттік физика мен пәнаралық салада сапалы жүйеленген білімі бар, аналитикалық, зерттеу, тілдік дағдылар мен сандық сауаттылық, рефлексия, өзін-өзі бағалау, одан әрі үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби білімді, дағдыларды, көшбасшылық қасиеттерді, эмпатияны, бәсекеге қабілеттілікті және инновациялық ойлауды жетілдіру қабілеті бар жоғары білікті педагог-физикті даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M011 Физика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогикалық өлшемдері
Жоғарғы математиканың таңдаулы тараулары
Физика және астрономия курсындағы жоғары математика
Басқару психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы
Ғылым тарихы мен философиясы
Шет тілі (кәсіби)
Классикалық және кванттық физиканың заманауи көрінісі
Теориялық физика және астрофизика курсының таңдаулы тараулары
Ғылым мен білім берудегі компьютерлік әдістер мен технологиялар
Жоғары және орта мектепте физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
Заманауи физиканың өзекті мәселелері
Есептеу әдістері және физикалық процестерді компьютерлік моделдеу
ЖОО-да физикалық эксперименттерді жүргізу әдістемелері
ЖОО-да физика мен астрономияны оқытудың инновациялық әдістері
Қатты дене физикасы
-
2 Оқу жылы
Физика және астрономия бойынша білім алушылардың жобалық қызметі
Физика пәні бойынша қолданбалы есептерді шешу әдістемесі
Мектепте және ЖОО-да физика пәнінен олимпиада ұйымдастыру әдістемесі
Робототехника бойынша практикум
STEM-білім беру технологиялары
ЖОО мен мектепте физика бойынша ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- пәндік және психологиялық-педагогикалық міндеттерді қою және тиімді шешуді, зерттеу нәтижелерін өз бетінше және команда мүшесі ретінде өңдеуді, байқаудан өткізуді және енгізуді, озық тәжірибені тарату және алынған нәтижелерді коммерцияландыру мақсатында жұмыс берушілермен, кәсіби бірлестіктермен және ғылыми ұйымдармен оқу-тәрбие процесінде ынтымақтастықты орнатуды біледі, сабақты өз бетінше зерттеу
- педагогикалық әдепті, педагогикалық әдеп қағидаларын және білім алушының жеке басын құрметтейді, кемсітушілік пен экстремизмнің кез келген түріне төзбеушілікті көрсетеді; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар оқушылар үшін қолайлы білім беру ортасын ұйымдастыруға жәрдемдеседі
- ғылыми, кәсіби, білім беру, мәдени ортада қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін меңгереді
- қазіргі физиканың негізгі тұжырымдамалары мен мәселелерін, оның мәдениетті дамытудағы рөлін, арнайы саланың теориялық тұжырымдамаларымен интеграциядағы жоғары мектеп дидактикасының классикалық ережелерін, мектеп пен университеттегі инновациялық және қашықтықтан білім беру технологияларын білу және түсіну
- ғылыми және ғылыми-техникалық ақпаратты, кәсіби қызметтегі озық отандық және шетелдік тәжірибені іздеу, өңдеу, сыни талдау және қорыту, академиялық адалдық, жауапкершілік және парасаттылық қағидаттарын сақтай отырып, зерттеулер нәтижелерін таныстыру әдістерін меңгерген
- физикада ғылыми зерттеулерді іске асыру үшін технологияларды және физиканы оқыту әдістемесін меңгерген, эксперименттер жүргізу және нәтижелер алу үшін бағдарламалық өнімдерді пайдаланады; Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін, ғылыми және педагогикалық жетістіктерді өңдеуге, бағалауға және сыни талдауға, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды жинақтауға қабілеті
- физиканың әртүрлі бөлімдері бойынша мектептің факультативтік және жоғары оқу орындарының авторлық курстарын әзірлеу әдістерін; ғылыми-әдістемелік материалдар мен оқу-әдістемелік кешендерді, ақпараттық-коммуникациялық және қашықтықтан білім беру технологияларын және білім беру мен ғылым саласындағы әлемдік үрдістерді әзірлеу әдіснамасын меңгеру, оқыту нәтижелерін бағалаудың тиімді мониторингі
- білім алушылардың оң өзін-өзі бағалауын, тілдерді үйрену уәждемесін, азаматтық бірегейлікті, төзімділікті, халықаралық ынтымақтастық дағдыларын дамытады; көшбасшылық қасиеттерге, өзінің ғылыми және педагогикалық қызметін рефлексиялау мен өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру қабілетіне және өмір бойы оқуға дайындығына ие