Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11188 Туризм және ивент-менеджмент в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Студенттердің жеке қасиеттерін, сондай-ақ туризм және іс-шараларды ұйымдастыру саласындағы басқару саласындағы білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
2023 Оқу жылы
Менеджмент
Culinary Tourism (dual course)
Introduction to Tourism and Events
Сыни ойлау
Introduction to Hotel Operations (dual course)
Экономика
Food and Beverage Service for Events (dual course)
Кәсіпкерлікке кіріспе
Қоғамға қызмет ету
Өмір дизайны
Kazakhstan Tourism
Lodging and Accommodation Management
-
2024 Оқу жылы
Weddings, Festivals and Exhibitions
Rooms Division Management (dual course)
Ақпараттық жүйелер құралдарын басқару – электрондық кестелер
Элективті шет тілі курстары 1 (қытай тілі, француз тілі, испан тілі)
Әрекеттегі кәсіпкерлік 1
Tour Operating and Travel Agencies (dual course)
Sustainable Tourism
Hospitality and Tourism Sales and Marketing Management
Қаржы
Minor пәні 1
The tourist
Элективті шет тілі курстары 2 (қытай тілі, француз тілі, испан тілі)
Hotel Management (Practical Supervision)
Зерттеу дизайны
Events Tourism
Managing Hospitality Human Resources
Minor пәні 2
Managing Tourism Businesses (dual course)
Әрекеттегі кәсіпкерлік 2
Шет тілі 3
Accounting and Control in Hospitality, Tourism and Events
-
2025 Оқу жылы
Yield and Revenue Management
Financial Management in Hospitality Tourism and Events
International Tourism Studies
Casino and Gaming Management
MICE Management
Элективті шет тілі курстары 3 (қытай тілі, француз тілі, испан тілі)
Convention Sales and Service
Hospitality Distribution Channels Management
Minor пәні 3
World Beverage and Wine Studies (dual course)
Hospitality Facilities Management and Design
Airline Management
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанда және шетелде туризм мен ивент-индустрияны дамытудың негіздері мен ерекшеліктерін, қызмет көрсету және этикет стандарттарын, туризм инфрақұрылымын түсіндіреді, орналастыру кәсіпорындарының операциялық көрсеткіштерін санаттарға бөледі және талдайды, нөмірлік қорды жіктейді, турагенттіктердің, туроператорлардың және ивент компаниялардың қызметін жоспарлау және ұйымдастыру ерекшеліктерін түсінеді;
- Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-қимыл және кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша коммуникация құру.
- Әлеуметтік, этикалық, экологиялық, мемлекеттік және ғылыми нормаларды ескере отырып, талдау жүргізу және тұжырымдар жасау арқылы шығарылған пайымдауларды дәлелдеу
- Заманауи таңдау және пайдалану облыстағы міндеттерді шешуге арналған ақпараттық-коммуникациялық технологиялар кәсіби қызмет
- Әділдік, әдептілік және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарына сүйене отырып, әлеуметтік жауапкершілікке, моральдық және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жетілдіруге бейілділік таныту.
- Құнды өнімдер мен қызметтерді құрудың инновациялық технологияларын қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклін құру.
- Қазақстанда және шетелде туризм мен ивент-индустрияны дамытудың негіздері мен ерекшеліктерін, қызмет көрсету стандарттары мен этикетті, туризм инфрақұрылымын біледі, орналастыру кәсіпорындарының операциялық көрсеткіштерін санаттарға бөледі және талдайды, нөмірлік қорды жіктейді, турагенттіктердің, туроперБизнес пен экономикалық қатынастарға, соның ішінде менеджмент пен қаржыға қатысты негізгі парадигмалар мен тұжырымдамаларды түсіндіру және қолдану.
- Жүйелік және пәнаралық тәсіл негізінде практикалық міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ әртүрлі кәсіби салаларда дербес даму үшін бизнес пен нарық қажеттіліктеріне байланысты негізгі ұғымдар мен құралдарды білу мен түсінуді қолдану
- Экономика, менеджмент, маркетинг, қаржы, құқық сияқты кең академиялық пән ретінде бизнеске қатысты негізгі парадигмалар мен тұжырымдамаларды тізімдейді және түсіндіреді;
- Тамақтандыруды ұйымдастырудың технологиялық процестерін, Туризмдегі қызмет көрсету стандарттары мен бағдарламаларын, туристік мекемелер мен ивент-компаниялардың қызметін ұйымдастыру принциптерін, сату арналарын, көлікпен қамтамасыз етуді, Қызмет тұтынушыларының мінез-құлық ерекшеліктерін білу және түсіну;
- персоналды басқару мәселелерінде, қаржылық-экономикалық талдау, туризм мен ивент-индустрияда есепке алу әдістерінде білімі бар, сондай-ақ алынған ақпаратты ескере отырып, басқарушылық шешімдер қабылдауға қабілетті;
- Стратегиялық менеджмент, маркетинг, сату, брендинг құралдарын пайдалана отырып, ивент-менеджмент пен туристік өнім мен ілеспе салалардың (авиация, казино, ойын бизнесі және т. б.) қызметтерін құру, ұсыну және ілгерілету, туристік саяхат пен қызмет көрсетудің инновациялық бағдарламаларын жасау;
- Туризм индустриясы кәсіпорындарында тәжірибеден өту, дуальды оқыту арқылы практикалық дағдыларды, дағдыларды және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады