Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01510 Информатика, робототехника және жобалау в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Пәндік салада сапалы білімді, аналитикалық, зерттеу және тілдік дағдыларға ие, үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеуге және кәсіби білімін, іскерлік пен дағдыларын жетілдіруге қабілетті, көшбасшылық қасиеттерді меңгерген, инновациялық ойлай алатын информатика, работотехника және жобалау мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
Бағдарламалау және алгоритмдік тілдері
Алгоритмдеу және бағдарламалау
Инженерлік графика
Сызу
Схемотехника
-
2 Оқу жылы
Білім робототехникасы
Өлкетану
Community Service
Визуалды бағдарламалау
Lazarus объекттілі-бағытталған бағдарламалау
Педагогика
Робототехника кіріспе
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Мобильді роботтарды шығармашылық жобалау және басқару негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Жас ерекшелік және педагогикадық психология
Python-да бағдарламалау
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Көшбасшылық негіздері
С/ С++ объектілі-бағытталған бағдарламалау
Кәсіби қазақ (орыс тілі
-
3 Оқу жылы
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Информатиканы оқыту әдістемесі
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Компьютердің аппараттық қаптамасыз етуі
Роботтарды жасау практикумы
Инклюзивті білім беру
Роботтарды әзірлеу, жобалау және жасау
Бастауыш мектептегі білім робототехникасын оқыту
Бастауыш мектепте цифрлық сауаттылықты оқыту әдістемесі
Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау
ЭЕМ архитектурасы және компьютерлік желілер
-
4 Оқу жылы
iOS үшін мобильді қосымшаларды өңдеу
DarkBasic-те қосымшаларды әзірлеу
3D - модельдеу
Java тілінде Web бағдарламалау
Сандық кескінді өңдеу технологиялары
Компьютерлік көру
Білім беру интернет ресурстарын құрастыру технологиясы
Жасанды интеллект әдістері
Олимпиадалық информатика
Компьютерлік графика элементтері
Компьютерлік ойындарды бағдарламалау
Информатиканың мектеп курсындағы виртуалды зертханалар
Android үшін қосымшаларды өңдеу
Иформатикадан есептерді шығару практикумы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда, оның ішінде көптілді ортаны құруда информатика саласындағы білімін көрсетеді және оларды іске асыруға дайындығын көрсетеді.
- Жаратылыстану-математикалық және лингвистикалық өзара әрекеттесу негізінде информатика саласына инновациялық білім беру технологиялары мен пәндердің пәндік мазмұнын кіріктіреді.
- АКТ, робототехника, ұлттық саясат, тарих және әлеуметтік басымдықтар саласындағы білімге сәйкес информатика мұғалімі мамандығының маңыздылығын түсінеді.
- Білім берудің АКТ қызметінің экономикалық, ұйымдастырушы-құқықтық, философиялық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін, оның әртүрлілігінде түсінеді.
- Жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарына, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, инклюзивті, көптілді, мектепке дейінгі, бастауыш және орта білім беруде информатиканы оқытудың және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың тиімді стратегияларына ие.
- Типтік, эксперименттік, зерттеу, олимпиадалық есептер мен startup-жобаларын бағдарламалауды, ұйымдастыруды, қоюды және шешуді білу, математикалық сауаттылық, АКТ және қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып жаңартылған білім беру мазмұны бағдарламасының талаптарына сәйкес, информатика пәнінен оқытуды ұйымдастырады; мектеп оқушыларының жеке қажеттіліктерін, толеранттылығын, адамгершілік құндылықтарын ескере отырып, оқу процесін түрлендіреді және дамытады; нәтижелерді талдай алады
- Педагогикалық шындықты ұлттық білім беру жүйесінің міндеттерінің, мемлекет дамуының басым бағыттарының және қоғамның әлеуметтік қажеттіліктерінің өзектілігі тұрғысынан талдайды және бағалайды.
- Психологиялық-педагогикалық зерттеулер мен ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы заманауи жетістіктер негізінде ақпараттық білім беруді дамыту мәселелерін шешеді және дәлелдерді тұжырымдайды.