Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B11188 Туризм және ивент-менеджмент в AlmaU

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстанда және шетелде туризм мен ивент-индустрияны дамытудың негіздері мен ерекшеліктерін, қызмет көрсету және этикет стандарттарын, туризм инфрақұрылымын түсіндіреді, орналастыру кәсіпорындарының операциялық көрсеткіштерін санаттарға бөледі және талдайды, нөмірлік қорды жіктейді, турагенттіктердің, туроператорлардың және ивент компаниялардың қызметін жоспарлау және ұйымдастыру ерекшеліктерін түсінеді;
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-қимыл және кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша коммуникация құру.
  • Әлеуметтік, этикалық, экологиялық, мемлекеттік және ғылыми нормаларды ескере отырып, талдау жүргізу және тұжырымдар жасау арқылы шығарылған пайымдауларды дәлелдеу
  • Заманауи таңдау және пайдалану облыстағы міндеттерді шешуге арналған ақпараттық-коммуникациялық технологиялар кәсіби қызмет
  • Әділдік, әдептілік және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарына сүйене отырып, әлеуметтік жауапкершілікке, моральдық және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жетілдіруге бейілділік таныту.
  • Құнды өнімдер мен қызметтерді құрудың инновациялық технологияларын қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклін құру.
  • Қазақстанда және шетелде туризм мен ивент-индустрияны дамытудың негіздері мен ерекшеліктерін, қызмет көрсету стандарттары мен этикетті, туризм инфрақұрылымын біледі, орналастыру кәсіпорындарының операциялық көрсеткіштерін санаттарға бөледі және талдайды, нөмірлік қорды жіктейді, турагенттіктердің, туроперБизнес пен экономикалық қатынастарға, соның ішінде менеджмент пен қаржыға қатысты негізгі парадигмалар мен тұжырымдамаларды түсіндіру және қолдану.
  • Жүйелік және пәнаралық тәсіл негізінде практикалық міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ әртүрлі кәсіби салаларда дербес даму үшін бизнес пен нарық қажеттіліктеріне байланысты негізгі ұғымдар мен құралдарды білу мен түсінуді қолдану
  • Экономика, менеджмент, маркетинг, қаржы, құқық сияқты кең академиялық пән ретінде бизнеске қатысты негізгі парадигмалар мен тұжырымдамаларды тізімдейді және түсіндіреді;
  • Тамақтандыруды ұйымдастырудың технологиялық процестерін, Туризмдегі қызмет көрсету стандарттары мен бағдарламаларын, туристік мекемелер мен ивент-компаниялардың қызметін ұйымдастыру принциптерін, сату арналарын, көлікпен қамтамасыз етуді, Қызмет тұтынушыларының мінез-құлық ерекшеліктерін білу және түсіну;
  • персоналды басқару мәселелерінде, қаржылық-экономикалық талдау, туризм мен ивент-индустрияда есепке алу әдістерінде білімі бар, сондай-ақ алынған ақпаратты ескере отырып, басқарушылық шешімдер қабылдауға қабілетті;
  • Стратегиялық менеджмент, маркетинг, сату, брендинг құралдарын пайдалана отырып, ивент-менеджмент пен туристік өнім мен ілеспе салалардың (авиация, казино, ойын бизнесі және т. б.) қызметтерін құру, ұсыну және ілгерілету, туристік саяхат пен қызмет көрсетудің инновациялық бағдарламаларын жасау;
  • Туризм индустриясы кәсіпорындарында тәжірибеден өту, дуальды оқыту арқылы практикалық дағдыларды, дағдыларды және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады
Top