Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен əдістемесі в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі саласында жоғары білікті педагог кадрларды даярлау: пәндік саладағы сапалы білім; аналитикалық, зерттеу және тілдік дағдылар; кәсіби білімді, білік пен дағдыны әрі қарай үздіксіз өздігінен білім алу және өзін-өзі жетілдіру қабілеті; көшбасшылық қасиеттер мен иновациялық ойлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бастауыш мектептегі өлкетану жұмысының әдістемесі мен жертану
Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
Жаратылыстану негіздері
Математиканың теориялық негіздері және практикум
Математикадан олимпиадалық есептерді шешу бойынша практикум
Бастауыш білім берудегі тьюторлық
Community Service
Арнайы педагогика және психология негіздері
-
2 Оқу жылы
Өлкетану
Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу практикумы
Бастауыш білім берудегі менеджмент
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
Қазақ және шетел балалар әдебиетінің тарихы
Кіші мектеп оқушы тұлғасының дамуын педагогикалық болжау
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Педагогика
Кіші мектеп жасындағы оқушы тұлғасының даму диагностикасы
Көшбасшылық негіздері
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Кәсіби қазақ (орыс тілі
-
3 Оқу жылы
Бастауыш мектепте математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
Каллиграфия бойынша практикум
Дүниетануды оқыту теориясы мен технологиясы және практикум
Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі
Қазақ (орыс) тілін оқытудың әдістемесі және практикум
Балалардың жазғы демалысы
Бастауыш сынып оқушыларының тілдік білім беру теориясы мен технологиясы
Дүниетануды оқыту әдістемесі
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Бірінші сынып оқушыларын сауаттылыққа оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Бастауыш мектепте зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастыру әдістемесі
Бастауыш мектепте жаратылыстануды оқыту әдістемесі мен практикумы
Бастауыш мектепте Көркем еңбекті оқыту әдістемесі
Бейнелеу қызметі бойынша практикум
Балалар эксперименті
-
4 Оқу жылы
Ойлау дизайны
Бастауыш сынып оқушыларының сыни ойлауын дамыту
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру
Бастауыш мектептегі заманауи технологиялар
Педагогикалық риторика
Педагогикалық шеберлік
Әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі
Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті
Бастауыш сынып оқушыларының әдебиеттік білім мен сөйлеу дамуының теориясы мен технологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өз тәжірибесін жақсарту үшін педагогикалық тәжірибені талдайды, жүйелейді және жинақтайды, ғылыми – зерттеу және жобалық қызметті жүргізе алады, "цифрлық ойлауды"пайдалана отырып, ғылыми іздеу нәтижелерін ресімдейді;
- Жалпы және дене шынықтыру, СӨС негіздерін бастауыш мектеп оқушыларының тәжірибесіне өзгертеді; МЖМБС талаптарын басшылыққа ала отырып, бастауыш сынып оқушыларының эстетикалық және физикалық қасиеттерін дамытады
- Сыни ойлау мен рефлексияға ие, топта жұмыс істеуді біледі, көшбасшылық қабілеті мен эмоционалды интеллектісін дамытады.
- Білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады, бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін тиімді бағалайды, жоспарлайды; педагогикалық зерттеу құралдарын меңгерген, критериалды бағалау дағдыларын меңгерген, қашықтықтан бастауыш білім беру үшін пәндер бойынша вариативті, интегративті оқыту контентін жасайды
- Кәсіби терминология мен академиялық жазбаны игерген; екінші (Т2), шет тілдерін қолданады және бастауыш мектепте оқыту әдістемесін игерген; оқушылардың біріктірілген тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым, сөйлесім, тілдік қабілеттерін қалыптастырады
- "Мәңгілік Ел" құндылықтарын, "Рухани жаңғыру" бағдарламасының негізгі бағыттарын және білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту процестерін түсінеді және жүзеге асырады;
- Математикалық және цифрлық сауаттылықты жетік біледі, АКТ-ны және ҚОТ (қашықтықтан білім беру технологиясы) біледі, кәсіби қызметінде қолданады
- Бастауыш мектеп жасындағы балалардың типтік және типтік емес даму заңдылықтарын біледі, түсінеді және оларды кәсіби қызметте ескереді; педагогикалық этиканы сақтайды, инклюзивті ортада жұмыс істей алады